Forum » Strojna oprema » počen plastičen rob zaslona prenosnika
počen plastičen rob zaslona prenosnika
Glodko ::
Ja zakaj pa potem na linku ki je malo višje v temi, ponujajo hp-jevci točno ta del, da se ga da kupit posebej?
Ziga Dolhar ::
Snegec,
področje poznam le študijsko.
> Pa ste vi vsi prepričani, da je počena plastika stvarna napaka? meni se zelo dozdeva, da ni, kar ti bo tudi inšpektor povedal.
Glede na to, da gre za stvarno napako tudi takrat, ko ... (ZVPot 37/2(1))
se mi vsekakor zdi, da je "trpežna" plastika vsekakor lastnost, ki je potrebna za normalno rabo notebuka. Glede na naravo "prenosnika", njena "običajna raba" verjetno predstavlja tudi večkratdnevno prenašanje, odpiranje/zapiranje, včasih celo (zmerno!)-grobo. Prenosnik naj bi zmogel tolikšne obremenitve, vsekakor pa mora prenesti nežno rokovanje.
Glede izgovorov o tehnični zapletenosti popravila/zamenjave - ne nasedat. Tehnično JE možno zamenjati zgolj ohišje zaslona (assembly). Servisna navodila/standardi proizvajalca so izključno njegova interna pravila, ki proti tretji osebi (stranki!) nikakor ne morejo učinkovati, kaj šele da bi izključevala prisilne zakonske določbe.
Za stvarne napake kupcu stvari odgovarja prodajalec. Ali bo tudi proizvajalec "priznal" napako prodajalcu ali ne - je izključno vprašanje njunega medsebojnega dogovora, pogodbe.
področje poznam le študijsko.
> Pa ste vi vsi prepričani, da je počena plastika stvarna napaka? meni se zelo dozdeva, da ni, kar ti bo tudi inšpektor povedal.
Glede na to, da gre za stvarno napako tudi takrat, ko ... (ZVPot 37/2(1))
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
se mi vsekakor zdi, da je "trpežna" plastika vsekakor lastnost, ki je potrebna za normalno rabo notebuka. Glede na naravo "prenosnika", njena "običajna raba" verjetno predstavlja tudi večkratdnevno prenašanje, odpiranje/zapiranje, včasih celo (zmerno!)-grobo. Prenosnik naj bi zmogel tolikšne obremenitve, vsekakor pa mora prenesti nežno rokovanje.
Glede izgovorov o tehnični zapletenosti popravila/zamenjave - ne nasedat. Tehnično JE možno zamenjati zgolj ohišje zaslona (assembly). Servisna navodila/standardi proizvajalca so izključno njegova interna pravila, ki proti tretji osebi (stranki!) nikakor ne morejo učinkovati, kaj šele da bi izključevala prisilne zakonske določbe.
Za stvarne napake kupcu stvari odgovarja prodajalec. Ali bo tudi proizvajalec "priznal" napako prodajalcu ali ne - je izključno vprašanje njunega medsebojnega dogovora, pogodbe.
https://dolhar.si/
ben_lju ::
Ja zakaj pa potem na linku ki je malo višje v temi, ponujajo hp-jevci točno ta del, da se ga da kupit posebej?
Če govoriš o linku na Partsurfer, potem pišeš nekaj, kar ne drži.
Tam so navedeni različni sestavni deli posameznih delov, komponent. Od nalepk do vijakov. Ne moreš pa vseh teh stvari kupiti ... in tega na omenjeni strani tudi nihče ne ponuja.
Glodko ::
Torej Žiga trdiš da bi vseeno, kljub temu kar je napisal ben_lju lahko to reklamiral kot stvarno napako? Mislim če imaš kake trdne temelje?
Sem pa danes nesel tu v domačem kraju serviserju mal pokazat (sicer ni uraden, ampak se že najbrš bol spozna kot jst), in je nekak priznal da bi tako precizno poškodbo, sploh v okolici "panta", jst sam s fizično silo težko povzročil, valda bi lhk polomu stvar, ampak bi po njegovem mnenju v tem primeru poškodoval še vsaj zaslon mogoče tudi del tipkovnice (se pravi kot udarec ob padcu ali kaj takega), tako precizno poškodbo pa, ki se še z razdalje pol metra težko vidi, bi bil jst bol težko krivec, četudi sem 2 šraufa mal privil (privil rahlo ben_lju, tako silo bi BP prenesel tudi porcelan).
Sem pa danes nesel tu v domačem kraju serviserju mal pokazat (sicer ni uraden, ampak se že najbrš bol spozna kot jst), in je nekak priznal da bi tako precizno poškodbo, sploh v okolici "panta", jst sam s fizično silo težko povzročil, valda bi lhk polomu stvar, ampak bi po njegovem mnenju v tem primeru poškodoval še vsaj zaslon mogoče tudi del tipkovnice (se pravi kot udarec ob padcu ali kaj takega), tako precizno poškodbo pa, ki se še z razdalje pol metra težko vidi, bi bil jst bol težko krivec, četudi sem 2 šraufa mal privil (privil rahlo ben_lju, tako silo bi BP prenesel tudi porcelan).
ben_lju ::
Naslednje razmišljanje je zgolj kmečko razmišljanje z zgolj nekaj zdrave pameti, fizike in izkušenj ... (brez znanstvenih podlag) ;-)
Novi prenosniki se niti ne razmigajo (mislim na ekran). To se je dogajalo nekaj let nazaj (tudi vsem mojim prenosnikom), z leti pa je šel razvoj naprej in danes se to praktično ne dogaja več (na vsaj malo bolj solidnih prenosnikih in solidnih materialov - sem spada tudi tvoj 8710, ki je skoraj največ, kar HP premore). Tudi meni v zadnjih letih ni uspelo nobenega notebooka "razrahljati". Pa ga uporabljam 12 ur na dan, odpiram, zapiram ... Je pa res, da so bili vsi v "višjem" cenovnem rangu. Pa pustimo to.
Monitor se ne razmaja zato, ker bi se vijaki na "pantih" malo odvili. Še ko se je to pogosteje dogajalo, so se dobili samo panti, ki se jih je potem zamenjalo in to je bilo to. Če pa privijaš vijake (četudi nežno), samo povečaš silo, ki deluje na plastiko okvirja, ko ekran odpiraš in zapiraš. Tu pa se plastika vda. In pri tebi je počila natančno tam, kjer se tvoja sila, ko opiraš in zapiraš monitor, prenaša na pant. Še malo vedeževanja. Iz vsega skupaj si upam zaključit, da si desničar in da opiraš prenosnik na desni strani, kjer je tudi počila plastika. Pri desničarjih desni pant bolj "trpi".
Za zaključek ... ti vijaki ne služijo "zategovanju" razrahljanih monitorjev ...
Novi prenosniki se niti ne razmigajo (mislim na ekran). To se je dogajalo nekaj let nazaj (tudi vsem mojim prenosnikom), z leti pa je šel razvoj naprej in danes se to praktično ne dogaja več (na vsaj malo bolj solidnih prenosnikih in solidnih materialov - sem spada tudi tvoj 8710, ki je skoraj največ, kar HP premore). Tudi meni v zadnjih letih ni uspelo nobenega notebooka "razrahljati". Pa ga uporabljam 12 ur na dan, odpiram, zapiram ... Je pa res, da so bili vsi v "višjem" cenovnem rangu. Pa pustimo to.
Monitor se ne razmaja zato, ker bi se vijaki na "pantih" malo odvili. Še ko se je to pogosteje dogajalo, so se dobili samo panti, ki se jih je potem zamenjalo in to je bilo to. Če pa privijaš vijake (četudi nežno), samo povečaš silo, ki deluje na plastiko okvirja, ko ekran odpiraš in zapiraš. Tu pa se plastika vda. In pri tebi je počila natančno tam, kjer se tvoja sila, ko opiraš in zapiraš monitor, prenaša na pant. Še malo vedeževanja. Iz vsega skupaj si upam zaključit, da si desničar in da opiraš prenosnik na desni strani, kjer je tudi počila plastika. Pri desničarjih desni pant bolj "trpi".
Za zaključek ... ti vijaki ne služijo "zategovanju" razrahljanih monitorjev ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ben_lju ()
zcetrt ::
Glede na moje izkušnje z dopisovanjem s HP-jem ne boš prišel daleč. Uveljavljanje stvarne napake v mojem primeru je bilo zaenkrat neuspešno, odgovor s strani prodajalca, ki je odgovor prejel s strani HP-ja, milorečeno neprimeren, lahko bi rekel, da celo žaljiv. Vseeno sem jim poslal še direkten mail, na katerega sem dobil korekten odgovor, a brez priznavanja napake (zelo podoben odgovoru ben_lju v moji temi). Kakorkoli že, sam bom poslal dopis na urad za varstvo potrošnikov že zaradi odnosa, ki ga imajo do strank. Poznam namreč še nekaj primerov, kjer se dogajajo precej za s strani uglednega podjetja nepričakovani zapleti in nevšečnosti.
ben_lju sodeluje v skoraj vseh in v skoraj izključno temah, ki se tičejo HP izdelkov in podaja zelo koristne in popolnoma točne odgovore, iz česar sklepam, da se tudi poklicno ukvarja s HP-ji. Ali gre tu le za samaritanstvo, naj presodi vsak sam. Ne želim pa razvrednotiti njegovih odgovorov, ki so, kot sem že omenil, koristni.
Sam menim, da tvoje ravnanje s pritegovanjem vijakov ni bila pametna poteza. Saj morda to ni vzrok počene plastike, ampak vseeno si opravil nepooblaščeni poseg v izdelek, kar ti pri uveljavljanju garancije ali stvarne napake ne more koristiti.
Čimprej napiši vlogo in jo pošlji prodajalcu. 8 dni boš verjetno brez računalnika, potem boš pa videl, kaj bo. Čeprav sem skeptik.
edit: med mojim pisanjem se je pojavil zgornji post. Vse bolj kaže, da si res sam kriv za plastiko. Čeprav ne vem, kakšno majanje monitorja imaš v mislih. Pojdi preverit v trgovino nov prenosnik in poglej, kako se tam "maje" zaslon. Če se tako kot se je tvoj, si ga pač usral in odtegni vijake, da ne bo še kaj hujšega.
Le moje mnenje. Pa srečno.
ben_lju sodeluje v skoraj vseh in v skoraj izključno temah, ki se tičejo HP izdelkov in podaja zelo koristne in popolnoma točne odgovore, iz česar sklepam, da se tudi poklicno ukvarja s HP-ji. Ali gre tu le za samaritanstvo, naj presodi vsak sam. Ne želim pa razvrednotiti njegovih odgovorov, ki so, kot sem že omenil, koristni.
Sam menim, da tvoje ravnanje s pritegovanjem vijakov ni bila pametna poteza. Saj morda to ni vzrok počene plastike, ampak vseeno si opravil nepooblaščeni poseg v izdelek, kar ti pri uveljavljanju garancije ali stvarne napake ne more koristiti.
Čimprej napiši vlogo in jo pošlji prodajalcu. 8 dni boš verjetno brez računalnika, potem boš pa videl, kaj bo. Čeprav sem skeptik.
edit: med mojim pisanjem se je pojavil zgornji post. Vse bolj kaže, da si res sam kriv za plastiko. Čeprav ne vem, kakšno majanje monitorja imaš v mislih. Pojdi preverit v trgovino nov prenosnik in poglej, kako se tam "maje" zaslon. Če se tako kot se je tvoj, si ga pač usral in odtegni vijake, da ne bo še kaj hujšega.
Le moje mnenje. Pa srečno.
4.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zcetrt ()
Glodko ::
Hm sem tut jst na ta način razmišlu, dokler mi ni plastika se danes vdrla še v zgornjem levem kotu, se prav po diagonali glede na to razpoko pr pantih, in tam nisem pipal nič, tako da si tega zdej ne znam razložit zakaj je še tm gor počlo. Sem res desničar, ampak prenosnik je praktično vedno na na moji mizi in ko ga odpiram mam zmeri obe roke frej, zato ga držim na sred al pa kr z obema odprem.
ben_lju ::
@zcetrt: če nisi opazil, v veliki večini odgovorov samo pomagam ljudem, ki imajo težave ... kar je tudi namen foruma, mar ne? Lepo število let izkušenj s HP produkti in znanje o le-teh, mi dopušča, da komu kaj pametnega svetujem. Če pa sem že v kakšem postu kaj pokomentiral, sem napisal samo moja opažanja. Tudi v "spornem" odgovoru se nisem postavil na nobeno stran, napisal sem le, kako delujejo "panti" na omenjenem prenosniku, kaj se da, kaj se ne da... O tem, ali je napaka stvarna ali ne, ali se lahko to "spravi" skozi garancijo ali ne, nisem in ne bom razpravljal. Nisem pravnik in se na zakone in predpise le laično spoznam.
Torej ... Le čevlje sodi naj kopitar ...
Torej ... Le čevlje sodi naj kopitar ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ben_lju ()
Glodko ::
No v končni fazi sem se bol al man počas sprjaznu da bom meu pač defekten zaslon, upam da ne bo stvar šla še na slabi kot je zdej.
ben_lju ::
Škoda je le, ker je prenosnik še relativno mlad. Sicer bi se hitro našel kje kakšen kos, ki je izven garancije, pa ga lastnik ni popravil, vseeno pa je ostalo kaj uporabnega in bi ti z veseljem prodal LCD, plastiko ali karkoliže ...
Ker pa ima tvoj model 3 leta garancije, bo potrebno na tašne priložnosti verjetno še nekaj časa počati. 8710 je na voljo šele od lanskega poletja.
V prihodnje pa ... če se že misliš lotiti kakšnih podobnih stvari, prej raje vprašaj za nasvet (če že moraš to nujno narediti sam).
Ampak vsi se učimo ... samo včasih to ni poceni ;-(
Ker pa ima tvoj model 3 leta garancije, bo potrebno na tašne priložnosti verjetno še nekaj časa počati. 8710 je na voljo šele od lanskega poletja.
V prihodnje pa ... če se že misliš lotiti kakšnih podobnih stvari, prej raje vprašaj za nasvet (če že moraš to nujno narediti sam).
Ampak vsi se učimo ... samo včasih to ni poceni ;-(
Glodko ::
A bi mogoče kaka plastika gor pasala od modela W al pa predlanskih NX/NW? Kdo kej ve? Čeprov se tut to najbrš zlo težko najde.
zcetrt ::
ben_lju: Na noben "sporen" odgovor nisem ciljal. Ker ga tudi ni. Podal sem le svoje opažanje o tem, da so tvoji odgovori točni in koristni (kar sem že napisal v izogib nesporazumu). Želel sem povdariti, da "postavljanje zahtev" na servisu glede plastičnega dela nima smisla, če si napisal, da se ga ne da dobiti. Mislim pa, da tvojim odgovorom nisem nikdar oporekal.
Kakorkoli že, želel sem nakazati še to, da je po mojem mnenju to temo prebirala vsaj kakšna oseba, ki bi znala priti v stik z morebitno pritožbo glede izdelka. Kar bi bilo v primeru zamolčanja posega v prenosnik precej zoprno (čeprav je že samo zamolčanje neetično).
7ejccc, preveri res pri novih, če se kaj manj maje, kot se je tebi. Ker menim, da je nekaj praznega hoda prisotnega pri vseh prenosnikih.
Kakorkoli že, želel sem nakazati še to, da je po mojem mnenju to temo prebirala vsaj kakšna oseba, ki bi znala priti v stik z morebitno pritožbo glede izdelka. Kar bi bilo v primeru zamolčanja posega v prenosnik precej zoprno (čeprav je že samo zamolčanje neetično).
7ejccc, preveri res pri novih, če se kaj manj maje, kot se je tebi. Ker menim, da je nekaj praznega hoda prisotnega pri vseh prenosnikih.
4.
Snegec ::
Oprosti Ziga, ampak, oni prenosnik dela ravno tako dobro z počeno plastiko kot brez.
Ostaja samo estetska napaka, ki pa izdelka ne prikrajša pri svojem delovanju.
Primer: Če imaš ti razo, katera je bila narejena z ključem na svojem avtu, lahko morda uveljavljaš stvarno napako, ker ni več enake propustnosti zraka po karoseriji in se zato ne moreš peljati tako hitro kot včasih.
Tista razpoka, ki nastane zaradi nepravilnosti v samem tečaju (na kratko rečeno, je notri vijak/navoj/vzmet, ki je samozatezna in naj bi delovalo z odtegovanjem/zategovanjem pri odpiranju in zapiranju, aka samouravnavno, vendar se ponavadi vsaj v mojih izkušnjah malce preveč privijači, ohišje se napne in posledično poči.
Vendar prenosnik dela. Njegova funkcija ni prav nič omejena. Je pa res, da bi sčasoma lahko prav taka napaka privedla do razpoke v ohišju do te mere, da bi kak delček presekal/napel/raziral LCD kabel, ki bi potem povzorčil prenehanje delovanja ekrana - to bi pa lahko uveljavil kot stvarno napako.
Ostaja samo estetska napaka, ki pa izdelka ne prikrajša pri svojem delovanju.
Primer: Če imaš ti razo, katera je bila narejena z ključem na svojem avtu, lahko morda uveljavljaš stvarno napako, ker ni več enake propustnosti zraka po karoseriji in se zato ne moreš peljati tako hitro kot včasih.
Tista razpoka, ki nastane zaradi nepravilnosti v samem tečaju (na kratko rečeno, je notri vijak/navoj/vzmet, ki je samozatezna in naj bi delovalo z odtegovanjem/zategovanjem pri odpiranju in zapiranju, aka samouravnavno, vendar se ponavadi vsaj v mojih izkušnjah malce preveč privijači, ohišje se napne in posledično poči.
Vendar prenosnik dela. Njegova funkcija ni prav nič omejena. Je pa res, da bi sčasoma lahko prav taka napaka privedla do razpoke v ohišju do te mere, da bi kak delček presekal/napel/raziral LCD kabel, ki bi potem povzorčil prenehanje delovanja ekrana - to bi pa lahko uveljavil kot stvarno napako.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
andromedar ::
Ben_lju: Ne vem zakaj se tega standardnega dela ne bi dalo naročit (dobit).
Link
Sicer res ni takoj dobavljivo, se pa da naročit....btw. na partsurferu je zgoraj gumb "Order selected parts"
EDIT: je pa res, da si zelo verjetno vse skup zakuhal sam....in tukaj postane reklamiranje rahlo moralno (?) vprašljivo.
LP
EDIT 2: Očitno sem zamočil....display bezel se res ne da naročit in zanj ni cene. Vzamem vse nazaj.
Link
Sicer res ni takoj dobavljivo, se pa da naročit....btw. na partsurferu je zgoraj gumb "Order selected parts"
EDIT: je pa res, da si zelo verjetno vse skup zakuhal sam....in tukaj postane reklamiranje rahlo moralno (?) vprašljivo.
LP
EDIT 2: Očitno sem zamočil....display bezel se res ne da naročit in zanj ni cene. Vzamem vse nazaj.
Eh?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: andromedar ()
Zheegec ::
Tudi če bi se to zgodilo samo od sebe, bi resnično težko uveljavljal stvarno napako za ta prenosnik.
Kot prvo ne omejuje funkcionalnosti, kot drugo vedno obstaja možnost lastne krivde. Pač ne zateguj vijakov sam od sebe - don't fix it if it ain't broke.
Je pa zanimivo (na splošno), da sem v zadnjega pol leta videl več reklamacij/pritožb čez HP in Birotehno, kot prej v nekaj letih skupaj... nekaj bo že na tem očitno.
Kot prvo ne omejuje funkcionalnosti, kot drugo vedno obstaja možnost lastne krivde. Pač ne zateguj vijakov sam od sebe - don't fix it if it ain't broke.
Je pa zanimivo (na splošno), da sem v zadnjega pol leta videl več reklamacij/pritožb čez HP in Birotehno, kot prej v nekaj letih skupaj... nekaj bo že na tem očitno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Snegec ::
Očitno se je veter obrnil, pa ne piha več v Comtron ampak tokrat v Birotehno :) Ironija, še par let počakamo, pa boste kurcali Funtech, ter vse ostale, ki so zdej "dbest oh in sploh".
Ja ja, OmegaBlue, malce je offtopic, ampak, bo forum že preživel.
@zcetrt: nja, sej odgovore si najverjetneje vse dobil v tej temi, zdej samo še izvršiš načrtovano in počakaš na rezultate. Kaj veliko na slabšem itak ne moreš bit.
Ja ja, OmegaBlue, malce je offtopic, ampak, bo forum že preživel.
@zcetrt: nja, sej odgovore si najverjetneje vse dobil v tej temi, zdej samo še izvršiš načrtovano in počakaš na rezultate. Kaj veliko na slabšem itak ne moreš bit.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Glodko ::
No ima mogoče kdo kako idejo kako bi jst to razpoko mal saniral? Ajd vizualno jo že prenesem sm pokanje pa bol slabo.
Jackal ::
No ima mogoče kdo kako idejo kako bi jst to razpoko mal saniral?
Mirna roka in dobro sekundno lepilo včasih delata čudeže.
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Snegec ::
Aha, se oproščam zcetrt. Potemtakem je to namenjeno 7ejccc-u.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
pubbec ::
alo alo kaj te jamrate :)
cje priporočam ti z sekund kleberom uredit zadevo :)
Malo sem prečekiral forum in brebral zanimivo dogajanje s tem zaslonom. Zanimivo zanimivo v kaj se spuščate eni,
kaj nimate kaj drugega početi kot pa grozit? :D
No, da ne bodo padale graje name ti nekaj povem, tudi če jaz ugotovim da je bil poseg nepooblaščene osebe
v/na/pod prenosnik ti ne priznam granacije, pa če jo imaš 1212421414 let.
Zato pa se reče GARANCIJA, kakor hitro se ti kaj zalomi nesi tja. Ne vem na tem delu prenosnika se ne more nič zgodit,
le da zašraufaš preveč in poči plastika. Le s tem posegom lahko to narediš, tako da ne vem, zakaj bi zdaj jamral
in pisal na forumu, priznaj da si bil ti in pika.
Imam tudi sam veliko izkušenj s tem, saj stranke ne priznajo takoj, potem pa se izkaže, da je mogoče bil KAO brat/ teta/ mama...
Ma daj kolko si sploh star in s čim se baviš? Sicer pa se postavi na mestoo tistega serviserja, kateri je sprejel tvoj prenosnik v servis.
Kaj bi ti ukrenil?
Kaj bi ukrenil, če bi zamenjal del in ugotovil, da je bila krivda s strani stranke?
Kril na svoje stroške? hmmm
Ne rečem, da ti prenosnik kdaj pade na tla se zalomi kaj, samo da poči ta plastika ZNOTRAj ekrana...
Glede dela pa je bilo itak že vse povedano, pač nekih nadomestnih NACHBAU delov pri prenosnikih ni, saj tudi če gledaš pri avtomobilih je enako, za kakšne se bodo našli nachbau deli, za korejce pa samo original tako da...
To je lahko rečeno karoserijski del in mora biti original, tudi Birotehna na katero si nesel se mora zgovarjati na ta del na HPju,
zakaj rabijo le tega itd. Če bodo sploh dobili, to boš sploh lahko srečen, saj posamezne dele je zlo težko dobiti, se razume KAROSERIJA :)
Vem, da ti bo težko to prebrat, a vendar jaz bi malo premislil glede tega, ne bi delal panike in bi naročil ta del,
če ne celga ekrana pa bi počakal na nadomestni del, katerega bi morali naročit, če bi se dalo posamezno dobit.
Seveda bi plača saj se itak vidi da je fizična poškodba in ni tu trte mrte ne jamrat. ČE te moti pol pa kupi.
Lep dan in upam, da rešiš zadevo, seveda na kulturen način.
P.S. Serviserji smo zajebani a ne? Ampak ti povem, da takšnih ljudi nimamo radi, kateri hočejo z glavo skozi zid!
Mejte se radi....
cje priporočam ti z sekund kleberom uredit zadevo :)
Malo sem prečekiral forum in brebral zanimivo dogajanje s tem zaslonom. Zanimivo zanimivo v kaj se spuščate eni,
kaj nimate kaj drugega početi kot pa grozit? :D
No, da ne bodo padale graje name ti nekaj povem, tudi če jaz ugotovim da je bil poseg nepooblaščene osebe
v/na/pod prenosnik ti ne priznam granacije, pa če jo imaš 1212421414 let.
Zato pa se reče GARANCIJA, kakor hitro se ti kaj zalomi nesi tja. Ne vem na tem delu prenosnika se ne more nič zgodit,
le da zašraufaš preveč in poči plastika. Le s tem posegom lahko to narediš, tako da ne vem, zakaj bi zdaj jamral
in pisal na forumu, priznaj da si bil ti in pika.
Imam tudi sam veliko izkušenj s tem, saj stranke ne priznajo takoj, potem pa se izkaže, da je mogoče bil KAO brat/ teta/ mama...
Ma daj kolko si sploh star in s čim se baviš? Sicer pa se postavi na mestoo tistega serviserja, kateri je sprejel tvoj prenosnik v servis.
Kaj bi ti ukrenil?
Kaj bi ukrenil, če bi zamenjal del in ugotovil, da je bila krivda s strani stranke?
Kril na svoje stroške? hmmm
Ne rečem, da ti prenosnik kdaj pade na tla se zalomi kaj, samo da poči ta plastika ZNOTRAj ekrana...
Glede dela pa je bilo itak že vse povedano, pač nekih nadomestnih NACHBAU delov pri prenosnikih ni, saj tudi če gledaš pri avtomobilih je enako, za kakšne se bodo našli nachbau deli, za korejce pa samo original tako da...
To je lahko rečeno karoserijski del in mora biti original, tudi Birotehna na katero si nesel se mora zgovarjati na ta del na HPju,
zakaj rabijo le tega itd. Če bodo sploh dobili, to boš sploh lahko srečen, saj posamezne dele je zlo težko dobiti, se razume KAROSERIJA :)
Vem, da ti bo težko to prebrat, a vendar jaz bi malo premislil glede tega, ne bi delal panike in bi naročil ta del,
če ne celga ekrana pa bi počakal na nadomestni del, katerega bi morali naročit, če bi se dalo posamezno dobit.
Seveda bi plača saj se itak vidi da je fizična poškodba in ni tu trte mrte ne jamrat. ČE te moti pol pa kupi.
Lep dan in upam, da rešiš zadevo, seveda na kulturen način.
P.S. Serviserji smo zajebani a ne? Ampak ti povem, da takšnih ljudi nimamo radi, kateri hočejo z glavo skozi zid!
Mejte se radi....
Pyr0Beast ::
Ma daj kolko si sploh star in s čim se baviš? Sicer pa se postavi na mestoo tistega serviserja, kateri je sprejel tvoj prenosnik v servis.
Kaj bi ti ukrenil?
Okvarjena roba roma nazaj k izvornemu podjetju. Če je ne (oz nočete) servisirate(i), kaj hudiča pa sploh počnete kot da kradete čas folku ?
Seveda bi plača saj se itak vidi da je fizična poškodba in ni tu trte mrte ne jamrat. ČE te moti pol pa kupi.
Bi te rad videl na avtoservisu kamor boš peljal avto ki mu je odprlo turbino .. fizična poškodba ..
Na tem prenosniku je vidno, da je to napaka v materialu, pa ni važno ali je on z laptopom kaj počel ali ne.
Kaj bi ti ukrenil?
Okvarjena roba roma nazaj k izvornemu podjetju. Če je ne (oz nočete) servisirate(i), kaj hudiča pa sploh počnete kot da kradete čas folku ?
Seveda bi plača saj se itak vidi da je fizična poškodba in ni tu trte mrte ne jamrat. ČE te moti pol pa kupi.
Bi te rad videl na avtoservisu kamor boš peljal avto ki mu je odprlo turbino .. fizična poškodba ..
Na tem prenosniku je vidno, da je to napaka v materialu, pa ni važno ali je on z laptopom kaj počel ali ne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ant ::
pa kako vam lahko sploh pride na pamet, da bi plastiko lepli s sekundnim lepilom, saj pušča belo sled okoli. pa kako bi šele potem izgledalo???
LP
LP
Keyser Soze ::
To, da zadeva poči, če malenkost priviješ vijake je en običen krš od krša. Če niso sposobni naredit ohišja z ustreznimi distančniki naj pač zamenjajo podizvajalca oz. proizvajalca teh delov.
Banda nekompetentna.
In če se vrnemo k serviserjem. Pač, po mojih izkušnjah močno podizobražen folk, ki mu verjetno trgajo od plače za vsak servisni nalog iz naslova uveljavljanja garancije. Sej obstajajo svetle izjeme, ki vedo kaj trosijo okoli. Samo toliko buč, kot sem jih slišal od serviserjev (in prodajalcev) v tehničnih štacunah pa še nikoli.
Problem je verjetno v tem, da se niti ne preverja kompetentnost ljudi za ta delovna mesta. Važno da zna zalaufat Win XP (Za Visto jih bodo že poslali na en tečaj, ostala "eksotika" - bodo pa zunanje najeli) in pa še kakšno up-to-date igrico, ter da je v mladih letih dobil za darilo plastičen šraufnciger in tako vsaj ve kateri del je ročaj (če pa ne, pa ima veze, ga pa na tečaj pošljejo).
Posledica vsega tega je pa precej hude krvi ob bluzenju ter "strokovnih ugotovitvah" ter veliko zapravljenega časa strank.
V bistvu se je pa za vprašati kaj bi bilo, če se plastika dokončno odlomi? Ostanejo ostri robovi, zaradi katerih uporaba izdelka ni več varna za uporabnika. Kako pa v tem primeru? Če se poškodujem(urežem) na robu?
Banda nekompetentna.
In če se vrnemo k serviserjem. Pač, po mojih izkušnjah močno podizobražen folk, ki mu verjetno trgajo od plače za vsak servisni nalog iz naslova uveljavljanja garancije. Sej obstajajo svetle izjeme, ki vedo kaj trosijo okoli. Samo toliko buč, kot sem jih slišal od serviserjev (in prodajalcev) v tehničnih štacunah pa še nikoli.
Problem je verjetno v tem, da se niti ne preverja kompetentnost ljudi za ta delovna mesta. Važno da zna zalaufat Win XP (Za Visto jih bodo že poslali na en tečaj, ostala "eksotika" - bodo pa zunanje najeli) in pa še kakšno up-to-date igrico, ter da je v mladih letih dobil za darilo plastičen šraufnciger in tako vsaj ve kateri del je ročaj (če pa ne, pa ima veze, ga pa na tečaj pošljejo).
Posledica vsega tega je pa precej hude krvi ob bluzenju ter "strokovnih ugotovitvah" ter veliko zapravljenega časa strank.
V bistvu se je pa za vprašati kaj bi bilo, če se plastika dokončno odlomi? Ostanejo ostri robovi, zaradi katerih uporaba izdelka ni več varna za uporabnika. Kako pa v tem primeru? Če se poškodujem(urežem) na robu?
OM, F, G!
damjan11 ::
dobi si enga, ki se na to malo bolj spozna, pa naj ti kakšen "čipek" malo skuri tako da comp sploh ne bo delal več in ga potem nesi na reklamacijo
Azrael ::
Pametno Polde...
...in potem mu bodo na servisu rekli, da je prenosnik uničen zaradi njegovewga malomarnega ravnanja. Če odkrijejo še, da je namenoma skurjen. mu lahko obesijo še kaznjivo dejanje prevare.
Sekundar pa, no way!
...in potem mu bodo na servisu rekli, da je prenosnik uničen zaradi njegovewga malomarnega ravnanja. Če odkrijejo še, da je namenoma skurjen. mu lahko obesijo še kaznjivo dejanje prevare.
Sekundar pa, no way!
Nekoč je bil Slo-tech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Azrael ()
pubbec ::
sem mislil, da se najde na slo- techu vsaj kakšen pameten folk a vidim, da ni tako. Tuakj smo da si pomagamo
in ne vem, če gledam s starni serviserjev podam svojem mnenje je že wrong...
acera pa si ne bi upal zategnit haha :D tolko o tem, upam, da so porihtali
+ tega
@ant - s hecom povedano a vendar držalo bi :)
@Keyser - jaz bi na tvojem mestu sam sebe pogledal, ne pa da pljuvaš po ljudeh, katere niti ne poznaš in morda
ti bodo še kdaj rešli rit
poboljšajte se
ayt
in ne vem, če gledam s starni serviserjev podam svojem mnenje je že wrong...
acera pa si ne bi upal zategnit haha :D tolko o tem, upam, da so porihtali
+ tega
@ant - s hecom povedano a vendar držalo bi :)
@Keyser - jaz bi na tvojem mestu sam sebe pogledal, ne pa da pljuvaš po ljudeh, katere niti ne poznaš in morda
ti bodo še kdaj rešli rit
poboljšajte se
ayt
Pyr0Beast ::
@pubbec
Nakateri na teh forumih so pravtako serviserji pa pol tolk ne jamrajo in ne sprašujejo, kaj se je dogajalo s stvarjo, preden se je napaka zgodila. Posegi v notranjost naprave pa po mojem mnenju niso razlog za raveljavljanje garancije, dokler stranka v roke ni vzela kladiva in tolkla po izdelku. Veliko napak se pojavi šele takrat, ko se nek del mehansko obremeni in ne pred tem.
Ma daj kolko si sploh star in s čim se baviš? Sicer pa se postavi na mestoo tistega serviserja, kateri je sprejel tvoj prenosnik v servis.
To pa ni pomaganje ampak preprosto ignoranca in samohvala ter povzdigovanje sebe v svetnika in dokler se boste servisi obnašali s takim odnosom do svojih strank ne pričakujte veliko uspeha in zadovoljstva.
Zato pa se reče GARANCIJA, kakor hitro se ti kaj zalomi nesi tja. Ne vem na tem delu prenosnika se ne more nič zgodit,
Če ne veš oz. nimaš dovolj izkušenj, še ne pomeni, da okvara ni možna.
.. pa acer nima takih težav
Nakateri na teh forumih so pravtako serviserji pa pol tolk ne jamrajo in ne sprašujejo, kaj se je dogajalo s stvarjo, preden se je napaka zgodila. Posegi v notranjost naprave pa po mojem mnenju niso razlog za raveljavljanje garancije, dokler stranka v roke ni vzela kladiva in tolkla po izdelku. Veliko napak se pojavi šele takrat, ko se nek del mehansko obremeni in ne pred tem.
Ma daj kolko si sploh star in s čim se baviš? Sicer pa se postavi na mestoo tistega serviserja, kateri je sprejel tvoj prenosnik v servis.
To pa ni pomaganje ampak preprosto ignoranca in samohvala ter povzdigovanje sebe v svetnika in dokler se boste servisi obnašali s takim odnosom do svojih strank ne pričakujte veliko uspeha in zadovoljstva.
Zato pa se reče GARANCIJA, kakor hitro se ti kaj zalomi nesi tja. Ne vem na tem delu prenosnika se ne more nič zgodit,
Če ne veš oz. nimaš dovolj izkušenj, še ne pomeni, da okvara ni možna.
.. pa acer nima takih težav
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ben_lju ::
Dajte no. Sedaj je pa res že preveč.
Kaj si kdo misli, da je razlog za razveljavitev garancije, ni kaj dosti pomembno. Zraven vsakega izdelka so vedno priloženi garancijski pogoji, kjer na dolgo, široko in po "ameriško" (kava je vroča in z njo se lahko opečete) piše, kaj se sme in kaj ne. Ko izdelek kupite, te pogoje sprejmete. Če vam niso všeč, izberite drugo znamko, proizvajalca (a tudi tam boste spet našli nekaj podobnega). Ne bi pa bilo odveč, če bi kdaj kdo te stvari prebral.
Sploh pa, povejte mi, kdo je v garancijskem roku "šaril" motorju ali kakšnem drugem delu avtomobila, koliko vas je razstavljalo TV, pralni stroj ... ? Tudi tam so nekatere stvari "preproste". Kot pri računalnikih. Odviješ kakšen vijak, kaj razstaviš ... Kje je takšen junak? Bo težka, ane? Pri domačih računalnikih pa se vsi na vse spoznamo, vse vemo, vse znamo ...
Kaj si kdo misli, da je razlog za razveljavitev garancije, ni kaj dosti pomembno. Zraven vsakega izdelka so vedno priloženi garancijski pogoji, kjer na dolgo, široko in po "ameriško" (kava je vroča in z njo se lahko opečete) piše, kaj se sme in kaj ne. Ko izdelek kupite, te pogoje sprejmete. Če vam niso všeč, izberite drugo znamko, proizvajalca (a tudi tam boste spet našli nekaj podobnega). Ne bi pa bilo odveč, če bi kdaj kdo te stvari prebral.
Sploh pa, povejte mi, kdo je v garancijskem roku "šaril" motorju ali kakšnem drugem delu avtomobila, koliko vas je razstavljalo TV, pralni stroj ... ? Tudi tam so nekatere stvari "preproste". Kot pri računalnikih. Odviješ kakšen vijak, kaj razstaviš ... Kje je takšen junak? Bo težka, ane? Pri domačih računalnikih pa se vsi na vse spoznamo, vse vemo, vse znamo ...
Pyr0Beast ::
Tv, pralni stroj, pomivalni stroj, monitor, ferši, feni, gorilc od centralne .. you name it ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Keyser Soze ::
@pubbec
Da bo kakšen serviser rešil mojo rit? Dvomim, kar se tiče tehnike, jo bo kvečjemu zajeb***, kar se tiče pa drugih življenjskih dogodkov sem pa prepričan, da mu prej lahko jaz rešim rit. Glede na njihovo splošno sposobnost in iznajdljivost.
@ben-lju
+1 k Pyr0Beastovem postu. Žalostno je samo to, da sem popravljal tudi računalnike po tistem, ko so URADNI servisi samo zaračunali pregled zadeve, rešili pa en običen nič. Toliko o serviserjih z moje strani. Kot sem že rekel, obstajajo svetle izjeme. Ampak tule notri se pa bolj kot ne oglašajo samo "mački". Mijav all the way. Patetično.
jaz bi na tvojem mestu sam sebe pogledal, ne pa da pljuvaš po ljudeh, katere niti ne poznaš in morda
ti bodo še kdaj rešli rit
Da bo kakšen serviser rešil mojo rit? Dvomim, kar se tiče tehnike, jo bo kvečjemu zajeb***, kar se tiče pa drugih življenjskih dogodkov sem pa prepričan, da mu prej lahko jaz rešim rit. Glede na njihovo splošno sposobnost in iznajdljivost.
@ben-lju
+1 k Pyr0Beastovem postu. Žalostno je samo to, da sem popravljal tudi računalnike po tistem, ko so URADNI servisi samo zaračunali pregled zadeve, rešili pa en običen nič. Toliko o serviserjih z moje strani. Kot sem že rekel, obstajajo svetle izjeme. Ampak tule notri se pa bolj kot ne oglašajo samo "mački". Mijav all the way. Patetično.
OM, F, G!
Glodko ::
Da že zaklučmo to predolgo debato. Frend k se spozna na plastik fantastik mi je zrihtal en topl "sekundn" lepil, plastiko sem lepo odšraufal in jo z notranje strani lepo zalepu, lepil ne pušča nobenih belih sledi, samo lep prozoren sloj, ki pa drži skup tisto razpoko ko ata mamo. Zdej ko sem lepo nazaj pršraufal se ne vid praktično nič. Tko da sm ponosen nase in bi me skor lhk uzel v službo kot serviserja .
Kr pa se tiče servisov pa serviserjev pa sam pred steno postav pa akcija (brez zamere), ampak mam že velik velik izkušen z birotehno in nimaš kej druzga rečt ko da so prasci. Že prvič ko sem meu razbit monitor in to takoj ko sem ga dal ven iz embalaže,ko je bil še v tovarniškem polivinilu, ker so ga očitn sesul v tovarni, in kaj so mi rekli na birotehni? To si sam udaru! Mi ti nimamo kej pomagat! In kaj bi naredu če bi to kupu v navadni štecuni, ne prek neta (ko maš 15 dni rok da vrneš robo)? Nč fuknu bi 1600€ čez oken. Sploh pa tale razpoka ni edina, že 10 dni pred to pr pantu, se je pojavla razpoka tut na zgornem levem robu in to brez mojega poseganja (kar prisežem na vsej žlahti, vklučno z matko in fotrom) in ko sem to omenu serviserju naknadno, se me je želu pa sm na hitr znebit! In sorči rečte kar koli, sam da te pa še na servisu majo za debila je pa tu mač. Tut od pritožbe k sm jo spisal na HP ni ne duha ne sluha, ko je treba kasirat keš, so takoj vsi za, ko je reklamacija ni pa nikjer nobenga, ko da neb obstajal.
To je pač zadnič da je hp dobu od mene dnar, od danes dalje jim ne dam niti centa več.
Kr pa se tiče servisov pa serviserjev pa sam pred steno postav pa akcija (brez zamere), ampak mam že velik velik izkušen z birotehno in nimaš kej druzga rečt ko da so prasci. Že prvič ko sem meu razbit monitor in to takoj ko sem ga dal ven iz embalaže,ko je bil še v tovarniškem polivinilu, ker so ga očitn sesul v tovarni, in kaj so mi rekli na birotehni? To si sam udaru! Mi ti nimamo kej pomagat! In kaj bi naredu če bi to kupu v navadni štecuni, ne prek neta (ko maš 15 dni rok da vrneš robo)? Nč fuknu bi 1600€ čez oken. Sploh pa tale razpoka ni edina, že 10 dni pred to pr pantu, se je pojavla razpoka tut na zgornem levem robu in to brez mojega poseganja (kar prisežem na vsej žlahti, vklučno z matko in fotrom) in ko sem to omenu serviserju naknadno, se me je želu pa sm na hitr znebit! In sorči rečte kar koli, sam da te pa še na servisu majo za debila je pa tu mač. Tut od pritožbe k sm jo spisal na HP ni ne duha ne sluha, ko je treba kasirat keš, so takoj vsi za, ko je reklamacija ni pa nikjer nobenga, ko da neb obstajal.
To je pač zadnič da je hp dobu od mene dnar, od danes dalje jim ne dam niti centa več.
Keyser Soze ::
Glej, zdravorazumskemu človeku, ki je primerno mentalno razvit, je jasno, da zadeva ne sme kar tako počit. Četudi priviješ vijake.
Že pri proizvodnji delov je potrebno upoštevati tolerance in raztezanje, ter temu primerno uporabit pravilen material ter ga tudi pravilno oz. primerno oblikovat (distančniki). Če to ni narejeno pravilno prihaja do takšnih butastih napak oz. do okvar. Samo kaj takega razložit serviserju je prej utopija kot realnost.
In ko takšna "okvara" oz. napaka napreduje z normalno rabo, prenosnik slej ko prej nima več zahtevanih lastnosti, ki omogočajo normalno predvsem pa varno rabo.
Že pri proizvodnji delov je potrebno upoštevati tolerance in raztezanje, ter temu primerno uporabit pravilen material ter ga tudi pravilno oz. primerno oblikovat (distančniki). Če to ni narejeno pravilno prihaja do takšnih butastih napak oz. do okvar. Samo kaj takega razložit serviserju je prej utopija kot realnost.
In ko takšna "okvara" oz. napaka napreduje z normalno rabo, prenosnik slej ko prej nima več zahtevanih lastnosti, ki omogočajo normalno predvsem pa varno rabo.
OM, F, G!
ant ::
folk pa še zmer kupuje HP pol pa jamrajo
jaz imam 6 let starga sonya pa o kakšni napočeni plastiki ni ne duha ne sluha.
HP ima že od nekdaj slaba ohišja >>> nekaj časa sem imel n1020v pa se je plastika začela kar drobit, še huje pa je bilo s presariom 700.
mogoče se mi samo zdi, ampak mislim, da se je hp s serijo 6820 malo popravil, kar se tiče kvalitete, če ne drugega imajo nekateri modeli vsaj 3 leta garancije brez doplačila.
LP
jaz imam 6 let starga sonya pa o kakšni napočeni plastiki ni ne duha ne sluha.
HP ima že od nekdaj slaba ohišja >>> nekaj časa sem imel n1020v pa se je plastika začela kar drobit, še huje pa je bilo s presariom 700.
mogoče se mi samo zdi, ampak mislim, da se je hp s serijo 6820 malo popravil, kar se tiče kvalitete, če ne drugega imajo nekateri modeli vsaj 3 leta garancije brez doplačila.
LP
pingec ::
A ne bi mogle bit kšne nalepke nalepljene čez vijake v stilu da "razveljaviš garancijo s posegom na ta vijak" kot so povsod pri elektroniki ?
Ne vem kako je pri prenosnikih samo komot bi si lahko razlagal da vse vijake do katerih prideš brez da uničiš kakšno nalepko, lahko tudi sam tikaš (ne vem kako je pri prenosnikih ampak sklepam da valda ne mors razdret prenosnik brez sledi).
A je kakšno opozorilo da se prav te vijake ne sme malo priviti?
Ne vem kako je pri prenosnikih samo komot bi si lahko razlagal da vse vijake do katerih prideš brez da uničiš kakšno nalepko, lahko tudi sam tikaš (ne vem kako je pri prenosnikih ampak sklepam da valda ne mors razdret prenosnik brez sledi).
A je kakšno opozorilo da se prav te vijake ne sme malo priviti?
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.
Snegec ::
"Tehnika ni na svetu zato, da ljudem olajša delo ampak zato, da jebe serviserje."
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
al3s ::
Vglavnem potrudil sem se in prebral celotno temo. Nauk zgodbe: ne kupuj HP-ja ker tudi sam trenutno pišem iz HP paviliona dv4000 na kateremu je po 6-mesecih mrknu DVDpekač in na kateremu je že lep čas 1mm debela in 1 cm visoka modro obarvana črta v desnem kotu ekrana. Na prenosnikih se ne splača šparat. Sploh pa tej ta novi prenosniki niso več namenjeni prenosu in nekemu vsakodnevnemu d---anju, ker ko na faksu pred sabo vidiš človeka z nekim ogromnim 17 palčnim ekranom in z adapterjem ki je malo manjsi kot opeka(ta mala mislim tista angleška;)) ti nič več jasno zakaj tisto spada pod kategorijo prenosniki.
malo off-topic ampak je ze pozno tako da...
malo off-topic ampak je ze pozno tako da...
Glodko ::
Jst u glavnem se ne čutim krivga za to napako, razrahlan srajf sm privil za slabih 90 stopinj in stvar poči! Poleg tega ko sem snel plastiko pod ohišjem ni nobene kočlive zadeve ki bi bol al man pritiskala na to plastiko ki ima že tko ali drugač po defaultu 1-2 mm lufta. Žalostno je da se to nardi v skoraj najvišjem cenovnem rangu, kjer bi človek pričakval kvaliteto (pa sem ga prvič dobu s poknenim zaslonom, pri drugem je plastika počla), medtem pa ko je kolega po 3 mescih dodobra razmajano tošibico, popolnoma razstavu in prtegnu vse vijake do konca in stvar še danes po pol leta dela ko nova (pa je bla cenovno pod 1000€). Serviserji se vedno zgovarjajo na fizične poškodbe, tko da 3 leta garancije gor al pa dol (btw naj se mal zgledujejo po serviserjih v tujini). Vsekakor po mojem mnenju sem za dobro leto trdega dela in odrekanja, da sem kupu ta prenosnik definitivno za svoj denar dobil premalo.
Že zdaj se kesam ker nisem takrat rajš kupu namiznega računala in bi bil mir. Tko pa po mnenju nekaterih, je privit šrauf prevelika obremenitev za prenosnik , očitno so res primerni samo še za na mizo in nič prenašanja okoli, tko al pa tko bo v kratkem času pristal za stalno na moji mizi, s kablom v riti, ker se bojim da bo lepega dneva na pol padla tipkovnica, če bom kej premočno pritisnu in bo odpadu dvd pekač, ki že danes tko stoka kot da bi amatersko letalo v bližini vzletalo.
Že zdaj se kesam ker nisem takrat rajš kupu namiznega računala in bi bil mir. Tko pa po mnenju nekaterih, je privit šrauf prevelika obremenitev za prenosnik , očitno so res primerni samo še za na mizo in nič prenašanja okoli, tko al pa tko bo v kratkem času pristal za stalno na moji mizi, s kablom v riti, ker se bojim da bo lepega dneva na pol padla tipkovnica, če bom kej premočno pritisnu in bo odpadu dvd pekač, ki že danes tko stoka kot da bi amatersko letalo v bližini vzletalo.
Macketina ::
Kupil 4 HP v zadnjih letih + ene par za druge + ene par za sluzbene zadeve, vseh cenovnih razredov, nikoli problema. Najbolj me preseneca par let star HP (6120) ki ga uporablja sestra in ravna z njim kot svinja z mehom - se zmeri dela vse.
Res pa je, da sem clovek, ki mu mobitel/prenosnik/racunalnik ne crkava sam od sebe, ampak mogoce zato, ker pazim na te stvari. Notebook/mobitel udarjen/polit parkrat crkne vsak
Da pa gres sraufat po 1600EUR vrednem novem prenosniku, ki je v garanciji, pa veliko pove o tebi in o tem da nimas pojma, kaj je garancija. En zgoraj je dobro napisal - ti sprejmes pogoje z nakupom in sraufncigr nima kej delat zraven opreme v garanciji. Pravis da si zategnil za 90 stopinj in je pocilo, ampak samo ti ves ce ni blo slucajno se malo vec... Ampak imas sedaj stalo, ki si si jo IMO sam zakuhal, s sekundim polepljen skoraj nov notebook, ki je zaradi tega dokoncno zgubil garancijo.
Takim ne pomaga nic. Naslednjic bos kupil Sony, Mac, Acer ali karkoli... mocno verjamem da bo isto, ce ne prej ko bos spet kaj sraufal...
In malo mesas - ce ti prodajalec ni vsec, ga preprosto zamenjas. Ce ti odnos ni vsec, ga zamenjas. Ja, tako preprosto je. V sloveniji je kup podjetij, ki ti bojo z veseljem prodala kakrsnokoli robo in potem se skrbela zate in opremo, predvsem pa ne komplicirala pri garanciji (v smislu strokovnosti, hitrosti in obvescanja, ne da sam sraufas...)
Res pa je, da sem clovek, ki mu mobitel/prenosnik/racunalnik ne crkava sam od sebe, ampak mogoce zato, ker pazim na te stvari. Notebook/mobitel udarjen/polit parkrat crkne vsak
Da pa gres sraufat po 1600EUR vrednem novem prenosniku, ki je v garanciji, pa veliko pove o tebi in o tem da nimas pojma, kaj je garancija. En zgoraj je dobro napisal - ti sprejmes pogoje z nakupom in sraufncigr nima kej delat zraven opreme v garanciji. Pravis da si zategnil za 90 stopinj in je pocilo, ampak samo ti ves ce ni blo slucajno se malo vec... Ampak imas sedaj stalo, ki si si jo IMO sam zakuhal, s sekundim polepljen skoraj nov notebook, ki je zaradi tega dokoncno zgubil garancijo.
Takim ne pomaga nic. Naslednjic bos kupil Sony, Mac, Acer ali karkoli... mocno verjamem da bo isto, ce ne prej ko bos spet kaj sraufal...
In malo mesas - ce ti prodajalec ni vsec, ga preprosto zamenjas. Ce ti odnos ni vsec, ga zamenjas. Ja, tako preprosto je. V sloveniji je kup podjetij, ki ti bojo z veseljem prodala kakrsnokoli robo in potem se skrbela zate in opremo, predvsem pa ne komplicirala pri garanciji (v smislu strokovnosti, hitrosti in obvescanja, ne da sam sraufas...)
Pyr0Beast ::
Zelo dvomim o tem, da nisi imel prav nobenega problema.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14765 (7987) | solatko |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16500 (15040) | St235 |
» | Garancija na počen ekran na laptopu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 8872 (6718) | Zheegec |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26628 (16492) | lmfao |
» | Lenovo ThinkPad vs. HP EliteBookOddelek: Kaj kupiti | 7428 (6297) | oldguy |