Forum » Loža » Carina
Carina
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Tomi ::
Jap, nekateri tukaj so očitno zaposleni v JU.
Da ne bo pomote, se močno ne strinjam s početjem Pošte pri carinjenju. Opozorilo je bilo dejansko namenjeno "novim" sodelujočim v tej temi, da se ne zapletajo v brezplodne debate z določenimi uporabniki.
metrodusa.blogspot.com
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
Ker je lažje jamrat čez carino/pošto kot pa prebrat in razmislit? Itak nas na vsakem koraku država nateguje...
S tem da pošta zaračuna storitev posredovanja pošiljke v carinsko obravnavo ni prav nič narobe (razen mogoče same cene). Narobe je le v primerih ko imajo pred nosom pravilno izpolnjene obrazce/papirje. Takrat se pa pač pritožbe piše. Če komu kaj ni prav pa ni treba da pošto uporablja. Alternativ je dovolj. Pa še občutno hitrejše so, ponavadi.
S tem da pošta zaračuna storitev posredovanja pošiljke v carinsko obravnavo ni prav nič narobe (razen mogoče same cene). Narobe je le v primerih ko imajo pred nosom pravilno izpolnjene obrazce/papirje. Takrat se pa pač pritožbe piše. Če komu kaj ni prav pa ni treba da pošto uporablja. Alternativ je dovolj. Pa še občutno hitrejše so, ponavadi.
Life is as complicated as we make it...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Samo kaj takšnega zahteva pozitiven IQ. Večini je pač lažje jokat kako je kriva javna uprava (pa čeprav z zadevo nima nič). Pri tem seveda vsi veselo pozabljajo, a je do trenutne situacije prišlo predvsem zato, ker se je pri uvažanju izdelkov masovno goljufalo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alex401 ::
Sem našel napako. Na deklaraciji CN 22 je navedena točna cena 20,62 kolikor sem odštel za pošiljko, vendar pa znesek niso označili z € temveč so napisali USD. Če prav razumem, če bi poleg zneska 20,62 pisalo €, bi sedaj jaz lahko zahteval, da mi ne zaračunajo pregled pošiljke in dodatnih stroškov pri prepošiljanju. Javna uprava, dobro poznam vso javno upravo, vsako leto več birokracije, tem boljše.
O kakšnih goljufijah pri uvozu teh mini izdelkov pa pišete ?
O kakšnih goljufijah pri uvozu teh mini izdelkov pa pišete ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
O kakšnih goljufijah pri uvozu teh mini izdelkov pa pišete ?
O raznih 'dej označi z "gift" da ne bo treba carine plačevat' al pa 'dej napiš namesto 100eur kar 20 da državo okol prnesem' pa podobne fore.
Life is as complicated as we make it...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Sem našel napako. Na deklaraciji CN 22 je navedena točna cena 20,62 kolikor sem odštel za pošiljko, vendar pa znesek niso označili z EUR temveč so napisali USD. Če prav razumem, če bi poleg zneska 20,62 pisalo EUR, bi sedaj jaz lahko zahteval, da mi ne zaračunajo pregled pošiljke in dodatnih stroškov pri prepošiljanju. Javna uprava, dobro poznam vso javno upravo, vsako leto več birokracije, tem boljše.
O kakšnih goljufijah pri uvozu teh mini izdelkov pa pišete ?
vsesplošno označevanje izdelkov kot gift in pisanje bistveno nižjih cen kot so v resnici. Tole, da je namesto EUR pisalo USD je že tak primer goljufanja. Zdaj ali je to naklepno ali iz malomarnosti je pa tvoj problem in ne pošte.
Kar se pa CN obrazca tiče pa je pomembno tudi kaj piše, da je v paketu in ne samo znesek.
Me pa veseli, da tako dobro poznaš javno upravo, da misliš da je pošta del javne uprave. Pač vsak je lahko kritik in pljuva po spletu, pa čeprav ne loči jabolk od hrušk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alex401 ::
Aha. Se pravi moram jaz predhodno pri pošiljatelju zahtevat, naj pravilno izpolni CN 22 in potem problemov ne bo. Tudi če se pošta - carina odloči za odpiranje paketa, mi ob pravilni izpolnjeni deklaraciji dodatnih stroškov ne morejo zaračunavati.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BC3 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
V teoriji da. V praksi pa je od 1.6.2014 minilo premalo časa, da bi lahko govorili o konkretnih primerih. Osebno se mi še ni zgodilo, da bi mi karkoli zaračunali pri pravilno izpolnjeni deklaraciji.
In to, da moraš ti zagotovit pravilno izpolnjen CN obrazece ni nekaj novega. Zdaj so zgolj uvedli to, da te nepravilno izpolnjen obrazec udari po žepu.
jao, funkcionalna nepismenost...
Nikjer ne piše, da mora bit CN deklaracia izpolnjena v EUR, ne sme pa bit znesek 20,62 EUR napisan kot $20,62.
In to, da moraš ti zagotovit pravilno izpolnjen CN obrazece ni nekaj novega. Zdaj so zgolj uvedli to, da te nepravilno izpolnjen obrazec udari po žepu.
Tole, da je namesto EUR pisalo USD je že tak primer goljufanja. Zdaj ali je to naklepno ali iz malomarnosti je pa tvoj problem in ne pošte.pri američanu naročiš in plačaš v dolarjih, on bo šel pa preračunavat v evre, da našim poštarjem ne bo treba, ker drugače je to goljufija?
jao, funkcionalna nepismenost...
Nikjer ne piše, da mora bit CN deklaracia izpolnjena v EUR, ne sme pa bit znesek 20,62 EUR napisan kot $20,62.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
Bomo videli kako bo, zadnje 14dni sem iz usa dobil 4 pakete(vrednosti nekje 20eur) direktno v nabiralnik(noben ni bil odprt vsi pa so imeli CN ustrezno izpolnjen)-lahko sicer da je zgolj sreča...
Lahko se pa jim še vedno zazdi da ima CN nepravo ceno gor in te zaružijo...
Lahko se pa jim še vedno zazdi da ima CN nepravo ceno gor in te zaružijo...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BC3 ::
jao, funkcionalna nepismenost...jao, neumnost...
Nikjer ne piše, da mora bit CN deklaracia izpolnjena v EUR, ne sme pa bit znesek 20,62 EUR napisan kot $20,62.
v obeh primerih je vrednost pod 22 evrov, poleg tega oni ne vejo, da on ni dejansko plačal 20˙62$, kot je označeno na pošiljki.
a v primeru, da bo navedeno 20 evrov namesto 17, kot bi jih dejansko plačal bo to tudi goljufija in bodo zahtevali račun?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
no in točno zato si funkcionalno nepismen. Ne glede na to, da je obakrat vrednost po 22€ gre za to, da so na CN obrazcu navedene napačne vrednosti. Če je lahko nekdo zamenjal valuto, zakaj ne bi še številko popravil?
In pošta je povesem upravičeno zahtevala, da se predloži ustrezne papirje.
In pošta je povesem upravičeno zahtevala, da se predloži ustrezne papirje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
Dovolj je sum da nekaj ni v redu in bodo šli odpirat. Če je paket s kitajske je možnost za to še toliko višja. Za tiste pakete jih niti ne briga kaj piše na CN22 ker lahko z dokaj veliko verjetnostjo predvidevajo da je itak nekaj narobe. Sploh pri mal težjih/večjih paketkih (za eno majco ti pa itak ne bojo težil: lahko, majhno, mehko - sploh nima veze kaj na CN piše, niti odpirat ne bodo šli).
Ne vem no, meni je logično da ti enkrat dosadi ko te miljavženkrat okol prnesejo... Jaz bom tud začela zaračunavat prevoz do stranke (kolkokrat me kličejo zarad enih banalnih stvari, in jaz mona zapravim skorajda več za nafto kot zaslužim). Pač, lepo je bilo dokler je trajalo. Zdaj se bo pa treba navadit na to da določene storitve niso več zastonj. Če misliš da je neupravičeno zaračunano, pa pritožba.
Ne vem no, meni je logično da ti enkrat dosadi ko te miljavženkrat okol prnesejo... Jaz bom tud začela zaračunavat prevoz do stranke (kolkokrat me kličejo zarad enih banalnih stvari, in jaz mona zapravim skorajda več za nafto kot zaslužim). Pač, lepo je bilo dokler je trajalo. Zdaj se bo pa treba navadit na to da določene storitve niso več zastonj. Če misliš da je neupravičeno zaračunano, pa pritožba.
Life is as complicated as we make it...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BC3 ::
no in točno zato si funkcionalno nepismen. Ne glede na to, da je obakrat vrednost po 22€ gre za to, da so na CN obrazcu navedene napačne vrednosti. Če je lahko nekdo zamenjal valuto, zakaj ne bi še številko popravil?in točno zato si ti neumen.
In pošta je povesem upravičeno zahtevala, da se predloži ustrezne papirje.
pošta v nobenem primeru ne ve, da je na obrazcu navedena napačna vrednost, v dolarjih ali evrih. zakaj ne bi popravil? ali se potem za vsakega smatra, da je „popravljal", ali naključno, ali določen procent?
in potem lahko pošta praktično za vsako pošiljko zahteva predložitev ustreznih papirjev.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
ja, in če je njihova zahteva upravičena potem plačaš. As simple as that. Nič drugače kot pri 1001 drugi kontroli, če je vse OK ql, če ne nosiš stroške. Če tega ne razumeš, nisem čisto ziher kako si prišel čez osnovno šolo.
Predvsem pa pozabljaš, da je dostikrat potem v paketu še račun ali vsaj oznaka dražbe in se brez težav pogleda ali je številka na cn obrazcu enaka tisti na deklaraciji. če stvari ne štimajo se zahteva nove dokumente. Kar pa plačaš, ker si dolžan zagotovit, da je deklaracija ustrezno izpolnjena.
Predvsem pa pozabljaš, da je dostikrat potem v paketu še račun ali vsaj oznaka dražbe in se brez težav pogleda ali je številka na cn obrazcu enaka tisti na deklaraciji. če stvari ne štimajo se zahteva nove dokumente. Kar pa plačaš, ker si dolžan zagotovit, da je deklaracija ustrezno izpolnjena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
In pošta je povesem upravičeno zahtevala, da se predloži ustrezne papirje.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BC3 ::
ja, in če je njihova zahteva upravičena potem plačaš. As simple as that. Nič drugače kot pri 1001 drugi kontroli, če je vse OK ql, če ne nosiš stroške. Če tega ne razumeš, nisem čisto ziher kako si prišel čez osnovno šolo.
Predvsem pa pozabljaš, da je dostikrat potem v paketu še račun ali vsaj oznaka dražbe in se brez težav pogleda ali je številka na cn obrazcu enaka tisti na deklaraciji. če stvari ne štimajo se zahteva nove dokumente. Kar pa plačaš, ker si dolžan zagotovit, da je deklaracija ustrezno izpolnjena.
zelo simpl, samo, da pri 1000 in eni kontroli nič ne plačaš (če nisi kriv), v tem primeru pa plačaš vedno. to bi tudi ti lahko razumel, z OŠ ali brez.
ne pozabljam na račun, ker računa (ali kakršnega koli drugega dokumenta) skoraj nikoli ni, če pa že je, je pa tudi CN pravilno izpolnjen (vsaj pri mojih 200+ nakupih v zadnjih 5-ih letih je bilo tako). in kot rečeno, plačaš v vsakem primeru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BC3 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
Če računa ni je pa sploh nekaj hudo narobe.
In kako mi naj fizična oseba izda račun(sem že večkrat kupil rabljeno od koga z tujega foruma), razen PP nakazilo ki spet ni ravno na nivoju računa?
Kaj se zgleda skos šmudla, da sam še mutna posla vidite v vsem..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
ja, in če je njihova zahteva upravičena potem plačaš. As simple as that. Nič drugače kot pri 1001 drugi kontroli, če je vse OK ql, če ne nosiš stroške. Če tega ne razumeš, nisem čisto ziher kako si prišel čez osnovno šolo.
Predvsem pa pozabljaš, da je dostikrat potem v paketu še račun ali vsaj oznaka dražbe in se brez težav pogleda ali je številka na cn obrazcu enaka tisti na deklaraciji. če stvari ne štimajo se zahteva nove dokumente. Kar pa plačaš, ker si dolžan zagotovit, da je deklaracija ustrezno izpolnjena.
zelo simpl, samo, da pri 1000 in eni kontroli nič ne plačaš (če nisi kriv), v tem primeru pa plačaš vedno. to bi tudi ti lahko razumel, z OŠ ali brez.
ne pozabljam na račun, ker računa (ali kakršnega koli drugega dokumenta) skoraj nikoli ni, če pa že je, je pa tudi CN pravilno izpolnjen (vsaj pri mojih 200+ nakupih v zadnjih 5-ih letih je bilo tako). in kot rečeno, plačaš v vsakem primeru.
Imaš za zadnji stavek kakršen koli dokaz? al lažeš kot pes teče?
Uradno stališče pošte je bilo že objavljeno v tej temi in sicer je jasno navedeno, da se palača ČE CN obrazec ni pravilno izpolnjen. Ravno tako smo točno v tej temi ugotavljal, da do sedaj še nihče ni dobil stroška neupravičeno zaračunanega.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
Zakaj? Če kupuješ na ebayu od fizičnih oseb, ne dobiš računa.
In kako mi naj fizična oseba izda račun(sem že večkrat kupil rabljeno od koga z tujega foruma), razen PP nakazilo ki spet ni ravno na nivoju računa?
Če ni računa pol je ravnanje pošte v vsakem primeru razumljivo. To da je pošiljka pomanjkljivo opremljena pač ni njihov problem. Carina pač rabi imet dokazilo o vrednosti. "Gift" to ni. Pač dejte se zmenit s fizično osebo da sprinta tisti svoj oglas, pa po možnosti z linkom vred. Pol se boste lahko s pošto bockal o upravičenosti zaračunavanja obvestil. Prej pa ne.
Kaj se zgleda skos šmudla, da sam še mutna posla vidite v vsem..
Mhm... vseh tist par tisoč pošiljk s kitajske letno je poslanih s strani fizičnih oseb, ane? Ne se čudit no če pošta kar po tekočem traku pošilja zadeve v carinske postopke.
*edit* BTW... jaz sem par mesecev nazaj dobila pošiljko s kitajske, CN22 pravilno izpolnjen, carinski postopek opravljen (paket oblepljen z unim njihovim selotejpom). Pošta ni zahtevala nobenih dokazil ali doplačil (račun je bil pač lepo priložen). Carina pa tudi ni davka obračunala... kar se mi je zdelo malo čudno, glede na to da je bil račun 23EUR. Vam povem, tko nas nategujejo da kar res ni!
Imam pa zdaj trenutno še eno stvar na carini (glede na tracking). Sporočim kako se bo stvar odvila (pač obvestila in to). Ali bom pritožbo pisala ali ne.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
Če računa ni je pa sploh nekaj hudo narobe.
No torej če ni računa še ne pomeni da so sumljiva posla oz nekaj hudo narobe, je tako....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
Kar se organov tiče je. Pa kar se nas tiče tudi (ker nastajajo dodatni stroški), ampak nas to ne moti... raje pizdimo čez pošto namesto da bi zahtevali da se pošiljke ustrezno opremi.
Eni se še spomnimo sivega uvoza za časa bivše skupne države... ko s(m)o čez mejo vozili sumljivo poceni robo (ker so nam izdajali ponarejene račune - da smo lahko državo okoli prenašali) in trepetali pred cariniki in miličniki. Vse v imenu prišparanja parih fičnikov.
Eni se še spomnimo sivega uvoza za časa bivše skupne države... ko s(m)o čez mejo vozili sumljivo poceni robo (ker so nam izdajali ponarejene račune - da smo lahko državo okoli prenašali) in trepetali pred cariniki in miličniki. Vse v imenu prišparanja parih fičnikov.
Life is as complicated as we make it...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
Če ni računa še ne pomeni da gre avtomatsko za šmudlanje(kot smo že ugotovili)... Pri prodaji preko foruma dogovor poteka preko zs sporočil-dvomim da bo print tega pomiril organ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
ampak ko se treba delat neumne ste pa vsi pametni, da glava peče.
Delež artiklov, ki so poslane med fizičnimi osebami, ki se za nakup dogovorita preko foruma in o tranzakciji ne obstaja nikakršno drugo dokazilo, ker je bil denar poslan v kuverti je tako banalno majhen, da je škoda debate.
Velika večina artiklov je prodana preko take in drugačne oblike spletne trgovine, kar seveda pomeni, da obstaja v 90% tako dejanski račun (velika večina prodaje preko ebaya poteka s strani pravnih oseb) v 99,99% pa obstaja potrdilo o elektronski tranzackiji (ebay/papal). In vse kar se pri uvozu zahteva je to dokazilo/račun + pravilno izpolnjena carinska deklaracija CN.
In ja, če tega ni je povsem upravičeno, da se pridobivanje dokumentov zaračuna.
Delež artiklov, ki so poslane med fizičnimi osebami, ki se za nakup dogovorita preko foruma in o tranzakciji ne obstaja nikakršno drugo dokazilo, ker je bil denar poslan v kuverti je tako banalno majhen, da je škoda debate.
Velika večina artiklov je prodana preko take in drugačne oblike spletne trgovine, kar seveda pomeni, da obstaja v 90% tako dejanski račun (velika večina prodaje preko ebaya poteka s strani pravnih oseb) v 99,99% pa obstaja potrdilo o elektronski tranzackiji (ebay/papal). In vse kar se pri uvozu zahteva je to dokazilo/račun + pravilno izpolnjena carinska deklaracija CN.
In ja, če tega ni je povsem upravičeno, da se pridobivanje dokumentov zaračuna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
To vse jasno...Samo gre mi na k... ko ni računa noter pa že v luft aha si že neki šmudlal, ker kaj drugega res ni možno, isto sem bil par strani nazaj obtožen šmudlanja itd. ker je bla na računu kao prenizka cena za ems pošttnino... Pišete lih tako kot da vsi samo šmudlamo...
Sam bi bil vesel ko radijo če bi lahk račun/dokazila že vnaprej poslal po mailu..Ker kitajcu dopovedat da naj da račun in pravilno izpolne CN je next to impossible..
Kar se pa tiče plačevanja bom rekel samo to, prišli smo iz 2,3eur na 3 eur sedaj pa na 4eur ni kaj lepo so nas uvajali...
Sam bi bil vesel ko radijo če bi lahk račun/dokazila že vnaprej poslal po mailu..Ker kitajcu dopovedat da naj da račun in pravilno izpolne CN je next to impossible..
Kar se pa tiče plačevanja bom rekel samo to, prišli smo iz 2,3eur na 3 eur sedaj pa na 4eur ni kaj lepo so nas uvajali...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Pithlit ::
Ker kitajcu dopovedat da naj da račun in pravilno izpolne CN je next to impossible..
Mater moram bit rojena pod eno hudo srečno zvezdo da mi take in podobne stvari uspevajo. Verjamem da da je nemogoče če sploh ne probaš. Sej imamo dost tem kjer folk sprašuje kako carino okol prnest (od ponarejanja računov do raznih fejk linkov pa daril (in pizdenje da mu darila carinijo)).
In zaradi takega folka ki tko masovno to dela je pol vsak paket brez računa prekleto sumljiv. Pa tud če je darilno zavit.
Life is as complicated as we make it...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Eni tule očitno mislijo, da poštarji berejo slo-tech in jim bo kaj pomagalo to lezenje v njihovo #@% ![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
s6c-gEL ::
ja, in če je njihova zahteva upravičena potem plačaš. As simple as that. Nič drugače kot pri 1001 drugi kontroli, če je vse OK ql, če ne nosiš stroške. Če tega ne razumeš, nisem čisto ziher kako si prišel čez osnovno šolo.
Predvsem pa pozabljaš, da je dostikrat potem v paketu še račun ali vsaj oznaka dražbe in se brez težav pogleda ali je številka na cn obrazcu enaka tisti na deklaraciji. če stvari ne štimajo se zahteva nove dokumente. Kar pa plačaš, ker si dolžan zagotovit, da je deklaracija ustrezno izpolnjena.
zelo simpl, samo, da pri 1000 in eni kontroli nič ne plačaš (če nisi kriv), v tem primeru pa plačaš vedno. to bi tudi ti lahko razumel, z OŠ ali brez.
ne pozabljam na račun, ker računa (ali kakršnega koli drugega dokumenta) skoraj nikoli ni, če pa že je, je pa tudi CN pravilno izpolnjen (vsaj pri mojih 200+ nakupih v zadnjih 5-ih letih je bilo tako). in kot rečeno, plačaš v vsakem primeru.
Imaš za zadnji stavek kakršen koli dokaz? al lažeš kot pes teče?
Uradno stališče pošte je bilo že objavljeno v tej temi in sicer je jasno navedeno, da se palača ČE CN obrazec ni pravilno izpolnjen. Ravno tako smo točno v tej temi ugotavljal, da do sedaj še nihče ni dobil stroška neupravičeno zaračunanega.
Uradna zakonodaja pošte/carine pri tem je tako, da ti lahko prečekirajo (in računajo) kljub temu, da je bila pošilja pravilno označena (beri: kasirajo če imaš gor cn22 ali ne, pravilno izpolnjen ali ne).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alex401 ::
Hja, tole preletim enkrat na dan, vmes imam druge prijetne obveznosti. Razprava gre zelo na široko, čeprav še vedno ne vem kako naj jaz zagotovim, da bo "kitajc" pravilno izpolnil obrazec CN 22. Ne želim nikogar goljufati, ker se držim, da izven EU kupujem ( zelo občasno) izdelke le do 22€. Naj mu ob nakupu pošljem pismeno prošnjo po pravilni izpolnitvi obrazca, brez vsake napake, naj mu vrnem izdelek ali kako naj ga v to prisilim. In če se tega ne bo držal, plačam spet jaz nekaj €, v bistvu pa je on odgovoren za nepravilnosti. In kje je tukaj cilj, interes države ? Da mi kupci prisilimo prodajalce na daljnem vzhodu k pravilnem izpolnjevanju deklaracij ali pa da sploh ne kupujemo več. Tukaj jaz vidim problem, da se kot kupec držim vseh pravil, prodajalec na drugi strani pa ne in nimam drugih vzvodov, kot da ne kupujem več.
Lakotnik29 :
- samo odgovor, mišljeno kot prispodoba, pa pozabil dati v narekovaj, vem kdo so javna uprava in vem kaj so javne službe. l.p.
Lakotnik29 :
- samo odgovor, mišljeno kot prispodoba, pa pozabil dati v narekovaj, vem kdo so javna uprava in vem kaj so javne službe. l.p.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Tomi ::
Prosim uporabnika BC3 in Lakotnik29, da dvigneta nivo debate in se odpoveta medsebojnemu zmerjanju.
metrodusa.blogspot.com
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Morda bi morali začeti od kitajcev zahtevati vračilo teh domišlijskih stroškov, ki jih zaračuna carina, če papirčki niso po njihovih željah.
Seveda naj tudi carina da od sebe kaj računu podobnega, ne pa te zmazke, ki so še slabši od kitajskih. Kot običajno, je država zahtevna do vseh razen svoje malenkosti.
Seveda naj tudi carina da od sebe kaj računu podobnega, ne pa te zmazke, ki so še slabši od kitajskih. Kot običajno, je država zahtevna do vseh razen svoje malenkosti.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Tomi ::
Kitajc bo pa dal not shipping to Slovenia pa adijo..
Pri določenih prodajalcih na Ebayu je to že izvedeno. Problem je, ker s tem, da kupec ne more vedeti, ali bo dokumentacija ustrezno izpolnjena ali ne in s tem prevzema veliko tveganje, da mu na par € vreden izdelek Pošta računa še svoje oderuštvo.
Je pač tako, da bo počasi konec poceni kitajske robe, ki jo bomo po višjih cenah kupovali iz VB in Nemčije, samo nekdo vmes si bo pobral "maržo".
metrodusa.blogspot.com
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Uradna zakonodaja pošte/carine pri tem je tako, da ti lahko prečekirajo (in računajo) kljub temu, da je bila pošilja pravilno označena (beri: kasirajo če imaš gor cn22 ali ne, pravilno izpolnjen ali ne).Za to nisem čisto siguren. Nazadnje, ko sem gledal (nekje v tej temi je), je v konvenciji svetovne poštne zveze pisalo:
- da se carinski postopek računa samo takrat, ko je potrebno plačati dajatve (Items submitted to customs control may be subjected to a presentation-to-Customs charge, the guideline amount of which is set in the Regulations. This charge shall only be collected for the submission to Customs and customs clearance of items which have attracted customs charges or any other similar charge.)
- da poštnina, ki jo plača pošiljatelj, vključuje stroške za dostavo do naslovnika
- da pošta ne sme zaračunavati nobenih drugih storitev, ki niso eksplicitno navedene v teh aktih (No postal charge of any kind may be collected from customers other than those provided for in the Acts.)
Bi bilo treba še enkrat prečitati tazadnje verzije teh aktov, ker so nekaj spreminjali pa delili itd. Tukaj so
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Hja, tole preletim enkrat na dan, vmes imam druge prijetne obveznosti. Razprava gre zelo na široko, čeprav še vedno ne vem kako naj jaz zagotovim, da bo "kitajc" pravilno izpolnil obrazec CN 22. Ne želim nikogar goljufati, ker se držim, da izven EU kupujem ( zelo občasno) izdelke le do 22€. Naj mu ob nakupu pošljem pismeno prošnjo po pravilni izpolnitvi obrazca, brez vsake napake, naj mu vrnem izdelek ali kako naj ga v to prisilim. In če se tega ne bo držal, plačam spet jaz nekaj €, v bistvu pa je on odgovoren za nepravilnosti. In kje je tukaj cilj, interes države ? Da mi kupci prisilimo prodajalce na daljnem vzhodu k pravilnem izpolnjevanju deklaracij ali pa da sploh ne kupujemo več. Tukaj jaz vidim problem, da se kot kupec držim vseh pravil, prodajalec na drugi strani pa ne in nimam drugih vzvodov, kot da ne kupujem več.
Lakotnik29 :
- samo odgovor, mišljeno kot prispodoba, pa pozabil dati v narekovaj, vem kdo so javna uprava in vem kaj so javne službe. l.p.
Imaš za to vir?
Ker dokument, ki je bil objavljen v tej temi govori drugače.
In dajmo končno nekaj razčistit. Naročnik je odgovoren za to kaj in kako naroča, ter je dolžan zagotovit, da roba pride pravilno označena. Pošta pač ni dobrodelna organizacija, da bo odgovarjala za malomarnosti kitajcev ali naročnikov. Kako ti kot naročnik zagotoviš, da kitajci pošiljajo ustrezno označene pošiljke ni problem ne pošte ne carine. In zaenkrat so pravila igre zelo jasna. Ali je pošiljka ustezno označena ali pa plačaš 4€ (ali kolikor je sedaj strošek)
In kje je tukaj cilj, interes države ?
cilj države je da ustrezno pobere svoj delež od blaga, ki se uvaža. Zaradi malomarnosti in naklepnih goljufij pa je šla zadeva tako daleč, da je potrebno poostriti nadzor.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
radmannsdorf ::
Danes dobil sms od DHL, da prihaja paket zame iz Hong Konga(čeprav je trgovina angleška...)
moram poslat dokaz o plačilu, davčno, slovenski opis izdelka in pooblastilo da jim dovolim da opravijo carinski postopek v mojem imenu.
DHL računa 12€ za to, za izdelek se pa plača 22% davek. Vrednost izdelka s poštnino = 67€. Sepravi dodatnih 27€.
Očitno bom moral vsako trgovino prej vprašat s kje pošiljajo.
moram poslat dokaz o plačilu, davčno, slovenski opis izdelka in pooblastilo da jim dovolim da opravijo carinski postopek v mojem imenu.
DHL računa 12€ za to, za izdelek se pa plača 22% davek. Vrednost izdelka s poštnino = 67€. Sepravi dodatnih 27€.
Očitno bom moral vsako trgovino prej vprašat s kje pošiljajo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihor ::
radmannsdorf je izjavil:
Danes dobil sms od DHL, da prihaja paket zame iz Hong Konga(čeprav je trgovina angleška...)
moram poslat dokaz o plačilu, davčno, slovenski opis izdelka in pooblastilo da jim dovolim da opravijo carinski postopek v mojem imenu.
DHL računa 12€ za to, za izdelek se pa plača 22% davek. Vrednost izdelka s poštnino = 67€. Sepravi dodatnih 27€.
Očitno bom moral vsako trgovino prej vprašat s kje pošiljajo.
Če si kupil preko angleške štacune, ti mora prodajalec povrnit vse omenjene stroške. Meni se je podobno pripetilo, ko so mi poslali nek paket kar direktno iz amerike (seveda se je aktivirala naša vrla carina), pa sem prodajalcu zatežil in mu poslal račun od pošte, da mi je povrnil stroške.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
lopov ::
radmannsdorf je izjavil:
Danes dobil sms od DHL, da prihaja paket zame iz Hong Konga(čeprav je trgovina angleška...)
moram poslat dokaz o plačilu, davčno, slovenski opis izdelka in pooblastilo da jim dovolim da opravijo carinski postopek v mojem imenu.
DHL računa 12€ za to, za izdelek se pa plača 22% davek. Vrednost izdelka s poštnino = 67€. Sepravi dodatnih 27€.
Očitno bom moral vsako trgovino prej vprašat s kje pošiljajo.
To je običajen postopek ko gre za uvoz preko špediterja. V kolikor imaš drugo špedicijo lahko DHL sporočiš in jim predajo v carinjenje (zato tudi želijo tvoje pooblastilo).
V kolikor kupuješ preko ebay vedno preveri, kje se nahaja blago -- to, da si kupil pri angležu ne pomeni da tudi prispe iz te države. Sam sem kupil za 12$ (s poštnino) na nemškem ebay nek ovitek, pa prihaja iz Koreje :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kriko1 ::
Kako pa je z amazonom?
Ravno čakam paket iz "Londona", če je tem podatkom za verjet. Dodatno še piše da je paket "Fulfilled by Amazon" - to pomeni da hranijo v amazon skladiščih... izkušnje?
Ravno čakam paket iz "Londona", če je tem podatkom za verjet. Dodatno še piše da je paket "Fulfilled by Amazon" - to pomeni da hranijo v amazon skladiščih... izkušnje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kriko1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
radmannsdorf ::
kupljene so ble kopalke za frendico iz http://modhaus.co.uk/
poslano pa iz HK.
mihor, jim bom poslal mail in zahteval da mi vrnejo kej nazaj jap. tnx.
poslano pa iz HK.
mihor, jim bom poslal mail in zahteval da mi vrnejo kej nazaj jap. tnx.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alex401 ::
Še to. Sem tudi "carinski pošti" zastavil vprašanje, kako naj kot kupec v prihodnje zagotovim, da bo prodajalec - pošiljatelj pravilno izpolnil deklaracijo. Tega odgovora nisem dobil, razen tega, da moram zagotoviti, da bo deklaracija pravilno izpolnjena.
Njihovo navodilo:
Hitrost izvedbe uvoznega carinskega postopka je seveda odvisna od kvalitete razpoložljivih podatkov, zato je izredno pomembno da naslovnik:
- pred samim uvozom pošiljke preko spletne strani CURS pridobi osnovne informacije v zvezi s postopkom uvoza,
- ob prejemu obvestila o prevzeti pošiljki posreduje vse zahtevane podatke ter pojasni tudi ostale okoliščine nakupa ali nabave, ki bi lahko vplivale na carinski postopek,
- pred izvedbo spletnega naročila preveri, ali za uvoz blaga obstajajo prepovedi in omejitve, na podlagi katerih bi bil uvoz pošiljke lahko ustavljen (predvsem naj pozornost posveti možnim kršitvam pravic intelektualne lastnine , uvozu zdravil,..).
Pošiljatelj pa mora ob oddaji pošiljke na poštne deklaracije CN22/23 navesti pravilne in verodostojne podatke o vrsti in vrednosti blaga
Razlika SLO - EU :
Nemški operater izvaja postopke na star način (vsi EU operaterji pa bodo morali slej ko prej izvajati postopke kot jih izvajamo mi - samostojno).
Vsaj tukaj smo pred EU. Sam sem na podlagi vseh informacij prepričan, da se lahko izognem plačilu dodatnih stroškov le tako, da ne naročam izdelkov izven EU.
Verjamem pa, da je prejšnji sistem omogočal marsikaj, tudi to, da je nekdo lahko dnevno ali vsak dan prejel neomejeno pošiljk za 22€. No jaz vsake tri mesece eno, sedaj pa raje nobeno. Pa ne zaradi 4,05€, iz principa.
Njihovo navodilo:
Hitrost izvedbe uvoznega carinskega postopka je seveda odvisna od kvalitete razpoložljivih podatkov, zato je izredno pomembno da naslovnik:
- pred samim uvozom pošiljke preko spletne strani CURS pridobi osnovne informacije v zvezi s postopkom uvoza,
- ob prejemu obvestila o prevzeti pošiljki posreduje vse zahtevane podatke ter pojasni tudi ostale okoliščine nakupa ali nabave, ki bi lahko vplivale na carinski postopek,
- pred izvedbo spletnega naročila preveri, ali za uvoz blaga obstajajo prepovedi in omejitve, na podlagi katerih bi bil uvoz pošiljke lahko ustavljen (predvsem naj pozornost posveti možnim kršitvam pravic intelektualne lastnine , uvozu zdravil,..).
Pošiljatelj pa mora ob oddaji pošiljke na poštne deklaracije CN22/23 navesti pravilne in verodostojne podatke o vrsti in vrednosti blaga
Razlika SLO - EU :
Nemški operater izvaja postopke na star način (vsi EU operaterji pa bodo morali slej ko prej izvajati postopke kot jih izvajamo mi - samostojno).
Vsaj tukaj smo pred EU. Sam sem na podlagi vseh informacij prepričan, da se lahko izognem plačilu dodatnih stroškov le tako, da ne naročam izdelkov izven EU.
Verjamem pa, da je prejšnji sistem omogočal marsikaj, tudi to, da je nekdo lahko dnevno ali vsak dan prejel neomejeno pošiljk za 22€. No jaz vsake tri mesece eno, sedaj pa raje nobeno. Pa ne zaradi 4,05€, iz principa.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Saj ni nič narobe če dobiš neomejeno pošiljk pod 22€ ali se zdaj že kar sami tresemo za državo, da potem zagoni denar za razne oslarije?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihec87 ::
"Verjamem pa, da je prejšnji sistem omogočal marsikaj, tudi to, da je nekdo lahko dnevno ali vsak dan prejel neomejeno pošiljk za 22EUR. "
In? saj od vsakega dobijo plačano poštnino.
Sam če rabim 5 stvari bom kupil tako da je ceneje za mene kar v večini primerov pomeni nakup od različnih prodajalcev(pač me noben ne podmaže da izberem tadražjega ponudnika)....
"Vsaj tukaj smo pred EU"
Tedi ko se gre za dnar smo taprvi, drgač pa zmer traja pa cinca,vleče..
In? saj od vsakega dobijo plačano poštnino.
Sam če rabim 5 stvari bom kupil tako da je ceneje za mene kar v večini primerov pomeni nakup od različnih prodajalcev(pač me noben ne podmaže da izberem tadražjega ponudnika)....
"Vsaj tukaj smo pred EU"
Tedi ko se gre za dnar smo taprvi, drgač pa zmer traja pa cinca,vleče..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Še to. Sem tudi "carinski pošti" zastavil vprašanje, kako naj kot kupec v prihodnje zagotovim, da bo prodajalec - pošiljatelj pravilno izpolnil deklaracijo. Tega odgovora nisem dobil, razen tega, da moram zagotoviti, da bo deklaracija pravilno izpolnjena.
Njihovo navodilo:
Hitrost izvedbe uvoznega carinskega postopka je seveda odvisna od kvalitete razpoložljivih podatkov, zato je izredno pomembno da naslovnik:
- pred samim uvozom pošiljke preko spletne strani CURS pridobi osnovne informacije v zvezi s postopkom uvoza,
- ob prejemu obvestila o prevzeti pošiljki posreduje vse zahtevane podatke ter pojasni tudi ostale okoliščine nakupa ali nabave, ki bi lahko vplivale na carinski postopek,
- pred izvedbo spletnega naročila preveri, ali za uvoz blaga obstajajo prepovedi in omejitve, na podlagi katerih bi bil uvoz pošiljke lahko ustavljen (predvsem naj pozornost posveti možnim kršitvam pravic intelektualne lastnine , uvozu zdravil,..).
Pošiljatelj pa mora ob oddaji pošiljke na poštne deklaracije CN22/23 navesti pravilne in verodostojne podatke o vrsti in vrednosti blaga
Razlika SLO - EU :
Nemški operater izvaja postopke na star način (vsi EU operaterji pa bodo morali slej ko prej izvajati postopke kot jih izvajamo mi - samostojno).
Vsaj tukaj smo pred EU. Sam sem na podlagi vseh informacij prepričan, da se lahko izognem plačilu dodatnih stroškov le tako, da ne naročam izdelkov izven EU.
Verjamem pa, da je prejšnji sistem omogočal marsikaj, tudi to, da je nekdo lahko dnevno ali vsak dan prejel neomejeno pošiljk za 22EUR. No jaz vsake tri mesece eno, sedaj pa raje nobeno. Pa ne zaradi 4,05EUR, iz principa.
To ni problem carinske pošte. To je problem tebe, ki naročaš robo. Tako sedaj kot prej lahko z vidika pošte dobiš "neomejeno" količino artiklov na teden. Razlika je samo v tem, da če ne bodo ustrezno označeni boš plačal. Prej je bil to pač strošek, ki ga je pošta morala not prinest preko drugih storitev. Ker je bilo tega preprosto preveč so zadevo začel zaračunavat tistim, ki dejansko naročajo artikle. Prej smo pač vsi uporabniki poštnih storitev plačevali stroške, ki so nastali zaradi nepravilnih deklaracij in dodatnih postopkov pri uvozu, zdaj pa to pač plača dejanski naročnik.
Predvsem pa so butaste in absurdne izjave, da se sedaj ne bo več kupovalo izven EU. Razen seveda, če se je dejansko tudi pri vrednostni tako masovno goljufalo, da je bilo vse manj kot 22EUR. Za izdelke nad to vrednostjo ne bo bistvenih razlik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Ni se goljufalo, bilo pa je ogromno pošiljk z robo, vredno par evrov. Jaz sem recimo enkrat izkoristil neko kodo za evro in iz Kitajske brezplačno dobil grickalico za nohte.
Pa še cel kup enih drobnarij, vrednih 1-5 evrov, sem kupil v zadnjih par letih. Hebiga, če se ti ne mudi, je veliko ceneje kupiti na Kitajskem kot iti čez cesto v trafiko. Ob tveganju, da bo mogoče za nekaj, kar stane 1 evro, treba plačati 7 evrov, ker Kitajec ne bo prav označil pošiljke, takšnih drobnarij marsikdo ne bo več naročal.
O.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
O.