» »

Reklamacija diska maxtor 80GB in zajebancija s strani prodajalca

Reklamacija diska maxtor 80GB in zajebancija s strani prodajalca

Dragi ::

Torej kot piše v naslovu se mi je okvaril maxtor 80GB.
Disk je bil že več kot 3x poslan k prodajalcu (pilcom d.o.o) in ker sem iz drugega mesta sem moral vsakič plačevati poštnino, ki je okoli 1,2k v vsako smer (okoli 7k skupno). Sprva sem disk poslal gor na "lepe oči", češ saj bodo pošteni in preverili za napako glede na moj opis. To se ni zgodilo, saj so mi disk vsakič vrnili nazaj , v drogo z razlogom da je v disku vse vredu in da naj naslednjič priložim slike kot dokaz. V tretje ko sem disk ponovno pošiljal v reklamacijo sem te tudi priložil v mailu:

Prilagam slike ki dokazujejo da je poslani disk okvarjen.

Na prvi sliki je razvidno da ACTIVE SMART (orodje za pregledovanje zdravja diska) zazna 1181,5 GB disk z nepravilno oznako.
Druga slika prikazuje da windows zazna disk kot atr6000 model.
Tretja slika prikazuje WINDOWS partition tool. Disk je bil ravnokar sformatiran, vseeno ga zazna kot 790,39 GB disk. V ozadju je razvidno tudi, da je "moj računalnik" zmrznil. To se mi je dogajalo zelo pogosto ko je bil okvarjeni disk priklopljen.






Ko sem po več kot enem tednu klical prodajalca kaj se dogaja z diskom sem sprva dobil odgovor da naj pokličem drugič, saj človek ki se mi je oglasil o disku ne ve nič in da mora povprašati svojega "kolega". Klical sem čez par dni, povedal zakaj se gre in prodajalec mi je rekel da je z diskom vse vredu. Ker sem poslal dokazne slike da disk ne deluje sem vztrajal na svojem in prodajalec je rekel da bo disk še enkrat preveril in me poklical nazaj. Čez nekaj ur sem dobil naslednji mail:

Pozdravljeni.


Disk smo dobili in ga tudi analizirali. Disk je bil sformatiran v RAW file system, s katerim windowsi ne znajo delovati, zato smo ga sformatirali v NTFS file system. Prilagam slike iz programa ACTIVE smart, device managerja in disk managerja s katerih je razvidno, da je s diskom vse v redu! Danes vam ga tudi pošljemo nazaj.

Lep pozdrav, Matej – Pilcom d.o.o.







Če izpustim to, da prodajalec ni bil niti toliko pošten da bi me poklical in mi to povedal in da so me nategovali toliko časa dokler disku ni potekla garancija, je to očiten nateg z njegove strani. Disk je bil preverjen v večih računalnikih na večih kablih, tako da je 100% kriv disk. Nimam pojma kako oni disk preverjajo da jim vsakič "dela", vendar imam tega zadosti.

Ker se z trgovino ne da zmeniti nič se obračam na slo-tech v upanju da mi bo nekdo, ki se spozna na te stvari pomagal. Od nekaterih ljudi sem dobil informacijo da naj se obrnim na zavod za varstvo potrošnikov, vendar naj bi oni pomagali samo svojim članom, kateri pa lahko postaneš z včlanjanjem in plačilom denarnega zneska...
  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

amigo_no1 ::

Zdaj ko si dobil "zdrav" disk nazaj, si ga priklopil in pogledal če je kaj bolje ?

poženi chkdsk /F /R K:

Tile 3rd party programi so bolj kot ne nezanesljivi
Kaj pravi Maxtor Powermax ?

link najdeš tukaj:
Diagnostična orodja in reševanje podatkov s trdih diskov

Dragi ::

Diska še nisem dobil nazaj. Omenjeni mail je bil prejet nekaj ur nazaj.
Scandisk ni nikoli našel slabih sektorjev (čeprav so bili podatki okvarjeni, recimo pri filmih pokvarjena slika, preskakovanje, pri glasbi cviljenje, pokanje, pri dokumentih tuji znaki...).

Brane2 ::

če pa scandisk ni našel zadev, je vprašanje, če je bilo res kaj narobe z diskom.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Dragi ::

Scandisk ni nikoli našel slabih sektorjev (čeprav so bili podatki okvarjeni, recimo pri filmih pokvarjena slika, preskakovanje, pri glasbi cviljenje, pokanje, pri dokumentih tuji znaki...).

dëych ::

Si probal na drugem računalniku disk? Drugačna plata? Drugi kabel?

Lp

Brane2 ::

Scandisk ni nikoli našel slabih sektorjev (čeprav so bili podatki okvarjeni, recimo pri filmih pokvarjena slika, preskakovanje, pri glasbi cviljenje, pokanje, pri dokumentih tuji znaki...).


že v redu, ampak če bi tu prišlo res do napake na disku, bi se disk uprl. Vsak sektor ima svojo CRC kodo, s pomočjo katere disk preverja izpravnost vsebine. Če CRC štima in se disk ne buni, potem je najbrž napaka drugje.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Dragi ::

Da, disk je bil sproban v treh drugih računalnikih, vsakič na drugem kablu.

zee ::

prijavi prodajalca.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Brane2 ::

Lej, če disk ne prijavlja napake, je s 97% verjetnostjo dober.

Probaj vpisat v vse sektorje ničle in poglej, če se bo uprl. Če stvar pride skozi, precej verjetno dela.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Dragi ::

Brane2, nisem spraševal ali je disk okvarjen ali ne, to sem že ugotovil. Sprašujem kaj naresti v primeru če ti prodajalec diska noče reklamirat. Zee, lahko poveš kaj več o tem?

Tomay ::

Nisi ugotovil, če nisi zagna powermax utilities. To kar po windowsih delaš ni test, ker nanj vplivajo že windowsi sami. Ko ti powermax vrne error kodo se lahko pritožiješ, prej ne, razen, če je disk preglasen. (BTW tudi to je lahko vzrok za reklamacijo).

Meni osebno se ne da ukvarjat z našimi trgovinami, tudi če imam račun in je disk še v garanciji. Preveri garancijo na spletni strani izdelovalca, izpolni RMA in pošlji zadevo (1800 SIT V EU) kar z navadno pošto. Prej kot v mesecu dni boš imel nov ali drug disk, ki bo deloval, če je tvoja reklamacija upravičena. Sicer sam še maxtorju nisem diskov nazaj pošiljal, sem pa WD (Nemčija) in Samsung (Nizozemska) in brez vsakih problemov sem dobil nov disk.

Sicer pa 80GB disk ni ravno neko premoženje, tako da pojdi kar po nov disk preden bodo stroški poštnine presegli vrednost le tega.

Drugače pa powermax + RMA.
Voodoo 4Ever

`ripper` ::

glede na to,d a mas use sorte scorruptane podatke, disk pa ne javlja nikakrsnih problemov z badsectorji, bi ti svetoval, da se ram stestiras, ker to se velikokrat pojavi kot diagnoza pri okvari rama ali pa plosce (mal poglej v kisto, kako je s kondenzatorji)

LP, Jakc
bibl bubl babl ble
tukej sicer napišeš, kaj maš v ohišju, sam mene je mal sram... :)

kixs ::

Octino imas ti probleme nekje drugje kot pa z diskom.

Pa tako kot je napisal ze en prej. Vedno se uporabi program za preverjanje diskov od proizvajalca diska! Maxtor == PowerMax! In ti tocno napise status s kodo napake, ce je napaka prisotna.

Zdej! Meni sicer tale firma deluje tako amatersko kot ti. Vsaj oni bi lahko pustili test s PowerMaxom in ti takoj javili rezultat.

Ja, vsi ostali programi niso resni za odkrivanje napak in so amaterski!

LP

amigo_no1 ::

Kaj je to RMA ?

AlienGT ::

Glede testiranja s programi so ti že drugi napisali, glede reklamacije pa morda le toliko. Datum garancije se ti podaljša za toliko dni, kot si imel izdelek na servisu, tako da ga imaš najbrž še vedno v garanciji, kljub temu da je morda "prvotno napisan" rok garancije datumsko formalno potekel.
Važno je da se dela, pa četudi škoda.

Jackal ::

Walking the way is something completely different than imagining the way.

SepoX ::

Ja, glede garancije naj te ne skrbi. Če si za isto napako (kar seveda si) uveljavljal garancijo, se ti šteje od dneva ko so ga prvič dobili. Takrat pa je še bil v garanciji.

Dragi ::

kixs97, `ripper` in drugi.... Svetujem vam da še enkrat preberete kaj se napisal. Disk JE okvarjen. Če hočete se lahko še tako mečete okoli teh in drugačnih programov. Če je disk preverjen na večih računalnikih, na večih kablih in še vseeno povzroča okvaro podatkov je z njim očitno nekaj precej narobe.

Ontopic! Sprašujem kaj storiti v tem primeru če te prodajalec zafrkava. Komu se pritožiti oz. ga prijaviti. Če bi v trgovini nasneli kakšrnekoli podatke na disk (priporočljivo kaki film, saj se najhitreje pozna), jih parkrat prekopirali po disku, ter jih poskušali prebrati bi se videlo da disk ne dela.

Za vse druge ki mi svetujete kako disk popravit, skenirat, karkoli pač že.. Ne sprašujem po tem, zato prosim ne zahajajte s teme.

Jackal... o tm rmaju sem si ravno danes ogledoval na maxtorjevi strani. Bom pogledal še tvoj link čim pridem domov.

Brane2 ::

Nihče te ne bi rad prikrajšal za dober disk. Samo prvim ti, da so mogoče tvoje metode pomankljive.

Nič ne rečem, mogoče je res napaka v disku. Samo preden bi bil 100% prepričan v to, bi ga le pregledal še z namenskim orodjem.

BTW: Praviš, da si disk preobal na več mašinah. Si ga na vsaki sformatiral in probal "iz nule" ali si preprosto odnesel v osnovi nespremenjen disk in samo premetaval fajle po njem ?

Na tvojem mestu ne bi sploh začel resne reklamacije, ne da bi prej naredil kak chkdisk ali ekvivalent in po možnosti uporabil še namenskega orodja, če je dosegljivo.

Pa ne zaradi prodajalca ampak zaradi časa in stroškov. Kot ugotavljaš, tudi poštnina nekaj stane.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kixs ::

Prvo kot prvo ti toplo priporocam, da si potegnes dol programcek iz Maxtorjeve strani.

Floppy verzija

CD verzija

Sledi navodilom in uporabi FULL SCAN. Celoten postopek ti ne bo unicil podatkov in lahko traja tudi uro ali vec.

Na koncu ti javi ali je vse OK ali pa kodo napake.

To kodo napake lahko in MORAS javit pri RMA postopku. Torej, ce ti slucajno javi OK. Verjetmi, da je disk dober!

LP

Jackal ::

TU se bom strinjal z Branetom.

Prva stvar, ko začne disk zafrkavat je specialen namenski program za pregled diska.
Drugače je tu vse preveč vplivnih faktorjev (predvsem morebiti kakšen pokvarjen datotečni sistem).
Šele diagnostični program proizvajalca ti lahko točno pove ali je kaj narobe z diskom ali ne (ja saj točno zato so ti programi tudi namenjeni).

Če program ne javi napake je potem priporočljivo naredit t.i. zero fill (oz nekateri to nepravilno imenujejo low level format). S tem čez cel disk zapišeš same 0. Tako na disku potem res ni nobenih sledi o kakšnem datotečnem sistemu itd in je na disku takšno stanje kot takrat ko pride iz tovarne.

Tu je direkt povezava do diagnostičnega porgrama za MAXTOR diske - PowerMax

Pa še citat iz njihove strani:
It is recommended to run PowerMax on all Maxtor SATA/ATA hard drives prior to warranty replacement.


Drugače pa nov 80GB disk stane dobrih 50€, če se še sploh dajo dobit tako veliki diski.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Dragi ::

Kolkokrat moram še rečt da je disk fuč?!

Na disku je bil v vsaki izmed kišt narejen low level disk format in v vsaki je začel zafrkavat slej kot prej.

Jackal, v čem za vraga je testirni program drugačen od recimo scandiska pa drugih namenskih programov? Scandisk pregleduje za slabimi sektorji, proizvajalčev program isto, le da ti podrobneje napiše napako. VSI programi uporabljajo iste ali zelo podobne algoritme za iskanje napak in v kolikor ti en ne najde nič je zelo verjetno da ti tudi drugi ne bo.

Samo tolk za info.. pred kakim letom mi je podobne težave delal wd 1200 120giga, kateri ob pregledu z PROIZVAJALČEVIM programom ni vrgel nobene napake. Nesel sem v trgovino, kjer je prodajalec dobil iste rezultate. Za foro je po disku nakopiral za več deset giga filmov. Glej no glej, prišel je do zaključka da je disk res fuč in v roku enega tedna sem dobil novega.


kixs97
Torej, ce ti slucajno javi OK. Verjetmi, da je disk dober!
Koliko siguren si v to? Bi si upal dati ta disk v svoj računalnik, nanj nasneti vse pomembne podatke in uničiti kakršne koli varnostne kopije? Ne? No potem pa mi ne soli pameti in odgovori v skladu z mojim vprašanjem.

Kar se tiče reklamacije... glede na to da sem že plačal več kot 7k za poštnino, da je matki šel nlb certifikat v 3pm (nakup novega je 4k)... bi rad sedaj vsaj dobil zamenjan DELUJOČ disk. V nasprotnem primeru sem stran vrgel več kot 20tisoč.

Sedaj res prosim da tisti, ki ne vejo odgovoriti na VPRAŠANJE IZ TEME, naj ne nabijajo offtopic postov.

kixs ::

Angel789:
Do zdaj je bil se vsak disk, pri katerem je proizvajalcev program javil napako, FUC in vsak, ki je javil OK, OK!

In recimo, da sem od oka testiral v nekaj letih cca 50 diskov (pa ne delam v rac. servisu).

Programi pa se razlikujejo tudi v drugih testih in ne samo "surface test". Probaj... za spremembo.

Kar se tvojega velicasnega vprasanja tice, je nazalost vse povezano s tvojo predpostavko, da je disk crknjen. Ce so na servisu ugotovili drugace, pac tu nimas kaj naredit. Seveda, bi bolj verjel drugim testom, kot pa ActiveSMART.

Ja, imas pa prav. Prevec denarja in zivcev si ze zapravil za disk vreden max 40€. In ja, brez backupov si sam enako kriv. Sam nimam na svojih diskih nic zivljensko pomembnega, pa ceprav je vec kot 1TB zasedenega. Vse kar bi zgubil, je neverjetno veliko casa, ki sem ga porabil, da sem vse moje podatke zbral. So mi pomembni, niso pa nenadomestljivi.

In se enkrat ti povem, dokler ne bos sel preko s proizvajalcevim testom, ti noben ne bo nic verjel! Po moznosti na enem zanesljivem racunalniku!

LP

McNato ::

Angel, bi lahko napisal kakšno napako javi PowerMax? Si sploh poizkusil testirat z njim?

MadMax ::

Do zdaj je bil se vsak disk, pri katerem je proizvajalcev program javil napako, FUC in vsak, ki je javil OK, OK!

No, tle se s prvim delom nikakor ne morem strinjat.

Za željne razlage, par vrstic:
V konzervi je bilo nekaj diskovja, od Samsunga 160/8/ATA, prek 3 Hitachijev 250/8/SATA in Maxtorja 250/16/ATA do Seagate 400/8/SATA.
Razen Seagate-a so v enem tednu pocrkali vsi diski.
Namenski programi proizvajalcev javljali nepopravljive okvare diska.
Reševanje podatkov je bila nočna mora...
Sem imel že screenshote in loge teh programov pripravljene za spremstvo v servis.
Ampak... 5 diskov crknit v 2 tednih?
Na-a, sem rekel, da te teorije ne kupim.
Sem pa zato kupil nov PSU, še enkrat s tistimi programi preformatiral diskovje in zdaj imam že eno leto mir. Diskovje pa dela 24/7. Trenutni uptime 7w 2d in nekaj drobiža. OS Polkna™.

Niso torej za vse težave z diski krivi diski.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kixs ::

MadMax:

seveda je predpogoj, da testiras na zanesljivem racunalniku!!

Ja, za napacno delovanje racunalnika pa je lahko krivo veliko faktorjev:

- napajalnik,
- prevelik overclock CPU-ja,
- prevelik overclock RAM-a,
- pokvarjen RAM,
- pokvarjen krmilnik za HDD,
- pokvarjeni kondenzatorji na maticni,
- pregrevanje dolocenih komponent in delov plate,

Osebno bi za 100% test diska, preveril vse zgoraj nastete zadeve.

On sicer pravi, da je disk testiral v vec racunalnikih. Potem veliko teh zadev odpade. Vendar vsekakor moras probat s proizvajalcevim programom., ker je ta predpogoj za RMA. V RMA obrazec moras vpisat kodo napake!

Poleg tega bi imel zadosten dokaz, da je z diskom nekaj narobe in bi potem tistega serviserja za jajca obesil!! Ne pa, da si disk posiljate kot ping-pong zog'co!!!

Ajd

MadMax ::

No, zanesljivem je odločilnega pomena.
Brez tega je vse skupaj nakladanje, tako kot scandisk&ostalo v primeru iz topica.
Vsekakor, brez rezultata proizvajalčevega programa nimaš kaj mijavkat, pa če ti je všeč ali ne.
V mojem primeru sem poleg izpisa podatkov uporabil tudi screen-caption-device v obliki fotoaparata.

Pa srečno v petelinjih bojih s prodajalcem in uspeh v RMA.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

suse80 ::

morda bi bilo dobro še probat disk sformatirat z Linux orodjem... nprimer ustvariti ext3 particijo in jo pol pregledati z e2fsck orodjem... meni je na dvomljivem disku vedno to pomagalo, da sem lociral Bad sektorje... rešil še vsak disk.
Obiščite stran o astronomiji ijn astrologiji http://www.mojevesolje.org

Jackal ::

Še to o poštnini... Ponavadi je tako, da servis poskrbi za stroške pošiljanja. Se pravi zapakiraš disk, pokličeš dostavno službo, poštnino pa plača servis. Vsaj tako sem bil obveščen nekaj časa nazaj, ko sem imel podoben ping-pong z eno drugo komponento. Je pa res, da če tega ne veš in ne vprašaš, ti verjetno oni tega tudi sami ne bodo povedali, saj je to potem njihov strošek.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Dragi ::

Jackal, disk sem v prvo poslal tako gor in ga niso hotli sprejet. Pošiljat sem moral ponovno na moje stroške in tudi vsakič za tem.

Testirano je bilo na zanesljivih računalnikih, noben od njih ni bil navit
amd2800+ tagan 480w...
amd 2600+ lctruepower 420w...
pentium2 noname 350w...

Vsakič drugi kabli.
Diska z maxblastom nisem testiral ker se mi to ni zdelo potrebno. Slike po mojem mnenju prikazujejo stanje povsem zadovoljivo. 99% sem prepričan da tudi v trgovini niso nobenkrat naredili testa z maxblastom.

Skratka, kot vidim tukaj ne bom dobil odgovora na vprašanje, zato se bom za pomoč obrnil drugam. Namesto da bi mi odgovorili kar sem vprašal čisto na začetku (na koga se obrniti) se neprestano spotikate ob to, kako disk preveriti za napakami, kaj bi lahko bilo narobe itd, kar pa mi ne pomaga popolnoma nič.
Jackal in nekateri, hvala ker se niste preveč oddaljili od teme in podali vsaj nekaj koristnih informacij.

V kolikor koga zanima glede pravic potrošnika, lahko obišče zvezo za varstvo potrošnikov.
"Lep pozdrav"

Duhec ::

Z low level formatom se jaz ne bi preveč hvalil saj lahko nevede povoziš tovarniške nastavitve parametrov diska.
A lahko še nekaj preveriš:
Inštaliraj si Active Smart (trial za 30 dni), klikni na Smart Information, izberi 0B-Recalibration Retries, nato na na desni strani pod View izberi View Smart Raw Data in nam sporoči število pod 0B-Recalibration Retries.
Me zanima cifra.
Razlaga za ID=0B :
This attribute indicates the number of times recalibration was requested (under the condition that the first attempt was unsuccessful). A decrease of this attribute value is a sign of problems in the hard disk mechanical subsystem.

shadeX ::

ok offtopic ma vseeno..če je komponenta v garanciji ti mora tisti ki ti je zrihtal disk( trgovina ) na svoje stroške plačevat poštnino!!!

SepoX ::

shadex- trgovina krije pošiljanje od njih na servis. Do trgovine ga moraš spravit kakor veš in znaš.

Angel478 - pa dej človek zresni se malo. Kle glumiš nekega bogega, nimaš pa niti jajc, da bi nafehtal matko za prevoz do trgovine in si prišparal vso to kolobocijo. Ti bi kr neki težil še z Zvezo potrošnikov in vsem, pa bi verjetno pomagala demonstracija presnemavanja filmov v tej štacuni. Če te že zanima kakšen postopek bi bilo, če bi od zveze zahteval posredovanje, ti ga pa gratis napišem:

1. Ti bi plačal članarino, jih kontaktiral in oni bi ti svetovali, da je treba najprej pridobit izvedensko mnenje s katerim(če je seveda tebi v prid) greš do tržnega inšpektorja.
2. Izvedensko mnenje košta 250EUR+, ki jih na začetku kriješ ti in če se izkaže, da je disk res fuč, ti mora trgovina povrniti stroške.
3. Najverjetneje bi se moral it na koncu tožarit s trgovino, kar pa dvomim da si želiš.

Tako, zdej pa dvajset filmov gor, v avto in v štacuno:D

kixs ::

Angel487:

Rekel bom samo tole:

nisi resen!

Kje ti je kdo svetoval, da uporabi Maxblast???

In ze prej sem ti napisal, da uporabi Powermax za testiranje diskov in ce ti bo javil napako, potem prodajalca obesis za jajca! Ce tega nisi naredil s tem programom, potem nimas kaj javkat! In ja! Vsi ostali programi shareware itd., so neresni! Ze prej sem ti napisal, ce bi hotel uveljavljat RMA, bi moral napisat v RMA zahtevek kodo napake, ki jo javi ravno ta program!

Zdej, a si res tako TRD!

Prok!eti amaterji! Napises mu, pa se vedno tuli! :\

PS:
Cisto prav ti je, ce bos se vec €€€ zapravil!

Dost mam :P

sniffo ::

2. Izvedensko mnenje košta 250EUR+, ki jih na začetku kriješ ti in če se izkaže, da je disk res fuč, ti mora trgovina povrniti stroške

Trgovina ti nič ne vrne. To ni sodišče. Moral bi jih tožit, pa še to je vprašljivo. Samo to, ker našemu Angelu se itak ne da nič dopovedat.

SepoX ::

No, sej sem na koncu napisal, da se bo moral it tožarit...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Del diska pokvarjen

Oddelek: Strojna oprema
353892 (2791) k4vz0024
»

Klikanje v disku in zmrzovanje

Oddelek: Strojna oprema
173292 (2321) e-marko
»

Prosim za pomoč pri trdem disku

Oddelek: Strojna oprema
101539 (1335) marnit
»

Tezave z diskom, nujna pomoc zazeljena!!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
7890 (853) OmegaM
»

Diski crkujejo kot za stavo

Oddelek: Pomoč in nasveti
191819 (1322) dexter

Več podobnih tem