Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Buggy ::
jype bi res moral prostovoljno, ker tako skrbi za dobrobit vseh v tej drzavici, hiro ispit za avto nazaj odnest...za kolo mu ga bomo pa pustili ceprav vozi v rdeco in cez prehod za pesce, kjer bi moral stopit s kolesa ali pa uporabiti kolesarsko pot...res je nekaj ne tej vrocini ;D
Pyr0Beast ::
Vožnja za vozilom počasnega voznika ni prav nič utrujajoča in to ve vsak, ki je usposobljen za vožnjo motornega vozila
ni utrujajoča ne, sploh če pred vsakim ovinkom pohodi zavoro, umes še pleše levo desno po pasu, vzratnih ogledal ne vidi...
če vozi človek konstantno 70 še nekako gre, a da skozi vsak ovinek pohodi zavoro je to nekaj najlepšega za živce.
Ker, če je omejitev 90 velja da moraš neglede na posledice ovinek zvoziti z 90km/h ?
Ampak najlažje je opažati napake drugih.
Zdaj, ali greste tako počasi da vam ni treba bremzati, ali pa bremzate tako kot vsi ostali.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
šernk> ni utrujajoča ne, sploh če pred vsakim ovinkom pohodi zavoro, umes še pleše levo desno po pasu, vzratnih ogledal ne vidi...
Ne, ni. Razen če si tako teslo kot tisti pred tabo in še nisi slišal niti za varnostno razdaljo, kaj šele da bi znal predvidevat, da bo, kot si omenil, zaviral pred vsakim ovinkom in pleše levo in desno. Pač voziš s približno konstantno hitrostjo za njim, kaj se pa zamudiš?
solatko in Buggy sta pa itak že demonstrirala da sta dementna najstnika, ki očitno še nista polnoletna, tako da o njunih blodnjah ni smiselno izgubljati besed.
Ne, ni. Razen če si tako teslo kot tisti pred tabo in še nisi slišal niti za varnostno razdaljo, kaj šele da bi znal predvidevat, da bo, kot si omenil, zaviral pred vsakim ovinkom in pleše levo in desno. Pač voziš s približno konstantno hitrostjo za njim, kaj se pa zamudiš?
solatko in Buggy sta pa itak že demonstrirala da sta dementna najstnika, ki očitno še nista polnoletna, tako da o njunih blodnjah ni smiselno izgubljati besed.
šernk ::
kje to piše da moraš 90 speljat? vendar za znižat hitrost iz 90 na 80 ne rabiš zavor. 50m ceste in nižja prestava je več kot dovolj.
in obstajajo ljudje, ki že 15 let vozijo 60-70 po isti cesti in istih ovinkih, zavirajo pred vsakim ovinkom, delajo vsak dan na razdalji 15km tudi 2 kilometersko kolono, pa še lahko naštevam.
ja razen če vzamem 300m varnostne. gre se zato, da vožnja ni tekoča, pred seboj imaš pa pravo novoletno jelko, ki utripa vsakih 10 sekund. vrh gore je pa seveda, ko se 40 tonski tovornjak ta avto prehitevat na kratki ravninci.
in obstajajo ljudje, ki že 15 let vozijo 60-70 po isti cesti in istih ovinkih, zavirajo pred vsakim ovinkom, delajo vsak dan na razdalji 15km tudi 2 kilometersko kolono, pa še lahko naštevam.
Pač voziš s približno konstantno hitrostjo za njim, kaj se pa zamudiš?
ja razen če vzamem 300m varnostne. gre se zato, da vožnja ni tekoča, pred seboj imaš pa pravo novoletno jelko, ki utripa vsakih 10 sekund. vrh gore je pa seveda, ko se 40 tonski tovornjak ta avto prehitevat na kratki ravninci.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
solatko ::
jype - dej prižgi že tisto klimo. Po tvoje, če je pred teboj kolona s takim voznikom, boš ti vozil konstantno 60 in ustvaril novo kolono. Zato pa je tako na naših cestah, prehitiš enega kretena, ki ne obvlada avta in že padeš na drugega, ki je še hujši. A nebi bilo lepše, če bi se te mojstri varne vožnje vozili z javnimi prevoznimi sredstvi.
V Ameriki imajo rigorozne predpise, kar se tiče omejitev hitrosti, vendar tam vsi vozijo tistih 55mph ali 65mph tako da v 8-ih urah vožnje narediš 800 km. Torej se promet odvija po omejitvah, pa vseeno kam pridejo. Pri nas rabiš za 100km na regionalki, 2uri, ko pa imaš srečo, da ni prometa, pa to pot narediš z omejitvami v 1 uri 20 do 1,30. Ostali čas porabiš, ko voziš za partizani, ki nimajo pojma o vožnji.
Pyr0Beast - Tam, kjer pred ovinkom ni znak nevarni ovinek ali omejitev, je tak ovinek brez problema vozen z 90 v normalnih razmerah, normalno usposobljenemu vozniku. Če ovinka ne poznaš, daš pred ovinkom v 3. brzino, brez da bi zmanjšal hitrost (če ste to že vzeli v vaših prometnih znanjih) in, ko si na koncu ovinka, daš zopet v 5. brzino. Večina ovinkov na naših magistralkah, brez problema, kar se tiče izvedbe, dovoljuje vožnjo preko 100km/h v normalnih voznih razmerah. Tisti, ki so nevarni, so opremljeni z omejitvijo hitorsti.
V Ameriki imajo rigorozne predpise, kar se tiče omejitev hitrosti, vendar tam vsi vozijo tistih 55mph ali 65mph tako da v 8-ih urah vožnje narediš 800 km. Torej se promet odvija po omejitvah, pa vseeno kam pridejo. Pri nas rabiš za 100km na regionalki, 2uri, ko pa imaš srečo, da ni prometa, pa to pot narediš z omejitvami v 1 uri 20 do 1,30. Ostali čas porabiš, ko voziš za partizani, ki nimajo pojma o vožnji.
Pyr0Beast - Tam, kjer pred ovinkom ni znak nevarni ovinek ali omejitev, je tak ovinek brez problema vozen z 90 v normalnih razmerah, normalno usposobljenemu vozniku. Če ovinka ne poznaš, daš pred ovinkom v 3. brzino, brez da bi zmanjšal hitrost (če ste to že vzeli v vaših prometnih znanjih) in, ko si na koncu ovinka, daš zopet v 5. brzino. Večina ovinkov na naših magistralkah, brez problema, kar se tiče izvedbe, dovoljuje vožnjo preko 100km/h v normalnih voznih razmerah. Tisti, ki so nevarni, so opremljeni z omejitvijo hitorsti.
Delo krepa človeka
poweroff ::
Slovenci se radi zajebavamo med seboj. Ni lepšega kot voziti pod omejitvami in jeb*** cel slovenski narod za sabo...
sudo poweroff
jype ::
solatko> boš ti vozil konstantno 60 in ustvaril novo kolono
Jaz nisem tako teslo kot ste očitno brez izjeme vsi, ki si laskate z nazivi "izkušeni" in "miljoni kilometrov", namesto da bi se v prometu zresnili in se obnašali tako, kot se od odraslih ljudi (ja, vem, sorry, ne velja zate) pričakuje.
Za menoj se kolona lahko naredi izključno samo na cesti, kjer je nemogoče prehitevati in ustavljati. V Sloveniji je takih odsekov zelo malo, pa niso pretirano dolgi, največ po 10 kilometrov skupaj - tolk boste pa pač morali zdržat, konec koncev je vožnja z (za vas pre)nizko hitrostjo po takem odseku celo zakonita.
Jaz nisem tako teslo kot ste očitno brez izjeme vsi, ki si laskate z nazivi "izkušeni" in "miljoni kilometrov", namesto da bi se v prometu zresnili in se obnašali tako, kot se od odraslih ljudi (ja, vem, sorry, ne velja zate) pričakuje.
Za menoj se kolona lahko naredi izključno samo na cesti, kjer je nemogoče prehitevati in ustavljati. V Sloveniji je takih odsekov zelo malo, pa niso pretirano dolgi, največ po 10 kilometrov skupaj - tolk boste pa pač morali zdržat, konec koncev je vožnja z (za vas pre)nizko hitrostjo po takem odseku celo zakonita.
solatko ::
Sem ti že v prejšnjih postih povedal, da me ne moti, če voziš počasneje in se na prvem možnem mestu ustaviš, da nas spustiš mimo, tu ni nič spornega, še vedno pa mi ni jasno, zakaj zagovarjaš prekrške v katerih so vsi, ki ne počnejo tega na tak način. To je prekršek in je po kazni enakovreden mojemu +20 na odprti cesti, jaz sem morilec, on pa ima pravico vozit v prekršku celo pot in je po tvojem odličen voznik. To mi močno smrdi na dvoličnost ali zakonsko neenakopravno obravnavo, če ne smem jaz, tudi on ne sme, torej sva vsaj po tvoje oba za izločit iz prometa.
Veš v prometno urejenih razvitih državah, je zadrževanje prometnega toka, veliko hujši prekršek, kot občasno pritiskanje na gas nad omejitvijo.
Veš v prometno urejenih razvitih državah, je zadrževanje prometnega toka, veliko hujši prekršek, kot občasno pritiskanje na gas nad omejitvijo.
Delo krepa človeka
echo ::
Počasni vozniki niso vzrok nevarnosti na cesti, dajejo pa povod (kar pa še vedno ne upraviči vožnje izven predpisov).
Bo to najkrajši odgovor?
Bo to najkrajši odgovor?
solatko ::
Počasni vozniki z vlačenjem kolon za seboj, kršijo zakon in to je vožnja izven predpisov,
ni najkrajši odgovor, ker je nepravilen.
ni najkrajši odgovor, ker je nepravilen.
Delo krepa človeka
msjr ::
Sem ti že v prejšnjih postih povedal, da me ne moti, če voziš počasneje in se na prvem možnem mestu ustaviš, da nas spustiš mimo, tu ni nič spornega, še vedno pa mi ni jasno, zakaj zagovarjaš prekrške v katerih so vsi, ki ne počnejo tega na tak način. To je prekršek in je po kazni enakovreden mojemu +20 na odprti cesti, jaz sem morilec, on pa ima pravico vozit v prekršku celo pot in je po tvojem odličen voznik.
Se popolnoma strinjam s tem, vendar v realnosti kot voznik polž (z avtodomom) opažam, da so ljudje tudi zelo nepotepežljivi. Na knežaku recimo, so prehitevali v škarje, pizdili trobili in nevemkajše, pa sem se od Ilirske do Pivke ustavil 4x (ja, štirikrat, je bila gužva). Pa nisem šel pod predpisi, po ridah gor kolikor je šlo, potem pa okoli 70 (z zmanjšanjem hitrosti v naselju), ampak minitko počakat, je slovenceljnem, ki morajao z vikenda na krku še pred dnevnikom domov, seveda preveč.
Ko gem na Cres, tako ali tako ustavim v Porozini, pa vlekel čoln ali pa kar tako (tudi s skuterjem), da spustim vse drekače mimo.
Pa še dodatek: Počasni vozniki niso vzrok nevarnosti na cesti, dajejo pa povod nepoteprežljivim voznikom, da delajo pizdarije
Zgodovina sprememb…
- spremenil: msjr ()
Pyr0Beast ::
Jaz bom rekel da je na cesti več nepotrpežljivih voznikov kakor pa mečkačev
To da mečkači kršijo zakon ni niti približno primerljivo s tem, da divjaki ogrožajo pa vse ostale na cesti.
To da mečkači kršijo zakon ni niti približno primerljivo s tem, da divjaki ogrožajo pa vse ostale na cesti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
solatko ::
Nepotrpežljivi vozniki ne spadajo v krog dobrih občasno hitrejših voznikov. Nas vozilo, ki nekaj km vozi počasneje, ker se nima kam umaknit ne ovira in, če ni varno, ga ne prehitimo, tiso kar pa vi opisujete, so vozniki, ki sicer radi vozijo hitreje, vsakemu dokazujejo, da so mačoti, v resnici pa v kritičnih situacijah ne znajo pravilno reagirat, zato so velikokrat med povzročitelji težjih nesreč. Seveda je neizkušenost, njihova vrlina, ki jih po navadi pripelje v arest, bolnico ali žale.
Taki po navadi divjajo do prve gostilne, tam posedijo pol ure ali več in potem spet navijajo do onemoglosti.
Solatko in njegovi kolegi ne spadamo v to kategorijo, sem že večkrat napisal, da nimam v življenju, ob vseh prevoženih km, niti enega prehitevanja v škarje, tudi z motorjem ne.
Sedaj mi je zmeraj boj jasno, da sploh ne ločite hitrih defenzivnih voznikov, od postavljačev, brez izkušenj, ki po navadi klance navzdol vozijo z ugasnjeno mašino ali pa vsaj v leru. Nimate niti trohice pojma, kdo na cesti predstavlja nevarnost. Med tistimi, ki najbolj ogrožajo prometno varnost, so vozniki, ki vlačijo za seboj kolone, v drugo skupino pa spadajo tisti, ki so omenjeni v zadnjih dveh postih.
Koliko mečkači ogrožajo prometno varnost, si oglej študije ADAC-a in kakšna je kazen za oviranje prometa v Nemčiji, potem pa si poglej še kazni za prekoračitev hitrosti, pa boš videl, do kakšnih ugotovitev so prišli njihovi strokovnjaki, na podlagi analize nesreč iz več let. Prišli so do tega, da če preprečijo počasne kolone, bo preprečenih večina težkih čelnih trkov, zaradi prehitevanj.
Seveda smo mi in naši strokovnjaki bolj pametni od nemških, pa raje za 30x nabijemo kazni za prehitro vožnjo. Situacija se sicer za kakšen mesec spremeni, na račun priteče nekaj denarja, najhujše nesreče, katerih vzrok leži v počasnih kolonah, pa se nam še vedno dogajajo in vsi se čudimo kako to, ko pa imamo najvišje kazni za prekrške.
Taki po navadi divjajo do prve gostilne, tam posedijo pol ure ali več in potem spet navijajo do onemoglosti.
Solatko in njegovi kolegi ne spadamo v to kategorijo, sem že večkrat napisal, da nimam v življenju, ob vseh prevoženih km, niti enega prehitevanja v škarje, tudi z motorjem ne.
Sedaj mi je zmeraj boj jasno, da sploh ne ločite hitrih defenzivnih voznikov, od postavljačev, brez izkušenj, ki po navadi klance navzdol vozijo z ugasnjeno mašino ali pa vsaj v leru. Nimate niti trohice pojma, kdo na cesti predstavlja nevarnost. Med tistimi, ki najbolj ogrožajo prometno varnost, so vozniki, ki vlačijo za seboj kolone, v drugo skupino pa spadajo tisti, ki so omenjeni v zadnjih dveh postih.
Koliko mečkači ogrožajo prometno varnost, si oglej študije ADAC-a in kakšna je kazen za oviranje prometa v Nemčiji, potem pa si poglej še kazni za prekoračitev hitrosti, pa boš videl, do kakšnih ugotovitev so prišli njihovi strokovnjaki, na podlagi analize nesreč iz več let. Prišli so do tega, da če preprečijo počasne kolone, bo preprečenih večina težkih čelnih trkov, zaradi prehitevanj.
Seveda smo mi in naši strokovnjaki bolj pametni od nemških, pa raje za 30x nabijemo kazni za prehitro vožnjo. Situacija se sicer za kakšen mesec spremeni, na račun priteče nekaj denarja, najhujše nesreče, katerih vzrok leži v počasnih kolonah, pa se nam še vedno dogajajo in vsi se čudimo kako to, ko pa imamo najvišje kazni za prekrške.
Delo krepa človeka
msjr ::
Koliko mečkači ogrožajo prometno varnost, si oglej študije ADAC-a in kakšna je kazen za oviranje prometa v Nemčiji, potem pa si poglej še kazni za prekoračitev hitrosti, pa boš videl, do kakšnih ugotovitev so prišli njihovi strokovnjaki, na podlagi analize nesreč iz več let. Prišli so do tega, da če preprečijo počasne kolone, bo preprečenih večina težkih čelnih trkov, zaradi prehitevanj.
Seveda smo mi in naši strokovnjaki bolj pametni od nemških, pa raje za 30x nabijemo kazni za prehitro vožnjo. Situacija se sicer za kakšen mesec spremeni, na račun priteče nekaj denarja, najhujše nesreče, katerih vzrok leži v počasnih kolonah, pa se nam še vedno dogajajo in vsi se čudimo kako to, ko pa imamo najvišje kazni za prekrške.
Se strinjam z zgoraj napisanim, žal je dosti lažje postavit stacionarni radar in pobirat denar, kot zares delati na tem, da se omogoči normalen in varen promet. Kot primer največjega debilizma se mi zdi postavljanje radarjev pred cestninskimi, namesto da se odstrani oviro. Čisti nateg, ki ga reši 30 minutna zapora, zadostna količina dinamita, ter buldožer.
Je pa tudi problem, da se na razmere ne reagira zadosti hitro tudi tam, kjer bi se lahko preprečilo nevarno situacijo. V soboto na primer sem klical DARS, da so vklopili omejitev in opozorilo na stoječo kolono v razcepu Kozarje. Ne glede na kolono, sta bila oba znaka pred razcepom ugasnjena. Zgleda ni noben tisti trenutek gledal na kamero ali kaj.
Je pa še vedno moje mnenje, da bi pri nas predvsem in najprej morali umiriti promet (s tem imam v mislih tudi kolesarje!).
šernk ::
Jaz bom rekel da je na cesti več nepotrpežljivih voznikov kakor pa mečkačev
jaz bom pa rekel, da je več mečkačev, ki delajo potem druge živčne. če se voziš vsak dan na delo namesto 25...35min se pozna in ponavadi se te kolone vijejo v neskončnost in prehitevat se loti povprečno en norec, ta pa je ponavadi na repu kolone. kolono pa vodi ženska, ki več kot 2 metra pred avto ne zna opazovati dogajanja z 60km/h, drugi v koloni je pa pajac, ki bi sam vozil sicer 70, ampak se ne upa prehiteti, potem pa promet praktično stoji.
promet se bo umiril pa ko bodo policaji začeli opravljat svoje delo in ne pobirat denarja 5m pred koncem naselja, ker takrat bodo dejansko lahko polže odstranjeval iz prometa, kar pomeni da prometni tok bo tekel bolj tekoče, živčnosti ne bo, prehiteval bodo pa edino še norci. vendar ne pri nas je tako nekdo vozi 60 izven in v naselju, ti greš v naselju 50 in ti uide, 10m pred tablo konec naselja ti pospešiš na 70, da ga spet uloviš, vendar ker njemu lahko dajo kazen za do 10, tebi pa do 20, ker so te ulovili na hočeš nočeš 61km/h, bodo seveda tebe ustavili, čez 5km pa spet uloviš eno in isto kolono!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
solatko> zakaj zagovarjaš prekrške v katerih so vsi, ki ne počnejo tega na tak način.
Jih ne zagovarjam - pravim, da ne nosijo _nič odgovornosti_ za to, da
šernk> delajo potem druge živčne
Če vas teslo na cesti naredi živčne, potem ne hodit na cesto, ali pa si omislite ustrezna zdravila.
Solatkov predlog za "kofe" je povsem smiseln, a se bojim da se ga v resnici nihče od "dobrih, občasno hitrejših voznikov" ne posluži praktično nikoli.
Jih ne zagovarjam - pravim, da ne nosijo _nič odgovornosti_ za to, da
šernk> delajo potem druge živčne
Če vas teslo na cesti naredi živčne, potem ne hodit na cesto, ali pa si omislite ustrezna zdravila.
Solatkov predlog za "kofe" je povsem smiseln, a se bojim da se ga v resnici nihče od "dobrih, občasno hitrejših voznikov" ne posluži praktično nikoli.
gokky ::
Pyr0Beast - Tam, kjer pred ovinkom ni znak nevarni ovinek ali omejitev, je tak ovinek brez problema vozen z 90 v normalnih razmerah, normalno usposobljenemu vozniku. Če ovinka ne poznaš, daš pred ovinkom v 3. brzino, brez da bi zmanjšal hitrost (če ste to že vzeli v vaših prometnih znanjih) in, ko si na koncu ovinka, daš zopet v 5. brzino. Večina ovinkov na naših magistralkah, brez problema, kar se tiče izvedbe, dovoljuje vožnjo preko 100km/h v normalnih voznih razmerah. Tisti, ki so nevarni, so opremljeni z omejitvijo hitorsti.
Več kot očitno kljub vsem opevanim milijonom km, ki jih imaš bojda za sabo, očitno nikoli nisi vozil relacije Kalce-Robič. Pa še kje drugje ne. Pa zavedaj se, da termin "večina ovinkov" žal ne pokrije vseh ovinkov in nekdo, ki ceste ne pozna, nikakor ne more vedeti, ali tisti ovinek sodi v tvojo večino ali pa je - o ti smola - ravno eden tistih, ki ne.
Včeraj sem od Godoviča do Idrije vozil za enim kraševcem tam med 35 in 55 km/h. Kolona se je za nama nabrala šele ob cestni zapori. Seveda se ni umaknil, seveda je zaviral v vsak ovinek, vozil pa tako počasi, da je še naša mladina opazila, da vozimo bistveno počasneje, kot običajno. Se zgodi. Človek je najbrž prvič vozil po Zali in ga je cesta močno (pre)strašila.
Mu je bila pa moja žena, ki ji je navadno po tistih ovinkih slabo, zelo hvaležna, kar pokaže še na en razlog, zakaj se zgodi, da nekdo, ki ga imamo za "nesposobnega", vozi počasneje od omejitve.
BlaY0 ::
Ta je res bosa... nepregleden ovinek, sicer brez oznak za nevaren ovinek + ozka cesta, greš vozit z nezmanjšano hitrostjo. To zato, ker si sam pri sebi govoriš: "To je ovinek ki ga poznam in ga lahko speljem z nezmanjšano hitrostjo pa me ne bo vrglo ven.", in to je edino o čemer razmišljaš... ne pomisliš pa recimo, da 100 m naprej na cesti lahko stoji koza/krava/whatever ali pa da ti lahko nekdo po tvojem pasu prileti iz nasprotne smeri... verjetno se boš ustrašil in cuknil. In potem imaš paciente, ki jim ni po godu da nekdo pred njimi bremza v vsak ovinek, čeprav niso označeni s čno-belimi tablami, vozni pas je širok 3 metre, desno spodaj 20 metrov nižje pa je Idrijca. Zame je ta cesta (večinoma) nepregledna in nevarna pa zato ne rabim nobenega znaka, ki bi me na to opozarjal!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
CoolBits ::
Jah eni vozijo kot da je led na cesti tudi kadar je suho... nimaš kaj... da ne govorimo, če je mal mokro
CoolBits ::
Jp... pol tri tedne vozijo kot da je led na cesti brez potrebe...
Saj se ve, da je cesta fajn spolzka, ko zmoči po dolgem času, ampak pretiravat pa res ni treba ne
Saj se ve, da je cesta fajn spolzka, ko zmoči po dolgem času, ampak pretiravat pa res ni treba ne
BlaY0 ::
Ma ne, največja fora je, da imaš med vikendom na cesti od Mosta na Soči do Idrije ljudi ki mislijo, da mora biti njihova povprečna hitrost na tem odseku 90 km/h in potem se zaganjajo kot norci in si govorijo: "Saj ni ledu na cesti!", "Saj ta ovinek poznam in ga lahko s 100 km/h prevozim, mala malca!", ob cesti je pa cel kup avtomobilov, ker se folk kopa dol, potem se pa otroc motajo okrog avtov pa odpirajo vrata in podobno, ti se pa še vedno tolažiš: "Saj ni ledu na cesti!"...
Pa kam se folku tolk mudi med vikendom po tej cesti?
Pa kam se folku tolk mudi med vikendom po tej cesti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
CoolBits ::
Aja zdej si dodal še ovire na cesti, da bolje zgleda
No seveda, če je taka situacija pol prilagodiš hitrost...
No seveda, če je taka situacija pol prilagodiš hitrost...
jype ::
CoolBits> No seveda, če je taka situacija pol prilagodiš hitrost...
In si avtomatično kriv! (Za anevrizem v solatkovih možganih).
In si avtomatično kriv! (Za anevrizem v solatkovih možganih).
BlaY0 ::
CoolBits ::
In si avtomatično kriv! (Za anevrizem v solatkovih možganih).
Ja prilagodiš hitrost tako, da se lahko varno ustaviš ob raznih situacijah, ki se jih trudiš predvidevat... ne pa da greš kar čez celo 30km/h za vsak slučaj...
Ja prilagodiš hitrost tako, da se lahko varno ustaviš ob raznih situacijah, ki se jih trudiš predvidevat... ne pa da greš kar čez celo 30km/h za vsak slučaj...
BlaY0 ::
Prilagajanje hitrosti, to je z 90 km/h na 30 km/h in pospeševanje spet na 90 km/h je rally ne pa dinamična vožnja (moje mnenje)...
CoolBits ::
Tud hitrejši od tebe, ne lovijo sami sebe... vejo pač da obstaja stopalka za gas in zavora z nekim razlogom... en od teh je da ne oviraš drugih...
BlaY0 ::
Amapk jaz govorim o tistih, ki jim ni kaj dosti do upoštevanja drugih... pač sedijo v svoji "kletki" in lovijo povprečje ter doma na tablo zapisujejo čase...
CoolBits ::
Ja takih je prav toliko kot tistih, ki sedijo v svoji "kletki" in cincajo kjer se da lepo peljat na zgornji omejitvi in pizdijo nad tistimi, ki bi radi normalno peljali.
BlaY0 ::
CoolBits: Potem je najboljša rešitev, da se na cesto najprej spusti "tapočasne", čez dve uri pa "tahitre" in bodo vsi skupaj na cilj prišli istočasno in zadovoljni.
BlaY0 ::
Invictus ::
Kar se tiče delanja kolon, pa toliko v info iz ZDA ... Sem vozil tam ...
Takoj ko se naredi kolona več kot 5 avtomobilov, se mora prvi v koloni ustaviti in spustiti ostale naprej. Seveda če vozi počasneje kot je dovoljeno.
Kot drugo, dokler je promet tekoč, se tudi tam policaji ne vtikujejo v promet. Mi smo peljali v koloni z okoli 65-70 milj na uro, pa se ni noben policaj šel inkasanta.
In kot tretje, na vsakem nadvozu nad avtocesto imaš policaja (večinoma na motorju). Takoj ko vidi kaj izven povprečja ali kakega norca, vžge motor in hajdi za njim. Kako pa je v ZDA priti v roke policaju, pa mislim da je bilo dovolj napisanega.
Je pa res da v Sloveniji velja pravilo da so predpisi zato da se kršijo. Potem razni "dobri vozniki" pizdijo nad ljudmi ki vozijo po pravilih. Statistika pove da se ne splača vozit hitreje od ostalih, ker v povprečju ni prihraniš nobenega časa, si pa precejkrat povečaš verjetnost za prometno nesrečo.
Predlagam da damo "dobrim voznikom" nazaj katrce. Tako bodo še vedno hitro vozili, v primeru nesreče si bomo pa rekli, pač naravna selekcija.
LP I.
Takoj ko se naredi kolona več kot 5 avtomobilov, se mora prvi v koloni ustaviti in spustiti ostale naprej. Seveda če vozi počasneje kot je dovoljeno.
Kot drugo, dokler je promet tekoč, se tudi tam policaji ne vtikujejo v promet. Mi smo peljali v koloni z okoli 65-70 milj na uro, pa se ni noben policaj šel inkasanta.
In kot tretje, na vsakem nadvozu nad avtocesto imaš policaja (večinoma na motorju). Takoj ko vidi kaj izven povprečja ali kakega norca, vžge motor in hajdi za njim. Kako pa je v ZDA priti v roke policaju, pa mislim da je bilo dovolj napisanega.
Je pa res da v Sloveniji velja pravilo da so predpisi zato da se kršijo. Potem razni "dobri vozniki" pizdijo nad ljudmi ki vozijo po pravilih. Statistika pove da se ne splača vozit hitreje od ostalih, ker v povprečju ni prihraniš nobenega časa, si pa precejkrat povečaš verjetnost za prometno nesrečo.
Predlagam da damo "dobrim voznikom" nazaj katrce. Tako bodo še vedno hitro vozili, v primeru nesreče si bomo pa rekli, pač naravna selekcija.
LP I.
Buggy ::
Jp... bit ovira na cesti je bolj varno kot normalna vožnja po tvojem... to že vemo...
Ovira na cesti je otrok, ki odpre vrata in notri tlači krokodila za napihnit, ne pa voznik, ki je za sabo naredil kolono desetih, ki zjutraj niso vzeli zadostno količino pomirjeval.
Na cesti nima bit avto kaj parkiran in v tem primeru je najvecja ovira zopet nekdo, ki misli da bomo vsi pazili na njega, ker on lahko dela pa kar-koli-ze-hoce-po-cesti.
Avto na urejen parking ali pa ga primerno oznaciti s trikotnikom pa ne bo tezav z mimovozecimi...otroke pa lepo naucit da cesta ni igrisce!!!
BlaY0 ::
Jp... bit ovira na cesti je bolj varno kot normalna vožnja po tvojem... to že vemo...
Ovira na cesti je otrok, ki odpre vrata in notri tlači krokodila za napihnit, ne pa voznik, ki je za sabo naredil kolono desetih, ki zjutraj niso vzeli zadostno količino pomirjeval.
Na cesti nima bit avto kaj parkiran in v tem primeru je najvecja ovira zopet nekdo, ki misli da bomo vsi pazili na njega, ker on lahko dela pa kar-koli-ze-hoce-po-cesti.
Avto na urejen parking ali pa ga primerno oznaciti s trikotnikom pa ne bo tezav z mimovozecimi...otroke pa lepo naucit da cesta ni igrisce!!!
Ja in jaz sem tudi za "World Peace". Zatorej "lahko" vozimo tam pač kolikor je omejitev (90 km/h) in se pač zaletimo. Jebiga.
CoolBits ::
Ovira na cesti je, po zakonu, že avto ki vozi pod polovico omejitve... se pravi pod 50km/h kjer je omejitev 90km/h itd... torej vse 4 utripalke in skrajno desno ter omoočat varno prehitevanje.
Po vozniški kulturi pa si ovira, če delaš kolono za sabo in se ne umakneš na prvem primernem mestu. Sicer tega ni v zakonu izraža pa kulturo in sposobnost šoferja.
Po vozniški kulturi pa si ovira, če delaš kolono za sabo in se ne umakneš na prvem primernem mestu. Sicer tega ni v zakonu izraža pa kulturo in sposobnost šoferja.
BigWhale ::
In kot tretje, na vsakem nadvozu nad avtocesto imaš policaja (večinoma na motorju). Takoj ko vidi kaj izven povprečja ali kakega norca, vžge motor in hajdi za njim. Kako pa je v ZDA priti v roke policaju, pa mislim da je bilo dovolj napisanega.
Je pa res da v Sloveniji velja pravilo da so predpisi zato da se kršijo. Potem razni "dobri vozniki" pizdijo nad ljudmi ki vozijo po pravilih. Statistika pove da se ne splača vozit hitreje od ostalih, ker v povprečju ni prihraniš nobenega časa, si pa precejkrat povečaš verjetnost za prometno nesrečo.
Saj v tem je problem. Ce bi bilo se vec policajev, bi folk se bolj jamral, da samo kasirajo in da filajo proracun, sedaj, ko jih je premalo pa tudi ni prav.
Obnasanje v prometu je pa v ameriki stoletja pred Slovenijo. Tipicno krizisce, s stirimi STOP znaki v katerem ima prednost tisti, ki pripelje prvi, bi pri nas propadlo v prvem tednu. Vsak bi hotel biti prvi in bi norel kot zmesan do znaka. Ustavil se pa potem itak ne bi nobeden. :>
jype ::
Buggy> ne najbolje da hodis pes, ker tako bos sigurno preprecil vse nesrece.
Za vas "dobre voznike" je to edina smotrna rešitev.
Počasnetje se pa itak ne zaletavamo, niti nevarno ne prehitevamo, pa še emisije mamo nižje!
Za vas "dobre voznike" je to edina smotrna rešitev.
Počasnetje se pa itak ne zaletavamo, niti nevarno ne prehitevamo, pa še emisije mamo nižje!
BigWhale ::
Tam, kjer pred ovinkom ni znak nevarni ovinek ali omejitev, je tak ovinek brez problema vozen z 90 v normalnih razmerah, normalno usposobljenemu vozniku. Če ovinka ne poznaš, daš pred ovinkom v 3. brzino, brez da bi zmanjšal hitrost (če ste to že vzeli v vaših prometnih znanjih) in, ko si na koncu ovinka, daš zopet v 5. brzino. Večina ovinkov na naših magistralkah, brez problema, kar se tiče izvedbe, dovoljuje vožnjo preko 100km/h v normalnih voznih razmerah. Tisti, ki so nevarni, so opremljeni z omejitvijo hitorsti.
2mio kilometra si verjetno naredil po Trstu, a ne? Ker pri nas je polno ovinkov, ki jih ne mores takole na pamet zvoziti. Enkrat se v Metliko pelji ali pa v Litijo... Tudi po prekmurju se splaca malo zapeljati.
Menjava iz 5. v 3.? Sej ne dirkas. A treba se heel-toe shifting uporabit?
Invictus ::
Ljudje se morajo pač navadit da kršenje pravil prinese kazen. Sicer bi lahko kaj rekli tudi o delu policije. Predvsem o pomanjkanju le te na cestah kljub precejšnjem voznem parku.
Če kdo rad dirka, naj pač dirka. Ampak na avtocesti. Skozi naselje prosim vozite po pravilih. Ja ne bi rad povozil kakega otroka, ki skače sem ter tja in tega tudi nobenemu ne privoščim.
Zato so visoke kazni v naselju več kot upravičene. "Dobri vozniki" naj pa pač plačujejo kazni.
LP I.
Če kdo rad dirka, naj pač dirka. Ampak na avtocesti. Skozi naselje prosim vozite po pravilih. Ja ne bi rad povozil kakega otroka, ki skače sem ter tja in tega tudi nobenemu ne privoščim.
Zato so visoke kazni v naselju več kot upravičene. "Dobri vozniki" naj pa pač plačujejo kazni.
LP I.
BlaY0 ::
Ma sej je res, dobri vozniki so res v podrejenem položaju... non-stop se morajo nekaj prilagajat. Večina jih sploh nikoli ne more pokazat/dokazat kako dobri so in so potem full zafrustrirani.
Predlagam, da se jih zbere ene par in ustanovijo "šolo" v kateri bodo sami učili počasne voznike, otroke, traktoriste, krave, ovce in podobne živali, kako se je treba obnašati na/ob cesti, da jih ne bodo (dobrih voznikov) slučajno ovirali, ko se bodo kdaj peljali tam mimo!!!
Predlagam, da se jih zbere ene par in ustanovijo "šolo" v kateri bodo sami učili počasne voznike, otroke, traktoriste, krave, ovce in podobne živali, kako se je treba obnašati na/ob cesti, da jih ne bodo (dobrih voznikov) slučajno ovirali, ko se bodo kdaj peljali tam mimo!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24391 (20781) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270146 (241177) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34550 (28778) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17766 (14166) | solatko |