» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
75 / 89
»»

Kumbaja ::

ROFL, temu se pa reče meltdown...

BTW. si na forumu, ljudje imajo pravico do svojega mnenja tudi če tebi ni všeč. Tako, da prihrani svoj pokroviteljski odnos in žalitve. Če pa tega nisi sposoben pa upoštevaj svoj nasvet in Šccccccccccccccccc!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Nikoli ne bom razumel, zakaj se sploh oglašaš, če nimaš nič pametnega za povedat. Pa ja menda ne misliš, da si nek frajer, ko tako serješ po forumu in žališ sogovornike? Meni bolj deluješ kot bednik, ki se hodi na forum maščevati sogovornikom za vse tisto, kar mu je v življenju šlo narobe.

Skratka TEBE ne rabim, da me komentiraš.
Šccccccccccccccccc!


Tole bi lahko tudi jaz napisal za tebe. Lepo bi bilo, da se malo umiriš. Hvala.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Groot ::

darkolord je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če ti sledenje na 17track ali kakšni podobni strani pokaže, da je pošiljka prispela v Slovenijo, to pomeni, da je pri nas očitno nekdo poskeniral to nestandardno črtno kodo, in to nekje zabeležil.

Če tega ne bi naredil, sploh ne bi mogel nikjer videti, da je pošiljka prispela k nam.
Bolj verjetni možnosti sta:
- da Kitajec napiše, da je pošiljka v Sloveniji, pa v resnici ni nujno (je samo nekje na poti sem)
- da Kitajec spremlja še drugo standardno številko in updada status nestandardne


Ok škoda komentirat to celotno debato, ker je povsem iztirila XD

Ampak glede tega se pa morem oglasit. Zakaj vedno predpostavka da je kriv Kitajec oziroma da nekaj šušmari? Po mojih izkušnjah, pa sem opravil že res ogromno nakupov s kitajske, so trackingi, ki so dejansko pokazali da je pošiljk prispela v SLO bili praviloma točni in je pošiljka tudi prišla čez kakšen dan ali dva. Seveda pa se najdejo tudi primeri trackingov, ki gredo popolnoma mimo, ampak pri tovrstnih je praviloma problem, da kakšno vmesno državo štejejo kot destination country in potem pošiljka vedno znova prihaja na destination.

Tudi sam imam precej negativno mnenje o Pošti SLO in se strinjam z očitki glede "preštevilčenja" oznak. Vse je ok, če potrebujejo to za svoje poslovanje, vendar je jasno, da bi ob prilagoditvi sistema na potrošniku prijazen način lahko nudili tudi vpogled v osnovno sledilno številko. Ker again, kot je izpostavil že Okapi, kako lahko random kitajski tracker ve da je pošiljka v SLO, če po mnenju nekaterih na noben možen način ni mogoče povezati osnovne sledilne številke z novo slovensko. Očitno imajo Kitajci kristalne krogle, naša pošta, ki dodeli novo oznako, pa preveze na očeh ali kako XD

Kumbaja ::

Poleg tega kaj je navedel darko obstaja tudi še ena druga razlaga. In sicer da prvo skeniraje opravi tretja oseba (špediter v luki na priemer) preden gre zadeva naprej v dostavo preko Pošte Slovenije.

Sicer pa kot že rečeno, mnenja so različna, ni pa zato potrebe po histeričnih izpadih in žaljenju. Osebno menim, da je nerelano pričakovat, da boš imel pri storitvi za 3 EUR, s katero ti dostavijo paket iz Kitajske v Slovenijo enak nivo storitve, kot ti ga nudi specializirana dostavna služba, ki za ta denar niti pogleda ne paketa.

SeMiNeSanja ::

Groot je izjavil:

darkolord je izjavil:

Okapi je izjavil:

Če ti sledenje na 17track ali kakšni podobni strani pokaže, da je pošiljka prispela v Slovenijo, to pomeni, da je pri nas očitno nekdo poskeniral to nestandardno črtno kodo, in to nekje zabeležil.

Če tega ne bi naredil, sploh ne bi mogel nikjer videti, da je pošiljka prispela k nam.
Bolj verjetni možnosti sta:
- da Kitajec napiše, da je pošiljka v Sloveniji, pa v resnici ni nujno (je samo nekje na poti sem)
- da Kitajec spremlja še drugo standardno številko in updada status nestandardne


Ok škoda komentirat to celotno debato, ker je povsem iztirila XD

Ampak glede tega se pa morem oglasit. Zakaj vedno predpostavka da je kriv Kitajec oziroma da nekaj šušmari? Po mojih izkušnjah, pa sem opravil že res ogromno nakupov s kitajske, so trackingi, ki so dejansko pokazali da je pošiljk prispela v SLO bili praviloma točni in je pošiljka tudi prišla čez kakšen dan ali dva. Seveda pa se najdejo tudi primeri trackingov, ki gredo popolnoma mimo, ampak pri tovrstnih je praviloma problem, da kakšno vmesno državo štejejo kot destination country in potem pošiljka vedno znova prihaja na destination.

Tudi sam imam precej negativno mnenje o Pošti SLO in se strinjam z očitki glede "preštevilčenja" oznak. Vse je ok, če potrebujejo to za svoje poslovanje, vendar je jasno, da bi ob prilagoditvi sistema na potrošniku prijazen način lahko nudili tudi vpogled v osnovno sledilno številko. Ker again, kot je izpostavil že Okapi, kako lahko random kitajski tracker ve da je pošiljka v SLO, če po mnenju nekaterih na noben možen način ni mogoče povezati osnovne sledilne številke z novo slovensko. Očitno imajo Kitajci kristalne krogle, naša pošta, ki dodeli novo oznako, pa preveze na očeh ali kako XD

Veš v čem je problem?

V tem, da jem JAZ napisal komentar, s katerim sem očitno nekomu stopil na žulj. Potem se je pa krdelo forumskih psov spravilo nad mene, češ da pišem popolne bedarije - ob tem pa ignorirali vsak napisan argument.

Žal tak tukaj forum deluje. Že od nekdaj. Eni smejo imeti 'svoje mnenje' drugi pač ne.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Ah daj no.

Napisal si neumnost. Ko si dobil več odgovorov, v katerih ti je bilo razloženo, zakaj je to neumnost, si pa samo še bolj vztrajal pri svojem.

Tako kot Groot imaš očitno čisto zmotno predstavo o tem, kako poštni sistem funkcionira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

Pa kaj ti ni jasno?

Na kakšen način ti je treba narisati, da Pošta ima dostop do podatka, katerega pa jim je pretežko brez prošnje na kolenih posredovati dalje?

Kakšno ima to vez z 'delovanjem poštnega sistema'?
Edino vezo ima z rigidnostjo sistema, ki še ni prispel v leto 2021.

Ali hočeš reči, da je to princip delovanja poštnega sistema, da svoje stranke pustijo prosjačiti za podatke, katere bi jim lahko že sami od sebe posredovali?
No, tega principa pa jaz res ne razumem, saj s tem delajo tudi samim sebi škodo.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Groot ::

darkolord je izjavil:

Ah daj no.

Napisal si neumnost. Ko si dobil več odgovorov, v katerih ti je bilo razloženo, zakaj je to neumnost, si pa samo še bolj vztrajal pri svojem.

Tako kot Groot imaš očitno čisto zmotno predstavo o tem, kako poštni sistem funkcionira.


No daj razsvetli nas kako deluje poštni sistem. Ker v eni celi strani komentarjev je edini argument bil pavšalen sklic na mednarodni sistem označevanja pošiljk. Če je temu tako, pa razloži zakaj tudi SLO pošiljke pogosto znotraj EU dobivajo nove oznake. Lahko potem rečemo da na SLO pošti lepijo nesmiselne čungalunga številke na pakete, ki jih morajo tuji poštni servisi popravljati?

Pri tem pa je zanimivo, da tuji ponudniki vseeno uspejo jasno prikazati za katero pošiljko se gre, kljub spremembam. Medtem ko SLO pošta čudežno izgubi vse predhodne informacije.

darkolord ::

@SeMiNeSanja: Ko Pošta prejme pošiljko na vstopni točki, lahko pošiljke poskenirajo avtomatsko. Na pošiljki poiščejo bar kodo, ki ustreza poštnemu standardu in s to številko je pošiljka enolično določena po celem svetu. Ta metoda je izredno zanesljiva.

Če želiš "originalno" številko, mora poštni uslužbenec to pogledati ročno. Pogleda na pošiljko, poišče originalno nalepko (ki je velikokrat prelepljena z novo; včasih se jo da malo odlepiti, da se vidi tisto spodaj, včasih pa ne) in na njej poišče številko, ki bi lahko bila "originalna" sprejemna številka. To ti potem črkuje ali na roke pretipka.

Ker "originalne" številke ne sledijo nobenemu standardu, jih ni mogoče zanesljivo avtomatsko prebirati in preverjati.

Ampak na drugi strani PA POŠILJATELJ TA PODATEK ŽE IMA V DIGITALNI OBLIKI, ker je njegov špediter zalepil čez drugo nalepko z drugo kodo.

Torej, pošiljatelj ima obe kodi enolično povezani, pa vseeno pričakuješ, da ti ta podatek posreduje Pošta, ki ga mora ročno dešifrirati?

@Groot: seveda tuji ponudniki znajo prikazati informacije, če so ONI dodelili sprejemne številke. Pošta do njihovih baz nima dostopa.

Predstavljaj si, da nekaj naročiš na Mimovrste in pričakuješ, da ti bo Pošta na obvestilu v kaslcu napisala številko naročila od Mimovrste, ker je to pač "originalna" številka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

@SeMiNeSanja: Ko Pošta prejme pošiljko na vstopni točki, lahko pošiljke poskenirajo avtomatsko. Na pošiljki poiščejo bar kodo, ki ustreza poštnemu standardu in s to številko je pošiljka enolično določena po celem svetu. Ta metoda je izredno zanesljiva.

Če želiš "originalno" številko, mora poštni uslužbenec to pogledati ročno. Pogleda na pošiljko, poišče originalno nalepko (ki je velikokrat prelepljena z novo; včasih se jo da malo odlepiti, da se vidi tisto spodaj, včasih pa ne) in na njej poišče številko, ki bi lahko bila "originalna" sprejemna številka. To ti potem črkuje ali na roke pretipka.

Ker "originalne" številke ne sledijo nobenemu standardu, jih ni mogoče zanesljivo avtomatsko prebirati in preverjati.

Ampak na drugi strani PA POŠILJATELJ TA PODATEK ŽE IMA V DIGITALNI OBLIKI, ker je njegov špediter zalepil čez drugo nalepko z drugo kodo.

Torej, pošiljatelj ima obe kodi enolično povezani, pa vseeno pričakuješ, da ti ta podatek posreduje Pošta, ki ga mora ročno dešifrirati?

@Groot: seveda tuji ponudniki znajo prikazati informacije, če so ONI dodelili sprejemne številke. Pošta do njihovih baz nima dostopa.

Predstavljaj si, da nekaj naročiš na Mimovrste in pričakuješ, da ti bo Pošta na obvestilu v kaslcu napisala številko naročila od Mimovrste, ker je to pač "originalna" številka.

In še kar nabijaš bedarije.

Ko pokličeš po telefonu na Pošto, gre 'na roke' pogledat? BEEEEP! NAROBE!

Pa kaj si čisto mimo špure, da po desetih postih še vedno ne kapiraš, da podatek OBSTAJA v podatkovnih bazah in ga niti slučajno ne gredo 'na roke pogledat'.

Hja, če ti je glavni namen delat se norca...potem pač ignoriraš nekaj, kar je bilo že 10x napisano....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Tebi ni jasno, da tega podatka NI v bazah, ki jih uporablja Pošta.

estons ::

Da se ne boste še pobili... https://parcelsapp.com/en - če vneseš eno kodo, ti pokaže še tadrugo. Torej ti na tem URLju vpišeš tisto kar si dobil kot tracking od Pošte Slovenije, website ti pa pokaže še tracking, ki ti ga napiše aliexpress.

PS. Ročno odpiranje in preverjanje pošiljke na željo prejemnika Pošta zaračuna 10 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: estons ()

SeMiNeSanja ::

estons je izjavil:

Da se ne boste še pobili... https://parcelsapp.com/en - če vneseš eno kodo, ti pokaže še tadrugo. Torej ti na tem URLju vpišeš tisto kar si dobil kot tracking od Pošte Slovenije, website ti pa pokaže še tracking, ki ti ga napiše aliexpress.

PS. Ročno odpiranje in preverjanje pošiljke na željo prejemnika Pošta zaračuna 10 eur.

Nemogoče, če pa gospodar teme trdi, da tega podatka ni v bazah!

Itak so uslužbenci pošte na raketni pogon - ko ti pokličeš po telefonu in jih sprašuješ za pošiljko, tip s telefona s svetlobno hitrostjo odleti v skladišče, v nekaj milisekundah ročno poskenira kode in se s svetlobno hitrostjo vrne za telefon. Tako ti potem lahko zdrdra številke, ki si jih želel.

Samo ne vem kaj poštar pravzaprav skenira. Darklord nam je lepil tipični paket kakršnega pošilja DHL ali Fedex.
Očitno še ni imel v rokah tipični 'žakeljček', kakršnega ti pošiljajo s Kitajske. Na temu žakeljčku je samo ena običajno že precej obšlesana nalepka, ki jo je gor zalepil Kitajec. Pa da stvar postane še bolj obskurna, poštar pri predaji skenira točno to kodo! Tako je vsaj bilo vse do sedaj, dokler pošiljke niso šle v carinski postopek.

Če bo zdaj 'po novem' na teh žakeljčkih še kakšna dodatna nalepka, bomo pa še videli.
Ali pa če kdo, ki je v zadnjih dneh prejel katero od teh mini pošiljk pove, če so res poleg originalne na pošiljko lepili še kakšno drugo nalepko.

Na marsikateri namreč niti slučajno ni prostora za neko dodatno nalepko.
Zanimivo je tudi razmišljanje, da Pošta poskenira komplet naslov in vse druge podatke - nebi pa skenirala izvorne oznake pošiljke.

Kakorkoli že - če poštar ob predaji skenira originalno nalepko, potem je že v osnovi jasno, da Pošta kar lepo vodi vzporedno/alternativno evidenco z originalnimi oznakami pošiljk.

Pa argumentacija o nekih kodah, ki kvazi niso 'kompatibilne' z ničemer... Koda rabi biti kompatibilna s skenerjem črtne kode. Ostalo je zgolj en string dolžine X znakov v bazi podatkov. Kot da so sistemi tako butasto sprogramirani, da nebi znali ločevati, kakšnega tipa je skenirani podatek in ga pravilno zapisati...
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Ni res. Tiste čungalunga kode pismonoša ni poskeniral, ker z njo nima kaj početi.

Če je pošiljka poslana priporočeno, potem je na njej vedno tudi Rxxxxxxxxxxxx koda iz svetovnega poštnega sistema.

Če je poslana navadno (brez dokaza o dostavi), potem ni pismonoši potrebno skenirati ničesar.

Če je pošiljka poslana navadno in vsebuje carinsko deklaracijo, potem je na njej vseeno koda Uxxxxxxxxxxx, po kateri se pošiljko v carinskem postopku referencira. Ampak glede na to, da je to kodo na pošiljko nalepil pošiljatelj (oz. eden od njegovih podizvajalcev), je najbolj logično, da ti jo tudi on posreduje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

Ni res. Tiste čungalunga kode pismonoša ni poskeniral, ker z njo nima kaj početi.

Če je pošiljka poslana priporočeno, potem je na njej vedno tudi Rxxxxxxxxxxxx koda iz svetovnega poštnega sistema.

Če je poslana navadno (brez dokaza o dostavi), potem ni pismonoši potrebno skenirati ničesar.

Če je pošiljka poslana navadno in vsebuje carinsko deklaracijo, potem je na njej vseeno koda Uxxxxxxxxxxx, po kateri se pošiljko v carinskem postopku referencira. Ampak glede na to, da je to kodo na pošiljko nalepil pošiljatelj (oz. eden od njegovih podizvajalcev), je najbolj logično, da ti jo tudi on posreduje.

Zdaj samo še prilepi sliko Poštarja na raketni pogon, kako leti v skladišče preverjat izvorno oznako na tvoj paket, medtem ko čakaš na telefonu, pa bo swizec čokolado zavil kar dvakratno.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

k3k3tz ::

@Tebiseresnesanja
1. SLO pošta ne spreminja sledilnih številk. Če jih, imajo na koncu SI.
2. Podatki o pošiljki pridejo do njih preden gre pošiljka na avion/ladjo...
3. pošiljke na izmenjalni pošti skenirajo in ti dobiš obvestilo, na katerem so podatki, ki jih je poslal pošiljatelj (tvoj kabel recimo)
4. VSAKA pošiljka iz tretjih držav je predmet carinskega postopka, tudi če si DDV že plačal.
5. eBay je posebnost, kjer je še malo zmede, ker ti DDV zaračuna eBay, ki pa ni pošiljatelj in zato ne more poslati IOSS informacij.
6. pošta ne more skenirati nečesa, kar je prelepljeno z drugo etiketo, tko da skenira samo zadnjo, ki je na vrhu
7. glede na vse probleme, ki jih imaš je bolje, da zadeve naročaš v merkatorju

SeMiNeSanja ::

k3k3tz je izjavil:

@Tebiseresnesanja
1. SLO pošta ne spreminja sledilnih številk. Če jih, imajo na koncu SI.
2. Podatki o pošiljki pridejo do njih preden gre pošiljka na avion/ladjo...
3. pošiljke na izmenjalni pošti skenirajo in ti dobiš obvestilo, na katerem so podatki, ki jih je poslal pošiljatelj (tvoj kabel recimo)
4. VSAKA pošiljka iz tretjih držav je predmet carinskega postopka, tudi če si DDV že plačal.
5. eBay je posebnost, kjer je še malo zmede, ker ti DDV zaračuna eBay, ki pa ni pošiljatelj in zato ne more poslati IOSS informacij.
6. pošta ne more skenirati nečesa, kar je prelepljeno z drugo etiketo, tko da skenira samo zadnjo, ki je na vrhu
7. glede na vse probleme, ki jih imaš je bolje, da zadeve naročaš v merkatorju

A se norčuješ ali si res tak bedak, da si začutil nezadržno potrebo 'dokumentirat', da nisi bil sposoben ničesar razumeti?!?

Ali se gre spet za tipični primer karavane lajajočih psov? V tem primeru imaš presneto dolgo lajtungo, da si začel lajat, ko so ostali psi že zdavnaj nehali!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

k3k3tz ::

Edini bedak tukaj naokrog si ti, ker razpredaš in špekuliraš o stvareh, o katerih nimaš pojma. In ker si bedak, pač ne znaš drugače, kot ad personam. Tko da... kindly, fuck off.

SeMiNeSanja ::

k3k3tz je izjavil:

Edini bedak tukaj naokrog si ti, ker razpredaš in špekuliraš o stvareh, o katerih nimaš pojma. In ker si bedak, pač ne znaš drugače, kot ad personam. Tko da... kindly, fuck off.

Wuf Wuf?

Pa kaj ti ni jasno?

Če pokličeš na pošto vi povedo izvorno številko. Določeni čungalunga trackerji ti znajo povedat obe številke.

Vi bedak se pa še kar postavljate v bran poštarjem in izumljate najbolj lame izgovore, zakaj da Pošta ne more številk na obvestilo napisat.

Številke obstajajo, številke so jim na voljo - so pa ignoranti in jih posebej ne prosiš.

Koga sploh zanima, kako pride pošiljka, kdo kaj lepi in kdo kaj skenira, če številke pošiljk lepo potujejo ločeno po podatkovnih bazah!

Ajmene ste prekleto kratke pameti - ali pa delate na Pošti, da se tako silite zagovarjati šlamparije nezmožnosti izpisa enega podatka iz baze!!!

Glede na to, da vas večina lajajočih zagovornikon zagotovo ne dela na Pošti, ste torej kratke pameti... no, pa krdelno nagon vas muči - stopiš enemu na rep, pa vsi lajate, čeprav niti dobro ne veste zakaj - zato tudi taki maloumni posti kot tvoj, ki tudi nisi doumel, za kaj se sploh gre. A lajat je treba.

Wuf Wuf !
Pa ne tuli preveč glasno v luno, ker ti bo sosed kak čevelj zabrisal v betico!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Postajaš vse bolj žaljiv in ponavljaš se kot stara lajna.

Ne bos nehal, dokler ni zadnjih 17 postov tvojih, da boš imel zadnjo besedo? Si sposoben nehat prej?

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

Postajaš vse bolj žaljiv in ponavljaš se kot stara lajna.

Ne bos nehal, dokler ni zadnjih 17 postov tvojih, da boš imel zadnjo besedo? Si sposoben nehat prej?

Zakaj že, če imam prav?

Aja? Ponavljam kot stara lajna, pa še vedno v vaših napadih nabijate o čisto drugih rečeh, kot jih jaz lajnam.

Le kaj to pove o vas?

Poleg tega sem jaz zadevo že zdavnaj odkljukal, ko je še eden iz vašega krdela vletel in se pričel zaganjat vame, kot da sem idiot, ki ne ve o čem govori. Pri tem pa sploh vedel ni, o čem dejansko govorim.

Ja... napadate zato da bi napadali. Potem sem pa jaz nesramen?
Kaj ste pa vi?

In btw: en dan je bil mir - dokler TI nisi spet pričel pogrevat zadeve!
Vprašaj se, komu je potem kaj za očitat - meni ali tebi!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

No, daj, še en post z isto lajno, čakam... Pozabil si me tudi malo bolj konkretno užalit, kolegu gor si dobesedno lajal in mu govoril, da je bedak. Zapostavljenega se počutim!

Itak moraš še en post napisat, sam veš, da moraš.

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

No, daj, še en post z isto lajno, čakam... Pozabil si me tudi malo bolj konkretno užalit, kolegu gor si dobesedno lajal in mu govoril, da je bedak. Zapostavljenega se počutim!

Itak moraš še en post napisat, sam veš, da moraš.

Kar je sejal, to je dobil nazaj. 'kolega'.... c c c

Pri vsemu je najbolj žalostno to, da očitno nikomur ne kapne na pamet, da si uporabniki v današnjem času zaslužimo boljšo obravnavo s strani tistih, ki nam pobirajo denar.
Sem spada tudi Pošta, ki ji je v naročje padla molzna krava - malo po malo bodo na leto skasiral par dodatnih miljonov - za UPORABNIKE - POTROŠNIKE - tiste, ki bomo smeli plačevati to njihovo povsem nepotrebno 'posredovanje', ki je izključno posledica tega, da so vsi po vrsti, s carino vred, še vedno informacijsko v kameni dobi.

Tukaj se 'kolegi' obnašajo, kot da potrošniki nimamo pravice kritizirati kamenodobno informatizacijo in odvijanje postopkov, ki se v 30 letih, kar imam opravka s pošto in carino niso spremenili niti za dlako.

Zdaj samo ne vem, ali ste čisto navadne ovce, ki ste se podredili 'tako je od nekdaj in tako mora biti za vedno' - ali pa se greste 'naše in vaše'...

Slednje pa je tukaj itak stalnica. Samo enemu 'napačnemu' ugovarjaš, pa te že napade krdelo pobesnelih psov. Neštetokrat videno. Neštetokrat doživeto.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Do kok smo že prišli, 12, 15, 30 postov? A šteje kdo?

Evo, sledi še en, 3...2....1...

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

Do kok smo že prišli, 12, 15, 30 postov? A šteje kdo?

Evo, sledi še en, 3...2....1...

SAM postaš, potem pa meni očitaš? WTF?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

In naslednji... 3...2...1...

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

In naslednji... 3...2...1...

Očitno te ne moti postanje v tri krasne...sicer tega nebi počel.
Samo potem ne kaži s prstom na mene.

Sploh pa - če nimaš kaj pametnega dodati k temi - zakaj se sploh oglašaš?
Lajanje krdela?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

In po vseh teh postih, še kar sanjaš, da si v konkretnem poslovnem odnosu potrošnik?

k3k3tz ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ales je izjavil:

Postajaš vse bolj žaljiv in ponavljaš se kot stara lajna.

Ne bos nehal, dokler ni zadnjih 17 postov tvojih, da boš imel zadnjo besedo? Si sposoben nehat prej?

Zakaj že, če imam prav?

Aja? Ponavljam kot stara lajna, pa še vedno v vaših napadih nabijate o čisto drugih rečeh, kot jih jaz lajnam.

Le kaj to pove o vas?

Poleg tega sem jaz zadevo že zdavnaj odkljukal, ko je še eden iz vašega krdela vletel in se pričel zaganjat vame, kot da sem idiot, ki ne ve o čem govori. Pri tem pa sploh vedel ni, o čem dejansko govorim.

Ja... napadate zato da bi napadali. Potem sem pa jaz nesramen?
Kaj ste pa vi?

In btw: en dan je bil mir - dokler TI nisi spet pričel pogrevat zadeve!
Vprašaj se, komu je potem kaj za očitat - meni ali tebi!


1. nimaš prav
2. ko si prepričan, da so vsi okrog tebe bedaki, si verjetno bedak ti
3. ne, nimaš pojma o čem govoriš, zato zadnji čas, da umolkneš
4. če vsako navajanje dejstev vzameš kot "zaganjanje vate", pol nujno rabiš strokovno pomoč al pa vsaj boljša zdravila
5. na "obdelavo" čaka hudo veliko pošiljk. ker je zadeva avtomatizirana (slabo, pa vendarle), nihče ne bo za vsako posebej iskal morebitnih prejšnjih sledilnih številk. potrudi se sam.

SeMiNeSanja ::

Kot rečeno - v letu 2021 zagovarjate in opravičujete informacijsko nesposobnost Pošte.

Sploh ne vem zakaj vsi nekaj vpijejo 'Digitalizacija', če je našim kremenčkovim očitno še poštni sistem divjega zahoda preveč moderen.

Ko boste naslednjič stali pred kakšnim šalterjem in preklinjali kilavo 'digitalizacijo' se spomnite, kako ste tukaj v tej temi trdili, da je kilavo še predobro. Ja, za vas definitivno, ker si boljše 'digitalizacije' definitivno ne zaslužite.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

In spet naslednji... 3....2...1...

Vauu vauu, auuuuu.... :))

Če nisi dojel še do sedaj, kaj ti skušam povedat, potem tudi ne boš. Hint: tvoje mnenje je čisto validno, imas vso pravico do njega, samo ne strinjamo se s tabo, tega pa očitno nisi sposoben sprocesirat. In zato... 3...2...1.... in spet... "kot rečeno" in "krdelo" in vse ostalo...

A šteješ poste, do kok si prišel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

SeMiNeSanja ::

Da, krdelo se NE strinja, da je treba zahtevati boljšo informatizacijo, trdi da ni nobene potrebe udejaniti 'digitalizacijo', ta po vaše naj kar lepo ostane brezvezen buzzword.

Res ne vem iz katerih lukenj ste zlezli.
Ali ste tudi antiwaxerji? Ker potem mi bo vse jasno.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Ales ::

A si bil kej na BBS-jih v starih časih?? Neverjetno, da nisi nič pobral v vseh teh letih... mislim, neverjetno je, kok te je u izi trolat.

Dialog se je itak končal že kdaj nazaj, tam pri krdelih, psih in tepcih ali bedakih in konjih ali kje že...

In 3...2....1... :)

SeMiNeSanja ::

Ja... zdaj se samo še zaganjate v mene.

Eto, to ste vi.

Nisi pa povedal, če si se že cepil!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Mare2 ::

19 Maj 2021 so mi iz Aliexpresa preko Pickup scan Yanwen, na https://parcelsapp.com/en/tracking pa je zadnji datum
28 Jul 2021 15:00 Arrival in transit country

Zanima me, če ima kdo izkušnje, ali je sploh možno, da dobim to pošiljko?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ales ::

Glede na to, da je kao komaj 28.7. prispelo nekam (v Evropo?), potem je možno. Če ne pa drugo leto... :D

@SeMiNeSanja: dvakrat! Ti?

Cepljeno krdelo te napada, brez skrbi, nič se te ne bo prijelo... ;)

Do kok smo prišli pol? Sem mislil, da se bom moral potrudit za 17, pa kr samo gre!

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

Glede na to, da je kao komaj 28.7. prispelo nekam (v Evropo?), potem je možno. Če ne pa drugo leto... :D

@SeMiNeSanja: dvakrat! Ti?

Cepljeno krdelo te napada, brez skrbi, nič se te ne bo prijelo... ;)

Do kok smo prišli pol? Sem mislil, da se bom moral potrudit za 17, pa kr samo gre!

Glede na slaboumnost tvojega napadanja spadaš bolj v antivax grupo - a so te napil pa na silo odvlekli cepiti?
Vsekakor zavzemaš stališče, da je nazadnjaštvo dobro, da noben napredek ni potreben. Pri Talibanih bi se počutil kot doma!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ales je izjavil:

@SeMiNeSanja: dvakrat! Ti?

Cepljeno krdelo te napada, brez skrbi, nič se te ne bo prijelo... ;)

Do kok smo prišli pol? Sem mislil, da se bom moral potrudit za 17, pa kr samo gre!

Glede na slaboumnost tvojega napadanja spadaš bolj v antivax grupo - a so te napil pa na silo odvlekli cepiti?
Vsekakor zavzemaš stališče, da je nazadnjaštvo dobro, da noben napredek ni potreben. Pri Talibanih bi se počutil kot doma!

A pa šteješ sploh? Koliko še manjka do 17? To preguraš, po možnosti s čim bolj zanimivimi žaljivkami, da bo vsaj približno zanimivo, pa smo na cilju!

AEx_1-7 ::

Mare2 je izjavil:

19 Maj 2021 so mi iz Aliexpresa preko Pickup scan Yanwen, na https://parcelsapp.com/en/tracking pa je zadnji datum
28 Jul 2021 15:00 Arrival in transit country

Zanima me, če ima kdo izkušnje, ali je sploh možno, da dobim to pošiljko?


Domnevam da UZ? Precej zajetni kontingent (50K+) teh posiljk se procesira nekaj zadnjih dni v LJ (iz Litve je prispel s kar precej zamude), tako da odgovor je, dokaj verjetno, pritrdilen.

A '75-Day Buyer Protection Money back guarantee' ste pa uspeli zamuditi?

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Ales je izjavil:

@SeMiNeSanja: dvakrat! Ti?

Cepljeno krdelo te napada, brez skrbi, nič se te ne bo prijelo... ;)

Do kok smo prišli pol? Sem mislil, da se bom moral potrudit za 17, pa kr samo gre!

Glede na slaboumnost tvojega napadanja spadaš bolj v antivax grupo - a so te napil pa na silo odvlekli cepiti?
Vsekakor zavzemaš stališče, da je nazadnjaštvo dobro, da noben napredek ni potreben. Pri Talibanih bi se počutil kot doma!

A pa šteješ sploh? Koliko še manjka do 17? To preguraš, po možnosti s čim bolj zanimivimi žaljivkami, da bo vsaj približno zanimivo, pa smo na cilju!

Pa dej poglej kaj pišeš! In TI boš drugim pametoval?
Metlo pa pometat pred lastni prag!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Še en svež konkreten primer, kako takšne pošiljke izgledajo:



Originalna nalepka je prelepljena, tako da "originalne" sprejemne številke ni mogoče prebrati strojno.

- Sledenje belgijske pošte vrne veliko informacij o pošiljki (ker je bila "oddana" elektronsko), ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.
- Cainiao vrne dodatno sledenje (pred belgijsko pošto), ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.
- 4PX vrne nek "Order Number", ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.

Če na Cainiao vnesem "originalno" sprejemno številko, potem dobim poštno sprejemno številko belgijske pošte. Seveda, saj so oni dali na pošto. V obratni smeri pa tega podatka ne dobiš.

Torej podatek obstaja v bazi podjetja "Cainiao", ki nima nobene veze s poštnim sistemom. Da bi Pošta morala brskati po raznih nestandardnih bazah tujih logističnih podjetij, je povsem nerazumna zahteva.

Je sicer možno, da kakšen poštni ponudnik to informacijo sprejme in priloži kot del sledenja, ampak je to povsem opcijsko in nestandardno.

Na drugi strani logična zahteva je, da tisti, ki robo odda na pošto, sprejemno številko posreduje naročniku.

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

Še en svež konkreten primer, kako takšne pošiljke izgledajo:



Originalna nalepka je prelepljena, tako da "originalne" sprejemne številke ni mogoče prebrati strojno.

- Sledenje belgijske pošte vrne veliko informacij o pošiljki (ker je bila "oddana" elektronsko), ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.
- Cainiao vrne dodatno sledenje (pred belgijsko pošto), ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.
- 4PX vrne nek "Order Number", ampak "originalne" sprejemne številke ne vrne.

Če na Cainiao vnesem "originalno" sprejemno številko, potem dobim poštno sprejemno številko belgijske pošte. Seveda, saj so oni dali na pošto. V obratni smeri pa tega podatka ne dobiš.

Torej podatek obstaja v bazi podjetja "Cainiao", ki nima nobene veze s poštnim sistemom. Da bi Pošta morala brskati po raznih nestandardnih bazah tujih logističnih podjetij, je povsem nerazumna zahteva.

Je sicer možno, da kakšen poštni ponudnik to informacijo sprejme in priloži kot del sledenja, ampak je to povsem opcijsko in nestandardno.

Na drugi strani logična zahteva je, da tisti, ki robo odda na pošto, sprejemno številko posreduje naročniku.

V letu 2021 je edino logično, da si logistična podjetja posredujejo elektronske podatke.

Ti pa še kar nabijaš o nalepkah, medtem ko se v letu 2021 podatki valjajo po bazah podatkov in so dostopni tistim, ki jim je mar zanje - oz. ti jih posredujejo tisti, ki se jim vsaj malo gre za to, da imajo do končnega uporabnika prijazen servis.

Ne gre se za to, da nek podatek ni na voljo - gre se za čisto preprosto šlamparijo, da se logistu jebe, ali ti bo naredil 'malo uslugo' - celo tako zelo se mu jebe, da dejansko dela sam sebi poslovno škodo, pa tega ne dojame.

Jaz pri vsej zgodbi samo to ne razumem, da kot nekakšni Talibani zagovarjate zastarelo podajanje podatkov in iz nevem kje vlečete raznorazna opravičila, zakaj naj nekaj kvazi nebi bilo možno.
Če nočeš napredka, potem seveda nič ni možno.
Če pa hočeš napredek, je pa marsikaj možno!

Z vašim odnosom, da zagovarjate malomaren odnos do izboljšav, celo napadate tiste ki opozarjajo na področja, kjer so izboljšave možne in zaželene, dobesedno podpirate stanje, ki že dolgo ni več času primerno.

Torej: ZAKAJ podpiraš takšno stanje kot je in nasprotuješ temu, da bi se karkoli na tem področju izboljšalo?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Boljše vprašanje. Od kje ti ideja, da je to odgovornost Pošte Slovenije, če si ti kot uvoznik tako malomaren, da nisi poskrbel za ustrezno sledenje? Zakaj naj bi drugi reševali probleme, ki si jih ti ustvaril z uporabo cenenih kitajskih logističnih podjetji?

Me zanima kdaj boš končno dojel, da si ti uvoznik in da si ti tisti, ki je odgovoren za logistiko. In če se pač poslužuješ logistov, ki ti za 0,75 eur dostvljajo blago iz kitajske potem si samo ti odgovoren za vse zaplete, ki nastanejo s sledljivostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Boljše vprašanje. Od kje ti ideja, da je to odgovornost Pošte Slovenije, če si ti kot uvoznik tako malomaren, da nisi poskrbel za ustrezno sledenje? Zakaj naj bi drugi reševali probleme, ki si jih ti ustvaril z uporabo cenenih kitajskih logističnih podjetji?

Me zanima kdaj boš končno dojel, da si ti uvoznik in da si ti tisti, ki je odgovoren za logistiko. In če se pač poslužuješ logistov, ki ti za 0,75 eur dostvljajo blago iz kitajske potem si samo ti odgovoren za vse zaplete, ki nastanejo s sledljivostjo.

Na, ti si pa čisto mimo špure....

Kaj ima uvoznik z neusklajenimi postopki logistov?

Ampak ja... še malo zagovarjaj zaostalost logistov.
Najbolje da greste kar v Afganistan, tam se boste počutili kot doma in to vsak dan bolj!
Pa ko ste že tako zagreti pri podpiranju nazadnjaštva - kaj ko bi odklopili internet in računalnike postavili v kot? Boste še komu naredili uslugo, ker ne boste širili bedarij v podporo nazadnjaštvu!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

fikus_ ::

"Kaj ima uvoznik z neusklajenimi postopki logistov?"

Še enkrat, ti kot uvoznik si dolžan in odgovoren za ustrezno spremno dokumentacijo! Tvoj problem je, če ti pošiljatelj ne zagotovi ustreznega pošiljanja in zato ti rešuješ ta problem!

Čisto nič ti ne pomaga stresanje jeze na forumu, ali na pošri, ker je npr. belgijska pošta prelepila orginal nalepko in dala svojo številko. Reklamiraj dodatne stroške pri npr. belgijski pošti!

Kitajci se ne držijo standardov pri pošiljanju pošte. Ponavadi oni naložijo cel kontejner, pošljejo v EU/Uzbekistan/Madžarsko... in tukaj dajo na pošto, kjer pošiljka dobi novo številko sledenja, ki ustreza EU poštnemu sledenju.
Če ti takšno šparovno pošiljanje ne ustreza, izberi drugega dražjega logista, ki ti bo zagotavljal skedenje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ne gre se za to, da nek podatek ni na voljo - gre se za čisto preprosto šlamparijo, da se logistu jebe, ali ti bo naredil 'malo uslugo' - celo tako zelo se mu jebe, da dejansko dela sam sebi poslovno škodo, pa tega ne dojame.
AMPAK LOGIST, KI SE MU JEBE, JE POŠILJATELJ.

Ni mi jasno, kako ne razumeš, da je pošiljatelj tisti, ki ima vse podatke naenkrat pred seboj, in jih ON da v bazo, tebi pa posreduje samo polovične podatke. Ti pa pričakuješ od tistega na drugi strani, da gre te podatke posebej zate izvrtati iz 3rd party sistemov.

Ravnokar so mi nekaj poslali iz Mimovrste, pa mi je POŠILJATELJ posredoval sprejemno številko in nikakor ne pričakujem od Pošte, da mi bo posredovala številko naročila.

In kako še vedno ne razumeš, da razne strani tipa "17track", "track24" in podobne delajo popolnoma nepodprt web scraping, večinoma celo v nasprotju s pogoji uporabe špediterjev. Ker je vse skupaj malo nahekano, lahko vsak trenutek crkne in potem nekdo hiti to hekat in popravljat, da zaobide nove spremembe in zaščite ...

Samo zato, ker nekdo to nekako počne, narobe predvidevaš, da so vsi ti podatki kar enostavno dostopni vsem.

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Ne gre se za to, da nek podatek ni na voljo - gre se za čisto preprosto šlamparijo, da se logistu jebe, ali ti bo naredil 'malo uslugo' - celo tako zelo se mu jebe, da dejansko dela sam sebi poslovno škodo, pa tega ne dojame.
AMPAK LOGIST, KI SE MU JEBE, JE POŠILJATELJ.

Ni mi jasno, kako ne razumeš, da je pošiljatelj tisti, ki ima vse podatke naenkrat pred seboj, in jih ON da v bazo, tebi pa posreduje samo polovične podatke. Ti pa pričakuješ od tistega na drugi strani, da gre te podatke posebej zate izvrtati iz 3rd party sistemov.

Ravnokar so mi nekaj poslali iz Mimovrste, pa mi je POŠILJATELJ posredoval sprejemno številko in nikakor ne pričakujem od Pošte, da mi bo posredovala številko naročila.

In kako še vedno ne razumeš, da razne strani tipa "17track", "track24" in podobne delajo popolnoma nepodprt web scraping, večinoma celo v nasprotju s pogoji uporabe špediterjev. Ker je vse skupaj malo nahekano, lahko vsak trenutek crkne in potem nekdo hiti to hekat in popravljat, da zaobide nove spremembe in zaščite ...

Samo zato, ker nekdo to nekako počne, narobe predvidevaš, da so vsi ti podatki kar enostavno dostopni vsem.

Ajmene - zakaj pa bi recimo Pošta morala prevzeti pošiljko, katero ne spremlja CELOVIT zlog podatkov?

Ali RESNO MISLIŠ, da prevzamejo kamion paketov, ki ga spremlja za tri fascikle dokumentov na papirju? Pa da potem te papirje skenirajo? Pretipkavajo? Ali kako si ti to predstavljaš, da se podatki, kar tako izgubijo? Podatki, ki jih Kitajec ima, ubožna Pošta pa po tvoje kar na enkrat teh podatkov ne dobi? Menda ja ne misliš, da na Pošti sedi 100 mandeljcev, ki prekladajo paketke in ročno pretipkavajo podatke, o vsebini pošiljk?

Prvo, kar narediš, ko se dogovoriš o sodelovanju z drugim logistom, je to, da poskrbiš za ustrezno izmenjavo podatkov.
Če se preda cela gora podatkov o pošiljki - koliko naiven moraš biti, da meniš, da se ne preda tudi izvorna oznaka pošiljke? Ravno ta je bistvena za obojesmerno sledljivost pošiljki - temu, kar je bistvo logistike! Zakaj bi jo nekdo šel brisati iz podatkov / ne zahteval / ne predal ob izmenjavi?

Sploh pa ne vem pa kaj vraga zdaj kar na enkrat začenjaš mešati še številke naročila zraven. NIHČE ni govoril o številkah naročil. VEDNO in IZKLJUČNO je bilo govora o oznakah pošiljk.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Kaj ima uvoznik z neusklajenimi postopki logistov?

to, da je izbral nesposobne logiste zato da je prihranil par EUR. Zakaj naj bi sedaj Pošta Slovenije reševala tvojo škrto rit?

Ampak ja... še malo zagovarjaj zaostalost logistov.
Najbolje da greste kar v Afganistan, tam se boste počutili kot doma in to vsak dan bolj!
Pa ko ste že tako zagreti pri podpiranju nazadnjaštva - kaj ko bi odklopili internet in računalnike postavili v kot? Boste še komu naredili uslugo, ker ne boste širili bedarij v podporo nazadnjaštvu!

nismo vsi na mentalnem nivoju tri letnega otroka kot ti. Obstaja en zelo jasen pregovor: Kolikor denarja, toliko muzike. Še vedno čakam, da boš pojasnil kak odaleč DHL dostavi pošiljko za 2-3 eur poštnine. Ker ko si boš na to vprašanje odgovoril ti bo mogoče jasno zakaj nima Pošta Slovenije popolnoma nič s tvojim problemom.

Prvo, kar narediš, ko se dogovoriš o sodelovanju z drugim logistom, je to, da poskrbiš za ustrezno izmenjavo podatkov.

in zakaj tega ne storiš? Zakaj ne poskrbiš, da logist, ki si ga izbral poskrbi za ustrezen prenos podaktov? Zakaj točno bi morala Pošta Slovenije to delat zate?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

AEx_1-7 ::

darkolord je izjavil:


Samo zato, ker nekdo to nekako počne, narobe predvidevaš, da so vsi ti podatki kar enostavno dostopni vsem.


So kar lepo dostopni (vsem) -- tole dvoje bo (poleg https://global.cainiao.com/) povsem dovolj:

https://track.yw56.com.cn/en/querydel
https://track.4px.com/#/


Flame war ... is hopefully over ... NOT on USENET (ali je/bo v Kopru se vedno pre-vroce ...?)!
LP00458700904827

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Kaj ima uvoznik z neusklajenimi postopki logistov?

to, da je izbral nesposobne logiste zato da je prihranil par EUR. Zakaj naj bi sedaj Pošta Slovenije reševala tvojo škrto rit?

Ampak ja... še malo zagovarjaj zaostalost logistov.
Najbolje da greste kar v Afganistan, tam se boste počutili kot doma in to vsak dan bolj!
Pa ko ste že tako zagreti pri podpiranju nazadnjaštva - kaj ko bi odklopili internet in računalnike postavili v kot? Boste še komu naredili uslugo, ker ne boste širili bedarij v podporo nazadnjaštvu!

nismo vsi na mentalnem nivoju tri letnega otroka kot ti. Obstaja en zelo jasen pregovor: Kolikor denarja, toliko muzike. Še vedno čakam, da boš pojasnil kak odaleč DHL dostavi pošiljko za 2-3 eur poštnine. Ker ko si boš na to vprašanje odgovoril ti bo mogoče jasno zakaj nima Pošta Slovenije popolnoma nič s tvojim problemom.

Prvo, kar narediš, ko se dogovoriš o sodelovanju z drugim logistom, je to, da poskrbiš za ustrezno izmenjavo podatkov.

in zakaj tega ne storiš? Zakaj ne poskrbiš, da logist, ki si ga izbral poskrbi za ustrezen prenos podaktov? Zakaj točno bi morala Pošta Slovenije to delat zate?

Nimam kaj komentirati, ker govoriš o vsem drugem, samo ne o podatkovnem zapisu v bazi logista.

Namesto o tem podatku, nabijaš o DHL in ceni pošiljke.

Res si genialec.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
««
75 / 89
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8817575 (2048) 49106
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15322538 (9667) Tidule
»

Zakaj tako visoka carina? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6519709 (9111) BorutK-73
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34498779 (53640) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11029904 (26472) Fritz

Več podobnih tem