» »

Flatout 2: grafični pogon

Flatout 2: grafični pogon

R33D3M33R ::

S kolegom sva se zadnjič prerekala o grafičnem pogonu te igre.

Jaz sem trdil, da mi dela na spodnjih nastavitvah:



brezhibno tekoče (kar tudi dela) na Athlonu XP 1800+, 768 MB RAM in R 9500Pro 128 MB, čeprav so minimalne zahteve 2.0 GHz Pentium® 4 or AMD® 2000+, 256 MB RAM, 64 MB Graphics Card (ATI Radeon® 9600 pro and above).

On pa je rekel, da je to možno, vendar le zato, ker moja grafična kartica ni zmožna pokazati vseh efektov in nekatere ignorira. Vem da je R9500 Pro popolnoma DX 9 združljiva in zato se mi zdi ta njegova izjava iz trte izvita in trdim, da vidim vse efekte. Kdo ima sedaj prav?

Še copy/paste iz configa igre

Settings.Game.Ragdoll = TRUE
Settings.Visual.AlphaBlend = TRUE
Settings.Visual.SunFlare = TRUE
Settings.Visual.TextureQuality = 4 			--[0 .. 4]
Settings.Visual.TrackDetail = 2 			--[0 .. 2]
Settings.Visual.PS2MotionBlurIngame = 32 			--[0 .. 255]
Settings.Visual.Visibility = 100 			--[0 .. 100]


Če se kdo spozna na te zadeve, ga prosim naj ta problem razjasni.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

TechBeats ::

Buče, :D :D
Valda da prkaže vse efekte...k spoh ni tok zahtevna kokr zgleda...
Reč mu da nej neha bučerat, ker to sploh ni res, pa da se nej zbudi.. ni taka scena k pr NFS k ti onemogoč določene efekte, če jih grafična ne podpera...

Jst špilam z vse do konca uklopln, prej k sm meu 6600gt sm na 1280x1024 brez AA špilu in je čist gladko laufal, dele k mam pa zver not 8800 pa še AA uklopln, je čist ista slika brez kakršnih dodatnih efektov...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Java] Zasnova shoot em up igre

Oddelek: Programiranje
111189 (868) PecenkA
»

[c#] Vprašanje glede release verzije aplikacije

Oddelek: Programiranje
51475 (1299) Ericssony
»

COM in Visual Basic

Oddelek: Programiranje
222166 (1627) pexo
»

Visual Studio C++ MessageBox izpis večih spremenljivk

Oddelek: Programiranje
181709 (1450) spinner
»

r9500 --> r9700 Utvara ali realnost? (strani: 1 2 3 415 16 17 18 )

Oddelek: Navijanje
89042711 (25109) sharp

Več podobnih tem