» »

Oglaševanje v slovenskem filmu

Oglaševanje v slovenskem filmu

0Artur0 ::

Ko so na televiziji reklame nekateri že kar nagonsko vzamemo v roke daljinec in prestavimo na drug kanal. V kinu tega ne moremo storiti, še posebaj, če je nek izdelek ali blagovna znamka del scene ali dialoga v filmu. Tak način oglaševanja se imenuje umeščanje izdelkov oz. "product placement".

Že več kot pol stoletja je umeščanje izdelkov del ameriške filmske industrije (v Ameriki prisoten v praktično vseh medijih - TV, tisk, film, računalniške igrice,..). Le kdo ne ve, kateri avto vozi aktualni James Bond, katera pijača mu je najljubša, katero znamko telefona uporablja ali pa katera ura mu kaže točen čas.

Ali ste vedeli, da je umeščanje izdelkov oz. "product placement" pri nas zakonsko prepovedan? V slovenskih filmih naj potemtakem ne bi bilo nikakršnih resničnih izdlekov oz. blagovnih znamk. Ampak, ali je to res?

Zanima me kakršnakoli informacija o morebitnem takšnem oglaševanju v katerem od slovenskih filmov? (ni nujno, da je blagovna znamka jasno vidna, lahko gre zgolj za namig - npr. rdeča pločevinka piva)

AndrejS ::

dolenska ::

v filmu milice, je velikokrat policaj rekel frišni novomeški medenjaki.

0Artur0 ::

Hehe, policaj je bil zakon :)
Sicer je product placementa na TVju precej, mene bolj zanimajo slovenski filmi, ki se rolajo v kinu.

PaX_MaN ::

V nekem filmu je model delal lajne z Mobitelovo kartico.

Ziga Dolhar ::

V slovenskih filmih naj potemtakem ne bi bilo nikakršnih resničnih izdlekov oz. blagovnih znamk. Ampak, ali je to res?



Ne, to ni res. Prepoved product placementa ne gre tako dalec. (Bom prilimal en clanek, ko pridem domov.)
https://dolhar.si/

Saladin ::

I'm all for product placement, če bi s tem eliminirali reklame med samo oddajo ali filmom.

Če ne - naj se j....o.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

1024 ::

Glejte Trumanov show. :P
Fish knows everything.

0Artur0 ::

@Ziga Dolhar: bi bil zelo hvaležen, če bi videl tisti članek, ki ga omenjaš.
@Saladin: to se zna dejansko zgoditi v prihodnosti, kajti čedalje več stvari si snemamo in uporabljamo "fast-forward", ko pridejo na vrsto reklame, prime-time izginja in tega se zavedajo tudi oglaševalci. Samo nisem prepričan, da bo to dobro...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nadaljevanka Jezero (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Sedem umetnosti
32455190 (26840) gruntfürmich
»

Youtube in avtorske pravice

Oddelek: Sedem umetnosti
142352 (1734) easy
»

Nov pristop k oglaševanju v igrah (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
536737 (5392) drejc
»

TV prihodnosti: Prisiljeni v gledanje reklam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
558550 (6797) poweroff
»

Popup @ TV ?!?

Oddelek: Loža
151482 (1147) ABX

Več podobnih tem