» »

Arcania: Gothic 4

Arcania: Gothic 4

Berserker ::

Igra je precej lepa predvsem grafično. Igranje je precej bolj tekoče, se pravi ni več takšne lesenosti(zdaj se lahko celo zarolamo). Govor je na nivoju, liki so pač klasično zahodno oblikovani (hja jebi ga, niso vsi razvijalci japonski square enix). Zgodba je sicer na začetku malce prehitra in prividiljiva (obmorski napadi so pač bili pogosta tarča piratov ter osvajalnih vojsk), s tem da greš takoj na drug otok sem bil precej zmeden. Sicer vidim da nekateri igrate pa me zanima če se splača vlagat samo v fizično silo in orožje, niamm rad preveč magije.

ABX ::

Jaz sem igral do zdaj 5 ur na hard.

Lok je prepočasen, se mi ne da gledat slabe animacije v daljavi in ugibat kam se bojo premaknile da bi jih lahko zadel.
Ščit nima smisla, če vidiš da udarec prihaja se odrolaš stran. Ustavit ga itak ne moreš.

Zato jaz igram z velikim 2H in Ice spell za upočasnit vse okoli mene.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

lordgiant89 ::

OK hvala sam mene zanima ča je v bigbangu?

Good Guy ::

Men je pa špil neverjetno všeč...

najbol mi je k z enim pritiskom vzameš vse stvari od crknjene živali/skrinje.

Edino kar je leseno je skakanje oz ko skočiš na višjo polico človek ne pleza ampak zelo leseno poleti na višji prostor.

Berserker ::

Na začetku sem mislil da je otok precej majhen, ampak zdaj prekleto pogrešam konja.:)

Izi ::

Good Guy je izjavil:

Edino kar je leseno je skakanje oz ko skočiš na višjo polico človek ne pleza ampak zelo leseno poleti na višji prostor.

Hahaha, res je, skakanje navzgor ne deluje nič kaj življenjsko, dejansko počasi poletiš navzgor, ampak priletiš pa precej visoko.
Skakanje navzdol je pa še preveč življenjsko, kar občutiš bolečino, ko pristaneš na tleh :D, zvok so dobro zadeli in že 2 metra ti vzameta nekaj življenja, pri 4 metrih si že ob polovico življenja 6 metrski skok pa te že ubije. Kje so časi, ko smo v Gothicu imeli akrobatske veščine in lahko skakali po 20 metrov v globino.

Glede velikosti otoka pa je runa za hiter tek nepogrešljiva. S teleporti so ga pa po moje malo polomili, ker sta povezana samo po 2 in 2 skupaj, bolje bi bilo, če bi bili vsi skupaj povezani in bi ob teleportu izbral želeno lokacijo.

Moram še omeniti, da so mi sedaj Orki vizualno mnogo bolj "všeč", kot v prejšnjih Gothicih. Delujejo malo manj divje in mnogo bolj neumno.
Pa na starost likov iz prejšnjih Gothicov tudi niso pozabili, vsi so sedaj kakšnih 20 let starejši kot na začetku serije.

Lonsarg ::

Škoda da še ni nikjer na internetu kakega mapa z vsemi innos statues in podobno, bi rad vse zbral hehe:)

Sicer pa špil je ober, ampak nekako monoton se malo ponavlja, tako da še dobro da je kratek, če bi bil tako dolg kot G3 se mi ne bi več dalo:) Komaj čakam withcer2, poglejte tanov trailer :D

The Player ::

ne vem kaj naj rečem. Špila še nisem poskusil, imam pa namen.
Glede prejšnjega komentarja od IZI-ja sem mal začuden, namreč nekatere stvari, ki mnogim ljudem ni všeč, se meni kar dopadejo. Res je da je pri gothic 3 malo bedno, da ni linearna, ampak meni se je pa kar dopadlo; mal sem bil od začetka zmeden, ampak je itak igra tako narejena da te vodi (ardenia - redock in potem greš v cape dun in te tako vodi naprej).
Potem sloves gothic-a ne vem kaki je, ampak men je bil špil zakon že takoj ko sem ga začel špilat, mogoče sem ga biksnu, ker sem začel z 2 in ne z 1.
Res je da je gothic bug-ast, ampak bolj od 3 ni bil nikoli. Kar me je edino motilo je to, da je preveč metalo ven špil in mi javljal napako "where is the guru" kar mi je včasih zelo prestrašilo in sm biu v šoku :D, bedn je tut to, da ne znajo narest, da te po koncu igre vrže nazaj v meni, ne pa v windowse, ampak to ni vse, ko končaš z "sleeperjem" se oglas zvok demona kar te spet prestraši, pač zvočni efekti so bli neki posebnga v igri :D
Zanimivo je to, da je G1 imel veliko bugov, ampak na srečo jaz nisem imel z njimi problemi, čeprav nisem imel nameščenega popravka, edino to, da meče ven iz igre.
Glede obrazov, so mi pri G3 orki boljši saj so, izvirnejši, saj je čedalje več tistih kopiranih klasičnih zelenih orkov.
Ko smo že pri padanju je zanimiv hrošč, ta, da si lahko pri g1 padel, brez, da bi umrl :D
risen mi je tut bil, ql, še posebi od začetka ko notr padeš, potem na 3/4 igre pa preveč monoton postane. lik je simpatičen ampak preveč izgleda kot kak naci iz hitlerjeve mladine z uno pobrito čupo :8)
drgač pa upam, na dobro igro, čeprav 20 ur je zelo malo, namreč pri G1,2 mislim, da sem imel tam ca 50 ur mogoče manj

Berserker ::

Velike pečine se da na eleganten način rešit, recimo z ddrsenjem. Za tiste ki igrate že dolgo, je kaj narobe če da pri levanju samo strenght čisto nabildam ostalo pa zanemarim.

ABX ::

Berserker je izjavil:

Velike pečine se da na eleganten način rešit, recimo z ddrsenjem. Za tiste ki igrate že dolgo, je kaj narobe če da pri levanju samo strenght čisto nabildam ostalo pa zanemarim.


Pri šefih boš imel probleme, ker ne moreš igrat Rambota.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Lonsarg ::

Ah, za razne šefe lepo zapraviš 1 skill point za magic stun, al pa slow. Sicer pa, če maš dosti cajta lahko tudi okrgo plešeš pa z lokom opraviš vse:) Malo zamudno ampak se da, tudi pri G2 sm ogra tako enkrat porabil 15 minut, da sem ga pri lvl1 ubil:P

Izi ::

The Player je izjavil:

drgač pa upam, na dobro igro, čeprav 20 ur je zelo malo, namreč pri G1,2 mislim, da sem imel tam ca 50 ur mogoče manj

20 ur je absolutni minimum, če letiš skozi igro, nič ne raziskuješ in ne delaš stranskih nalog. Če delaš vse naloge in še malo raziskuješ naokoli potem bo mimogrede naneslo okoli 40 ur. Če pa se lotiš nabrati vse skrite predmete pa mislim, da bo potrebno kar okoli 60 ur.
Minimalni level našega heroja če delaš samo glavne naloge je ob koncu okoli 30. Z vsemi nalogami in seveda z vsemi pobitimi sovražniki pa bo po moje več kot 40. Kar pomeni precej čez 100 izkustvenih točk.

Jaz igram že več kot 20 ur, pa sem po zemljevidu sodeč nekje na polovici in sem level 21. Sem prišel ravno do najjužnejše točke otoka, ven iz močvirja z Miltonovo pomočjo zasledujem Lesterjevega ugrabitelja in verjetnega morilca še enega čarovnika. Zgodba je zaenkrat precej skrivnostna, Milton ni hotel nič konkretnega povedati glede tistega skrivnostnega Temnega gradu. Ali je možno, da je Xardas še živ? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

IvoJan ::

yaaay spoiler :P
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

Izi ::

To o Xardasu je bilo vprašanje in ne spoiler :D
Milton je omenjal nekega mogočnega Beliarovega čarovnika, ki ga menda pozna, ni pa hotel povedati kdo je to, in mi je prišel na misel Xardas, čeprav smo ga domnevno ubili v prejšnjem delu se pri njem nikoli ne ve, ker je nesmrten.
Možno je, da Xardas spet vleče niti iz ozadja. Skozi vso igro je prisoten občutek, da so vsi stari znanci iz prejšnjega Gothica dobili ukaz nekje od "zgoraj", da morajo, pomagati našemu Pastirju, ker ima nekdo nekje z njim nek namen. Lahko pa sem vse skupaj narobe razumel :P

nurmaln ::

Stvari ki mene trenutno najbolj moti je to, da sem trenutno lvl 17 pa nisem ponucal še niti ene "izkustvene" točke. Nisem nabildal niti moči, niti hitrosti, niti nobene magije, pa se sprehajam po svetu in pobijam snaperje, goleme, orke za šalo. Difficulty level pa na NORMAL.
Tisti ki ste malo dlje, a obstaja kasneje sploh kakšen razlog za bildanje katerekoli lastnosti? V G3 sem pred ptiči bežal dokler se nisem nabildal, na snapperje ali orke nisem smel niti pomisliti, na koncu sem bil pa tolk nabildan da sem se spravil na celo četo orkov naenkrat. A še kdo to pogreša?
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

ABX ::

Povišaj težavno stopnjo ne?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Okusi so različni. Večini je všeč, da imajo občutek moči in brez problemov opravijo s sovražniki. Nekateri pa uživajo v podrejenem položaju in morajo pri vsakem sovražniku trepetati za življenje. Vsakemu svoje. Pač povišaš težavnostno stopnjo ki kar konkretno oteži pobijanje.
Gothic težavnostna stopnja naj bi bila podobna prejšnjim Gothic delom.
Vseeno pa se mi zdi, da nurmaln malo pretirava. Mene vsak Orc ubije v treh sekundah, če mu nekako uspe priti do mene. Tudi jaz nisem nobene točke vložil v bojevanje in življenje in sem vse vložil v magijo. Sablje že od močvirja naprej ne morem uporabljati ker preden zamahnem trikrat sem mrtev, pravzaprav sem mrtev že preden se sploh uspem približati kateremukoli sovražniku. Seveda kot čarovnik tudi nimam oklepa ampak samo haljo. Prav vse moram pobiti še preden me ploh opazijo. Ampak ni panike ognjeni inferno v nekaj sekundah počisti velikansko območje vsega živega >:D
Brez ene same točke vložene kamorkoli ne verjamem, da je možno karkoli ubiti tam okoli 20 stopnje. In že od močvirja naprej nisem nikjer naletel na posameznega sovražnika, vedno so v skupinah najmanj po trije, tako da mi tistih 200 življenskih točk ne zadostuje za 4 sekunde preživetja kolikor rabim za izvedbo ognjene eksplozije, če me sovražniki slučajno opazijo.
Začel sem na Gothic stopnji, pa sem moral v močvirju znižati težavnostno stopnjo. Lahko pa sem samo jaz tako slab bojevnik :))

Lonsarg ::

Mene samo moti, da sovražniki izključnopower atacke delajo. Torej take, ki te dosti lažje falijo, če te pa zadanejo, ti pa en naredi 200dmg, torej dva power attacka te instakillata(gothic težavnost, nisem preverjal kako je drugje.)

Namesto da bi sovražniki uporabljali tudi normalen attack, ki bi te manj ranil, a bi se mu težje izognil. Malo mi je bedno, ko enkra minecrawlerja wariorja fentem v dveh udarcih, enkrat drugič, ko sem malce nepreviden(beri poskušam jaz power attack narediti, pa me prehiti:)), a na meni naredi en power attack, pa še en mali attack, pa sm insta mrtev...

To je kar velka pomankljivost, sploh za late game, prej me ni motilo. Je pa če ta AI odmislimi fightning system fajn, pri one hwanded se ti splača predvsem peruete delat, za 2 heanded je pa najbolje ga zamrznit pa narediti en power attack z vkloplenim +50% dmg booster runo, včas kr direkt pade:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Izi ::

Naj še omenim, da imajo Rune tudi svojo močnejšo izvedbo.
"Rune of the Four Winds" je normalna, "Rune of the Seven Winds" je pa High Rune s katero potem drviš kot raketa :D
Runa za povečanje damagea pa je normalna "Rune of Fury", ki poveča damage za 50% in zraven zmanjša zaščito, high Rune pa se imenuje "Rune of Frenzy", ki poveča damage za celih 100%, ampak tudi močno zmanjša zaščito, meni celo v minus. Sicer meni kot čarovniku ta Runa ne koristi kaj dosti.
Če se ne motim sem obe višje izvedbe našel v skrinjah nekje v džungli.

Lonsarg ::

A kdo mogoče ve, kje dobiti ključ do jame, nad farmo, ki je blizu prvega mesta, edina mi je neodkrita ostala na celem mapu:) Vseeno pa imam tiste za collectat samo tam 30-50% lol. Pomoje so pozabili jih naštancat na map zadosti.

Good Guy ::

Izi je izjavil:

Naj še omenim, da imajo Rune tudi svojo močnejšo izvedbo.
"Rune of the Four Winds" je normalna, "Rune of the Seven Winds" je pa High Rune s katero potem drviš kot raketa :D
Runa za povečanje damagea pa je normalna "Rune of Fury", ki poveča damage za 50% in zraven zmanjša zaščito, high Rune pa se imenuje "Rune of Frenzy", ki poveča damage za celih 100%, ampak tudi močno zmanjša zaščito, meni celo v minus. Sicer meni kot čarovniku ta Runa ne koristi kaj dosti.
Če se ne motim sem obe višje izvedbe našel v skrinjah nekje v džungli.


tele dve rune sta čist iste.. hitrost je ista oz jst nism opazu nobene razlike med njima(pa jih uporabljam skoz..)

The Player ::

ok! mal sem poskusil špil. Preigral sem ga premalo, da bi ga lahko ocenil imam pa prve občutke.
Uvodna animacija je itak zakon, sam sem pričakoval mal več kot le intro iz trailerja. Začetek je zanimiv, ko igraš King Rhobarja in potem ugotoviš, da so le sanje in da oče zaročenke ni kaj videti vesel :D
Gothic atmosfere (še) nisem začutil, upam, da jo bom deležen, a se bojim, da je špil preveč šel iz tirnic in je postal nek nov žanr igre. Zelo me moti, to, da ni gothic stila oblikovanja, namreč stvar preveč deluje kot, da bi igral divinity 2 eco draconis. Potem, vse stvari iz gothic-a so pobral ven, učenje prek "zvezkov" je zanimivo, ampak ni gothic, tako kot to, da ni učiteljev, pač lame.
Grafa je ql, ampak še zmerm se ne more primerjati z crysisom ali far cry 2. Potem inventori mi ni lih po godu, je pa vsaj pregleden, všeč mi je quest log, kjer ti piše kaj moraš narediti po tem, namreč pri gothic-u je blo značilno to, da si lutal in po možnosti ne naredil naloge če nisi šel pogledat v walkthrough.
A je možno narest, da ti v minimap-u ne kaže klicaje kam iti? Namreč potem zgleda preveč lahko.
fighting sistem je isti, pač klikanje z miško, tarča na loku je pa grozna, ker se je zelo težko vidi.
Lahk rečm, da mi je igra všeč, definitivno, pa ni nič prav gothic-ovska, ampak nek svoj RPG. Tradicijo gothic-a, sedaj nese naprej risen.
Kak povprečje FPS-jev imate kaj? Bral sem da večini ljudem igra zatika, ampak meni laufa kot šus, pa nimam kaj preveč dobrga compa. Zanima me tudi če je možnost merjenja FPS-jev v igri, al potrebujem kak program kot je FRAPS?
drugače imam core 2 quad 9300, pa ATI 4850,...dokaj staro, glede na to kaj se da dandanes kupiti, ampak na srečo še zmeraj uporabno :D

Meizu ::

A ve kdo mogoče, kje se dobi tisti wooden leg za Murdro?

Berserker ::

ZDaj sem malo dlje v igri pa me ful moti da ti takoj po nekaj pogovorah zaupajo razni vladarji razne podrobnosti, govorice, takoj dobim občutek da se igra ne jemlje vsaj malo resno. Sicer sovražniki, razni orki bi te lahko zaznali vsaj na 50m, ker zdaj že moram gobline lovit z lokom po gozdu. Sicer me zanima če ubijem na določenem območju sovražnike se bodo ti respawnali ? Isto me zanima za fallout 3 ?

ABX ::

Respawn je prisoten, vendar rabi ogromno časa.
Za merit FPS se uporabi Fraps.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Azgard za tiste jame okoli prvega mesta ne vem, jaz imam celo dve zaklenjene. Tiste 4 različne zbirateljske predmete pa so povsem enakomerno razporedili čez celo mapo. Vedno imam vse 4 enako število. Trenutno imam vse pri 22/30 in sem ravno prišel iz tiste božje kovačnice v hribih na severu. Mogoče mi bo celo uspelo najti vse.

Meizu, leseno nogo dobiš v planinah vzhodno (desno) od svetilnika, kot je bilo rečeno, je pa to čisto na drugem koncu tistega območja.

tr33k, sovražniki se ne respawnajo, nikoli. Ko počistiš območje je tam za večno mir, mislim, da je bilo tako v vseh Gothicih.
ABX, sovražniki se sprehajajo naokoli po mapi in si verjetno kakšnega zgrešil, pa se ti je zdelo, da se respawnajo. Pri meni je preverjeno vse prazno, tudi čez več dni, na območjih kjer sem že bil.

Meizu ::

Izi hvala :) A je treba it skozi tiste mining cave?

Sicer pa igra ni slaba, igram na Gothic težavnosti tudi jaz... :) Build sem si zamislil kot nekakšen paralyzing heavy archer :) Zaenkrat dela kot mora :)

Berserker ::

ZA tisti rudnik za Mudrino gostilno je potrebno iti na jugovzhod med hribe po gozni cesti (to je med jezerom in morjem) ter se po prepadu spustit da prideš v rudnik(ker so nekatere poti zablokirane), se prej moraš za tistega norca v rudniku amulet(vsaj mislim da je bil) prinest da ti uniči prepreko v rudniku.

Good Guy ::

@Izi, mogoče veš kje se dobi rune of frenzy?

glede na to da sm 2 hander bi 100% prišlo še kako prav :D

Lonsarg ::

Če ga ne dobiš prej zastonj, boš moral odšteti 7500 pri magih:) Kar pa ni priporočljivo, saj je dobro imeti 12000 golda na monastery za en meč + kupiti sulpher tam pri trgovcu čisto na severu jungle. To sem jaz zajebal, ko nimam dovolj sulphur, pa sem šel čez cel map in noben drug dodatnega ne prodaja... 100% change da nardi 200 fire dmg omg, zakaj more bit game zabugan, da se NE SMEŠ vrtnit nazaj v jugnlo, ker drugače zabugaš game, ne moreš ne naprej na nazaj v monastery, tak da pazte da ne uporabljate samo quick savov:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

_Dormage_ ::

Ima še kdo probleme ze performanco?
Nekaj je spisanega po igričarskih forumih, da je optimizacija v k...
En patch oz. fix sem že naložu, ampak brez uspeha.
Glede na konfiguracijo mislim, da nebi smelo nic štekat. Ne glede na obremenitev grafične kartice imam 15 fps-jev.
Drugače pa zelo zadovoljen z samo igro, ampak se je precej domaknila od pravega Gothic stila.

ABX ::

Meni niha od 25 do 60. In ne glede na to koliko FPSje je, vedno imaš občutek da gledaš diapozitive. V igri je kronično pomanjkanje animacij.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

@rovtar - Rune of Frenzy lahko zastonj dobiš v neki skrinji nekje v džungli, lahko pa ga tudi kupiš od trgovca na severu džungle blizu vhoda v glavno mesto otoka. V samostanu, ki je v planinah vmes med močvirjem in džunglo ga pri meni niso imeli.
Azgarda pa ne razumem najbolje, njegova slovnica je na hudo nizkem nivoju :P Namreč vedno se lahko vračaš nazaj ali naprej po celotnem otoku, proti koncu se krog sklene in cel krog po otoku je možno ponovno prehoditi. Sam sem že dvakrat prehodil cel krog. V samostan se lahko vrneš kadarkoli, še celo bližnjico vanj si odpreš ko z vzvodom odpreš tisto veliko železno ograjo, ki je prej blokirala direkten vhod v planine iz močvirja. Iz samostana pa tudi ni več daleč v džunglo. Tako, da ne vem zakaj se nebi smel vračati v džunglo, ker jaz sem naredil že 3 cele kroge po otoku, pa mi vse deluje brez problemov. In trgovec, z imenom Thor, pred vhodov v glavno mesto Setarrif ima pri sebi 52 kosov Žvepla. Do njega greš lahko kadarkoli, tako da je Azgard tukaj nekaj zgrešil.

Glede "Rune of the Four Winds" in "Rune of the Seven Winds", pa me Rovtar ni prav razumel. S sedmimi vetrovi ne tečeš nič hitreje ampak še enkrat dalj časa kot z štirimi vetrovi. Štirje vetrovi trajajo okoli pol minute, sedem vetrov pa okoli minute. Lahko pa obe kombiniraš, tako da pospešeno tečeš skoraj ves čas. Ko uporabljaš eno se druga polni in tako naprej non-stop z veliko brzino :D

@_Dormage_ - Če ti teče samo z 15 fps si pač pretiraval z nastavitvami, imaš pač prešvoh računalnik in bo potrebno narediti nekaj kompromisov. Za vse najvišje nastavitve rabiš dejansko računalnik visokega razreda. Pri povprečnih računalnikih je vedno treba nekaj znižati.
Najprej priporočam znižati pogled v daljavo s tistim drsnikom iz 100% na nekje 80% pri boljših računalnikih in na 50% pri slabših računalnikih. Tudi na 50% vidiš vse podrobnosti še vedno skoraj kilometer daleč.
Druga stvar je zmanjšanje senc iz high na medium, kjer delujejo še lepše, ker je na high rob kar malo preoster.
Tretja stvar je, da premakni SSAO iz high na medium. Razlike v kvaliteti slike ne bo opaziti, v performancu pa kar precej.
Če imaš še vedno manj kot 30 fps potem pač ni druge, kot da glavno nastavitev prestaviš iz high na medium ali pa kupiš nov računalnik.
Igro se da igrati s 25 fps, ampak popolnoma svilnato gladko pa postane premikanje kamere šele pri 60 fps.

ABX ::

Tudi pri 60FPS se dogaja da me nasprotnik udari 3m stran zaradi laga.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

ABX je izjavil:

Tudi pri 60FPS se dogaja da me nasprotnik udari 3m stran zaradi laga.

Naj najprej razčistimo kaj lag sploh je, ker besedo nepoznavalci vse preradi uporabljajo, brez da bi sploh vedeli za kaj se gre.
Lag, poslovensko zakasnitev, se tiče samo internet iger, kjer server različno hitro sprejema tvoje in nasprotnikove podatke in tako pride do zakasnitve, angleško imenovane lag.
Pri igrah, ki tečejo izključno samo na tvojem računalniku o lagu ne moremo govoriti, ker isti procesor obdeluje tvoje in sovražnikove podatke, se podatki ne morejo nikjer zakasniti.

Nekaj primerov, kjer ljudje govorijo o zakasnitvah, pa gre v resnici za druge stvari:
Če igra teče na splošno počasi ampak enakomerno potem je kriva slabotna grafična kartica.
Če igra teče nekaj sekund v redu potem pa se ustavi, in občasno zatika je kriv počasen procesor, počasen RAM, ali pa slabo optimizirana igra.
Če pa se ti zdi, da te sovražniki sesuvajo, ti pa se ne moreš premakniti pa je kriva samo slaba igra in nič drugega.

Ampak glede tega, da te nasprotnik udari iz treh metrov ni nujno, da je kaj narobe. Tako kot imaš ti posebne udarce, ki ti podaljšajo doseg udarca z mečem, ga imajo tudi sovražniki. Posebni začetni udarec z mečem zadane sovražnika skoraj na 5 metrov, če vložiš dovolj točk v učenje, kolikor sem jaz preizkušal melee bojevanje. Verjetno sovražniki uporabljajo enake udarce kot igralec. Sploh je značilnost te igre, da sovražniki vse preradi uporabljajo posebne udarce, navadnih pa skorajda ne.

ABX ::

Lag na začetku se je uporabil za Latency time, zdaj pa se uporablja za vse vrste zakasnitve.

Moj primer Lag-a v tej igri.
Zamrznem nasprotnika z Ice spell in se začne premikaz zelo počasi. Ko vidim da postane orožje zeleno in prihaja power attack se vržem na levo / desno. Občasno ko tip zamahne 3M stran od mene jaz vseeno dobim udarec.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Good Guy ::

@rovtar - Rune of Frenzy lahko zastonj dobiš v neki skrinji nekje v džungli, lahko pa ga tudi kupiš od trgovca na severu džungle blizu vhoda v glavno mesto otoka. V samostanu, ki je v planinah vmes med močvirjem in džunglo ga pri meni niso imeli.

aha, bom prečekiru.

Glede "Rune of the Four Winds" in "Rune of the Seven Winds", pa me Rovtar ni prav razumel. S sedmimi vetrovi ne tečeš nič hitreje ampak še enkrat dalj časa kot z štirimi vetrovi. Štirje vetrovi trajajo okoli pol minute, sedem vetrov pa okoli minute. Lahko pa obe kombiniraš, tako da pospešeno tečeš skoraj ves čas. Ko uporabljaš eno se druga polni in tako naprej non-stop z veliko brzino


to pa drži ja :) nism pravilo prebral zadeve. tko kot si napisu da kombiniraš pa itak :)) brez tega ne gre

Izi ::

Ampak, če boš ves čas divjal naokoli z veliko brzino boš zgrešil večino stvari. Pregovor pravi, počasi se daleč pride :D
Še en koristen nasvet:
V samostanu ne pozabite splezati na streho in potem čez na nedostopen del obzidja, kjer je vzvod za potegnit, ki odpira skrivna vrata. Notranjost samostana potem še dodatno preglejta za skrite vzvode, ker so notri kar štiri skrite sobe za knjižnimi policami in so polne vrhunske robe :D

Good Guy ::

Izi je izjavil:

Ampak, če boš ves čas divjal naokoli z veliko brzino boš zgrešil večino stvari. Pregovor pravi, počasi se daleč pride :D
Še en koristen nasvet:
V samostanu ne pozabite splezati na streho in potem čez na nedostopen del obzidja, kjer je vzvod za potegnit, ki odpira skrivna vrata. Notranjost samostana potem še dodatno preglejta za skrite vzvode, ker so notri kar štiri skrite sobe za knjižnimi policami in so polne vrhunske robe :D


zdej poveš :P

sm že v naprej.. bo treba nazaj skočit

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Good Guy ()

Lonsarg ::

Izi je izjavil:


Azgarda pa ne razumem najbolje, njegova slovnica je na hudo nizkem nivoju :P Namreč vedno se lahko vračaš nazaj ali naprej po celotnem otoku, proti koncu se krog sklene in cel krog po otoku je možno ponovno prehoditi. Sam sem že dvakrat prehodil cel krog. V samostan se lahko vrneš kadarkoli, še celo bližnjico vanj si odpreš ko z vzvodom odpreš tisto veliko železno ograjo, ki je prej blokirala direkten vhod v planine iz močvirja. Iz samostana pa tudi ni več daleč v džunglo. Tako, da ne vem zakaj se nebi smel vračati v džunglo, ker jaz sem naredil že 3 cele kroge po otoku, pa mi vse deluje brez problemov. In trgovec, z imenom Thor, pred vhodov v glavno mesto Setarrif ima pri sebi 52 kosov Žvepla. Do njega greš lahko kadarkoli, tako da je Azgard tukaj nekaj zgrešil.


Cel krog lahko greš? Ko jaz googlam za ta "bug" vsi na veliko o tem pišejo. Namreč prva blokada je iz monastery v džunglo dol. Druga pa je tik pred thorniaro. Jaz ne morem iz džungle v thorniaro, so mi ena železna vrata zaprta tm tik pred unimi harpijami dvemi se mi zdi, ki si jih moral pobiti, torej ne morem iz unih gora priti ven iz tunela...

Za Thora pa vem, da prodaja, sem šel cel krog narediti točno k Thoru kupit sulphur, potem pa sem moral save od ene ure nazaj uporabiti, ker sem bil zabugan...

So mogoče tista železna vrata dejansko bug, ki se ne pojavla pri vseh? Ne vem od česa je potem odvisno, ali so tista vrata odprta... Pri tebi jih 100% ni?

Izi ::

Azgard, samo zate sem se odpravil narediti en krog.
V bistvu imaš prav, prej sem pozabil, da se ne da nazaj v tisto božjo kovačnico, ker so tista železna vrata ostala spuščena, takrat ko so te napadle tiste 3 harpije v tisti ledeni dvorani preden prideš do slavnega božjega nakovala.
Ampak še vedno pa se da cel krog prehoditi v obe smeri samo iz džungle v Thorniaro moraš iti nazaj cel krog mimo samostana.
Sem sedaj šel od Samostana v džunglo in sploh ni problema. Železna vrata malo pod samostanom so odprta in malo za njimi stoji menih Bartur. Zraven njega je ena stopnica iz skale, ki je visoka približno 2 metra. Problem je ta visoka skala.
Iz smostana v džunglo torej ni problema, ker samo skočiš navzdol in greš naprej. Ko pa se vračaš nazaj iz džungle proti samostanu pa je problem ker je treba skočiti skoraj 2 metra visoko ravno na tistem mest kjer stoji Bartur. Bartur se sicer umika, tako da ni problem ampak skočiti iz mesta tako visoko se ne da.
Problem torej niso železna vrata ampak ta visoka stopnica, ki jo je treba nekako preskočiti. Sem že skoraj obupaj, ker nisem mogel več nazaj v Thorniaro, potem pa sem se spomnil, da lahko uporabim Runo za hitri tek.
Ni važno ali vzameš 4 ali 7 vetrov obe sta uporabni.
Vključiš runo, greš malo nazaj, zalavfaš in točno na mestu, kjer stoji Bartur, kjer se vzopn zravna, skočiš in poletiš čez oviro. Ne smeš pa iti ravno po sredini, ker je tam najnižje, ob straneh je malo višje in meni uspe skok sedaj vsakič brez problema. Potem pa samo še majhen vzpon in že si v samostanu :D

Meni se ne zdi bug, mogoče so malo pretiravali z višino tiste skale, ampak z uporabo rune za tek se brez problemov vrneš iz džungle nazaj v Thorniaro.

Lonsarg ::

To, da si moral se namučiti z speed runo vsekakor pomeni, da nisi naredil tako, kot so oni namenili, očitno je, da so namenili, da se ne da vračati, zgleda so malo prenizko naredili pa se da lol. Men je blo to očitno niti nisem šel probat se zbugat čez to visoko oviro. No dobro vedeti da se da, ampak zdaj tistga axa itak ne rabim več, so že boljši meči na vrsti, prec ko tears of innos najdem:)

Kratek pa ni tok, mam že 35ur pa bom kmalu končal, orožja si arcania res lahko šteje v čast gothic seriji, res pravi rpg, kjer vsako skrinjo z užitkom odpreš, zmeraj kaj pametnega hehe:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

WyattEarp ::

malo je preveč questu in preslabo označeno kje je kaj. kam it. tam rečejo pejt ''tja'' in pol do tam še 5 ljudi srečaš k ti dajo queste in pol ne veš več kdu je kaj dal in kam it, ni ozančeno na zemljevidu in to. pol pa lutaš okul.
Kaj je najbulš nadgrajevat tam s skill points?
Drgač pa laufa špil kar tekoče, nekje 25-40 FPS (s frapsom gledano) na 4850ATI. pa mam na 1920x in vse na high. tako da ni tako zahtevna.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Izi ::

WyattEarp je izjavil:

malo je preveč questu in preslabo označeno kje je kaj. kam it. tam rečejo pejt ''tja'' in pol do tam še 5 ljudi srečaš k ti dajo queste in pol ne veš več kdu je kaj dal in kam it, ni ozančeno na zemljevidu in to. pol pa lutaš okul.

No, lepa reč kako smo si ljudje različni.
Večina je zgrožena kako je vse skupaj prelahko, prekratko, questov premalo, igra te dobesedno vodi za roko od točke do točke, povsod so klicaji in krogci, da ja ne bi kaj zgrešil, v quest logu je vse razloženo še bolj na široko kot zveš iz pogovorov, vse je zaklenjeno, da ja ne bi odšel kam kamor še ni treba, pa se vseeno najde nekdo ki izgubljeno luta naokoli :D
Če bi te slišali na Gothic fan forumu bi te skurili na grmadi >:D

WyattEarp ::

dobro da nisem na forumu fan Gothic pisal :) sej je mrzlo, samo za grmado še ne :)
bom še prebral vse tam u quest logu, če vse piše res kam je treba kaj iti.
hvala.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

ABX ::

Mape so relativno majhne. Enostavno se sprehodiš čez celo, pobiješ vse kar se premika in eventualno končaš vse queste.
Igra te itak ne spusti v naslednjo cono dokler ne narediš main questa.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Izi ::

Če si še bolj RPG začetnik, nekaj nasvetov.
- Poskušaj govoriti z vsakim človekom, ki ga srečaš
- Sprejmi vsako nalogo, ki ti jo kdo ponudi, četudi imaš že cel kup nerešenih sprejmi vse kar se da
- Pobij vse kar se ubiti da
- Prehodi celotno ozemlje, ki je na voljo dokler te ne ustavijo gore, morje ali zaklenjena vrata (tam kjer še nisi bil je črno na zemljevidu

Če se tega držiš boš sproti rešil vse naloge, brez da bi sploh kaj iskal. In pa seveda spremljaj mini zemljevid in veliki zemljevid, za morebitnimi klicaji in krogci (tega včasih ni bilo)

WyattEarp ::

hvala. sej to delam. vsakega vprašam vse, pobijem vse kar leze in kar gre. sprejmem vse queste. sej to je bistvo takih iger. če greš samo na mail quest ni to to. samo se nabere pol teh nalog in pol eno moraš tam eno drgam it... pač, je veliko letanja sem in tja :)
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.

Berserker ::

Kaj bi kdo naložil kakšen video da bi prikazal kako se uporablja razne rune, jaz sem nekaj poizkušal pa mi ne gre, očitno mi magija ni pisana na kožo ;((.

vorantz ::

gothic 4 zemljevid + lokacije collectable reči



Zemljevid z lokacijami stvari za pobirat.

Lahko kdo pove kako pridem v tisto zaklenjeno jamo pri Stewarku (tista čist gor v levem kotu)? :S
Ne vem al sem kaj spregledal al kaj :/

edit: oziroma 2 zaklenjena vhoda v (po zemljevidu sodeč isto) jamo pred prehodom za silverlake.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: ahac ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
39171758 (3157) oo7
»

Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11119517 (11700) opeter
»

Two Worlds II (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9310958 (6111) oo7
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9417234 (12506) kratos
»

Gothic 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
43042432 (21680) Lonsarg

Več podobnih tem