Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
v avtosolah se tudi danes "ucijo " vozit ...pa se nicesar ne naucijo...se z instruktorji v avtu imajo ugasnjena svetila in vozijo 70 tam kjer je 90km/h z kilometrsko kolono za seboj...vendar po statistiki vedno vec voznikov dobi izpit kar pomeni da jih vedno vec zna voziti... ali morda da so se v avtosolah navelical njihovega dnarja in jih plasirali na cesto delat zgago?
URL do statistike, ki potrdi, da vedno vec voznikov dobi izpit. Procentualno v primerjavi s prejsnjimi leti. To, da je stevilo vecje je razumljivo, saj vec ljudi tudi opravlja izpit.
Pa kaksno drugo statistiko se pokazi, ki dokazuje, da se danes v avtosolah 'ucijo' voziti.
Od leta 1980 pa do danes se je stevilo nesrec glede na stevilo registriranih avtomobilov zmanjsalo oziroma ostalo enako! Ravno to vam govorim, da ljudje v povprecju ne divjajo bolj kot so. Isto sranje je. Samo vec ljudi je na cestah.
BigWhale ::
BW - poglej kako se udeleženci v prometu obnašajo, potem pa nakladaj o izobraževanju.
Izobrazevanje je boljse! Pa ce se ti na glavo postavis. Tebe so v vrtcu ucili krave past, mene so ucili marksizma, danes pa ucijo kako se obnasati v prometu. Tako je in nic drugace.
saj se folk vedno bolj obnaša, kot v Turčiji, Iraku, Iranu in ostalih prometno exotičnih deželah, kar se tiče prometne kulture.
Pojma nimas. POJMA! Preberi si se enkrat tiste linke, ki sem jih dal. Ljudje vozijo enako kot leta 1980 oziroma bolje, saj je zaradi vecjega stevila registriranih vozil in posledicno vec vozil na cesti tudi vec moznosti za interakcijo v prometu. Leta 1980 si se peljal iz LJ v MB in si srecal trideset avtomobilov, danes jih srecas tristo.
Zato WB ne meči v "izboljšanje" prometne varnosti v kategorijo boljšega izobraževanja, temveč izključno v kategorijo boljših vozil in boljših cest, ter nekaj tudi v drastične kazni.
Jaz nisem nikjer trdil, da je bolj varno izkljucno zaradi izobrazbe. Jaz samo pravim, da se ljudje ne obnasajo bolj neumno kot so se vcasih in da danes ni nic huje kot je bilo vcasih. Izobrazba pa sigurno pripomore k vsemu skupaj, ce trdis nasprotno brez nekih argumentov, potem je brez veze, da sploh debatirava o tem.
WarpedGone ::
Ne pozabi, da je primerjanje števila nesreč skozi leta precej neeksaktna znanost. Dokler šteješ mrtve, to še nekako gre, "število nesreč" je pa preveč spreminjajoča se kategorija, da bi lahko primerjal vsoto iz časa, ko moraš za vsak prdec (prasko) klicat policijo in časov, ko če nisi bil ravno totalno razbit, si dal kuponček in se odpeljal domov.
Plus, samo število voznikov oz. avtomobilov tut ni ravno merodajno. Včasih so se fural po lokalnih kolovozih po 10 km dlje časa kot danes 100km po AC.
Zato na podlagi teh statistik ne moreš vlečt kakih hudo močnih zaključkov.
Plus, samo število voznikov oz. avtomobilov tut ni ravno merodajno. Včasih so se fural po lokalnih kolovozih po 10 km dlje časa kot danes 100km po AC.
Zato na podlagi teh statistik ne moreš vlečt kakih hudo močnih zaključkov.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
BigWhale - Nimaš pojma - leta 1980 si se iz LJ v MB vozil tri ure in več, saj je bila regionalka nabita s tovornim prometom, nimaš pojma, koliko je bilo prehitevanj na meji zdrave pameti, čez trojanski klanec si rabil skoraj eno uro, povprečna hitrost kolone pa je bila okoli 30km/h, skoraj enako je bilo na cesti LJ-KP, malenkost bolje pa na LJ-NM-ZG. Zato ne nakladaj. Na regionalnih cestah je bilo podobno, kot na cesti proti Ptuju in naprej, dve leti nazaj, preden so naredil AC. Vsak dan nekaj nesreč, vsak teden kakšen mrtev.
Prometno varnost rešuje samo AC in manj prometa na ostalih cestah.
Tako malo prometa na cesti LJ-KP, kot letos poleti, ni bilo od leta 1950. Od Postojne do Ankaranskega križišča, imaš lahko brez povzročanja nevarnosti, povprečno hitrost med 80 in 90 km/h, če se držiš omejitev v tistih parih naseljih in voziš okoli 100-110 na prazni, dobro pregledni, lepi cesti proti morju. Pravi užitek.
Prometno varnost rešuje samo AC in manj prometa na ostalih cestah.
Tako malo prometa na cesti LJ-KP, kot letos poleti, ni bilo od leta 1950. Od Postojne do Ankaranskega križišča, imaš lahko brez povzročanja nevarnosti, povprečno hitrost med 80 in 90 km/h, če se držiš omejitev v tistih parih naseljih in voziš okoli 100-110 na prazni, dobro pregledni, lepi cesti proti morju. Pravi užitek.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Ne pozabi, da je primerjanje števila nesreč skozi leta precej neeksaktna znanost. Dokler šteješ mrtve, to še nekako gre, "število nesreč" je pa preveč spreminjajoča se kategorija, da bi lahko primerjal vsoto iz časa, ko moraš za vsak prdec (prasko) klicat policijo in časov, ko če nisi bil ravno totalno razbit, si dal kuponček in se odpeljal domov.
To je precej bolj eksaktno kot "vcasih so leps vozil, dans so pa vsi neizobrazeni divjaki"! PRECEJ! Lahko pa potegnes kako statistiko na plan, ki da drugacno sliko.
WarpedGone je izjavil:
Plus, samo število voznikov oz. avtomobilov tut ni ravno merodajno. Včasih so se fural po lokalnih kolovozih po 10 km dlje časa kot danes 100km po AC.
Zato na podlagi teh statistik ne moreš vlečt kakih hudo močnih zaključkov.
Ne, niso se. Medmestnega prometa je bilo bistveno manj kot danes in vecina avtomobilov je bila (tako kot danes) se vedno skoncentrirana v mestih.
Jaz sem podal relevantno statistiko, vse kar pa vi znate povedati je pa: "vcasih je blo drgac!!11 delal smo 25 ur na dan in pol cist naspani in neutrujeni lepo po predpisih peljal domov z +10km/h".
WarpedGone ::
To je precej bolj eksaktno kot "vcasih so leps vozil, dans so pa vsi neizobrazeni divjaki"! PRECEJ! Lahko pa potegnes kako statistiko na plan, ki da drugacno sliko.
S kom se ti sploh kregaš? Z mano ne.
Naj ti odgovori tisti, s katerim se kregaš če že zna sploh pisat ...
Ne, niso se. Medmestnega prometa je bilo bistveno manj kot danes in vecina avtomobilov je bila (tako kot danes) se vedno skoncentrirana v mestih.
Ja, število avtomobilov, ki stojijo na parkirplacih je hudo relevantno.
Meh in zeh. Ko boš odrasel in iskreno debatiral, se mogoče ti še kdaj oglasim.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
BigWhale - Medmestnega prometa je bilo včasih še več kot danes, saj so bile večje firme v vseh slovenskih mestih, danes pa je promet večinoma skoncentriran v smeri LJ, v smeri MB in v smeri NM.
Včasih si imel konice od 5.30 do 8.30 in od 14 do 16.30, danes imaš konice samo zjutraj v LJ in KP-Izola.
Preseli ves promet iz AC na regionalke, pa boš videl kako zgleda gost promet.
Včasih si imel konice od 5.30 do 8.30 in od 14 do 16.30, danes imaš konice samo zjutraj v LJ in KP-Izola.
Preseli ves promet iz AC na regionalke, pa boš videl kako zgleda gost promet.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
šernk ::
Od leta 1980 pa do danes se je stevilo nesrec glede na stevilo registriranih avtomobilov zmanjsalo oziroma ostalo enako!
po kateri statistiki? številu prijavljenih nesreč policiji? številu prijavljenih nesreč zavarovalnici? ker vem za 6 nesreč, od tega so bile le 3 prijavljene policiji, 4 pa zavarovalnici. za ostali dve, ve le 15 ljudi, ki so bile tako ali drugače obveščene, če gremo štet pa še "nesreče" na parkiriščih, pa številka pošteno naraste.
osebe dobijo izpit, pa niti vzratno ne znajo vozit 50m po ozki cesti, bočno parkiranje...nene ne znam.
sam sebe bi vrgel na izpitni vožnji, pa sem naredil brez pritožb komisije. kdor pade mora biti talent za moje pojme, talent ki mu ni pomoči in bo ob prvi priložnosti naredil neumnost.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BigWhale ::
BigWhale - Medmestnega prometa je bilo včasih še več kot danes, saj so bile večje firme v vseh slovenskih mestih, danes pa je promet večinoma skoncentriran v smeri LJ, v smeri MB in v smeri NM.
Kako ga je blo vec, ce je blo 70% avtomobilov manj registriranih? Lahko pa das kak link, ki potrjuje tvojo izjavo. V vecje firme so pa vozili delavski vlaki.
Včasih si imel konice od 5.30 do 8.30 in od 14 do 16.30, danes imaš konice samo zjutraj v LJ in KP-Izola. Preseli ves promet iz AC na regionalke, pa boš videl kako zgleda gost promet.
Toliko prometa, kot ga je bilo vcasih v konicah, ga je sedaj vedno! Ob konicah ga je pa se malo vec.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
To je precej bolj eksaktno kot "vcasih so leps vozil, dans so pa vsi neizobrazeni divjaki"! PRECEJ! Lahko pa potegnes kako statistiko na plan, ki da drugacno sliko.
S kom se ti sploh kregaš? Z mano ne.
Naj ti odgovori tisti, s katerim se kregaš če že zna sploh pisat ...
Er, ti si se oglasil in rekel, da ta statistika ni dovolj natancna. V tejle debati je povsem dovolj natancna, lahko pa najdes kaksno statistiko se od zavarovalnic in mi dokazes, da je bilo takrat precej vec zahtevkov za odskodnine, ko ni bila klicana policija. Izvoli. Dokler ne dokazes nasprotnega je moja statistika v tej debati za nekaj magnitud bolj natacna kot tvoja izjava:
"število nesreč" je pa preveč spreminjajoča se kategorija, da bi lahko primerjal vsoto iz časa, ko moraš za vsak prdec (prasko) klicat policijo in časov, ko če nisi bil ravno totalno razbit, si dal kuponček in se odpeljal domov.
Ki temelji predvsem na sklicevanju na lastno avtoriteto.
WarpedGone je izjavil:
Ne, niso se. Medmestnega prometa je bilo bistveno manj kot danes in vecina avtomobilov je bila (tako kot danes) se vedno skoncentrirana v mestih.
Ja, število avtomobilov, ki stojijo na parkirplacih je hudo relevantno.
Koliko jih je pa parkiranih in koliko ne? Imas kak podatek? Na dan z njim!
solatko ::
BigWhale - tebi je potrebno večino stvari narisat, da ti je sploh jasno.
AC je bilo do leta 1995 samo LJ-Razdrto, ves ostal promet je bil na regionalkah. Najbolj obremenjen je bil križ, kjer danes poteka AC, samo s to razliko, da si imel takrat, zaradi veliko večje industrijske proizvodnje, enormno število kamionov tipa TAM, FAP, ki so stežka dosegali hitrosti okoli 70 - 80 km/h, na ravni cesti, vrhnški klanec med 20 in 40 km/h, zadaj pa nepregledna kolona. Podobna situacija je bila na vseh slovenskih cestah, do izgradnje AC križa. Ti si še predstavljati ne moreš, kako je izgledala pot na morje v juliju in avgustu. Vsak dan so bile strnjene 20 - 30km/h kolone čez Trojane, Mačkovec, Višnjegorski klanec, Črni kal, Planinske ride........., skratka, ne moreš si predstavljat, če takrat še nisi živel, kakšen je bil med leti 1970 do 1995. Slovenija je bila prehod za cel Balkan in vzhodno Evropo do A in I. Samo če se spomnim nekaj km dolgih kolon na mejnih prehodih z I in A. Danes se na vseh teh relacijah lahko pelje mirno 10-50X več vozil, pa ne bo takih kolon in tako počasne vožnje, pri kateri pa ravno tako kot danes, nekateri niso zdržali in so prehitevali strnjene kolone, včasih je šlo, velikokrat pa ne in zato toliko večje število mrtvih. Čelno trčenje je v časih dian, katrc, fičkotov in podobne visoke tehnolohije, pomenilo gotovo smrt. Izlet iz ovinka (pri takratni kvaliteti gum Tigar in Sava) je pomenil skoraj gotovo smrt.
Če pogledaš tehnologijo danes in jo primerjaš s takratno, bi bilo takrat ob tej tehnologiji, vsaj 3/4 manj mrtvih, saj so umirali pri 60-90km/h, kar bi se danes z malo bremzanja, še na avtih komaj poznalo.
Lahko mi verjameš tudi to, da si takrat težje prišel do ispita, kot danes, ker te že inštruktor, ni spustil na izpit, če nisi vozila obvladal, danes se v inštruktorja lahko prelevi vsak, ki ima vsaj srednjo šolo in zna obračat volan, tiste ispite se pa tako nadrka, potem pa je samo važno, čim več kandidatov, čim hitreje do ispita, da je čim več dobička. Inštruktorji večina počnejo samo še to, da kandidatom pokažejo najnevarnejše finte za padec in jih naučijo, kako se temu izognit.
AC je bilo do leta 1995 samo LJ-Razdrto, ves ostal promet je bil na regionalkah. Najbolj obremenjen je bil križ, kjer danes poteka AC, samo s to razliko, da si imel takrat, zaradi veliko večje industrijske proizvodnje, enormno število kamionov tipa TAM, FAP, ki so stežka dosegali hitrosti okoli 70 - 80 km/h, na ravni cesti, vrhnški klanec med 20 in 40 km/h, zadaj pa nepregledna kolona. Podobna situacija je bila na vseh slovenskih cestah, do izgradnje AC križa. Ti si še predstavljati ne moreš, kako je izgledala pot na morje v juliju in avgustu. Vsak dan so bile strnjene 20 - 30km/h kolone čez Trojane, Mačkovec, Višnjegorski klanec, Črni kal, Planinske ride........., skratka, ne moreš si predstavljat, če takrat še nisi živel, kakšen je bil med leti 1970 do 1995. Slovenija je bila prehod za cel Balkan in vzhodno Evropo do A in I. Samo če se spomnim nekaj km dolgih kolon na mejnih prehodih z I in A. Danes se na vseh teh relacijah lahko pelje mirno 10-50X več vozil, pa ne bo takih kolon in tako počasne vožnje, pri kateri pa ravno tako kot danes, nekateri niso zdržali in so prehitevali strnjene kolone, včasih je šlo, velikokrat pa ne in zato toliko večje število mrtvih. Čelno trčenje je v časih dian, katrc, fičkotov in podobne visoke tehnolohije, pomenilo gotovo smrt. Izlet iz ovinka (pri takratni kvaliteti gum Tigar in Sava) je pomenil skoraj gotovo smrt.
Če pogledaš tehnologijo danes in jo primerjaš s takratno, bi bilo takrat ob tej tehnologiji, vsaj 3/4 manj mrtvih, saj so umirali pri 60-90km/h, kar bi se danes z malo bremzanja, še na avtih komaj poznalo.
Lahko mi verjameš tudi to, da si takrat težje prišel do ispita, kot danes, ker te že inštruktor, ni spustil na izpit, če nisi vozila obvladal, danes se v inštruktorja lahko prelevi vsak, ki ima vsaj srednjo šolo in zna obračat volan, tiste ispite se pa tako nadrka, potem pa je samo važno, čim več kandidatov, čim hitreje do ispita, da je čim več dobička. Inštruktorji večina počnejo samo še to, da kandidatom pokažejo najnevarnejše finte za padec in jih naučijo, kako se temu izognit.
Delo krepa človeka
St235 ::
Zdravnik ve, kateri pacienti so nagnjeni k uživanju nedovoljenih opojnih substanc in tak pacient, niti pod slučajno ne bi dobil zdravniškega spričevala. Glede na to, da človek s pridobljenim izpitom, dobi v roke orodje za množično ubijanje, bi bila taka zakonska sprememba, najmanj, kar bi se lahko naredilo na področju varnosti.
Jaz sem mojega osebnega zdravnika med 8 in 18 letom videl samo trikrat na rednih sistematskih pregledih v osnovni šoli. Torej ni imel pojma o tem če in katere substance uživam, da o količinah ne govorimo. To lahko oceni pri pacientih 50+, ne pa pri najstnikih, ki se prijavljajo na vozniški.
Opravljanje izpita - Obvezno v treh delih - vožnja v naselju, vožnja na regionalni cesti in vožnja na AC. Če katero od teh področij ne obvladaš, izpita nisi opravil. Tako bi se tudi videlo ali bodoči voznik, vožnjo sploh obvlada.
To veš, da se že sedaj opravlja izpit tako na regionalnih cestah kot naseljih? AC je pa odvisen od tega ali je AC v dosegu izpitne vožnje.
Drugače pa žalostna ampak resnično, da se avto prekucnit pri minimalnih hirostih. Tudi tist clio je po moje naredil kak podoben manever:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BigWhale ::
Po cestah sem se vozil ze takrat, od leta 95 pa sem bil na cesti celo sam. In vem kaksna je bila cesta na stajersko, pa tudi na primorsko in gorenjsko. Na dolenjsko se pa nisem vozil.
Ampak je fajn takole zaviti s teme o izobrazevanju. Izpit za kolo je danes tezje pridobiti kot ga je bilo vcasih in potrebujes vec znanja. In ze tukaj se zacne izobrazevanje. O tem kako hitro se da dobiti izpit danes in kako hitro se ga je dalo dobiti vcasih pa ne bi, ker mi ni uspelo najti nobene statistike na to temo. Danes je zakonsko predpisano, da z manj kot 20 urami voznje ne mores iti delati izpita. Kako je bilo vcasih, pa ne vem.
Ampak je fajn takole zaviti s teme o izobrazevanju. Izpit za kolo je danes tezje pridobiti kot ga je bilo vcasih in potrebujes vec znanja. In ze tukaj se zacne izobrazevanje. O tem kako hitro se da dobiti izpit danes in kako hitro se ga je dalo dobiti vcasih pa ne bi, ker mi ni uspelo najti nobene statistike na to temo. Danes je zakonsko predpisano, da z manj kot 20 urami voznje ne mores iti delati izpita. Kako je bilo vcasih, pa ne vem.
krneki0001 ::
Včasih ni bilo nič zakonsko predpisano. Če si vse vaje naredil v 10ih urah, si bil pri 12 uri že na izpitni vožnji.
BigWhale ::
Mhm. Verjetno so ble bl 'intenzivne ure' in je bil folk bolj skoncentriran in zbran in so se zato vec naucili.
dzinks63 ::
Ma ja, balkan expres, so šli v Črno goro in so si v enem tednu pridobili vse kategorije. To so bili drugi časi, drugi avtomobili, drugačne ceste (še veliko makedama), alko je bil nonstop, ogromno se jih je vozilo brez izpita, avtomobili tehnično neizpravni in nepregledani, dandanes si sploh ne predstavljamo teh časov, kot bi gledal črno komedijo Monty Python, skratka urnebes, varnost v prometu je bila celo super, gledano skozi prizmo tistega časa.
solatko ::
BigWhale - Kot prvo, tema ni o izobraževanju, temveč o počasnih voznikih in problemih v zvezi s tem. Ne vem kje in kdaj si se vozil, samo največji problem zadnjih nekaj let, so bili deli cest, ki niso bili povezani z AC - Prekmurje, Dolenjska in še sedaj Gorenjska. Od AC povezave naprej, so regionalne ceste skoraj brez prometa, na njih pa veselo vozijo nekateri mnogo počasneje, kot to dovoljuje omejitev in tu je problem.
Pred eno uro sem prišel s primorske in smo imeli modela od Planine do Vrhnike, ki je vlekel za seboj kolono, zaviral pred vsakim ovinkom in ko je zagledal ravnino potegnil - vožnja se je gibala med 50 vsak ovink, do 110 na ravninah, avto pa AUDI 6. Na srečo ni nihče znorel, saj smo izgleda po lepem dnevu na morju, vsi ohranili dobre živce. Poleg tega modela, je bilo na cesti vsaj 50 večernih kolesarjev, seveda brez vsake svetlobne opreme, na srečo je vsaj cesta dovolj široka.
To so problemi v peometu, ljudje, ki se ne znajo obnašat.
Pred eno uro sem prišel s primorske in smo imeli modela od Planine do Vrhnike, ki je vlekel za seboj kolono, zaviral pred vsakim ovinkom in ko je zagledal ravnino potegnil - vožnja se je gibala med 50 vsak ovink, do 110 na ravninah, avto pa AUDI 6. Na srečo ni nihče znorel, saj smo izgleda po lepem dnevu na morju, vsi ohranili dobre živce. Poleg tega modela, je bilo na cesti vsaj 50 večernih kolesarjev, seveda brez vsake svetlobne opreme, na srečo je vsaj cesta dovolj široka.
To so problemi v peometu, ljudje, ki se ne znajo obnašat.
Delo krepa človeka
Buggy ::
danes ko ceste niso cisto idealne moram spet cestitati pacientom na dolenjski avtocesti, ki so uspeli vozit celih 70km/h in to po vecini na prhitevalnem. PA se to ...bebci ki ne zmorete v lepem vremenu prizgati luci in buzerirate z ledicami zadaj ste pa brez osvetlitve ...nekaj za vas...ne mores verjet a v takem dezevnem vremenu in v tunelih je potrebno luci prizgat, ce imate ze take kante za sminkat brez senzorjev...
Utk ::
Mhm. Verjetno so ble bl 'intenzivne ure' in je bil folk bolj skoncentriran in zbran in so se zato vec naucili.
To verjetno ne, je pa bil socializem, 103 procentna zaposlenost, in avtošolam se je prav jebalo kolk ur bojo lahko zaračunale. Take stvari (minimalne ure) sicer imajo nek pozitiven učinek, ampak predpisane so zato, da se pobere več denarja, ne pa zarad varnosti. Še zmeraj ni noben problem, če plačaš obveznih 25 ur, v resnici jih pa odvoziš samo 5 (še posebej priljubljeno pri povratnikih).
Taki primerov s predpisi zaradi varnosti, v resnici pa zaradi pobiranja denarja, je še milijon. In večina jih ni strašno učinkovitih.
jype ::
Buggy> in to po vecini na prhitevalnem.
To niso počasni, temveč retardirani vozniki. Bistvena razlika (ker retardirani pogosto vozijo tudi prehitro in še na mnoge druge načine narobe).
Počasni vozniki se spravijo skrajno desno in ne ogrožajo nikogar.
To niso počasni, temveč retardirani vozniki. Bistvena razlika (ker retardirani pogosto vozijo tudi prehitro in še na mnoge druge načine narobe).
Počasni vozniki se spravijo skrajno desno in ne ogrožajo nikogar.
BigWhale ::
Take stvari (minimalne ure) sicer imajo nek pozitiven učinek, ampak predpisane so zato, da se pobere več denarja, ne pa zarad varnosti.
Se pravi so zlobni kapitalisticni lobiji in avtosolski tajkuni to dosegli samo zato, da vec zasluzijo in tlacijo tezko prisluzeni denar ubogih delavcev v svoje ze tako prepolne zepe?
Ja, saj najbrz imas prav.
jype ::
Policisti so nam v prometu vsem za vzor.
Zgleda je napaka v zakonu, saj tam piše, da se sme vozit po cestišču samo v primeru, da kolesarska steza ni na voljo (kar v tem primeru je).
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Ziga Dolhar ::
jype: Morda je pa na križišču (Resljeva in Komenskega, ne?) zavijal levo? (Hm, iz glave nisem čisto prepričan, če se tam sploh sme zavijati levo, ali se gre le naprej in desno.)
https://dolhar.si/
jype ::
Lahko zaviješ levo, a kot kolesar _moraš_ dvakrat prečkati križišče, če bi se rad izognil kršitvi zakona.
jype ::
Ja, s kolesom greš naravnost preko prehoda, potem pa zaviješ levo in še enkrat preko prehoda.
RejZoR ::
Ah kje, full throttle na biciklu... pol pa se vsi čudijo, ko kakšen bumbar konča na pokrovu motorja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
RejZoR> pol pa se vsi čudijo, ko kakšen bumbar konča na pokrovu motorja...
Nemogoče je končat na pokrovu motorja, če ne upoštevaš semaforjev (ker potem pač vedno preveriš, če imaš prosto pot).
Nemogoče je končat na pokrovu motorja, če ne upoštevaš semaforjev (ker potem pač vedno preveriš, če imaš prosto pot).
bili_39a ::
RejZoR> pol pa se vsi čudijo, ko kakšen bumbar konča na pokrovu motorja...
Nemogoče je končat na pokrovu motorja, če ne upoštevaš semaforjev (ker potem pač vedno preveriš, če imaš prosto pot).
Si mislil: če upoštevaš...
pozabljaš, da ima avto, ki zavija v desno tudi zeleno (in mora biti pozoren na pešce - ne more pa opaziti kolesarja s 40 km/h)
RejZoR ::
My point exactly. Ko ti pogledaš ni nokogar, pol pa se kar naenkrat pojavi. Zato pa je z razlogom, da morajo it biciklisti peš ob kolesu čez cesto, ker imajo potem hitrost peščca in ne hitrost motorista...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Truga ::
St235 ::
Ti ceste od blizu že lep čas nisi videl. Ko zavijaš desno, moža pazit na kolesarje, ki pravilno peljejo po kolesarski in imajo prednost. Glede na njihovo hitrost moraš tik preden vstopiš v križišče pogledat desno. Kar pomeni, da za sekundo dve ne vidiš kaj je na levi. Pešci so prepočasni, da bi prišli do avta, kar pa za kolesarje, ki vozijo v napačno smer ne moreš trditi.
Zgoraj navedena trditev drži vodo samo dokler se vsi udeleženci držijo prometnih predpisov. Kakor hitro pa je v enačbi nekdo, ki se tega ne drži (pa ni važno ali je koelsar ali avto) pa je zgodba druga.
Zgoraj navedena trditev drži vodo samo dokler se vsi udeleženci držijo prometnih predpisov. Kakor hitro pa je v enačbi nekdo, ki se tega ne drži (pa ni važno ali je koelsar ali avto) pa je zgodba druga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Truga ::
Ti ceste od blizu že lep čas nisi videl. Ko zavijaš desno, moža pazit na kolesarje, ki pravilno peljejo po kolesarski in imajo prednost. Glede na njihovo hitrost moraš tik preden vstopiš v križišče pogledat desno. Kar pomeni, da za sekundo dve ne vidiš kaj je na levi. Pešci so prepočasni, da bi prišli do avta, kar pa za kolesarje, ki vozijo v napačno smer ne moreš trditi.
Zgoraj navedena trditev drži vodo samo dokler se vsi udeleženci držijo prometnih predpisov. Kakor hitro pa je v enačbi nekdo, ki se tega ne drži (pa ni važno ali je koelsar ali avto) pa je zgodba druga.
Kolesarja ki pripelje z leve vidis od 200 metrov pred kriziscem do krizisca samega. Ce ga v tem casu ne opazis...
RejZoR ::
Seveda in vsa križišča ter prehodi so vedno jasno prosti in pregledni kilometre daleč ane, bog ne daj da recimo stoji skupina folka ob prehodu, ki ti delno zakriva pogled nakar biciklist prileti izza slednjih na cesto al pa kakšen avto oz kombi, ki so itaq vedno parkirani vsepovsod. Boste rekl da to ni po pravilih, ker ne smejo stat ob prehodih. Kaj vse še ni po pravilih, pa se zato ne smeš kar zaletavat in noret vsepovprek ampak se moraš prilagodit dani situaciji. Ne nakladajte mi z okolistom, ste sami težko teoretiki dokler ne boste z razbitimi zobmi na pokrovu enga avta or worse...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
thramos ::
jype ::
bili_39a> Si mislil: če upoštevaš...
Ne, nisem. Če se oziraš na semaforje in predvidevaš, da ti bodo odstopali prednost, kadar ti ta po predpisih pripada, se hitro znajdeš v zoprni situaciji.
Če se ne oziraš na semaforje, temveč skozi križišča vedno voziš s pričakovanjem najhujšega, so možnosti za to bistveno manjše.
Zato jaz namesto peš skozi križišče (BigWhaleu hoja ni pomagala) prehitevam desne zavijače po levi, če je pot tam prosta. Tisti nasproti, ki zavijajo levo, se včasih malce prestrašijo, ker tega ne pričakujejo, a ker jaz lahko zavrem, me ne skrbi, da bi prišlo do trčenja.
thramos> kar pa seveda ne opravičuje ignoriranja semaforja.
Saj ni treba opravičit - pač gledat moraš, da če te policist že vidi, da je dovolj zaposlen ali zaspan, da ne bo odreagiral.
Ne, nisem. Če se oziraš na semaforje in predvidevaš, da ti bodo odstopali prednost, kadar ti ta po predpisih pripada, se hitro znajdeš v zoprni situaciji.
Če se ne oziraš na semaforje, temveč skozi križišča vedno voziš s pričakovanjem najhujšega, so možnosti za to bistveno manjše.
Zato jaz namesto peš skozi križišče (BigWhaleu hoja ni pomagala) prehitevam desne zavijače po levi, če je pot tam prosta. Tisti nasproti, ki zavijajo levo, se včasih malce prestrašijo, ker tega ne pričakujejo, a ker jaz lahko zavrem, me ne skrbi, da bi prišlo do trčenja.
thramos> kar pa seveda ne opravičuje ignoriranja semaforja.
Saj ni treba opravičit - pač gledat moraš, da če te policist že vidi, da je dovolj zaposlen ali zaspan, da ne bo odreagiral.
thramos ::
Jep, drastične kazni povzročajo, da več časa in pozornosti namenimo oprezanju za policaji, kot pa varnemu prehodu ceste.
Malajlo ::
bili_39a> Zato jaz namesto peš skozi križišče (BigWhaleu hoja ni pomagala) prehitevam desne zavijače po levi, če je pot tam prosta. Tisti nasproti, ki zavijajo levo, se včasih malce prestrašijo, ker tega ne pričakujejo, a ker jaz lahko zavrem, me ne skrbi, da bi prišlo do trčenja.
Dejmo tole razrešit... Če je kolesarska stezan, nimaš kaj po levi prehitevat desnih zavijačev. Kolesar ima v tem primeru prednost in če je voznik ne upošteva, se mu zaletiš v vrata in mu j... mamico.
Če kolesarske steze ni in je samo prehod za pešce, SESTOPIŠ s kolesa in ga porivaš po prehodu. Seveda, če ne znaš po pravilih zavijati v levo.
Če kolesarske steze ni, nimaš kaj prehitevat kogarkoli pred sabo, razen če stoji (v tem primeru ga obvoziš) oziroma je prepočasen. Jype, a ti z avtom tudi po levi prehitevaš desne zavijače? Bi rekel, da ne...
Bremzanje v tvojem primeru ti nič ne pomaga, če te tisti nasproti, levo zavijajoči, spregleda in te nabije na havbo. Pa čeprav si se ustavil (natančno to se je meni zgodilo). Da se ne boš enkrat tudi ti prestrašil...
JanK ::
Ne, nisem. Če se oziraš na semaforje in predvidevaš, da ti bodo odstopali prednost, kadar ti ta po predpisih pripada, se hitro znajdeš v zoprni situaciji.
Če se ne oziraš na semaforje, temveč skozi križišča vedno voziš s pričakovanjem najhujšega, so možnosti za to bistveno manjše.
No, tega jaz ne razumem in ne podpiram.
Obstaja namrec se tretja pot: Se oziras na semaforje (in na ostale predpise), hkrati pa vozis s pricakovanjem najhujsega. To je vec ali manj definicija defenzivne voznje.
St235 ::
Prehitevanje vozil po levi med tem ko zavijajo desno je dovoljeno, bi pa kolesar če obstaja kolesarska steza moral vozit po njej. Zaletavanje v vrata popolnoma neumesno, ker ogrožaš samo sebe. Ob enem pa lahko podobno logiko aplicirajo avtomobili in gazijo vse kolesarje, ki ne vozijo po pravilih. V praksi spet pridemo do tam, da se promet najlepše odvija takrat ko se čim več udeležencev drži pravil. Več kot je prilagajanja teh pravil večja je verjetnost da pride do nesreče.
Sem pa imel priliko videt tale Jypetov (ni bil on osebno) manever danes na križišču drenikove in parmove/podmilščakove. Je en tip na specialki (iz smeri podmilščakove)po levi prehitel kolono, ki je zavijala desno in ga je snelo eno od vozil iz nasprotne smeri, ki je zavijalo levo (ker sta dva pasa na drenikovi, lahko zavijajo oboji hkrati). Na srečo ni bilo razen odrgnin nikomur nič. Bo že tako, da je na 100 kolesarjev, ki si domišljajo da za njih ne veljajo pravila en Jype in 99 amaterjev, ki bo slej kot prej nastradalo in bi bilo bolje da se držijo pravil.
Sem pa imel priliko videt tale Jypetov (ni bil on osebno) manever danes na križišču drenikove in parmove/podmilščakove. Je en tip na specialki (iz smeri podmilščakove)po levi prehitel kolono, ki je zavijala desno in ga je snelo eno od vozil iz nasprotne smeri, ki je zavijalo levo (ker sta dva pasa na drenikovi, lahko zavijajo oboji hkrati). Na srečo ni bilo razen odrgnin nikomur nič. Bo že tako, da je na 100 kolesarjev, ki si domišljajo da za njih ne veljajo pravila en Jype in 99 amaterjev, ki bo slej kot prej nastradalo in bi bilo bolje da se držijo pravil.
jype ::
Malajlo> Dejmo tole razrešit... Če je kolesarska stezan, nimaš kaj po levi prehitevat desnih zavijačev.
Tako je. Lahko bi se ustavil in s tem preprečil, da me poškodujejo, pa sem se odločil, da se ne bom.
Lakotnik29> en Jype in 99 amaterjev, ki bo slej kot prej nastradalo in bi bilo bolje da se držijo pravil.
Preden postaneš profesionalec, se moraš tudi padat naučit. Jaz sem včasih vozil po skrajnem robu vozišča, danes pa raje blokiram cesto, kot da me nekdo med neprevidnim prehitevanjem takole sname:
Tako je. Lahko bi se ustavil in s tem preprečil, da me poškodujejo, pa sem se odločil, da se ne bom.
Lakotnik29> en Jype in 99 amaterjev, ki bo slej kot prej nastradalo in bi bilo bolje da se držijo pravil.
Preden postaneš profesionalec, se moraš tudi padat naučit. Jaz sem včasih vozil po skrajnem robu vozišča, danes pa raje blokiram cesto, kot da me nekdo med neprevidnim prehitevanjem takole sname:
St235 ::
Tole je malo slab primer, ker če bi bila to realna situacija, nimata dva kolesarja kaj delat vzporedno.
jype ::
V realni situaciji je vseeno, koliko kolesarjev je vzporedno - voznik avtomobila, ki na tak način podre kolesarja, ki ga prehiteva, pogosto sploh ne ve, da se je zgodila nesreča.
Lakotnik29> in ga je snelo eno od vozil iz nasprotne smeri, ki je zavijalo levo
Kako mu je pa to uspelo? A je skozi križišče pripeljal po napačnem pasu?
Če so zavijali desno, je imel po njihovi levi prosto pot do desnega roba Parmove, kjer ga ne bi mogel nihče zadet.
Lakotnik29> in ga je snelo eno od vozil iz nasprotne smeri, ki je zavijalo levo
Kako mu je pa to uspelo? A je skozi križišče pripeljal po napačnem pasu?
Če so zavijali desno, je imel po njihovi levi prosto pot do desnega roba Parmove, kjer ga ne bi mogel nihče zadet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
Vozila s severne smeri so zavijala desno na drenikovo (proti šiški). Kolesar je prehiteval celo kolono (po moje že prej, ko so stali pri rdeči luči, jaz sem ga videl ko je bil že skoraj v križišču). V tistem, ko je pripeljal skozi križišče, mu je pot zaprl avto, ki je s parmove (z juga) zavijal levo na drenikovo(proti šiški). Ker sta na Drenikovi dva pasova, je voznik ravnal pravilno, da je zapeljal levo, ko je videl da nasproti vozeča vozila zavijajo desno. Ni pa mogel vedet da bo priletel koleasr po sredi ceste, mimo kolone in mimo kolesarske poti.
jype ::
Ja, v tem primeru je kolesar slabo pregledal križišče, preden je vanj vstopil: Upošteval je zeleno luč in jo skupil, kar je v Ljubljani razmeroma pogost pojav.
Če bi semafor ignoriral, bi kljub zeleni luči pred križiščem upočasnil in se prepričal, da je vanj varno zapeljati.
Seveda je pravilno prehiteval kolono po desni in pravilno prečkal križišče.
Če bi semafor ignoriral, bi kljub zeleni luči pred križiščem upočasnil in se prepričal, da je vanj varno zapeljati.
Seveda je pravilno prehiteval kolono po desni in pravilno prečkal križišče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24334 (20724) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269861 (240892) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34520 (28748) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17736 (14136) | solatko |