Forum » Igre » World in Conflict
World in Conflict
Tr0n ::
Aja, CoH. Sem imel nekaj drugega v mislih. :)
MP v tem spilu je IMHO eden izmed boljsih v RTS igrah. Zadeva je bila ze od zacetka grajena za MP in eSports, sele kasneje so dodali SP. To ti marsikaj pove. :)
MP v tem spilu je IMHO eden izmed boljsih v RTS igrah. Zadeva je bila ze od zacetka grajena za MP in eSports, sele kasneje so dodali SP. To ti marsikaj pove. :)
Klemzz ::
zadevo sprobu in je mega mega dobra...najbolši so helikopterčki so pa nekateri že pošteno dobri v tej igri
bluefish ::
veliko je uporabnokov, ki so še iz Closed Bete in imajo tako že kar nekaj izkušenj, kljub trenutnemu ranku.
bluefish ::
edina stvar, ki me moti pri Open Beta je, da mnogi igrajo sami zase in se le grebejo za TA (in posledično nuke), pozabljajo pa, da ekipa lahko zmaga le ob sodelovanju vseh različnih enot.
Klemzz ::
jst se nekako probam ufurat kakšnemu supportu če se le da oz. vedno sm nad nekom s helikopterji je pa res da je premalo team worka...
kilergas ::
Glih to jer najveji problem..ko vsak dela neki po svoje in samo da si nabije tocke in pol da vrze cev ponosen tist nuk in se takrat zgubi.Vcasih prides v kako organizirano ekipo in lepo videt.En zavzame most,.drug artiljerija,...tretji po zraku,.cetrti air defense,. pa tko naprej,..
Jst ::
A gremo skupaj nažigat? Bo vsaj team work!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Rokomah ::
Kako pa prideš do Open BETA ???
Iščem po njihovih straneh pa ne najdem.
Je to še sploh omogočeno?
Iščem po njihovih straneh pa ne najdem.
Je to še sploh omogočeno?
Pesimist ::
Tak nedela. Prvo nena starta ker je file closed beta in se je izteko cas. Ce pa ze datum nazaj zavrtis pa nemores registrirat ker ni nekega massagegejta.
Rokomah ::
Inštaliral sem igro, vnesel CD key, manjka mi pa access code.
Kje najdem ACCESS CODE ????
Kje najdem ACCESS CODE ????
bluefish ::
ah gremo še enkrat. Namesti igro, jo zaženi, vnesti key, ki si ga dobil na mail, ustvari account v igri in igraj. Sicer imajo trenutno maintenance in stvar ne dela.
sthep ::
Kolk fps imate v igri in s katerimi grafičnimi igrate (na kakšni resoluciji, s kolko detajli)?
Klemzz ::
1440×900 na costum, 40fps+ dela, morm pa sprobat na 1680*1050.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klemzz ()
dolenc ::
Kdaj kej špilate? Sem si snel pa je čist hud špil, sam bi blo bolš če bi z enimi igral s katerimi se dejansko lahk organizeraš
Matri[X] ::
Ima se kdo cudne teksture? Pri meni ni niti priblizno tako kot je v "in-game footage" trailerju ce dam vse do konca.
bluefish ::
odvisno kaj želiš - boljše teksture, poškodbe,...?
btw, kdor želi lahko posta svoj nickname v WIC - moj je blu3.
btw, kdor želi lahko posta svoj nickname v WIC - moj je blu3.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Rokomah ::
Kakor je že nekdo zgoraj napisal, igra deluje precej kaotična in neorganizirana.
Strelja se vsepovprek, včasih celo pa lastnih.
Predvidevam, da, če tudi se ena stran organizira in poskuša nekako taktično pristopiti k celi stvari, nasprotni strani ni potrebno drugega kot nažigati po nasprotni barvi.
To ne zahteva neko pretirano spretnost ali posebnega umskega napora.
V bistvu vse skupaj deluje kot zelo preprosta streljačina z zelo lepo grafiko.
Žal za enkrat vsemu skupaj ne morem dati pozitivne ocene.
Strelja se vsepovprek, včasih celo pa lastnih.
Predvidevam, da, če tudi se ena stran organizira in poskuša nekako taktično pristopiti k celi stvari, nasprotni strani ni potrebno drugega kot nažigati po nasprotni barvi.
To ne zahteva neko pretirano spretnost ali posebnega umskega napora.
V bistvu vse skupaj deluje kot zelo preprosta streljačina z zelo lepo grafiko.
Žal za enkrat vsemu skupaj ne morem dati pozitivne ocene.
bluefish ::
hja, trenutno se lahko pohvalijo s kupom E3 nagrad:
E3 AWARDS
The annual show in Los Angeles has treated us with a rain of awards!
Best Strategy Game All Platforms . Gametrailers.com Best Strategy Game All Platforms . IGN.COM Best Strategy Game All Platforms . Gamespot.com Apart from these, we have been nominated in many categories, including Best PC Game by the official Game Critics Awards, and Best E-Sport Game of 2007 by Turtle Entertainment. Winners to be announced shortly. Keep your fingers crossed.
E3 AWARDS
The annual show in Los Angeles has treated us with a rain of awards!
Best Strategy Game All Platforms . Gametrailers.com Best Strategy Game All Platforms . IGN.COM Best Strategy Game All Platforms . Gamespot.com Apart from these, we have been nominated in many categories, including Best PC Game by the official Game Critics Awards, and Best E-Sport Game of 2007 by Turtle Entertainment. Winners to be announced shortly. Keep your fingers crossed.
IVo ::
Špil ga čiist trga. Brez vprašanja trenutno najboljša strategija...Res je da rabiš par dni da se navadiš na kamero in stil igranja. Da pa začneš razturat pa tut nekaj tednov, sam mislim da se splača. Kaotična in neorganizirana? NIKOLI (oz le takrat ko igraš z nooobi; takrat pač najdeš boljši server). Ma rokomah tvojih izjav ne bom komentiral... dej ji par dni cajta pa pol govor.
Rokomah ::
@IVo
Pa ne ga hecat no .
Ali sploh veš, kaj pomeni strateška igra????
V najboljšem primeru bi lahko nekdo dejal, da je World in conflict taktična igra.
Ali je dobra ali ne, je relativno, pač stvar okusa in pričakovane kvalitete vsakega posameznika.
Glede grafičnega pogona in raznih grafičnih poslastic nimam pripomb, vse ostalo je pa že videno in nič posebnega, po mojem skromnem mnenju celo podpovprečno.
Realizma je zelo malo ali sploh nič. Vsak, ki vsaj občasno gleda program Discovery ve, da je taktika uporabe helikopterjev, tankovskih enota ali pehote popolnoma drugačna, kot jo omogoča World in conflict. Celotna "taktika" je omejena na črednem premikanju enot iz ene točke do druge in nažiganju na nasprotnika, kjer se pač pokaže. Če si slučajno uničen, kar se v vsesplošnem streljanju dogaja pogosto, začneš znova na izhodišču, torej težko pripomoreš pri kakršni naprej določeni taktični zasnovi napada.
Če že omenjate strateške igre, potem se malo sprehodite po svetovnih forumih, ki obvadujejo takšno tematiko in kmalu boste ugotovili, da v pravih strateških igrah, nihče od resnih igralcev ne pričakuje lepe grafike ampk v prvi vrsti čim višji realizem, kar pa niti približno ni slučaj v World in conflict.
Igralci pravih strteških iger, so v prvi vrsti zelo dobri poznavalci vojaške tehnike in vojaških veščin, tako na strteškem kot tudi taktičnem nivoju, pripravljeni preštudirati nekaj 100-1000 stranskih navodil, manualov, in druge literature, ki si jo poiščejo v knjižnicah ali na internetu. Šele potem lahko igrajo in zmagujejo v pravih strateških igrah.
Primerljivo temu je še samo letenje bojnih letalskih simulacij, npr. Falcon F4.0 ali LOMAC (če želiš uspešno letet takšne simulacije, moraš najmanj obvladati 1000 stranski manual).
Torej, ne mi prosim še naprej pisati, kako je to najboljša strateška igra, ker to ni, in to vam bo potrdil vsakdo, ki se v to vsaj malo spozna.
Prvo kar je, je to streljačina, čisti komercialni izdelek namenjen za najširšo množico, katere igranje se lahko vsak nauči v najkrajšem času in ne zahteva nekega posebnega predznanja ali posebnega umskega napora.
Pa ne nasedat vsemu kar napišejo (priznanja iz E3 sejma in podobno), kar je potrebno napisati zato, da se igra bolje prodaja.
primer dobre strateške igre (predvidevam, da boste zelo presenečeni)
- War in the pacific
primer dobre taktične igre (igra stara že več kot 10 let):
- Steel panters
...in še ena zelo dobra, tik pred izidom:
- Combat Mission: Shock Force
Najboljši izdelek iz tematike taktičnega vojskovanja na PCjih, je pa nedvomno tale:
Stell beasts Profesional
Pa brez zamere :)
Pa ne ga hecat no .
Ali sploh veš, kaj pomeni strateška igra????
V najboljšem primeru bi lahko nekdo dejal, da je World in conflict taktična igra.
Ali je dobra ali ne, je relativno, pač stvar okusa in pričakovane kvalitete vsakega posameznika.
Glede grafičnega pogona in raznih grafičnih poslastic nimam pripomb, vse ostalo je pa že videno in nič posebnega, po mojem skromnem mnenju celo podpovprečno.
Realizma je zelo malo ali sploh nič. Vsak, ki vsaj občasno gleda program Discovery ve, da je taktika uporabe helikopterjev, tankovskih enota ali pehote popolnoma drugačna, kot jo omogoča World in conflict. Celotna "taktika" je omejena na črednem premikanju enot iz ene točke do druge in nažiganju na nasprotnika, kjer se pač pokaže. Če si slučajno uničen, kar se v vsesplošnem streljanju dogaja pogosto, začneš znova na izhodišču, torej težko pripomoreš pri kakršni naprej določeni taktični zasnovi napada.
Če že omenjate strateške igre, potem se malo sprehodite po svetovnih forumih, ki obvadujejo takšno tematiko in kmalu boste ugotovili, da v pravih strateških igrah, nihče od resnih igralcev ne pričakuje lepe grafike ampk v prvi vrsti čim višji realizem, kar pa niti približno ni slučaj v World in conflict.
Igralci pravih strteških iger, so v prvi vrsti zelo dobri poznavalci vojaške tehnike in vojaških veščin, tako na strteškem kot tudi taktičnem nivoju, pripravljeni preštudirati nekaj 100-1000 stranskih navodil, manualov, in druge literature, ki si jo poiščejo v knjižnicah ali na internetu. Šele potem lahko igrajo in zmagujejo v pravih strateških igrah.
Primerljivo temu je še samo letenje bojnih letalskih simulacij, npr. Falcon F4.0 ali LOMAC (če želiš uspešno letet takšne simulacije, moraš najmanj obvladati 1000 stranski manual).
Torej, ne mi prosim še naprej pisati, kako je to najboljša strateška igra, ker to ni, in to vam bo potrdil vsakdo, ki se v to vsaj malo spozna.
Prvo kar je, je to streljačina, čisti komercialni izdelek namenjen za najširšo množico, katere igranje se lahko vsak nauči v najkrajšem času in ne zahteva nekega posebnega predznanja ali posebnega umskega napora.
Pa ne nasedat vsemu kar napišejo (priznanja iz E3 sejma in podobno), kar je potrebno napisati zato, da se igra bolje prodaja.
primer dobre strateške igre (predvidevam, da boste zelo presenečeni)
- War in the pacific
primer dobre taktične igre (igra stara že več kot 10 let):
- Steel panters
...in še ena zelo dobra, tik pred izidom:
- Combat Mission: Shock Force
Najboljši izdelek iz tematike taktičnega vojskovanja na PCjih, je pa nedvomno tale:
Stell beasts Profesional
Pa brez zamere :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()
bluefish ::
vse lepo in prav, vendar pa po tvojih skromnih merilih skoraj nobena igra, ki jo sedaj označujejo za strateško, to ni (COH in podobne). In ne vem, ali se povprečnemu igralcu da študirati zajeten manual preden lahko sploh premakne eno enoto. Igral sem tudi LOMAC (in tukaj govorimo o simulacijah in ne strategijah) in brez branja nekaterih osnov res nisi mogel vladati nebu, kljub vsemu pa ti ni bilo potrebno opraviti skoraj pilotskega treninga.
Torej, WIC ni simulacijska strateška igra ampak bolj taktična strategija.
In ko si že omenjal tiste igre, tole mi ne zgleda ravno strateško:
Torej, WIC ni simulacijska strateška igra ampak bolj taktična strategija.
In ko si že omenjal tiste igre, tole mi ne zgleda ravno strateško:
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
Rokomah ::
@BlueFish
Kakor sem že napisal, pri strateških igrah se ne pričakuje grafična perfektnost, temveč čim večji realizem v spopad vpletenih vojaških enot.
Konkretna slika, ki si jo pokazal za primer predstavlja poenostavljen in prijazen grafični prikaz obračuna uspešnosti nekega pomorskega spopada.
Za povprečnega današnjega igralca precej duhomorna igra, ki se igra ponavadi od 100-200 ur. Vendar pa vsebuje zelo natančne logaritme za vsako vpleteno enoto posebej, kar daje celi igri visoko stopnjo realnosti. Sama igra se skozi čas in z veloko pomočjo stalnih registriranih članov nenehno izpolnjuje in nadgrajuje, pa ne v grafiki, temveč v realizmu. Zato so takšne igre dobesedno večne.....za nekatere.
Medtem, ko bo World in conflict svojo maso igralcev uspel obdržati samo do izida neke nove streljačine, z še lepšo grafiko.
Kakor sem že napisal, pri strateških igrah se ne pričakuje grafična perfektnost, temveč čim večji realizem v spopad vpletenih vojaških enot.
Konkretna slika, ki si jo pokazal za primer predstavlja poenostavljen in prijazen grafični prikaz obračuna uspešnosti nekega pomorskega spopada.
Za povprečnega današnjega igralca precej duhomorna igra, ki se igra ponavadi od 100-200 ur. Vendar pa vsebuje zelo natančne logaritme za vsako vpleteno enoto posebej, kar daje celi igri visoko stopnjo realnosti. Sama igra se skozi čas in z veloko pomočjo stalnih registriranih članov nenehno izpolnjuje in nadgrajuje, pa ne v grafiki, temveč v realizmu. Zato so takšne igre dobesedno večne.....za nekatere.
Medtem, ko bo World in conflict svojo maso igralcev uspel obdržati samo do izida neke nove streljačine, z še lepšo grafiko.
destroyer2k ::
Rokomah
Nebi se strinjal tako s tabo. Ker to ko ti pričakuješ enostavno ni možno, zakaj ker ljudi so že toliko natrpani z delom da nimajo časa za tako dolgo igranja iger. In zato tudi ne delajo igre da bi trajale toliko dolgo. pa ti ko praviš da grafika ni važna, o ja grafika je začela biti zelo potrebna da je zelo dobra in fizika zadnje čase.
Ampak to kar ti vse kritiziraš v strategijah je pa absurdno, ker to si zapomni povprečen igralec igra igro 1-2uri na dan in kje potem bojo dal realizem notri.
Nebi se strinjal tako s tabo. Ker to ko ti pričakuješ enostavno ni možno, zakaj ker ljudi so že toliko natrpani z delom da nimajo časa za tako dolgo igranja iger. In zato tudi ne delajo igre da bi trajale toliko dolgo. pa ti ko praviš da grafika ni važna, o ja grafika je začela biti zelo potrebna da je zelo dobra in fizika zadnje čase.
Ampak to kar ti vse kritiziraš v strategijah je pa absurdno, ker to si zapomni povprečen igralec igra igro 1-2uri na dan in kje potem bojo dal realizem notri.
Tr0n ::
Jaz bi rekel, da je WiC evolucija strateskih iger. Zato tudi ni klasicna strateska igra. Simple as that. :)
IVo ::
Rokomah... Kapo dol če se ti da brati 100-1000strani dolge manuale. Men se pač ne... Raje preberem kej pametnejšega. Sej ne mislim doktorirat na neki igrici s katero si le izpolnjujem nekaj prostega časa.
Glede definicije strategije in taktike imaš prav. Strategija se nanaša na dolgi čas (cca. 1 leto oz. kot se spomnim definicije ... delati prave stvari), taktika pa za krajši (manj kot eno leto oz. delati stvari prav). A to torej pomeni da bi mogl eno mapo igrat 1 leto da bi se ji lahko rekl strategija?
Kot sem že prej napisal. Dobro uigran team lahko tale špil odigra po pravih "rules of conflict" ki jih talajo na discoveriju; ni realistična? Kaj bi pa ti še več? V primeru uporabe helijev... Jaz nikoli ne grem s heliji na tanke ali helije "head on" ampak za njihovim hrbtom počakam, in šele ko se sami vključijo v neko bitko jim bridem za hrbet in uničim. Skoraj isto je pri tankih Abramsi za čelne napade medtem pa z lažjimi tanki na stran oz. za hrbet in če je nasprotnik tak noob in začne lovit lažje tanke...No HAVE YOU SEEN AN ABRAMS TANK? .Seveda poznavalci se umaknejo v rikverc in tako probajo uiti za kratek čas. Seveda pa lahko vedno POKLIČEŠ podporo helikopterjev mislim na soigralca, ali pa tudi off map pomoč. No jaz ne vem katera RTS je imela toliko možnosti pred WiCom. No mal preveč sm se razpisal...
LP
AJA MOJ NICK je "Zlivan" da lahk v živo sprobaš moje poznavanje "taktike" .
Glede definicije strategije in taktike imaš prav. Strategija se nanaša na dolgi čas (cca. 1 leto oz. kot se spomnim definicije ... delati prave stvari), taktika pa za krajši (manj kot eno leto oz. delati stvari prav). A to torej pomeni da bi mogl eno mapo igrat 1 leto da bi se ji lahko rekl strategija?
Kot sem že prej napisal. Dobro uigran team lahko tale špil odigra po pravih "rules of conflict" ki jih talajo na discoveriju; ni realistična? Kaj bi pa ti še več? V primeru uporabe helijev... Jaz nikoli ne grem s heliji na tanke ali helije "head on" ampak za njihovim hrbtom počakam, in šele ko se sami vključijo v neko bitko jim bridem za hrbet in uničim. Skoraj isto je pri tankih Abramsi za čelne napade medtem pa z lažjimi tanki na stran oz. za hrbet in če je nasprotnik tak noob in začne lovit lažje tanke...No HAVE YOU SEEN AN ABRAMS TANK? .Seveda poznavalci se umaknejo v rikverc in tako probajo uiti za kratek čas. Seveda pa lahko vedno POKLIČEŠ podporo helikopterjev mislim na soigralca, ali pa tudi off map pomoč. No jaz ne vem katera RTS je imela toliko možnosti pred WiCom. No mal preveč sm se razpisal...
LP
AJA MOJ NICK je "Zlivan" da lahk v živo sprobaš moje poznavanje "taktike" .
Pesimist ::
Bom se dal eno sanso spilu z to helikoptersko taktiko. Sicer sem ze prej helikoptere spilal samo sem nekak hitro pristal na najblizjem drevesu ali hisi :D .
btw. kaki komp bos te rabo za spodobno playanje na Dx10 v 1680x1050. Damn, zakaj zavraga nisem manjsi monitor kupo :D
btw. kaki komp bos te rabo za spodobno playanje na Dx10 v 1680x1050. Damn, zakaj zavraga nisem manjsi monitor kupo :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
IVo ::
Men na E6300@3500MHz HD2900XT 2GB rama na 1200x1000 al kwa je že resouciji dela z 16AA in 16xAF avg. 35 max 63 min 20. V DX10 pa majo radeoni mal probleme sam pravijo da bodo kmal zrihtal.
Rokomah ::
No, jest sem špilu dal nekaj ur priložnosti, da vse skupaj bolje spoznam, pa vendar v glavnem ostajam pri prvi oceni, da je vse skupaj še najbolj podobno igri command&conquer, v novi preobleki.
Princip igranja je praktično enak kot C&C, samo da so močno izboljšali grafiko.
Najbolje v celi igri so prve minute igranja, ko človek še naivno pričakuje, kaj vse igra omogoča in, ko si razvnet od vse silne grafike in eye candy efektov, vendar, ko po nekaj minutnem igranju ugotoviš, da igra ne ponuja veliko več, kot slepega nažiganja po nasprotniku druge barve, ki z enako intenzivnostjo nažigajo enako nazaj po tebi, potem veš, da je življenska doba takšne igre omejena samo do izida naslednje streljačine.
Seveda je pa to samo moje relativno mnenje ;)
Princip igranja je praktično enak kot C&C, samo da so močno izboljšali grafiko.
Najbolje v celi igri so prve minute igranja, ko človek še naivno pričakuje, kaj vse igra omogoča in, ko si razvnet od vse silne grafike in eye candy efektov, vendar, ko po nekaj minutnem igranju ugotoviš, da igra ne ponuja veliko več, kot slepega nažiganja po nasprotniku druge barve, ki z enako intenzivnostjo nažigajo enako nazaj po tebi, potem veš, da je življenska doba takšne igre omejena samo do izida naslednje streljačine.
Seveda je pa to samo moje relativno mnenje ;)
IVo ::
Jst ne vidim nobene primerjave z C&Cjem. AMPAK NOBENE. Moje mnenje. Če bi se mogu primerjat bi se primerjal z Company of Heroes ne pa C&C.
dolenc ::
Res je da se začne z booom! kasneje pa mal ponikne.
Sam drugače je če ti špilaš kar z enimi al pa z nekom poznanim. Če je ekipa lepo uigrana kar dobro izpade, je pa špil res zelo akcijski tko da se ga lahko hitro naveličaš, ni ravno strategija kjer bi runda trajala 2 urci.
Sam drugače je če ti špilaš kar z enimi al pa z nekom poznanim. Če je ekipa lepo uigrana kar dobro izpade, je pa špil res zelo akcijski tko da se ga lahko hitro naveličaš, ni ravno strategija kjer bi runda trajala 2 urci.
Tr0n ::
World in Conflict Demo
http://www.ausgamers.com/files/details/html/30346
http://www.fangaming.com/fileinfo.php?fileid=2068
http://www.fileshack.com/file.x/11042/World+in+Conflict+Demo
http://www.gamershell.com/news/41160.html
http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=10869
Go get it bitchez!
http://www.ausgamers.com/files/details/html/30346
http://www.fangaming.com/fileinfo.php?fileid=2068
http://www.fileshack.com/file.x/11042/World+in+Conflict+Demo
http://www.gamershell.com/news/41160.html
http://games.internode.on.net/filelist.php?filedetails=10869
Go get it bitchez!
Tilen ::
Ali mi bo igra delovala? Kako bo delovala?
System Requirements:
OS: Windows® XP, Windows Vista™
CPU: 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista™)
RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista™)
Disc Drive: DVD-ROM
Hard Drive: 1.2 GB of uncompressed free space
Video: 128 MB video RAM, DirectX® 9.0c-compatible
DX9 minimum card: NVIDIA® GeForce® 6600 GT and above
DX10 minimum card: NVIDIA® GeForce® 8500 GT and abov
Sound: DirectX® 9.0c-compatible
Input: Keyboard and mouse
Internet play: Cable, DSL or better
Note: GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported
System Requirements:
OS: Windows® XP, Windows Vista™
CPU: 2.0 GHz or faster (2.2 GHz for Windows Vista™)
RAM: 512 MB (1 GB for Windows Vista™)
Disc Drive: DVD-ROM
Hard Drive: 1.2 GB of uncompressed free space
Video: 128 MB video RAM, DirectX® 9.0c-compatible
DX9 minimum card: NVIDIA® GeForce® 6600 GT and above
DX10 minimum card: NVIDIA® GeForce® 8500 GT and abov
Sound: DirectX® 9.0c-compatible
Input: Keyboard and mouse
Internet play: Cable, DSL or better
Note: GeForce® 4 MX, Radeon® 8500, 9200 not supported
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
IVo ::
Ma spet niso popravl dx10 performanca. Al je pa problem v driverjih. DX10 od 10-20FPS... DX9 60-80FPS. Še dobr da razlika ni tok opazna.
Tilen ::
Nimajo kaj za popravit. Trenutni izbor grafičnih kartic pač ne omogoča spodobnega DX10 gaminga kakorkoli pač obrneš. Žogico si podajajo, normalno. Nvidia podaja žogico developerjem, ki delajo [pre]zahtevne spile, ti mečejo žogico nazaj češ da je hardware preslab, spet drugi bi radi z driverji dobili 1000% boost, da bi normalno igrali itd.
Tukaj se potem formirata 2 tabora:
1. Gruča ljudi s povešenimi nosovi, kateri morajo ob nakupu svoje preplačane high-end DX10 kartice igro še vedno poganjati v DX9 načinu.
2. Gruča ljudi, ki se takšnim velikim nedodelanim novostim na široko izogne. [Prve DX10 grafične, Vista, 64 bitni OS-i ]
Seveda bo prva skupina zagovarjala svoj produkt pa če tudi bo morala za to zamižati na obe očesi, ko bo ta druga limala teste nesposobnih preplačanih kartic. Ampak pustimo to, to ni predmet te debate. Nekateri so že spregledali nekateri še bodo - vsekakor pa obojim ne sme uiti tale tema : DX10 ali DX9 grafična kartica?
edit: Igro sem probal. 1280x1024 @ Medium @ 60 FPS, kaj več pa od te grafične niti ni za pričakovati. Pri Very High detajlih[overkill zame] je FPS drop do nekje konstantnih ~40. DX9 mode seveda.
Sedaj pa naj nekdo z 2900XT / 8800GTX[S] da nastavitve na very high pa ne pretiravat z resolucijo seveda. 1280x1024 je "dovolj" ter DX10 način. Lahko pa se tudi považite s performancem DX10 pri kakšnih HD ločljivostih . Za ekstremiste pa priporočam poganjanje ingame benchmarka. DX10 seveda in vse na max.
Namen DX10 kartic je torej igranje v DX10 načinu, tako kot za DX9 kartice DX9 način. Sedaj pa še vprašanje za na konec. Katera kartica potem bolj služi svojemu namenu? Kak X1900XT / 7950GT ali 8800GTX/2900XT?
Odgovorite si sami ali pa delite mnenje v že zgoraj omenjeni temi, da ne bomo tukaj preveč smetili.
edit2:
In an effort to spot the differences between versions, we took these screenshots at a 1600x1200 resolution. Details were set to the maximum setting -- the 'Very High' setting. A BFG 8800 GTS OC provided the horsepower.
World in Conflict DX10 vs DX10
We took these shots in World In Conflict's own benchmarking program. With DX10 rendering in Vista, our average FPS at 'Very High' settings, was 18. In XP, the average FPS was 30. The trend continued on the lower quality settings: on 'High', DX10 gave us 25 FPS; and in XP, this went up to 35. On 'Medium' settings, we recorded a average FPS of 50 in Vista, and 58 in XP.
Difference hunt
So far, all the supposed advantages of DirectX 10 are elusive. I have no doubt that one day, one game, will push the envelope of what this new API can do -- but that day is not today. But with games -- such as World In Conflict -- looking as good as they do in ole-fashion DirectX 9, it is hard to imagine what we might be missing.
Tukaj se potem formirata 2 tabora:
1. Gruča ljudi s povešenimi nosovi, kateri morajo ob nakupu svoje preplačane high-end DX10 kartice igro še vedno poganjati v DX9 načinu.
2. Gruča ljudi, ki se takšnim velikim nedodelanim novostim na široko izogne. [Prve DX10 grafične, Vista, 64 bitni OS-i ]
Seveda bo prva skupina zagovarjala svoj produkt pa če tudi bo morala za to zamižati na obe očesi, ko bo ta druga limala teste nesposobnih preplačanih kartic. Ampak pustimo to, to ni predmet te debate. Nekateri so že spregledali nekateri še bodo - vsekakor pa obojim ne sme uiti tale tema : DX10 ali DX9 grafična kartica?
edit: Igro sem probal. 1280x1024 @ Medium @ 60 FPS, kaj več pa od te grafične niti ni za pričakovati. Pri Very High detajlih[overkill zame] je FPS drop do nekje konstantnih ~40. DX9 mode seveda.
Sedaj pa naj nekdo z 2900XT / 8800GTX[S] da nastavitve na very high pa ne pretiravat z resolucijo seveda. 1280x1024 je "dovolj" ter DX10 način. Lahko pa se tudi považite s performancem DX10 pri kakšnih HD ločljivostih . Za ekstremiste pa priporočam poganjanje ingame benchmarka. DX10 seveda in vse na max.
Namen DX10 kartic je torej igranje v DX10 načinu, tako kot za DX9 kartice DX9 način. Sedaj pa še vprašanje za na konec. Katera kartica potem bolj služi svojemu namenu? Kak X1900XT / 7950GT ali 8800GTX/2900XT?
Odgovorite si sami ali pa delite mnenje v že zgoraj omenjeni temi, da ne bomo tukaj preveč smetili.
edit2:
In an effort to spot the differences between versions, we took these screenshots at a 1600x1200 resolution. Details were set to the maximum setting -- the 'Very High' setting. A BFG 8800 GTS OC provided the horsepower.
World in Conflict DX10 vs DX10
We took these shots in World In Conflict's own benchmarking program. With DX10 rendering in Vista, our average FPS at 'Very High' settings, was 18. In XP, the average FPS was 30. The trend continued on the lower quality settings: on 'High', DX10 gave us 25 FPS; and in XP, this went up to 35. On 'Medium' settings, we recorded a average FPS of 50 in Vista, and 58 in XP.
Difference hunt
So far, all the supposed advantages of DirectX 10 are elusive. I have no doubt that one day, one game, will push the envelope of what this new API can do -- but that day is not today. But with games -- such as World In Conflict -- looking as good as they do in ole-fashion DirectX 9, it is hard to imagine what we might be missing.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
EvilDare ::
Moja mala primerjava. Nastavitve so blie vse nastavljene na max oz. vklopljene.
Za enkrat nisem nič igral razen tutoriala
Za enkrat nisem nič igral razen tutoriala
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Tilen ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dobra strategija?Oddelek: Igre | 3050 (2259) | GabrieLeo |
» | Company of Heroes Online (sedaj kot brezplačna večigralska igra) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7707 (6393) | st0jko |
» | iščem ultra realistično vojaško strategijo (taktika,operatika,strategija) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8396 (6137) | Berserker |
⊘ | dobre Strategije (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11665 (9464) | Tilen |
» | Igre 2009 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 29072 (19041) | Berserker |