» »

geforce2mx trgajoce teksture

geforce2mx trgajoce teksture

VASkO ::

ze dolgo cajta mam ta problem v igrah pri 16btini globini barv (operation flashpoint, hidden&dangerous, UT,...), nakar pogledam na geforceFAQ in preberem, da vcasih pomaga zamenjat barve na 32bit in voila - grafika brez ene napake. Zaj pa me zanima, zakaj je to tako? So driverji pod 16bit z novimi igrami zanic ali je mozno, da graficna odpove v 16bitnem nacinu?

to me zelo moti, aja probal pa sem vse kar se sprobati da:
detonatorje od 6.50-14.70
dvigovanje voltaze I/O in AGP
underclockanje proca in graficne
zamenjava BIOSa na plati in graficni

ni ne pomaga, ce pa dam barve v 32 bit pa problemov ni.

Zaj pa se vi meni povejte, mate kake probleme z geforci v OPFlashpoint pri 16bitni globini s T&L (predvsem sence se trgajo pa stavbe so popacene pa to- pri 32 bit pa je vse vredu)?

alien-w ::

kero kartico pa mas to? jest imam guillemotovega gf2MX, pa dela cisto ok tudi pri 16bitnih barvah. Nic popacenj, nic artifaktov cudnih... tudi ce mam OCjanega na 215/230, ce dam pa na vec kot 215/230 se pa ze kdaj pa kdaj ksna crta cudna narise...

VASkO ::

MSI starforce 816 (bt869), kaj jaz vem, mogoce pa je kriv bios za plato, bom probal. aja, mogoce pa je kriv BIOS za kartico. kerega mas ti na kartici (verzija)? mi ga lahko posljes na mail?

kmalu bom popizdo, ker to ne more biti res, da so prav vse igre popacene (predvsem okna na zgradbah se kdaj popacijo), v OPF pa so sence uzasne, preko njih pa so vzporedne neosencene crte. Jaz bom znoro!!!!!!

Binji ::

Zakaj pa ne spilas na 32bitnih farbah?
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

VASkO ::

zato ker dela pocasneje, razlike pa med akcijo itak ne opazis

pac ne gre mi v glavo, ali je to krivda nvidie, ali je kartica hin, ali je plata kriva ali pa je vse skupaj za en drek ali pa nihce noce priznati, da ima tudi to napako. fora je tudi, da eni spili delajo cisto vredu (tudi 3dmark2001 in 2000), je mozno, da je OPF pogon za en drek? samo kaj sem bral po forumih, nihce nima teh tezav (razen z radeoni) pa tudi screenshote sem gledal pa cista slika... kaj je narobe? me ze glava pece...


no da boste vedli o cem govorim - ena slika za pokusino

poglejte senco, kako je crtasta in pikcasta pa zgleda kot da je sestavljena iz vecih senc - obupno, poleg tega pa se tudi okna vcasih trikotijo in premikajo...

tropinovec ::

tudi pri meni je takšna slika pri 16 bitnih barvah pri 32 pa postane OK!

MSI K7T turbo
MSI starforce 818 geforce 2mx...

;(

VASkO ::

no, zdaj hvalabogu vem, da je OPF hroscati in ni moja graficna zanic...

Senitel ::

No to ni glih problem engine-a... To je klasičen z-aliasing (ker GeForce-i ne morejo met 16bpp front bufferja in 32bit z-bufferja)... Probaj vklopit un "alternative depth buffering technique", čeprav nisem ziher, da je to to...

VASkO ::

vklopil pa nic ne pomaga

kaj pa vi mate lepo sliko, dajte malo o tem porocat, se je se samo en javo, ko ma isto napako

Buggy ::

Tudi pri meni se pojavljaja isti problem, vendar samo sedaj ko sem instaliral 12.41 driverje. Prej sem imel verzijo 6.50 in tega nisem opazil. Sem pa spreminjal nastavitve z NVmax-om. Morda tici problem prav tukaj.
Imam isto graficno kot ti VASKO, MSI 816 in WIN98
Senca je kar "poduplirana" drugace pa ni problemov v igri OFP.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obdelava slike - orodje Resize - Filtri

Oddelek: Zvok in slika
202266 (1847) G@c
»

3d mark 2001 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
1017499 (6372) Doc
»

long live Vodoo 3 (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
604674 (3948) Senitel
»

Grafična za špile!

Oddelek: Kaj kupiti
281644 (1280) Koci
»

timedemo

Oddelek: Igre
131577 (1397) Quickbeam

Več podobnih tem