» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
12 / 16
»»

Griffy ::

mene pa zanima, če kdo slučaj ve, v kolikem času ti morajo nakazati dobropis. ker neka omejitev je, pa tudi gleda na to, da maš naprintan dobropis v rokah, kjer vse piše črno na belem, ne morejo neki veliko mutit in se zgovarjat na nevemkaj =)

vsak info je dobrodošel.

uf, šele sedaj opazil, da nekaj podobnega že obstaja: Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Griffy ()

InXs ::

Jaz sem pri njih pred tremi leti naročal grafično kartico NV-7600GT takrat je bila pri SOLO.si zelo ugodna in tudi tovarniško navita. Tudi na zalogi!
Nakar lepo naročim in čakam odgovor od njih, da je poslano ali neki v tem smisliu, kot imajo to ostali trgovci dobro urejeno. Nakar jih kontaktiram po nekaj dneh preko TEL a nič, sem jih pa že drugi dan na mail po mojem naročilu spraševal, kaj in kako?. A tudi ni bilo ogovora. Jih sam pri sebi pošlejem v 3x P***e materne. Potem sem naročil drugje "brez vrste saj sem potreboval samo prste". Nakar sem že drugi dan dobil on dneva naročila. To je ažurnost =:) v pravem pomenu besede kot se spodobi! Ne pa pri šarlatanih SOLO.

In fora v zvezi z SOLO je da me ena baba kliče po 12ih dneh okrog 21:30 v nekem zablojenem narečju + vik in krik otrok v ozadju tako, da je nisem dobro razumel, kaj je še čeblala kolikor sem jo zastopil med vrsticami je vprašala: ALI VAM POŠLJEMO GRAFIČNO KARTICO?. Sem bruhnil NEEEEEEEEE HVALA, ADIJO. Sem si šele drug dan prišel, gor da so me klical iz SOLO. lol pa nisem bil pod vplivom opojnih substanc. Nakar tisto jutro lepo pošljem še en mail med ostalimi, da odstopam od naročila in se jim "zahvaljujem" za sodelovanje.

Potem pa zopet čez en teden me kliče... "verjetno" ista ženska iz SOLO in "normalno" razumevajoče vpraša; če mi pošlje grafično kartico NV7600gt. Potem sem jo pa lepo razložil vse od začetka kako dolgo sem čakal na človečki ogovor. Ter, da sem jim poslal že precej mailov.... že tretji dan, da odstopam od nakupa GF. Ter ji nakoncu je**l vse po spisku ter odložil slušalko.

Ta trgovina je segedinar brez mesa. In se jih izogibam in me ne morejo več nikdar pritegniti/nategniti, čeprav imajo nizke cene. Jaz rajši plačam več če vem, da ima trgovina dobro politiko poslovanja, zadovoljne stranke in odlične pogoje vračanja artiklov, ki so pod garancijo in najpomembneje sposobno vodstvo ter zaposlene!
Experience the Best of the Digital Age

BlaY0 ::

Okapi pravi:
Nekaj mi ni čisto jasno. Če dobiš recimo od sodišča ali davkarije priporočeno pismo, in ga ne dvigneš na pošti, ti ga čez dva tedna poštar vrže v nabiralnik in se uradno in zakonito šteje, da si ga dobil. Zakaj za štacune ne bi veljalo enako?

Saj velja enako. Če ne prevzame v 15 dneh, pošta pošlje nazaj in zadeva se šteje za vročeno. To ti direktno sicer nič ne pomaga, ker ne pomeni, da bi se samo od sebe zdaj moglo kaj zgoditi, jih pa lahko tožiš v civilni tožbi kjer ti bo vse to zelo koristilo. Edini problem je v tem, da gre pri vsem skupaj za tako majhne zneske, da tožbe niso smiselne, saj bi stroški postopka hitro presegli iztoženo kar pa ni ravno koristno zate. In prav na to karto igra štacuna. Igrajo torej na to, da se sprijazniš s tem, da si bil nategnjen, da boš to pogoltnil in gremo dalje... naslednji!

Okapi ::

saj bi stroški postopka hitro presegli iztoženo kar pa ni ravno koristno zate.
Stroške postopka plača tisti, ki izgubi tožbo. Poiščeš odvetnika, ki je pripravljen tožbo prevzeti na svoj riziko (če izgubi, ne dobi nič) - če je stvar čista, bi ga moral dobiti brez posebnih težav.

O.

Lonsarg ::

Kaj pa je fora tožbe v smislu država proti...? Kdaj pol toži država sama po sebi in ni treba da nekdo toži? Samo kadar koga ubijejo?

Okapi ::

Pri vseh stvareh, ki se "preganjajo po uradni dolžnosti." In to še zdaleč niso samo umori, ampak vsa kazniva dejanja plus marsikateri prekršek.

O.

BlaY0 ::

InXs: Jaz pa moram reči, da zaenkrat nima slabe izkušnje z njimi, je pa res, da še nisem nikoli uveljavljal garancije/stvarne napake za artikel kupljen pri njih. Recimo da sem pri njih izvedel okrog 5 nakupov in vedno je bilo tako kot smo se dogovorili oziroma kot so obljubili. Postopek imam pa vedno enak: poiščem artikel; pogledam ali je na zalogi; aha je na zalogi; pokličem na 080 cifro (do zdaj so se mi vedno oglasili ali pa je bilo pač zasedeno in sem poskusil parkrat) in vprašam ali je zadeva res na lagerju; model/ka mi reče da ni na lagerju ampak da dobijo recimo v četrtek; vprašam če zdajle naročim a bom dobil v petek; odgovor je DA in do zdaj je bilo tako. Vedno sem pravočasno dobil mail da je bila pošiljka odpremljena tisti dan kot je bilo obljubljeno.

Okapi: Narobe sem se izrazil. Stroške odvetnika sem mislil. Dejstvo je, da se nihče ne bo šel na sodišče tožarit zaradi ene grafične kartice, ki je stala 50 EUR. Odvetnikova ura je recimo 100 EUR... torej ni računice.

BlaY0 ::

Ena varianta je, da se izvede skupinsko tožbo. To bi recimo lahko recimo prek zveze potrošnikov organizirali vendar mora biti nekdo član. Potem je treba na kup nabrati vso dokumentacijo v zvezi s posameznimi primeri, skratka pain in the ass. Ne vem če bi se oni s tem ukvarjali. Drugače je pa dobra iztočnica za takšne in podobne tožbe film Erin Brockovich. Skratka cela jeba:P

Kot že rečeno, folk prej obupa in tega se v štacuni zavedajo. Sem se pa spomnil treh potencialnih rešitev, ki bi sigurno delovale. Prva je da pokličeš Stevena Seagala, druga da pokličeš Chucka Norrisa, tretja pa da pokličeš Richarda Bransona in ga prepričaš da njegovi odvetniki tožijo Solo. Uspeh/zadovoljstvo je v vseh treh primerih 100% :D

Okapi: Kar se tiče odvetnika... tudi če je zadeva čista kot solza, ne bo noben odvetnik šel v to za procente, ker garantiram, da iztožen znesek ne bo višji od 500 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Okapi ::

Odvetnikova ura je recimo 100 EUR... torej ni računice.
AFAIK stranka, ki izgubi pravdo, plača tudi stroške tvojega odvetnika (po neki tarifi). Imaš cel kup odvetnikov, ki te "brezplačno" zastopajo v primeru odškodnin zaradi nesreč, sem skoraj prepričan, da bi moral dobiti kakšnega tudi, ki bi te tako zastopal v potrošniški pravdi.

O.

BlaY0 ::

V bistvu je obratno... stranka ki dobi pravdo priglasi stroške. Samo problem je da ti ne veš ali boš 100% dobil pravdo. Lahko, da ti bo sodišče prisodilo samo 50% in potem verjetno v skadu s tem nasprotna stran nosi samo 50% stroškov postopka.

Ne vem če jih imaš kar cel kup, ker tole o čemer pišemo je šele začetek. Sledi pritožba itd. in zadeva se vleče recimo še 5 let, odvetnik bi pa verjetno že prej rad kakšen denar videl.

nurmaln ::

Pri vseh stvareh, ki se "preganjajo po uradni dolžnosti." In to še zdaleč niso samo umori, ampak vsa kazniva dejanja plus marsikateri prekršek.
O.

Sicer OT ampak vseeno... Kr nekaj kaznivih dejanj je ki se ne preganjajo po uradni dolžnosti ampak na predlog ali zasebno tožbo
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

ROZKO ::

Zdravo!

No, jaz sem moje priporočeno pismo z garancijskim zahtevkom za popravilo/zamenjavo matične plošče dobil nazaj v sredo, 13.01.
Ker sem šel ravno po Dunajski, si rečem grem še enkrat v SOLO če dobim gospoda Sergeja, ker z njim nisem osebno nikoli govoril o mojem garancijskem zahtevku.( on pa je baje šef na SOLO)
Res je bil tam, povem da imajo zadnjo šanso pred prijavo na tržni inšpekciji če mi do petka (danes) ponudijo novo ploščo ali vrnejo denar, ter zapustim prostore SOLO.
No, danes me pa kliče "prijazna" gospa ki je bila začuda res prijazna (prvič od cele štorije da so me sploh klicali nazaj) ter mi pove,da me nova plošča čaka pri njih.Se pravi 81 dni od kar sem mojo pokvarjeno ploščo nesel v popravilo.
Tako da plošča je sedaj končno doma.
Je pa še en hec:
podpišem prevzem plošče in vprašam kje je pa nova garancija.Pa pravi gospa da se garancija nadaljuje od ta stare naprej.
Povem da znam zakon o varstvu potrošnikov zaradi njih skoraj na pamet ter ker je bila plošča zamenjana z novo mora začeti teči nova garancija.
Pa pravi da bo preverila.
Ma, brez zveze.Vzamem plato in grem.
Jaz sem svojo šolo dal čez in od zdaj naprej kupujem le še tam, kjer vem da je servis urejen!!!

Lep pozdrav,

Borut

bf4ed ::

Ploščo si dobil, živce pa zgubil. Jao...

Pomoje prijavi vseeno to inšpekciji da se nebodo zajebavali še naprej z drugimi.

Ziga Dolhar ::

Je pa še en hec:
podpišem prevzem plošče in vprašam kje je pa nova garancija.Pa pravi gospa da se garancija nadaljuje od ta stare naprej.


Heh. Ko sem jim tole enkrat povedal v EPL-u, mi je tip odgovoril, "haha, eno je teorija, drugo pa praksa."

(In ostal sem brez argumentov.)

-- edit: so mi izdali nov garancijski list, da ne bo pomote.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Leks ::

@ROZKO
Če si odnehal, potem je zmagal SOLO! Pejd do konca, naj dobijo kar jim gre, ko tako nat** folk.

Steinkauz ::

Ah zakaj si vzel plato. Raj bi keš, če ti spet crkne, se boš spet jajcal z njimi.

PINki ::

moral bi iti do konca:|

Lonsarg ::

Pa sej kul, da si plato vzel, sam zdej ostane še to, da vložiš prijavo, pa opišeš vse kaj so ti delali. Nekje sem zasledil kazen 10 000 EUR, če ti ne nardijo v roku 45dni, kar morajo, tebi so pa v 81, kazen seveda oni plačajo zvezi, torej bi po moji logika sama zveza morala biti interesitanja v nadaljevanju postopka, da dobi ta keš.

matonson ::

Donc sm opazu, da jih ni več na ceneje.si. Potem sem šel na spletno trgovino in imajo čudežno malo izdelkov na zalogi.

Tarzan ::

Po mojem bodo po hitrem postopku zaključili z obstojem...

kmetek ::

aja?

Tarzan ::

Samo mnenje nedolžnega opazovalca, ki ves čas kaj kupuje. Glede na to, da sem tam opravil nakup in samo čakal, da zadeva pride skozi, kajpak neuspešno, sem prepričan, da jim ne more iti dobro. ;) Sem vse naročeno in še več drugod nabavil. Da bi jih pa prosil, naj sprocesirajo naročilo pa ni šans, tržno gospodarstvo, če njim moji evri ne dišijo dovolj, se bodo z njimi pač "zadevali" drugi.

Glede na vse pritožbe, reklamacije in grožnje si ne morem predstavljati, da bi "fural" tak posel. Po mojem bi hitro zaprl štacuno in se preselil v tujino. ;) Pa to ni njihov prvi neuspel projekt, zafurali so že email.si, če prav vem...

xyxyxyxy ::

Zdravo!

No, jaz sem moje priporočeno pismo z garancijskim zahtevkom za popravilo/zamenjavo matične plošče dobil nazaj v sredo, 13.01.
Ker sem šel ravno po Dunajski, si rečem grem še enkrat v SOLO če dobim gospoda Sergeja, ker z njim nisem osebno nikoli govoril o mojem garancijskem zahtevku.( on pa je baje šef na SOLO)
Res je bil tam, povem da imajo zadnjo šanso pred prijavo na tržni inšpekciji če mi do petka (danes) ponudijo novo ploščo ali vrnejo denar, ter zapustim prostore SOLO.
No, danes me pa kliče "prijazna" gospa ki je bila začuda res prijazna (prvič od cele štorije da so me sploh klicali nazaj) ter mi pove,da me nova plošča čaka pri njih.Se pravi 81 dni od kar sem mojo pokvarjeno ploščo nesel v popravilo.
Tako da plošča je sedaj končno doma.
Je pa še en hec:
podpišem prevzem plošče in vprašam kje je pa nova garancija.Pa pravi gospa da se garancija nadaljuje od ta stare naprej.
Povem da znam zakon o varstvu potrošnikov zaradi njih skoraj na pamet ter ker je bila plošča zamenjana z novo mora začeti teči nova garancija.
Pa pravi da bo preverila.
Ma, brez zveze.Vzamem plato in grem.
Jaz sem svojo šolo dal čez in od zdaj naprej kupujem le še tam, kjer vem da je servis urejen!!!

Lep pozdrav,

Borut


Zakaj si kar odnehal? Po vseh problemih, ki so ti jih povzročili in izgubljenih živcih, boš sedaj pustil, da jo odnesejo brez kakršnikoli kazni? Jao, no ... tega pa res nisem pričakoval. Menda ne boš dovolil, da jo tako poceni odnesejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xyxyxyxy ()

BlaY0 ::

Ga čisto zastopim. Človek rabi plato, ne pa da bo hodil okoli odvetnikov in inšpektorjev. Drugače pa bi jaz tudi raje keš vzel in za ta keš nabavil drugo plato. S polno garancijo jasno:)

spaceair ::

Tale Solo ka pa kar biksa še osnov garancije ne vejo ojej,ojej
jaz bi jim enga Gordona Ramezeja tja poslal ,da vidiš haha,

nurmaln ::

vejo vejo, samo spoštujejo jih ne
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Volk| ::

Malo offtopic:
Kupil sem nek izdelek, izdelek dela(tehnično blago), ampak ne tako kot bi želel.
Rad bi vrnil izdelek v 8 dneh. Lahko po zakonu zahtevam nazaj kupnino ali samo dobropis.
Namreč, trgovine se izogibajo izplačilu gotovine kot hudič križa.
Včasih je bilo po zakonu, da so ti morali vrnit denar, zdaj pa ne vem, če se je kak spremenilo.
Je kdo seznanjen s tem?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Okapi ::

Če si kupil v trgovini solo.si (ali kateri drugi spletni trgovini), potem imaš od nakupa 15 dni časa, da jih obvestiš, da odstopaš od nakupa, ni ti treba nobenega razloga navajati. Nato imaš še 30 dni časa, da robo vrneš. Vrniti ti morajo denar.

Če si kupil v navadni trgovini, to ne velja. Če zadeva dela, zadeve niso dolžni vzeti nazaj. Lahko pa vseeno jo, ampak je to odvisno od njihove dobre volje. Nobenega osemdnevnega roka ti, to je nek urban mit, ki se ga nikakor ni mogoče znebiti.8-O

O.

galu ::

Hja, če si ga kupil v soloju si lahko ZELO ZELO srečen če ti dobropis naredijo...
Tako to gre.

MilkoSan ::

volk@ če si ga kupil preko internetne trgovine imaš čas 15dni časa da vrneš, če si kupil pa v navadni trgovini, je pa od prodajalca odvisno, če ti blago zamenja oz vrne kupnino. Zakona pa že zdavnaj ni več, da lahko zamenjaš ali dobiš kupnino v 8 dneh.

Videl sem topic na temo solo.si, dobim kar nasmeh na lice...kolk naivnežev je že..tut jst sem med njimi, ampak moram priznat da med pozitivnimi (zaenkrat)...jst sm naročil 2.5 disk, dobil ga v presenetljivem hitrostnem času in to 8 dni :)

moj napotek, če že kupujete preko njih, naročite in plačajte po povzetju (ko jih j***), če vam bodo živci ta čas že pošli, kupite izdelek drugje, ko pa boste dobili pošto od solo.si po enem mescu pa enostavno zavrnite paket.

Srečno!

Volk| ::

Ne, kupil sem v sparu usb-tv kartico, ki so jo prodajali za nekaj manj kot 28 EUR, pa zadeva kljub 6 črticam signala šteka. Ne vem če je kriv win 7 x64, saj na win7 x32 isto dela.
V glavnem, ne mores gledat pa ne vem kaj naj.
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

Ziga Dolhar ::

Dve pojasnili ...

1. Rok za odstop od pogodbe [pri prodaji preko spleta] je 14, ne 15 dni.

2. "Zakona pa že zdavnaj ni več, da lahko zamenjaš ali dobiš kupnino v 8 dneh." - nisem prepričan, da je kadarkoli bil.

3. "Ne, kupil sem v sparu usb-tv kartico, ki so jo prodajali za nekaj manj kot 28 EUR, pa zadeva kljub 6 črticam signala šteka." - poskusi še na kakem drugem računalniku, in razmisli o uveljavljanju reklamacije oz. stvarne napake.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

1. Rok za odstop od pogodbe [pri prodaji preko spleta] je 14, ne 15 dni.
Ups, pa so res spremenili. Me prav zanima, zakaj:-)

Mimogrede, če te trgovina pisno ne obvesti o vseh pogojih iz člena 43c, je rok, v katerem si lahko premisliš, tri mesece. Bi rekel, da marsikatera trgovina tega ne izpolni v celoti.

O.

hotlips ::

Mah, jaz sem pri solo.si nabavil že kar nekaj zadev. Je pa res da se vedno najprej po telefonu prepričam če zadevo imajo ter jo na to pridem osebno prevzet (in plačat). Mi je od njih tudi crknila ena plata od gigabyte pa so mi jo na servisu prez tžav v enmu tednu zamenal, ker je bila še v garanciji, sem pa jo sam(!) odnesel na servis. Pa tud vrnil sem še eno zadevo, se mi zdi da procesor, bil je še neodpakiran, pa tud ni bilo kakšnih večjih težav, samo na denar sem moral čakat kakšen mesec.

Aja še to, tiste emaile bol da bnebi imel objavlenih, ker jih pomoje noben ne gleda, se jih pa da ponavad preko telefona dobit če ne na 080 cifro pa na tadrugo 01.

lp.hl

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hotlips ()

solatko ::

hotlips - na katerem servisu so pa ti zamenjal plato, kolikor je meni znano, Solo nabavlja v Nemčiji.

Volk| ::

Epilog od včeraj kaj sem pisal o nakupu v sparu:
Danes bi tam, Prodajalec zelo prijazen, vzel nazaj, izdal dobropis in mi zaželel lep dan.
En velik plus za spar!
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.

msxxx ::

Podjetju Solo smo vrnili pokvarjen RAM. Trajalo je kar 3 tedne in veliko klicev ter mailov, da so nas obvestili, da lahko prevzamemo nov RAM. Kar pa so naredili je, da so naš stari (pokvarjen) RAM prepakirali v drugo (novo) pakungo pod pretvezo, da gre za boljši ram. Na žalost nismo direktno pred njimi pakunge odprli in preverili serijskih številk in smo to opazili šele, ko smo ram ponovno poskusili na računalniku - kjer je bila ista zgodba. Odnesli smo ga nazaj, kjer pa so rekli, da nam ga ne morejo vrniti, ker je na papirju podpisano, da smo vzeli drug (boljši) ram. Nazaj nam lahko vzamejo samo tisti ram, ki je napisan na papriju (katerega pa seveda nimamo). To je taka banda, da upam samo, da čimpreje propadejo. Totalni Nateg d.o.o.

BALAST ::

To je pa res nesramno, verjetno bi moral odpreti ram z rokavicami, da bi lahko policiji in sodišču predložil njihove DNK in prstne odtise, tako bi vedeli da ti nisi prejel nov boljši RAM.

solatko ::

Dve sred čela pa adio.

kmetek ::

Zanimivo, da sploh še funkcionirajo ;(( in da kljub toliko negativnih mnenj folk še vedno kupuje, kar je še huje :D

PINki ::

retardi. bi jim razbil trgovino

če se temu lahko sploh reče trgovina :O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PINki ()

Tarzan ::

Če si dobil star ram, potem ga nikakor nisi mogel imeti. Pomisli, RAM jim daš, oni ga vzamejo in ti dajo novega, boljšega in delujočega. Ima ta lahko enake serijske številke kot tvoj star RAM? Nikakor.

Ta tvoj star RAM bi lahko dobil le od njih ali s servisa. Glede na to da s servisom direktno nič nisi delal, ostanejo samo še oni.

Pelji se do njih, razpizdi se, povej da imajo do konca tedna (kake tri dni jim lahko daš), da ti dajo nov, delujoč pomnilnik. Če tega ne bodo storili jim zagrozi z odškodninsko tožbo in prijavo inšpekciji. Lahko jim daš vedeti, da imajo po vsej verjetnosti z inšpekcijo že veliko izkušenj, tako da si se ravno iz tega razloga odločil, da resno razmišljaš o tožbi. RAM, ki ne deluje jim izročiš šele, ko ti dajo novega, zapakiranega in s pravimi številkami na računu/dobavnici.

ql1max ::

joj joj joj :S in js sm od tle skor nov komp u vrednosti 800EUR naroču! :S
dobr da sm si pol premislu!

mailer ::

Sem naročil pri njih že kar nekaj stvari. Za razliko od večine tukaj gor: NIKOLI NOBENIH PRIPOMB! Vse dostavljeno najmanj v 3 dneh in delujoče še zdaj.

bluefish ::

Ni problem toliko v dobavi, zatakne se pri reklamacijah.

Ziga Dolhar ::

LoL :).

msxx: imaš še kakršnokoli dokumentacijo, škatlo, servisni zapisnik, karkoli, s katerega je razvidna serijska številka rama, ki si ga prvotno kupil?

Ker če tole lahko dokažeš, je zrelo za kazensko ovadbo.
https://dolhar.si/

_marc_ ::

bluefish je izjavil:

Ni problem toliko v dobavi, zatakne se pri reklamacijah.


Sami spodbudni posti zame. Pri njih imam disk na popravilu že več kot mesec dni. Do koliko dni so "upravičeni" zavlačevati, preden jim pošljem inšpekcijo?
lp

3man ::

_marc_ je izjavil:

bluefish je izjavil:

Ni problem toliko v dobavi, zatakne se pri reklamacijah.


Sami spodbudni posti zame. Pri njih imam disk na popravilu že več kot mesec dni. Do koliko dni so "upravičeni" zavlačevati, preden jim pošljem inšpekcijo?
lp


45 dni. Še mal :)

mr Vragec ::

Vidim, da imaste kar precej zanimivo debato o spletni trgovini solo.si.
Tako, da glede na obseg teme predvidevam, da nakup komponent v trgovini solo.si odsvetujete ?

Gledal sem namreč ram CORSAIR RAM DDR2 TWIN2X 800MHz 4096-6400C4 (2 X 2GB)
Šifra izdelka: TWIN2X4096-6400C4DHX , ki ga ima solo.si trenutno najceneje.

Nasveti ??

lp

amigo_no1 ::

kmetek je izjavil:

Zanimivo, da sploh še funkcionirajo ;(( in da kljub toliko negativnih mnenj folk še vedno kupuje, kar je še huje :D

@mr Vragec
Te zanima še kaj ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()
««
12 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8614090 (6566) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394101 (2309) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342679 (1959) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314768 (2935) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173138 (2453) grex

Več podobnih tem