» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
15 / 16
»»

dwinxp ::

Ta tema ima že 14 strani :D ... pa folk še vedno kupuje pri SoLo-tu ROFL :D :D Tega ne bom nikoli razumel... pa lahko obrnete kakor hočete :D

kmetek ::

važno, da je ceneje, no!

St235 ::

Zato ker smo slovensci med najmanj kritičnimi kupci, kar sem jih imel priliko spoznat. Važno da ej 1€ ceneje pa tudi če me 100x nategnejo, je moto številnih kupcev pri nas. Zato pa tudi take in podobne šalabajzerske trgovine uspevajo.

demetrius ::

vsi, ki ste bili nategneji s strani sola, dajte se malo organizirat in te barabe zajebavajte nazaj. Najmanj kar lahko naredite je, da naročite robo za 500evrov in je ne dvignete. Naj ta presušena ženska, ki dela v tisti pisarni, vidi kako je, ko vas bo klicala 10 krat, vam pošiljala email.

Če to stori 10, 20,30 oseb bo že nek efekt.:D

nendzi ::

kmetek je izjavil:

nendzi: nizozemska?

asus, gigabyte, msi, asrock? katero imaš

asus, gigabyte - avtera
msi, asrock - pcplus, elkotex

itd


Se opravičujem za pozem odgovor, ampak imam same probleme s to spleto trgovino(pred letom in pol,ko sem kupil ploščo je firma delala odlično,nobenih problemov. Da bi vedel,da bo enkrat tako slabo, bi se jo na vlko izognil). Sem klical vse dobavitelje asroc-ovih plošč in nobena mi ne more nič pomagati, ker ko povem serijsko številko plate, mi vsak odgovori, da ni njihova in me potem pošiljajo naprej kam naj kličem. Klical sem že Elkotex, Acord ( za PC plus) , Asbis ... Problem je v tem, ker sem plato nesel na Solo, pa reče, da bo danes ali pa jutri odgovor. Potem pa nič, pa nič, pa nič, zdej se pa sploh ne javljajo več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nendzi ()

misek ::

dwinxp je izjavil:

pa folk še vedno kupuje pri SoLo-tu. Tega ne bom nikoli razumel
Težava je ta, da nihče teh ljudi ne prebira Slo-Tech foruma ali kakšnega drugega. In šele ko nastopijo težave začnejo raziskovati.

nendzi ::

Kaj pa tisti, ko so kupili zadeve v solo-tu, ko so še poslovali, tako kot se reče. A tiste, pa zdej po domače povedano j..... v glavo. Na koncu se bo tako zaprla trgovina, če bo nadaljevala tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nendzi ()

PINki ::

Ko se zapre, se odpre nova z drugim imenom... in spet nategovat folk

enadvatri ::

Ne razumem, zakaj jih še niste kaznovali in nehali kupovati pri njih! Sodelavec se je že pred nekaj leti opekel, jaz pa malo za njim. Ker sem dobesedno zagrozil in sitnaril vsak dan, sem dobil kupnino nazaj. On pa žal ne.

amigo_no1 ::

Če samo za 1 minuto iščeš za "solo.si", najdeš povezave, kjer že od 21 sep 2008, 13 mar 2009, 25 avg 2009 pišejo o njih (da niti ne omenjam dotične teme, začetek november 2007), ter izveš da pri njih ni vse tako kot bi moralo biti...

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Ne razumem, zakaj jih še niste kaznovali in nehali kupovati pri njih! Sodelavec se je že pred nekaj leti opekel, jaz pa malo za njim.


Zakj si pa ti pri njih kupoval, če se je že sodelavec opekel?

dmzkl ::

To se lahko zdaj vleče v nedogled, zakaj si kupil, če se je že on opekel, pa zakaj še sploh kdo kaj kupuje tam, itd. Pač se opečeš enkrat in nikoli več. Zato je pa forum, da pomaga drugim preprečit,da se nebi isto nasrali,kot mnogi izmed nas. Danes sem spraševal zvezo potrošnikov Slovenije in so mi omenili, če želiš njihovo pomoč, da moreš biti včlanjen. To sem tudi storil in čakam do ponedeljka, če bo kakšen odgovor iz strani solo-ta. Če ne pa na juriš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dmzkl ()

St235 ::

Zveza potrošnikov je privatna organizacija, boljši naslov za pritožbe je Urad za varstvo potrošnikov in Tržni inšpektorat. ZPS vse kar lahko naredi je da namesto tebe kontaktira omenjeni ustanovi.

Wisor ::

Skratka, jaz sm zato, da se zmenimo in naročimo vsak po par kišt za 1000€ in jih enostavno ne prevzamemo.

dmzkl ::

Tako žleht ne smemo biti, čene bomo isti kot oni ;)

St235 ::

Kako je že tisto fight fire with fire:) ene 100-200 naročil, plačilo po povzetju, počakaš da dajo na pošto in plačajo poštnino, potem pa v skladu z zakonom odstopiš od pogodbe.

enadvatri ::

St235 je izjavil:

Ne razumem, zakaj jih še niste kaznovali in nehali kupovati pri njih! Sodelavec se je že pred nekaj leti opekel, jaz pa malo za njim.


Zakj si pa ti pri njih kupoval, če se je že sodelavec opekel?


Ker nisem vedel, da je on tam kupoval, kaj šele, da bi vedel, da je imel frke. Ko sem mu pravil in reševal svojo zagato, mi je zaupal, da se je tudi on nasral.

Meni se je zgodilo, da sem naročil blago, ki je pisalo, da je na zalogi, pa so se izgovarjali, da je pošlo. Potem ga dooolgo ni bilo. Sem hotel svojo kupnino nazaj in so me poizkušali nategovati. K sreči za zelooo kratek čas.

Aja, pa še PayPal sličico imajo in v času ko sem kupoval, so mi pojasnili, da plačilo prek tega posrednika ni možno. :)

Wisor je izjavil:

Skratka, jaz sm zato, da se zmenimo in naročimo vsak po par kišt za 1000€ in jih enostavno ne prevzamemo.


To ni pametno, ker s tem še povečaš likvidnostne težave in povečaš možnosti, da bo na koncu več nategnjenih.

Jaz sem jim gladko "zagrozil", da pridem po svoj denar in da se me ne bodo zlaha rešili. Če me spomin ne vara, sem se z lastnico pogovarjal oz. z neko žensko.

Zgodovina sprememb…

Wisor ::

Ženska mislm, da je tajnica, direktor je pa nek tip, vsaj kokr jaz vem.

enadvatri ::

Lastnica in direktorica je ženska - Jana.

B-Stard ::

Imajo novo strategijo in sicer poštno ležeče ne dvignejo 30 dni, disk sem poslal 2 tedna nazaj in je glede na podatke še vedno na pošti za prevzem. Uslužbenka mi vsak dan zagotavlja, da od mene niso prejeli ničesar, ko jo pa spomnim, da je stvar na pošti pravi, da bodo prevzeli, čeprav ne prevzamejo. Sedaj ne vem koga od organov kontaktirati , namreč 30 dni ne dvignejo, da dobiš nazaj, v bistvu bi pa morali že reševati zadevo. Moral bi takoj poslat na Nizozemsko pa bi imel že disk doma. V glavnem take ignorantskega odnosa, tudi preko telefona še nisem doživel. Uslužbenka se je začela dreti v slušalko, ko sem ji omenil ali se bo kdo od zaposlenih sprehodil do pošte, ki je 200m oddaljena od njihove "firme". Ali pričakujejo, da bodo ljudje kar odnehali.

Če ima še kdo kako odprto zadevo prosim, da se zberemo, da podamo gradivo ustreznemu organu

nendzi ::

B-Stard je izjavil:

Imajo novo strategijo in sicer poštno ležeče ne dvignejo 30 dni, disk sem poslal 2 tedna nazaj in je glede na podatke še vedno na pošti za prevzem. Uslužbenka mi vsak dan zagotavlja, da od mene niso prejeli ničesar, ko jo pa spomnim, da je stvar na pošti pravi, da bodo prevzeli, čeprav ne prevzamejo. Sedaj ne vem koga od organov kontaktirati , namreč 30 dni ne dvignejo, da dobiš nazaj, v bistvu bi pa morali že reševati zadevo. Moral bi takoj poslat na Nizozemsko pa bi imel že disk doma. V glavnem take ignorantskega odnosa, tudi preko telefona še nisem doživel. Uslužbenka se je začela dreti v slušalko, ko sem ji omenil ali se bo kdo od zaposlenih sprehodil do pošte, ki je 200m oddaljena od njihove "firme". Ali pričakujejo, da bodo ljudje kar odnehali.

Če ima še kdo kako odprto zadevo prosim, da se zberemo, da podamo gradivo ustreznemu organu


Lp.

Verjetno je zadnji čas, da ta omenjena spletna trgovina propade oz. jo nekdo zapre. Ker kaj se pa zadnje čase tam dogaja je pa katastrofa. Mene že skoraj 3 tedne nategujejo za ploščo oz. sem dva tedna rabil, da sem sploh dosegel, da so jo poslali na popravilo. Ampak tako, bom čakal 45dni, da dobim novo. To sem se že sprijaznil. Ampak če 45-ti dan ne bo nove, dobijo takoj naslednji dan z pouno silo, tržno inšekcijo. In pa kakšen klic iz zveze potrošnikov slovenije.

kmetek ::

B-Stard: Tržna inšpekcija je najhitrejša, iz prve roke, v 3 dneh pridejo hehe.

B-Stard ::

Zgleda "poslujejo" samo še kdor osebno pride na sedež "firme". Ne razumem pa tega , kako se lahko dnevno sprenevedajo da niso nič prejeli. Žalostno, da imajo takšen način komuniciranja, me resno zanima kolikorat je dejansko kdo sprožil postopek ....

demetrius ::

tudi moja punca ima probleme glede garancije. jutri poteče 45dni. naslednji teden bo akcija:d

med ted časom sem jaz že dvakrat preko solo.si naročil določene izdelke. dvignil jih seveda nisem. pravtako nisem dvignil tel ali odgovarjal na email. naj vidijo kako je. :D

zdaj grem spet nekaj naročit. mislim, da bom kar laptopa naročil:d

kmetek ::

pomoje te imajo že na black listi ;((

St235 ::

Pa saj lahko vsakič na drugo ime naročiš:)

nendzi ::

demetrius je izjavil:

tudi moja punca ima probleme glede garancije. jutri poteče 45dni. naslednji teden bo akcija:d

med ted časom sem jaz že dvakrat preko solo.si naročil določene izdelke. dvignil jih seveda nisem. pravtako nisem dvignil tel ali odgovarjal na email. naj vidijo kako je. :D

zdaj grem spet nekaj naročit. mislim, da bom kar laptopa naročil:d


Nevem zakaj si čakal na 45-ti dan. Moral bi poklicati 42-ti dan na tržno inšpekcijo in oni bi po treh dneh, ker ponavadi delujejo tako, odšli direkt na solo.ta 45-ti dan. Ker ti moraš 45-ti dan imeti že doma pošiljko in ne 46-ti. Mogoče malo kompliciram ampak če že oni delajo po regelcih, bom pa jaz tudi!

Lp.

enadvatri ::

kmetek, jaz bi bil previden. Če naročaš, naročaj na ime nekoga,ki ga poznaš in se s tem strinja, saj je predstavljanje z lažno identiteto kaznivo. Hočem povedati, da lahko po milji volji naročaš na druga imena, npr. staršev, bratov in sester ...

Čeprav tega ne odobravam, ker s tem težavo podjetja samo poglabljaš in preostalim (sotrpinom), ki čakajo pljuvaš v skledo. Žal je tako, da bi si direktorica zaslužila okoli kepe, a tudi to ni pametno.

Jaz sem od Banke Koper izsilil, da so mi vrnili neka preplačila v razumnem roku, tako da sem šel na banko in nisem hotel stran. + klicaril sem odgovorno osebo po 10 krat na dan in mirno pripovedoval zgodbo znova in znova od začetka, da je ženska vzdihovala, kot na vroči liniji. Bedaki so mi želeli vrniti, nekaj kar so mi trgali 2 meseca po pomoti, šele čez čas,ko bi neko njihovo obračunsko obdobje poteklo in bi lahko podrobneje raziskali kaj in kako. O zakonitih zamudnih obrestih niso želeli niti slišati, a mi komitenti imamo drakonske pogodbene kazni.

Nesta ::

Lol zanimive tezave.
Jaz pa vse kar sem tam kupil sem dobil in to v roku 1 tedna.
Vso robo prevzamem pri njih ker mi je spotoma.
Se mi je zgodlo da mi je disk sel in sem dobil novega v 14 dneh...?
Kaksne tezave naj bi pravzaprav tam bile mi ni jasno, le to da so poceni? ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nesta ()

Kr_Edn ::

" Nesta :: včeraj, 15:53:09

Lol zanimive tezave.
Jaz pa vse kar sem tam kupil sem dobil in to v roku 1 tedna.
Vso robo prevzamem pri njih ker mi je spotoma.
Se mi je zgodlo da mi je disk sel in sem dobil novega v 14 dneh...?
Kaksne tezave naj bi pravzaprav tam bile mi ni jasno, le to da so poceni? ;)"

A si ti tam zaposlen? Zveniš kot njihova reklama.

Nesta ::

Kr_Edn je izjavil:

" Nesta :: včeraj, 15:53:09

Lol zanimive tezave.
Jaz pa vse kar sem tam kupil sem dobil in to v roku 1 tedna.
Vso robo prevzamem pri njih ker mi je spotoma.
Se mi je zgodlo da mi je disk sel in sem dobil novega v 14 dneh...?
Kaksne tezave naj bi pravzaprav tam bile mi ni jasno, le to da so poceni? ;)"

A si ti tam zaposlen? Zveniš kot njihova reklama.


U got me :)

BTW a drugace se res ne splaca pri njih kupovat? Oziroma kaksne so pri njih tezave? Samo to sem opazil da imajo eno robo poceni. A je kaj narobe ponavadi z to robo ali je tezava da roki zamujajo, garancije ne uveljavljajo ?

St235 ::

ne vem o čem se pogovarjamo zadnjih 15 strani, da take sprašuješ.

BALAST ::

Nesta, vzami 10 prenosnikov in mogoče boš čez eno leto prejel enega, pa še ta z nemškimi Windowsi in tipkovnico. ;((
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Nesta ::

BALAST je izjavil:

Nesta, vzami 10 prenosnikov in mogoče boš čez eno leto prejel enega, pa še ta z nemškimi Windowsi in tipkovnico. ;((


Aha oki se pravi dobavljivost ni lih za pohvalit pa odnos?

No oki hvala za razlago. Bom kupil pri Dinokompu od zdej naprej :)

DSmidgy ::

Jaz sem moral dati prijavo na inšpekcijo, da so mi vrnili kupnino, ko mi v 45 dneh niso rešili reklamacije. Na elektronsko pošto in priporočeno pošto se ne odzivajo.
Nakupe v tej trgovini vam močno odsvetujem: http://www.finance.si/miniFipo.php?mId=...
Ne vem če je zdravo, če ima podjetje negativni kapital in da ima več obveznosti kot pa sredstev.

B-Stard ::

Upaj pri bogu da ne bo crknilo kej

DSmidgy ::

Če pogledate link, ki sem ga podal, lahko vidite, da imajo blokirane račune.
Kam smo že prišli - preden naročaš v trgovini, moraš preveriti, ali imajo blokirane račune.

zelko ::

Se popolnona strinjam. Daleč smo že prišli, de moramo potrošniki sami preverjati račune poslovnih subjektov. Zdaj še nam internet ukinejo pa smo spet v Jugi.
Še pripomba na predlagani izpis: če na tem forumu zbirate samo slabe izkušnje dobre pa brišete, potem je ta forum za izbris. Če je moja izkušnja pozitivna pač je, ampak vidim, da si želite samo negativnih; pa smo spet pri slovenceljnih.

Lep pozdrav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zelko ()

Ziga Dolhar ::

Sem naročil grafično, plačal v naprej z Viso in ni bilo nobenih problemov. Razen rok dobave je bil 2 dni daljši od obljubljenega.

Odločitev je tvoja.

Lp


Nas veseli, da si se na tem (forumu-za-izbris) registriral ekskluzivno na to, da si zapisal dobre besede o prodajalcu.
https://dolhar.si/

kuglvinkl ::

:)

zelko ::

Ostali pa se registrirajo ekskluzivno za to, da zapišejo slabe stvari o prodajalcih. Kaj je za tebe boljše? Sam izbiraš.

Očitno je nekomu v interesu to početje.

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zelko ()

enadvatri ::

Nisem neprivoščljiv ... Pa vendar, dobra roba se sama hvali ali kako že?!

Za slabo robo smo pa mi tu, da pred njo obvarujemo na (našo) milost in nemilost obsojene potrošnike. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()

tomix ::

Ne morem verjet da Solo sploh še posluje. Ljudje, ki so poslovno sodelovali z Email.si in še nekaterimi drugimi firmami, ki so v lasti istih akterjev, so me k sreči pravočasno posvarili pred to trgovino.

St235 ::

zelko je izjavil:

Ostali pa se registrirajo ekskluzivno za to, da zapišejo slabe stvari o prodajalcih. Kaj je za tebe boljše? Sam izbiraš.

Očitno je nekomu v interesu to početje.

Lp


Pozabljaš, da nas je velika večina tukaj dal časa in sodelujemo v številnih temah. Da se pa registriarš samo zato, da pohvališ specifični tgovnino, ki jo pljuva 30 stalnih forumašev, je pa druga zgodba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

enadvatri ::

tomix je izjavil:

Ne morem verjet da Solo sploh še posluje. Ljudje, ki so poslovno sodelovali z Email.si in še nekaterimi drugimi firmami, ki so v lasti istih akterjev, so me k sreči pravočasno posvarili pred to trgovino.


Me to tudi čudi.

Meni so vrnili denar za izdelek, ki ga niso imeli na zalogi. A šele po nekaj dnevih kolobocij. Takrat sem bil še zaposlen v enem izmed državnih organov in sem poslal zahtevo za vračilo s službenega elektronskega naslova in so takoj nakazali. Sicer ne vem, če bi ta denar sploh kdaj videl, saj so mi vsiljevali neke dobropise in podobno!

Ajska ::

Evo, še ena nasmoljena od Solo trgovine (in ja, samo zato sem se registrirala, haha, da povem svoje... no, mogoče bom še kdaj kaj :))

Zelo mi je žal, da nisem že prej prebrala tega foruma, ker bi si prihranila precej živcev :(

Vglavnem, pri njih sem naročila decembra Ipad in tipkovnico zanj, plačala po predračunu. Ker sem (šele) po tem prebrala vse tele zadeve na forumu, sem začela pritiskat za dobavo, saj sem imela zelo slab občutek. Nekako sem se do Božiča uspela dogovoriti, da osebno pridem in prevzamem Ipad (tipkovnice niso imeli takrat na zalogi). Ok, one down. No, tipkovnice pa še danes nimam - in tudi ne vrnjenega denarja. Ne glede na pet mejlov na to temo, klice itd.

Tako da - pri njih ne kupim NIČESAR VEČ, EVER.

VelikiTun ::

Obvesti tržno inšpekcijo in jim posreduje korespondenco nakupa.

mikic007 ::

Kar je fenomen pri tem solo.si je to, da se zmerom laufa. Pricakoval sem, da bo bodisi propadel bodisi se vsaj preimenoval ze leta 2010, pa se kar. Oni so res ko scurek, prezivijo vse :-). Me zanima ali samo slabo delajo, ali so predvsem barabe? Kakorkoli, nekdo tak na trgu je sramota za nase inspekcije in mece slabo luc na celo online sceno v Sloveniji (vkljucno z nekaterimi manj znanimi).

Ajska ::

VelikiTun je izjavil:

Obvesti tržno inšpekcijo in jim posreduje korespondenco nakupa.


storjeno, zdaj me pa res zanima, kaj bodo naredili na to temo...

enadvatri ::

mikic007 je izjavil:

Kar je fenomen pri tem solo.si je to, da se zmerom laufa. Pricakoval sem, da bo bodisi propadel bodisi se vsaj preimenoval ze leta 2010, pa se kar. Oni so res ko scurek, prezivijo vse :-). Me zanima ali samo slabo delajo, ali so predvsem barabe? Kakorkoli, nekdo tak na trgu je sramota za nase inspekcije in mece slabo luc na celo online sceno v Sloveniji (vkljucno z nekaterimi manj znanimi).


Če je trg res svoboden in zdravo reguliran, bi morali biti že davno pokopani v krsti stečaja! Mikro terjatve, ki še nekako prodzejo ...

Ajska je izjavil:

VelikiTun je izjavil:

Obvesti tržno inšpekcijo in jim posreduje korespondenco nakupa.


storjeno, zdaj me pa res zanima, kaj bodo naredili na to temo...


Edino pravilno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: enadvatri ()
««
15 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8613694 (6170) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394024 (2232) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342599 (1879) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314664 (2831) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173010 (2325) grex

Več podobnih tem