Forum » Strojna oprema » počen plastičen rob zaslona prenosnika
počen plastičen rob zaslona prenosnika
Glodko ::
Danes zjutraj mi je brez posebnega razloga počila plastika v spodnjem desnem kotu zaslona (gre se za prenosnik HP 8710p), sicer je zaslon nameščen v kovinskem ogrodju, tko da je izven življenske ogroženosti , ampak vseeno mi gre stvar na živce, ker zaslon zaradi te razpoke ob premikaju občasno šrkriple in poka, poleg tega grdo vse skup zgleda in če ne ukrenem ničesar se bo ta razpoka samo še širla, mi žrla živce in izgled. Zdej pa me zanima seveda kaj bi se dalo ukrenit? Da bo stvar bol verodostojna sem dodal sliko. Kaj mislite, če bi mi to vzel v garancijo (glede na to da ima 3 leta garancije, bi se splačal to izkoristit)? V primeru, da mi vzamejo v popravilo, koliko časa take stvari trajajo (ker je lapko moj desktop replacement)? In kaj naj nardim, če mi tega ne bi sprejel? Se da to plastično obrobo kje kupit, in bi jo sam zamenjal?
Hvala za vse koristne informacije!
Hvala za vse koristne informacije!
zcetrt ::
V garancijo bi ti morali vzeti, če nisi fizično poškodoval in ni sledi o drugih poškodbah. Čeprav na sliki izgleda kar brutalno in dvomim, da bi počilo brez izdatne pomoči (tako švoh pa vseeno ne bi smelo biti ohišje... Čeprav sem izgubil zaupanje v HP...) Servis bi znal biti pa kar drag, se pa pozanimaj.
Kako je z dolžino servisiranja... Meni so pacali 35 dni za menjavo matične plošče, katere okvara je bila več kot očitna (iz 3 mesece starega HP-ja se je pokadelo, računalnik se seveda ni prižgal), nazaj sem dobil računalnik z majavo tipkovnico in delom ohišja. Vijake tipkovnice sem zategnil sam, ohišje se na določenem delu še vedno ugreza (prej se ni in tudi pri ostalih prenosnikih se ne).
Imaš pa pravico do nadomestnega prenosnika, če tega na servisu zahtevaš. Časa imajo, kot verjetno veš, 45 dni.
Kako je z dolžino servisiranja... Meni so pacali 35 dni za menjavo matične plošče, katere okvara je bila več kot očitna (iz 3 mesece starega HP-ja se je pokadelo, računalnik se seveda ni prižgal), nazaj sem dobil računalnik z majavo tipkovnico in delom ohišja. Vijake tipkovnice sem zategnil sam, ohišje se na določenem delu še vedno ugreza (prej se ni in tudi pri ostalih prenosnikih se ne).
Imaš pa pravico do nadomestnega prenosnika, če tega na servisu zahtevaš. Časa imajo, kot verjetno veš, 45 dni.
4.
Glodko ::
Ja no tko hudo ni, iz oddaljenosti pol metra se skor nič ne vid, čeprav škripa še vedno . U bistvu ni šlo za noben udarc al pa kej tazga, po 4 mescih, kot ga mam, se je zaslon kr precej razmajal, kar mi je šlo na živce, na netu sem najdu pdf ki podrobno opisuje sestavlanje/raztavljanje tega modela, in sem enostavno mal privil šrauf, da se zaslon ni več tok majal. Seveda ni šlo tle za nobeno pritegovanje, pa ne vem kako šraufanje na trdo, enostavno sem privil tok kot sem lahko z dvema prstoma. In to je blo kak tedn al 10 dni nazaj, danes pa je rob počil. Tako da jst mislim, da nisem jst kriv za tole razpoko, poleg tega je računalnik 98% na moji mizi, maximalno 1x na mesec grem kam z njim, tko da zunanje sile ni moglo bit. Pa kaj so to res take ubijalski časi, da bom 1 mesec brez lepiča zarad ene razpoke?
zcetrt ::
Ni nujno, povedal sem ti le svojo izkušnjo.
Če bi bila dejstva, ki si jih navedel, jasna serviserju, garancija po vsej verjetnosti ne bi obveljala. Na servis bi moral tedaj, ko se ti je zaslon razmajal.
Če bi bila dejstva, ki si jih navedel, jasna serviserju, garancija po vsej verjetnosti ne bi obveljala. Na servis bi moral tedaj, ko se ti je zaslon razmajal.
4.
Glodko ::
Hm ok, je pač počil sam od sebe, brez moje pomoči. Mislm, če ti tkole poč brez pravega razloga, če sm ga jst pokopal s tem da sem mal šrauf privil (poudarjam malo), pol je pa res za en ku*** narjen vse skup. Če drugi mečejo svoje laptope gor in dol, pa ni nobenmu nič .
Glodko ::
No tkole na birotehni so mi rekl naj prnesm stvar pokazat da vidjo kaj lhk se da narest. Kaj naj pol rečem, na prenosniku, ni praktično nobenga znaka udarca al pa kej tazga, ker je še po 4ih mescih praktično kot iz škatle. Za razpoko pa sm 99,9% da nisem jaz vzrok zanjo. Reku bom da je pač počlo samo od sebe? Mogoče še kak konstruktiven predlog? Pa hitro k kmal grem v lj.
ant ::
reci, da je počlo samo od sebe. kakšno šraufanje ne omenjaj. povej pač, da si kar enkrat opazil, da je počilo.
glede zamenjave pa tako: poizkusi se dogovoriti, da ti ta del naročijo in te pokličejo, ko je stvar na zalogi, saj boš drugače čakal vsaj 14 dni ( če ni zaloge). nato odneseš laptop tja in mora biti v 1 uri zamenjano (če so vsaj malo sposobni na servisu)
glede HP in njegove kvalitete pa sem že velikokrat napisal, da je za moje pojme povprečna.
sploh ohišja so bila pri HP že od nekdaj slabost.
LP
glede zamenjave pa tako: poizkusi se dogovoriti, da ti ta del naročijo in te pokličejo, ko je stvar na zalogi, saj boš drugače čakal vsaj 14 dni ( če ni zaloge). nato odneseš laptop tja in mora biti v 1 uri zamenjano (če so vsaj malo sposobni na servisu)
glede HP in njegove kvalitete pa sem že velikokrat napisal, da je za moje pojme povprečna.
sploh ohišja so bila pri HP že od nekdaj slabost.
LP
Snegec ::
Standarda razpoka.
Nebi smelo trajati precej dolgo, ker imajo ohišja večinoma na zalogi, za razliko od matičnih plošč in grafik.
Poleg tega pa, bi opozoril nekoga zgoraj, da ima stranka pravico zahtevati nadomestni prenosnik, ni pa nikjer zapisano, da je treba servisu to zahtevo ugoditi.
Nebi smelo trajati precej dolgo, ker imajo ohišja večinoma na zalogi, za razliko od matičnih plošč in grafik.
Poleg tega pa, bi opozoril nekoga zgoraj, da ima stranka pravico zahtevati nadomestni prenosnik, ni pa nikjer zapisano, da je treba servisu to zahtevo ugoditi.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
zcetrt ::
V primeru, da servis temu ne ugodi, ima stranka pravico zahtevati povrvnitev škode povzročene zaradi neposedovanja izdelka v času servisiranja. Kako to dokazovati v praksi, pa je druga stvar, ampak če te dovolj razkurijo, se tudi tega postopiš.
4.
andromedar ::
Po moje ne bodo delali problemov z garancijo....tako pokanje ohiši je pri prenosnik skoraj standardno (sploh v nižjih segmentih).
Eh?
Glodko ::
No na servisu so mi zabil da bi blo treba v mojem primeru zamenjat cel monitor (wtf počena je sam plastika?), kar pa ne morjo vzet v garancijo, ker bi lahko jst to fizično uniču in podobne buče so mi prodajal, tko da bi zdej najraj vse na birotehni zadavu, to se mi je že drugič naredlo pr tem prenosniku (prvič sem dobu zjebanga takoj iz škatle, je bil monitor udarjen) in so mi iste buče prodajal, češ da sm to jst fizično poškodoval ). Vse kar je naredu mi je dal en naslov spletne strani kamor se lahko direkt prtožim hp-ju, zdej pa kako naj jst une tm gor prepričam da je za počen okvir kriva njihova čip roba in ne jst? V to sem sam 100% prepričan! Prosim za kakšen konstruktivn predlog.
Glodko ::
Poleg tega se mi zdi sumliv, da morem cel zaslon menjat (beri: imam občutek, da so se me želeli le hitro znebiti in pač nekaj natvezil), ker sem si mal ogledval PDF z podrobnimi navodili o raztavljanju in sestavljanju točno tega modela in odkril sem da je zgleda ta črna plastika bol estetskega pomena in se da enostavno odstranit navodilo za odstranitev! Zakaj neki so mi oni bluzil pol o menjavi celega zaslona?
Dr_M ::
za take stvari obstaja zavarovanje. placas tistih 30€ na leto in lohk delas kar hoces s prenosnikom.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Pyr0Beast ::
Napaka v materialu, nimajo kaj za reč ..
Zavarovanja so pa itq tko .. no, škoda denarja .. za ta dnar boš v tistem roku let, kot traja zavarovalnina ze dobil razervne dele prakticno zastonj.
Zavarovanja so pa itq tko .. no, škoda denarja .. za ta dnar boš v tistem roku let, kot traja zavarovalnina ze dobil razervne dele prakticno zastonj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Dr_M ::
torej, ce ti prenosnik odpove zaradi tvoje napake (torej, ne mores uveljavljati garancija), bos cakal vec let, da bos dobil nadomestne dele poceni?
pametno ja.
pametno ja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Azrael ::
Saj s FS prenosniki ni nič drugače, če se obrneš na Birotehno. Ko je bratu pri njegovem FS počilo ohišje nad grafično, je dobil odgovor, da se kaj takega še ni nikomur zgodilo, da morajo zamenjati najmanj 3/4 prenosnika, da taka okvara ne gre pod garancijo, pa tudi če bi bilo, je samo še 2 dni do izteka garancije (v njegovem primeru) in tako ne morejo popraviti v garancijskem roku itd itd.
Ni se vredno ukvarjati z njimi. Ali kakšen resnejši servis (pojma nimam, če obstaja v SLO) ali če lahko popraviš sam, popravi sam.
Pač Balkan.
Ni se vredno ukvarjati z njimi. Ali kakšen resnejši servis (pojma nimam, če obstaja v SLO) ali če lahko popraviš sam, popravi sam.
Pač Balkan.
Nekoč je bil Slo-tech.
Glodko ::
Sej sem oddal pritožbo zdejle na HP, pa bom vidu kaj bo. Z birotehno mam že tko slabe izkušne sploh z unmu tipom k sprejema stranke (sam šuš v glavo ). Ko sem avgusta kupu ta model 8710p, sem ga iz škrnicla dobu sesutga, zaslon je bil udarjen, in kaj so rekli na birotehni? "Ja to si ti sam udaru po monitorju" in če ne bi takrat na lastno pest nič naredu bi mel prenosnik za katerga sem dal takrat 1600€ z uničeno četrtino zaslona in po birotehninih pravilih se nimam kej prtožvat. Bi se že zdavnaj lotil vsega na lastno pest, kot je na sliki par postov višje razvidn, se da tist plastičen rob zamenjat brez problema, edin to plastiko ne vem kje naj jo dobim. Oni so mi pa bluzil o menjavi celega zaslona, in če sem prpravlen to plačat, da ni problema, lahko zamenjajo takoj.
zcetrt ::
Z odnosom, kakršnega fura HP, ne bi smel daleč priti. S spletnega obrazca lahko v najboljšem primeru pričakuješ prijazen odgovor, kjer ti bodo razložili, da zadeva ne spada pod garancijo zaradi fizične napake.
Sicer le moje mnenje, v nasprotnem primeru pa se pustimo presenetiti. Zase pa vem, da naslednja roba ne bo več HP. Pa sem jim tudi pustil kar nekaj denarje.
Sicer le moje mnenje, v nasprotnem primeru pa se pustimo presenetiti. Zase pa vem, da naslednja roba ne bo več HP. Pa sem jim tudi pustil kar nekaj denarje.
4.
Glodko ::
Recimo, na kar tut jst računam, da bo res tak odgovor kot si ga podal, kje bi pol jst lohk dobu to plastiko? Pa jst to pol sam zamenam.
mtosev ::
eBay?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
cukl ::
če ti ga ne bodo hoteli popravit pod garancijo (se vidi da ni tvoja napaka kr je počen pri "pantu") pa prijavi na varovanje potrošnikov. bodo oni zrihtali da ti ga bojo popravli. ;)
ant ::
pa skoz po forumih govorim naj se izogibajo HP pa me noben ne posluša
sej mogoče so kakšni poslovni modeli še v redu sestavljeni, sploh tisti, ki imajo 3 leta garancije. ostalo je pa bolj švoh sestavljeno. pomoje imajo pretrdo in premalo fleksibilno plastiko.
sej mogoče so kakšni poslovni modeli še v redu sestavljeni, sploh tisti, ki imajo 3 leta garancije. ostalo je pa bolj švoh sestavljeno. pomoje imajo pretrdo in premalo fleksibilno plastiko.
Pyr0Beast ::
torej, ce ti prenosnik odpove zaradi tvoje napake (torej, ne mores uveljavljati garancija), bos cakal vec let, da bos dobil nadomestne dele poceni?
pametno ja.
Večina stvari, ki preživi 1 leto; ali crkne v naslednjem mesecu ali deluje še lep cajt. Servisi ti bojo pa itq računal kolikor ti lahko, neglede ali imas garancijo ali ne. (Baje delo včasih ne spada v garancijo)
pametno ja.
Večina stvari, ki preživi 1 leto; ali crkne v naslednjem mesecu ali deluje še lep cajt. Servisi ti bojo pa itq računal kolikor ti lahko, neglede ali imas garancijo ali ne. (Baje delo včasih ne spada v garancijo)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Glodko ::
Cukl kaj se to da, mislim kej tko dosečt, da bi res prjavu? Sej če bi jih že, bi jih zarad principa, ne pa kosa plastike, k so me že 2x zajebal na ta sistem. Sam lahk da vse splava po vodi, ne vem kako bi dokazal da nisem jst kriv, ne vem če je to nek trden dokaz da je počen pr "pantu"?
cukl ::
skoraj zagotovo. ponavadi pomaga že če samo omeniš inšpekcijo in urad za varstvo potrošnikov. še prej pa se seznani s tem kaj pravi uradni list o varovanju potrošnikov. ti bo v veliko pomoč. sam ne se pustit da pometajo s tabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cukl ()
Glodko ::
Kje pa bi lhk js to kej prebral o tem in nasploh o postopku? Da nebi jst sam zastraševal dejansko pa nič vedel o tem , da ne bodo pol rekli pa dej če češ, ker če to rečejo bom dejansko šel v postopek, bmk, 2x so me že izigral na isto foro.
Glodko ::
7. člen
Oškodovanec mora dokazati napako in škodo.
Kako naj jaz to dokažem? HP mi lhk takoj njihovo kajlo zabije, da sem sam fizično sesu zaslon, pa nimam nobenega oprijemlivga dokaza proti. Sicer pa še prebiram, če je kej koristnega. A to se da kako rašit na stil "pokaži prst na krivca in ga pol oni naprej linčajo"?
Oškodovanec mora dokazati napako in škodo.
Kako naj jaz to dokažem? HP mi lhk takoj njihovo kajlo zabije, da sem sam fizično sesu zaslon, pa nimam nobenega oprijemlivga dokaza proti. Sicer pa še prebiram, če je kej koristnega. A to se da kako rašit na stil "pokaži prst na krivca in ga pol oni naprej linčajo"?
cukl ::
jaz nebi tak hitro odnehal, če bi vedel da ni moja napaka. naj ti dokažejo da si ti to nardil.
zcetrt ::
Ne vem, čigava dolžnost je, da kaj dokazuje. Sploh dokler spor ni uraden. Dejstvo pa je, da če se ne zgodi nič, je stranka na slabšem. Torej bo bolj stranka morala dokazovati. Razen če ni uradno, kot sem že rekel.
4.
fosil ::
Če si res prepričan v svoj prav lahko postopaš takole (malo nižje poglej Boeingov post s slikami)
Tako je!
Glodko ::
Car ni kej. Sam če je pol leta trajalo + precej visok začetni strošek za izvedensko mnenje . Poleg tega bi se mojemu defektu plastike najbrš prej smejal kot pa resno vzel.
Snegec ::
Prvo kot prvo, zcetrt, ne nakladaj. Ja, pravico imaš zahtevati denarno nadomestilo za čas, ko je bil prenosnik na servisu, kjer ti ZOPET, servis ni primoran te škodo povrniti. Torej smo spet na začetku.
Vsaj kolikor jaz pomnim, se ti v vsakem primeru garancijski rok podaljša za čas, katerega je servisiran artikel prebil na servisu. Torej. Z drugimi besedami, se garancijska doba "ustavi" tisti trenutek, ko je stvar sprejeta v servis. Pravzaprav, ni pomembno če ti stvari prineseš v servis isti dan, ko poteče garancija.
Pa OPju, ta napaka je precej standardna pri prenosnikih vseh branž.
pa tudi če bi bilo, je samo še 2 dni do izteka garancije (v njegovem primeru) in tako ne morejo popraviti v garancijskem roku itd itd.
Vsaj kolikor jaz pomnim, se ti v vsakem primeru garancijski rok podaljša za čas, katerega je servisiran artikel prebil na servisu. Torej. Z drugimi besedami, se garancijska doba "ustavi" tisti trenutek, ko je stvar sprejeta v servis. Pravzaprav, ni pomembno če ti stvari prineseš v servis isti dan, ko poteče garancija.
Pa OPju, ta napaka je precej standardna pri prenosnikih vseh branž.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
andromedar ::
Tako naredi:
Pojdi na Birotehno na servis in reči da je počila plastika ob pantu na zaslonu in DA ZARADI TEGA UVELJAVLJAŠ STVARNO NAPAKO. Ne debatiraj o tem kaj in kako in ne vem kaj. Ti samo povej da uveljavljaš stvarno napako. To mora na prevzemnem nalogu pisat ! Servis te mora v roku 8 dni pisno obvestit (po priporočeni pošti) kako je na stvari, kako dolgo bo trajalo popravilo...
Ko boš prenosnik predal v servis zahtevaj nadomestnega (ga imaš pravico).
V kolikor ti bodo pisno odgovorili da je napaka nastala kot posledica fizičnega delovanj (padec, tralala, hopsasa...) ti morajo o tem predložit izvedeniško mnenje zapriseženega sodnega izvedenca (plačat ga morejo oni). Ker se jim to ne splača in je bistveno dražje od tiste plastike, ti bodo zadevo zamenjali v garanciji.
LP
Pojdi na Birotehno na servis in reči da je počila plastika ob pantu na zaslonu in DA ZARADI TEGA UVELJAVLJAŠ STVARNO NAPAKO. Ne debatiraj o tem kaj in kako in ne vem kaj. Ti samo povej da uveljavljaš stvarno napako. To mora na prevzemnem nalogu pisat ! Servis te mora v roku 8 dni pisno obvestit (po priporočeni pošti) kako je na stvari, kako dolgo bo trajalo popravilo...
Ko boš prenosnik predal v servis zahtevaj nadomestnega (ga imaš pravico).
V kolikor ti bodo pisno odgovorili da je napaka nastala kot posledica fizičnega delovanj (padec, tralala, hopsasa...) ti morajo o tem predložit izvedeniško mnenje zapriseženega sodnega izvedenca (plačat ga morejo oni). Ker se jim to ne splača in je bistveno dražje od tiste plastike, ti bodo zadevo zamenjali v garanciji.
LP
Eh?
zcetrt ::
Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu in ne serviserju.
Pa se iskreno opravičujem, če spet nakladam.
Pa se iskreno opravičujem, če spet nakladam.
4.
Glodko ::
Kot sem že zgoraj napisal, sem bil že včeraj na birotehni, model mi je vzel laptop in ga nesel zadaj pokazat serviserjem, vrnu se je za 2 minuti in rekel da bi morali zamenjat cel zaslon in stroški tega so precej visoki, lahko to plačam sam in stvar se popravi, drugače pa pač ne morem uveljavt garancije ker bi hp to zavrnu. Sam pa sklepam, laično mnenje, ker vidim z lastnimi očmi da se nahaja pod to plastiko nek kovinski okvir in moje mnenje je da je to nesmisel menjat cel zaslon in imam občutek da se me je želel le hitro znebit in prestrašit z visoko ceno da ne bi jst več naprej tiščal.
Danes pa sem opazil tudi v zgornjem levem kotu belkasto črto, kot pri počeni plastiki, stvar se sicer ne vid, razen če pogledaš zlo od blizu, ta belkast rob se čuti na otip, točno tko se je začela razpoka pri "pantu" , je pa ta razpoka v bližini šraufa, ki to plastiko očitno drži pršraufano na kovinski okvir. Je pa nekej res, da se jst tega šraufa nisem NIKOLI niti dotaknu (če bi ga fejst prtegnu, bi razumel da se plastika tm ugrezne in nastane bel hrapav rob), tko da enostavno ne more bit vzrok na moji strani. Očitno bo šlo vse po vrst v maloro .
Danes pa sem opazil tudi v zgornjem levem kotu belkasto črto, kot pri počeni plastiki, stvar se sicer ne vid, razen če pogledaš zlo od blizu, ta belkast rob se čuti na otip, točno tko se je začela razpoka pri "pantu" , je pa ta razpoka v bližini šraufa, ki to plastiko očitno drži pršraufano na kovinski okvir. Je pa nekej res, da se jst tega šraufa nisem NIKOLI niti dotaknu (če bi ga fejst prtegnu, bi razumel da se plastika tm ugrezne in nastane bel hrapav rob), tko da enostavno ne more bit vzrok na moji strani. Očitno bo šlo vse po vrst v maloro .
andromedar ::
Se opravičujem za napačne informacije.
Res se stvarna napaka uveljavlja pri prodajalcu, kar je v tem primeru še bolj primerno (glede na to da je na Birotehni že bil).
Še izsek iz Zakona o varstvu potrošnikov (O stvarni napaki):
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Link: ZVPOT
LP
Res se stvarna napaka uveljavlja pri prodajalcu, kar je v tem primeru še bolj primerno (glede na to da je na Birotehni že bil).
Še izsek iz Zakona o varstvu potrošnikov (O stvarni napaki):
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
38. člen
(1) Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
(2) Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
39. člen
(1) Če v primerih iz 37. in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
(2) Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Link: ZVPOT
LP
Eh?
Glodko ::
Torej celotna analiza nesrečnega zaslona =)
Na sliki sem vse označu kaj in kako, oglejte si in če ma kdo kako idejo ali vidi kak vzrok zakaj bi bila krivda na moji ali proizvajalčevi strani. Andromedar zanimiva ideja to bi pa res lahko naredu, da bi postopek vleku cel let in še plačval nevemkake sodne izvedence je pa mal drago in zamudno. Sicer od včeraj ko sem poslal pritožbo še ni blo odgovora
Na sliki sem vse označu kaj in kako, oglejte si in če ma kdo kako idejo ali vidi kak vzrok zakaj bi bila krivda na moji ali proizvajalčevi strani. Andromedar zanimiva ideja to bi pa res lahko naredu, da bi postopek vleku cel let in še plačval nevemkake sodne izvedence je pa mal drago in zamudno. Sicer od včeraj ko sem poslal pritožbo še ni blo odgovora
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glodko ()
andromedar ::
Max. 45 dni se lahko vleče, pa tebi ni treba plačevat nobenih sodnih izvedencev - saj tebi ni treba dokazovat da se ne strinjaš s stvarno napako. Njim pa ;)
Eh?
Glodko ::
Se pravi če na pritožbo dobim negativni odgovor, potem lahko lepič odnesem na hp, k se nahajajo nekje v lublan (naslov morm še pogledat), rečem da uveljavlam stvarno napako in če mi prevzamejo (na mojo željo mislim da to morajo?) zahtevam nadomestni prenosnik (na fri-ju je res problem bit brez, sploh 45 dni) in potem me morajo oni v roku 8 dni obvestit če bodo to popravli oziroma če nočejo tega popravt?
To je nekak to, če sem prav razumel?
To je nekak to, če sem prav razumel?
iso2000 ::
Veliko pri takšnih zadevah zaleže tudi pristop - sedaj ne mislim, da se dereš in se obnašaš agresivno, ampak obenem moraš pokazati, da so oni dolžni to popravit in da to od njih pričakuješ. Absolutno pa je treba biti tečen, tečen in še enkrat tečen - če ne gre zlepa!
Preberi si obligacijski zakon - člene o garanciji, napakah itd. Potem med pogovorom malo omeni kaj in kako je tam omenjeno, pa da jim lahko na vrat spraviš kakšno inšpekcijo. Potem se zna zgoditi manjši čudež.
Andromedar ti je dal zelo dober nasvet!
Sicer so se razmere v večini primerov izboljšale ampak očitno se še vedno najdejo izjeme.
LP
Preberi si obligacijski zakon - člene o garanciji, napakah itd. Potem med pogovorom malo omeni kaj in kako je tam omenjeno, pa da jim lahko na vrat spraviš kakšno inšpekcijo. Potem se zna zgoditi manjši čudež.
Andromedar ti je dal zelo dober nasvet!
Sicer so se razmere v večini primerov izboljšale ampak očitno se še vedno najdejo izjeme.
LP
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Glodko ::
Ja prijazen pristop . Včeraj na birotehni sem mel prijazen pristop pa so me očitno mel za debila. Drugače pa sem tut v pritožbi kljub vsemu ubral taprijazen pristop, pa bom vidu kam me bo prpelal vse skup.
cukl ::
sam ne se pustit. gre za stvar ki ni poceni. polek tega nisi ti kriv, če je prenosnik slabo skupaj narejen. zaradi tega pride do takih pi.... kr ljudje ne upajo uveljavit svoj prav. no, pa vso srečo. upam da zrihtaš.
andromedar ::
Citat:
Se pravi če na pritožbo dobim negativni odgovor, potem lahko lepič odnesem na hp, k se nahajajo nekje v lublan...
Ne...nimaš ti veze s HP-jem. Prenosnik odneseš v trgovino, kjer si ga kupil - tam uveljavljaš stvarno napako. Če dobiš negativen odgovor (po pošti), ti morajo v določenem roku (mislim da je max. 30 dni) posredovat izvedeniško mnenje zapriseženega izvedenca računalniške stroke, v katerem je bilo ugotovljeno, da v tem primeru ne gre za stvarno napako in da je napaka nastala zaradi fizične poškodbe (zeloooo težko dokazat). To mnenje je za njih zelo draga reč in se jim za tako plastiko ne splača (seveda ni treba menjat celega zaslona, pač pa samo to plastiko) najemat sodnega izvedenca.
partsurfer.hp.com - poglej si tu kateri del točno je to
ISO2000: Tudi ti si mu dal zelo dober nasvet - lepa beseda dela čudeže ! (preverjeno na svoji koži)
LP
Se pravi če na pritožbo dobim negativni odgovor, potem lahko lepič odnesem na hp, k se nahajajo nekje v lublan...
Ne...nimaš ti veze s HP-jem. Prenosnik odneseš v trgovino, kjer si ga kupil - tam uveljavljaš stvarno napako. Če dobiš negativen odgovor (po pošti), ti morajo v določenem roku (mislim da je max. 30 dni) posredovat izvedeniško mnenje zapriseženega izvedenca računalniške stroke, v katerem je bilo ugotovljeno, da v tem primeru ne gre za stvarno napako in da je napaka nastala zaradi fizične poškodbe (zeloooo težko dokazat). To mnenje je za njih zelo draga reč in se jim za tako plastiko ne splača (seveda ni treba menjat celega zaslona, pač pa samo to plastiko) najemat sodnega izvedenca.
partsurfer.hp.com - poglej si tu kateri del točno je to
ISO2000: Tudi ti si mu dal zelo dober nasvet - lepa beseda dela čudeže ! (preverjeno na svoji koži)
LP
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
Glodko ::
Ja sranje to sm jst kupu od trgovine Partners, ker je bil takrat tam najcenej, ta štecuna je pa gor nekje v Murski Soboti al kje. Pa tut če pošlem gor po pošti bom brez kompa bohve kok cajta, predn bojo oni to zmlel. Da niti ne omenjam kak odnos majo poštarji do tega, ravno od te trgovine sem kao ob nakupu dobu gratis miško, ki je prek pošte do mene pršla zdroblena dobesedno, kljub vsem znakom o lomlivosti pa podobnih nalepkah.
Plastika pa naj bi se imenovala display bezel, tko da očitno se da res le plastiko zamenjat in stroški res ne bi bli tok veliki.
Kaj pa če grem enostavno do birotehne al pa recimo kerga druzga uradnega serviserja pa enostavno samo zahtevam ta del display bezel, pa pol plačam (sicer ne vem kok bi bla cena) in sam doma zamenjam? Bi to šlo?
Plastika pa naj bi se imenovala display bezel, tko da očitno se da res le plastiko zamenjat in stroški res ne bi bli tok veliki.
Kaj pa če grem enostavno do birotehne al pa recimo kerga druzga uradnega serviserja pa enostavno samo zahtevam ta del display bezel, pa pol plačam (sicer ne vem kok bi bla cena) in sam doma zamenjam? Bi to šlo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glodko ()
Snegec ::
Pa ste vi vsi prepričani, da je počena plastika stvarna napaka? meni se zelo dozdeva, da ni, kar ti bo tudi inšpektor povedal.
Z zahtevanjem ne boš daleč prišel. Vedno sicer lahko oddaš prenosnik na kakšen drug servis, poveš da prenosnik ni v garanciji in da bi rad vedel koliko bo popravilo stalo, za en pregled katerega ti bodo opravli boš pa že pripravljen dat.
V nasprotnem primeru pa, išči po internetu če kdo prodaja ali zaslon/prenosnik istega tipa ki ne deluje, pa ima cel front-panel. Ali pa povprašal na Birotehni koliko je samo zgornji pokrov, ga kupiš in na lastno pest zamenjaš. Seveda, če boš ugotovil, da je res treba menjati celoten displey, bo pač šola za drugič.
Se pa strinjam, da je podlo, da ti za prenosnik, ki je še v garanciji sploh upajo rečt, da bi bilo predrago in da ne bodo popravljali. Naj ga sprejmejo, poslikajo in opišejo in pošljejo na HP poizvedbo, ali je to krito s strani garancije ali ne. In če ti HP poda pisno, da to ne spada pod garancijo..hja.. ne vem.. še na uvoznika se obrni za HP. DISS je btw.
al pa recimo kerga druzga uradnega serviserja pa enostavno samo zahtevam ta del display bezel
Z zahtevanjem ne boš daleč prišel. Vedno sicer lahko oddaš prenosnik na kakšen drug servis, poveš da prenosnik ni v garanciji in da bi rad vedel koliko bo popravilo stalo, za en pregled katerega ti bodo opravli boš pa že pripravljen dat.
V nasprotnem primeru pa, išči po internetu če kdo prodaja ali zaslon/prenosnik istega tipa ki ne deluje, pa ima cel front-panel. Ali pa povprašal na Birotehni koliko je samo zgornji pokrov, ga kupiš in na lastno pest zamenjaš. Seveda, če boš ugotovil, da je res treba menjati celoten displey, bo pač šola za drugič.
Se pa strinjam, da je podlo, da ti za prenosnik, ki je še v garanciji sploh upajo rečt, da bi bilo predrago in da ne bodo popravljali. Naj ga sprejmejo, poslikajo in opišejo in pošljejo na HP poizvedbo, ali je to krito s strani garancije ali ne. In če ti HP poda pisno, da to ne spada pod garancijo..hja.. ne vem.. še na uvoznika se obrni za HP. DISS je btw.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Snegec ()
Glodko ::
Ja mal sem se narobe izrazu, mislu sem pač tako kot si ti napisal, da pač uprašam kok ta del stane in zamenjam.
ben_lju ::
Poleg tega se mi zdi sumliv, da morem cel zaslon menjat (beri: imam občutek, da so se me želeli le hitro znebiti in pač nekaj natvezil), ker sem si mal ogledval PDF z podrobnimi navodili o raztavljanju in sestavljanju točno tega modela in odkril sem da je zgleda ta črna plastika bol estetskega pomena in se da enostavno odstranit navodilo za odstranitev! Zakaj neki so mi oni bluzil pol o menjavi celega zaslona?
Same plastike se ne da kupiti, tudi servis je ne more dobiti. Obstaja dolga štorija zakaj je temu tako (zakaj monitorja ni moč razstavljati itd.), čeprav na prvi pogled izgleda enostavno.
Napaka je bila storjena na začetku, ko nisi z "razmajanim" ekranom stopil do servisa. Tudi na pralnem stoju, LCD tv-ju, mikrovalovki sam malo priviješ, odviješ, razstaviš...?
Ziga Dolhar ::
Le intermezzo,
Sedmi člen spada v poglavje o t.i. "producentski odgovornosti", ki se razteza na primere, ko je posledica napake na izdelku škoda na neki drugi stvari, ne pa na sporni stvari sami.
V tvojem primeru glej predvsem 37. člen in ostale (govori o stvarni napaki, 37b. člen pa dokazno breme v prvih šestih mesecih prelaga na prodajalca), ter poglavje o garanciji (15. člen in nadaljni).
7. člen
Oškodovanec mora dokazati napako in škodo.
Kako naj jaz to dokažem? HP mi lhk takoj njihovo kajlo zabije, da sem sam fizično sesu zaslon, pa nimam nobenega oprijemlivga dokaza proti. Sicer pa še prebiram, če je kej koristnega. A to se da kako rašit na stil "pokaži prst na krivca in ga pol oni naprej linčajo"?
Sedmi člen spada v poglavje o t.i. "producentski odgovornosti", ki se razteza na primere, ko je posledica napake na izdelku škoda na neki drugi stvari, ne pa na sporni stvari sami.
V tvojem primeru glej predvsem 37. člen in ostale (govori o stvarni napaki, 37b. člen pa dokazno breme v prvih šestih mesecih prelaga na prodajalca), ter poglavje o garanciji (15. člen in nadaljni).
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14849 (8071) | solatko |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16654 (15194) | St235 |
» | Garancija na počen ekran na laptopu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 8968 (6814) | Zheegec |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26796 (16660) | lmfao |
» | Lenovo ThinkPad vs. HP EliteBookOddelek: Kaj kupiti | 7466 (6335) | oldguy |