» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
6 / 16
»»

lambda ::

Hotel sem uveljaviti en garancijski zahtevek, v 2 tednih poslal nekaj mailov kaj naj storim (naj nesem na kak servis, prinesem njim, kakršnakoli informacija) in ni bilo odgovora ne iz reklamacije@solo.si, ne iz trgovina@solo.si.

Zato sem šel danes direkt tja in se mi je zdelo, da bo model kar umrl od napora, ker je moral tisti papir napisat. Sj to ne moreš verjet ...

Steinkauz ::

Ja pr men je blo tud podobno, k sm pršu vrnt grafo. Je zgledal k da bo crknu k ma neki dela zdej :\

Swiwer ::

Ce sem jaz pravilo opazil sta tam vedno samo dva cloveka ... en tip in ena zenska. Ocitno sta (vsaj vecinoma) sama in nimata dosti casa oz. volje na maile odgovarjat.

Drugace pa kot je bilo ze receno, ne nakazujte denarja vnaprej. Lahko gre vse OK, lahko se pa zalomi (artikla ni na zalogi) in v tem primeru boste brez denarja in brez artikla vec dni, tednov, mesecev. Pri placilu z gotovino pa se nikoli ne more zalomiti. Ce je, gres in prevzames oziroma placas postarju, ce ni pa kupis drugje. Vec kot ocitno je tudi to, da na maile ne odgovarjajo zato raje poklici po telefonu. Pogosto se na "modri" stevilki ne oglasijo ampak na tisti drugi stevilki se pa, vsaj tako sem jaz opazil. Sploh ce se gre za kako garancijo jih je treba poklicat ne pa mailov pisat ker s tem zgubljas cas (dni).

Jaz osebno sem pri njih enkrat pred meseci vrnil totalno nefunkcionalno racunalnisko ohisje. Najprej sem nameraval biti birokratski pa iskal stevilko/kodo za vracilo in jim maile posiljal, potem sem jih pa poklical in so mi rekli da naj enostavno prinesem ohisje nazaj pa bomo uredili. Skratka ne smete mencat ampak telefon v roke pa akcija, da se takoj zadeva premakne. V primeru mojega ohisja sem se dogovoril, da znesek prestavijo na bratov artikel, ki ga je ravno takrat kupoval in ni bilo problemov, tako da ne vem kako bi se obnasali ce bi zahteval denar nazaj (ali bi ga vrnili ali bi mi zaceli bluziti s 30-dnevnim zakonom). V tem primeru je slo torej gladko.

Na zadnje, v ponedeljek, sem pa narocil en 500 GB disk in ob 11:30 dobil mail, da je bil poslan. Ob 13:00 sem jim poslal mail (ocitno sem v casu od zadnjega narocila pozabil da je to useless) in jih vprasal ce so disk dejansko ze poslali ali pa je mozno dodati se en artikel. Predvideval sem da oddajo na posto dejansko sele ob 16:00, da odnesejo vse skupaj za vse zato sem mislil da bom dobil takoj odgovor in da bom takoj dodal se en artikel do 16:00 in da vse skupaj dobim potem naslednji dan v torek. Seveda odgovora ni bilo, prisel pa je ob 21:30 (WTF?) v katerem je pisalo, da so posiljko ustavili (WTF?) in da naj sestavim se eno narocilo pa da bodo poslali skupaj. Sicer sem pizdil sam pri sebi ces da ne mislijo z glavo ampak ok, sem potem v torek dodal se dva artikla in poslal mail in pricakoval vse skupaj naslednji dan v sredo. Okoli 13:30 v torek me pa poklice tisti tip iz SOLO (wow, on mene) in pravi, da jim je paket v ponedeljek "usel" (lol) in da bi ga moral dobiti "danes" v torek. 90% ocitno je bilo da ga ne bom dobil "danes" ker je bila ura ze 13:30 ampak je bila krivda verjetno pri paketni sluzbi Poste Slovenije. Vseeno me je vprasal ce mi poslje tista dva "dodatna" artikla (ocitno je mail vsaj dobil in prebral ce ze ne odgovarja nanj) pa sem rekel da ne, ker se mi ne splaca zaradi postnine (ce bi slo skupaj z diskom bi bila brezplacna postnina). No ampak, surprise surprise, je rekel da bodo poslali brez postnine, ker so mi pac obljubili da bodo poslali skupaj z diskom. Ok cool pol pa ja. Naslednji dan v sredo, torej drugi dan po narocilu, sem najprej prejel "dodatno" narocilo od navadnega postarja, dve uri kasneje pa disk, od paketne sluzbe Posta Slovenije.

Tudi ob tem narocilu v SOLO torej naceloma brez vecjih problemov, tiste majhne, ki so nastali so pa recimo popravili s to gesto brezplacne dostave za dodatno narocilo.

Je pa to ze drugi primer, ki sem ga imel pri on-line narocanju, ko paketna sluzba ne dostavi paketa naslednji delovni dan. Prvic se je to zgodilo ko sem narocil pri PC-Plus (Acord92) ko so baje poslali paket v petek preko GLS, dobil pa sem ga sele v torek! V primeru narocila v SOLO pa je paket oddan v ponedeljek preko Poste Slovenija prisel sele v sredo. Recimo da jim verjamem da so res oddali kot pravijo in so paketne sluzbe zanic. Nekaj vas je takih ki dobite takoj naslednji dan tako da blagor vam. Jaz sem iz LJ pa ne uspem dobiti robe iz ljubljanskih trgovin naslednji dan, ceprav narocim ob 11:00 uri.

V glavnem tezav z vracanjem v garancijo oziroma zahtev za vracilo denarja se nisem imel in upam da jih tudi ne bom, glede na to kar se da prebrati v teh postih. Ce pa bi se karkoli pojavilo pa vem da ne bom pisal mailov ampak jih bom poklical ali pa celo direktno k njim prisel osebno. Samo tako je verjetno moznost kaj doseci.

Pa se nekaj, jaz bi kot komentar ob narocilu (ce je to mozno, sicer pa v dodatnem mailu) napisal da sem narocil artikel ki je oznacen kot na zalogi in ga pricakujem v roku 2 do 3 dni. Ce ga ni na zalogi naj me o tem obvestijo oziroma mi kasneje artikla ne posiljajo (stevilo dni bi pac dolocil glede na mojo potrpezljivost). S tem jim vnaprej povem kdaj naj narocilo obravnavajo kot stornirano. Jaz se definitivno ne bi zajebaval z njimi ce o artiklu ali o obvestilu ne bi bilo ne duha ne sluha. SPLOH pa se ne bi obremenjeval s preklicevanjem narocila. Kot kupec NISI OBVEZAN sprejeti nobene posiljke in jo lahko zavrnes. Ce se meni ne bi dalo, tudi vrat ne bi sel odpret postarju. Nihce ti ne more NIC. Ce so oni zajebali ali pa niso brali mailov bodo pac za to nosili stroske in paket dobili nazaj. To sicer nerad govorim, ker je PREVEC neresne mularije in klosarjev, ki to zlorabljajo (narocijo robo, drug dan grejo pa rajs 5 gajb pira kupit za ta denar, paketa pa ne dvignejo) ampak posteni in resni kupci naj pac vedo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Swiwer ()

solatko ::

Jaz sem isto iz LJ in vsako stvar v Ljubljanskih internet trgovinah dvignem osebno, nisem imel še nikoli problemov. Pošta je pa tako, največkrat mi poštar prinese lepo v kuverti obvestilo, da sem prejel paket, pa če prav sem bil cel dan doma. Že nekaj krat sem urgiral na Pošti Slovenije, dispečerskem centru na Viču in na upravi v MB, pa se poštarji (dostava paketov) veselo vozijo mimo, po pritožbi, pa se včasih celo zgodi, da kakšen paket celo pride na naslov. Z dostavo specializiranih dostavnih služb, pa nisem imel nikoli problemov.

LeQuack ::

Vse te slabe inskušnje me spominjajo na stare dobre čase. PS: Mlacom ;((
Quack !

balkanec ::

S tem Mlacom-om sem jest zasvicu full. Pa Acord92 al kaj je ze pa niso bili nic bolji. Vcasih te prime, da bi tud kerga ustrelu. Na PCplusu sem dozivel tak odnos njih do mene (kot stranke), da nisem mogel verjeti da se to v resnici tudi dogaja. Pa sem pisal direktoru - po odgovoru sem videl na kakih temeljih vse stoji.
Ti si ziher pozigalec !!!

robotek87 ::

Jaz slabih izkušenj s solo.si še nimam. Edini problem je, da sami od sebe nočejo sprejeti naročil (šele ko jim pošljem mail se zbudijo in odpošljejo še isti dan), to se mi zgodi pri vsakem nakupu, tako da imam že en template prištiman k naročujem. :D

lambda ::

Živjo!

No, pa se zgodba nadaljuje ...

Prejšnji teden sem solotu prinesel eno torbo za prenosnik od punce, gre za firmo Tucano. Torba ima 2 leti garancije (prav priložen en lični listek) in je v 3 mesecih od nakupa ~10x nesla prenosnik v Lj. Zatrgal se je ročaj oz. je počil en šiv pa malce se je scufalo blago okrog tistega šiva. Doma tole z navadno hišno šivanko zelo težko zašiješ tako, da bi držalo za ziher, če pa sploh ne bi popravil, pa bi se zadeva sigurno še bolj nacufala in bi vse skup razpadlo pomojem.

Danes pa me Solo kliče, da je servis zavrnil popravilo, ker je to posledica uporabe?!? Kaj potem krije garancija? Ima kdo kako idejo, na koga se lahko človek v takem primeru obrne?


edit:
Ok, dobil servis in se malce "pomenil", baje bodo zrihtali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lambda ()

solatko ::

Neseš k čevlarju na Vodnikovo, pa ti zašije.

Swiwer ::

En zanimiv clanek v Zurnalu o e-mail.si. Vemo, da je email.si = solo.si in glede na to kaj se dogaja z email.si se sprasujem, ce nebo kmalu tudi solo.si na isti nacin mrknil. In kam potem z izdelkom, ki bo sicer se v garanciji ?

http://www.zurnal24.si/Email-si-ne-dela...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Swiwer ()

BuBBle.D ::

Pošlješ uvozniku oz. pač v tujino k proizvajalcu. Ni druge opcije.
|MSI MPG Z690 EDGE|Intel Core I7-13700K|64GB Viper Steel 3600Mhz|
|Zotac Trinity 3090 OC|EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB|
|ASUS TUF Gaming GT501|Corsair AX1200W|Samsung Odyssey G7 32"|

IVo ::

Balkanec jaz sem vodja maloprodaje v pcplusu oz. acordu in do sedaj nisem imel nobenih problemov ki jih ni bilo možno rešiti (seveda v okviru zakonov, delovanja izven le teh pa pri nas ni...).

balkanec ::

Balkanec jaz sem vodja maloprodaje v pcplusu oz. acordu in do sedaj nisem imel nobenih problemov ki jih ni bilo možno rešiti (seveda v okviru zakonov, delovanja izven le teh pa pri nas ni...).


Sej nisem hotu, da se gre koga ubit :D

Vesel sem za vas, da niste imeli problemov do sedaj in naj bo tako v bodoce. Jest jih tudi nimam vec - ne kupujem vec v PCPlusu ;)
Ti si ziher pozigalec !!!

Leks ::

@nubes

Tvoj primer torbe me spomni na primer moje punce, ki je v Maya Maya kupila vrhnji del trenirke za takratnih cca 20k SiT, ko se je prvič peljala v avtu je bilo v njem polno dlak, saj ji je varnostni par rezal trenirko na desnem ramenu in levem boku. Seveda to reklamirama, mislim wtf toliko denarja za takšen šrot, pa se zadeva pošlje k izvedencu tekstilne stroke, ki v obrazložilu piše, da je to posledica uporabe in da bodo z nekaj pranji sledi rezanja izginile.

Verjemi, še danes so sledovi vidni!

In kako si se ti "pomenil", da bom vedel za prihodnje.
Lp

xardas212 ::

Danes sn pri solo.si naroco proesor, matični in ram preden sn opravil nakup sn jih poklical če imajo vse na zalogi in mi je odvrnil da majo nato sn plačal preko spleta z viso in sn takoj dobil majl o opravljenem nakupo cez 2 uri pa da je bil paket poslan in da bo naslednji delovni dan pr meni


zanima me hodijo poštarji ju3 na pustni torek ?? pošilka je bila poslana ob pol treh popoldan iz ljubljane na ptuj ?

lp denis

Leks ::

jutri ni državni/cerkveni praznik, tako da načeloma pošte delajo, razen če se poštarji ne bodo prenajedli krofov :)

Vso srečo pri dolgotrajnem delovanju komponent, saj nočeš iti skozi pekel reklamiranja izdelkov pri njih :)

xardas212 ::

Evo v pondelek naroco cez 2 uri dobo sporocilo da je poslano, naslednji dan pošta prpelal



mnenje: zelo zadovoljn, priporočam nakup


lp denis

Leks ::

"mnenje: zelo zadovoljn, priporočam nakup"

...v upanju, da nikoli ne bo potrebe po reklamaciji :))

Klemenn ::

pa k mi en lahk razloži.zakaj?

če kupiš monitor philips recimo pri njih ga dobiš mnogo ugodneje (če ga, ko ga, ok to vam dam prov)
če je z njim kaj narobe greš na gugl in najdeš uradnega serviserja za philips in mu neseš tole lepo tja z računom, mogoče pokličeš pa celo po pošti pošleš in stvar je rešena. ne rabiš nč solota tle

ok, če kupujete nekej čungalunga znamke, kjer pooblaščenega v slo sploh ni...ja to pa je problem :) sm to pa ni problem solota ampak kr vseh trgovin bi jz reku

Utk ::

"mnenje: zelo zadovoljn, priporočam nakup"

...v upanju, da nikoli ne bo potrebe po reklamaciji :))

To bi lahko rekli za vsako slovensko spletno trgovino(in verjetno večino drugih). Jaz se zarad tega že dolgo ne sekiram. Kupim tam, kjer je najceneje, ko bo kaj narobe, bo itak povsod sranje, ampak enkrat že dobiš svoje. Samo vnaprej na plačat nikdar.

fosil ::

če kupiš monitor philips recimo pri njih ga dobiš mnogo ugodneje (če ga, ko ga, ok to vam dam prov) če je z njim kaj narobe greš na gugl in najdeš uradnega serviserja za philips in mu neseš tole lepo tja z računom, mogoče pokličeš pa celo po pošti pošleš in stvar je rešena. ne rabiš nč solota tle

To deluje samo če je trgovina monitor kupila pri slovenskem uvozniku. Če so monitor nabavili kje drugje, recimo v tujini, potem se lahko za garancijo v Sloveniji obrišeš pod nosom. Razen seveda če ima izdelek mednarodno garancijo.
Tako je!

AndrejS ::

2x kupoval pri SOLO, bil "pogojno" zadovoljen.
Pri obeh nakupih sem po enem tednu klical, kaj je z mojo pošiljko , seveda na 080-help se noben ne oglasi, treba poklicat na 01-xx-xx-xxx. Po klicu je obakrat prispela pošiljka naslednji dan. Sedaj pa ne vem ali je klic pomagal ali pa sem bil malce neučakan.

solatko ::

fosil - napačno si predstavljate mednarodno garancijo. Če ti kupiš izdelek v Nemčiji, ti velja garancija samo v Nemčiji, če pa Nemec pride sem na obisk in se mu zadeva pokvari, jo pa z mednarodno garancijo tukaj, pri našem servisantu zastonj popravi, če je treba zamenjat, bo dobil vrnjeni kos v Nemčijo, k svojemu servisantu, zato moraš izdelek vrnit prodajalcu in on ga pošlje na servis ali grosistu, pri katerem on nabavlja.

Fizikalko ::

Evo, včeraj naročil Flash Voyager 16 GB GT, dobim pa danes navadnega (brez GT). Arrghhh!

Solo no more.

shany ::

Pr solo že kupil kar nekaj stvari in imel sem to srečo, sa sem dobil več kot sem naročil.... torej dobil sem še poleg probleme.

Ne da se mi pisat, kaj vse se mi je zgodil, ker bi lahko zapolnil A4 format lista.

V glavnem NIKDAR VEČ!!!!

carcar ::

V ponedeljek sm naroču avtoradio, ki so ga imeli na zalogi (vsaj tako je pisal na spletni strani). Čakam v torek, da bi dobil mail od njih da je naročilo v obdelavi al pa kar kol, ampak zaman... Čakam v sredo... ista zgodba... Vzamem telefon v roke, jih pokličem, se oglas en model k se mu komi da živet, ga uprašam kako je s pošiljko, in prav da nej bi do konca tedna oni dobil to... Pa jst njemu, da na spletni strani piše da majo na zalogi, in on men čist lagano "jah veste, zaloge včasih poidejo, počakte do konca tedna". In ok... Počakam do petka, spet nism dobil maila, kličem nazaj v trgovino, vprašam kako je s pošiljko, so dobili že al ne, in mi reče "ja vrjetno bomo dobili drug tedn"... Mislm haloooo... Te ljudje k delajo tm niso normalni... Ljudje rajš dejte 20 al pa 30 € več pa kupte drugje stvari. Si boste pršparal živce za stara leta...

lambda ::

Neseš k čevlarju na Vodnikovo, pa ti zašije.


Če ne bi na torbi ponosno bingljal listek "2 Year Warranty!", bi bila torba pri čevljarju še preden bi karkoli spraševal na solo, ampak alergičen sem na takšne marketinške fore, gre preprosto za pricip - naj popravijo, če se že hvalijo s tem.

In kako si se ti "pomenil", da bom vedel za prihodnje.


Najprej sem prijazno vprašal, kaj torej krije 2-letna garancija, če ne okvar, ki bi bile poskedica normalne uporabe - kot laik sem namreč nisem mogel domisliti drugega načina okvare torbe, kot pri uporabi sami. Pa strokovnjak na drugi strani linije ni vedel odgovora. Potem je še nakaj bluzil, sem samo rekel, da se nimam namena prepirat, naj popravijo pa bo vse v redu, sicer se bom obrnil na kak pristojen organ.

xardas212 ::

jaz sn pa prej rajsi poklico pa malo zatezo pa sn dobo takoj drugi dan :D

Ashrack ::

NUBES
pravilno si naredil.
Ali so ti potem torbo popravili in kaj si jim vse moral zagroziti?
....

staneee11 ::

Hej,
jst sem pri njih naročil prejšnjo sredo (4.3.) komponent za cel komp. Je pisalo da je vse na zalogi. Potem sem v ponedeljek vidu tole temo in sem se takoj podvizal poklicati. Mi je gospodična povedala, da je problem z osnovno ploščo, ker je ni in je ne bo več in mi predlagala alternativo za isto ceno. Sem pogledal za kakšno zadevo gre, poklical nazaj v 5 minutah in je rekla, da bo danes šlo naprej, glede na to, da je bila ura 1. Sem se pa vprašal, kdaj so me nameravali poklicati, da osnovne plošče, ki sem jo naročil ni. Mogoče čez kakšen teden, dva?!
No, danes sem pričakoval pošiljko, pa je ni bilo. Kličem v čem je problem, pa je tip rekel, da bo danes šlo naprej. In da če bo slučajno kaj narobe, če ne bo, da me pokliče. Mislim, kaj naj bi šlo narobe?!
Kakorkoli pred 1 uro sem dobil mail, da je pošiljka šla naprej. Upam da jutri dobim in bo vse ok.
Jst bi rekel, da so pa vseeno dost cenejši in bi naslednjič še vzel pri njih (no ne hvali dneva pred jutrom:). Nikoli pa plačat v naprej. Pa če bi mi rekli, da nečesa nimajo in dobijo takrat in takrat, bi jim rekel, da se ne trudit in vzel robo drugje. Potem pa tudi če mi pošljejo. Tako kot je že nekdo napisal. Nič ti ni treba sprejeti.
Lp

Galaxy ::

se oglas en model k se mu komi da živet,

To je najvrjetneje komentar stoletja :)) drugače pa je živa resnica.

Tile na solo.si, to so navadni kmetavzari. Ej res, JANUARJA sem poslal e-mail da so mi crknli RAMi. Čez 1 tedn pošlem še enkrat, ni odgovora. Pošljem FEBRUARJA še en email, ni odgovora. Pošljem na info@solo.si, ni odgovora. Torej končno jih pokličem 22. februarja, da zakaj niso prebrali mojih emailov. Povem jim, s katerega naslova so napisani itd.. in kaj se zgodi: reče mi da mojih emailov ni dobil, čeprav sem pošiljo iz 2eh poštnih računov: gmail in T-2.

Kakorkoli že, danes je 11. MAREC, čakam kaj se bo zgodilo, saj sem pošiljko poslal 23. februarja. Ni odgovora.. zaj se bom spravo na telefon in jih bom poklico.

KDORKOLI TO PREBERE, VRJEMI MI, ZA TISTIH 2€ MANJ KOT PONUJAJO ZA IZDELEK DOBIŠ 200x VEČ SRANJA. NE KUPUJTE PRI SOLO.SI

****

kakorkoli že, sedaj sem jih poklical in zanimivo, danes se mi ni oglasil tisti neki zbediranec, ampak mi je rekel da bo šel dol pogledat, kaj se dogaja z mojim naročilom in da bo skušal danes vse to urediti. Rekel mi je tudi da me bo poklical, kako in kaj je s stvarjo. Me prav zanima..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Galaxy ()

infidel ::

Zgolj eksperimentalno bi lahko kdo teh 6 strani sprintal in poslal direktorju tja na Solo. Morda se bo le videl v speglu, hehe :).

Meizu ::

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Pajade...;(( Kere budale... (citirano iz njihovih pogojev uporabe)

LeQuack ::

Zgolj eksperimentalno bi lahko kdo teh 6 strani sprintal in poslal direktorju tja na Solo. Morda se bo le videl v speglu, hehe :).


Ta direktor je ženska.
Quack !

c3p0 ::

Kritika jih verjetno ne zanima. Glede na poste tukaj, očitno tudi izobraženi glede realnega stanja še vedno kupujejo tam. Se jim očitno izide.

Zero001 ::

Kako pa prekličeš naročilo? sem jim poslal odgovor na potrditveni mail in dodal stavek "PREKLICUJEM NAROČILO", pa mi niso nič odgovorili...

Utk ::

Kako pa prekličeš naročilo? sem jim poslal odgovor na potrditveni mail in dodal stavek "PREKLICUJEM NAROČILO", pa mi niso nič odgovorili...

Zamisli si, kako bi oni preklicali oz. nekako odpovedali tvoje naročilo. Enostavno ne bi nič naredili, ti bi pa čakal in čakal...predlagam, da narediš enako :)
Jaz tam kdaj kaj kupim, zakaj pa ne, cenejše je, z reklamacijami si pa itak nimaš kje kaj pomagat. Razen na uradnih servisih. Plačal pa tudi ne bom nič vnaprej.

Leks ::

ti si naročilo preklical prek maila, svoje si opravil. Če ne gledajo mailov je njihov problem.
Paketa pač ne prevzameš.

_sem_ ::

No tud jaz nisem vedel da je z njimi tako in sem naročil nekaj kar je izgledalo na zalogi, potem pa en teden od njih ne bev ne mev, pa sem poklical. Ni šlo potem čudežno takoj naprej, ker ene stvari še vedno ni bilo in naj bi prišla čez kakšen teden. Da imajo težave s stanjem zalog... OČITNO. Vprašanje je al sploh imajo skladišče ;)
V glavnem, če že mislite pri njih kaj naročat, prej povprašajte glede zaloge po telefonu. Pa recite naj preveri v skladišču, ker sem vam jaz povedal da mi je on povedal da stanju zalog v njihovi bazi ni za verjet.

Tim Burton ::

Včeraj prevzel svoj paket. Da ne omenjam da jih je v tisti luknji ravno komaj za najdit. Spraševal sem že mimoidoče ljudi ki so bili očitno zaposleni pri Delu (isti naslov Dunajska 5) pa sploh vedli niso kaj je to Solo :D. Pridem notri en tip v srednih letih, stopim dva koraka naprej, pride ženska in mi 2x ponovi naj stopim nazaj, tako da sm rabu pred vhodnimi vrati jim povedat priimek da mi je on tist prnesu pa da sem plačal. Nobenega "Hvala", "Dober dan", "Nasvidenje" ko da bi bil zrak. V glavnem sam še za podminirat vse skup.

SepoX ::

Kupil si pa vseeno:))

Leks ::

SOLO wins :)

Fios ::

Pred več kot enim tednom sem pri solo.si naročil trdi disk in 2,5" ohišje. Po njihovih podatkih vse na zalogi. Sedaj pa čakam in čakam pa nič.

Da citiram nekaj, kar imajo napisano na njihovi spletni strani:

...zato vam kupljeno blago dostavimo na vaš naslov na območju Slovenije naslednji delovni dan po vašem opravljenem nakupu, če je blago na zalogi in če je naročilo prejeto do 15:00 ure. V nasprotnem primeru vas obvestimo o točnem datumu dostave.


Aha...sem si pred naročilom prebral njihove pogoje uporabe in si mislil, da se bodo verjetno držali tega, kar so napisali: Če je blago na zalogi (po spletni trgovini je), ga dobim že naslednji dan, ali me pa obvestijo kdaj ga dobim.

Sanjala svinja kokoruz...

TOP ::

Ma žiher je nevem kolk bolj poceni,nebi tam kupu,ker že z odnosom do stranke naredijo občutek,kaj tle delaš.

joze67 ::

..., ali me pa obvestijo kdaj ga dobim.


Morda pošiljajo preko email.si strežnika :D

p|X| ::

preko firme smo naročili telefon pri solo.si, zraven smo dobili dobavnico in še nek papir vendar ne računa ?!?

sedaj ko skušamo doklicat se nihče ne javi včasih celo prekinejo zvezo.
Na maile pa itq ne odgovarjajo.
Je firma še sploh živa la kaj se dogaja ma kdo kak info ?

lp

Leks ::

Osebno pejte tja z macolo v roki in podrite vrata :)

Bellzmet ::

AHAHAHahaha, vedno se nasmejim, ko kljub vsemu napisanemu, potem folk še vseeno naroča pri Solo in potem takšne sprašuje.

Srčno upam, da ste vnaprej plačali:D

lp

BALAST ::

Jaz sem imel samo dobre izkušnje prek osebnega prevzema. Brskal sem po www.ceneje.si pa sem ugotovil da imajo za 5-10% cenejše stvari, kot pri konkurenčnih podjetjih.
Zato sem si napisal kaj potrebujem in naročil pri Solo. Njihov šefe je dvignil telefon in mi rekel, da imajo na zalogi ter lahko pridem popoldne iskat, ko bodo dostavili do njegove pisarne.
Prišel sem tja in me je direktor povabil v pisarno, kjer sva vse naložila na mizo, se za 10minut pogovorila kako kaj deluje pa kaj priporoča za lažje delo z računalnikom na hitro vpisal moje podatke v računalnik in mi podal roko. Račun sem plačal pri tajnici z gotovino in odšel veselega občutka, da so lahko tudi majhna podjetja prijazna.

Lahko da imajo kakšno pomanjkljivost, toda v mojem primeru ni šlo nič narobe. Tok, tok na les.

Leks ::

Jaz imam pa občutek da so pravzaprav majhna podjetja tista, ki so prijazna, velikani pa dokaj brezbrižni do nas potrošnikov, v smislu "vzemi če hočeš..." Dostikrat pa pri velikih tako in tako ne prideš do žive osebe, ki bi ti lahko pomagala.
««
6 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8614068 (6544) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394099 (2307) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342676 (1956) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314763 (2930) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173134 (2449) grex

Več podobnih tem