» »

Vezava Luči [Suzuki GSX-R600]

Vezava Luči [Suzuki GSX-R600]

DimmniBurek ::

Zdaj imam tako narejeno da je na eni paraboli kratka, na drugi dolga luč. Rad bi naredil tako da imam one druge žarnice, ki imajo obe(kratko in dolgo) v eni žarnici. Ali bo kak problem zaradi elektrike? Bo šla samo baterija prej, ali bo preveč obremenilo alternator? Nekaj sem gledal kable, in se mi zdi da pride en kabel do kratke/dolge in se potem iz tam razcepi naprej na dolgo/kratko. Verjetno ima isti minus, različen plus, katerega preklopim s stikalom. Je pa tako da kadar sveti dolga, kratka tudi sveti.

There Is No Stronger Drug Than Reality
  • zavaroval slike: Azrael ()

Azrael ::

>Zdaj imam tako narejeno da je na eni paraboli kratka, na drugi dolga luč. Rad bi naredil tako da imam one druge žarnice, ki imajo obe(kratko in dolgo) v eni žarnici.

Ta zamisel je lahko zelo slaba. Žaromet (parabola in steklo) je oblikovan tako, da ustvari pravilen svetlobni snop samo v primeru, če je nitka žarnice točno na pravem mestu, enako tudi za UV ščit. Iz tega razloga je pogosto nemogoče brez predelave vgraditi drug tip žarnice. Torej s predelavo se ti lahko zgodi, da bo zate svetlobe manj, vendar boš slepil nasproti vozeče in pregreval parabolo, lahko tudi padeš na tehničnem pregledu zaradi tega.

>Ali bo kak problem zaradi elektrike? Bo šla samo baterija prej, ali bo preveč obremenilo alternator?

Nekaj rezerve vsekakor je, koliko ne vem.

>Nekaj sem gledal kable, in se mi zdi da pride en kabel do kratke/dolge in se potem iz tam razcepi naprej na dolgo/kratko. Verjetno ima isti minus, različen plus, katerega preklopim s stikalom. Je pa tako da kadar sveti dolga, kratka tudi sveti.

V skoraj vseh primerih, ko sta ločena žarometa za kratko in dolgo luč je tako narejeno. Na ta način se prepreči, da bi tik pred vozilom nastal teman pas, ko bi vklopil dolge luči in pomeni boljšo vidljivost pri vožnji ponoči.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

Ja, ja, na to sem tudi pomislil, da bi slepil druge v prometu. Ampak, kolikor vem ima nastavljive parabole, tako bi lahko naštimal nižje, če bi svetilo previsoko. Sicer pa bom že naredil da bo svetilo prav, saj bom vendar sam rabu da mi osvetljuje cesto, in ne slepi ostalih v prometu(nočm da me kdo skine zarad moje napake, no sploh nočm da me kdo skine)
Kako naj povežem kable?
Če prav vem ima žarnica z obemi snopi en minus in dva plusa. Torej morem vezat ta plus ki je sedaj na kratki žarnici na obe nove žarnice, in plus od dolge zdejšnje na obe novi žarnici. Treba dat kake debelejše kable?
Takole sem misli(slika pove več kot tisoč besed):

:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

darkolord ::

Pri žarometih ni pomembna samo višina, ampak tudi fokus... Svetloba more bit precej ostro "odrezana" na pravi višini (slikica spodaj). Če torej fokus parabole ni narejen za tako žarnico, se zna zgodit da ti svetlobe ne odreže prav oziroma jo razprši, kar pa je zelo slabo - kljub temu, da jo usmeriš precej v tla, še vedno precej svetlobe uide v vse smeri in slepi nasproti vozeče.

spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Azrael ()

Azrael ::

Tako ne bo šlo, kot si narisal, pri nespremenjeni inštalaciji bo:

- v primeru kratkih luči svetile žarnice za kratko luč v obeh žarometih, kar je OK
- ko pa bi prižgal dolge, bi svetile še te zraven kratkih. Katastrofa za parabolo in žarnice same, saj se bo v žarometu kuhala 2x večja moč. Že tako bo lahko problem, če bodo dvonitne žarnice bistveno močnejše od originalnih.

Ppredlagal bi, preden se resno polotiš predelave, da najprej poskusiš z dvonitno žarnico priklopljeno posebej (brez posegov na inštalacijo), kako deluje v obeh žarometih. Lahko se zgodi, da ne boš mogel svetlobnega snopa pravilno skorigirati istočasno za dolgo in kratko luč. Če ti to ne uspe, nima smisla nadaljevati.

Če je izvedljiva tako montaža drugih žarnic in je možno vse skupaj pravilno skorigirati, potem boš moral še predelati inštalacijo (releji in novi kabli do luči), saj originalno stikalo ne bo zdržalo 2x obremenitve. Kako zvezati releja moraš povedati, kaj bi potreboval:

a.) Pri kratki oba žarometa zasenčena luč, dolga oba žarometa dolga luč
b) Pri kratki oba žarometa zasenčena luč, dolga luč en žaromet dolga, drug zasenčena luč. V bistvu tako kot je sedaj, le da bo kratka luč močnejša.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

Hmmm, če prav pomislim je mogoče res boljša varjanta da na parabolo za dolgo luč montiram žarnico z obemi snopi, tako, da ko imam prižgane kratke svetita obe kratki, ko pa dolge pa samo dolga na dolgi paraboli in kratka na kratki paraboli. Edin me zanima če ne bo kratka previsoko svetila... Se morm mal poigrat pa zamenat žarnici v paraboli da bidm kam sveti
Ker je mal nesmiselno imeti dve dolge luči, če mi pred kolesom ne bosta nč osvetljevali...
Če dam tako, bo stikalo isto obremenjeno kot prej pri dolgih, le da bo sedaj še pri kratkih lučeh. Motor ima stikalo brez luči/parkirne/prižgane
In posebej stikalo za kratke/dolge.

Najbolj mi je važno da ko imam kratki sveti cela enote, ne samo leva polovica, ker mi je grdo videt:8)
There Is No Stronger Drug Than Reality

Zgodovina sprememb…

b ::

A ti gledas v luci od svojega mopeda, ko se vozis, da ti grdo zgleda?

Dej, ne kompliciraj no. Ne recem, ce bi ti originalna zadeva premalo svetila, ampak da gres to zganjat zaradi tega ker "grdo zgleda", se mi pa res ne zdi smiselno.

Sicer pa veliko srece. Z lucmi in mopedom na splosno.

Azrael ::

Nova vezava bo vsekakor preobremenila stikalo. V ta namen moraš, no vsaj zelo priporočljivo je, da uporabiš 2 releja za avtoelektriko (16 ali 30A).

Opombe k spodnji skici: Za desni žaromet sta narisani 2 ločeni žarnici vendar je zadeva povsem ista z dvonitno žarnico.

Napajanje +12V za žarnice, tu bi priporočil, da potegneš nov kabel preseka 2.5mm 2 od akumulatorja ali alternatorja (kar je lažje) do luči. Vmes postaviš še varovalko ustrezne moči (15A), najlažje tako, da ima zgornji rele nosilec za varovalko.

Ampak res, preden začneš, preveri kako je s svetlobo. Če predelanega žarometa ne boš mogel nastaviti tako, da bo svetlobni snop v redu, ne delaj tega!

Če se svetlobni snop razprši, dobiš pred seboj svetlobni zid, sploh v slabih vremenskih razmerah (dež, megla, sneg) je to zelo očito in ti bo taka rasvetljava zelo v škodo in prav nič v korist.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

@ b->zakaj ljudje stavijo 100kg plastik in spojlerjev na avto da gre počasneje? Seveda na 1.2 Cliote in Puntote in podobna jajca...

@Azrael->Najlepša hvala za shemo! Seveda bom prej preizkusil...
Aja, še ena pripomba-si že kdaj vidu koga ki se s cestakom vozi po snegu? :D Ne, ne, sej vem kaj hočš povedat...
There Is No Stronger Drug Than Reality

Azrael ::

>si že kdaj vidu koga ki se s cestakom vozi po snegu?

Že. Par let nazaj je bilo na Bledu neko srečanje motoristov zgodaj spomladi. Začelo se je v lepem vremenu, končalo pa v snežnem metežu. Aprila in maja tako vreme za Gorenjsko ni nič neobičajnega. Eni motoristi so prenočili, drugi so igrali (rusko) ruleto po cestah.
Nekoč je bil Slo-tech.

DimmniBurek ::

na, pa si me zakajlal, samo morš priznat da je blo slučajno:D
ponavadi se ne gremo nič takega, razen s kako štirko...>:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

b ::

burek: ja, ok. point taken. whatever rocks your boat :) Te pa lepo prosim (mislim da v imenu večine soudeleženvev v prometu), da zadevo res urediš tako, da ne boš nič bolj zaslepil nasproti vozečih, kot bi jih z originalnim setupom. Res mi grejo na nekaj motoristi, ki mislijo, da lahko v imenu svoje varnosti vozijo z dolgimi lučmi...

DimmniBurek ::

b: "Res mi grejo na nekaj motoristi, ki mislijo, da lahko v imenu svoje varnosti vozijo z dolgimi lučmi..."

Boš bolj zadovoljen ko boš kakega(mogoče mene) sklatil, ker ga ne boš videl in mogoče ubil?
Veš, če bi vozil motor, bi mogoče drugače razmišljal. Sem mel že par skoraj krešov ker folk ne gleda/vidi/noče vidt/namerno naredi, in so me izsilili. Pa nisem noben divjak, vsakič sem šel max 60km/h, po naselju. In ko to doživiš na vsaki turi(150km+) po trikrat ti je že dost tega "igranja s življenjem" in užgeš dolge luči. Neverjetno, izsiljevanje se zmanjša. In noben me ne bo prepričal v nasprotno.
Premisli, ali je bolje da me preveč vidš, pa vsaj ne izsilš, alpa premal vidš pa ubiješ:(
There Is No Stronger Drug Than Reality

suntrace1 ::

Enake izkušnje imam kot ti, 2x na tleh ker me niso opazili, kljub temu da sem imel vedno prižgane dolge luči, 2 prijatelja pa sta končala v preranem grobu iz istega razloga - izsiljevanje oziroma nepazljivost. Kolen še danes ob nevihtah in pred sneži škripa za znoret. Vem da se prodajajo dokaj močnejše žarnice pri Louisu, za boljši moto-forum, ti pa prdlagam http://www.motosvet.com/ - dost mojstrov , ki ti bodo znali svetovati bolje, kot tukaj.

DimmniBurek ::

Sicer smo že way offtopic, pa vseeno...
na Motosvetu sem že 2leta, in ga pridno spremljam vsak dan... Nick imam mal drugačen...:D
Razmišljal sem da bi samo zamenjal žarnice za Phillipsove te, ki naj bi ble prou za motoriste narjene. Motovision al kaj so že... Bomo vidli kam bo svetlo to kar nameravam nardit, pa bomo potem vidli kaj in kako...
There Is No Stronger Drug Than Reality

dolenc ::

No pa ko ste že glih toliko zavili, na motosvetu je ravno taka tema, mislem, da so to delali na Fazerki.

sleeperman ::

fazer ima že original dwe H4 žarnici, pa tako lahko zelo enostavno (potegneš eno žico) prevežeš tako da svetita obe kratki, nimajo vsi tako (kawa Z750 npr. ima dwe H7 pa se slikaš s tako možnostjo :O )

b ::

burek: ne bos verjel, vozim motor. Trenutno sem sicer brez, po svoji krivdi zapeljal s ceste, avtomobilom sem se pa vedno uspel izognit, ceprav je slo vcasih na tesno. In se vedno mi ne pade na kraj pameti, da bi vozil z dolgimi, ker vem kako je, ko sem na drugi strani.

DimmniBurek ::

Hmm, kot praviš, skor da ti ne verjamem. Še zmeraj trdim svojo(na lastni koži sprobano) in bom v nadalje uporabljal dolge luči po dnevi. Sem enkrat skor še punco skipal ker me en tipson ni vidu. Ali me ni hotel videt, karkoli.
Jest tudi vidim motoriste ki imajo pržgane dolge pa se mi ne zdi moteče, seveda podnevi. Ko je mrak dam kratke, če vozim čez mesto za avtom tudi...
There Is No Stronger Drug Than Reality

gumby ::

pri 200km/h je vseeno, ce imas dolge ali kratke luci...
dejstvo je, da motoristi ignorirate vecino prometnih predpisov, potem se pa jocete, da vas nihce ne vidi:|
my brain hurts

DimmniBurek ::

ja, seveda Gumby, spet smo vsi isti, ane?
Ti si pač primitiven...
Vozim cestaka, ampak nikoli-res nikoli me ne boš vidu čez naselje iti več kot 10km/h nad omejitvijo...
In noben ne govori o 200km/h, zato grem na dirkališče ali pa prazno ravno cesto, kjer ogrožam samo sebe. Tako da spet eni pametujete na pamet, ker vidte par norcev, ki brezglavo vozjo čez naselja po zadnji in nevem še vse kake bedarije.
Torej, mene so izsili vsakič pri hitrosti pod 60km/h.
en me je nabasal pri 30km/h!!! Ker me ni vidu, čeprav sem lagano zaviral, in ja štop luči mi delajo in nasploh imam čisto izpraven motor.
Tko da ne mi s takmi.;((
There Is No Stronger Drug Than Reality

b ::

A boš s temi linki verjel?

Kdo je tle primitiven, bi se pa dalo razpravljat. Zgoraj je nekdo rekel, da so ga nabili (ali je on nekoga nabil?) kljub dolgim lučem. In to dvakrat. Ti daješ primer, da te je nekdo pri 30/h kušnu v rito in ne vem še kaj. Nič od tega ne nakaže, kaj šele dokaže, da je vožnja z dolgimi lučmi kaj varnejša od vožnje s kratkimi. Je pa ZELO neprijetna za VSE nasprotivozeče. In kaže na nespoštovanje pravic drugih, kar kaže na primitivnost.

Pomembno je opazovanje okolice in predvidevanje. Tako tega kar je pred tabo, za tabo, kot tudi povsod okrog tebe. Ne pa dobesedno jebanje v glavo ostalih udeležencev v prometu z dolgimi lučmi.

Sicer pa, kot sem rekel, veliko sreče z mopedom, karkoli boš že počel. Jaz te bom na cesti vseeno pozdravil (ko si bom lahko privoščil novo mašino - trenutno imam žal druge prioritete.) Če bom le videl še kaj drugega kot tvoje luči, ko se pripelješ nasproti :)

DimmniBurek ::

S temi linki verjel kaj? Povej mi koliko je stala čelada, in koliko je stara in pri kaki hitrosti si padel itd. Če mi pokažeš tako čelado, ki roko na srce zgleda zmahana in stara ko zemlja, mi nč dost ne pove;)

Praviš da nič ne dokaže tega da je z dolgimi lučni podnevi varneje.
Poskusi, pa boš videl. Jaz sem in sem prišel do svojih zaključkov. Ki so taki, da bom raje vozil z dolgimi in šel parim odstotkom na živce->tebe očitno res moti, mene niti malo, ampak mogoče vseeno preživel to motođunglo. In upam da tudi drugi ki ne vozjo z dolgimi.
Se strinjam, da je previdnost mati modrosti, al kako se že glasi tisti pregovor. Ampak včasih enostavno ne znese. Recimo zamenjaš ploščice na diskih. Prvih 200km ne držijo pol toliko kot udelane. In če te takrat kdo izsili, je bolj kot ne kriza.:\
There Is No Stronger Drug Than Reality

sleeperman ::

Se popolnoma strinjam. In tudi mene ne motijo dolge ker podnevi je tako ali tako dovolj svetlo. Dejstvo je da, kot pravi b, je nujno opazovanje. Bravo! Natančno tukaj večina voznikov avtov odpove...namreč nihče ne gleda v ogledala, posebno "frajerji" ki mislijo da so pač najhitrejši in ne rebijo rikverc gledat ker jih tako ali tako noben no more prehitet >:D pri teh edino dolge pomagajo da pogledajo v ogldealo kateri idiot jim sveti v glavo8-O

perci ::

No, jst sem ze kar nekaj kilometrov prevozil, pa se nikoli ni imel noben motorist problemov z mano (beri: nikogar nikoli izsilil). Sem pa ze parkrat bremzal pred podivjanimi motoristi, ki so mi prehitevali v skarjice. Ampak, dobr, to ni odvisno od prevoznega sredstva, ampak od človeka.

Jst drugač vozim tudi motor in bicikl. In dejstvo je, da je veliko voznikov, ki pač don't give a damn about you. Pač si šibkejši udeleženec in se moraš tega zavedat. In če kdaj nisi siguren, ali ti bo kdo izsili prednost, raje preventivno zabremzas - zivljenje imas samo eno.

Recimo, danes sem na poti v sluzbo (15 min s kolesom) dvakrat zaviral pred avtomobilom, ker nisem vedel ali bo izsilil prednost. Sicer je avto obakrat ustavil, ampak videl sem, da me je opazil zadnji trenutek (presenecena faca za volanom 8-O).

Tko da, dolge luci niso resitev. Resitev je v prometni kulturi, ki bi morala sporocat predvsem dve sporocili:
1) Promet ni za sprobavanje lastnih vozniskih zmoznosti ampak je njegova funkcija priti iz enega mesto na drugo. In to v casu, ki je potreben za varen transport. Ce si pozen, si pozen jebiga - tega NE SMES nadoknaditi na cesti (priznam, da tut sam tega ne upostevam).

2)Se 5krat bolj kot na druge moramo biti pozorni na sibkejse udelezence. Ce smo na pesce se kolikor toliko pozorni, pa na kolesarje in motoriste NISMO. Treba je dvignit kulturo vožnje in to bomo lahko naredili samo tako, da bomo otroke na tak nacin ze od malega izobrazevali.

LP Pero

sleeperman ::

res. Na žalost večina ne vozi tako, mlade pa še dodatno spodbujamo s takimi in drugačnimi igrami, ki omogočajo recimo da se stokrat zaletiš pa dobiš pač nov avto in greš naprej...
dolge luči so samo ena od pripomočkov za boljšo vidnost, seveda pa niso rešitev. Pač je dejstvo da smo motoristi izpostavljeni. Jaz sem nažalost že imel totalko z motorjem, ker me mladec pač ni videl...če bi mel dolge, se mogoče to ne bi zgodilo. Poanta je namreč da s tem ko ti z dolgimi posvetiš v vzvratno ogledalo dosežeš da te ta pred tabo končno vidi...

b ::

burek: eh kaj, da vozim motor. Rekel si, da tega skor ne verjames. S tem sem hotel potrdit, kar sem napisal v prvem postu. In čelada pred nesrečo ni bla nič zmahana. Kolk je stala in kolk je stara pa za to debato ni važno.

Jaz pač hočem povedat, da se ne stirnjamo vsi motoristi z uporabo dolgih luči.

Nevermind. Očitno si beyond hope, kar se tiče branja/poslušanja mnenj drugih.

sleeperman ::

kaj ni važno? Normalno da je še kako važno kakšno čelado imaš. Na žalost je veliko takih ki dajo bogate dnarje za motor, izpuh, filter itd.... pol pa kupijo čelado za 100 eurov in gas 200 na uro...
ne mi s takimi da ni važno...pol pa ni čudno da se ljudje pobijajo...

BluPhenix ::

Dejte se preusmerit na temo, o prometni kulturi je že kar nekaj tem drugje.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

DimmniBurek ::

perci: Se popolnoma strinjam. Samo dopovej ti to našim voznikom. Če bi blo tko kukr perica pravi, mi nebi rablo met pržganih dolgih.

b:ne da nočm poslušam ali da ne sprejmem kritike in nasvetov. Ampak če ti sam zgruntaš da je neki boljše od druzga... razumeš, na svoji "glavi" sem sprobal...

Glede čelade pa jao. zakaj majo MotoGP vozniki čelade vrede 600-700€. Tista tvoja na sliki zgleda boga, ker je počla... Ponavadi ni na čeladi niti poznati da je udarjena razen kake male praske. Fora čelade je da se tisti "stiropor" znotraj deformira. normalno je odvisno osno od materiala same školjke. Al je brizgan lexan al je narjena ročno iz kompozitnih vlaken...
There Is No Stronger Drug Than Reality

BluPhenix ::

Kateri del mojega "poziva" ni jasen?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slepljenje LED svetil v prometu (AMZS) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
834613 (1606) blackbfm
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37880362 (16334) polkar
»

Zamenjava Bi-xenon luči za LED

Oddelek: Na cesti
488434 (7572) David83
»

Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29251311 (35749) Matako
»

Dolga luč za skuter ; ne vem kaj naj dam, in kaj kupit ; napetost 12V

Oddelek: Na cesti
81981 (1899) Klemenn

Več podobnih tem