Forum » Igre » Flatout 2: grafični pogon
Flatout 2: grafični pogon
R33D3M33R ::
S kolegom sva se zadnjič prerekala o grafičnem pogonu te igre.
Jaz sem trdil, da mi dela na spodnjih nastavitvah:
brezhibno tekoče (kar tudi dela) na Athlonu XP 1800+, 768 MB RAM in R 9500Pro 128 MB, čeprav so minimalne zahteve 2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+, 256 MB RAM, 64 MB Graphics Card (ATI Radeon® 9600 pro and above).
On pa je rekel, da je to možno, vendar le zato, ker moja grafična kartica ni zmožna pokazati vseh efektov in nekatere ignorira. Vem da je R9500 Pro popolnoma DX 9 združljiva in zato se mi zdi ta njegova izjava iz trte izvita in trdim, da vidim vse efekte. Kdo ima sedaj prav?
Še copy/paste iz configa igre
Če se kdo spozna na te zadeve, ga prosim naj ta problem razjasni.
Jaz sem trdil, da mi dela na spodnjih nastavitvah:
brezhibno tekoče (kar tudi dela) na Athlonu XP 1800+, 768 MB RAM in R 9500Pro 128 MB, čeprav so minimalne zahteve 2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+, 256 MB RAM, 64 MB Graphics Card (ATI Radeon® 9600 pro and above).
On pa je rekel, da je to možno, vendar le zato, ker moja grafična kartica ni zmožna pokazati vseh efektov in nekatere ignorira. Vem da je R9500 Pro popolnoma DX 9 združljiva in zato se mi zdi ta njegova izjava iz trte izvita in trdim, da vidim vse efekte. Kdo ima sedaj prav?
Še copy/paste iz configa igre
Settings.Game.Ragdoll = TRUE Settings.Visual.AlphaBlend = TRUE Settings.Visual.SunFlare = TRUE Settings.Visual.TextureQuality = 4 --[0 .. 4] Settings.Visual.TrackDetail = 2 --[0 .. 2] Settings.Visual.PS2MotionBlurIngame = 32 --[0 .. 255] Settings.Visual.Visibility = 100 --[0 .. 100]
Če se kdo spozna na te zadeve, ga prosim naj ta problem razjasni.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
TechBeats ::
Buče,
Valda da prkaže vse efekte...k spoh ni tok zahtevna kokr zgleda...
Reč mu da nej neha bučerat, ker to sploh ni res, pa da se nej zbudi.. ni taka scena k pr NFS k ti onemogoč določene efekte, če jih grafična ne podpera...
Jst špilam z vse do konca uklopln, prej k sm meu 6600gt sm na 1280x1024 brez AA špilu in je čist gladko laufal, dele k mam pa zver not 8800 pa še AA uklopln, je čist ista slika brez kakršnih dodatnih efektov...
Valda da prkaže vse efekte...k spoh ni tok zahtevna kokr zgleda...
Reč mu da nej neha bučerat, ker to sploh ni res, pa da se nej zbudi.. ni taka scena k pr NFS k ti onemogoč določene efekte, če jih grafična ne podpera...
Jst špilam z vse do konca uklopln, prej k sm meu 6600gt sm na 1280x1024 brez AA špilu in je čist gladko laufal, dele k mam pa zver not 8800 pa še AA uklopln, je čist ista slika brez kakršnih dodatnih efektov...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [Java] Zasnova shoot em up igreOddelek: Programiranje | 1189 (868) | PecenkA |
» | [c#] Vprašanje glede release verzije aplikacijeOddelek: Programiranje | 1475 (1299) | Ericssony |
» | COM in Visual BasicOddelek: Programiranje | 2166 (1627) | pexo |
» | Visual Studio C++ MessageBox izpis večih spremenljivkOddelek: Programiranje | 1709 (1450) | spinner |
» | r9500 --> r9700 Utvara ali realnost? (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Navijanje | 42711 (25109) | sharp |