» »

Vračilo izdelka

Vračilo izdelka

TeraSonic++ ::

Zanima me, če je rok za vračilo izdelka kupljenega v (ne spletni) trgovini z gotovino 8 navadnih ali delovnih dni?

hvala
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

Tribal ::

Dejte si že v glavo ubit da tega roka 8 dni ni!!!
Vračilo je možno samo v primeru da je artikel defekten, oz. da ne ustreza specifikacijam proizvajalca navedenim na embalaži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Ziga Dolhar ::

8 nikakršnih dni.

(Razen, če ne gre za uveljavljanje stvarne napake.)
https://dolhar.si/

TeraSonic++ ::

Tema ima vprašanje o tem, če je mišljeno 8 delovnih ali navadnih dni ne pa kakšen izdelek se upošteva pri vračilu "doh" ;)
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

Metulj1 ::

Zakon o obligacijskih razmerjih.
Klik
Mislim, da te zanima 43 člen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Metulj1 ()

Ziga Dolhar ::

TeraSonic+, in točno na to vprašanje se glasi naš odgovor.

(Naj te Metulj1 ne zmede!)
https://dolhar.si/

Metulj1 ::

Žiga zakon je jasno napisan, tako, da mislim , da če ga natančno prebereš najdeš odgovor na vprašanje. Tako, da laične komentarje rajši obdrži zase.

Ziga Dolhar ::

Metulj1, v izogib nesporazumom -- kakšen odgovor zakon ponuja TeraSonicu?
https://dolhar.si/

Metulj1 ::

V večini primerov je možno blago vrniti v 15 dneh, razen za nekatere izjeme v1,2,3,4,5,6 točki
vsebine 43č člena. To ne velja v primeru, ko je bilo med obema stranema dogovorjeno drugače.
Večina blaga pa imamo potrošniki pravico vrniti v 15 dneh brez obrazložitve.
Kje,kaj in kako je kupoval TeraSonic++ pa bo verjetno sam najbolje vedel.

Ziga Dolhar ::

> V večini primerov je možno blago vrniti v 15 dneh,

"Večino primerov" izloči že pojem "sklenitve [pogodbe] na daljavo". TeraSonic že na začetku pravi, da izdelka _ni_ kupil preko neta.

Dobro ugotavljaš, da je zakon (mimogrede, gre za ZVPot in ne ZOR) "jasno napisan". Le brat ga je treba natančno in morebiti malo manj zaletavo odgovarjat.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Morfejus1 ::

Včasih se je v nespletnih trgovinah dalo vrnit v osmih dneh brez obrazložitve zdaj pa je ta člen črtan iz zakona. Zamenjajo ti samo če hočejo.

BluPhenix ::

Ne, če ni kupljeno v spletni trgovini (pogodba na daljavo) nimaš nobenega takega roka.

Lahko da je Metulja1 zmedel post, ker je čudno napisan, saj piše v trgovini (ne spletni). Jaz sem tudi najprej prebral spletni (spustil ne).
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

nokia6310 ::

Jaz se v izogib takim predvidljivim situacijam zavarjujem tako, da ko kupujem nek izdelek posebaj večje vrednosti vedno vprašam pred nakupom, če je možno vračilo v 8. dneh. Potem je pa odvisno od moje odločitve ali kupim ali ne pa predvsem od prijaznosti trgovca, kar dajem na prvo mesto.
Tako da svetujem, da ko ste v dilemi nekaj kupiti, ali ne, najprej ispostavite problem torej npr:
Kupil bi tv tuner, pa ne vem, če bo kompatibilen z mojim sistemom oz. če bo zadovolil moje potrebe.
Ali ga lahko v primeru, da mi ne bo ustrezal v 8. dneh vrnem? Ob taki argumentaciji ponavadi dobim odgovor, da lahko vrnem v 8. dneh, če mi izdelek ne bo ustrezal.
Vse je odvisno od vaše prijaznosti in od prijaznosti ter dobre volje prodajalca, pa zapomnite si še to, da lepa beseda vedno lepo mesto najde.

perci ::

Tako, da laične komentarje rajši obdrži zase.

Ti pa nisi laik, kaj?

Yossarian ::

Ne moreš verjet. Predlagam, da ko nekdo spet odpre Ložo, da se mu najprej izpiše:
DOGMA 1 - Za blago, kupljeno neposredno v trgovini, ni nobenega roka za vračilo, če le-to ni pokvarjeno.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

hamax ::

to je sicer res, amppak js se nikol nism meu problemou z vrnitvijo izdelkou, ki mi niso ustrezal.
v big bangu sm vrnu en mikrofon, v obiju nek nastavk za pipo...
noben ni nc uprasu, so lepo dal dnar nazaj.
lahko pa, da trgovine to delajo kot uslugo kupcem.

Khalila ::

Meni trgovina z otroškimi igračami (Ariel-MB) ni hotela vzeti nazaj igračo, ki sem jo kupila isti dan (sem v drugi trgovini z igračami našla boljši izdelek). Smo se pa dogovorili, da sem igračo lahko zamenjala za hlače.

SodVina ::

Terasonic ni nikjer povedal, ali je izdelek brezhiben ali ne. Ocitno ve, kdaj lahko izdelek vrne in vas o tem niti ni vprasal. Vse kar ga je zanimalo je, da v primeru da ima izdelek pravico vrniti v 8 dneh, ali so to navadni dnevi ali delovni.

Ker delovni dnevi v zakonu niso ravno omenjeni, potem gre po vsej verjetnosti za "navadne" dni.

lp,
SodVina

Fizikalko ::

Meni v Promontani pol ure po nakupu niso hoteli vrniti denarja za hlače. Sem pa seveda lahko zamenjal za kaj drugega.

ZLOky ::

Zakoni so eno, lepa beseda pa lepo mesto najde.

Meni je prodajalec v Conradu pod emporiumom sam rekel, da če daljinec ne bo deloval, naj ga pridem zamenjat v roku 15ih dni brez problema in glej ga zlomka, točno tako je bilo. Če je to po zakonu ali ne, me briga ne spljoh. Zdaj mam daljinec, ki deluje, seveda je bil tisti prvi najcenejši, tako da sem potem doplačal še jurja. Zdaj je že toliko trgovin, da se da marsikaj postoriti sebi v prid, lepa beseda, navajanje cen od konkurence...
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

BluPhenix ::

Jaz sem besedno zvezo "rok za vračilo izdelka" razmel kot: "jaz njim nazaj robo, oni meni denar".

Blago, v kolikor lepo rečeš navadno menjajo brez problema. Da bi ti dali ven denar je pa že večje vprašanje.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

TeraSonic++ ::

@SodVina "bravo" si edini, ki je dojel bistvo vprašanja, ki je dosti jasno napisano. ;)
...........................................................
Life is only a computer simulation
"veritas vos liberabit"

Morfejus1 ::

Pa je ta osem dnevni rok uzakonjen?

Zheegec ::

Joj, po toliko postih še takšno vprašanje :D

Po 15-dneh lahko vrneš blago, če je kupljeno na DALJAVO (hint: preko spleta), in če je nerabljeno (torej ne moreš kupiti tiskalnika, malo uporabljati, potem ti pa "ni všeč"), drugih rokov za menjavo ali vračilo gotovine "kar tako" pa ni.

Stvarna napaka je pa tako in tako druga zadeva, pride pa v poštev če nekaj ni v redu z blagom in nisi kriv ti (torej nisi metal ob tla).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Yossarian ::

SodVina, izdelka ne more vrniti v roku 8 dni brez prodajalčeve privolitve. Če te privolitve nima, je bil že podan odgovor zgoraj. Če pa sta se tako dogovorila in se nista dogovorila glede delovnih dni ničesar, potem to vprašanje verjetno ne bo igralo pomembne vloge, ker se lahko še vedno dogovorita drugače. Sicer pa so po mojem mnenju všteti v ta rok tudi sobota in nedelja. Če pade 8 dan na tisti dan, ko trgovina ni odprta, se podaljša to na prvi naslednji delovni dan: torej verjetno v ponedeljek. Vsi tisti pa, ki trdite, da so vam tudi sicer zamenjali robo, se lahko pač zahvalite prodajalčevi dobri volji in nič drugega.
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

Invictus ::

Da ne bo preveč nakladanja ...

Izdelek lahko vrnete v osmih dneg brez obrazložitve. Velja tudi za izdelka na razprodaji, čeprav veliko trgovin obesi listke na vidno ali malo manj vidno mesto, da blaga na razprodaji ne menjajo ali zanj vračajo denarja.

Po zakonu so oni dolžni vrniti denar. Kako omenjanje Zveze potršnikov Slovenije ali tržne inšpekcije lahko bistveno pripomore k vrnitvi denarja :D. Še nekaj linkov:

http://www.zps-zveza.si/ZPSstrani/zpsV1...

http://www.zps.si/ZPSstrani/zpsV1.0.nsf...

http://www.zps.si/ZPSstrani/zpsV1.0.nsf...

Sicer je to vse skupaj bolj namenjeno reklamacijam, ampak z malo domišljije boste že kaj napletli. Po zakonu mora prodajalec sam plačati sodnega izvedenca, ki vam dokaže nasprotno, če uveljavljate reklamacijo prej kot v pol leta.

Pa veselo vračanje izdelkov :)

LP

SodVina ::

Na tvojih linkih piše (v primeru napake...)
8 dnevni rok je rok za reklamacijo, in nima veze z dogovorom s prodajalcem. Stvar je uzakonjena.

Ampak to sploh ni stvar te debate.
Vedno znova se vrtijo stvari o dnevih vračila, o nakupu na daljavo, itd. Vedno znova poskušate vsi pokazati svoje znanje s tega področja (predlagam sticky zakon, da bo mir). Vedno znova odkrivate toplo vodo. In vedno znova greste v teh temah offtopic.

Vprašanje je bilo enostavno: Ali 8 dnevni reklamacijski rok steje samo delovne dni ali tudi navadne. Ni tukaj debata, kako sta se zmenila s trgovcem, ampak kako je po zakonu.

Pravzaprav bi se ta tema lahko z eno samo besedo (odgovorom tistega, ki je to našel v zakonu) zakljucila.

lp,
SodVina

Morfejus1 ::

Napačno. Tist, ki je odprl to temo nikjer ni napisal, da gre za reklamacijo, tako da si je bilo stvar mogoče razlagati tudi drugače.

Yossarian ::

Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

kampdany ::

Jaz imam nek podoben problem.
Včeraj sem v Italiji (Trstu) kupil svetilko za na kolo :) , ko sem danes napolnil baterije in sprobal, nekje izgublja kontak........v glavnem prekinja in ne sveti pravilno;(( .

Če jo danes nesem nazaj ali so mi jo oni dolžni zamenjat alji jih bom moral čakat da jo pošiljajo na servis....in to se bo vleklo. Mislim pa, da je bila zadnja in mi ne bo imel kaj zamenjak. Ali v tem primeru mi je dolžan vrniti denat. Se komu kaj sanja?

Hvala, Lp
dany

zee ::

ce znas italjansko, ti bodo skoraj gotovo zamenjali. dosti tezje bo, ce ne znas.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

kampdany ::

Znam italijansko samo se mi zdi da je bila zadnja in jo bo verjetno hotel poslat na servis. Tako da bom moral čakat en lep čas preden se bodo zmigali.
Zanima me če so mi dolžni vrnit denar če jo nimajo s čim zamenjat?

lp
dany

perci ::

Po naših predpisih, so. Žal pa v Italiji veljajo italijanski predpisi. Predstavljam pa si, da dosti drugače ne more biti. Gotovo imajo tudi oni jamčevanje za stvarne napake v zakonu ustrezajočemu našemu obligacijskemu zakoniku.

Good Guy ::

mene pa zanima ko pošiljam neko stvar v garancijo ali plača ppt trgovina al morm jst?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

AngelOfDeath ::

pokličeš v trgovino pa povprašaš po kateri pošti jo pošlješ da krijejo ppt stroške :)
edit: Slovnica

perci ::

rovtar, če pošiljaš v garancijo morajo oni krit stroške v zvezi s tem, če pa pošiljaš nazaj, ker ti nekaj, kar si kupil preko spleta, ni všeč, kriješ stroške sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Morfejus1 ::

Vse stroške v zvezi z garancijo mora krit trgovina. Prav tako ti mora povrnit škodo, ki si jo utrpel, ker stvari nisi mogel uporabljat ali pa ti za čas popravila zagotovit nadomestno stvar.

sniffo ::

ja, ja

samo prej se moraš pozanimat s kom ima trgovina pogodbo za poštne storitve. če boš poslal po svoji volji, ti bodo pošiljko zavrnili.

d0rK ::

Kaj pa ce zadevo kupis v Nemciji ali Avstriji, morda celo Ameriki? Kdo krije postnino?

sniffo ::

kontaktiraš jihm, pa ti povedo

Zheegec ::

Rovtar: Servis, ne trgovina, in da, morajo kriti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

grex ::

V Montrealu kupiš npr. zavese v WalMartu (mal podobnosti z recimo Bauhausom ima). Zavese imaš doma 5 dni, nakar ugotoviš, da pač zaradi zasnove le-teh ne boš mogel brez večje manipulacije inštalirat na okna.

Greš z zavesami v WalMart, poveš, kaj te teži. Vzamejo zavese, te vprašajo ali želiš dobropis ali denar na bančni račun. Gotovina je administrativno malo bolj zakomplicirana, ampak se tudi da. Na koncu se ti pa še opravičijo, ker njihov izdelek ni zadovoljil tvojih potreb. Vse traja cca. 5 min.

Če greš v istem mestu v kanadsko trgovino, teh ugodnosti ne boš imel.

In Kanadčanom še sedaj ni kapnilo, zakaj neki so ameriške trgovine toliko bolj uspešne in to v njihovem lastnem mestu.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Reklamacija blaga v roku 8. dneh (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9113750 (10926) miha555
»

Reklamacija diska maxtor 80GB in zajebancija s strani prodajalca

Oddelek: Pomoč in nasveti
364405 (13) SepoX
»

signal za nižjo tarifo

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
274291 (3789) SaXsIm
»

Vračilo blaga, kak je zdaj po zakonu?

Oddelek: Kaj kupiti
82469 (2144) steev
»

Garancija

Oddelek: Loža
231911 (1517) kuglvinkl

Več podobnih tem