Forum » Loža » Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Temo vidijo: vsi
Tody ::
Jah, sam tuki ni policaj problem, računalnik pa nima diskrecijske pravice, on bo samo slike printal in položnice.
WarpedGone ::
Vse skup je odvisno kam točno bojo reč namontiral.
Na najožji del težko, ker ni placa, se pravi mal prej al pa mal kasnej, kjer je hitro konec ograje. Ostane tista dolga široka ograja po hišicah, kjer se že naveliko pospešuje.
@Keyser Soze:
Straw man
Na najožji del težko, ker ni placa, se pravi mal prej al pa mal kasnej, kjer je hitro konec ograje. Ostane tista dolga široka ograja po hišicah, kjer se že naveliko pospešuje.
@Keyser Soze:
Straw man
Zbogom in hvala za vse ribe
galimim ::
Karikirano zakaj še niso podrli cestninskih postaj.
leto ~2015
Nikomur se to ne zdi nuja. Nato nekega pozno pomladnega dne Jože, ki je sicer zgleden državljan, dobi položnico, ker je mimo radarja na poti na morje z družino, peljal 50km/h. Jože kot zaposlen uradnik na darsu to omeni med malco. izreče se stavek "ti Franc a nebi biu že cajt da se znebimo tistih cestninskih?" Franc seveda pritrdi in po kakih 14 dneh se primaje do šefa z dopisom, da bi bil čas, da se nekaj naredi. Šef to požegna, ne da bi sploh prebral kaj, saj ma tolko dela. Pač kidanje dreka levo, desno uzame veliko časa in energije. Francu pa tudi zaupa saj do sedaj naredl nobene neumnosti.
Tako se začne mučna priprava razpisa za izvajalca gradbenih del. Vmes so še poletne počitnice, in takrat se vse bol počasi dogaja, tako da do objave razpisa pride enkrat v oktobru. Ko se po predpisanem času(recimo 60dni-za voljo pogovora) preneha zbiranje ponudb je le teh med 5 in 10. Ker se bliža konec leta so vsi zaposleni z pripravo letnih poročil tako, da se teh ponudb ne pogleda do januarja 2016. Ker se mora med prazniki zbrat družina, je Francu prišlo na uho, da ima mrzel bratranec njegove žene majhno gradbeno podjetje in da se je tudi on prijavil na razpis. Ker je za familijo treba poskrbet je Franc v dobri veri malo porinil naprej ponudbo sorodnika. Vsi so zadovolni. Ker je pa že marec se pa je tudi skoraj začela gradbena sezona in prav lahko bi zrihtali te cestninske čez poletje.
Seveda smo v deželi Kranjski kjer nič ni tako kot je videti na prvi pogled. Takoj po objavi izbranega ponudnika že trka na vrata odvetnik ene večjih slo. gradbenih firm. Ker zahtevka za revizijo ne smejo zanemarit, si seveda za to vzamejo svoj ljubi čas. Izkaže se da Francev sorodnik po ponovnem preverjanju ponudb ni bil izbran. To mu seveda ni všeč zato se pritoži na ugotovitve reviziske komisije. Vmes še malo potarna na 24ur kako so veliki priviligirani, lažje dobijo posel itd.
Seveda majo vsi veze in tako pride situacija na uho tudi našim vrlim politikom. Seveda opozicija, pa naj si bodo to levi, desni al pa sredni, začne udrihati z vso silo po vladi, kako je nesposobna, kako ne zna zaščiti malega delavca, kako še zdej ni uredila *ustavite random orožarsko afero*.... Vlada seveda ne more sedet križem rok zato hitro ustanovi parlamentarno komisijo, ki bo vse to raziskala. Tako so prišle počitnice(spet) in zadeva gre v pozabo do jeseni. Seveda mora komisija zasedati, se obtoževati, metati skozi okno... tako da ko decembra le pridemo do sklepa da z osnovnim ponudnikom ni bilo nič narobe, se je zima že začela in onemogoča gradbena dela. V skladu z folkloro gre zadeva za pol leta v pozabo.
no pa smo skočili v leto 2017. Ker se tradicionalno na AC dela poleti, tudi ponudnik zalaufa stroje konec maja. Dela bodo predvidoma potekala do 1.10 istega leta. Seveda se situacija zaplete. Zaradi nepričakovanih ovir se gradna zavleče globoko v jesen. Med tem časom se vozniki jezijo na dars in vlado, kako lahko SPET popravljajo ceste sredi turistične sezone. Ker se je vreme začelo slabšati, dela pa niso dokončana se postavi le provizorična ureditev za čez zimo.
no konec marca 2018 se dela nadaljujejo. In so do konca maja tudi dokončana. Saga se je tako za 10let prekine. Po 10 letih nekdo ugotovi da se je tekom gradnje pojavilo nenavadno veliko število doplačil in tako se je dejansko porabljen denar povečal za 5x od prvotno načrtovanega. In ker je firma Francevga sorodnika že zdavnaj propadla, zopet ni nihče kriv.
tako mal OT.
čist resno pa se mi zdi postavitev znaka 500m za cestnisko čista neumnost(kot postavitev 90% znakov v tej državi). upam da use skupej čim prej zrihtajo tako kot je treba
p.s za humor preberite sago z rahlim dolenskim naglasom
leto ~2015
Nikomur se to ne zdi nuja. Nato nekega pozno pomladnega dne Jože, ki je sicer zgleden državljan, dobi položnico, ker je mimo radarja na poti na morje z družino, peljal 50km/h. Jože kot zaposlen uradnik na darsu to omeni med malco. izreče se stavek "ti Franc a nebi biu že cajt da se znebimo tistih cestninskih?" Franc seveda pritrdi in po kakih 14 dneh se primaje do šefa z dopisom, da bi bil čas, da se nekaj naredi. Šef to požegna, ne da bi sploh prebral kaj, saj ma tolko dela. Pač kidanje dreka levo, desno uzame veliko časa in energije. Francu pa tudi zaupa saj do sedaj naredl nobene neumnosti.
Tako se začne mučna priprava razpisa za izvajalca gradbenih del. Vmes so še poletne počitnice, in takrat se vse bol počasi dogaja, tako da do objave razpisa pride enkrat v oktobru. Ko se po predpisanem času(recimo 60dni-za voljo pogovora) preneha zbiranje ponudb je le teh med 5 in 10. Ker se bliža konec leta so vsi zaposleni z pripravo letnih poročil tako, da se teh ponudb ne pogleda do januarja 2016. Ker se mora med prazniki zbrat družina, je Francu prišlo na uho, da ima mrzel bratranec njegove žene majhno gradbeno podjetje in da se je tudi on prijavil na razpis. Ker je za familijo treba poskrbet je Franc v dobri veri malo porinil naprej ponudbo sorodnika. Vsi so zadovolni. Ker je pa že marec se pa je tudi skoraj začela gradbena sezona in prav lahko bi zrihtali te cestninske čez poletje.
Seveda smo v deželi Kranjski kjer nič ni tako kot je videti na prvi pogled. Takoj po objavi izbranega ponudnika že trka na vrata odvetnik ene večjih slo. gradbenih firm. Ker zahtevka za revizijo ne smejo zanemarit, si seveda za to vzamejo svoj ljubi čas. Izkaže se da Francev sorodnik po ponovnem preverjanju ponudb ni bil izbran. To mu seveda ni všeč zato se pritoži na ugotovitve reviziske komisije. Vmes še malo potarna na 24ur kako so veliki priviligirani, lažje dobijo posel itd.
Seveda majo vsi veze in tako pride situacija na uho tudi našim vrlim politikom. Seveda opozicija, pa naj si bodo to levi, desni al pa sredni, začne udrihati z vso silo po vladi, kako je nesposobna, kako ne zna zaščiti malega delavca, kako še zdej ni uredila *ustavite random orožarsko afero*.... Vlada seveda ne more sedet križem rok zato hitro ustanovi parlamentarno komisijo, ki bo vse to raziskala. Tako so prišle počitnice(spet) in zadeva gre v pozabo do jeseni. Seveda mora komisija zasedati, se obtoževati, metati skozi okno... tako da ko decembra le pridemo do sklepa da z osnovnim ponudnikom ni bilo nič narobe, se je zima že začela in onemogoča gradbena dela. V skladu z folkloro gre zadeva za pol leta v pozabo.
no pa smo skočili v leto 2017. Ker se tradicionalno na AC dela poleti, tudi ponudnik zalaufa stroje konec maja. Dela bodo predvidoma potekala do 1.10 istega leta. Seveda se situacija zaplete. Zaradi nepričakovanih ovir se gradna zavleče globoko v jesen. Med tem časom se vozniki jezijo na dars in vlado, kako lahko SPET popravljajo ceste sredi turistične sezone. Ker se je vreme začelo slabšati, dela pa niso dokončana se postavi le provizorična ureditev za čez zimo.
no konec marca 2018 se dela nadaljujejo. In so do konca maja tudi dokončana. Saga se je tako za 10let prekine. Po 10 letih nekdo ugotovi da se je tekom gradnje pojavilo nenavadno veliko število doplačil in tako se je dejansko porabljen denar povečal za 5x od prvotno načrtovanega. In ker je firma Francevga sorodnika že zdavnaj propadla, zopet ni nihče kriv.
tako mal OT.
čist resno pa se mi zdi postavitev znaka 500m za cestnisko čista neumnost(kot postavitev 90% znakov v tej državi). upam da use skupej čim prej zrihtajo tako kot je treba
p.s za humor preberite sago z rahlim dolenskim naglasom
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
tx-z ::
Dobr, za to, da je 40km/h omejitev na cestninski mi je čis jasn in se držim tega. Ne vem pa zakaj bi mogu 40 pelat do znaka? Kr če tko gledaš, kakor js razumm CPP, velja znak za omejitev (v tem primeru talna označba) do prvega križišča. In 10m za tem je v bistvu neke vrste križišče, kr se pač vsi pasovi združjo? Al to ne šteje kot križišče?:)
tx-z
WarpedGone ::
Maš point, samo potem morš razložit še, zakaj so tisti znaki za prenehanje hitrostne omejitve.
Zbogom in hvala za vse ribe
tx-z ::
Sej isto je marsikje v naslejih. Znak za omejitev, čez 10metrov je pa ena stranska pot k ma stop znak (torej definitivno križišče)..Čez en kilometr pa znak konc 60. Tko da to bi mogl mau pravila spremenit, al pa kej, da bi delval tko k more...Čeprou a se šteje za križišče tut tisto kjer stranska pot nima znaka stop al pa da nimaš prednosti? Kr pol v takm primeru bi mel tist iz stranske poti prednost (pravilo desnega)...To sm že mau pozabu te detajle :)
tx-z
dzinks63 ::
Na izhodu iz starih cestniskih hišic ni nobenega križišča, so le oženja pasov do končnih dveh in pri teh manevriranjih avtomobilov je za to določena hitrost z prometnim znakom, katera se mora upoštevati (čeprav je praktično nihče).
PrimozR ::
zigam AFAIK če je znak za omejitev ob znaku za začetek naselja, ta omejitev velja čez celo naselje (razen če je to spremenjeno z znakom).
tx-z ::
Ja ja, to že. Če je znak za omejitev na znaku za naselje, velja čez celo naselje, razen kadar je vmes še kšn znak k spremeni omejitev, pol k pa preneha veljat pa velja spet tisto k je blo na začetku mesta.
tx-z
PrimozR ::
Ravno to je point, če je na znaku (ista štanga), velja skozi naselje, da se ognejo milijonu znakov za vsakim križiščem.
connel ::
Niti ne, se motiš. Omejitev za skozi naselje je takole, tabla za naselje ima črn rob, to pomeni omejitev hitrosti (50km/h) skozi celotno naselje do table za konec naselja, če tega roba na tabli ni, potem te omejitve ni, to pa ne pomeni da greš lahko skozi prosto po prešernu ampak, še vedno velja omejitev kot na cestah izven naselja.
Če daš zraven table za naselje znak za omejitev je to popolnoma isto, kot če bi bil na svojem drogu, torej nikakor ne velja za celo naselje,...
Če daš zraven table za naselje znak za omejitev je to popolnoma isto, kot če bi bil na svojem drogu, torej nikakor ne velja za celo naselje,...
YaN-cH ::
Primer: Se zapelješ v naselje, tabla od naselja je obrobljena s črnim robom pod njo je znak za omejitev 70. to naselje ima križišče po tem križišču ni nobenega znaka. S kakšno hitrostjo lahko voziš od tega križišča naprej?
Connel tako tudi jaz mislim.
Connel tako tudi jaz mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YaN-cH ()
čuhalev ::
Ni res, če je znak za omejitev pod tablo imena naselja, velja znak do table za konec naselja (če je).
Če ste opazili imajo cestninske postaje na hitrem pasu nameščene neke IR reflektorje v rumenem ohišju. Torej, če ponoči divjate, peljite desno na počasnem pasu. :)
Yan-cH: 50 km/h - velja črna obroba, če drugače ne veleva dopolnilna tabla.
Če ste opazili imajo cestninske postaje na hitrem pasu nameščene neke IR reflektorje v rumenem ohišju. Torej, če ponoči divjate, peljite desno na počasnem pasu. :)
Yan-cH: 50 km/h - velja črna obroba, če drugače ne veleva dopolnilna tabla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: čuhalev ()
YaN-cH ::
Ta odgovor je pravilen 0154452, samo potem tvoja prva trditev ne velja jo je treba malo popravit.
Gregor P ::
Da ponovim moj komentar iz podobne teme Cestninske postaje:
Ali kot je dejal naš rally voznik Brane Küzmič (vsaj mislim, da je bil on), "kdor ni sposoben voziti skozi cestninsko postajo s 60 km/h, potem naj rajši ne vozi" (ali nekaj podobnega).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fosil ::
Da ponovim moj komentar iz podobne teme Cestninske postaje:
Ali kot je dejal naš rally voznik Brane Küzmič (vsaj mislim, da je bil on), "kdor ni sposoben voziti skozi cestninsko postajo s 60 km/h, potem naj rajši ne vozi" (ali nekaj podobnega).
Potem je Brane bedak.
Pri omejitvah hitrosti ne gre za sposobnost ljudi, ampak za varnost.
Tudi čez naselje bi vsi lahko peljali vsaj 60, ampak je omejitev zaradi varnosti.
Tako je!
Gregor P ::
Naselje?!? Kako si ti prišel sedaj na naselje 60 km/h skozi cestninsko postajo je nekaj povsem normalnega, vsakodnevnega, kar obvlada vsak povprečen voznik ... razen seveda, če bi ti kar nanekrat iz kabine skočil otrok pred avto, potem ti/mu niti 40 km/h več ne pomaga
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Cash ::
Torej, po ugotovitvi kranjskega sodišča čez cestninsko postajo 60km/h je dovoljeno? Predvsem me zanima člen, po katerem je kranjsko sodišče razveljavilo tisto kazen... Pa tisti, ki mislite napisati, saj imaš pokončni znak 40km/h, naj povem, da je ta znak samo na desni strani in velja samo za kamijone, če pa naj bi veljal tudi za avte, pa bi moral biti tudi na levi strani, katerega pa seveda ni, torej velja zadnji znak, ki pa je bil 60km/h.
Gregor P ::
Kar se mene tiče je omejitev na cestninskih postajah povsem jasna; t.j. 60 km/h tam kjer sta tabli (na levi in desni strani ceste) za 60 km/h in 40 km/h kjer sta tabli za 40 km/h (sicer na redkih postajah, a vendarle).
Talna označba je (vsaj za mene, glede na to, da je omejitev hitrosti jasno označena s tablami, ki jih vidijo tudi vsi za menoj) zgolj priporočena hitrost ker
Talna označba je (vsaj za mene, glede na to, da je omejitev hitrosti jasno označena s tablami, ki jih vidijo tudi vsi za menoj) zgolj priporočena hitrost ker
In kako vidi tisti za menoj talno označbo oz. kdaj to postane tudi njegov problem? Ko kar naenkrat vidi, da jaz zaviram na 40 km/h (on seveda ne ve tega, vidi samo moje zavorne luči), ne da bi kjerkoli bila kakršnakoli tabla z neko omejitvijo?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Cash ::
No, se strinjam z napisanim...sem našel še na enem drugem forumu... ker vem, da ni dovoljeno lepiti linkov do drugih forumov, prosim moderatorja, naj zamiži na eno oko in pusti vsaj ta link, da se zadeva dokončno razčisti, če pa ga zelo moti, pa naj pač odstrani link...hvala http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
BigWhale ::
Niti ne, se motiš. Omejitev za skozi naselje je takole, tabla za naselje ima črn rob, to pomeni omejitev hitrosti (50km/h) skozi celotno naselje do table za konec naselja, če tega roba na tabli ni, potem te omejitve ni, to pa ne pomeni da greš lahko skozi prosto po prešernu ampak, še vedno velja omejitev kot na cestah izven naselja.
Če daš zraven table za naselje znak za omejitev je to popolnoma isto, kot če bi bil na svojem drogu, torej nikakor ne velja za celo naselje,...
Tabla za naselje brez crnega roba pomeni, da se peljes MIMO tega naselja in zate ne veljajo kaksne posebne omejitve. To je zgolj obvestilna tabla. Bi prosil, da me kdo popravi, ce se motim.
Ce ima tabla crn rob potem pomeni, da se bos peljal SKOZI naselje in zate velja omejitev 50km/h. Ce je tabla za zacetek naselja dopolnjena z znakom za omejitev hitrosti, potem ta omejitev velja po celotnem naselju! Razen, ce ni kje na cesti znak, ki to omejitev override-a.
Ce so pa vmes spremenili CPP, potem bi pa prosil naj nekdo zalima cistopis tega zakona. Hvala.
Talna označba je (vsaj za mene, glede na to, da je omejitev hitrosti jasno označena s tablami, ki jih vidijo tudi vsi za menoj) zgolj priporočena hitrost ker
In kako vidi tisti za menoj talno označbo oz. kdaj to postane tudi njegov problem? Ko kar naenkrat vidi, da jaz zaviram na 40 km/h (on seveda ne ve tega, vidi samo moje zavorne luči), ne da bi kjerkoli bila kakršnakoli tabla z neko omejitvijo?
Kar se tega tice sem jaz ze posiljal mail na policijo in DARS. Policija je rekla, da ne ve kako je s tem in so vprsanje posredovali na DARS. Na DARSU so potem 'zagotovili' da je talna oznacba dovolj.
Problem tistega znaka za 40km/h pa je ta, da je v vecini primerov samo na desni strani ceste. Jaz ga na levi nisem se nikoli videl. Ce je pred tabo kolona tovornjakov tistega znaka ne vidis. Oznake za 100, 80 in 60 pa so na obeh straneh.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Mavrik ::
Problem tistega znaka za 40km/h pa je ta, da je v vecini primerov samo na desni strani ceste. Jaz ga na levi nisem se nikoli videl. Ce je pred tabo kolona tovornjakov tistega znaka ne vidis. Oznake za 100, 80 in 60 pa so na obeh straneh.
In točno zato je omejitev podvojena še s talno označbo :)
The truth is rarely pure and never simple.
Keyser Soze ::
WarpedGone je izjavil:
Vse skup je odvisno kam točno bojo reč namontiral.
Na najožji del težko, ker ni placa, se pravi mal prej al pa mal kasnej, kjer je hitro konec ograje. Ostane tista dolga široka ograja po hišicah, kjer se že naveliko pospešuje.
@Keyser Soze:
Straw man
Mater, ampak ti si pa tako pameten, kot da bi že kdaj delal pri Policiji. Ker tak fajn poznaš njihove metode dela. Al se morda motim in imaš referenc na tem področju ravno toliko kot naša službena čistilka?
No, pa da slišimo tvoje reference s tega področja.
OM, F, G!
BigWhale ::
Problem tistega znaka za 40km/h pa je ta, da je v vecini primerov samo na desni strani ceste. Jaz ga na levi nisem se nikoli videl. Ce je pred tabo kolona tovornjakov tistega znaka ne vidis. Oznake za 100, 80 in 60 pa so na obeh straneh.
In točno zato je omejitev podvojena še s talno označbo :)
Ja, se strinjam, samo to, da ni znaka za 40 na drugi strani je traparija. Moral bi biti, ker sicer lahko smatras, da je oni znak na drugi strani za kamione.
Jaz itak vozim 20km/h skozi, ker se bojim, da ne bom avta popraskal. ;>
Mavrik ::
Ja, se strinjam, samo to, da ni znaka za 40 na drugi strani je traparija. Moral bi biti, ker sicer lahko smatras, da je oni znak na drugi strani za kamione.
Ponavljam, maš na cesti na risan ogromen znak za omejitev 40, lih zato da ne smatraš tega ;)
The truth is rarely pure and never simple.
Gregor P ::
... a DARS ima to avtoriteto, da nam lahko suvereno intrpretira, kaj pomeni kakšen znak oz.označba?
In še enkrat, kako lahko voznik za menoj ve, da jaz bremzam na 40 km/h?
Mislim, da je nekje na štajerski avtocesti vsaj ena postaja, ki ima na obeh straneh tabli za 40 km/h; vsekakor se spomnim, da sem ju nekje pri nas videl.
In še enkrat, kako lahko voznik za menoj ve, da jaz bremzam na 40 km/h?
Mislim, da je nekje na štajerski avtocesti vsaj ena postaja, ki ima na obeh straneh tabli za 40 km/h; vsekakor se spomnim, da sem ju nekje pri nas videl.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mavrik ::
Pa kje si te bedarije zmišljujete no.
Kako pa ti pred kerimkoli znakom za omejitvijo veš da bo on pred tabo bremzal (namig: "varnostna", "razdalja" do besede ko se bodo pojavile).
Pa a res hočeš reči da ste tako zabiti, da po znakih "100", "80", "60" IN rumenih utripajočih luči IN ramp pred tabo ne pričakuješ omejitve "40"? Kaj potem sploh iščeš na cesti?
In še enkrat, kako lahko voznik za menoj ve, da jaz bremzam na 40 km/h?
Kako pa ti pred kerimkoli znakom za omejitvijo veš da bo on pred tabo bremzal (namig: "varnostna", "razdalja" do besede ko se bodo pojavile).
Pa a res hočeš reči da ste tako zabiti, da po znakih "100", "80", "60" IN rumenih utripajočih luči IN ramp pred tabo ne pričakuješ omejitve "40"? Kaj potem sploh iščeš na cesti?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
imagodei ::
Jaz ne vem, a se v tej državi še vedno samo politične točke nabirajo (čeprav je vlada totalno zavozila) in čeprav se vlečejo poteze, ki bodo na dolgi rok (spet) prinesle jezo volilnega telesa?
Ajde, daj - razumem omejitev 40 na sami cestninski postaji. Ni mi pa jasno, zakaj meritve hitrosti še 200+ metrov kasneje? A nesposobni politiki in uradnički, ki po nalogu vodilnih pripravljajo zakonodajo, čisto nič ne mislijo? A ni neko načelo, da se s sankcijami in kaznovnanji v družbo posega sorazmerno ter le toliko, da se še zagotovi spoštovanje zakonov? Vsaj kar se prekrškov tiče? A bomo zdaj počasi za nočno preprevanje pijane mladine zahtevali pridržanje do iztreznitve ter plačilo 1.000 EUR zaradi kaljenja nočnega miru? Bomo za vsak pretep na vaški veselici, kjer si edina udeleženca izmenjata 3 udarce, preden pijana omahneta na tla, predpisovali kazen 5.000 EUR?
Vsakomur je menda očitno, da gre primarno spet za filanje proračuna, po drugi strani pa za "kao" javnosti všečno potezo, po kateri se bodo naši vrli politiki tolkli po prsih, češ glejte kaj vse smo storili za varnost na AC! In ravno to je idiotizem brez primere! Kje lahko najdem kako analizo, koliko prometnih nezgod se zgodi v pasu 200m takoj za cestninsko postajo? Koliko ljudi umre na tistih delih? Koliko od tega je otrok? Koliko ljudi na tistih mestih postane invalidov in kakšni so stroški države (zdravstva) za rehabilitacijo poškodovancev, ki se ponesrečijo ravno v pasu 200m po cestninski postaji?
In če se po podrobni analizi izkaže, da je na tistih mestih nadpovprečno veliko nesreč, predvsem pa hudih nesreč, ki zares kličejo po izvajanju fašistične represije, še vedno ne razumem, da modrijani, ta naša politična elita, ne dojame, da je treba odpravljati vzroke težav (beri: rušiti cestninske postaje), ne pa blažiti posledice (beri: globiti voznike na zgolj zato, ker se to da, ne pa zato, ker bi bilo to potrebno ali koristno).
Pravzaprav, sedaj ko sem to napisal... Seveda razumem. Modrijani so doumeli, da je sistematično kaznovanje voznikov na mestih, kjer se nihče ne drži omejitve (ker je le ta nesmiselna), lahko pomemben vir proračunskih sredstev! Stvar je identična, kot pošiljanje patrulij v radarsko zasedo 10m pred tablo, ki označuje konec naselja, kjer vsi vozniki že pritisnejo in peljejo 65km/h, čeprav na tisem mestu že 25 let ni bilo nobene nezgode. In identična, kot kaznovanje voznikov nepravilno parkiranih vozil, namesto da bi na lokacijah ob javnih ustanovah izgradili za stranke zadostno število parkirnih mest.
Takšni vzorci razmišljanja so značilni za tale bananastan in so nas pripeljali do točke, na kateri se nahajamo. Ne odpravljati problemov, ampak pristaviti svoj lonček, kjer probleme odkrijemo. V tujini opazijo, da ob neki lokaciji ljudje parkirajo svoje avtomobile na pločnikih, pa tam hitro postavijo količke in/ali prepoznajo, da se ljudem ne da puščati avtomobila v 20 minut oddaljeni avtohiši oz. iskati brezplačnega parkirnega mesta v prezasedeni soseski, pa zadeve sistemsko uredijo z gradnjo novih parkirišč. Pri nas se problem reši tako, da zakonodajalec ali lokalna samouprava nesmiselno dvigne kazni za nepravilno parkiranje, kot da gre za tržno dobrino, ter uvede pajke in lisičenje. Problema se lotimo tako, da postane vir zaslužka za interesne skupine, kazen pa sama sebi namen:
- jasno je, da če imajo ljudje opravke, parkirnih mest in javnega prevoza pa ni, bodo še naprej nepravilno parkirali
- omejitev 40 km/h na avtocesti je absurdna, neživljenjska in enforcanje ne bo prihranilo nobenega izgubljenega življenja, nobene hujše poškodbe in nobenih merljivih prihrankov z naslova zdravstvene blagajne.
There.
Ajde, daj - razumem omejitev 40 na sami cestninski postaji. Ni mi pa jasno, zakaj meritve hitrosti še 200+ metrov kasneje? A nesposobni politiki in uradnički, ki po nalogu vodilnih pripravljajo zakonodajo, čisto nič ne mislijo? A ni neko načelo, da se s sankcijami in kaznovnanji v družbo posega sorazmerno ter le toliko, da se še zagotovi spoštovanje zakonov? Vsaj kar se prekrškov tiče? A bomo zdaj počasi za nočno preprevanje pijane mladine zahtevali pridržanje do iztreznitve ter plačilo 1.000 EUR zaradi kaljenja nočnega miru? Bomo za vsak pretep na vaški veselici, kjer si edina udeleženca izmenjata 3 udarce, preden pijana omahneta na tla, predpisovali kazen 5.000 EUR?
Vsakomur je menda očitno, da gre primarno spet za filanje proračuna, po drugi strani pa za "kao" javnosti všečno potezo, po kateri se bodo naši vrli politiki tolkli po prsih, češ glejte kaj vse smo storili za varnost na AC! In ravno to je idiotizem brez primere! Kje lahko najdem kako analizo, koliko prometnih nezgod se zgodi v pasu 200m takoj za cestninsko postajo? Koliko ljudi umre na tistih delih? Koliko od tega je otrok? Koliko ljudi na tistih mestih postane invalidov in kakšni so stroški države (zdravstva) za rehabilitacijo poškodovancev, ki se ponesrečijo ravno v pasu 200m po cestninski postaji?
In če se po podrobni analizi izkaže, da je na tistih mestih nadpovprečno veliko nesreč, predvsem pa hudih nesreč, ki zares kličejo po izvajanju fašistične represije, še vedno ne razumem, da modrijani, ta naša politična elita, ne dojame, da je treba odpravljati vzroke težav (beri: rušiti cestninske postaje), ne pa blažiti posledice (beri: globiti voznike na zgolj zato, ker se to da, ne pa zato, ker bi bilo to potrebno ali koristno).
Pravzaprav, sedaj ko sem to napisal... Seveda razumem. Modrijani so doumeli, da je sistematično kaznovanje voznikov na mestih, kjer se nihče ne drži omejitve (ker je le ta nesmiselna), lahko pomemben vir proračunskih sredstev! Stvar je identična, kot pošiljanje patrulij v radarsko zasedo 10m pred tablo, ki označuje konec naselja, kjer vsi vozniki že pritisnejo in peljejo 65km/h, čeprav na tisem mestu že 25 let ni bilo nobene nezgode. In identična, kot kaznovanje voznikov nepravilno parkiranih vozil, namesto da bi na lokacijah ob javnih ustanovah izgradili za stranke zadostno število parkirnih mest.
Takšni vzorci razmišljanja so značilni za tale bananastan in so nas pripeljali do točke, na kateri se nahajamo. Ne odpravljati problemov, ampak pristaviti svoj lonček, kjer probleme odkrijemo. V tujini opazijo, da ob neki lokaciji ljudje parkirajo svoje avtomobile na pločnikih, pa tam hitro postavijo količke in/ali prepoznajo, da se ljudem ne da puščati avtomobila v 20 minut oddaljeni avtohiši oz. iskati brezplačnega parkirnega mesta v prezasedeni soseski, pa zadeve sistemsko uredijo z gradnjo novih parkirišč. Pri nas se problem reši tako, da zakonodajalec ali lokalna samouprava nesmiselno dvigne kazni za nepravilno parkiranje, kot da gre za tržno dobrino, ter uvede pajke in lisičenje. Problema se lotimo tako, da postane vir zaslužka za interesne skupine, kazen pa sama sebi namen:
- jasno je, da če imajo ljudje opravke, parkirnih mest in javnega prevoza pa ni, bodo še naprej nepravilno parkirali
- omejitev 40 km/h na avtocesti je absurdna, neživljenjska in enforcanje ne bo prihranilo nobenega izgubljenega življenja, nobene hujše poškodbe in nobenih merljivih prihrankov z naslova zdravstvene blagajne.
There.
- Hoc est qui sumus -
MisterR ::
Pa kje si te bedarije zmišljujete no.
In še enkrat, kako lahko voznik za menoj ve, da jaz bremzam na 40 km/h?
Kako pa ti pred kerimkoli znakom za omejitvijo veš da bo on pred tabo bremzal (namig: "varnostna", "razdalja" do besede ko se bodo pojavile).
Pa a res hočeš reči da ste tako zabiti, da po znakih "100", "80", "60" IN rumenih utripajočih luči IN ramp pred tabo ne pričakuješ omejitve "40"? Kaj potem sploh iščeš na cesti?
Če bi se želel vozit 40 bi se vozil po cesti in ne po avtocesti. Če je kdo zabit pa si to ti. Kdo pri pizdi materni, na relaciji Lendava - Koper(280km) pričakuje 6 ovir na cesti in seveda zmanjševanje hitrosti v nerazumno kratkih razdaljah? Iz 130km/h moraš zavirati na 40km/h v par metrih, potem pa še 40km/h vozit cca 400m ZA ovirami.
Nevem, zakaj potem gradijo zaščitne ograje ob avtocestah, pač bi postavli znak živali na cesti in bi se vsi pač vozli 70km/h, sej pa moraš v vsakem primeru pričakovat da ti bo na cesto srna skočla. Al si ti tako zabit pa pri 130 tega ne razmišljaš, da je to možno. Narišimo še zebro pred cestninsko postajo, da bojo lahko delavci se mirno sprehajali na čik pavze.
Ovire na avtocesti(v taki obliki kot so cestninske postaje) so v EU prepovedane! Ampak slovenija (banana republik) si je izmislila nov zakon tako, da tisti od EU za nas ne velja več in so seveda dovoljene.
Tisti škif zabiti v oddaji Preverjeno, ko trdi da se na cestninskih postaja zelo redko kdaj kontrolira hitrost pa laže sam sebi ali pa ni na tekočem. Dnevno se vozim skozi cestninsko postajo (AC mb-at) in v tednu dni merijo 2x, redkokdaj da samo en dan. In ne, ne kontrolirajo vinjet, ker to delajo darsovci ki pa so tam 3-4x na teden.
No v smeri avstrije je še večja veselica, ker je omejitev 100 velja še dolgo za cestninsko postajo zaradi poškodovanega vozišča, enako velja za AC Maribor - Lenart, del AC pred nadvozom (za lokalni promet) se je pogreznil in tako je pod nadvozom "skakalnica" čez katero je omejitev 80 (ali 100, nisem prepričan), kaj hočem povedat je to, če nekaj ne štima se postavi znak za zmanjšanje hitrosti in avtomatsko je voznik kriv če gre kaj narobe. Tako je bilo pred leti v Malečniku, asfalt je "cvetel" nastala je poledice in rezultat tega so bili 4je avti v jarku, in to v dveh urah. Kdo je bil kriv? Nihče, ker CPM tega ni mogel predvidevat. Kot rešitev so zreskali asfalt in postavli tablo 40km/h čez cel malečnik (cca 6km). Pač toliko o izkušnjah nas zabitih voznikov.
Buggy ::
@RockyS: sem pred casom tudi jaz opozarjal na to hinavscino pa so me gladko skamenjali v smislu kaksen huligan sem :D
Bananarepublika v vseh pogledih ovce pa strumno z nasmeskom v klavnico ...jao jao
Bananarepublika v vseh pogledih ovce pa strumno z nasmeskom v klavnico ...jao jao
Gregor P ::
Pa a res hočeš reči da ste tako zabiti, da po znakih "100", "80", "60" IN rumenih utripajočih luči IN ramp pred tabo ne pričakuješ omejitve "40"? Kaj potem sploh iščeš na cesti?
... sta ti ze imqgodei in RockyS lepo odgovorila
- omejitev 40 km/h na avtocesti je absurdna, neživljenjska in enforcanje ne bo prihranilo nobenega izgubljenega življenja, nobene hujše poškodbe in nobenih merljivih prihrankov z naslova zdravstvene blagajne.
Če je kdo zabit pa si to ti. Kdo pri pizdi materni, na relaciji Lendava - Koper(280km) pričakuje 6 ovir na cesti in seveda zmanjševanje hitrosti v nerazumno kratkih razdaljah? Iz 130km/h moraš zavirati na 40km/h v par metrih, potem pa še 40km/h vozit cca 400m ZA ovirami.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
fosil ::
zmanjševanje hitrosti v nerazumno kratkih razdaljah? Iz 130km/h moraš zavirati na 40km/h v par metrih
A table za 100, 80, 60 so pa brezpredmetne?
Tako je!
St235 ::
Mene rpedvsem zanima ali je dejansko kdo že plačal kazen ko je vozil med 40 in 60? Ali, da bi kdo plačal kazen ker je vozil več kot 40 za centninsko? Kakšen link ne bi škodil
Kot je meni razumet policija trenutno izvaja meritve pri 60km/H kar je razumljiva omejitev.
Kot je meni razumet policija trenutno izvaja meritve pri 60km/H kar je razumljiva omejitev.
Matevžk ::
Mene rpedvsem zanima ali je dejansko kdo že plačal kazen ko je vozil med 40 in 60? Ali, da bi kdo plačal kazen ker je vozil več kot 40 za centninsko? Kakšen link ne bi škodil
+1
Nekdo malo više je sicer trdil, da je njegov dedek dobil kazen, čeprav ni bilo čisto jasno, če res za omejitev 40. Vsekakor pa ne za cestninsko postajo, kot grozijo ti verižni mejli in kot je Policija že večkrat uradno poudarila -- tam ne merijo.
lp, Matevžk
St235 ::
Ker če ne kgo faše kazen ker pleje 80 skozi hiško se mi zdi logično. Nikakor pa ne uspem najti konkretnega primera, da bi lovili tiste med 40 in 60.
Tukaj je nekaj o temhttp://www.silcportal.si/novice/policij...
in je izrazito povdarjeno ,da novih radarjev ne bo.
Tukaj je nekaj o temhttp://www.silcportal.si/novice/policij...
in je izrazito povdarjeno ,da novih radarjev ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
der_Alte ::
Problem tistega znaka za 40km/h pa je ta, da je v vecini primerov samo na desni strani ceste. Jaz ga na levi nisem se nikoli videl. Ce je pred tabo kolona tovornjakov tistega znaka ne vidis. Oznake za 100, 80 in 60 pa so na obeh straneh.
In točno zato je omejitev podvojena še s talno označbo :)
Talna označba ni prometni znak s katerim bi na AC omejeval hitrost in tukaj se zgodba konča. Omejitve so na skoraj vseh cestninskih postajah tako 60km/h, razen med Šentiljem in Mariborom, kjer so celo uspeli postaviti prometni znak z omejitvijo 40km/h tudi na levo stran vozišča. Tako je tudi ugotovilo višje sodišče in bo ostalo, dokler se DARS ne bo zmigal in ustrezno postavil prometnih znakov na AC. Ali pa parlament sprejel nov zakon, ali pa da bodo popravili pravilnik o prometnih znakih.
Do takrat se peljem 60km/h skozi tiste cestninske postaje, kjer je to zadnja pravilno postavljena omejitev. Tudi mimo policistov, ki so merili hitrost. Očitno ni bila previsoka.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
Mavrik ::
Tako je tudi ugotovilo višje sodišče in bo ostalo, dokler se DARS ne bo zmigal in ustrezno postavil prometnih znakov na AC.
Link do razsodbe prosim, kjer je napisano da morata biti znaka na obeh straneh cestišča (lahko tudi citiraš zakon).
The truth is rarely pure and never simple.
Keyser Soze ::
Tale tema je bolj nekaj rekla kazala, čeprav WarpedOne poskakuje kot da bi on namestil radar in ga konfiguriral oz. da ga vsak teden ustavijo na cestninski in mora utemeljevat naokoli zakaj je peljal kolikor je peljal. Go figure.
Sicer pa, april je tle. Čez 2-3 mesece nam bo popolnoma jasno kdo je pokal slepe.
Sicer pa, april je tle. Čez 2-3 mesece nam bo popolnoma jasno kdo je pokal slepe.
OM, F, G!
Matevžk ::
Tako je tudi ugotovilo višje sodišče in bo ostalo, dokler se DARS ne bo zmigal in ustrezno postavil prometnih znakov na AC.
Link do razsodbe prosim, kjer je napisano da morata biti znaka na obeh straneh cestišča (lahko tudi citiraš zakon).
Poleg tega, da v zakonu piše le, da tabla na levi LAHKO je, če se presodi, da se jo na desni lahko spregleda, je v zakonu tudi nekoliko dvoumno napisano glede talnih označb in LED tabel, ampak po mojem mnenju je talna označba (kot tudi LED tabla) enakovredna na štango našraufanemu pobarvanemu plehu.
lp, Matevžk
PrimozR ::
Tukaj je nekaj o temhttp://www.silcportal.si/novice/policij...
in je izrazito povdarjeno ,da novih radarjev ne bo.
Poglej datum objave.
Matevžk ::
Tukaj je nekaj o temhttp://www.silcportal.si/novice/policij...
in je izrazito povdarjeno ,da novih radarjev ne bo.
Poglej datum objave.
Sem pred kratkim dal bolj ažuren vir ...
lp, Matevžk
der_Alte ::
Ahh pa še ena stvar. Hitrost omejuje lahko le »znak za izrecne odredbe«. V Pravilniku o prometni signalizaciji pa o takem talnem znaku (tudi STOP, BUS itd..) pravi, da je »znak za obvestilo«.
»31) znak "omejitev hitrosti" (II-30), ki označuje cesto oziroma tisti njen del, na katerem vozila ne smejo voziti z večjo hitrostjo (v km/uro) od hitrosti, ki je označena na znaku.«
Problem v rahli dvoumnosti je tukaj, ker jasno gre samo za del ceste. Upam, da še najdem samo razsodbo višjega sodišča.
»31) znak "omejitev hitrosti" (II-30), ki označuje cesto oziroma tisti njen del, na katerem vozila ne smejo voziti z večjo hitrostjo (v km/uro) od hitrosti, ki je označena na znaku.«
Problem v rahli dvoumnosti je tukaj, ker jasno gre samo za del ceste. Upam, da še najdem samo razsodbo višjega sodišča.
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
Matevžk ::
Večji problem v dvoumnosti je, da ko sem nazadnje gledal, nikjer ni zares eksplicitno pisalo, da je "prometni znak" nujno pleh na štangi. Čeprav v pravilniku res omenjajo odsevne materiale, ki pa jih v talni barvi po mojem ni.
lp, Matevžk
Mavrik ::
der_Alte: Dokaj jasno je, da talne označbe same po sebi (razen tistih, ki so eksplicitno navedene v ZVCP) niso zavezujoče. Samo ti pa tule trdiš, da če je znak 40 na desni strani avtoceste, potem ti ni treba to upoštevati, ker ga ni na levi strani - pa čeprav te talna oznaka o tem dodatno obvešča.
The truth is rarely pure and never simple.
amigo_no1 ::
Vrli birokrati pozabljajo da je kasirantstvo filanje proračuna samo kratkoročno, dolgoročno pa le prestavljanje iz levega v desni žep, dodane vrednosti tudi ni.
BigWhale ::
Večji problem v dvoumnosti je, da ko sem nazadnje gledal, nikjer ni zares eksplicitno pisalo, da je "prometni znak" nujno pleh na štangi. Čeprav v pravilniku res omenjajo odsevne materiale, ki pa jih v talni barvi po mojem ni.
Barva s katerimi se risejo talne oznake je odsevna. Ce se jaz prav spomnim.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4654 (2808) | Miha 333 |
» | Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26030 (23284) | LordPero |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 11914 (10377) | Valvoline |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7072 (6275) | WamPIRe- |
» | omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18382 (16005) | darkolord |