Forum » Programska oprema » Photoshop cs3 problem (save for web gumb ni obarvan)
Photoshop cs3 problem (save for web gumb ni obarvan)
;-) ::
Imam problem. V photoshopu cs3 se mi gumb save for web ne obarva, posledica tega je da ne morem shranjevati izdelkov v .gif formatu, ki pa je nujen za moje delo.
Screen:
Screen:
- zavaroval slike: volkec ()
iration ::
ugibam, daj merge layers al pa flatten image.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Limit-sky ::
Mislim, da je 32 bitna barvna globina namenjena barvni korekciji fotografij. V tem primeru imajo senčeni predeli na sliki veliko več informacij kot v 16 bitih. Uporablja se za to, da iz fotografije najprej v 32 bitnem načinu "izvlečeš" čimveč, potem pa jo spremeniš v 16 bitno.
Pri raznih logotipih, kjer so ponavadi čiste barve in ni veliko prehodov, pa ni razlike. Pa tudi noben klasični tiskalnik in tiskar ti ne more natisniti niti 16 bitne barve v celem obsegu. Gre za to, da je vsaka barva v fajlu (bodisi RGB ali CMYK) definirana z 16 ali 32 biti. Posledično je fajl tudi veliko večji. Za 99% ljudi, ki se ne ukvarjajo ravno s profesionalno obdelavo fotografij je dovolj 16 bitov. Mislim, da pa pri npr. Playboyu ali NG kar pridno uporabljajo 32 bitov, ker so pri forografijah koža in narave zelo majhne razlike med odtenki.
Pri raznih logotipih, kjer so ponavadi čiste barve in ni veliko prehodov, pa ni razlike. Pa tudi noben klasični tiskalnik in tiskar ti ne more natisniti niti 16 bitne barve v celem obsegu. Gre za to, da je vsaka barva v fajlu (bodisi RGB ali CMYK) definirana z 16 ali 32 biti. Posledično je fajl tudi veliko večji. Za 99% ljudi, ki se ne ukvarjajo ravno s profesionalno obdelavo fotografij je dovolj 16 bitov. Mislim, da pa pri npr. Playboyu ali NG kar pridno uporabljajo 32 bitov, ker so pri forografijah koža in narave zelo majhne razlike med odtenki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov ekran - elipseOddelek: Pomoč in nasveti | 5659 (5057) | Opkow |
» | Obdelava slike - orodje Resize - FiltriOddelek: Zvok in slika | 2292 (1873) | G@c |
» | Nov članek izpod Senitelovih prstovOddelek: Novice / Nova vsebina | 2115 (2115) | BigFoot |
» | geforce2mx trgajoce tekstureOddelek: Zvok in slika | 1177 (1035) | Buggy |
» | Grafična za špile!Oddelek: Kaj kupiti | 1663 (1299) | Koci |