» »

World in Conflict

strani: « 1 2 3

Tr0n ::

Post "alternative" cold war RTS na malce poseben nacin. V igri se namrec premikas kot v FPSu in imas popolno kontrolo nad kamero, graficno fenomenalna z ogromno razlicnimi enotami.

Ali lahko prevzame krono Company of Heroes? :)

Uradna stran
Trailer
Developer Walkthrough @ GameTrailers

nsane ::

So me trailerji navdušili že dolgo časa nazaj. Kakšna bo pa končna verzija bomo pa videli.

Tr0n ::

Se dva video posnetka.

Tale RTS bo podpiral 2 vs. 2, 4 vs. 4 in celo 8 vs. 8 igralcev. Se pravi 8 igralcev na eni strani in 8 na drugi strani. Guild dvoboji v RTS setingu. :)

Tr0n ::

Uradna igra za letosnjo sezono Cyberathlete Professional League. Zgrajena od zacetka za competitive/multiplayer experience.

Aggressor ::

Hecno se mi zdi, da nihče pri omenjanju te igre (tudi drugje po netu) nikoli ne omeni, da je to Pravzaprav Ground Control 2.5. Nadzor je praktično enak, kamera je enaka, občutek je enak, grafika je praktično enaka, edina razlika je v tem, da si igralci ene strani delijo enote.

Massive so ga pri GC2 MP biksali predvsem z nepopolnim nadzorom nad enotami in patchi, s katerimi so frdirbali ravnotežje. Debilen založnik jim ni v pomoč.
professional noob

Zgodovina sprememb…

IVo ::

"Nadzor je praktično enak, kamera je enaka, občutek je enak, grafika je praktično enaka, edina razlika je v tem, da si igralci ene strani delijo enote."
Ammm a midva gledava isti špil? No glede nadzora in kamere se strinjam. Občutek sigurno ni enak (hladna vojna proti medgalaktičnimi boji :\ ), grafika je skor k noč in dan, plus te off map možnosti, plus destruktibilnost mape itd. itd. itd.

Aggressor ::

Off map možnosti je imel že GC2. Grafični pogon so res nadgradili, ampak ne drastično. Razen če kdo nemara misli, da je videoposnetek direktno iz igre (namig: ni). Z malo photoshopa lahko iz GC2 shotov napravim take, kot so tu. Največji smeh so uradni screenshoti, ki kažejo ne vem kakšno bližino ... igraš itak v kar se da odmaknjenem pogledu. :D Ne padat na takšne štose, smo to vse že enkrat doživeli. Destruktibilna okolica je edino, kar je novejše, ampak se bodo morali potruditi, da bo dejansko imela kakšno vlogo.
professional noob

Zgodovina sprememb…

IVo ::

Si mogoče že sporbal špil da veš kaka je grafika?:\

Aggressor ::

Da.
professional noob

IVo ::

Ne prbiji! KJE? Je že beta odzun? FilePlanet?

Aggressor ::

Leipzig. Glede na to, da mi je project leader takrat zagotovil, da imajo finalizirano že vse razen single playerja, končni videz ne bo dosti drugačen in sodeč po uradnih screenshotih iz igre tudi res ni. Zanimivo je, da so najprej končali multiplayer in se šele nato lotili enoigralstva.
professional noob

Tr0n ::

Ja, precej je poudarka na multiplayerju in competitive igranju. Spil pa po video posnetnih zgleda fenomenalno.

Can't wait.

Tr0n ::

Zacela se je closed multiplayer beta. Ce hoce kdo sprobat, naj pohiti in se registira na strani GameSpot.

Pri ustvarjanju racuna si za drzavo izberite USA. Ko dobite kljuc, si presnamite spodnji beta client in si v igri ustvarite racun.

Good luck. :)

http://download.ngz-server.de/wic/WiC_c...
ftp://download.ngz-server.de/wic/WiC_closedMPBeta.exe
http://www.ngz-server.de/media/WiC_clos...
http://closedbeta.worldinconflict.com/W...
http://beta.massgate.net/download_wic/
ftp://download.ngz-server.de/wic/WiC_closedMPBeta.rar
http://www.ngz-server.de/media/WiC_clos...

IVo ::

Thx. You made my day... Si ti že sprobal?

Tr0n ::

Ja, spilal vceraj in danes. :) Zelo cool zadevscina.

Na zacetku si lahko izberes infantry, air, armor ali support in glede na to lahko potem "kupujes" in deployas unite (infantry - vojaki, tovornjaki, air - helikopterji, armor - tanki, support - heavy artillery,...) iz skupnega poola reinforments points.

Boljsi kot je tvoj team, vec tock imas na razpolago oz. jih dobivas hitreje in lahko tako deployas vec unitov. Tocke dobivas s killi in zajemanjem strateskih tock, ki so povezane (se pravi, da zajames eno lokacijo, moras zajet 2 ali 3 tocke, ki so vezane na to lokacijo). V beti se igra 8 vs. 8, torej vsak igralec si izbere neko vlogo in jo potem glede na potrebe oz. teamplay izvaja.

Na levi strani pa imas special attacks, ki se ti odklepajo glede na to, kako dobro igras. Sem spadajo razni air attacki, artillery, kemicni napadi in seveda jedrski napad. >:D

Cool je tudi, da imas v igri ze vgrajen celoten clan management (lahko si ustvaris klan, vidis celotno statistiko, imas guestbook, lahko izoves druge clane). Vkljucen je tudi ladder in tournament sistem, globalna statistika, VOIP itd.

Koncno nekaj svezine na RTS trgu.

jeryslo ::

Rekel si zajemanje strateških točk, torej je igra podobna CoH, kjer ni toliko osredotečeno na grajenje baze(C&C, Aoe) ampak bolj na boj? Drugač mi je CoH ena najboljših strategij zadnjih časov, no bom pa tako in tako videl čez 5min ko se dl, če je igra res dobra.

Tr0n ::

Ja, boj, taktika, teamplay. Grajenja ni nic, vsaj ne v tem multiplayer nacinu.

IVo ::

Probal....In morm rečt da me je špil uibr presenetu. Na boljše. Skratka NORO. Mislim da bo končna verzija pojedla COH, ki mi je bil uibr hud špil. Sam kritiziral bi hardver zahteve, ki so mogoče previsoke, ali pa so driverji v kercu oz. špil ni zoptimiziran ŠE.

bluefish ::

odlična stvar :D

Pesimist ::

super zgleda. Bo kaki open beta kmalu?

bluefish ::

sicer pa je beat izkušnja iz dneva v dan boljša - na vsake nekaj dni nova mapa, nov način igranja,...
Za open beta pa nisem prepričan, saj so se ponekod pojavile govorice o skorajšnjem zaključku closed bete.

Jst ::

Sem se spraševal, kako to, da ni nobene igre podobne Battlezone na obzorju. Katera mi je bila carska, še posebej prvi del. No, in tu imamo nekaj podobnega, actual in-game footage zgleda fenomanalno, dosti akcije, strategije, super okolje,... Zgleda super obetavno!
Proton decay is a tax on existence.

kilergas ::

Se da se kje dobit "key" ??

IVo ::

Trenutno ne... Drgač pa tle umiram ob tem špilu včer sm doživel 3 atomske v razmaku 2s. K da bi od začetka začel igrat...(atomska nevtralizira zavzete točke + uniči vse v svojem radiju>:D ).

bluefish ::

enako pri meni. Jih je pa na srečo spustila naša ekipa :D

Pesimist ::

Sem malo bol podrobno pogledo reviwe part 1 do 5 in sem se mi zdi, da spil zgleda prevec kaosno in brez duše. Sploh pa ko pogledas nekaj youtube mp demotov. Samo klikanje naokoli in kaoticn obracanje in voznja tankov.
V enem primeru je kr vse na nekem velikem spicastem bregu dogajalo z enimi 8 al vec panzeri. Ne zelo realisticen scenarij pri kaj zgleda kot 2x realna hitrost gibanja. Vsej ce primerjam COH.

Sem mislo da je 8vs8 in vsak od teh 8 kontrolira nekaj. 1 infatry, drugi tanke, tretji avijone, cetrti whatever. A iz movijev zgleda kot da vsak vse kontrolira le da so locene tocke mape za vsakega playera.
Ce pa malo animacije pogledas kak vstopijo vojaki v panzer pa vidis da kr zginejo v njega iz tocke nekaj metrov pred tankom. Ah ja sploh ne zgleda vec tak fejst dobro.

Tr0n ::

Sem mislo da je 8vs8 in vsak od teh 8 kontrolira nekaj. 1 infatry, drugi tanke, tretji avijone, cetrti whatever.
Tako dela ja. Seveda si lahko vec igralcev izbere isto grupo, pac odvisno od mape ali za kateri tip igre gre.

Vsak igralec lahko seveda "kupi" tudi vec enot, tako da ni recimo 1 igralec = 1 tank. :)

Trenutno so precej popularni vojaki v attack & defend mapi, ker lahko zelo hitro zajamejo stavbe in naredijo precej skode tankom ali helikopterjem. V tem nacinu se pogosto dogaja, da si 5 igralcev na teamu izbere vojake, ostalo pa support ali air. :)

Animacije vojakov so ok, ceprav v vecini primerov ne gledas tako blizu, ampak cisto od dalec, ker rabis cel cas pregled nad celotno mapo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tr0n ()

bluefish ::

igra ni tako kaotična, kot se morda zdi na prvi pogled. Pri izbiri posameznih vlog v igri morajo igralci sami poskrbeti za uravnoteženost, tudi glede na mapo in način igranja. Za primer, same tankovske vloge in nasprotna ekipa bo uničevala s helikopterji, helikopterji pa sami ne morejo zavzeti točk na mapi. Skratka, za uspešno igro je potrebna uigranost večjega dela ekipe.
Trenutno se v igri še pojavlja nekaj težav pri upravljanju enot (več tankov se včasih zatakne na mostu in postanejo lahka tarča artilerije), kljub temu pa se napake hitro odpravljajo. Pri zadnjem patchu je bila odpravljena še neuravnoteženost enot.
Zdi se mi, da igra ponuja kar nekaj zanimivih stvari. Če bodo do jeseni, ko izide, porihtali še nekaj malenkosti jo bom morda celo kupil. Upam le, da bodo uporabniški računi ostali, prav tako njihova statistika in dosežki (medalje).

Tr0n ::

Dvomim, ker ne bi bilo fer do novih igralcev, ki niso igrali bete.

bluefish ::

to je res. Sicer pa lahko dokaj hitro napreduješ.

Aggressor ::

Izgleda, da so se od GC2 bete nekaj naučili. Takrat smo čakali po dva meseca sploh na kakršnokoli besedo od developerjev. ;((
professional noob

Jst ::

Mene pa zanima, zakaj ne naredijo kakšne igre, podobne Battlezone. Ta je bila pravo združenje RTS in FPS žanra. Meni je bila enka carska. Super vzdušenje, dobra zgodba, veliko akcije, zanimive misije,...

Ampak vseeno upam, da mi bo način igranja pri WOC všeč, ker filmčki so super.
Proton decay is a tax on existence.

bluefish ::

19. Junija se zaključi Closed Beta. Jutri pa bodo za igro na voljo vse mape in igralni načini, ki so bili predstavljeni do sedaj. Poleg tega pa tudi 1v1 in 2v2 igranje.

Tr0n ::

:D

bluefish ::

Closed Bete je danes konec. Sodeč po pismu razvijalca pa bo v juliju prišlo tudi do Open Bete.
Še pismo:

Dear Beta Tester,

The World In Conflict closed beta ends today. We would like to thank all of you for participating in making this test highly successful!
We have been able to extract a large amount of valuable data as well as an abundance of excellent and intelligent feedback that will we will use to make World In Conflict perfect.

The Open Beta starts in July, and if you have pre-ordered the game you will be guaranteed a spot in the test. As a pre-order customer you will also gain access to one exclusive map during Open Beta, and your gamer tag and clan name will be preserved. Check http:// www.worldinconflict.com for more information and updates.

We would also like to take this opportunity to inform you that the restrictions imposed via the Non Disclosure Agreement (NDA) are now lifted. Feel free to discuss World In Conflict as you wish. Spread the word!

Sierra Entertainment and Massive Entertainment would again like to express our joint thanks for making this a truly memorable event!

Hope to see you on the battlefield again, soon!

/The World In Conflict Team

Tr0n ::

Tale spil bo verjetno pado original.

bluefish ::

enako :D

Pesimist ::

Kaj te da ti bo na polici sedo kot gw!

Tr0n ::

Tr0n ::

Dear Closed Beta Tester!

As an invitee to the World In Conflict closed Beta test, you are automatically invited to our July Beta Event!

Your Beta Key is: tee-hee

The Beta will go live Wednesday July 11.

:D

bluefish ::

to pa je še del preostalega sporočila testerjem:

Take the opportunity to play the tutorial map, to check out the dx10 features, or perhaps to fool around with the option to upload graphical tags on your units! You can also save replays of your best World In Conflict moments, and much, much more!
The finished game will feature an extensive single-player campaign as well as 20 amazing multiplayer maps.

imallears ::

dons dubu tole beto, pa špilam mal,... pa ne vem no, tk čudn mi je. Sj vmesnik pa to gre use lepo, sam k te zbombajo za keks... pa ni vec fajn pol k mas 2 helija pa nc ne mors z njima narest pa mors cakat nwm kok cajt d se 2 dobis... bi raj najprej SP špilu.:\

bluefish ::

saj lahko zamenjaš svoj role - iz air v recimo armor,...

imallears ::

sej vem to. sam mal kaotičn mi je še zaenkrt use skup. je pa res d sm spilu sam 8v8 bitke k me je pač ke vrgl :). sj bo

bluefish ::

te so še najboljše :D

imallears ::

lahk gremo kdaj kk battle če ns več špila tuki:))

bluefish ::

bi bilo fino

OldSkul ::

In kakšen je kaj MP v tem špilu, ker v CoH je zanič.

Tr0n ::

CoH? Tole ni FPS. :)

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Tilen ()

imallears ::

sj CoH tut ni fps

CoH == Company of Heroes...

ne vem kak je MP v CoH ker sm sam SP obrnu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: imallears ()
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Aion (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
81439367 (1662) Meizu
»

Company of Heroes: Tales of Valor

Oddelek: Igre
7795 (408) Dobrawc
»

iščem ultra realistično vojaško strategijo (taktika,operatika,strategija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
635000 (2741) Berserker

dobre Strategije (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
587436 (5235) Tilen

PC proti konzole

Oddelek: Igre
461244 (694) Mavrik

Več podobnih tem