Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
Ni tako slabo za prvi poizkus. Nevronska mreža za kolesarjenje ima več kot 10 let dnevnega treninga prednosti!
M-XXXX> Jaz sem se ravno včeraj malo igral, ko sem se z biciklom vozu... Pri cca 15-20km/h lahko pri nadzorovanem poskusu ustavim v cca 2-3m (od točke ko dejansko zavora prime (brez reakcijskega časa)). Ustavljanje na prednji gumi (maksimalna učinkovitost), s težiščem kar se da nazaj in hidravličnimi zavorami...
Slabo.
Bom posnel od strani, kot obljubljeno, da se bo videlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
šernk ::
sedaj pa preračunaj koliko pri 0,21s prevoziš pri hitrosti 30km/h, to je pa dejansko komaj začetek zaviranja!
kar pomeni da ti ostane še dobre 0,01 sekunde da se zaustaviš (če se ne motim zahteva to torej pojemek 90G)
kar pomeni da ti ostane še dobre 0,01 sekunde da se zaustaviš (če se ne motim zahteva to torej pojemek 90G)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
šernk> kar pomeni da ti ostane še dobre 0,01 sekunde da se zaustaviš (če se ne motim zahteva to torej pojemek 90G)
Za kolesarje klasična fizika ne velja - to smo potrdili že na prejšnji strani teme.
Za kolesarje klasična fizika ne velja - to smo potrdili že na prejšnji strani teme.
šernk ::
Za kolesarje klasična fizika ne velja - to smo potrdili že na prejšnji strani teme.
to si lahko ti potrdil, jaz hočem dokaz. najbrž, če ti ga uspe pridobit boš dobil Nobelovo nagrado.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
To vsekakor drži. Običajen človek bi v prepričanju, da bolje zaščiteni udeleženci odgovorno in pazljivo upoštevajo prometne predpise in zaradi nesimetrične narave tveganj še toliko bolj pazijo na šibkejše udeležence, morda zmotno kar zapeljal v križišče, ko mu semafor to zapoveduje.
Pa žal ne gre tako, kot ste se lahko prepričali zgoraj na posnetku, v katerem bi me, če ne bi bil pozoren in izkušen, voznik avtomobila umoril.
No, k sreči mu zaradi moje neklasične pameti, ki mi zapoveduje previdno in predvsem počasnejšo vožnjo od najvišje dovoljene, ni uspelo.
šernk> to si lahko ti potrdil, jaz hočem dokaz. najbrž, če ti ga uspe pridobit boš dobil Nobelovo nagrado.
Že mam.
Pa žal ne gre tako, kot ste se lahko prepričali zgoraj na posnetku, v katerem bi me, če ne bi bil pozoren in izkušen, voznik avtomobila umoril.
No, k sreči mu zaradi moje neklasične pameti, ki mi zapoveduje previdno in predvsem počasnejšo vožnjo od najvišje dovoljene, ni uspelo.
šernk> to si lahko ti potrdil, jaz hočem dokaz. najbrž, če ti ga uspe pridobit boš dobil Nobelovo nagrado.
Že mam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
To je pa itak očitno.
Prometni predpisi za kolesarje veljajo samo na tistih področjih, kjer močnejši udeleženci opravljajo svoje dolžnosti.
Pri kolesarjenju po Nemčiji, Nizozemski in Danski mi nikoli ni bilo treba prekršiti nobenega predpisa.
Prometni predpisi za kolesarje veljajo samo na tistih področjih, kjer močnejši udeleženci opravljajo svoje dolžnosti.
Pri kolesarjenju po Nemčiji, Nizozemski in Danski mi nikoli ni bilo treba prekršiti nobenega predpisa.
JanK ::
jype> Bom posnel od strani, kot obljubljeno, da se bo videlo.
Ti kar posnemi. Verjel ti itak noben ne bo, ce se zlazes ze pri tako lahko preverljivih stvareh kot so:
jype> Nope - rdeča luč za pešce in kolesarje na tistem mestu ne velja, saj na prometni površini ni vrisane črte, pri kateri bi se morali ustavljati.
Ti kar posnemi. Verjel ti itak noben ne bo, ce se zlazes ze pri tako lahko preverljivih stvareh kot so:
jype> Nope - rdeča luč za pešce in kolesarje na tistem mestu ne velja, saj na prometni površini ni vrisane črte, pri kateri bi se morali ustavljati.
Gray_Warden ::
jype, torej če rdeča luč ne velja niti za pešca?? Glede na to da se ti lahko voziš po cesti ali pločniku tam kjer je kolesarska steza, se lahko tudi pešci sprehajajo sredi Slovenske ceste v Lj in hodijo čez rdečo, saj se jih ta ne tiče?
dej ne sramoti se no.
zakaj se ta tema ne zaklene? Pogovor o izjemno slabih navadah jypa na kolesu nima niti najmanjše veze z naslovom te teme.
dej ne sramoti se no.
zakaj se ta tema ne zaklene? Pogovor o izjemno slabih navadah jypa na kolesu nima niti najmanjše veze z naslovom te teme.
Why so serious?
jype ::
JanK> Križišče
Tule pa ne grem v rdečo, razen morda včasih, ko pešcem že gori rdeča, pa pričakujem, da se bo rumena vsak čas prižgala, pa se noče (verjetno gre spet za enega od teh kvantnih učinkov kolesarjenja).
Gray_Warden> zakaj se ta tema ne zaklene? Pogovor o izjemno slabih navadah jypa na kolesu nima niti najmanjše veze z naslovom te teme.
Seveda ima - kot kolesar počnem vse žive neumnosti, ne da bi koga resno ogrožal, pa kritike ne manjka, medtem se pa razni solatkoti spakujejo o počasnih voznikih, ki so krivi za njihovo duševno neuravnovešenost.
Tule pa ne grem v rdečo, razen morda včasih, ko pešcem že gori rdeča, pa pričakujem, da se bo rumena vsak čas prižgala, pa se noče (verjetno gre spet za enega od teh kvantnih učinkov kolesarjenja).
Gray_Warden> zakaj se ta tema ne zaklene? Pogovor o izjemno slabih navadah jypa na kolesu nima niti najmanjše veze z naslovom te teme.
Seveda ima - kot kolesar počnem vse žive neumnosti, ne da bi koga resno ogrožal, pa kritike ne manjka, medtem se pa razni solatkoti spakujejo o počasnih voznikih, ki so krivi za njihovo duševno neuravnovešenost.
JanK ::
jype> Tule pa ne grem v rdečo, razen morda včasih, ko pešcem že gori rdeča, pa pričakujem, da se bo rumena vsak čas prižgala, pa se noče (verjetno gre spet za enega od teh kvantnih učinkov kolesarjenja).
Tvoj prvi posnetek ob 6:58, na katerem zapeljes mimi semaforja tik za tem, ko se prizge rdeca, samo se dodatno potrjuje da se zlahka zlazes.
Tvoj prvi posnetek ob 6:58, na katerem zapeljes mimi semaforja tik za tem, ko se prizge rdeca, samo se dodatno potrjuje da se zlahka zlazes.
jype ::
JanK> Tvoj prvi posnetek ob 6:58, na katerem zapeljes mimi semaforja tik za tem, ko se prizge rdeca, samo se dodatno potrjuje da se zlahka zlazes.
Ne ga lomt, no. Preden rdeča svetloba od luči pride do tam, kjer je kamera zajemala sliko, sem jaz že davno mimo križišča.
Mislim, da podobno razmišljajo tudi tisti, ki isti manever izvedejo z avtomobili.
Ne ga lomt, no. Preden rdeča svetloba od luči pride do tam, kjer je kamera zajemala sliko, sem jaz že davno mimo križišča.
Mislim, da podobno razmišljajo tudi tisti, ki isti manever izvedejo z avtomobili.
Malajlo ::
Jaz sem pa mislil, da gre za rdeči premik. Jype je tako hiter, da vidi pravzaprav zeleno luč.
BigWhale ::
Meni je predvsem zanimivo to, da se zaradi kolesarja, ki se ne drzi predpisov, prav vsi razburjajo. Medtem, ko je pa nepravilna voznja z avtomobilom povsem v redu ali pa v nekaterih bolj skrajnih primerih celo zazeljena, zahtevana in nujna!
Voznik avtomobila lahko vozi 110km/h, ce je na tistem mestu izven naselja cesta, ki se vozniku zdi primerna za taksno voznjo in ce se vozniku zdi, da je tam znak za omejitev nelogicno, neprimerno ali morda celo narobe postavljen. Prav tako je povsem ok, ce voznik vozi prehitro tam kjer je cona po kateri se vozi najvec 30km/h. To je vse ok.
Ce se pa najde kolesar, ki naredi kak prekrsek, marsikdaj zaradi tega, ker resuje svoje zivljenje ali pa ker so kolesarske povrsine preslabo (ali pa sploh niso) urejene, pa takoj zazenete vik in krik, da tko se pa ze ne bomo sli in da je pa to popolnoma nedopustno.
En kup dvolicnezev in hinavcev, nic drugega.
Kolesar, ki naredi prekrsek in z njim ogroza druge je za nekaj magnitud manj nevaren ostalim udelezencem v prometu, kot voznik avtomobila s svojim avtomobilom. Tukaj sta teza in hitrost vozila, pa lahko pustimo ob strani vse ostale faktorje: reakcijski cas, varnostna razdalja, zavorna pot, preglednost, itd, itd, ...
Ko je mene povozil kolesar, sem se pobral, otresel s sebe prah in se za njim zadrl: "kreten neumn paz kako vozs!", ko me je povozil avtomobil, je poleg mene povozil se tri druge in se odpeljal naprej, zal mi ni uspelo, da bi se za njim zadrl in mu kako krepko povedal. Sem bil prevec zaposlen z nezavestjo in cakanjem na resilca, ki me je za pet dni odpeljal v bolnico.
Voznik avtomobila lahko vozi 110km/h, ce je na tistem mestu izven naselja cesta, ki se vozniku zdi primerna za taksno voznjo in ce se vozniku zdi, da je tam znak za omejitev nelogicno, neprimerno ali morda celo narobe postavljen. Prav tako je povsem ok, ce voznik vozi prehitro tam kjer je cona po kateri se vozi najvec 30km/h. To je vse ok.
Ce se pa najde kolesar, ki naredi kak prekrsek, marsikdaj zaradi tega, ker resuje svoje zivljenje ali pa ker so kolesarske povrsine preslabo (ali pa sploh niso) urejene, pa takoj zazenete vik in krik, da tko se pa ze ne bomo sli in da je pa to popolnoma nedopustno.
En kup dvolicnezev in hinavcev, nic drugega.
Kolesar, ki naredi prekrsek in z njim ogroza druge je za nekaj magnitud manj nevaren ostalim udelezencem v prometu, kot voznik avtomobila s svojim avtomobilom. Tukaj sta teza in hitrost vozila, pa lahko pustimo ob strani vse ostale faktorje: reakcijski cas, varnostna razdalja, zavorna pot, preglednost, itd, itd, ...
Ko je mene povozil kolesar, sem se pobral, otresel s sebe prah in se za njim zadrl: "kreten neumn paz kako vozs!", ko me je povozil avtomobil, je poleg mene povozil se tri druge in se odpeljal naprej, zal mi ni uspelo, da bi se za njim zadrl in mu kako krepko povedal. Sem bil prevec zaposlen z nezavestjo in cakanjem na resilca, ki me je za pet dni odpeljal v bolnico.
jype ::
Malajlo> Jaz sem pa mislil, da gre za rdeči premik. Jype je tako hiter, da vidi pravzaprav zeleno luč.
Aja, to sem čist pozabu, ja.
Aja, to sem čist pozabu, ja.
TESKAn ::
Meni je predvsem zanimivo to, da se zaradi kolesarja, ki se ne drzi predpisov, prav vsi razburjajo.
Mislim, da je razburjanje zato, ker je kolesar, ki se ne drži predpisov ista oseba, ki se zgraža nad kršenjem predpisov.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
knesz ::
Meni je predvsem zanimivo to, da se zaradi kolesarja, ki se ne drzi predpisov, prav vsi razburjajo. Medtem, ko je pa nepravilna voznja z avtomobilom povsem v redu ali pa v nekaterih bolj skrajnih primerih celo zazeljena, zahtevana in nujna!
Pozabljaš, da se je vse skupaj začelo s tem, da yipe zmerja avtomobilske prekrškarje z morilci, medtem ko sam krši CPP in v tem ne vidi nobenega problema.
Je pa zanimovo nekaj drugega. Če bi jaz omenil bicikl v tej temi, bi mi takoj brisali post, če bi se pritožil, bi pa fasal še kakšen naziv, medtem ko nedotakljivi yipe trola 70+ strani.
jype ::
knesz> Pozabljaš, da se je vse skupaj začelo s tem, da yipe zmerja avtomobilske prekrškarje z morilci, medtem ko sam krši CPP in v tem ne vidi nobenega problema.
Ker jaz nisem morilec, ampak, kot ste že ugotovili, samomorilec. To se nikogar od vas ne tiče, medtem ko se vseh nas tičejo morilci, ki ne upoštevajo predpisov.
knesz> Je pa zanimovo nekaj drugega. Če bi jaz omenil bicikl v tej temi, bi mi takoj brisali post, če bi se pritožil, bi pa fasal še kakšen naziv, medtem ko nedotakljivi yipe trola 70+ strani. :)
Poskusi.
TESKAn> Mislim, da je razburjanje zato, ker je kolesar, ki se ne drži predpisov ista oseba, ki se zgraža nad kršenjem predpisov.
Sem že stokrat omenil, da za kolesarje ne velja niti fizika, kaj šele predpisi.
Ker jaz nisem morilec, ampak, kot ste že ugotovili, samomorilec. To se nikogar od vas ne tiče, medtem ko se vseh nas tičejo morilci, ki ne upoštevajo predpisov.
knesz> Je pa zanimovo nekaj drugega. Če bi jaz omenil bicikl v tej temi, bi mi takoj brisali post, če bi se pritožil, bi pa fasal še kakšen naziv, medtem ko nedotakljivi yipe trola 70+ strani. :)
Poskusi.
TESKAn> Mislim, da je razburjanje zato, ker je kolesar, ki se ne drži predpisov ista oseba, ki se zgraža nad kršenjem predpisov.
Sem že stokrat omenil, da za kolesarje ne velja niti fizika, kaj šele predpisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
CoolBits ::
Pa ti jype to veš, da te bo s kolesa prej skipal tisti prvi počasne v koloni, ker je nesposoben, nezbran in sploh ne opazi kaj se na cesti dogaja, kot pa nekdo, ki vozi zbrano na omejitvi?
Ziga Dolhar ::
Evo, spet implikacija. Tisti prvi v koloni je po defaultu nesposoben, nezbran in ne opazi dogajanja okoli sebe.
In potem ob taksni neargumentirani debati polni izmisljenih predpostavk - pardon, aksiomov - jypetu ocitate trollanje?
In potem ob taksni neargumentirani debati polni izmisljenih predpostavk - pardon, aksiomov - jypetu ocitate trollanje?
https://dolhar.si/
jype ::
CoolBits> Pa ti jype to veš, da te bo s kolesa prej skipal tisti prvi počasne v koloni, ker je nesposoben, nezbran in sploh ne opazi kaj se na cesti dogaja, kot pa nekdo, ki vozi zbrano na omejitvi? :D
Vem.
Vem tudi, da me bo še prej (in tu govorimo o mnogo magnitudah razlike) skipal tisti, ki kolono narobe in nevarno prehiteva, ker je v težki duševni stiski, k psihiatru pa noče, ker mu je nerodno.
Vem.
Vem tudi, da me bo še prej (in tu govorimo o mnogo magnitudah razlike) skipal tisti, ki kolono narobe in nevarno prehiteva, ker je v težki duševni stiski, k psihiatru pa noče, ker mu je nerodno.
CoolBits ::
Ne vem zakaj bi se sploh kolone nabirale, da bi jih bilo potrebo prehitevat...
Aja nesposobni počasneti... hmmm
Aja nesposobni počasneti... hmmm
jype ::
CoolBits> Ne vem zakaj bi se sploh kolone nabirale, da bi jih bilo potrebo prehitevat...
Če si morda že kdaj v življenju bil na cesti, si nemara opazil naprave, ki se imenujejo šleparji, za katerimi se vsaj na lokalnih in regionalnih cestah vedno naberejo kolone.
Če si morda že kdaj v življenju bil na cesti, si nemara opazil naprave, ki se imenujejo šleparji, za katerimi se vsaj na lokalnih in regionalnih cestah vedno naberejo kolone.
CoolBits ::
Včasih sem opazil ja... dokler še ni blo avtocest... sedaj so pa večinoma kaki mečkači na prvem mestu, tu pa tam pa še kak traktor.
St235 ::
Na koncu lahko potegnemo zaključek, da pravzaprav ni problem v prehitri ali prepočasni vožnji ampak v vase zagledanih slovenčkih, ki na cesti s takšnimi ali drugačnimi vozili merijo dolžino svojega epenisa. Pri tem so prepričani v svoje pol božje zmogljivosti in so sveto prepričani, da so nezmotljivi. Ob enem pa se hitro pokaže, da se v svoji nezmotljivosti niti ne zavedajo posledic, ki jih lahko nosijo njihova dejanja, niti vseh prekrškov, ki jih delajo.
Večje in hitrejše kot je vozilo večja je potencialna nevarnost, vendar pa to ne spremeni dejstva, da je duševno neuravnovešen kolesar bolj nevaren od voznika avtomobila, ki spoštuje prometne predpise, predvsem pa se zaveda svoje odgovornosti v prometu.
Nagnjenje k samomoru je ravno tako duševna motjnja.
Večje in hitrejše kot je vozilo večja je potencialna nevarnost, vendar pa to ne spremeni dejstva, da je duševno neuravnovešen kolesar bolj nevaren od voznika avtomobila, ki spoštuje prometne predpise, predvsem pa se zaveda svoje odgovornosti v prometu.
Vem tudi, da me bo še prej (in tu govorimo o mnogo magnitudah razlike) skipal tisti, ki kolono narobe in nevarno prehiteva, ker je v težki duševni stiski, k psihiatru pa noče, ker mu je nerodno.
Nagnjenje k samomoru je ravno tako duševna motjnja.
jype ::
Lakotnik29> Nagnjenje k samomoru je ravno tako duševna motjnja.
Žal moram potrditi, da to drži. Poleg vsega hudega, s čimer mi je življenje postreglo, sem očitno tudi izrazito nesposoben samomorilec.
Žal moram potrditi, da to drži. Poleg vsega hudega, s čimer mi je življenje postreglo, sem očitno tudi izrazito nesposoben samomorilec.
Gray_Warden ::
jype> Seveda ima - kot kolesar počnem vse žive neumnosti, ne da bi koga resno ogrožal, pa kritike ne manjka, medtem se pa razni solatkoti spakujejo o počasnih voznikih, ki so krivi za njihovo duševno neuravnovešenost.
Good point=)
Good point=)
Why so serious?
St235 ::
Bi bil good point, če bi bila tema prvenstvo o temu kdo je bolj nevaren, pa ni. Predvsem pa razen izjem kot je Solatko nas večina ni govorila o tem, da je treba vozit nad omejitvijo, ampak o tem, da je vožnja pod omejitvijo in pod hitrostjo prometnega toka kazniva, če s tem koga oviraš in da je kultura takih voznikov na psu in se preredko umikajo s čimer podobno kot Jype s svojimi kolesarskimi podvigi po nepotrebnem znižujejo prometno varnost.
Gray_Warden ::
Veš, rekel ti bom le da odpri oči. Takšnih ki tako "ovirajo" promet je veliko manj kot takšnih ki divjajo po cesti, prehitevajo kolono vozil na prehitevalnem pasu kar lepo po desni, prehitevajo v škarje čeprav je hitrost prehitevanega le kakšnih 10 km/h pod omejitvijo....
Sori vendar procent počasnih voznikov je tako minimalen proti procentu duševno prizadetih izmečkov ki divjajo kot malo zmešani, da menim da tudi če bi vse počasne voznike odstranili iz cest, bi se procent nesreč zmanjšal mogoče za 2%, več pa definitivno ne.
Da ne govorim o bedakih ki na avtocesti vozijo 120 km/h ali celo manj po prehitevalnem in se nočejo umakniti ko jih nekdo dohiti.
Dodatek: Ne moti me če nekdo na prazni ravni cesti vozi kakšen km/h čez omejitev saj to tudi sam velikokrat storim. AMPAK NA PRAZNI. Popolnoma neupravičljivo se mi pa zdi da hoče nekdo vozit hitreje tam kjer to ni mogoče. Ravno danes sem na neki relativno dolgi ravnini moral zavirat ker nek nesposobnež ni bil sposoben hitro prehiteti vozila. Ko sem ugotovil da ga ne bo pravočasno prehitel, zato sem začel zavirato na polno in se postavil skrajno desno (iz cestišča nisem mogel zapeljati zaradi robnika). Hitrost prehitevanega sklepam da je bila 90 km/h, drugače me ne bi tako hitro dohitela, saj ko se je prehitevanje začelo, sta bila še vsaj kakih 300 metrov stran od mene. Če ne bi zaviral bi 100% prišlo do trčenja saj je zaradi mojega zaviranja tip nazaj na svoj pas zavil 20 metrov pred mojim vozilom.
Pa naj nekdo najde opravičilo za dejanje tega bedaka, jaz ga ne najdem saj kot sem že rekel, prehitevano vozilo je po mojih ocenah vozilo nekje med 80 in 90 km/h. Prehitevanje kot tako je trajalo bistveno dlje od 10 sekund.
Sori vendar procent počasnih voznikov je tako minimalen proti procentu duševno prizadetih izmečkov ki divjajo kot malo zmešani, da menim da tudi če bi vse počasne voznike odstranili iz cest, bi se procent nesreč zmanjšal mogoče za 2%, več pa definitivno ne.
Da ne govorim o bedakih ki na avtocesti vozijo 120 km/h ali celo manj po prehitevalnem in se nočejo umakniti ko jih nekdo dohiti.
Dodatek: Ne moti me če nekdo na prazni ravni cesti vozi kakšen km/h čez omejitev saj to tudi sam velikokrat storim. AMPAK NA PRAZNI. Popolnoma neupravičljivo se mi pa zdi da hoče nekdo vozit hitreje tam kjer to ni mogoče. Ravno danes sem na neki relativno dolgi ravnini moral zavirat ker nek nesposobnež ni bil sposoben hitro prehiteti vozila. Ko sem ugotovil da ga ne bo pravočasno prehitel, zato sem začel zavirato na polno in se postavil skrajno desno (iz cestišča nisem mogel zapeljati zaradi robnika). Hitrost prehitevanega sklepam da je bila 90 km/h, drugače me ne bi tako hitro dohitela, saj ko se je prehitevanje začelo, sta bila še vsaj kakih 300 metrov stran od mene. Če ne bi zaviral bi 100% prišlo do trčenja saj je zaradi mojega zaviranja tip nazaj na svoj pas zavil 20 metrov pred mojim vozilom.
Pa naj nekdo najde opravičilo za dejanje tega bedaka, jaz ga ne najdem saj kot sem že rekel, prehitevano vozilo je po mojih ocenah vozilo nekje med 80 in 90 km/h. Prehitevanje kot tako je trajalo bistveno dlje od 10 sekund.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
šernk ::
Sori vendar procent počasnih voznikov je tako minimalen proti procentu duševno prizadetih izmečkov ki divjajo kot malo zmešani, da menim da tudi če bi vse počasne voznike odstranili iz cest, bi se procent nesreč zmanjšal mogoče za 2%, več pa definitivno ne.
povprečno me prehitijo 3 norci na mesec, sam dohitim pa vsaj 3 mečkače če jih prehitevam na razdalji 20km. procent počasnih je vsak dan večji imam občutek.
danes prvi v koloni: MERCEDES (rekel bi nekje 3-5let star max), drugi v koloni tovornjak...in glej hudiča, v klanec poln tovornjak mimo mercedesa!
to meni ni normalno, hitrost se je pa gibala od 50-60, omejitev večinoma 90.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
Ne, res ni normalno, da tovornjak prehiteva osebni avto v klanec.
Če bi jaz bil prometna policija bi vozniku tovornjaka odvzel vozniško dovoljenje, ker nima dovolj potrpljenja za upravljanje s tako nevarno napravo v prometu.
Če bi jaz bil prometna policija bi vozniku tovornjaka odvzel vozniško dovoljenje, ker nima dovolj potrpljenja za upravljanje s tako nevarno napravo v prometu.
BigWhale ::
Ce je bil v resnici klanec in je tovornjakar v resnici tudi prehiteval, potem itak ni za na cesto. Kot profesionalni voznik, bi MORAL vedeti kaj se sme, kaj ne in kaj je nevarno.
St235 ::
Kaj točno bi rad povedal Gray? Ker je več prehitrih voznikov, se o počasnih voznikih, ki ovirajo promet nima smisla pogovarjat?
A to pa niso počasni vozniki, ki ovirajo promet.
Da ne govorim o bedakih ki na avtocesti vozijo 120 km/h ali celo manj po prehitevalnem in se nočejo umakniti ko jih nekdo dohiti.
A to pa niso počasni vozniki, ki ovirajo promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
CoolBits ::
Jah, če se je profesionalnemu vozniku zdelo varno prehitevat, pol je moral prvi res počasi vozit
St235 ::
Ne, res ni normalno, da tovornjak prehiteva osebni avto v klanec.
Če bi jaz bil prometna policija bi vozniku tovornjaka odvzel vozniško dovoljenje, ker nima dovolj potrpljenja za upravljanje s tako nevarno napravo v prometu.
Nazadnje, ko sem pogledal v zakon, ni nikjer pisalo, da kamioni ne smejo prehitevat. Če je to storil v skladu z zakonom in tudi ni nikogar ogrožal, res ne vidim, nad čem se spet zmrduješ.
Gray_Warden ::
Tovornjakar nima niti najmanjše pravice prehitevat, še posebno ne v klanec, saj tak manever traja predolgo!!!!!
Kdo je vozil bolj varno torej, voznik Mercedesa ali tovornjakar?...seveda voznik mercedesa=)
Voznik tovornajka bi moral imeti primerno varnostno razdaljo, da bi ljudem za seboj omogočil varno prehitevanje.
Kdo je vozil bolj varno torej, voznik Mercedesa ali tovornjakar?...seveda voznik mercedesa=)
Voznik tovornajka bi moral imeti primerno varnostno razdaljo, da bi ljudem za seboj omogočil varno prehitevanje.
Why so serious?
M-XXXX ::
Gray_Warden ::
jype, preberi moj dogodek zgoraj. Jaz sem pripeljal nekaj čez 90 (moja napaka, priznam, bila je prazna dokaj ravna cesta), napsroti pa sta pripeljala 2 avta, eden je vozil 80 do 90 km/h, drugi pa ga je prehiteval. Rezultat je bilo moje silovito zaviranje, da sem preprečil nesrečo.
Krivda NIKAKOR ni bila na strani "počasnega" voznika temveč na strani voznika ki ni znal varno prehiteti. Prostora je imel dovolj pa vendar je prehitevanje trajalo toliko časa, da sem moral zavirati s polno silo in se umikati da ni prišlo do nesreče.
Krivda NIKAKOR ni bila na strani "počasnega" voznika temveč na strani voznika ki ni znal varno prehiteti. Prostora je imel dovolj pa vendar je prehitevanje trajalo toliko časa, da sem moral zavirati s polno silo in se umikati da ni prišlo do nesreče.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Zakaj tovornjak nima pravice prehitevat? Opažam, da je nepoznavanje prometnih predpisov in interpretacija prosto po Prešernu nalezljiva. Kmalu bomo zvedeli, da se morajo vsi avtomobili umaknit s ceste ko kakšen Slo techovec mimo pelje.
Če je marcedes vozil 50-60, ga je tovornjak brez težav prehitel z 80-90 brez da bi koga ogrožal.
Če je marcedes vozil 50-60, ga je tovornjak brez težav prehitel z 80-90 brez da bi koga ogrožal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BigWhale ::
Jah, če se je profesionalnemu vozniku zdelo varno prehitevat, pol je moral prvi res počasi vozit
Ja, taksna sklepanja so najboljsa! Nikar se ne preseli v Avstralijo, ker bos na drugi strani zemlje padel dol v vesolje!
Jaz sem na stari cesti od Trojan proti LJ ze _ustavil_ na skrajnem desnem robu vozisca, tik pred zdrsom v graben, medtem, ko se je profesionalnemu vozniku vozniku cisterne z vnetljivo tekocino zdelo varno prehitevati nekega drugega tovornjakarja. Jaz se pa razmisljal ce imam se dost casa, da pobegnem ven iz vozila ali ne.
Gray_Warden ::
lakotnik.....takšno prehitevanje traja predolgo. Napisal je da je bil tovornjak poln. Saj ti veš kakšne pospeške ima poln tovornjak? Da pospeši od 50 do 90 km/h, rabi kakih 200 metrov ali več=)
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Po čem to sklepaš Gray? vse kar vemo je da je marcedez vozi 50-60 in, da ga je kamion prehitel. Si mogoče bil tam in si izmeril koliko časa je prehiteval? si mogoče nakladal kamion , da veš kako poln je bil? mogoče veš kje je do prehitevanja prišlo, da trdiš, da ni bilo dovolj prostora?
Gray_Warden ::
vseeno prepočasne da bi bilo prehitevanje varno. Kaj če bi nasproti pripeljal avto? Kriv bi bil izključno voznik tovornjaka.
Kot sem rekel, tovornajkar bi moral imeti dovolj veliko varnostno razdaljo da bi drugim omogočil varno prehitevanje. S svojim manevrom je izključno samo ogrožal vse ki bi pripeljali nasproti in popolnoma onemogočil prehitevanje hitrejšim od sebe.
Torej da skrajšam: tovornjak je ogrožal vse okoli sebe in se NI umaknil in NI omogočil prehitevanja hitrejšim od sebe temveč je egoistično prehiteval pol ure in impresioniral vse prisotne, kako tovornjak prehiteva mercedesa.
Kot sem rekel, tovornajkar bi moral imeti dovolj veliko varnostno razdaljo da bi drugim omogočil varno prehitevanje. S svojim manevrom je izključno samo ogrožal vse ki bi pripeljali nasproti in popolnoma onemogočil prehitevanje hitrejšim od sebe.
Torej da skrajšam: tovornjak je ogrožal vse okoli sebe in se NI umaknil in NI omogočil prehitevanja hitrejšim od sebe temveč je egoistično prehiteval pol ure in impresioniral vse prisotne, kako tovornjak prehiteva mercedesa.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Gray, kako veš da ni bilo dovolj prostora? kako veš kako daleč naprej je voznik kamiona videl? kako veš koliko časa je trajalo prehitevanje? Kamion ki vozi 80 km/h rabi enako časa da prehiti vozilo ki vozi 50 km/h, kot avto ki vozi 80 km/h. Kaj če je voznik Mercedeza namenoma upočasnil in omogočil ,kamionu prehitevanje?
Jype, ne bluzi. potem je pač treba prepovedat vsakršno gibanje, ker je lahko nevarno. Ne poznamo okoliščin, ampak prehitevanje kamiona, dokler je to v skladu z pravili je doti manj nevarno kot tvoje norenje po Ljubljani in nadlegovanje pešcev.
Jype, ne bluzi. potem je pač treba prepovedat vsakršno gibanje, ker je lahko nevarno. Ne poznamo okoliščin, ampak prehitevanje kamiona, dokler je to v skladu z pravili je doti manj nevarno kot tvoje norenje po Ljubljani in nadlegovanje pešcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
M-XXXX ::
Lakotnik29> Zakaj tovornjak nima pravice prehitevat?
KER JE NEVARNO!
Ne toliko, kot ti med afnanjem s kolesom po cesti... Lahko le čakamo, kako boš enkrat nekega dne s svojo vožnjo presenetil nekega voznika, ki bo cuknil volan, zgubil konzolo nad vozilom in zapeljal v kolono prvošolčkov! Kdo še podpiše peticijo, da jypa odstranimo iz ceste?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24343 (20733) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269889 (240920) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34527 (28755) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17737 (14137) | solatko |