» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
82 / 90
»»

kixs ::

Kot fizicna oseba preko eBaya prodas rabljeno rec v tujino (izven EU). Kupec ni zadovoljen in ti rec vrne. Carina zadevo ponovno "ocarini" z DDV-jem. Po pritozbi ugotovis, da v vsakem primeru placas vsaj nek postopek, ki kosta cca 30EUR. Ce je DDV-ja manj, se ne splaca s tem ukvarjat. Dodatne stroske moras pozret...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Mare2 ::

Mene zanima, če lahko kdo "zrihta", da oderuhi na Pošti Slovenije ne bodo več zaračunavali 2,50 EUR stroškov carinjenja, če je DDV že plačan.

Ne vem, morda preko varstva potrošnikov, kakorkoli. Ker to je pa to much.

Samo ne bi pa sedaj debatiral o tem, kako je to upravičeno, ker gre za največji nateg v SLO.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Samael ::

lolipop2 je izjavil:

od 19. 11.
Sem dal neposredno zastopanje. Saj to je pravilna izbira, a?
No ja, sicer se mi ne mudi, bom že počakal. Ampak ne vem, kje je v interesu, da se tolk ukvarjajo s temi malimi paketi in da stojijo v skladišču. Naj opali DDv, če misli in pošlje dalje.

Potem je dogovor da, vzamejo si toliko časa. Že od uvedbe IOSS-a poleti je začel carinski postopek potekati po polžje počasi. Ne glede na velikost ali vrednost paketa se čaka v povprečju nekih absurdnih 8 - 10 dni. V nekaterih primerih tu pišejo tudi po tri tedne.
Poleti je bilo nekaj izgovora zaradi dopustov, zdaj bo najbrž covid, ampak dejstvo je, da so, čeprav se je leta vedelo za spremembe, le te ujele Pošto Slovenijo nepripravljeno. In tako imaš danes situacijo, ko pošiljka iz UK v Slovenijo pride v tednu dni, nato pa dva absurdna tedna visi na carinski pošti.
Samael != Samuel

rickblaine ::

Zdravo mojstri, po dolgem času rabim nekaj iz UK preko Etsy-ja. A so opice na naši pošti že ugotovile, kaj je IOSS?

Zgodovina sprememb…

Ales ::

rickblaine je izjavil:

Zdravo mojstri, po dolgem času rabim nekaj iz UK preko Etsy-ja. A so opice na naši pošti že ugotovile, kaj je IOSS?

Že od začetka vedo, kaj je to. Vprašaj Etsy, če oni vedo. Pa mimogrede jim omeni, da so opice, da pohitriš postopek. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

kixs ::

A kdo ve kako ta prijava IOSS izgleda v tujini? Kaj mora prodajalec narediti?

Zadnjic sem kupil preko eBay UK od privat prodajalca eno graficno. DDV IOSS vse eBay avtomaticno obdela. Pride paket k nam, pa placaj DDV se enkrat. Carinska posta pravi, da ni bilo pravilno izpolnjeno/prijavljeno, da placila ne vidijo v sistemu in tako ne morejo narediti nicesar.

Zdaj se ze en mesec ukvarjam z eBayem, da mi vrnejo placan DDV pri njih. Pravijo, da morajo preveriti placilo pri nasih organih in da to lahko traja... :lol:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Hemi426 ::

Mi lahko lepo prosim nekdo malo razjasne stvari, ker se ne znajdem.

Recimo, da naročim nekaj iz Ebay.de, prodajalec je iz Ukrajine. Cena kupljenega izdelka je 22€ + 10€ poštnine. Kakšnih stroškov se lahko sedaj nadejam, po spremenjeni EU zakonodaji?

JeBelaCesta ::

plačal bos 22% ddv od 32€(22+10) + 2,5€ stroškov carinskega postopka...
lep pozdrav iz višav ;-)

Hemi426 ::

JeBelaCesta je izjavil:

plačal bos 22% ddv od 32€(22+10) + 2,5€ stroškov carinskega postopka...

Hvala!

1.Si prepričan, da se poštnina zraven obračuna(npr. ko je bila še meja vrednosti do 22e iz držav tretjega sveta, je lahko bil izdelek točno 22€ + xx poštnina, pa nikoli niso komplicirali)
2.Nekaj sem zasledil, da ima Pošta Slovenije še potem neke svoje postavke in dajatve?

JeBelaCesta ::

1. prej je bila osnova za DDV artikel nad 22€ + postnina, sedaj je osnova za DDV vse kar je nad 0€+postnina...
2. posta zaracuna 2,5€ stroškov carinskega postopka
lep pozdrav iz višav ;-)

Hemi426 ::

JeBelaCesta je izjavil:

1. prej je bila osnova za DDV artikel nad 22€ + postnina, sedaj je osnova za DDV vse kar je nad 0€+postnina...
2. posta zaracuna 2,5€ stroškov carinskega postopka

Odlično, super in hvala :D!

tommorrow ::

Zdaj je možno plačilo carine online. Ampak zakaj po plačilu rabijo še več dni, da ti pošljejo paket naprej?

_Denny_ ::

_Denny_ je izjavil:

Zdaj že zgleda lahko napišem tu, ker je skoraj 1 mesec od tega in se verjetno noben ne bo naknadno spomnil, da sem komu kaj dolžan...

Torej stvar v vrednosti okoli 400€ je bila naročena iz US prek Fedexa. Trgovina me je izrecno ob naročilu opomnila, da so vsi carinski stroški in dajatve moja stvar, potem pa nekaj dni kasneje dobim paket kar tako brez doplačil :))

Ne vem, če je šlo samo za anomalijo, ker sem v zadnjih 10ih letih pri čisto vseh naročilih podobne vrednosti iz iste trgovine prek istega dostavljavca vedno moral plačati DDV, carino in bančno garancijo.

Iiiin, veselje je bilo prehitro :))

Danes sem naknadno dobil tax & duty invoice za to stvar, in sicer nek smešno majhen znesek (niti pod razno dejanska vrednost DDV) + 5€ stroškov, ker so ob uvozu plačali namesto mene. Je trajalo kar par minut, da se je dešifriralo kaj sploh hočejo in kam nakazati, manjkalo pa je tudi pol podatkov za slovensko nakazilo...sem njihovi LJ podružnici nakazal isto kot naredim pri tujini - NRC, OTHR in invoice nr. v namenu.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

gteslo ::

_Denny_ je izjavil:

Zdaj že zgleda lahko napišem tu, ker je skoraj 1 mesec od tega in se verjetno noben ne bo naknadno spomnil, da sem komu kaj dolžan...

Torej stvar v vrednosti okoli 400EUR je bila naročena iz US prek Fedexa. Trgovina me je izrecno ob naročilu opomnila, da so vsi carinski stroški in dajatve moja stvar, potem pa nekaj dni kasneje dobim paket kar tako brez doplačil :))

Ne vem, če je šlo samo za anomalijo, ker sem v zadnjih 10ih letih pri čisto vseh naročilih podobne vrednosti iz iste trgovine prek istega dostavljavca vedno moral plačati DDV, carino in bančno garancijo.


Pozdravljeni,

imam zelo podoben primer. Ker s spletnimi nakupi nimam izkušenj se že vnaprej opravičujem, če bo tole izpadlo neumno oz. nevedno. Vseeno prosim za nasvet.

Torej, sredi novembra sem prek spleta naročil izdelek v vrednosti cca 130 USD. Trgovina v HonKongu. Dostavljalec FEDEX. Čez slabe tri tedne dobim klic, da mi bodo pošto dostavili - čakam na kakšen email/SMS za carino - nič. Dostavljalec prinese in izdelek dobim v roke ! Mine dober mesec, ko že pozabim na to, nakar dobim telefonski klic iz SLO Fedex-a, želijo moj email, da mi bodo v zvezi z že dostavljeno pošiljko poslali podatke za izpolnitev uvozne dispozicije. OK, sem pošten, dam email in sem pripravljen plačat tudi DDV in stroške-- mail od FEDEX SI z vsemi priponkami prejmem še isti dan -> Sedaj pa sem v dilemi, ker iz pripetega računa pošiljatelja v emailu vidim, da je navedel napačno ceno samo 20 USD in ob tem navedel tudi napačen naziv izdelka. Kaj naj sedaj napišem na uvozno dispozicijo, kjer moram dodati tudi potrdilo o plačilu (imam samo potrdilo o PAY-Pal plačilu, ki je seveda pravi znesek...) Res želim biti pošten / korekten ampak ali se lahko stvar zakomlicira, če navedem pravilne podatke o izdelku in tudi pravo vrednost? Kako bodo uparjali te zadeve ne vem? Poleg tega pa imam izdelek že doma in ga uporabljam ... Kaj mi svetujete?

P.S. Iz nalepke, ki je bila na izdelku ni razvidno, da bi pošiljatelj poravnal DDV...

Vnaprej hvala za odgovore

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gteslo ()

scythe ::

Tole je napaka Fedexa, dokler ni carinski postopek opravljen, ti nebi smel prejeti paketa. Če si dobra duša, pošlji paypal izpis pa račun paketa pa je pa čakaj na položnico. Še dela RHEA CENTER carinske postopke za Fedex?
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

gteslo ::

scythe , najprej hvala za svetlobno hiter odziv... :) Kaj pa če ne bi bil dobra duša? Imam lahko kakšne težave? S strani FED-exa ali države?

Glede RHEA CENTER pa ne vem ... zgleda da je FEDEX vse postopke prevzeli nase. Med drugim sem tole dobil v emailu od Fedex-a...

"Spoštovani,
združitev družb FedEx Express in TNT še vedno odlično napreduje. Neprestano stremimo k
zagotavljanju čim bolj brezhibne izkušnje pošiljanja, prejemanja in carinjena pošiljk, zato s
15. julijem 2021, celotni proces carinjenja prevzemamo v naše združeno podjetje.
Od tega dne dalje, bo postopek carinjena za vaše pošiljke vodilo in obračunavalo podjetje
TNT Express Worldwide, d.o.o."

scythe ::

Tuki pa ne vem, kaj se lahko zgodi :| Če imaš paket pri sebi, lahko ignoriraš vse skupaj in čakaš na kakšno drugo pošto, če bo sploh prišla. Jasno je, da je napaka na strani Fedexa, prvo bi moral dobiti mail, poslati račune/podatke, prejeti položnico in šele po plačilu bi moral dobiti paket.

Bolje da so sami vse prevzeli, RHEA je bila katastrofa, še slabše ko Poštna Carina .....
X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scythe ()

Ales ::

gteslo je izjavil:

Kaj pa če ne bi bil dobra duša? Imam lahko kakšne težave? S strani FED-exa ali države?

Ja itak.

darkolord ::

V določenih primerih se lahko carinske formalnosti opravijo tudi naknadno, to ni nič zelo neobičajnega.

Tudi če bi bila napaka na strani Fedexa, te to nikakor ne odveže plačila morebitnih dajatev.

Snail ::

Meni so iz Fedex kar 3+ mesce od prejetega paketa poslali "račun" ... račun brez kakršnih koli podatkov kako to plačat ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snail ()

_Denny_ ::

Snail je izjavil:

Meni so iz Fedex kar 3+ mesce od prejetega paketa poslali "račun" ... račun brez kakršnih koli podatkov kako to plačat ...

Čisto zgoraj levo imaš v mikro pisavi naslov LJ podružnice, desno TRR podatke; znesek za plačilo je "Total Amount Due" na koncu dokumenta. Kot kodo namena daj OTHR, referenco NRC, v namen napiši številko zraven "Invoice Number" (desno zgoraj)...tako sem dal sam, ker drugače brez dodatnih podatkov (prava koda namena in referenca v obliki SIxx xxxxxxxx) sploh ne moreš.

Je pa smešno kako je na papirju tona linkov za online plačilo, pomoč, live chat, itd., pri poskusu uporabe ene od teh opcij pa ti napiše "not available in your country" :))
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

Samael ::

Po celih petih mesecih poslovanja pod novimi pogoji je Pošti Slovenije uspelo dvigniti stroške carinskega poslovanja. Za nas je najbolj zanimiva postavka neposrednega carinskega zastopanja do 150 eur, ki se je s 2,5 eur dvignila za 16% na 2,9 eur.

Cenik: https://www.posta.si/zasebno-site/Docum...
Samael != Samuel

jocoj ::

Novo leto, nov cenik. Vsako leto ista pesem.

Mare2 ::

Samael je izjavil:

Po celih petih mesecih poslovanja pod novimi pogoji je Pošti Slovenije uspelo dvigniti stroške carinskega poslovanja. Za nas je najbolj zanimiva postavka neposrednega carinskega zastopanja do 150 eur, ki se je s 2,5 eur dvignila za 16% na 2,9 eur.

Cenik: https://www.posta.si/zasebno-site/Docum...


Kako jim je sekira v med padla. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

tommorrow ::

Še eno vprašanje. Glede na sledenje na carini že od božiča tičijo tablete za želodec (zgago), ki jih v EU ni na voljo, v ZDA pa se prodajajo brez recepta. My bad, da nisem vedela, da se tega ne sme uvažat, mislila sem, da za osebno rabo lahko. Skratka, zakaj zdaj to tiči tam in nič ne naredijo? Kaj sledi? Globa, uničenje? Hvala.

Glodko ::

Na Etsy sem naročil izdelek v vrednosti cca. 200 eur. Ob naročilu nisem bil pozoren, da je prodajalec izven EU - moja napaka :( Sedaj me seveda poleg stroška za izdelek, čaka še 22% DDV in strošek uvoza (cca. 28 eur), skupaj torej nekih 80 eur. Imam pa v tem primeru nekaj vprašanj... (to delam prvič) in sicer:

- Ali imam tu še strošek carinjenja? Ali za zneske preko 150 eur, tudi velja cca. 2 eur za postopek?
- Glede na to, da je izdelek ročno delo. Kako je v primeru, da bi želel zadevo vrniti? Kako je z DDV-jem v tem primeru? Dobim to povrnjeno? Ali je potrebno plačati kako "izvozno obdelavo" poleg povratne poštnine?
- Eventuelno, če se s prodajalcem dogovorim, da paket zavrnem. Ima kdo izkušnje kako je v tem primeru z vračilom kupnine na Etsy? Je to sploh možno oz. ali ima kdo kako tako izkušnjo?

bobicek ::

Kaj izbrati pri vnosu podatkov za carinsko pošto?

Zastopanje
Posredno zastopanje
Z izbiro posrednega zastopanja pooblaščate Pošto Slovenije, da vas v postopku zastopa v vlogi deklaranta, kar pomeni, da bo Pošta Slovenije na podlagi podatkov, ki ste jih posredovali, prilog, ki ste jih oddali, in morebitnih opomb izvedla vse potrebno za predložitev carinske deklaracije carini, vključno s pregledom, popravki in dopolnitvijo podatkov in prilog, da bo carinski postopek potekal brez težav. Če bo treba obračunati DDV, bo tudi to uredila Pošta Slovenije po veljavni davčni stopnji, kar zajema tudi obračun DDV po znižani (9,5 %) ali posebni (5 %) davčni stopnji. V skladu z veljavno zakonodajo odgovarja v sklopu posrednega zastopanja Pošta Slovenije za pravilno in zakonito izvedbo vseh carinskih postopkov.

Neposredno zastopanje
Z izbiro neposrednega zastopanja pooblaščate Pošto Slovenije, da v postopku nastopa kot vaš zastopnik. Pri neposrednem zastopanju ste vi deklarant, kar pomeni, da vam Pošta Slovenije da na razpolago svoj informacijsko podprt sistem za neposredno predložitev carinske deklaracije carini. Pošta Slovenije ne bo pregledala podatkov, prilog in morebitnih opomb, ki ste jih posredovali oz. priložili za pripravo carinske deklaracije, ker sistem te podatke in priloge posreduje neposredno carini. V skladu z veljavno zakonodajo ste v sklopu neposrednega zastopanja vi sami odgovorni za pravilnost in popolnost predloženih informacij.

Jaz sem pri vnosu podatkov izbral Posredno zastopanje. Vrednost blaga kupljenega na ebaju pa je 5€ + še 1,5€ poštnine. Pri čemer je DDV že plačan. Sem jim dodal tudi Tax Invoice. Me pa vseeno zanima kakšna je razlika pri teh zastopanjih, da izberem tistega, ki čimbolj poenostavi postopek. Je kakšna razlika potem tudi v ceni plačila za stroške postopka?

Hvala.

darkolord ::

Neposredno je 2,9 EUR
Posredno je 5,2 EUR (če plačaš prek spleta)

Kakšna je razlika in kateri postopek je enostavnejši pa ti točno piše v besedilu, ki si ga prilepil.

woman ::

Če naročm iz VB vitamine, piše, da je VAT obračunan, kaj lahko pričakujem? Doplačilo? Zavrnitev?
Prosim, za odgovor. Hvala.

Samael ::

Če bo pošiljatelj pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš po vsej verjetnosti plačala samo stroške neposrednega carinskega zastopnja v višini 2.9 EUR.
Če pošiljatelj ne bo pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš ob stroških neposrednega carinskega zastopanja po vsej verjetnosti plačala tudi DDV. Da, še enkrat.
Samael != Samuel

Samael ::

No, obstaja še tretja verzija, ki pa je malce bolj komplicirana, pa se pri manjših nakupih s tem najbrž ni vredno ukvarjati :P
V UK bi ti morali po IOSS-u za vitamine najbrž zaračunati naš DDV po 9,5 % znižani stopnji, ne 22%, kar pa oni mogoče vedno, še bolj verjetno pa ne.

V tem primeru imaš tudi pri nas opcijo posrednega carinskega zastopanja, kjer na carinski pošti pregledajo in upoštevajo dokumentacijo in pripombe, ki se tičejo znižane carinske stopnje, tako da sledi:

- Če bo pošiljatelj pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš po vsej verjetnosti plačala samo stroške posrednega carinskega zastopnja v višini 5.2 EUR (spletno plačilo)
- Če pošiljatelj ne bo pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš ob stroških posrednega carinskega zastopanja po vsej verjetnosti plačala tudi 9,5% DDV (torej nižji ddv, kot v primeru zgoraj). Da, še enkrat.

Jaz s tem ne bi preveč kompliciral in bi ostal pri neposrednem carinskem zastopnaju, ki je nekoliko cenejše, DDV pa pustil 22%, razen če se ti res izplača.
Samael != Samuel

woman ::

Hvala obema, najbrž bom kar v EU naročila, bo najbrž ceneje in manj zapleteno. ;)

Phantomeye ::

Samael je izjavil:

No, obstaja še tretja verzija, ki pa je malce bolj komplicirana, pa se pri manjših nakupih s tem najbrž ni vredno ukvarjati :P
V UK bi ti morali po IOSS-u za vitamine najbrž zaračunati naš DDV po 9,5 % znižani stopnji, ne 22%, kar pa oni mogoče vedno, še bolj verjetno pa ne.

V tem primeru imaš tudi pri nas opcijo posrednega carinskega zastopanja, kjer na carinski pošti pregledajo in upoštevajo dokumentacijo in pripombe, ki se tičejo znižane carinske stopnje, tako da sledi:

- Če bo pošiljatelj pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš po vsej verjetnosti plačala samo stroške posrednega carinskega zastopnja v višini 5.2 EUR (spletno plačilo)
- Če pošiljatelj ne bo pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš ob stroških posrednega carinskega zastopanja po vsej verjetnosti plačala tudi 9,5% DDV (torej nižji ddv, kot v primeru zgoraj). Da, še enkrat.

Jaz s tem ne bi preveč kompliciral in bi ostal pri neposrednem carinskem zastopnaju, ki je nekoliko cenejše, DDV pa pustil 22%, razen če se ti res izplača.



jst sm jim napisal posredno enkrat, zato, da sem imel moznost jim prijazno razlozit, da sem davek ze placal kitajcem, nej ne serjejo. in pol so mi računal samo postopek za 2.5€ (za izdelek vreden 3€)

Ales ::

Phantomeye je izjavil:

Samael je izjavil:

No, obstaja še tretja verzija, ki pa je malce bolj komplicirana, pa se pri manjših nakupih s tem najbrž ni vredno ukvarjati :P
V UK bi ti morali po IOSS-u za vitamine najbrž zaračunati naš DDV po 9,5 % znižani stopnji, ne 22%, kar pa oni mogoče vedno, še bolj verjetno pa ne.

V tem primeru imaš tudi pri nas opcijo posrednega carinskega zastopanja, kjer na carinski pošti pregledajo in upoštevajo dokumentacijo in pripombe, ki se tičejo znižane carinske stopnje, tako da sledi:

- Če bo pošiljatelj pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš po vsej verjetnosti plačala samo stroške posrednega carinskega zastopnja v višini 5.2 EUR (spletno plačilo)
- Če pošiljatelj ne bo pravilno elektronsko navedel IOSS številko ob pošiljanju boš ob stroških posrednega carinskega zastopanja po vsej verjetnosti plačala tudi 9,5% DDV (torej nižji ddv, kot v primeru zgoraj). Da, še enkrat.

Jaz s tem ne bi preveč kompliciral in bi ostal pri neposrednem carinskem zastopnaju, ki je nekoliko cenejše, DDV pa pustil 22%, razen če se ti res izplača.



jst sm jim napisal posredno enkrat, zato, da sem imel moznost jim prijazno razlozit, da sem davek ze placal kitajcem, nej ne serjejo. in pol so mi računal samo postopek za 2.5€ (za izdelek vreden 3€)

Nekaj ne štima tu. Bere se kot da si plačal neposredno zastopanje in da posledično nihče ni pogledal ničesar, IOSS pa je bil predhodno naveden pri pošiljki. To je edina razlaga za oboje, za to ceno postopka in tudi za to, da ti niso še enkrat obračunali DDV. V glavnem, čisto normalno si prišel čez, ampak posrednega zastopanja pa nisi imel (hvala bogu, ker bi samo brezveze dražje plačal).

Samo ponovno povem, da ne bo kdo pomislil, da brez predhodno poslane IOSS kaj pomaga izbira posrednega zastopanja. Ker ne!

Samael ::

Verjetno imata prav oba.

Tudi meni so prve mesece po tistem nesrečnem koncu junija posredno zastopane pošiljke prišle skozi brez dodatno zaračunanega DDV-ja. Če so slučajno spregledati pa po reklamaciji. Ker pač ... posredno carinsko zastopanje. Pa še tega so iz nekega razloga kdaj stornirali, obračunali kot neposredno in razliko vrnili.
Dokler nekako oktobra niso več. Bilo je kar nekaj dajanja s g. Silvom z reklamacijskega oddelka carinske pošte, kot tudi FURS-om, ampak ne. S carinske pošte sem prejel s FURSom usklajena pojasnila vezana na že plačani DDV, pa tudi s FURSa so se razpisali, da se sicer zavedajo težav dvojnega obdavčenja, bla bla ... ki pa se rešujejo na EU ravni, zaenkrat je pa tako kot praviš - če ni pravilno izpolnjen IOSS s strani pošiljatelja, ne pomaga niti posredno carinsko posredovanje. Pojasnilo s strani FURSa:

V skladu z 12. členom Pravilnika o obveznostih glede davka na dodano vrednost v zvezi z
direktivami Sveta (EU), ki veljajo za opravljanje storitev in prodajo blaga na daljavo (Uradni list
RS, 102/21) in v skladu s smernicami Evropske komisije se za IOSS-pošiljko (pošiljka, za katero
je bil DDV že plačan ob naročilu) lahko šteje le pošiljka, ki jo je kot IOSS-pošiljko oddal pošiljatelj,
kar je razvidno tudi iz elektronske izmenjave podatkov. Pri vsaki pošiljki mora biti v elektronski
obliki že predizpolnjeno polje registracijske številke prodajalca (IOSS-številka, ki se začne z
indikatorjem IM). To je edina možnost, da je pošiljka lahko obravnavana kot IOSS-pošiljka.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

leeon ::

Samael je izjavil:

Verjetno imata prav oba.

Tudi meni so prve mesece po tistem nesrečnem koncu junija posredno zastopane pošiljke prišle skozi brez dodatno zaračunanega DDV-ja. Če so slučajno spregledati pa po reklamaciji. Ker pač ... posredno carinsko zastopanje. Pa še tega so iz nekega razloga kdaj stornirali, obračunali kot neposredno in razliko vrnili.
Dokler nekako oktobra niso več. Bilo je kar nekaj dajanja s g. Silvom z reklamacijskega oddelka carinske pošte, kot tudi FURS-om, ampak ne. S carinske pošte sem prejel s FURSom usklajena pojasnila vezana na že plačani DDV, pa tudi s FURSa so se razpisali, da se sicer zavedajo težav dvojnega obdavčenja, bla bla ... ki pa se rešujejo na EU ravni, zaenkrat je pa tako kot praviš - če ni pravilno izpolnjen IOSS s strani pošiljatelja, ne pomaga niti posredno carinsko posredovanje. Pojasnilo s strani FURSa:

V skladu z 12. členom Pravilnika o obveznostih glede davka na dodano vrednost v zvezi z
direktivami Sveta (EU), ki veljajo za opravljanje storitev in prodajo blaga na daljavo (Uradni list
RS, 102/21) in v skladu s smernicami Evropske komisije se za IOSS-pošiljko (pošiljka, za katero
je bil DDV že plačan ob naročilu) lahko šteje le pošiljka, ki jo je kot IOSS-pošiljko oddal pošiljatelj,
kar je razvidno tudi iz elektronske izmenjave podatkov. Pri vsaki pošiljki mora biti v elektronski
obliki že predizpolnjeno polje registracijske številke prodajalca (IOSS-številka, ki se začne z
indikatorjem IM). To je edina možnost, da je pošiljka lahko obravnavana kot IOSS-pošiljka.


silvo pestotnik predvidevam, tudi jaz sem imel same probleme z njim hahaha :) potem je tam pa še ena bejba z istim priimkom, to je cela familija tam zaposlena haha

Samael ::

No, saj ni treba ravno s priimkom no.
Sicer pa v najini korespondenci se mi je vedno zdel korekten, potrpežljiv, v končni fazi pa v primeru reklamacij zgolj sledil navodilom FURSa, tako, da tu nimam kaj slabega rečti.
So stvari, s katerimi se ne strinjamo, vendar tu ni krivda posamičnega uslužbenca, ki se odziva na naše reklamacije in pritožbe, temveč gre za sistemsko težavo za katero upam, da kot pravijo na FURSU, se rešuje na višji ravni.
Samael != Samuel

lolipop2 ::

A šele sedaj? A ni to že en čas?

Novela odpravlja tudi oprostitev plačila DDV ob uvozu pošiljk neznatne vrednosti - meja je bila do zdaj določena pri 22 evrih.

* vir 24ur

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lolipop2 ()

Samael ::

Po pravilniku, ki je sledil EU direktivi da, sedaj pa so končno to preneseli tudi v našo zakonodajo.
Samael != Samuel

bastadu ::

Na firmi smo naročili neko elektroniko iz UK, rabimo jo za nek kritični stroj, ki zaradi okvare stoji. Zadeva je v parih dneh prišla v SLO, sedaj pa že 1 teden čaka na uvozni carini. Izpolnjen obrazec smo poslali takoj, ko smo dobili poziv. Sem jih klical kdaj bodo sprostili, pa so mirnodušno rekli samo, da imajo trenutno veliko kadrovsko stisko in da bo trajalo še vsaj 10 dni, da sprocesirajo, vglavnem v smislu da bo ko bo ... Zadeva je kritična za našo proizvodnjo in jo čim prej rabimo, vsak dan brez nje izgubljamo denar. Kam se pritožiti? Je kje v zakonu zapisano, v kolikšnem času morajo sprocesirati pošiljke? Če ne sfolgajo, jih pač naj ta čas ne zadržujejo ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

Tidule ::

Ni predpisano, največ kar jih zavezuje so smisleno uporabljeni roki upravnega postopka. Torej 30 dni. Pa še takrat govorimo zgolj o molku organa, kar pomeni, da lahko zadevo obravnavate, kot da je bil zavrnjena.

Drugače pa, če ste firma in je zadeva kritična, je precej ironično, da ste šli šparat na poštnini in stroških carinjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

bastadu ::

Kje sem napisal, da smo šparali?

Ales ::

Niste ravno poslali z garantirano hitro storitvijo kake kurirske službe...

Sicer pa imam tudi sam trenutno izkušnjo, da preprosto carinjenje preko Pošte Slovenije zdaj traja konkretno dlje, kot je okoli božiča in novega leta. Ampak k sreči se meni nič ne mudi.

Okapi ::

bastadu je izjavil:

Kje sem napisal, da smo šparali?

Čim ste uporabili "navadno" pošto, je jasno, da ste šparali.
Če bi vzeli DHL ekspres, UPS, FedEx z najhitrejšo dostavo, bi carinil njihov špediter in se ne bi ustavilo na carini.

Če se mudi, najamete nekega špediterja, da vam gre na carinsko pošto uredit uvozne formalnosti. Naslednji dan imate robo v firmi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

SeMiNeSanja ::

Če se mudi, pa da si ne moreš privoščiti nepotrebnih komplikacij na carini, je DHL po mojih izkušnjah še vedno najbolj zanesljiv.

Sploh pa, če imaš z njimi tisti režim, ko se carini 'naknadno', medtem ko je pošiljka dostavljena brez zaustavljanja na carini. Sicer ta režim ni vedno 100%, saj carina vsake toliko vendarle naredi vzorčne preglede. Najraje takrat, ko se ti najbolj mudi. A kljub vsemu to ni več kot za en dan zamude...

Je pa šmoren, če je zadeva že enkrat na Pošti, pa jo ne moreš več potegniti ven.
Verjetno bi kakšen drug špediter zadevo spravil skozi v enemu dnevu, če bi prej vedel in poštarjem naročil, da naj pustijo prste proč od pošiljke. A tudi to so potem dodatni stroški.

Lahko pa da je trenutno še dodatna kriza zaradi korona karanten. Logično, da manj osebja ne zmore vsega...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

woman ::

Iz VB sem pred enim dobrim tednom naročila ene vitamine, v petek dobila od pošte obvestilo, vse dajatve so plačane, zaračunali so samo postopek. Isti dan sem oddala vse potrebno, zdaj bom videla, kako dolgo bo trajalo. Poročam.

woman ::

woman je izjavil:

Iz VB sem pred enim dobrim tednom naročila ene vitamine, v petek dobila od pošte obvestilo, vse dajatve so plačane, zaračunali so samo postopek. Isti dan sem oddala vse potrebno, zdaj bom videla, kako dolgo bo trajalo. Poročam.

Djatve 2,9 € sem plačala 4. 2., v petek 11. 2. pošiljka prispela. En tedn se mi zdi povsem sprejemljivo, če upoštevamo, da se je spletna prodaja v zadjnem letu ali dveh kar precej povečala.

8Bit ::

Ima kdo konkretne izkušnje kako učinkovito deluje plačevanje ddv za naročila preko banggood? Je potrebo potem pošti še vedno kaj plačati (npr. postopek carinjenja)?

Na strani imajo sicer zapisano tole:
From July 1, 2021, for commodity purchased from Banggood and delivered to the destination located in the European Union (EU), VAT has been included in its selling price and order value. You don't need to pay additional tax. Banggood will declare and pay VAT in accordance with relevant policies and requirements.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 8Bit ()

woman ::

#8Bit
Iz katerega skladišča bi pa naročil?
Če je skladišče v EU zanesljivo ni dajatev, če pa je na Kitajskem, moraš izbrati to Slovenia via Priority Direct Mail in potem tudi ni nobenih dajatev.

Samael ::

woman je izjavil:

moraš izbrati to Slovenia via Priority Direct Mail in potem tudi ni nobenih dajatev.

Nje.
EU Priority Line se izbere na BG če želiš, da gre mimo brez dodatnih stroškov.
Samael != Samuel
««
82 / 90
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4193 194 195 196 )

Oddelek: Loža
97561736177 (6638) MIHAc27
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15526659 (2490) fikus_
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9222368 (2483) Legon
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
344103153 (58014) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11032322 (28890) Fritz

Več podobnih tem