» »

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Omejitev hitrosti na cestninskih postajah

Temo vidijo: vsi
««
12 / 14
»»

darkolord ::

Imeli so desetletja časa, da razvijejo sovje rešitve, medtem ko so porabili na milijarde proračunskega denarja in bi to danes lahko veselo prodajali drugim
Milijarde so porabili za cestninjenje?

ali mar meniš, da v drugih državah, kjer ni cestninskih postaj, potem ne cestninijo tovorna vozila?
Nov cestninski sistem je potrebno uvesti PREDEN bi se cestninske postaje porušile. Simple as that.

Kaj je narobe s tem, da bi se moral v službo peljat po drugi strani? Zakaj mora prečkat AC?
Ker njihova služba ni samo ždenje v kabinah in ker v upravni stavbi ni samo WC.

čim bolj enostavno
Peš. Najbolj enostavno. Problem solved.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

oldguy ::

Nov cestninski sistem je potrebno uvesti PREDEN bi se cestninske postaje porušile. Simple as that.


Sedanji sistem je zanič in ga je treba čimprej uredit, PREDEN se zaradi njega ubije še par ljudi več. Do uvedbe novega sistema lahko, kot kaže, mine še desetletje. To je šele simple.

darkolord ::

Ja, je treba čimprej uredit, ampak rušenje cestninskih postaj ni prvi korak.

oldguy ::

Ja, je treba čimprej uredit, ampak rušenje cestninskih postaj ni prvi korak.


Kaj drugega pa naj bi po tvoje bilo prvi korak?

Možnosti sta dve:
- Investicija tipa 30 mio, ki bo s pomočjo DARSA in aneksov zrasla na najmanj dvakratnik te vsote, odkup nove zemlje in širitev cestniskih postaj, skratka popolna ureditev cestninjenja tako, da osebna vozila lahko varno vozijo 130 še 100 let, pa čeprav bomo vse cestninske postaje čez 10 let tako ali tako podrli.

ali

- Bistveno manj velikopotezno zastavljena investicija, ki zgolj smiselno preuredi sedanje stanje tako, da so te točke varnejše za vse udeležence, hitrost morda nekaj višja, delavci pa bolje zavarovani. Vse to se namreč da doseči dokaj preprosto celo brez spreminjanja cestišča, temveč že zgolj z odstranitvijo nepotrebnih postaj in smiselnimi tablami in talnimi označbami (kakor je to npr. urejeno v Italiji pa še kje)

Not really a choice, I'd say...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

RockyS ::

darkolord je izjavil:

Imeli so desetletja časa, da razvijejo sovje rešitve, medtem ko so porabili na milijarde proračunskega denarja in bi to danes lahko veselo prodajali drugim
Milijarde so porabili za cestninjenje?

ali mar meniš, da v drugih državah, kjer ni cestninskih postaj, potem ne cestninijo tovorna vozila?
Nov cestninski sistem je potrebno uvesti PREDEN bi se cestninske postaje porušile. Simple as that.

Kaj je narobe s tem, da bi se moral v službo peljat po drugi strani? Zakaj mora prečkat AC?
Ker njihova služba ni samo ždenje v kabinah in ker v upravni stavbi ni samo WC.

čim bolj enostavno
Peš. Najbolj enostavno. Problem solved.



Kaj pa je njihova služba kot ždenje v kabinah?!?! Kaj so slučajno direktorji da rabijo še pisarne, kavarno, menzo in fitnes? Dovolj je da na vsako stran postavijo en kontener za WC (po potrebi tudi tuš) in je to to. Kaj hudiča še rabiš druga? Denar itak pobirajo varnostne službe in se ne hrani v tistih objektih.

Ziga Dolhar ::

RockyS je izjavil:

Kaj pa je njihova služba kot ždenje v kabinah?!?! Kaj so slučajno direktorji da rabijo še pisarne, kavarno, menzo in fitnes? Dovolj je da na vsako stran postavijo en kontener za WC (po potrebi tudi tuš) in je to to. Kaj hudiča še rabiš druga? Denar itak pobirajo varnostne službe in se ne hrani v tistih objektih.


A te lahko prosim zaposlim? Očitno si pripravljen delat ne glede na varstvene določbe Zakona o delovnih razmerjih.
https://dolhar.si/

Gregor P ::

Ah sedaj te pa nenadoma strašansko skrbi za varnost?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Pejt trolat kam drugam. Varnost != Varstvo.
https://dolhar.si/

Gregor P ::

Ne razumem, kje je sedaj težava v mojem "sarkastičnem" komentarju? Kakšen argument morda?:)

P.S.: in v čem se razlikuje od tvojega malo prej, vsaj kar se ironije in sarkazma tiče? Torej da mojega kvalificiraš v trollanje, tvojega pa ne?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

T-h-o-r ::

ahac je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

In kaj hudiča ima vse to z podiranjem?

Podreš, zravnaš vse skupaj, tam kjer ostanejo ostanki, še malo izkoplješ in zapolniš luknje (z istim materialom, kot je prvotno) in je problem rešen.


Kje boš pa pobiral cestnino za tovornjake, če ne bo nič več ostalo?


podobno, kot je na pomurski avtocesti
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

Gregor P je izjavil:

Ne razumem, kje je sedaj težava v mojem "sarkastičnem" komentarju? Kakšen argument morda?:)

P.S.: in v čem se razlikuje od tvojega malo prej, vsaj kar se ironije in sarkazma tiče? Torej da mojega kvalificiraš v trollanje, tvojega pa ne?


Problem je v temu, da ne ločiš pojmov kot so varnost in varstvo. Zato so predlogi o postavitvi wcjev pomilovanja vredni vsakemu ki vsaj približno ve kaj je to VARSTVO (ne varnost) pri delu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Prvič nisem jaz govoril o neki postavitvi WC-jev, ampak le o nevarnem prečkanju cestišča, da prideš do WC-jev.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

T-h-o-r ::

ne vidim težav, no


za avtocesto rabiš 2 pasovova, koliko je zdaj teh pasov na cestninskih?

cestninske naj porušijo, da lahko avtomobili nemoteno vozijo, odvečen prostor, ki je precej večji, kot zahtevata 2 pasova in odstavni pas, pa naj ogradijo kot postajališče, kamor bojo šli tovornjaki plačevat cestnino (kot na pomurski avtocesti)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

Gregor P je izjavil:

Prvič nisem jaz govoril o neki postavitvi WC-jev, ampak le o nevarnem prečkanju cestišča, da prideš do WC-jev.


Žiga pa je govoril o Varstvu pri delu in zahtevah, ki jih to prinaša in je odgovarjal rokyju ne tebi.

Gregor P ::

... in kot drugič glede varstva oz. varnosti; sam sem komentar Zige "A te lahko prosim zaposlim? Očitno si pripravljen delat ne glede na varstvene določbe Zakona o delovnih razmerjih." razumel takole:

laično domnevam, da če se govori o "varstvu pri delu" je to mišljeno predvsem dolžnosti delavca/delodajalca k preprečevanju nesreč; in če te dolžnosti niso izpolnjene pride lahko do nesreč, tudi delavcev. V tem smislu sem razumel ironičen oz. sarkastičen komentar, da bi ga zaposlil ker naj bi ga (Rockyja) med drugim brigalo tudi za lastno varnost (varnost kot "stanje varnega, kjer ti ne grozi nevarnost" kot je npr. nsreča pri delu - ker zavestno ne bi upošteval ustreznega "varstva pri delu"), ampak v duhu, da mu v resnici ni vseeno za njegovo varnost.

Nakar sledi moj ironičen komentar, ker prej pač ni kazal te skrbi po tej varnosti.

Skratka, povsem mogoče je, da se ti pojmi v Sloveniji razumejo povsem drugače, kot jih jaz kot laik razumem oz. da zakoni govorijo o povsem drugem varstvu:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Ziga Dolhar ::

1. Težko sprejmem tvojo tezo, da se mi ne gre za varnost delavca. Zgoraj sem se ravno zaradi njihove varnosti zavzemal za nadhod, saj je neposredno prečkanje cestišča, kjer ni več niti omejitve 40/60 kmh, nesorazmerno bolj nevarno - bolj nevarno tudi od aktualne ureditve, ko na ločenih stezah velja omejitev 40/60 kmh in steze ločuje dvignjena platforma z varnostno ograjo.

2. "Varstvene določbe Zakona o delovnih razmerjih" so tiste, ki prisilno določajo pravice delavca v delovnem razmerju, katerih stranke ne moreta izključiti niti z dogovorom. Med drugim, ko sogovornik omenja že "menze" (katere zaposleni na cestninski postaji menda ne potrebujejo), pravica do polurnega odmora in prehrane. Sogovornik pravi tudi, da "denar pobirajo varnostne službe", in (spre)obrača navedbo, da lahko zaposlenemu v hišici zmanjka drobiža in mora v upravno stavbo ponj.
https://dolhar.si/

Gregor P ::

Ziga Dolhar je izjavil:

2. "Varstvene določbe Zakona o delovnih razmerjih" so tiste, ki prisilno določajo pravice delavca v delovnem razmerju, katerih stranke ne moreta izključiti niti z dogovorom.

Ad 2., ali v to spada tudi "varstvo pri delu" kot preprečevanje nesreč?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

A "omejitev 40/60 kmh" je zate stvar "pravne definicije"?

Bi blo smešno ampak ni, saj še sam ne znaš točno povedat, kakšna je ZARES omejitev.
Če vprašaš dars 40, če vprašaš policijo pa oni preverjajo le nad 60", na konkretno in direktno vprašanje se pa muzajo in citirajo zakon.
Enostavno in direkt pa noče/ne upa nihče na glas rečt.

Glede nadhoda - seveda mora bit ta zaprt in ogrevan, s postajališči in razgledno točko za opazovanje zvezd. Ter refibrilatorjem na vsake 10m.
Vse za varnost in udobje.

Izgovor za neodpravo zanič rešitve je cena absolutne idealne rešitve.
Kot da se zadeve ne da bistveno izboljšat za mali delež te idealne rešitve.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ziga Dolhar ::

WarpedGone je izjavil:

A "omejitev 40/60 kmh" je zate stvar "pravne definicije"?

Bi blo smešno ampak ni, saj še sam ne znaš točno povedat, kakšna je ZARES omejitev.


Vprašaj me, pa ti bom povedal, če iz mojih starejših zapisov v tej temi (2008) morda ni jasno. Ponekod 40, drugod 60. Odvisno od tega, ali so uspeli ustrezno namestiti (fizične) table.

WarpedGone je izjavil:

Glede nadhoda - seveda mora bit ta zaprt in ogrevan, s postajališči in razgledno točko za opazovanje zvezd. Ter refibrilatorjem na vsake 10m.
Vse za varnost in udobje.

Izgovor za neodpravo zanič rešitve je cena absolutne idealne rešitve.
Kot da se zadeve ne da bistveno izboljšat za mali delež te idealne rešitve.


Pa kolesarsko stezo za na cestninski postaji zaposlene kolesarje si pozabil! <3
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

šernk ::

A moram res kam poklicat za kolk izdelajo 50m dolg montažni most za 2 osebi + na vsakih 10m avtomat za kavo in hrano.

italijani med drugim poznajo tudi avtomate za cestninjenje, kateri delujejo fantastično. Ampak seveda potem bi bilo treba delavce odpustit...se pa drugi dvignejo :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

oldguy je izjavil:

- Investicija tipa 30 mio, ki bo s pomočjo DARSA in aneksov zrasla na najmanj dvakratnik te vsote


Ko ze tole napovedujes, a mi lahko poves se, kako bo kaj z mojim zdravjem v prihodnosti, zanima me tudi ljubezen in denar. Pa le glej, da bos dobro karte premesal!

oldguy je izjavil:


- Bistveno manj velikopotezno zastavljena investicija, ki zgolj smiselno preuredi sedanje stanje tako, da so te točke varnejše za vse udeležence, hitrost morda nekaj višja, delavci pa bolje zavarovani. Vse to se namreč da doseči dokaj preprosto celo brez spreminjanja cestišča, temveč že zgolj z odstranitvijo nepotrebnih postaj in smiselnimi tablami in talnimi označbami (kakor je to npr. urejeno v Italiji pa še kje)


Kako bos uredil prehod za delavce? A s postavljanjem identicne infrastrukture tudi na drugi strani avtoceste in jim rekel naj se pac v sluzbo pripeljejo po drugi strani?

šernk ::

A s postavljanjem identicne infrastrukture tudi na drugi strani avtoceste in jim rekel naj se pac v sluzbo pripeljejo po drugi strani?


tako ali tako morajo oba izvoza/uvoza uporabit, kej je problem? namesto delat iz brezavice in iz dela v vrhniko, delat iz vrhnike in iz dela v brezovico. To morajo tako ali tako že izvajat, ali pridejo z letalom do nekaterih cestninskih?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

oldguy ::

Ko ze tole napovedujes, a mi lahko poves se, kako bo kaj z mojim zdravjem v prihodnosti, zanima me tudi ljubezen in denar. Pa le glej, da bos dobro karte premesal!


Simple. Če boš delal tako kot v preteklosti in vsakodnevno malical BigMace ter se nič gibal, bo šlo tvoje zdravje le še na dol, prej ali slej te bo ruknil infarkt in boš crknil.

Kar hočem povedat, je da se da na podlagi tvojih dosedanjih navad precej dobro sklepati o prihodnosti tvojega zdravja. Ravno tako kot se na podlagi dosedanjega delovanja DARS-a da precej dobro sklepati o kvaliteti njihovih prihodnjih projektov.

Resno, kdor po dogajanju v zadnjih 20 letih misli, da gre pri DARS-u za strokovno, učinkovito, nepolitično in nekoruptivno ustanovo, je, milorečeno, bedak...

Kako bos uredil prehod za delavce? A s postavljanjem identicne infrastrukture tudi na drugi strani avtoceste in jim rekel naj se pac v sluzbo pripeljejo po drugi strani?


Za katere delavce? A za one delavce, za katere smo ugotovili, da lahko avtomat namesto njih ceneje opravlja enako delo talanja listkov? Smešiš se...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

oldguy je izjavil:

- Bistveno manj velikopotezno zastavljena investicija, ki zgolj smiselno preuredi sedanje stanje tako, da so te točke varnejše za vse udeležence, hitrost morda nekaj višja, delavci pa bolje zavarovani. Vse to se namreč da doseči dokaj preprosto celo brez spreminjanja cestišča, temveč že zgolj z odstranitvijo nepotrebnih postaj in smiselnimi tablami in talnimi označbami (kakor je to npr. urejeno v Italiji pa še kje)
Ne drži, že večkrat povedano zakaj.

Sicer sumim, da je vse skupaj ena velika šala, glede na to, da Italijo daješ kot zgled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

oldguy ::

Ne drži, že večkrat povedano zakaj.


Se ti morda da še enkrat izpostaviti tiste, najbolj boleče "razloge"?

Sicer sumim, da je vse skupaj ena velika šala, glede na to, da Italijo daješ kot zgled.


Hehe, ja, žalostno, ampak tako zelo zanič avtocestno družbo imamo, da so nam celo oni lahko za zgled. Vsaj kar se izvedbe konstrukcij in preureditev tiče...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

Se ti morda da še enkrat izpostaviti tiste, najbolj boleče "razloge"?
Recimo to, da je potrebna vsaj preplastitev cestišča tam, kjer se trenutno nahajajo "otočki" z bivšimi hišicami (drugače bodo tam luknje, ponekod je mislim da tudi površina sedaj drugačna (beton)). Če nočeš tam plavati ob dežju, je potrebno (močno priporočljivo) še povečati prečni naklon in urediti odvodnjavanje. To je pač minimalno. Če pa promet še kako drugače preurejaš (da ločiš tovorni promet od avtomobilskega), je potrebno poleg signalizacije urediti vsaj še ograje in ostale že omenjene stvari (lahko naštejem).


da so nam celo oni lahko za zgled
Nekdo, ki na malo prometni popolnoma novi štiripasovnici postavi omejitev 50, pred cestninskimi postajami pa TRIdeset, res ne more biti za zgled.

Gregor P ::

Ko se je treba enkrat začeti ustavljati na 40 km/ na avtocesti zaradi nepotrebnih cestninskih postaj, je potem vseeno, če ustavim, parkiram avto in grem na en kufe;((

P.S.: verjetno imajo zaradi "varstva pri delu" tam tudi kakšen kavomat :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

šernk ::

Italijani imajo mimogrede izjemno kratke pospeševalne pasove iz nekaterih počivališč pa na koncu ni nobenega odstavnega pasu, je le ali se boš vključil ali se ne boš in se boš zabil v zid. In zadeva deluje mnogo bolje kot pri naših 1km dolgih pospeševalnih, ko ti pride folk z 60 na njega in potem še zavira če imaš srečo. V italiji si prisiljen pohodit gas, pri nas še vedno želite za isto stvar letališče. In 450m dolžine nikakor ni potrebno preplastit, kvečjemu 150m pred in 100m po cestninski, ob ustreznem naklonu ne bo nihče plaval (tu so naši pa spet svetlobna leta pred vsemi in jim ni treba niti omenit odvodnjavanja, ker je tako ali tako velika verjetnost da nanj popolnoma pozabijo), postavitev ograje pa res mislim da je najmanjši strošek, brezvezen omembe, čakam da se res nekdo oglasi, da v primeru preureditve mora biti na vrhu pristajališče za helikopter.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

ker je tako ali tako velika verjetnost da nanj popolnoma pozabijo
Ja, kmal bi še cesto pozabl!

postavitev ograje pa res mislim da je najmanjši strošek, brezvezen omembe
Res, koliko pa je?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Zheegec ::

Dokler po celi AC voda stoji v velikih lužah je pa čisto vseeno, če še tam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

darkolord ::

Fino, potem preureditev/porušitev sploh ni potrebna, ker če je vse tako nevarno, potem je čisto vseeno, če je še tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Zheegec ::

Ob suhem vremenu pa?

Pa razmišljal sem, če že pustimo cestninske, kaj pravite pa na random betonske stebre na enem od voznih pasov? Da bo bolj zanimiva vožnja? AC je ponavadi tako dolgočasna, tudi pri 200Km/h+. V Nemčiji pa sploh, tam bi rabili naše svetovalce kako narediti ceste bolj zanimive :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

RockyS ::

Ziga Dolhar je izjavil:

RockyS je izjavil:

Kaj pa je njihova služba kot ždenje v kabinah?!?! Kaj so slučajno direktorji da rabijo še pisarne, kavarno, menzo in fitnes? Dovolj je da na vsako stran postavijo en kontener za WC (po potrebi tudi tuš) in je to to. Kaj hudiča še rabiš druga? Denar itak pobirajo varnostne službe in se ne hrani v tistih objektih.


A te lahko prosim zaposlim? Očitno si pripravljen delat ne glede na varstvene določbe Zakona o delovnih razmerjih.



Jaz 8 ur sedim v pisarni,brez klime imam ventilator to pa je to. Imam WC, nimam tuša, nimam menze, vozim se ven jest. In mislim da mi gre prav lepo, zakaj potem misliš, da je delo pobiranja cestnin v piksni tako naporno? Psihično ja, fizično ne. In NI potrebe po dodatnih objektih razen sanitarij in to je to. Vse ostalo je luksuz.

P.S.
Spravi se na gradbeni sektor, pa tam išči nevarnosti in jih odpravljaj. Je dosti več ljudi izpostavljenih nevarnosti smrti kot pa darsovcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RockyS ()

šernk ::

darkolord je izjavil:

ker je tako ali tako velika verjetnost da nanj popolnoma pozabijo
Ja, kmal bi še cesto pozabl!

postavitev ograje pa res mislim da je najmanjši strošek, brezvezen omembe
Res, koliko pa je?


zapelji se ob malce močnejšem nalivu predvsem po novo asvaltiranih cestah, zaenkrat ostajajo le avtoceste izjema, vse ostalo pa plavaš na 14 dni starem asvaltu.

koliko stane ograja če jo DARS postavlja mislim, da niti nočem zvedet, ker pred cca 10imi leti je bil en bankin od cestnega podjetja vreden 100.000 SIT, mal cementa, peska in vode zmešanega skup, vse skupaj z delom vred realnih stroškov 20.000 SIT, pa v to všteta še 2 platoja piva. če pretvorimo 100.000 SIT v evre, dobiš danes več kot 4 tone cementa, kar je pa dovolj za konkreten most, ne pa za en bankin 1,5x0,6x0,5m
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Matev ::

a zdaj smo pa pri tolarjih

...
jaz mislim da ob taki armadi brezposelnih gradbincev
pa res ne bi bil problem sanirati teh ovir na avtocesti

darkolord ::

Jaz 8 ur sedim v pisarni,brez klime imam ventilator to pa je to.
Sediš? Na stolu?? Čist nepotrebno. Imaš mogoče celo mizo in računalnik? Tudi tega ne potrebuješ, dobiš blokec in svinčnik, šilček si boš delil s sodelavci.

zaenkrat ostajajo le avtoceste izjema, vse ostalo pa plavaš na 14 dni starem asvaltu.
Ne dvomim, da plavaš povsod tam, tam kjer je bilo grajeno "čim ceneje in enostavneje" - po domače, šalabajzersko. Avtoceste so grajene po precej strožjih standardih, ki se tudi redno posodabljajo (glede na izkušnje - npr. cestišče v predorih).

WarpedGone ::

Strožji standardi lajk una "AC" proti ajdovščini, ki se praktično ob vsakem čistmalo močnejšem dežju spremeni v deročo reko, ob malo večjem vetru pa v vetrnico?
Hudo strogi standardi so tole - ko je prava volja, je dobro čisto vse in ko je mal drugačna prava volja ni dovolj dobro čist nič več.
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

Jah dokler ne dobim tehničnega dokaza kaj je problem pri izvedbi in zakaj tako visoka cena, so lahko zaradi mene tudi dinarji.

oprosti je šel pred dobrima letoma dni projekt mimo mene in 35k € vrženih dobesedno v smeti iz strani davkoplačevalcev...pa ustavit ni bilo mogoče na noben način.

AC grajene po strožjih standardih ja...vidim, ko se vozim po 10 let stari hitri cesti...neobremenjeni in le čakaš kdaj ti bo avto razpadel. Vidim tudi HC vipava-nanos oz. čez rebrnice, projekt so želeli domačini ustavit 100x pred gradnjo in ga niso uspeli zaradi velepametnih inžinirjev, sedaj se je pa khmmm milijonov zagonilo le v utrjevanje pobočja, ker oni gradijo po standardih in vse vejo, potem pa nakladajo o problemih pri drsenju, jah človek...kmet ti je 10let nazaj že to govoril.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RockyS ::

darkolord je izjavil:

Jaz 8 ur sedim v pisarni,brez klime imam ventilator to pa je to.
Sediš? Na stolu?? Čist nepotrebno. Imaš mogoče celo mizo in računalnik? Tudi tega ne potrebuješ, dobiš blokec in svinčnik, šilček si boš delil s sodelavci.


Tudi darsovec ima stol in mizo, če ju uporablja ali ne pa ne vem. Je njegov problem. Če si poleg prinese radio ali prenosni računalnik je tud njegova prosta izbira.

oldguy ::

Avtoceste so grajene po precej strožjih standardih, ki se tudi redno posodabljajo (glede na izkušnje - npr. cestišče v predorih).


A po onih standardih, predorskih, kjer DARSu uspe zagoniti 2x preveč denarja od že tako preplačanega stropa predora ki se nato podre mesec po otvoritvi. Bohnasvarej takšnih standardov, bi jaz rekel...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

darkolord ::

Ne, po tistih naslednjih.

šernk ::

aja vsakič se po novih standardih gradi ja, ampak prvo mora it vse narobe, da se potem nove standarde upošteva. prosim pojdi v nemčijo ko bodo gradili nov krak avtoceste ali obnavljali in se čudi standardom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

Tam ne gre nič narobe?

Utk ::

Med "bolj malo" in "vse" narobe je velika razlika. Ti jih pa še naprej zagovarjaš. Bravo.

darkolord ::

Vse? Razloži. Po katerih metrikah je tukaj _vse_ narobe?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

šernk ::

a res nisi nič spremljal novic v zadnjih 10ih letih? edini večji projekt, kjer ni bilo težav je bil mislim da viadukt črni kal.

rebrnice, šentviški predor, predor markovec, gremo dalje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

Jaz ne zagovarjam nikogar. Trdim pa, da imamo dobre avtoceste, ki se brez težav kosajo s preostalimi evropskimi. Niso perfektne, dobre pa. Nesreče, ki so nastale zaradi tega, ker je šlo _vse_ narobe, lahko prešteješ na prste mizarjeve roke.

Če bi nekdo drug bral te pisarije, bi se mu zdelo, kot da rabiš vsaj enega 4x4 amphibious terenca, da se sploh lahko podaš na avtocesto.

Utk ::

Glede na to da jih vsako leto popravljajo in kolk to stane, so še premalo dobre...in da, praktično vsak večji projekt na naših avtocestah je šel narobe.

oldguy ::

Iz zgornjega lika:

Skupno je predor stal 136 milijonov evrov, kar pa je trikrat več, kot je bilo sprva predvideno.


Predor je Žerjav odprl 1. julija 2008, že po petih urah pa je z njega odpadel protipožarni omet, zaradi česar so ga takoj delno zaprli.


Osem ljudi, med njimi tudi Zidar, Črnigoj, Nemec in Siročič, je obtoženih oškodovanja državnega proračuna za več kot 10 milijonov evrov.


Ostalih projektov se sploh dotikal ne bi...

BigWhale ::

oldguy je izjavil:


Za katere delavce? A za one delavce, za katere smo ugotovili, da lahko avtomat namesto njih ceneje opravlja enako delo talanja listkov? Smešiš se...


Nevem kdo se smesi.

Kaj bos pa naredil, ko bo avtomat za talanje listkov crknil? Poslal nekoga, ki je na drugi strani v upravni stavbi, da gre z avtom in se pelje 10km dalec, da pride na drugo stran in pogleda kaj je s tistim podajalcem listkov?

Pa, ko bo en romunski tovornjakar narobe zapeljal na stezo ABC in potem ven lezel iz kamiona sprasevat kam mora zdaj it? Spet, en v avto in okrog? Al pa sotor in dixija na tisti strani?
««
12 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naše avtoceste

Oddelek: Na cesti
334274 (2428) Miha 333
»

Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7724507 (21761) LordPero
»

Radar me je ujel in slikal

Oddelek: Loža
4511395 (9858) Valvoline
»

Cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576694 (5897) WamPIRe-
»

omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8717567 (15190) darkolord

Več podobnih tem