Forum » Kaj kupiti » spletna trgovina solo.si
spletna trgovina solo.si
ROZKO ::
Zdravo!
Danes kličem na SOLO, se predstavim ter vprašam prijazno gospo ali so pripravljeni na mirno rešitev mojega problema z garancijo ali ne.
Mi gospa reče da niti ne ve kdo sem, niti kaj se dogaja čeprav sem jim poziv za rešitev garancije poslal že v
petek(45.dan od oddaje plošče v garancijsko popravilo) po e-mailu in s priporočeno pošto.Fax jim pa itak ne dela....
Sicer mi je rekla da pokliče nazaj kot že ničkolikokrat poprej.(pa nič od tega)
Očitno bo moj problem reševala tržna inšpekcija.
Izogibajte se te spletne trgovine kot hudič križa!Jaz kaj takega še nisem doživel!
l.p.,
Borut
Danes kličem na SOLO, se predstavim ter vprašam prijazno gospo ali so pripravljeni na mirno rešitev mojega problema z garancijo ali ne.
Mi gospa reče da niti ne ve kdo sem, niti kaj se dogaja čeprav sem jim poziv za rešitev garancije poslal že v
petek(45.dan od oddaje plošče v garancijsko popravilo) po e-mailu in s priporočeno pošto.Fax jim pa itak ne dela....
Sicer mi je rekla da pokliče nazaj kot že ničkolikokrat poprej.(pa nič od tega)
Očitno bo moj problem reševala tržna inšpekcija.
Izogibajte se te spletne trgovine kot hudič križa!Jaz kaj takega še nisem doživel!
l.p.,
Borut
ganimed ::
Tudi jaz sem nekaj naročala pri njih, pa me ne vidijo več. Na žalost sem za njihov sloves zvedela malo prepozno, tako, da je, kar pač je. Telefonarit in opozarjat jih ne mislim, pač pa jih bom direktno prijavila tržni in naj se oni ukvarjajo z njimi. Očitno je za te kekce edini način komunikacije prijava na tržno inšpekcijo.
c3p0 ::
Igrajo na karto, da bo kupec prej odnehal kot oni in pozabil na tistih xx EUR. Zadeva deluje in se jim očitno splača.
ROZKO ::
Halo!
Tele trgovine so zaščitene bolj kot Kočevski medvedi....
Sem zopet klical na tržno inšpekcijo in dobil nova navodila.
45.dan ko sem poslal po e-mailu ter priporočeni pošti zahtevo za razrešitev moje garancije, mi je inšpektor dejal naj čez cca 10 dni dam na pošto poizvedbo če so dobili priporočeno pošto ali ne.
11.12. sem pošto poslal, 12.12. so oni dobili obvestilo o priporočeni pošiljki,(danes sem to izvedel ko sem dal poizvedbo na pošto) in jasno do danes nobeden ni pošte prevzel.
Zdaj počakam še štiri dni, da dobim pošto nazaj, potem pa grem direkt z vsemi papirji na tržno inšpekcijo.
Bomo videli kdo se bo zadnji smejal, ker toliko pa me še ni noben v življenju razpizdil.Grem pa tud če bo to na zadnji dan v letu!
Upam da dobijo upravičeno zakonsko kazen, ki ni majhna: že najnižja je za tak prestopek 4-mestna številka.
Bom tule poročal do konca, da se bo čim manj ljudi tako nasralo kot sem se jaz (butelj zaradi par evrov nižje cene)
l.p.,
Borut
Tele trgovine so zaščitene bolj kot Kočevski medvedi....
Sem zopet klical na tržno inšpekcijo in dobil nova navodila.
45.dan ko sem poslal po e-mailu ter priporočeni pošti zahtevo za razrešitev moje garancije, mi je inšpektor dejal naj čez cca 10 dni dam na pošto poizvedbo če so dobili priporočeno pošto ali ne.
11.12. sem pošto poslal, 12.12. so oni dobili obvestilo o priporočeni pošiljki,(danes sem to izvedel ko sem dal poizvedbo na pošto) in jasno do danes nobeden ni pošte prevzel.
Zdaj počakam še štiri dni, da dobim pošto nazaj, potem pa grem direkt z vsemi papirji na tržno inšpekcijo.
Bomo videli kdo se bo zadnji smejal, ker toliko pa me še ni noben v življenju razpizdil.Grem pa tud če bo to na zadnji dan v letu!
Upam da dobijo upravičeno zakonsko kazen, ki ni majhna: že najnižja je za tak prestopek 4-mestna številka.
Bom tule poročal do konca, da se bo čim manj ljudi tako nasralo kot sem se jaz (butelj zaradi par evrov nižje cene)
l.p.,
Borut
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ROZKO ()
ROZKO ::
Oj!
Ma ne bom se pustil v nobenem primeru.
Matična plošča je stala svojih 250 EUR in vsaj zame to ni majhen denar.
Če povem po pravici, se mi ne gre več toliko za denar kot za to, da jih nekdo kaznuje v skladu z zakonom.Res.
Ker vmes sem še vseeno klical ter spraševal (še potem ko sem že poslal pošto) če so pripravljeni na mirno rešitev problema, pa mi je prijazna gospa rekla pokličem nazaj.Ja itak.
Tako da jaz v SOLO ne kličem več!!!
l.p.,
Borut
Ma ne bom se pustil v nobenem primeru.
Matična plošča je stala svojih 250 EUR in vsaj zame to ni majhen denar.
Če povem po pravici, se mi ne gre več toliko za denar kot za to, da jih nekdo kaznuje v skladu z zakonom.Res.
Ker vmes sem še vseeno klical ter spraševal (še potem ko sem že poslal pošto) če so pripravljeni na mirno rešitev problema, pa mi je prijazna gospa rekla pokličem nazaj.Ja itak.
Tako da jaz v SOLO ne kličem več!!!
l.p.,
Borut
ROZKO ::
Aja, še tole.
@ganimed: upam ,da jih res tudi ti prijaviš.
Se mi zdi da smo Slovencelni kot ene ovce, vse se samo nekaj govori, ukrepa pa ne.
Torej, ukrepajmo!!!
l.p.,
Borut
@ganimed: upam ,da jih res tudi ti prijaviš.
Se mi zdi da smo Slovencelni kot ene ovce, vse se samo nekaj govori, ukrepa pa ne.
Torej, ukrepajmo!!!
l.p.,
Borut
misek ::
Se mi zdi da smo Slovencelni kot ene ovce, vse se samo nekaj govori, ukrepa pa ne.Žal tudi sam spadam v to skupino. Pa še marsikdo drug. Zato pa je stanje takšno kot je. Če bi vsi težili bi že v osnovi bile stvari jasne in ne bi bilo komplikacij.
dwinxp ::
Jaz sem pri njih se samo 1x opekel in to se lani ko pa nisem vedel o vsem tem... Zadeva je sla sledece... narocil sem matično ploščo, katero sem potem šel sam vzdignit pa že tam je bila škatla strgana in taka čudna pa sem rekel da hočem drugo... seveda niso meli druge in sem vzel tisto s tem da sem poslikal kakšno je bilo stanje škatle preden sem jo kupil, ter dodatno zahteval od njih potrdilo da je z robo vse ok kjub takšni embalaži.
No seveda... pridem domov sestavim računalnik in glej ga zlomka, zadeva je zmrzovala kot hladilnik. Že same windowse nisem mogel namestiti, pa tudi tam na začetku ko se inicializira matična plošča je večkrat zmrznilo, kdaj pa kdaj se računalnik tudi sploh ni hotel prižgati.
Enostavno sem zadevo zapakiral v strgano embalažo in nesel nazaj na solo... no tam so zadevo sprejeli ter mi dali dobropis kateri naj bi bil nakazan na moj račun v roku 15dni...
Seveda... minilo je 30 dni pa od nakazila se vedno nic... Klical sem pa noben ne dvigne telefona, pisal mail nobenega odgovora... no potem sem imel pa dovolj tega in sem sol osebno tja... seveda sabo nesel vse papirje... ter ko sem prišel gor seveda ni bilo nobenega nikjer, nakar malo bolj naglas rečem dober dan pa se iz nekje le prikaže nek čudak... seveda sem povedal svoje ter hotel takojšnje nakazilo denarja... nekaj časa se je še bunil da to traja čas in nevem še kaj... no potem sem mu papirje pokazal ter povedal, da naj bo denar nakazan preden pridem domov.
No čudežno je bil denar nato res nakazan... Vendar od takrat me niso več videli ter tudi veliko drugih ljudi ne, ki so me spraševali kje naj naročijo razne reči pa so tudi solo omenjali...
No seveda... pridem domov sestavim računalnik in glej ga zlomka, zadeva je zmrzovala kot hladilnik. Že same windowse nisem mogel namestiti, pa tudi tam na začetku ko se inicializira matična plošča je večkrat zmrznilo, kdaj pa kdaj se računalnik tudi sploh ni hotel prižgati.
Enostavno sem zadevo zapakiral v strgano embalažo in nesel nazaj na solo... no tam so zadevo sprejeli ter mi dali dobropis kateri naj bi bil nakazan na moj račun v roku 15dni...
Seveda... minilo je 30 dni pa od nakazila se vedno nic... Klical sem pa noben ne dvigne telefona, pisal mail nobenega odgovora... no potem sem imel pa dovolj tega in sem sol osebno tja... seveda sabo nesel vse papirje... ter ko sem prišel gor seveda ni bilo nobenega nikjer, nakar malo bolj naglas rečem dober dan pa se iz nekje le prikaže nek čudak... seveda sem povedal svoje ter hotel takojšnje nakazilo denarja... nekaj časa se je še bunil da to traja čas in nevem še kaj... no potem sem mu papirje pokazal ter povedal, da naj bo denar nakazan preden pridem domov.
No čudežno je bil denar nato res nakazan... Vendar od takrat me niso več videli ter tudi veliko drugih ljudi ne, ki so me spraševali kje naj naročijo razne reči pa so tudi solo omenjali...
ROZKO ::
Hja, očitno si jim z svojo pojavo nagnal strah v kosti.Dobro zate.
Jaz pa hočem v tem primeru iti čisto po zakonu in pika.
Se mi zdi, da bom na koncu vseeno dobre volje jaz, po vsem klicarjenju in živciranju še počakam 4 dni da pride priporočena pošta nazaj potem pa direkt na tržno!
Ma vam povem - v istem momentu ko mi poštar prinese pošto grem!
Poročam...
l.p.,
Borut
Jaz pa hočem v tem primeru iti čisto po zakonu in pika.
Se mi zdi, da bom na koncu vseeno dobre volje jaz, po vsem klicarjenju in živciranju še počakam 4 dni da pride priporočena pošta nazaj potem pa direkt na tržno!
Ma vam povem - v istem momentu ko mi poštar prinese pošto grem!
Poročam...
l.p.,
Borut
Leks ::
Zanimiva zgodba...zanima me ali dobi prijavitelj informacijo o tem kaka sankcija je bila izvedena nad podjetjem ? Ker me res zanima kakšno
kazen bodo potegnili, razen če res ni vse skupaj podkupljeno, kot je že nekdo omenil....
kazen bodo potegnili, razen če res ni vse skupaj podkupljeno, kot je že nekdo omenil....
him ::
Moj primer je na srečo rešen. Septembra se je kalvarija začela in sedaj sm končno prejel nakazan dobropis. Velik truda ampak se je na koncu splačal.
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif
Leks ::
Si potegnil skupaj vse stroške, ki so ti nastali ? So ti dali zraven obresti, ki ti pripadajo ? JAz bi jih iztržil še za ostale posredne stroške....
him ::
Nobenih obresti :(....že to da sm dobil svoj denar je bla cela štala, za obresti ni blo več energije :). Pa očitno majo dost takih primerov....tko da bo mogoče kdo drug jim lepo zaračunal ;)
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif
PINki ::
pa to te znervirajo, da bi jim celo štacuno razbil... uno žensko bi pa z slušalko po glavi, da se nauči odgovarjat na klice. Mislim OMG.
ROZKO, kako si ti rešil zadevo z inšpekcijo?
ROZKO, kako si ti rešil zadevo z inšpekcijo?
kokoon ::
mene oblije mrzel svic, ko se spomnim kako sem tri dni klical po 3-4 ure NEPREKINJENO in je bilo ves cas ali zasedeno, ali pa brez odgovora. ze samo ta izkusnja (da ne govorimo, da sem potem dobil rabljen artikel, z zamudo) me je tako razjezila, da [i]sem pripravljen placati denar[/i], da se jih nekako kaznuje.
[kokoon]
Isotropic ::
jaz sm imel pa ocitno kar sreco, res pa je, da mi ni bilo treba (se ) uveljavljat garancije... je pa beda, ker sploh ne mores vedeti, ce imajo en artikel v zalogi al ne (tiste zelene, rumene pikice ni nujo, da so tocne)
ROZKO ::
Zdravo!
Najnovejša dogajanja v zvezi z SOLO:
Med prazniki nisem dobil moje priporočene pošte nazaj, zato sem šel ravokar na pošto po novo poizvedbo kaj se z pismom dogaja.
Ali so pošto dvignili ali ne.Če jo niso, sem prosil na pošti da bi jo rad čimprej nazaj, da grem z original zaprto na tržno.
Jasno mi ni pa čist nič.15 dni je že mimo,torej bi jo moral že dobit nazaj če jo niso dvignili?
Poročam !
l.p.,
Borut
Najnovejša dogajanja v zvezi z SOLO:
Med prazniki nisem dobil moje priporočene pošte nazaj, zato sem šel ravokar na pošto po novo poizvedbo kaj se z pismom dogaja.
Ali so pošto dvignili ali ne.Če jo niso, sem prosil na pošti da bi jo rad čimprej nazaj, da grem z original zaprto na tržno.
Jasno mi ni pa čist nič.15 dni je že mimo,torej bi jo moral že dobit nazaj če jo niso dvignili?
Poročam !
l.p.,
Borut
kokoon ::
hehe sej tezko verjamem da so tok neumni da en berejo tegale threada. najbrz so neki iztuhtal da ne samo da ne bojo najebal od tebe, ampak da te bojo zraven se mal ob zivce spravl :)
[kokoon]
Lonsarg ::
Predlagam DDOS napad na solo.si, kdo je z mano, se zmenimo za uro? Al pa bolje en teden.
Ker glede na to, da nobenemu kazni ne dajo v Sloveniji za kršenje zakona, zakaj bi se ga potem mi držali.
Ker glede na to, da nobenemu kazni ne dajo v Sloveniji za kršenje zakona, zakaj bi se ga potem mi držali.
ROZKO ::
Halo!
Evo,najnovejše:
Ravnokar me kliče (tokrat res prijazna) gospa iz pošte ter mi pove glede moje poizvedbe: SOLO ima pri njih pošto poštno ležeče.
Vprašam kaj pa to pomeni, pa mi pove da v tem primeru pa pismo čaka 30 dni preden ga pošljejo nazaj naslovniku.
Pa j....u!!!! Ne morem verjet!
Kdor zna pa zna!
Pa bom spet čakal še en teden!
Zdaj razumem zakaj toliko ljudi odneha.
No, jaz pa ne bom!!!!!
l.p.,
Borut
Evo,najnovejše:
Ravnokar me kliče (tokrat res prijazna) gospa iz pošte ter mi pove glede moje poizvedbe: SOLO ima pri njih pošto poštno ležeče.
Vprašam kaj pa to pomeni, pa mi pove da v tem primeru pa pismo čaka 30 dni preden ga pošljejo nazaj naslovniku.
Pa j....u!!!! Ne morem verjet!
Kdor zna pa zna!
Pa bom spet čakal še en teden!
Zdaj razumem zakaj toliko ljudi odneha.
No, jaz pa ne bom!!!!!
l.p.,
Borut
M-XXXX ::
Vprašam kaj pa to pomeni, pa mi pove da v tem primeru pa pismo čaka 30 dni preden ga pošljejo nazaj naslovniku.
Koliko časa pa imajo, da pismo prevzamejo? Nima veze kako majo oni zmenjeno, važno je koliko časa imajo zakonsko...
galu ::
Če je solo dal na stanje ležeče potem pejt do tirsa in jim zje*i ma*er, ker oni so to robo kao sprejeli oz. imeli možnost da jo dobijo (in velja tisti dnevni rok) od tedaj ko so spremenili stanje) , če pa je tako da ko oni dobijo kakršnokoli pošiljko in se VSAKA AVTOMATSKO da na to 'stanje' potem pa boš še čakal... Vso srečo ti želim, ta SOLO trgovina si zasluži zaprtje.
-P.S. M-XXXX, mislim da 7 ali pa 15 dni.
-P.S. M-XXXX, mislim da 7 ali pa 15 dni.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
kokoon ::
DDOS se mi zdi popolnoma brezveze. smiselno bi bilo nekaj, kar bi jih za pokopalo.
[kokoon]
kmetek ::
Halo!
Evo,najnovejše:
Ravnokar me kliče (tokrat res prijazna) gospa iz pošte ter mi pove glede moje poizvedbe: SOLO ima pri njih pošto poštno ležeče.
Vprašam kaj pa to pomeni, pa mi pove da v tem primeru pa pismo čaka 30 dni preden ga pošljejo nazaj naslovniku.
Pa j....u!!!! Ne morem verjet!
Kdor zna pa zna!
Pa bom spet čakal še en teden!
Zdaj razumem zakaj toliko ljudi odneha.
No, jaz pa ne bom!!!!!
l.p.,
Borut
odstopim ti kak tablet, ampak POJDI DO KONCA !!!!
ROZKO ::
Zdravo!
Danes sem vseeno klical še enkrat na tržni inšpektorat RS ,kjer sem govoril z gospo tržno inšpektorico (prijazna!!), ki je samo potrdila moja predvidevanja:
Najbolje da počakam da pride moja priporočena pošta z pozivom za rešitev garancijskega popravila nazaj, potem pa kar takoj z vsemi dokazili na tržni inšpektorat RS.
Če pa lisjaki slučajno pošto dvignejo 30.dan, potem jim moram dat še 8 dni za odgovor.
Tile dnevi se kar nabirajo( danes je 72.dan kar sem nesel matično ploščo v popravilo!), samo se ne sekiram več.Tudi če berejo tele poste,me B.K.
Pa naj dvignejo 30.dan.
Sva pa z inšpektorico govorila tudi o drugih nepravilnostih v zvezi z spletno trgovino SOLO, katere bom z veseljem prijavil!
l.p.,
Borut
Danes sem vseeno klical še enkrat na tržni inšpektorat RS ,kjer sem govoril z gospo tržno inšpektorico (prijazna!!), ki je samo potrdila moja predvidevanja:
Najbolje da počakam da pride moja priporočena pošta z pozivom za rešitev garancijskega popravila nazaj, potem pa kar takoj z vsemi dokazili na tržni inšpektorat RS.
Če pa lisjaki slučajno pošto dvignejo 30.dan, potem jim moram dat še 8 dni za odgovor.
Tile dnevi se kar nabirajo( danes je 72.dan kar sem nesel matično ploščo v popravilo!), samo se ne sekiram več.Tudi če berejo tele poste,me B.K.
Pa naj dvignejo 30.dan.
Sva pa z inšpektorico govorila tudi o drugih nepravilnostih v zvezi z spletno trgovino SOLO, katere bom z veseljem prijavil!
l.p.,
Borut
bf4ed ::
GO GO GO ROZKO!
Jaz sem tudi že imel razna presenečenja z njimi, ampak sem že pred 2 leti odnehal sploh pogledat kaj pri njih.
Jaz sem tudi že imel razna presenečenja z njimi, ampak sem že pred 2 leti odnehal sploh pogledat kaj pri njih.
Leks ::
ceneje.si ni brezplačen, če niso plačali so jih ceneje.si sami odstranili, lahko pa da so sami obupali.
klasicni ::
Tudi jaz moram rečt da je ta trgovina postala totalno zanič. Prek spleta sem naročil in plačal izdelek, ki je seveda na njihovi spletni strani označen kot da je na zalogi. Po parih dneh jaz kličem in vprašam, kdaj lahko pričakujem izdelek, pa mi povejo da je prišlo do napake, da tega izdelka sploh ni na zalogi. Rečejo da me bodo poklicali čez pol ure da mi povedo rešitev...
Po 5 urah ni še vedno nobeden klical... pokličem jaz, mi spet rečejo da me pokličejo čez pol ure. To se je v parih dneh ponovilo ene 6x. Vmes ogromno klicev, zasedenih linij, nedosegljivosti, ko sem jih pa dobil pa neprijaznosti.
Na koncu mi obljubijo da mi bodo preklicali naročilo in vrnili denar. Naročilo res prekličejo, a to da so denar nazaj nakazali je pa bilo potrebno še par klicev in opominov.
NIKOLI več!
Jaz sem tudi opazil da jih ni več na ceneje.si. Pa še to, tiste pozitivne ocene trgovine ki so bile tam jih zagotovo niso pisali kupci...
Po 5 urah ni še vedno nobeden klical... pokličem jaz, mi spet rečejo da me pokličejo čez pol ure. To se je v parih dneh ponovilo ene 6x. Vmes ogromno klicev, zasedenih linij, nedosegljivosti, ko sem jih pa dobil pa neprijaznosti.
Na koncu mi obljubijo da mi bodo preklicali naročilo in vrnili denar. Naročilo res prekličejo, a to da so denar nazaj nakazali je pa bilo potrebno še par klicev in opominov.
NIKOLI več!
Jaz sem tudi opazil da jih ni več na ceneje.si. Pa še to, tiste pozitivne ocene trgovine ki so bile tam jih zagotovo niso pisali kupci...
Krofek ::
Jao, js sm tudi dal ene rame v garancijo notr. Pa že več kot 45dni ne duha ne sluha. Skratka, jutri bom spet poklical, če ne bo nič, potem bom, poskusil po istem postopku kot ROZKO.
karkoli je že to...
KoMar- ::
Priporočene pošte ne sprejemajo...
No, no. Ne sprejemajo pošiljk z odkupnino v smislu "jaz vam vrnem okvarjen RAM, vi plačate odkupnino in smo zrihtali". Po zakonu je treba vse pomembne stvari, kot je npr. povpraševanje v zvezi z garancijo, poslati s priporočeno pošto.
ROZKO ::
Zdravo!
@krofek in ostali ki imate probleme z garancijo:
Vse zahteve v zvezi z garancijo moraš podati pisno s priporočeno pošto.Kolikokrat si klical ,kaj si govoril, kaj so oni tebi govorili... pri tržni inšpekciji ne velja nič.
Zato pa lisjaki ne dvigujejo priporočene pošte.
Tako je res na žalost pri nas da po 45.dneh, ko bi oni morali tebi že izročiti popravljen/nov izdelek, ti
lahko njim pošlješ poziv za izpolnitev garancije v skladu z zakonom.
Potem jim pa še pustijo 30 dni za prevzem kar je tudi čudno, ker za priporočeno pošto je ta rok 15 dni.
No, saj bomo videli.
Še enkrat pa povem vsem skupaj:
Ali se vam res splača tako J...T kot se jaz zaradi par EUR nižje nakupne cene?
Tole je živa resnica pregovora: "nisem tako bogat da bi poceni kupoval"
l.p.,
Borut
@krofek in ostali ki imate probleme z garancijo:
Vse zahteve v zvezi z garancijo moraš podati pisno s priporočeno pošto.Kolikokrat si klical ,kaj si govoril, kaj so oni tebi govorili... pri tržni inšpekciji ne velja nič.
Zato pa lisjaki ne dvigujejo priporočene pošte.
Tako je res na žalost pri nas da po 45.dneh, ko bi oni morali tebi že izročiti popravljen/nov izdelek, ti
lahko njim pošlješ poziv za izpolnitev garancije v skladu z zakonom.
Potem jim pa še pustijo 30 dni za prevzem kar je tudi čudno, ker za priporočeno pošto je ta rok 15 dni.
No, saj bomo videli.
Še enkrat pa povem vsem skupaj:
Ali se vam res splača tako J...T kot se jaz zaradi par EUR nižje nakupne cene?
Tole je živa resnica pregovora: "nisem tako bogat da bi poceni kupoval"
l.p.,
Borut
BlaY0 ::
KoMar-: Vsaka pošiljka z odkupnino je že defakto priporočena, ker dobiš "tracking" bar kodo in je zadeva sledljiva. Malo čudno bi bilo če zadeva ne bi bila priporočena, potem bi se denar na poti nazaj lahko kje izgubil ;)
ROZKO: Ja, to je cela kalvarija, postopek pa točno tak kot opisuješ. Vse mora biti uradno se pravi pisno in priporočeno, če ne ne velja nič. Po ZVPOT so oni tebi dolžni odpraviti napako v 45 dneh od prevzema oziroma v istem času dobaviti novo napravo v kolikor popravilo ni možno. Ker so tukaj možne mahinacije s temi roki za prevzem in potem še roki za odgovor bi jaz šel na nož in če si že zastavil vse uradno potem bi za vse dni po 45. naprej zahteval zamudne obresti pa magari po sodni poti, ker tukaj je pa "case" pa tudi če gre samo za princip! Zahteval bi tudi povračilo škode, ki mi je nastala zaradi vsega skupaj (recimo da ti je delo zaradi tega stalo). Po 3/20 in 2/37c ZVPOT je proizvajalec/serviser (v primeru uveljavljanja garancije) oziroma prodajalec (v primeru uveljavljanja stvarne napake) dolžan potrošniku kriti škodo ki jo je utrpel, ker stvari ni mogel uporabljati.
Mogoče še par stvari v zvezi s tem. Treba je ločiti med uveljavljanjem garancije in stvarne napake! To je bistveno!!! Zdaj pa "catch"... če uveljavljaš stvarno napako si upravičen do popravila, zamenjave, zmanjšanje kupnine (v sorazmerju z napako) ali vračilo celotne kupnine. Če pa uveljavljaš garancijo pa si upravičen samo do popravila oziroma zamenjave!!! Torej je BISTVENO, na kaj se v "uradni" dokumentaciji sklicuješ!
Dostikrat slišim kako folk "joka" na inšpektoratu in hoče vračilo kupnine za to in ono, inšpektor pa po črki zakona ne more izdati odločbe, ker potrošnik ni uveljavljal stvarne napake.
Še ena zanimivost... tržni inšpektorat, ki naj bi načeloma "varoval" potrošnika spada pod ministrstvo za gospodarstvo. Ministrstvo za gospodarstvo pa mora jasno spodbujati gospodarski razvoj kar pomeni, da se dostikrat postavi na stran gospodarskih subjektov. Tukaj pride potem v bistvu do popolnoma diametralnih interesov in zmaga ponavadi tisti, ki je pri uveljavljanju interesov višje na lestvici (se pravi v tem primeru MG).
ROZKO: Ja, to je cela kalvarija, postopek pa točno tak kot opisuješ. Vse mora biti uradno se pravi pisno in priporočeno, če ne ne velja nič. Po ZVPOT so oni tebi dolžni odpraviti napako v 45 dneh od prevzema oziroma v istem času dobaviti novo napravo v kolikor popravilo ni možno. Ker so tukaj možne mahinacije s temi roki za prevzem in potem še roki za odgovor bi jaz šel na nož in če si že zastavil vse uradno potem bi za vse dni po 45. naprej zahteval zamudne obresti pa magari po sodni poti, ker tukaj je pa "case" pa tudi če gre samo za princip! Zahteval bi tudi povračilo škode, ki mi je nastala zaradi vsega skupaj (recimo da ti je delo zaradi tega stalo). Po 3/20 in 2/37c ZVPOT je proizvajalec/serviser (v primeru uveljavljanja garancije) oziroma prodajalec (v primeru uveljavljanja stvarne napake) dolžan potrošniku kriti škodo ki jo je utrpel, ker stvari ni mogel uporabljati.
Mogoče še par stvari v zvezi s tem. Treba je ločiti med uveljavljanjem garancije in stvarne napake! To je bistveno!!! Zdaj pa "catch"... če uveljavljaš stvarno napako si upravičen do popravila, zamenjave, zmanjšanje kupnine (v sorazmerju z napako) ali vračilo celotne kupnine. Če pa uveljavljaš garancijo pa si upravičen samo do popravila oziroma zamenjave!!! Torej je BISTVENO, na kaj se v "uradni" dokumentaciji sklicuješ!
Dostikrat slišim kako folk "joka" na inšpektoratu in hoče vračilo kupnine za to in ono, inšpektor pa po črki zakona ne more izdati odločbe, ker potrošnik ni uveljavljal stvarne napake.
Še ena zanimivost... tržni inšpektorat, ki naj bi načeloma "varoval" potrošnika spada pod ministrstvo za gospodarstvo. Ministrstvo za gospodarstvo pa mora jasno spodbujati gospodarski razvoj kar pomeni, da se dostikrat postavi na stran gospodarskih subjektov. Tukaj pride potem v bistvu do popolnoma diametralnih interesov in zmaga ponavadi tisti, ki je pri uveljavljanju interesov višje na lestvici (se pravi v tem primeru MG).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Steinkauz ::
Priporočene pošte ne sprejemajo...
No, no. Ne sprejemajo pošiljk z odkupnino v smislu "jaz vam vrnem okvarjen RAM, vi plačate odkupnino in smo zrihtali". Po zakonu je treba vse pomembne stvari, kot je npr. povpraševanje v zvezi z garancijo, poslati s priporočeno pošto.
Ja že mogoče. Jst sm nekje na strani prebral al so mi clo oni povedal, da priporočenih pošiljk preprosto ne sprejemajo.
Okapi ::
Nekaj mi ni čisto jasno. Če dobiš recimo od sodišča ali davkarije priporočeno pismo, in ga ne dvigneš na pošti, ti ga čez dva tedna poštar vrže v nabiralnik in se uradno in zakonito šteje, da si ga dobil. Zakaj za štacune ne bi veljalo enako?
O.
O.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 14085 (6561) | dwinxp |
» | Trgovina Solo.siOddelek: Pomoč in nasveti | 4101 (2309) | mrbungle |
» | Pomoč pri reklamaciji !!!Oddelek: Pomoč in nasveti | 2679 (1959) | solatko |
» | Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 mesecaOddelek: Kaj kupiti | 4767 (2934) | Leks |
» | Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovilOddelek: Kaj kupiti | 3138 (2453) | grex |