» »

Carina

Carina

Temo vidijo: vsi
««
49 / 90
»»

riverside ::

St235 je izjavil:

Kako je s plačilom izdelkov, ki so nad 22€ vrednosti?

Plačaš DDV na celotno vrednost + manipulativne stroške.

Kako pametno je, če v screenshotu spremenim vrednost miške?

Odvino kako pogumnega se počutiš. Če te dobijo računaj na par 100€ kazni. Ne pozabi,da zna tudi carinik v aliexpress vtipkat Razer Deathadder.

Torej 22% DDV na 22,35€ vrednosti izdelka + manipulativni stroški, ki znašajo 3€?

No ja, raje plačam 8€ več, kot pa par 100€ več. Hvala!

Pithlit ::

Celotna vrednost je to kar si ti prodajalcu plačal. Torej s poštnino vred. Razloženo že par 100x.
Life is as complicated as we make it...

Tomi ::

riverside je izjavil:

St235 je izjavil:

Kako je s plačilom izdelkov, ki so nad 22€ vrednosti?

Plačaš DDV na celotno vrednost + manipulativne stroške.

Kako pametno je, če v screenshotu spremenim vrednost miške?

Odvino kako pogumnega se počutiš. Če te dobijo računaj na par 100€ kazni. Ne pozabi,da zna tudi carinik v aliexpress vtipkat Razer Deathadder.

Torej 22% DDV na 22,35€ vrednosti izdelka + manipulativni stroški, ki znašajo 3€?

No ja, raje plačam 8€ več, kot pa par 100€ več. Hvala!


Trenutno je cena 24 USD, kar je manj kot 22 € (http://www.aliexpress.com/item/For-Raze....

Naredi screenshot in pošlji.
metrodusa.blogspot.com

gazibo ::

Ali kdo ve ce nastopijo kakrsnikoli birokratski stroski, ce jaz odklonim paket, ki je predmet carinskega postopka ?

Ena navadna 16€ majca iz ene evropske stacune. Prvis da mi carinijo posiljko iz EU

Pithlit ::

Carinijo ti izdelek ki je bil poslan iz EU v EU? Bi lahko to s kakim virom potrdil (ker ti drugače nihče ne bo verjel)?
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Pithlit je izjavil:

Carinijo ti izdelek ki je bil poslan iz EU v EU? Bi lahko to s kakim virom potrdil (ker ti drugače nihče ne bo verjel)?

Očitno se pojavlja varianta (pa mislim, da jo je ravno tukaj nekdo popisal), da ljudje pripeljejo stvari do carinskega skladišča, potem pa jih sprostijo v promet šele v trenutku nakupa.

Na ta način lahko potem s popolnoma resno faco trdijo, da je "stvar poslana iz EU" in zagotovijo dobavni rok nekaj dni, hkrati pa seveda zamolčijo, da bodo pri tem nenadoma zaračunane še carinske dajatve, ko se bo blago sprostilo v promet iz carinskega skladišča.

Običajne krivce se najde na Amazon-u.

Pithlit ::

Sej zato sprašujem po viru. Drugače bi rekla da se direkt laže (al uporabnik al prodajalec).

No, v takem primeru se paket ali zavrne, ali pa od prodajlca zahteva razliko.
Life is as complicated as we make it...

gazibo ::




Gre se pa za eno majco, ki mi je Asos, ki je UK stacuna poslal se enkrat ker so mi neki zaj*** pri zadnjem narocilu. Worst case scenario odbijem posiljko in zaprosim da mi raje vrnejo solde, samo mam obcutek da bo carina v vsakmu primeru postavla svoj piskercek za opravljeno delo.

matobeli ::

Če zavrneš pošiljko ti ni treba nič plačat.

AndrejO ::

gazibo je izjavil:


Gre se pa za eno majco, ki mi je Asos, ki je UK stacuna poslal se enkrat ker so mi neki zaj*** pri zadnjem narocilu. Worst case scenario odbijem posiljko in zaprosim da mi raje vrnejo solde, samo mam obcutek da bo carina v vsakmu primeru postavla svoj piskercek za opravljeno delo.

Opa bato. Ta pa je čudna stvar.

Daj piši na ASOS in jih vprašaj kaj se jim dogaja, da je pošiljka obitčala na carini znotraj EU.

Okapi ::

Asos očitno pošilja iz Jerseya. Jersey je otok v okviru Velike Britanije, ampak ni v EU (klasična davčna oaza).

Kupce blaga v spletni trgovini ASOS, ki se dostavljajo v poštnih pošiljkah prek operaterja 'Jersey Post', obveščamo, da to blago ob dostavi v Sloveniji zapade pod obveznosti plačila DDV.


Sicer ugibam, ampak mogoče je to povezano z Asos Marketplace, kjer lahko prodajajo različne firme, nekatere očitno z Jerseya.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

gazibo ::

Dons sm klicu na carino in mi je ena sicer zelo prijazna gospa neki v tri krasne nabijala da to UK otocje ima neka svoja pravila in yada yada yada, uglavnem nism mogu cist zvlect iz nje zakaj tocno so mi carinil robo, ki je poslana iz UK. Na koncu mi je svetovala naj paket pustim in ga bojo cez 20 dni nazaj vrnil brez kakrsnihkoli stroskov na mojih plecih.

Okapi ::

Kaj ti ni jasno? Jersey ni v EU in to je to. Plačaš DDV ob uvozu, tako kot iz Norveške, Švice ...

miko22 ::

Hehe, pa res ni del EU. Sem mislil, da se zaje....

gazibo ::

Prvis slism za Jersey tko da, to mi ni jasno.

Pithlit ::

In pol ti drugi v tri krasne nabijajo?
Life is as complicated as we make it...

gazibo ::

Da

Magic1 ::

Jersey ni del UK! Imajo seveda en specialen odnos, a ne spada. Sem pa opazil, da na ebayu radi označijo Jersey, United Kingdom. V tem primeru plačaš ddv, ter nato zahtevaš vračilo le tega, zaradi napačne označbe. Podobno, če bi označili San Marino, kot Italija/Francija.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

gazibo ::

matobeli ::

Evo ena izkušnja glede Aliexpressa in "carinjenja":
Prodajalec je poslal dva različna paketa v enem, čeprav sta bila naročena posamezno, oba paketa sta bila pod 22€, ampak kar velik volumen za tako vrednost.

Carinska pošta mi izda račun za 4€ teh njihovih storitev. DDVja nisem plačal ker je bilo pod 22€. Potožim se Aliexpress trgovcu in mi brez komplikacij napiše če bo 4.5USD refund OK.

Tako da, zgleda se da tudi te stroške nazaj dobiti, seveda če nastanejo po prodajalčevi krivdi.

Magic1 ::

Večino je prodajalčeva krivda. Aliexpress, DX radi združujejo pošiljke, da prihranijo par centov na pošiljko. Ali pa napačno izpolnijo CN obrazec.
Jaz sem od novega leta naročil ene 30 stvari, vse pod 22EUR, nakateri paketi so bili že kar veliki. Odprli niso niti enega na carini. Izgleda, da zelo dobro oceniji, koliko je kaj vredno že preko rentgena.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Pithlit ::

matobeli je izjavil:

Tako da, zgleda se da tudi te stroške nazaj dobiti, seveda če nastanejo po prodajalčevi krivdi.

Ja. Vsaj če kupuješ prek teh velikih platform tipa ebay/ali. Oba imata to v pogojih poslovanja... če te prodajalec ne obvesti o možnihdodatnih stroških (carina) ti mora te stroške povrnit. Če stroški nastanejo zato ker je prodajalec nekje 'zasral' (recimo tako da narobe izpolni CN obrazec) ti tudi mora povrnit stroške. Če se preseravajo pa tega nočejo storiti, bo to namesto njih opravil kar tisti ki platformo upravlja (ebay/ali).

Edini problem ki ga dejansko imamo (pa za to nimamo niti enega kredibilnega dokaza) je ta: Kaj storiti ko carinska pošta _neupravičeno_ zaračuna stroške postopka (torej, takrat ko je CN obrazec nesporno pravilno izpolnjen, znesek pod 22€...).
Life is as complicated as we make it...

miko22 ::

Magic1 ::

miko22 je izjavil:

Malo zanimivega branjae
http://www.zurnal24.si/pozor-nov-zaplet...

Jao, je že bilo prdebatirano. Jersey ni polnopravna članica EU, isti šit kot Vatikan, Mont Carlo, San Marino, Švica.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Okapi ::

In zakaj bi bil novinar nesposoben?

Magic1 ::

Mislil sem rači raja :D
Magic

M-XXXX ::

Sam so tudi tumpasti ti kitajčki. Dejansko kaj priporočate, da spišem čim bolj enostavna sporočila ali na dolgo in široko razložim kaj hočem? Ker do sedaj bolj kot ne nič ne pomaga.

koyotee ::

Pri meni je pomagalo na aliexpressu: Please write the real value on the package!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Magic1 ::

Jaz bi rekel kratko in jedrnato v pravilni Angleščini, da lahko translate prevede. Če pravilno prevede, kar si napisal v Slovenščino, bo verjetno tudi v Kitajščino.
Magic

MIHAc27 ::

To sploh ni neumna ideja... ker pomoje znajo angleško ravno toliko, kot jaz svahili.

Evo par dni nazaj pošiljam na Kitajsko reklamacijo, pa dam zraven še v slovenščini lepo izjavo za carino, da je to izvoz, garancija,... pišem Kitajčku naj ta papir da, ko bo pošiljal nazaj v paketek lepo zraven. Njihov odgovor: "No problem, friend. We will put gift and value 10$ on package."

Da'b ga v rit brcnu.

Snail ::

jaz mam še eno bol smešno .... prosu, da napiše pravo ceno + no gift .... kaj dobim na paketu? cena itak ni prava, in točno to kar sem ga prosu je natisnu pod komentar pri deklaraciji ....

Tekoči mesec, od 7 paketov, sam en je bil pravilno deklariran :/

miko22 ::

enako jaz danes dobil nekaj, kar sem mu zabičal, da mu bom dal slabo oceno, če ne bo pravilno z pravo ceno izpolnil obrazca.
Kaj dobim? $23 napisano gor.

Bemti, kitajci, kaj je z njimi?

AndrejO ::

BMK sindrom.

Si mu robo vrnil ali si se odlocil, da jo le vzameš? Če slednje, potem se mu bo tista tvoja slaba ocena verjetno zelo poznala, mar ne?

MIHAc27 ::

Snail je izjavil:

jaz mam še eno bol smešno .... prosu, da napiše pravo ceno + no gift .... kaj dobim na paketu? cena itak ni prava, in točno to kar sem ga prosu je natisnu pod komentar pri deklaraciji ....

Tekoči mesec, od 7 paketov, sam en je bil pravilno deklariran :/


Meni je še bolj smešno, ko sem od istega prodajalca vzel 2 ista izdelka, isti dan, ista navodila. 1 pride pravilno deklariran, drugi pa ne (spet 10$ namesto neki čez 20).

Pa ok, dokler carina spregleda se ne bom sekiral preveč. Sam Kitajčke bi bilo pa tudi fino podučit, da te fore z Gift ne palijo že mnogo let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MIHAc27 ()

Pithlit ::

Težko jih bo podučit... oni namreč živijo v svetem prepričanju da ti s takim početjem delajo velikansko uslugo (zaradi tebe kršijo celo predpise!). Njim sploh ni jasno kako je mogoče da ti to povzroča težave (pa saj to ni jasno še marsikateremu slovencu... ki je prepričan da se paketa na katerem piše "gift" ne sme 'carinit').

Edino kar bo pomagalo je konsistentno teženje... naslednjih par (deset) let. Pa še to edino če se pridružijo še kupci iz celotne EU (pa verjetno še marsikje). Dokler bo to počelo samo za slab vzorec ljudi (v slovenskem merilu - v kitajskem ta vzorec še za statistično napako ni) se bo bolj malo spremenilo. Žal. Do takrat pa:
1. zatežit naj se CN22/23 obrazec pravilno izpolni
če se ne in pride zaradi tega do dodatnih stroškov se:
2. zahteva povrnitev teh stroškov
če se stroškov ne povrne se:
3. poda slabo oceno z jasno utemeljitvijo zakaj je do tega prišlo (mogoče pa tudi kakemu drugemu EU kupcu potegne)

Bentenje čez 'našo' carino je popolnoma brezplodno (razen v primeru ko zaračunajo takrat ko je s pošiljko _vse_ v redu).
Life is as complicated as we make it...

miko22 ::

Evo, danes spet dobil obvestilo z pošte, da je nekaj v vrednosti $10, čeprav sem tipu jasno napisal da naj napiše pravo ceno gor(14€). Tepec, zdaj pa bom plačal dodatne 4€.

matobeli ::

Piši mu (dispute ali kaj je že). Naj ti vrne tiste 4€.

Pithlit ::

miko: sej maš zgoraj napisan postopek.
Life is as complicated as we make it...

miko22 ::

v 2 dneh sem imel dve pošiljki, kateri sta bila pod 22€, pa sem plačal stroške obdelave carinjenja, ki ga ni bilo. Obrazec je bil pravilno izponjen, razen cene, ki je bila navedena manjša. Sicer ni neke velike razlike, toda ob tem se sprašujem, kaj če bi bila prava cena navedena, bi me tudi opalali za 4€?

AndrejO ::

Če bi bila cena pravilna, potem ne, oziroma, ne bi te smeli.

Žali se Kitajcem, ki so v 99% primerov nesposobni pravilno izpolniti CN22, ne glede na to, kaj jim napišeš.

Magic1 ::

miko22 je izjavil:

v 2 dneh sem imel dve pošiljki, kateri sta bila pod 22€, pa sem plačal stroške obdelave carinjenja, ki ga ni bilo. Obrazec je bil pravilno izponjen, razen cene, ki je bila navedena manjša. Sicer ni neke velike razlike, toda ob tem se sprašujem, kaj če bi bila prava cena navedena, bi me tudi opalali za 4€?

Stari ej, sem danes sedmico zadel. Sam pet številk sem imel narobe, zakaj mi nočejo glavnega dobitka izplačat? :))
Magic

Pithlit ::

Obrazec je bil pravilno izpolnjen ampak hkrati pa ni bil pravilno izpolnjen? Kako to zgleda?
Life is as complicated as we make it...

miko22 ::

Torej po vašem, če bi zahtevali,da dostavim podatke o nakupu, pa bi se cena ujemala z tistim kaj je napisano, mi ne bodo zaračunali stroškov postopka?
Kako pa to, če pa je bil ravno tako opravljen? Torej, oni opravijo postopek, če je cena napačna, mi zaračunajo 4€, če je cena točna pa ne?
Torej ne zaračunajo storitve ampak laž.

St235 ::

Daj ne nabijaj v tri dni. Storitev ti zaračunajo kadar je upravičena. Če pa oni izvedejo storitev in se izkaže, da so bili podatki ustrezni pa je to njihov strošek. Nekako tako kot če ti policaji pošljejo avto na izredni tehnični. Če je vse ok je strošek države, če ne pa tvoj.

miko22 ::

Ok, hvala, bom videl v prihodnje če bo tako.

pirlo ::

Vedno bo nekaj narobe... tak kot inšpekcija, če hočejo vedno nekaj najdejo.

Mare2 ::

pirlo je izjavil:

Vedno bo nekaj narobe... tak kot inšpekcija, če hočejo vedno nekaj najdejo.


Ja, kak cent hodi narobe. Pa te ocolajo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Pithlit ::

In spet je carina kriva ker je nekdo matematiko v 3. razredu OŠ prešprical.
Life is as complicated as we make it...

m3k ::

Pithlit je izjavil:

Celotna vrednost je to kar si ti prodajalcu plačal. Torej s poštnino vred. Razloženo že par 100x.


Potrdilo o plačilu nakupa (ki vsebuje le skupni znesek plačila in izvajalca transakcije) ne zadošča!

Vrednostni kuponi, ki jih v zadnjem času vse pogosteje pošiljajo spletni trgovci, se ne upoštevajo pri carinski vrednosti blaga – so le vaba za kupce. Ravno tako se ne upoštevajo dobropisi ali ugodnosti, zbrane pri spletnem trgovcu.
Pri carinski vrednosti blaga se upoštevajo popusti (jasno in nedvoumno označeni), znižane cene izdelkov (jasno označene) in npr. izlicitirane – plačane cene.

vir: https://carinska.posta.si/Help/Import#u...

Pithlit ::

m3k je izjavil:

Potrdilo o plačilu nakupa (ki vsebuje le skupni znesek plačila in izvajalca transakcije) ne zadošča!

O čemu ti to kar naenkrat? Carino zanima samo in edino to koliko si plačal - ne zanima jih ne kako, ne zakaj.

Če so odstopanja od normale prevelika ("Sem plačal 1$ za avto, res! Majkemi prisežem!!!")... potem bodo seveda vrednotili ali po svoje, ali pa podo tebe (ali koga drugega) prosili naj jim zadevo pošteno ovrednoti. "Gift" pač ne gre skozi. 99,9% popusti tudi ne. 1€ za računalnik pa 500€ poštnine tudi ne.

Kar si naprej pisal je pa, menda, normalno. Nimam pojma kako naj bi se ti nek dobropis upošteval pri carinski vrednosti. Pa bodi pozoren... pri carinski vrednosti se poleg vrednosti blaga upošteva tudi poštnina (pri meji za carinsko vrednost pa ne).

Da se vrneva na del ki sem ga citirala: jaz carini vedno pošljem le zaslonski posnetek povzetka naročila (ebay, recimo). Tam so opisani: artikel (celo slikca je ponavadi zraven), količina, cena, poštnina in znesek za plačilo.
Life is as complicated as we make it...
««
49 / 90
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4197 198 199 200 )

Oddelek: Loža
99561896728 (1696) MIHAc27
»

Pošta Slovenija - Carina in nateg (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10727700 (1453) LeQuack
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15529449 (5280) fikus_
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
344107499 (62360) Mare2
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11034091 (30659) Fritz

Več podobnih tem