» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
74 / 89
»»

Ales ::

Samo nekaj mi ni jasno - če praviš, da so podatki tako pomanjkljivi, zakaj potem pričakuješ, da bo našim uradnikom jasno, kaj je v paketu in ali je DDV že plačan ali ne?

Še tebi ni jasno, za kateri paket se sploh gre, pa veš, kaj si naročal. Uradnik to zadevo vidi prvič v življenju in o njej ne ve prav nič, razen tega, kar vidi pred sabo.

Če so že do sedaj bile take težave s Kitajci, ki se jim ne da izpolnjevati dokumentacije, kaj mislite, kako bo zdaj? Kar naenkrat vse super in prav izpolnjeno? You wish...

josipdare ::

Moral sem placati davek in 2.5 evra za paket iz UK ki je imel na racunu vse razjasnjeno. Pa se 22% so mi udarili za medicinski pripomocek. Kaze da si bo javni sektor spet dvignil place, sedaj ko so v USA politikom sle gor.

Ales ::

Lahko prilepiš sem posnetek tega računa iz UK, kjer je vse razjasnjeno, pa ga niso upoštevali? Mogoče bo komu kaj pomagalo...

Si se pritožil?

Edit: zakrij samo osebne podatke na računu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

Machete ::

Meni že 3 tedne stoji mala pošiljka iz Švice, poslana vsa dokumentacija, da prikuriji kar že mislijo na 12 eur znesek s poštnino vred. Niso resni.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

FoxKnox ::

Machete je izjavil:

Meni že 3 tedne stoji mala pošiljka iz Švice, poslana vsa dokumentacija, da prikuriji kar že mislijo na 12 eur znesek s poštnino vred. Niso resni.

Presenetila jih je količina pošiljk po 1.7. tako kot DARS preseneti sneg vsako leto.:))

DePalmo ::

Tudi pri meni jih je "presenetil" paket. Paket je bil v SLO (po trackingu) 28.6., obvestilo sem prejel 2.7., sam paket pa 8.8.. Sem se pritožil da je paket bil v Slo pred veljavo novega zakona, a sem očitno pisal na sončno upravo ker nisem dosegel nič.

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

Samo nekaj mi ni jasno - če praviš, da so podatki tako pomanjkljivi, zakaj potem pričakuješ, da bo našim uradnikom jasno, kaj je v paketu in ali je DDV že plačan ali ne?

Še tebi ni jasno, za kateri paket se sploh gre, pa veš, kaj si naročal. Uradnik to zadevo vidi prvič v življenju in o njej ne ve prav nič, razen tega, kar vidi pred sabo.

Če so že do sedaj bile take težave s Kitajci, ki se jim ne da izpolnjevati dokumentacije, kaj mislite, kako bo zdaj? Kar naenkrat vse super in prav izpolnjeno? You wish...

Nekako predvidevam, da je Pošta tista, kateri originalni Kitajski tracking number ni 'dovolj dober' in ga nadomesti s svojim - s tem pa prekine sledljivost v večini tracking sistemov.

Torej če hočejo, da jim podaš podatke za pošiljko XY, potem naj tudi navedejo originalno oznako pošiljke, ne pa tisto svojo - brez kakršnekoli reference do kakšnega 'prevajalnika'.

Sami zamočijo sledljivost, ljudje pa naj bodo pa jasnovidni?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Mare2 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ales je izjavil:

Samo nekaj mi ni jasno - če praviš, da so podatki tako pomanjkljivi, zakaj potem pričakuješ, da bo našim uradnikom jasno, kaj je v paketu in ali je DDV že plačan ali ne?

Še tebi ni jasno, za kateri paket se sploh gre, pa veš, kaj si naročal. Uradnik to zadevo vidi prvič v življenju in o njej ne ve prav nič, razen tega, kar vidi pred sabo.

Če so že do sedaj bile take težave s Kitajci, ki se jim ne da izpolnjevati dokumentacije, kaj mislite, kako bo zdaj? Kar naenkrat vse super in prav izpolnjeno? You wish...

Nekako predvidevam, da je Pošta tista, kateri originalni Kitajski tracking number ni 'dovolj dober' in ga nadomesti s svojim - s tem pa prekine sledljivost v večini tracking sistemov.

Torej če hočejo, da jim podaš podatke za pošiljko XY, potem naj tudi navedejo originalno oznako pošiljke, ne pa tisto svojo - brez kakršnekoli reference do kakšnega 'prevajalnika'.

Sami zamočijo sledljivost, ljudje pa naj bodo pa jasnovidni?


Zelo slaboumno razmišljanje. Nima pošta nič s tem.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

SeMiNeSanja ::

Mare2 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Ales je izjavil:

Samo nekaj mi ni jasno - če praviš, da so podatki tako pomanjkljivi, zakaj potem pričakuješ, da bo našim uradnikom jasno, kaj je v paketu in ali je DDV že plačan ali ne?

Še tebi ni jasno, za kateri paket se sploh gre, pa veš, kaj si naročal. Uradnik to zadevo vidi prvič v življenju in o njej ne ve prav nič, razen tega, kar vidi pred sabo.

Če so že do sedaj bile take težave s Kitajci, ki se jim ne da izpolnjevati dokumentacije, kaj mislite, kako bo zdaj? Kar naenkrat vse super in prav izpolnjeno? You wish...

Nekako predvidevam, da je Pošta tista, kateri originalni Kitajski tracking number ni 'dovolj dober' in ga nadomesti s svojim - s tem pa prekine sledljivost v večini tracking sistemov.

Torej če hočejo, da jim podaš podatke za pošiljko XY, potem naj tudi navedejo originalno oznako pošiljke, ne pa tisto svojo - brez kakršnekoli reference do kakšnega 'prevajalnika'.

Sami zamočijo sledljivost, ljudje pa naj bodo pa jasnovidni?


Zelo slaboumno razmišljanje. Nima pošta nič s tem.

Ja kdo pa za vraga, če ne POŠTA?
Carina zagotovo ne.
Prodajalec tudi ne.
Kupec pa še najmanj.

Zelo slaboumno razmišljanje? Ti to resno? Se res sprašujem, kaj je tu slaboumno!

Tracking number - 'oznaka pošiljke' je namenjena temu, da lahko pošiljatelj in prejemnik spremljata pošiljko do cilja.
Kdorkoli zahteva spremembo te številke, naj potem tudi zagotovi sledljivost. Glede na to, da očitno spremembo oz. preštevilčenje zahteva/izvede Pošta (do naše meje so pošiljke še lepo sledljive po originalni številki), je torej na njih, da zagotovijo sledljivost za nazaj!

Slaboumno pri vsej zgodbi je predvsem to, da se z preštevilčenjem zjebe sledljivost pošiljk! Ga bi rad videl idiota, ki se je to domislil.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Mare2 ::

FoxKnox je izjavil:

Machete je izjavil:

Meni že 3 tedne stoji mala pošiljka iz Švice, poslana vsa dokumentacija, da prikuriji kar že mislijo na 12 eur znesek s poštnino vred. Niso resni.

Presenetila jih je količina pošiljk po 1.7. tako kot DARS preseneti sneg vsako leto.:))


Količna pošiljk se verjetno ni spremenila. Sicer pa ja, zaslužili bodo pa precej več. Jim je sekira v med padla. Za samo en pogled zaslužijo 2,50 EUR, pa čeprav je pošiljka vredna 0,80 EUR.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Ja kdo pa za vraga, če ne POŠTA?
Carina zagotovo ne.
Prodajalec tudi ne.
Kupec pa še najmanj.

Zelo slaboumno razmišljanje? Ti to resno? Se res sprašujem, kaj je tu slaboumno!

Tracking number - 'oznaka pošiljke' je namenjena temu, da lahko pošiljatelj in prejemnik spremljata pošiljko do cilja.
Kdorkoli zahteva spremembo te številke, naj potem tudi zagotovi sledljivost. Glede na to, da očitno spremembo oz. preštevilčenje zahteva/izvede Pošta (do naše meje so pošiljke še lepo sledljive po originalni številki), je torej na njih, da zagotovijo sledljivost za nazaj!

Slaboumno pri vsej zgodbi je predvsem to, da se z preštevilčenjem zjebe sledljivost pošiljk! Ga bi rad videl idiota, ki se je to domislil.
Pošta ničesar ne preštevilči.

Pošta zagotavlja sledljivost po sprejemnih številkah, ki so veljavne v mednarodnem poštnem prometu.

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

Pošta ničesar ne preštevilči.

Pošta zagotavlja sledljivost po sprejemnih številkah, ki so veljavne v mednarodnem poštnem prometu.

Kako je 'zagotovila sledljivost'?
NI jo zagotovila!

Če ni Pošta preštevilčila oznak - kdo jih je potem?

In koneckoncev, to mene sploh nebi smelo brigati, kdo kaj mešetari z oznakami pošiljk. 'Zagotavljanje sledljivosti' za mene še vedno pomeni, da kot potrošnik vpišem oznako pošiljke v 'sledilnik' in se mi pokaže, kje se pošiljka nahaja.

Če vpišem oznako, ki mi jo je prodajalec podal, pa se 'sledljivost' konča točno pri predaji naši vrli Pošti.
Kako je to potem z 'zagotavljanjem sledljivosti'?
Tebi se zdi 'zagotovljena'?
Meni NE.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Machete ::

Dobil ravno včeraj, po tem ko sem napisal post.
Torej 6 eur vrednost, 6 eur poštnina s Švice.
Plačal sem 2,5 nabirka, čakal pa kot da prihaja iz Saturna.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

darkolord je izjavil:

Pošta ničesar ne preštevilči.

Pošta zagotavlja sledljivost po sprejemnih številkah, ki so veljavne v mednarodnem poštnem prometu.

Kako je 'zagotovila sledljivost'?
NI jo zagotovila!

Če ni Pošta preštevilčila oznak - kdo jih je potem?

In koneckoncev, to mene sploh nebi smelo brigati, kdo kaj mešetari z oznakami pošiljk. 'Zagotavljanje sledljivosti' za mene še vedno pomeni, da kot potrošnik vpišem oznako pošiljke v 'sledilnik' in se mi pokaže, kje se pošiljka nahaja.

Če vpišem oznako, ki mi jo je prodajalec podal, pa se 'sledljivost' konča točno pri predaji naši vrli Pošti.
Kako je to potem z 'zagotavljanjem sledljivosti'?
Tebi se zdi 'zagotovljena'?
Meni NE.
Kaj če bi prebral celo mojo poved?

Če prodajalec nabije gor neke svoje številke, ki v mednarodnem poštnem prometu ne pomenijo NIČ, si Pošta s temi številkami nima kaj pomagati.

Če bo prodajalec pošiljko oddal PRIPOROČENO in ti sporočil sprejmno številko, boš lahko pošiljko spremljal pri Pošti s to isto številko.

V nobenem primeru pa Pošta ne dodaja nekih svojih številk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

darkolord je izjavil:

Pošta ničesar ne preštevilči.

Pošta zagotavlja sledljivost po sprejemnih številkah, ki so veljavne v mednarodnem poštnem prometu.

Kako je 'zagotovila sledljivost'?
NI jo zagotovila!

Če ni Pošta preštevilčila oznak - kdo jih je potem?

In koneckoncev, to mene sploh nebi smelo brigati, kdo kaj mešetari z oznakami pošiljk. 'Zagotavljanje sledljivosti' za mene še vedno pomeni, da kot potrošnik vpišem oznako pošiljke v 'sledilnik' in se mi pokaže, kje se pošiljka nahaja.

Če vpišem oznako, ki mi jo je prodajalec podal, pa se 'sledljivost' konča točno pri predaji naši vrli Pošti.
Kako je to potem z 'zagotavljanjem sledljivosti'?
Tebi se zdi 'zagotovljena'?
Meni NE.
Kaj če bi prebral celo mojo poved?

Če prodajalec nabije gor neke svoje številke, ki v mednarodnem poštnem prometu ne pomenijo NIČ, si Pošta s temi številkami nima kaj pomagati.

Če bo prodajalec pošiljko oddal PRIPOROČENO in ti sporočil sprejmno številko, boš lahko pošiljko spremljal pri Pošti s to isto številko.

V nobenem primeru pa Pošta ne dodaja nekih svojih številk.


Ali mogoče kdo od tvojih dela pri Pošti? Ker potem bi mi bilo jasno, zakaj jih zagovarjaš.

Sploh pa nisi pojasnil, kdo potem na pošiljke, ki že imajo svojo oznako oz. tracking number, nabije neko novo oznako, če to po tvoje ne počne Pošta. Same od sebe se že ne konvertirajo.

Kot potrošnik me sploh ne zanima, kaj ima Pošta ali kdorkoli drug za ene probleme z oznakami - kdorkoli jih gre menjavati na pošiljkah, ta ima tudi za zagotoviti, da je zadeva za potrošnika transparentna. Če nabije neko X oznako, potem je to njihov problem - potrošniku morajo zagotoviti, da je pošiljka še vedno sledljiva tudi po stari oznaki. Še toliko bolj pa mora zagotoviti 'prevajalnik', če se kasneje sklicujejo na novo oznako, da sploh imaš neko referenco, na osnovi katere lahko ugotoviš za katero pošiljko se gre!

Res ne vem, kaj tukaj ni jasno.

Morda ti bo problem postal jasen, ko boš pri istem prodajalcu naročil dve različni pošiljki enake vrednosti, na koncu pa zaradi zmede z oznakami pošiljk obtožen, da si podal lažne podatke pri deklaraciji. Sploh nebi bilo zabavno, če bi bila pošiljka malo bolj 'zahtevna', npr. kakšna zdravila ali drugi artikli, ki so pod nekoliko strožjem nadzorom, kjer imaš takoj tudi malo več problemov, če stvari ne deklariraš pravilno.

Pa tisto o 'priporočenih' pošiljkah mene sploh ne zanima. Če mi prodajalec poda tracking number, potem je to edino, kar bi kot potrošnik moral vedeti. Vse ostalo so problemi drugih - ki iz njih potem delajo meni probleme. Tudi zaradi takih kot si ti, ki očitno to smatraš za nekaj čisto samoumevnega.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Pri tem se edino postavlja povsem legitimno vprašanje, ali je odgovornost Pošte Slovenije ali prodajalca, da zagotovi, da je pošiljka ustrezno označena kot to velevajo pravila v mednarodnem poštnem prometu.

Glede na to, da kitajski tracking numberji pogosto služijo bolj kot ne sami sebi, ne vem če je situacija res tako črno bela.

darkolord ::

@SeMiNeSanja:

Prodajalec ti da "tracking number", ki to ni.

Tista številka NI veljavna sprejemna številka v mednarodnem poštnem prometu.

Pošta je izvajalec poštnih storitev v mednarodnem poštnem prometu.

Štekaš?

Da prodajalec uporablja verigo špediterijev, ki lepijo nalepke z nestandardnimi "tracking numberji", je to izključno problem prodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Ales ::

SeMiNeSanja je izjavil:

... Če nabije neko X oznako, potem je to njihov problem ...

Če pošiljatelj sporoča neko svojo poljubno sledilno številko, ki ni mednarodno priznana ali pa je tudi čisto izmišljena, je to problem prodajalca in posledično kupca, ne pa naše pošte.

- potrošniku morajo zagotoviti, da je pošiljka še vedno sledljiva tudi po stari oznaki.

Se pravi, če bi ti recimo bil pošiljatelj in bi za pošiljko dal oznako "MEDVEDEK!!!" in potem naredil svojo spletno stran, kjer bi se tej oznaki kao dalo slediti, bi morale vse svetovne pošte zdaj kar neankrat omogočati sledenje temu medvedku?

Ali pa bi moral dejansko ti, kot pošiljatelj, na pošiljko dati mednarodno priznano sledilno številko, za katero so se vse pošte zmenile, da jo bodo uporabljale?

Kaj od tega je prav?

Daj poskusi razumet, da kitajski trgovci delajo sranje kar se dokumentacije tiče, vključno s sledilnimi številkami. In potem uslužbenec na pošti blage veze nima ne kaj je not, ne katera sledilna številka dejansko je (ker je večinoma ni), ne koliko je vredno.

Potem pa pridejo geniji, kot si ti, in za vse okrivijo našo pošto, ki pri tem čisto nič nima in nič ne more naredit. WTF tebi ni jasno?

Kupuj od prodajalcev, ki so funkcionalno pismeni toliko, da znajo izpolnit dokumentacijo in pravilno oddat pošiljke v mednarodni promet, pa bo.

destroyer2k ::

SeMiNeSanja

Dejansko je tvoj problem če prodajalec da lažno "sledilno" številko, ker si ti uvoznik.

Kumbaja

Prodajalec, ker kako pa pošta naj zagotovi kako oddaja janezek na kitajskem? A ko ti pošiljaš kam v tujino te pokliče njihova pošta kako moreš oddati pošto in če vsi podatki so pravilni?

DePalmo ::

Nisem se nikoli v to poglabljal, sem pa že opazil naslednje:
- tracking št. zgleda kot veljavna, dejansko je pa b.s.
- tracking št. je že na daleč b.s.
- tracking št. je bila veljavna do Nizozemske (ali druge EU države) kjer je paket dobil drugo tracking št.. Sklepam da zato da se izognejo carinam in davkom in sem že imel probleme pri uveljavljanju reklamacij zaradi tega, pa ne (vsaj ne še) pri naši pošti

Kljub temu da sem v zadnjem mesecu dobil samo dva paketa iz Kitajske, sem tudi jaz narobe interpretiral in oddal napačne dokumente. A sem zajeb opazil sam in sem lahko popravil. Si ne predstavljam kako bi bilo če bi vsak teden dobil 5+ paketov, verjetno bi kar nehal naročat pri kitajcih.

Kumbaja ::

destroyer2k je izjavil:

SeMiNeSanja

Dejansko je tvoj problem če prodajalec da lažno "sledilno" številko, ker si ti uvoznik.

Kumbaja

Prodajalec, ker kako pa pošta naj zagotovi kako oddaja janezek na kitajskem? A ko ti pošiljaš kam v tujino te pokliče njihova pošta kako moreš oddati pošto in če vsi podatki so pravilni?

Točno to je bil moj point. Pošiljatelj je tisti, ki je dolžan zagotovit, da je pošiljka označena skladno s standardi ,ki veljajo v mednarodnem poštnem prometu. In kitajci niso ravno zani po tem, da bi se tega držali.

Dodaten problem je sedaj to, da sprememba, ki se je zgodila 1.7. je na papirju super implementirana. Tudi veliki trgovci kot je aliexpress imajo na videz vse urejeno, saj tebi izstavi račun z obračunanim DDV. Ampak je vse skupaj vsaj na strani kitajske še vedno na meji natega, saj velika večina zadaj posluje povsem enako kot je prej, samo na računu je pač dodana postavka DDV. To samo po sebi nič ne pove ali je prodajalec na kitajskom sploh vnsel podatke v sistem in ali so ti podatki dejansko skladni z računom. Po mojih izkušnjah glede na to kaj lepijo na deklaracije na paket se ni popolnoma nič spremenilo. In tukaj karkoli krivit našo pošto je popolnoma brezpredmetno.

Dejansko bi moral obstajat sistem v katerem bi lahko posameznik sam enostavno preveril ali so bile dajatve za njegov paket dejansko ustrezno plačane. Naj me kdo popravi, ampak kupec sam ne more preverit stanja v IOSS? Ker to da ti aliexpress na računu prikaže plačilo DDVja, dejansko ne pove popolnoma nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Pa kaj se zdaj vsi nekaj serijsko sprenevedate?

NIHČE ne daje na pošiljke LAŽNE oznake (vsaj na moje ne), še manj popa gor 'medvedek' kot oznako.

Stvar je popolnoma enaka, kot če z našo vrlo Pošto priporočeno pošljem paket v Nemčijo, ko je sledljivosti konec ob predaji pošiljke DHL-u, ki oznako naše pošte konvertira v svojo oznako. Toda v sistemu DHL-a je stvar še vedno sledljiva - ker so oni spremenili oznako.

Če torej Pošta spremeni oznako Kitajske Pošte v svojo, potem naj tudi zagotovi sledljivost do izvorne oznake.

Opravičila za šlamparijo tukaj ni, pa če si ga eni še tako zelo želite.

Da se dejansko gre za šlamparijo, dokazujejo redki tracking sistemi (na enega me je opozoril eden od tukajšnih bralcev), ki začuda znajo na povpraševanje nove ali stare oznake podati prave podatke, celo izpisati tisto drugo oznako - brez da bi rabil sistem posebej prositi!

Zakaj torej Pošta tega ni zmožna?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

NIHČE ne daje na pošiljke LAŽNE oznake (vsaj na moje ne), še manj popa gor 'medvedek' kot oznako.

moje izkušnje so, da je to redna praksa kitajskih prodajalcev. Ali se uporablja številke, ki dejansko ničemur ne sledijo in malo random dodajajo podatke, ali pa gre za številke, ki so v omejenem obsegu sledljive v raznih "kitajskih" sisitemih, nimajo pa nič z dejanskim sledenjem v mednarodnem prometu.

matobeli ::

Preden se razpočite, menjava številk se dogaja tudi po evropi. Mislim da sem v nemčijo pošiljal, ko je šel paket čez mejo v AT je že šla gor druga oznaka in moje sledenje ni več delovalo. Ampak na pošti so mi celo znali povedat novo oznako, sam poklicat jih je bilo treba.

Torej ja, lahko bi bil avtomatski redirect na trackingu narejen in lahko avstrijci ne bi menjali.

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

NIHČE ne daje na pošiljke LAŽNE oznake (vsaj na moje ne), še manj popa gor 'medvedek' kot oznako.

moje izkušnje so, da je to redna praksa kitajskih prodajalcev. Ali se uporablja številke, ki dejansko ničemur ne sledijo in malo random dodajajo podatke, ali pa gre za številke, ki so v omejenem obsegu sledljive v raznih "kitajskih" sisitemih, nimajo pa nič z dejanskim sledenjem v mednarodnem prometu.

Pustimo ob strani kaj prodajalec napiše kot vsebina paketa in vrednost - govorimo izključno o tracking number - oznaki pošiljke.
Enako kot dobiš AWB številko pri DHL in vseh drugih špediterjih, ti tudi Kitajski špediterji podajo svojo številko za sledenje. S to številko ni prav nič narobe.

Problem je z portali za sledenje pošiljkam. Večina zna slediti samo v okviru oznak izvornega pošiljatelja. Čim se v zgodbo vplete nov špediter, ki na pošiljke nalepi svoje lastne oznake, pa večina tracking portalov klavrno odpove. Edino Ship24.com (kar je meni znano) ponuja dejansko sledenje - vključno z razkritjem/prevodom med novo in staro oznako.

Če to znajo na nekem XY portalu - ali potem res pričakujem preveč od Pošte, da mi na obvestilo poleg konvertirane oznake pošiljke napišejo tudi originalno?

In točno tako je, kot je napisal Matobeli - tudi 'oznake pošiljke' naše Pošte niso nobena svetinja in se prevedejo čim gre pošiljka preko meje. Čemu dvojno označevanje, mi ni jasno. Še manj jasno pa mi je, zakaj portal za sledenje pošiljkam od Pošte ne prikaže to konverzijo, tako da moraš osebno podrezat pri poštarjih, da ti izdajo to skrivnostno novo številko za sledenje.

Šlamparija in nič drugega.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

destroyer2k ::

SeMiNeSanja

A prilepiš eno sliko paketa, ki so spreminjal SLEDILNO številko na pošti.

SeMiNeSanja ::

destroyer2k je izjavil:

SeMiNeSanja

A prilepiš eno sliko paketa, ki so spreminjal SLEDILNO številko na pošti.

https://nimb.ws/7qTOHU
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Pustimo ob strani kaj prodajalec napiše kot vsebina paketa in vrednost - govorimo izključno o tracking number - oznaki pošiljke.
Enako kot dobiš AWB številko pri DHL in vseh drugih špediterjih, ti tudi Kitajski špediterji podajo svojo številko za sledenje. S to številko ni prav nič narobe.
Ni nič narobe, ampak s to številko ne boš mogel izvajati sledenja pri nobeni pošti. AWB številko zna intepretirati samo DHL.

SeMiNeSanja je izjavil:

Če to znajo na nekem XY portalu - ali potem res pričakujem preveč od Pošte, da mi na obvestilo poleg konvertirane oznake pošiljke napišejo tudi originalno?
Seveda je preveč. Pričakuješ, da Pošta "prevaja" kar neke številke neznanih špediterijev, s katerimi nimajo prav ničesar.

Da ti prodajalec ne zagotovi veljavne številke, je problem prodajalca, ki špara in pošiljke ne da na pošto, ampak lokalnim švercerjem, ki robo označujejo po svoje; nekje - kjer je zanje najceneje - pa potem dajo še na pošto, da lahko pride do tebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Pustimo ob strani kaj prodajalec napiše kot vsebina paketa in vrednost - govorimo izključno o tracking number - oznaki pošiljke.
Enako kot dobiš AWB številko pri DHL in vseh drugih špediterjih, ti tudi Kitajski špediterji podajo svojo številko za sledenje. S to številko ni prav nič narobe.
Ni nič narobe, ampak s to številko ne boš mogel izvajati sledenja pri nobeni pošti. AWB številko zna intepretirati samo DHL.

SeMiNeSanja je izjavil:

Če to znajo na nekem XY portalu - ali potem res pričakujem preveč od Pošte, da mi na obvestilo poleg konvertirane oznake pošiljke napišejo tudi originalno?
Seveda je preveč. Pričakuješ, da Pošta "prevaja" kar neke številke neznanih špediterijev, s katerimi nimajo prav ničesar.

Da ti prodajalec ne zagotovi veljavne številke, je problem prodajalca, ki špara in pošiljke ne da na pošto, ampak lokalnim švercerjem, ki robo označujejo po svoje, nekje - kjer je zanje najceneje - pa potem dajo še na pošto, da lahko pride do tebe.

Darklord - še vedno nisi pojasnil KDO spreminja originalno sledilno številko.

Poleg tega speljuješ pozornost proč od pojma Tracking Number - Oznaka Pošiljke (v poštarskem žargonu), AWB po DHL-ovsko, itd.
NE govorimo o VSEBINI pošiljke. Govor je izključno o oznakah/številkah, ki naj bi zagotavljale sledenje od pošiljatelja do naslovnika.

Torej: če po tvoje Pošta ni tisti, ki na paket nalepi svojo novo 'oznako pošiljke'/tracking number - KDO potem je?

.. In btw. spet nabijaš, da prodajalec ni podal veljavne številke! Nehaj nabijat bedarije! Vse številke, ki jih imam od prodajalca so veljavne!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

darko, popravi me če se motim, ampak izvorni greh je v prodajalcu, ki ne pošilja v sistemu univerzalnih poštnih storitev, ampak dejansko preko 1001 načina špediterjev, ladjarjev in še česa, spravi pošiljko do slovenijein za last mile dostavo uporabi Pošto Slovenije?

V takem primeru je popolnoma logično, da mora Pošta Slovenije zagotovit svojo sledilno številko, ki nima nič s kitajci. In bi dejansko špediter, ki je zadevo spravil do Pošte zagotovit, da se nova in stara številka povežeta v sistemu.

Govor je izključno o oznakah/številkah, ki naj bi zagotavljale sledenje od pošiljatelja do naslovnika.

mislim, da je v razumevanju tega ključni problem. Namreč če pošilka preskakuje med različnimi sistemi sledenja, dejansko ni zagotovila, da bo možno sledenje od pošiljatelja do naslovnika. Kot razumem je v primeru Pošte Slovenije sledenje zajamčeno zgolj znotraj sistema univerzalnih poštnih storitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:


Darklord - še vedno nisi pojasnil KDO spreminja originalno sledilno številko.

Poleg tega speljuješ pozornost proč od pojma Tracking Number - Oznaka Pošiljke (v poštarskem žargonu), AWB po DHL-ovsko, itd.
NE govorimo o VSEBINI pošiljke. Govor je izključno o oznakah/številkah, ki naj bi zagotavljale sledenje od pošiljatelja do naslovnika.

Torej: če po tvoje Pošta ni tisti, ki na paket nalepi svojo novo 'oznako pošiljke'/tracking number - KDO potem je?

.. In btw. spet nabijaš, da prodajalec ni podal veljavne številke! Nehaj nabijat bedarije! Vse številke, ki jih imam od prodajalca so veljavne!
Zadeva je seveda popolnoma jasna.

Drugo številko gor nabije špediter in NE Pošta.

V praksi to izgleda tako, da Kitajec robo preda svojemu lokalnemu špediterju ČinČong, ki na paket da svojo številko ČČ34783789462ČČ. Ta robo prepelje do Uzbekistana in gor nalepi novo nalepko z novo sledilno številko XX123871389UZ in to robo potem preda uzbekistanski pošti, ki je del Svetovne poštne zveze in robo pripelje do naše Pošte. Naša Pošta številko XX123871389UZ prepozna kot veljavno, tiste druge pa pač ne.

Kakorkoli obračaš, tista ČČ34783789462ČČ številka špediterja ČingČong v mednarodnem poštnem formatu ni veljavna, ker za to obstajajo specifični STANDARDI.

Glede na to, da se ukvarjaš z networkingom, bi lahko vedel, da če ena naprava paketek zapakira v nek svoj nestandarden format, ni ciljna naprava kriva za to, da ga ne zna prebrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

darko, popravi me če se motim, ampak izvorni greh je v prodajalcu, ki ne pošilja v sistemu univerzalnih poštnih storitev, ampak dejansko preko 1001 načina špediterjev, ladjarjev in še česa, spravi pošiljko do slovenijein za last mile dostavo uporabi Pošto Slovenije?

V takem primeru je popolnoma logično, da mora Pošta Slovenije zagotovit svojo sledilno številko, ki nima nič s kitajci. In bi dejansko špediter, ki je zadevo spravil do Pošte zagotovit, da se nova in stara številka povežeta v sistemu.

Govor je izključno o oznakah/številkah, ki naj bi zagotavljale sledenje od pošiljatelja do naslovnika.

mislim, da je v razumevanju tega ključni problem. Namreč če pošilka preskakuje med različnimi sistemi sledenja, dejansko ni zagotovila, da bo možno sledenje od pošiljatelja do naslovnika. Kot razumem je v primeru Pošte Slovenije sledenje zajamčeno zgolj znotraj sistema univerzalnih poštnih storitev.

Kolikokrat je še treba povedati, da nabijate v prazno!

Nekje na svetu več kot očitno obstaja baza v kateri je zavedena tako izvorna oznaka pošiljke, kot tudi nova številka, s katero naprej operira Pošta Slovenije.

Če potem Pošta Slovenije meni pošlje obvestilo 'daj mi podatke za pošiljko z našo oznako UUxxxxxxCN' - pri tem pa ne navede izvorne oznake, katera se dokazano nahaja v tisti 'skrivni bazi', lahko govorim izključno o malomarnosti Pošte Slovenije, ki predvideva, da smo potrošniki jasnovidni glede njihovih konverzij številk in oznak!

Ali pa namerno skušajo izsiliti, da bo potrošnik še malo doplačal za vpogled v paket, da se bo ugotovilo, za katero pošiljko se dejansko gre? Morda pa jim res ni dovolj pobasat 'samo' 2,5 EUR...?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Izvorne oznake in nove oznake se nahajajo v bazah lokalnih kitajskih špediterjev.

Kaj zaboga ima Pošta s tem?

Ales ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Nekje na svetu več kot očitno obstaja baza v kateri je zavedena tako izvorna oznaka pošiljke, kot tudi nova številka ...


... ne navede izvorne oznake, katera se dokazano nahaja v tisti 'skrivni bazi'


Dej reč da nas zajebavaš!

Skrivna baza nestandardnih sledilnih številk, centralizirana za cel svet, od Hitri moped Gōngsī iz Pekinga, preko Rikša prevoz iz Mumbaija do Kamela transport iz Abu Dhabija, vse vpisano, vse lepo na voljo Pošti Slovenije, za tvoj užitek in radost.

Uau! Naša Pošta bi lahko NSA in CIA učila, kako se to dela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

destroyer2k ::

SeMiNeSanja je izjavil:

destroyer2k je izjavil:

SeMiNeSanja

A prilepiš eno sliko paketa, ki so spreminjal SLEDILNO številko na pošti.

https://nimb.ws/7qTOHU


Nova številka je bila ustvarjena na kitajskem saj se številka končuje z CN kjer pomeni kraj nastanka. Če bi pošta ustvarila novo številko se bi končala z SI.

Pa druga stvar UU je nesledljiva in kako prestopi iz njihove logistike se sledjivost preneha.

Tako da še vedno čakam sliko ko ti je pošta spremenila.

SeMiNeSanja ::

O.k.

torej ste se množično odločili zagovarjati Pošto, ki ne posreduje polnih podatkov o pošiljki - čeprav so ti na voljo - a žal le redkim, ki so se po nekem naključju dokopali do njih.

Kot kaže, vas večina živi v letu 1821, ne pa 2021?

Temu ustrezno je tudi vaše pričakovanje sledljivosti pošiljk.

V letu 2021 bo Pošta Slovenije samo na račun pošiljk minimalne vrednost pridelala milijončke dobička - ni pa sposobna na obvestilu podati podatka o pošiljki, ki JE javno dostopen.
Pri takih potrošnikih kot ste vi, se zaslužek ne bo uporabil za izboljšanje sledljivosti. Ta je očitno po vašem (na nivoju leta 1821) povsem dovolj dobra. Torej si bodo raje malo dvignili plače.

Vi pa jih kar lepo ujčkajte in zagovarjajte. Samo ne vem zakaj potem jamrate, ko VAM nekaj ne gre skozi, kot ste si zamislili. Pa zakaj jamrate za dvojno obračunan DDV,....
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Zakaj bi karkoli jamral? S pretepanjem slamnatih mož tega pač ne moreš rešit.

Dejstvo je že od nekdaj, da je s naročanjem pošilk s kitajske preko čungalunga servisov vedno prisotno tveganje. Pa naj bo to v obliki težav s sledljivostjo, neustreznim označevanjem pošilj ali pa dvojno obračunanim DDV.

Da se pred takimi tveganji obvaruješ imaš na voljo številne logistične rešitve, ki pa seveda stanejo. dokler pa za izdelek, ki pri nas stane 20 EUR, plačam 2 EUR s poštnino in DDV vret pa seveda ne more tega pričakovat.

Na veliko opevaš DHL in njihovo slednjivost, tako da mi lahko pomagaš odgovorit na enostavno vprašanje: Kaj lahko za 0,78 EUR (toliko sem nazadnje plačal za poštnino iz kitajskem) v mednarodnem prometu dostavim z DHL?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Zakaj bi karkoli jamral? S pretepanjem slamnatih mož tega pač ne moreš rešit.

Dejstvo je že od nekdaj, da je s naročanjem pošilk s kitajske preko čungalunga servisov vedno prisotno tveganje. Pa naj bo to v obliki težav s sledljivostjo, neustreznim označevanjem pošilj ali pa dvojno obračunanim DDV.

Da se pred takimi tveganji obvaruješ imaš na voljo številne logistične rešitve, ki pa seveda stanejo. dokler pa za izdelek, ki pri nas stane 20 EUR, plačam 2 EUR s poštnino in DDV vret pa seveda ne more tega pričakovat.

Na veliko opevaš DHL in njihovo slednjivost, tako da mi lahko pomagaš odgovorit na enostavno vprašanje: Kaj lahko za 0,78 EUR (toliko sem nazadnje plačal za poštnino iz kitajskem) v mednarodnem prometu dostavim z DHL?

Komentiranje nesmiselno, ker nisi razumel bistva problema.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Zanimivo kam se zatečeš, ko zmanjka vsebine. Vsekakor sem razumel bistvo problema. Ti pač pričakuješ od Pošte, da bo za doseganje tvojega notranjega miru opravljana storitve za katere niso plačani niti jih niso dolžni opravljat.

Je pa zabavno ko trdiš, da je Pošta slovenije tista, ki pošiljke iznačuje z XXXXXXXXXXCN.

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Zanimivo kam se zatečeš, ko zmanjka vsebine. Vsekakor sem razumel bistvo problema. Ti pač pričakuješ od Pošte, da bo za doseganje tvojega notranjega miru opravljana storitve za katere niso plačani niti jih niso dolžni opravljat.

Je pa zabavno ko trdiš, da je Pošta slovenije tista, ki pošiljke iznačuje z XXXXXXXXXXCN.

2,50 EUR kasirajo - torej ne nabijaj, da za nekaj niso plačani.

Če je treba pošiljko odpreti, ker jo ne znajo (nočejo?) enolično identificirati, pa kasirajo še dodatno - zaradi lastne nesposobnost ali nepripravljenosti zagotavljanja ustreznih podatkov.

Poleg tega poglej nazaj, koliko krat sem napisal, da mene kot potrošnika sploh nebi smelo zanimati kdo je bil tisti, ki je zamenjal oznake in skozi koliko rok je šla pošiljka - VSI v verigi so v letu 2021 zmožni predajati in si med seboj posredovati podatke.

In ... kot kaže, si jih tudi dejansko posredujejo / izmenjujejo - samo pri kamenodobni 'digitalizaciji' moraš poklicati na pošto in osebno drezati vanje, da ti izdajo tisto veliko skrivnost, ki ti jo niso sposobni napisati v obvestilo o dospeli pošiljki.

Zdaj pa dost. Ne komentiram več na to temo. Sploh pa ne osebkom, ki jim ni mar ali je morda nekaj res na tem, kar sem napisal - samo zato, da še naprej nabijajo svojo lajno.

Če želite imeti Pošto iz leta 1821, kar nadaljujte tako. Morda vam bodo pričeli dostavljati pošto s poštno kočijo, če bo šlo tako naprej z njihovo 'digitalizacijo', ki se bolj obrača v preteklost, kot sedanjost.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Če si potrošnik, se pritožuj pri tvojem prodajalcu in zahtevaj do njih, kar smatraš, da ti kot potrošniku pripada. Kaj te pol briga vse to, kaj sploh delaš v temi o carinah? To itak nima potem nobene veze s tabo. ;)

Ali pa si mogoče uvoznik in dejansko odgovoren za dokumentacijo in vse ostalo..?

Ne vem no. Nisi več najmlajši, pa se včasih obnašaš kot razvajen froc. "Mene kot potrošnika ne zanima!"

Ja pejt v Mercator pol kupit ane! Pa se bo nekdo drug ukvarjal s vsemi temi administrativnimi zapleti, ti boš pa lepo kupil in šel domov.

SeMiNeSanja ::

Kot že rečeno - sprenevedanje na višku.

Ko se pa vam zatika z Pošto, pa jok in stok. Klasika.
Vsak samo za svojo lastno rit, iz drugih se pa norčevat, ko opozarjajo na napake in pomanjkljivosti v sistemu, ki niti približno ni na nivoju leta 2021.

Edino kar lahko rečem:

ko boste imeli probleme, se zavedajte, da ste si jih več kot zaslužili s takim odnosom.


Še toliko bolj si jih zaslužite, ker večina vaših komentarjev služi izključno spodjebavanju, ne pa komentiranju dejanskega problema.

Kako je že tisto s slovenceljnom in sosedovo kravo?

Prav usmiljenja vredni slovenceljni ste!

Jaz sem namreč moje 'težave' že zdavnaj rešil (bog ne daj, da bi čakal na vašo pomoč, ker mi nebi crknila le krava, ampak tudi jaz!). Opozarjal sem na pomankljivosti sistema, ki ni niti najmanj prijazen do potrošnika. Pošta pa se ni niti malo potrudila, da bi se prilagodila navadnemu 'povprečnemu' potrošniku, da bi mu kakorkoli olajšala postopke.

Ampak ja... vi kar ploskajte Pošti in jo hvalite. Saj boste prej ali slej tudi vi imeli kakšno pošiljko na Pošti. Pa prosim ne se takrat tukaj oglašati! Ker baje na Pošti nič ni narobe, ker Pošta nič ne rabi izboljšati, ker je vse fantastično tako kot je. My Ass!

Ampak kakršno obravnavo hočete in jo tukaj zagovarjate kot edino pravilno (mene, ki pravim, da ni času primerna pa zmerjate kot bedaka), tako boste imeli. Pa naj se vam fino zaserje, da se vam bo mudilo dobiti pošiljko ven, da boste imeli priliko spoznati prednosti obstoječega sistema v vseh njegovih razsežnostih.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Ales ::

Hm... eni tu smo dejansko kaj poslovali s vsem tem, izvažali s Kitajske tudi kake kontejnerje, lovili sivo proizvodnjo v tovarnah, itd.. :P

Lej, mogoče je težava samo v tem, da imaš precej idealističen pogled na vse skup. V nekem idealnem svetu bi vsi podatki bili vpisani, vsi točni, vse bi bilo na voljo, od začetka, do konca. Vsi špediterji bi vse sporočali naprej, vsi bi vse imeli u nulo poštimano, povezano, vsi podatki bi bili kompatibilni med sabo.

Realni svet... ni tak.

Obstajajo mednarodni sistemi, v katerih ne sodelujejo vsi in so zato v očeh končnih uporabnikov pomanjkljivi. Obstajajo firme, ki imajo pod nadzorom celoten proces od prevzema do dostave, pa so ljudem drage. Obstaja kup malih in velikih špediterjev, ki vse delajo po svoje in si lahko vesel, da pošiljka po verigi pride do tebe.

In potem plavaš med vsem tem.

Dejansko v razmislek vsem: ni vedno ceneje nekaj kupiti za 2 EUR, namesto za 20 EUR. Res, res ni. Nič kolikokrat že stestiral tudi na lastni koži... :D

SeMiNeSanja ::

Ales je izjavil:

Hm... eni tu smo dejansko kaj poslovali s vsem tem, izvažali s Kitajske tudi kake kontejnerje, lovili sivo proizvodnjo v tovarnah, itd.. :P

Lej, mogoče je težava samo v tem, da imaš precej idealističen pogled na vse skup. V nekem idealnem svetu bi vsi podatki bili vpisani, vsi točni, vse bi bilo na voljo, od začetka, do konca. Vsi špediterji bi vse sporočali naprej, vsi bi vse imeli u nulo poštimano, povezano, vsi podatki bi bili kompatibilni med sabo.

Realni svet... ni tak.

Obstajajo mednarodni sistemi, v katerih ne sodelujejo vsi in so zato v očeh končnih uporabnikov pomanjkljivi. Obstajajo firme, ki imajo pod nadzorom celoten proces od prevzema do dostave, pa so ljudem drage. Obstaja kup malih in velikih špediterjev, ki vse delajo po svoje in si lahko vesel, da pošiljka po verigi pride do tebe.

In potem plavaš med vsem tem.

Dejansko v razmislek vsem: ni vedno ceneje nekaj kupiti za 2 EUR, namesto za 20 EUR. Res, res ni. Nič kolikokrat že stestiral tudi na lastni koži... :D

Jao.... kako moreš primerjati uvoza kontejnerja po klasičnih uvoznih postopkih s to polomijo, ki so jo zdaj uvedli za široke množice?

Gre se za nesposobnost Poštarskih informatikov, ki ti niso zmožni na obvestilo vpisati en podatek, ki je bistvenega pomena za pravilno deklariranje blaga, saj enolično definira za KATERO pošiljko se gre.
Podatek, ki ti ga nek xy portal track24.com zna ponuditi, Pošta pa ga ni sposobna napisati na obvestilo!

Ko to nesposobnost kritiziraš, pa poslušaš vse mogoče in nemogoče zgodbe, izgovore in opravičila na račun Pošte.

Preveč idealiziram? Kaj vraga idealiziram, če pričakujem en minimum miganja in prilagajanja, da se raji olajša pravilno deklariranje pošiljk? Idealiziranje je, če od poštarskih informatikov pričakujem, da na dopis pripišejo še en podatek? Podatek, ki več kot očitno obstaja v njim dostopnih bazah! Ali ste resni? Pričakujem samo to, kar bi že Pošta morala že sama videti in implementirati, da si zmanjša zmedo med milijoni teh mini pošiljk.

Razen če misliš, da sem prevelik idealist, če pričakujem, da bo en mastodont ala Pošta nekaj spremenil v svojih postopkih, kar bi po zdravi pameti lahko pomagalo k hitrejšem reševanju prispelih pošiljk.

V časih so takšne zadeve gledali skozi denar. Če moraš imeti eno osebo 8 ur na dan na razpolago, da bo na telefonu pojasnjevala podatek, katerega niso natisnili na obvestilo, še eno pa zato, da bo pomagala popravljati že narobe deklarirane pošiljke, je to 50.000 EUR na leto.
Sumim pa, da se več ljudi ukvarja z neumnostmi, ki so posledica po nepotrebnem nepopolnih podatkov.
Da bi popravili program, ki ti v obvestilo doda še en podatek pa bi stalo koliko?
No, dejansko bi morali prišteti še škodo na strani kupcev - od nepotrebnega (plačljivega) odpiranja pošiljk, do nepotrebne zamude pri dostavi.

Idealiziranje? Ves svet se podatkovno povezuje, analizirajo naše gibanje po internetu da lahko govorimo že o uresničenju znanstvene fantastike. Ne vem kam vse se uvaja AI, avtomobile so sprogramirali da se vozijo avtonomno po cestah...
Ko pa pridemo do Pošte, pa je govora o idealizmu, če pričakujem, da mi bodo na obvestilu podali prvotno oznako pošiljke?

Morda pa res, da je že višek napredka na Pošti, da tista obvestila ne tipkajo na pisalni stroj iz časov Marije Terezije?

Ampak če bomo kar lepo tiho in nič kritizirali, se tudi ne bo nič spremenilo!
Ne pričakujem, da Pošta dela čudeže. Pričakujem pa, da se potrudi po najboljših močeh, ker bodo presneto dobro zaslužili s temi našimi 'mini pošiljkami'. Pričakujem to tudi zato, ker tako Pošta postane bolj učinkovita in si poveča dobiček, nam pa ustvari boljši user-experience.

Idealiziranje bi bilo, če bi fantaziral o zadevah, ki so neuresničljive. Dejansko pa kritiziram nesposobnost izvedbe minimalnih sprememb, ki bi imele velik učinek!

Če pa smo že pri zadevah, ki bi jih lahko izboljšali, pa se tudi ne moreš izogniti predpotopnega iskalnika tarifnih številk. Pri vsej umetni inteligenci tega sveta, ti ponudijo iskalnik, kateri v 50% primerov zavede uporabnika v napačno deklaracijo.
Tisti, ki smo že kdaj delali s temi tarifami, se še nekako znajdemo - čeprav se tudi nam dogaja, da naletimo na uganke, ko sta dva 'profi' deklaranta enako blago deklarirala pod različno tarifno številko.

Če greš na katerikoli veliki trgovski portal Ebay, Amazon ali AliExpress in pričneš vnašati kaj želiš kupiti, te že logika sistema tako presneto dobro usmerja, da moraš precej butasto opisati iskalni pojem, da bi ti na koncu ponudilo nekaj povsem drugega.

Pri tarifnem sistemu pa tudi eden ni sposoben naresti podobno učinkovitega sistema, ki bi te preko opisa izdelka hitro in zanesljivo privedel do pravilne tarifne številke. Sistem, ki bi ga znala uporabljati tudi 70-letna teta Micka in stric Tone.

Pestro postane, če v pošiljki imaš blago, ki spada pod več različnih tarifnih številk, saj portal za prijavo pošiljk sploh ne predvideva vnosa več kot ene tarifne številke.

Ampak hej, srečni naj bomo, da sploh pripeljejo pošiljke, mar ne? Vse ostalo je potem že 'idealiziranje'.... hlepenje po znanstveni fantastiki, kajne?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

Kumbaja ::

Idealizem je, da si domišljaš, da si potrošnik in da ti je pošta dolžna izvajat kakršnekoli storitve na način, ki si ga ti zamislil. Pozabljaš pa, da si v vsem postopku ti uvoznik in je odgovornost za vso logistiko pri uvozu tvoja. Če ti nivo storitev, ki je vključen v osnovno ceno ne ustreza imaš tako kot vsak drug uvoznik pravico koristit 1001 drugo špedicijsko ali dostavno službo.

Še vedno me zanima do kje pride DHL z 0,78 EUR? Lahko prištejemo še 2,5 EUR Poštne storitve in rečemo torej 3,28 EUR. Me zanima, če ti DHL karkoli dostavi v mednarodnem prometu za ta denar.

darkolord ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Gre se za nesposobnost Poštarskih informatikov, ki ti niso zmožni na obvestilo vpisati en podatek, ki je bistvenega pomena za pravilno deklariranje blaga, saj enolično definira za KATERO pošiljko se gre.
Podatek, ki ti ga nek xy portal track24.com zna ponuditi, Pošta pa ga ni sposobna napisati na obvestilo!
Ampak enolično ti pošiljko definira tudi ta druga številka, ki je napisana PO STANDARDU.

Da ti v POŠTNEM prometu veljavne številke ni napisal že prodajalec, je izključno njegova krivda.

Včasih je na paketu cel kup številk - sploh, če je paket zapakiran v original škatlo izdelka.



Po tvoje naj bi pošta prebrala vse te bar kode + vse ostale od vseh špediterjev in za vsako med njih poskusila dešifrirati, od koga je in kaj pomeni, potem pa izmed njih izbrala eno TAPRAVO.

Namesto da bi pogledali, katera od številk je po S10 poštnem standardu in DEFINITIVNO enolično označuje pošiljko v svetovnem poštnem prometu, in napisali samo to?

Okapi ::

Če ti sledenje na 17track ali kakšni podobni strani pokaže, da je pošiljka prispela v Slovenijo, to pomeni, da je pri nas očitno nekdo poskeniral to nestandardno črtno kodo, in to nekje zabeležil.

Če tega ne bi naredil, sploh ne bi mogel nikjer videti, da je pošiljka prispela k nam.

SeMiNeSanja ::

Kumbaja je izjavil:

Idealizem je, da si domišljaš, da si potrošnik in da ti je pošta dolžna izvajat kakršnekoli storitve na način, ki si ga ti zamislil. Pozabljaš pa, da si v vsem postopku ti uvoznik in je odgovornost za vso logistiko pri uvozu tvoja. Če ti nivo storitev, ki je vključen v osnovno ceno ne ustreza imaš tako kot vsak drug uvoznik pravico koristit 1001 drugo špedicijsko ali dostavno službo.

Še vedno me zanima do kje pride DHL z 0,78 EUR? Lahko prištejemo še 2,5 EUR Poštne storitve in rečemo torej 3,28 EUR. Me zanima, če ti DHL karkoli dostavi v mednarodnem prometu za ta denar.

Kaj mešaš DHL v to zgodbo? Pobral si ga nekje popolnoma izven konteksta, zdaj ga pa rineš kot en debil, samo da bi nekaj zajebaval.

Aja... sem pozabil, da ti je itak namen spodjebavanje sogovornika, ne pa pogovor o tem, kaj bi lahko Pošta naredila z nekaj minimalnega truda - predvsem pa dobre volje, praktično brez vsake investicije - kar pa bi njej doprineslo vsaj 50k€ prihranka na letnem nivoju - uporabnikom pa prihranilo nepotrebne frustracije.

Res škoda, da se sploh kaj odzivam na tvoje bedaste provokacije, ker pametnega tako in tako nisi povedal čisto nič.
Nikoli ne bom razumel, zakaj se sploh oglašaš, če nimaš nič pametnega za povedat. Pa ja menda ne misliš, da si nek frajer, ko tako serješ po forumu in žališ sogovornike? Meni bolj deluješ kot bednik, ki se hodi na forum maščevati sogovornikom za vse tisto, kar mu je v življenju šlo narobe.

Skratka TEBE ne rabim, da me komentiraš.
Šccccccccccccccccc!
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)

darkolord ::

Okapi je izjavil:

Če ti sledenje na 17track ali kakšni podobni strani pokaže, da je pošiljka prispela v Slovenijo, to pomeni, da je pri nas očitno nekdo poskeniral to nestandardno črtno kodo, in to nekje zabeležil.

Če tega ne bi naredil, sploh ne bi mogel nikjer videti, da je pošiljka prispela k nam.
Bolj verjetni možnosti sta:
- da Kitajec napiše, da je pošiljka v Sloveniji, pa v resnici ni nujno (je samo nekje na poti sem)
- da Kitajec spremlja še drugo standardno številko in updada status nestandardne

SeMiNeSanja ::

darkolord je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Gre se za nesposobnost Poštarskih informatikov, ki ti niso zmožni na obvestilo vpisati en podatek, ki je bistvenega pomena za pravilno deklariranje blaga, saj enolično definira za KATERO pošiljko se gre.
Podatek, ki ti ga nek xy portal track24.com zna ponuditi, Pošta pa ga ni sposobna napisati na obvestilo!
Ampak enolično ti pošiljko definira tudi ta druga številka, ki je napisana PO STANDARDU.

Da ti v POŠTNEM prometu veljavne številke ni napisal že prodajalec, je izključno njegova krivda.

Včasih je na paketu cel kup številk - sploh, če je paket zapakiran v original škatlo izdelka.



Po tvoje naj bi pošta prebrala vse te bar kode + vse ostale od vseh špediterjev in za vsako med njih poskusila dešifrirati, od koga je in kaj pomeni, potem pa izmed njih izbrala eno TAPRAVO.

Namesto da bi pogledali, katera od številk je po S10 poštnem standardu in DEFINITIVNO enolično označuje pošiljko v svetovnem poštnem prometu, in napisali samo to?

Pa s kom se jaz dopisujem?

Ali namerno delate bedake iz sebe?

Če boš klical na pošto in spraševal, ti bodo začuda lepo znali povedati izvorno kodo.

Torej se nehajte sprenevedat in bloditi o stotih nalepkah na paketu! Govor je o podatkih, katere imajo v svojih podatkovnih bazah, pa jih niso sposobni natisniti na obvestilo!

S tem pa tudi končujem debato, ker očitno namerno ignorirate kar napišem in še kar nabijate svojo zgodbo, ki postaja vse bolj absurdna in se vse bolj odmika od tega, kar sem jaz napisal.

Se bom pa veselo hahljal, ko boste sami naleteli na kakšen problem s Pošto, ki ga nebi bilo treba, če bi že prispeli v leto 2021.
Takrat vam bom lepo rekel, da ste sami zagovarjali predpotopne mehanizme sledenja pošiljkam in jih proglašali za povsem normalne in sprejemljive za današnji čas.
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
««
74 / 89
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4186 187 188 189 )

Oddelek: Loža
94401552490 (886) Ajnstajn`
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9018451 (439) darkolord
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15322861 (9990) Tidule
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
34499255 (54116) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11030169 (26737) Fritz

Več podobnih tem