» »

Mirror's Edge

Mirror's Edge

«
1
2 3 4

Tr0n ::

Poglejte si spodnji video (in-game grafika) in se cudite. :O

http://www.gametrailers.com/player/3358...

Uradna stran
Wiki
Videos
  • spremenilo: Tr0n ()

Highlag ::

Računalniški parkour :-)
Banlieue 13 anyone?
Never trust a computer you can't throw out a window

Good Guy ::

grafika ni nč posebnga..

sama tametika špila(laufanje po strehah) se mi pa zdi bedasta..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Tr0n ::

Heh, grafika seka. Tematika spila pa se ni v celoti znana, prvo-osebni free move je samo en tak feature.

Mavrik ::

Hmm, zgleda kot končno nekaj svežega. Plus, taka stilizirana grafika zgleda zelo kul.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

1920x1200 goodness.





Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

iLichu ::

me zanima o cem se blo slo u igri :D

Izi ::

me zanima o cem se blo slo u igri :D

"In a city where information is heavily monitored, agile couriers called Runners transport sensitive data away from prying eyes. In this seemingly utopian paradise, a crime has been committed and now you are being hunted. You are a Runner called Faith - and this innovative first-person action-adventure is your story.

Mirror's Edge™ delivers you straight into the shoes of this unique heroine as she traverses the vertigo-inducing cityscape, engaging in intense combat and fast paced chases. With a never before seen sense of movement and perspective, you will be drawn into Faith's world. A world that is visceral, immediate, and very dangerous. Live or die? Soar or plummet? One thing is certain, in this city, you will learn how to run."


Hitri in precej dobesedni prevod:
V mestu, kjer so informacije strogo kontrolirane, gibčni kurirji imenovani Tekači prenašajo občutljive informacije izven dosega radovednih oči. V tem navidezno utopičnem raju se je zgodil zločin in sedaj te lovijo. Ti si Tekačica imenovana "Faith" in ta inovativna prvoosebna avantura je tvoja zgodba.

Postavljen si v čevlje te edinstvene heroine, ko doživlja vrtoglavice ob prečkanju mesta, se zapleta v intenzivne pretepe in hitra zasledovanja. V doslej nikoli videnem premikanju in perspektivi, boš posrkan v Faithin svet. V svet, ki je podroben, neposreden in zelo nevaren. Živeti ali umreti? Poleteti ali pasti? V tem mestu je gotova ena stvar, naučil se boš teči.
:D

Na kratko: Tekli bomo in se pretepali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Pesimist ::

Uhuh. Prvoosebni stant game ala Assasin creed. Tak pointles kot naga baba na dnu morja. Kaj mas od teh movov ce jih nevidis jau. Se malo pa nam bojo black screen zaceli prodajati z zgodbo ki si bomo jo sami mogli zmislit. :|

Izi ::

Ne sodi prehitro. Pravijo da bo perspektiva in premikanje nekaj do sedaj nevidenega :D
Ne moreš vedeti kako se bo obneslo, če pa še nikoli nisi videl kaj tako inovativnega >:D

iLichu ::

ma ta sawyer po usem serje...

Pesimist ::

Kaj te ne. Vse ze videno pri assasin creedu samo da je tam res dobro ker je 3rd person. Drugace pa kolko se vseeno da videt je premikanje cez tisto desko identicno assasinovem.
Pac drzis space pa sprint in vse sam dela.

PARTyZAN ::

Ja, to je pac de-evolucija iger. Krivec? Konzole.

:P

strictom ::

Grafika je nekaj povprečnega za trenutno stanje. Ženska je že s prve sfaljena, če je svežo še ne pomeni da je dobro, ...

Nič kaj takega za kar bi dal 50€.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tr0n ::

Graficni pogon je UE3 engine s predelanim lightningom, ampak bolj pomembnen je seveda design in atmosfera, ki ti ga uspe naredit s tem pogonom. Mene je trailer definitivno preprical, pa ne zaradi grafike. Glasba in koncno eno konkretno implementirano prvo osebno dozivetje = win. :)

Pustimo se presenetit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Jst ::

UT3 pogon lahko izrisuje tudi žive barve??!? Am I dreaming......
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Izi ::

Žive barve so bile vedno prisotne v UT3, samo videli jih nismo nikoli, ko pa smo ponavadi lazili po temnih hodnikih z baterijo v roki, če pa smo že prišli na površje pa je bila vedno noč in temno kot v rogu.
Sedaj pa bomo končno enkrat videli sonce 8-)
Svetlobo in senčenje so verjetno za to igro morali povsem predelati.
Sicer še vedno prevladujejo samo odtenki bele in modre barve, ki ji sem in tja delajo družbo živo rumene in oranžne površine.
Živo rdeča barva je rezervirana za označevanje poti, kot izgleda na slikah.

Jst ::

Malo sem se hecal pri prejšnjem odgovoru. Malo heca in malo resnice, v bistvu.

UT3, Gears Of War, Rainbow six: vegas, Frontlines: fuel of war,... Vse "temne" igre.

Drugače pa info o UEngine3 iz wiki:


Due to aggressive licensing, this current iteration has garnered a great deal of support from several big licensees, including Atari, Activision, Capcom, Disney, Konami, Koei, 2K Games, Midway, THQ, Ubisoft, Sega, Sony, Electronic Arts, Square Enix and more. UE3 has also seen adoption by many non-gaming projects including construction simulation and design, training simulation, driving simulation, virtual reality shopping malls, movie storyboards, continuity, pre-visual, etc., in spite of the fact that the toolset and source code are meant for games. At E3 2007, Sony announced a partnership with Epic with the objective of optimizing the Unreal Engine 3 for the PlayStation 3 hardware, which would affect the dozens of games and developers currently using it.


Sicer si pa lahko preberete več o uspešnosti Unreal Engine @ Wikipedia.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Sploh pa mislim, da če bodo pripravili UE3 za Cell "tako kot se spodobi," z vsemi prednostmi Cell in PS3 arhitekture, bomo videvali zelo zelo hudo grafiko (in verjetno bedne ali povprečne špile). Samo poglejte kaj so dosegli z navidez bogim ps2. God of war mi zgleda *na prvi pogled*, kot kakšna igra iz časov 6600gt.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Izi ::

Če se vrnemo k barvam.
Vse je izbrano z razlogom.

Ali si opazil, da ni nikjer niti malo zelene ?
Cela igra je brez enega samega zelenega odtenka. Tudi rastline in drevesa, če se že sploh kje pojavijo naj bi bile v beli barvi.
To naj bi menda poudarilo sterilno atmosfero mesta, ki je povsem čisto in popolno razen hude diktature nadzora.

Druga značilnost igre bo, da naj ne bi vsebovala tudi sive.
Imamo popolno belo in popolno črno, sive pa ni. Sence so v modrih odtenkih.
V glavnem bomo gledali samo belo, črno, modro in oranžno barvo, nekaj malega pa je tudi rdeče in rumene.
Igra bo zaradi tega precej kontrastna.

Značilnost igre je tudi, da na ekranu ne bomo imeli HUD-a. Se pravi nobenih podatkov o našem zdravju, nalogah ali čemerkoli drugem, kar vedno gledamo pri običajnih ograh.
Tukaj bo samo to kar vidijo naše oči in popolnoma nič drugega. Nobenih raznobarvnih črtic, puščic ali teksta. NIč.
Zato bodo barve spet imele pomembno funkcijo. V skladu z pešanjem našega zdravja oz. manjšanjem življenjskih točk, se bodo na ekranu spreminjale barve in sicer postajale bodo vedno manj nasičene. "Desaturation" je pravi izraz, ki ga spet ne znam spraviti v slovenščino, da bi imelo smisel.

Kakšne globoko dramatične zgodbe sicer ne bomo deležni, ampak vseeno je narejena zgodba, ki bo dajala nek smisel našemu tekanju sem in tja po mestu.
Naši starši so bili ubiti med proti vladnimi protesti in mi kot punčka Faith odrastemo na ulici, ker kasneje postanemo tekač.
Potem je tu še naša sestra, ki se znajde v krempljih pokvarjene vlade in mi jo, med skrivnim prenašanjem sporočil po mestu za kriminalno podzemlje, poskušamo nekako rešiti.
Po spletu okoliščin ob nekih nepredvidljivih dogodkih postanemo glava tarča pregona totalitarnega sistema, ki nas jasno poskuša čim prej spraviti ob življenje.
Seveda se pojavi skrivnostni osebek imenovan Mercury, ki nam pomaga, da se otresemo nadležnih vladnih agentov ...

Ni kar tako :D
Če se bo Uwe Boll slučajno lotil igranja igre bomo sigurno prej ali slej videli tudi film. >:D

iLichu ::

kot pravm igra deluje zlo zanimiv,sam upam da jo ne zajebejo

Jst ::

Jaz, v nekaterih primerih, dam veliko na samo zgodbo in kompleksnost izvajanja te zgodbe. Mora imeti še easy nadzor in v takšno igro kar hitro padem not. Na drugi strani je pa ut3: igra, katero imam za zabit 30min in pozabim kaj sem počel med čakanjem nekoga/nekaj.

Ampak vrnimo se k mirror's edge. Totalitarni režim, Orwell 1984 asociacija, že imenjeno sterilno okolje, ki ponazarja totalni nadzor in glavni junak, ki teka po zgradbah in prenaša sporočila, se medtem še s kom stepe, je morda zgodba za dobro igro. Če se bo le lepo razvijala zgodba. In bila zanimiva, seveda.

Nekaterim risankasta (anti crysis) grafika ni všeč - tudi mene ne privlači najbolj - pa lahko tej igri da ta dodaten čar, kar jo naredi posebno. Iz teh trailerjev ne moremo videti nič. Sklepamo lahko samo to, da bomo skozi celotno igro postavljali rekorde tekanja po strehah stavb.

Upam na kakšno odtekanje informacij, screenshotov in filmčkov ter na postanje le-teh tukaj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Orbit89 ::

Kaj je gotovo, da bodo uporabili Unreal Engine 3?
Ker DICE ima frisen pogon, ki ga uporalja ta novi Battlefiled.

iLichu ::

Izi ::

Nekdo si je vzel precej časa za analizo. Lepo in dobro narejeno. Sem našel par stvari, ki sem jih prej spregledal.

iLichu ::

po tej analizi me se bl mika igrat igro :D

Tr0n ::

LeXani ::

Čas prve prijave 04.11.2005

Tr0n ::

Se boljse je tale developer walkthrough.

http://www.gametrailers.com/player/3624...

Good Guy ::

Sej ne da sta ista..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Tr0n ::

strictom ::

Heh, nekje celo piše spodaj "God Mode" :)

Pomojem bo ta igra brutalno monotona in dolgočasna za igrat.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Good Guy ::

stric si mi uzel besede z jezika..

tole pomoje ne bo dolgo časa na računalniku..

neprestano tišanje šprinta in 100 x space za skok.. to bo pa to..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Jst ::

Ne sodi knjige po platnicah, ne sodi filma po trailerju, ne sodi igre po .... trailerju.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tr0n ::

Meni pa se kr sline cedijo po ogledu trailerja.

LeXani ::

Komu se pa ne, če je taka mačka not >:D
Čas prve prijave 04.11.2005

opeter ::

Jah, lahko bi imeli pogled podobno kot je bilo v Tresspaserju, ko si si lahko ogledal oprsje :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tr0n ::

Mirror's Edge: Sweet Flips and Time Trials

Kratek opis, kako delujejo kontrole.

Now that I've actually had a chance to go hands-on with the title, I'm fairly confident that it will end up being one of my games of the year.

In other words, Mirror's Edge is flippin' sweet. The controls are incredibly simple to learn, but the nuances of the gameplay make it rather difficult to master.

For example, the easy way to get up on the roof of a shed is to jump up a few step-like ledges. The faster, but much harder way, is to perform multiple wall-jumps in the corridor next to it.

Jumping up the ledges, that's pretty simple. There's a context-sensitive "up" button--L1 on the PS3, LB on the Xbox 360, whatever you want on the PC--that has protagonist Faith jumping, leaping, climbing, whatever the situation dictates.

But leaping from wall to wall requires another button: quick turn. It's mapped opposite of "up"--meaning it's R1 on PS3, RB on 360, and customizable on PC. In addition to momentum, wall-jumps also mandate that players tap R1 and L1 in carefully timed succession.

Easy to learn, difficult to master. Fortunately, most of the levels provide both simple and difficult paths.

Of course, there's also a "down" trigger, enabling a whole set of context sensitive moves like slides and rolls. Maintaining Faith's momentum and knowing when to hit up and down represents the core of the game's controls, with the quick jump coming in as more of an advanced technique.

iLichu ::

kaj pa kontrole za pc ?

Tr0n ::

Kak si jih nastavis. :)

X-Ray1 ::

V igri igraš kurirko, ki raznaša različne pakete med mafijci in drugimi nepridipravi.Kurirko na svoji poti ogroža policija in nepridipravi.Pomaga si s svojimi veščinami kung-fuja ter z veščinami parkour-ja.To je majhen opis igre.

X-Ray1 ::

Kontrole za PC si nastaviš v meniju v options v controlers.

bajsibajsi ::

Hm, mogoce bom spet igral single player igro po nekaj letih^^ Je pa bedno kupiti igro za 40€ in ugotoviti da je res monotona. Cakamo na demo>:D

Tr0n ::







Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

darius ::

Grafika je low, baba je low. edino kul je da je baba ninja 8-) pa da lahko preskoči NY.8-O
- P5KC - E6750 - HD4870 - 4GB ram - Samsung T220 -
ROVER POWER ;)

Jst ::

Kul artwork. Oziroma kar super artwork, povezan v strip.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Saladin ::

Garantiram, da v igri ni kake krvave death scene, ko se enkrat razbiješ na vročem asfaltu ;)

Malce realnosti otrokom ne bi škodilo.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Berserker ::

Ma vedno se bo našo kdo, ki ti bo ponudil roko, tak ko pr novem POP. Sam se rajši napičim na železni špic al kol, kot pa da se razpocam na asfaltu.

iLichu ::

ql strip :D

Tr0n ::

Sodec po opisih novinarjev, ki so igro preizkusili na E3 2008, so kontrole zelo tekoce. Vse je dokaj "fluidno". Mnogi celo pravijo, da je bil tole eden izmed boljsih iger na letosnjem E3.

I WANT!
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najbolj pričakovane igre (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15815252 (4912) oo7
»

E3 se začenja ...

Oddelek: Konzole
111714 (608) tiborrr
»

Chronicles of riddick: assault on dark athena (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
676166 (4391) opeter
»

Igre 2009 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36227798 (17767) Berserker
»

Bionic Commando Rearmed

Oddelek: Igre
251449 (1053) laught

Več podobnih tem