» »

4-kolesnik

4-kolesnik

«
1
2

_ŽlEhN_ ::

jaz bi vprašav če lahko 4-kolesnik vozimo z B kategorijo neglede koliko ccm ima ali moramo delati izpit!!!:)

Nejc Pintar ::

Za 4-kolesnik ni posebnega izpita => B kategorija.
Samo za začetek na tvojem mestu ne bi kupoval kaj močnejšega. Zadeva se zelo hitro postavi na 2 kolesi.
Lahko je biti prvi, če si edini!

Looney ::

Misliš reči na bok in potem nate!
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."

baron21 ::

Živijo!

ATV do 50 ccm se vozi s kategorijo H, kar pa je več pa potrebuješ B kategorijo, Čeprav se vozilo registrira kot motorno kolo - štirikolesnik. V vsakem primeru pa je obvezna uporaba čelade.

Kar se vožnje tiče pa čimprej probat, ni slabo.

Srečno!
baron21

Looney ::

Pa previdno v ovinkih! Mogoče izgleda bolj stabilno kot motor, vendar ni!
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."

baron21 ::

Looney živijo!
Izgleda da poznaš zadeve, morda se pa kdaj srečava, jaz sicer posedujem enega 300 ccm ATV, pa se veselo prevažam z njim po vsakodnevnih opravkih pa še malo več.
Lep pozdrav!
baron21

Looney ::

Vem kolikor mi je fotr povedal o tem... take stvari namreč zelo dobro pozna...štirikolesnik je zelo dobro prevozno sredstvo do določenih hitrosti. Težava je v tem, da večina štirikolesnikov nima diferenciala na zadnjih kolesih, tako, da se enako hitro vrtita, zato pa tudi ne more speljevati ovinkov... enostavno zunanje kolo ne dohiteva notranjega in tako se prevrneš... če kupuješ štirikolesnik, se pozanimaj o tem... splača se!;) Je bilo že kar nekaj nesreč z njimi. En bedak je vozil z motorjem zraven enega štirikolesnika in meril hitrost, ker pač tisti štirikolesnik ni imel števca... končala sta oba v jarku...:\
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."

baron21 ::

Živijo!
Teoretično imaš morda prav (ali pa ata), vendar jaz imam z tem ATV že kar precej kilometrov in to po cesti, ker se po brezpotjih z njim ne vozim pa vem kako zadeve stojijo oz. se vozijo. Tudi to, da za začetek potrebuješ nekaj lažjega ne drži. Jaz sem začel z 300 ccm, 15 kw, pa še nekaj prijateljev podobno, pa je vse v redu. Poštimaj najvišjo točko našega telesa, ko se pelješ z ATV, pa je vse dobro.
Srečno!
Pa še www.atv.si kaj poglej!
baron21

Denis15 ::

Lp. Mene zanima kateri izpit potrebuješ za ta štirikolesnik: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=241...
za ta motor :D
xD

c00L3r ::

Nočem vam pokvarit veselja. Ampak tisti, ki kupujete 4-kolesnik, ste se že vozili z njim? Ga mislite uporabljat po vsakodnevnih opravkih ali večinoma za zabavo po gozdu, travniku, brezpotjih. Za te off-road zadeve so super in zelo zabavni. Za vožnjo po cesti, pa je 50 ali 125 ccm skuter boljša izbira. Zakaj? Je hitrejši in boljše pospešuje glede na moč/prostornino, je bolj okreten v mestu in lahko ga parkiraš kje hočeš. Dosti boljše se pelje skozi ovinke in je bolj stabilen.

Nočem vas odvrnit od nakupa :) Samo pravim, da je fajn prej probat zadevo. Iz izkušenj vam lahko povem da povprečen 125 ccm skuter v pospeških in končni hitrosti premaga povprečnega 250 ccm štirikolesnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

Denis15 ::

Nočem vam pokvarit veselja. Ampak tisti, ki kupujete 4-kolesnik, ste se že vozili z njim? Ga mislite uporabljat po vsakodnevnih opravkih ali večinoma za zabavo po gozdu, travniku, brezpotjih. Za te off-road zadeve so super in zelo zabavni. Za vožnjo po cesti, pa je 50 ali 125 ccm skuter boljša izbira. Zakaj? Je hitrejši in boljše pospešuje glede na moč/prostornino, je bolj okreten v mestu in lahko ga parkiraš kje hočeš. Dosti boljše se pelje skozi ovinke in je bolj stabilen.

Nočem vas odvrnit od nakupa :) Samo pravim, da je fajn prej probat zadevo. Iz izkušenj vam lahko povem da povprečen 125 ccm skuter v pospeških in končni hitrosti premaga povprečnega 250 ccm štirikolesnika.

vprašal sem za drugo. za izpit sem vprašal jebeš skuterja- že vsaka pička ga ma pa še avtomatski menjalnik če ne drugo si bom enduroja ali pa apriloio rs 125 vzel TOREJ IZPIT!!!
xD

SkIDiver ::

Looney ima povsem prav glede diferenciala.

Denis15 ::

Looney ima povsem prav glede diferenciala.

že res glede diferenciala je vse drugo. to je edini bed ko ga ma ta motor pa mogoče bi lhako bil kaj manjši. samo pa mi je včeš pa pri tem nemorem nič. kak je z izpiom?
xD

blblb ::

Pa avtomatik je... :>

lp, blblb

SkIDiver ::

Kot so rekli. Če je nad 50ccm B kategorija, drugače pa H.

DimmniBurek ::

Vzameš ATVja s 50KM, pa se ne boš zvrnu, ker bo šlo nonstop počez>:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

Denis15 ::

POL PA VSEENO APRILLIO RS LP
xD

jype ::

Denis15> vprašal sem za drugo. za izpit sem vprašal jebeš skuterja- že vsaka pička ga ma pa še avtomatski menjalnik če ne drugo si bom enduroja ali pa apriloio rs 125 vzel TOREJ IZPIT!!!

Če potrebuješ nekaj, česar nima vsaka pička, potem si kupi roza lasuljo - boš ceneje prišel skozi.

Pyr0Beast ::

Skuter nima menjalnika ima kvečjemu variomat. :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

borisk ::

Skuter nima menjalnika ima kvečjemu variomat. :)


ja kaj je pa variomat?
brezstopenjski menjalnik

c00L3r ::

borisk ima prav. CVT menjalnik

baron21 ::

Za vožnjo ATV v EU potrebuješ:

-do 50ccm - kategorija AM in starost min. 15let
-vse kar je nad 50 ccm - kategorija B1 in starost min.16let
- ali kategorija B in starost min. 18let

Pomembno!
Pri opravljanju izpita iz praktične vožnje je za vse kategorije (avto, skuter, atv...) treba upoštevati zakon št.147, odstavek 5, ki pravi:
citat:
Osebi, ki opravi praktični del vozniškega izpita na vozilu, katerega prestavno razmerje med motorjem in kolesi se spreminja z uporabo stopalke za plin ali zavore (vozila z avtomatskim menjalnikom), se to zapiše v izdano vozniško dovoljenje. Z vozniškim dovoljenjem s tako opombo sme imetnik voziti samo vozila z avtomatskim menjalnikom.

http://www.uradni-list.si/1/content?id=...

Za ostale (Hrvaška) države velja izpit enako kot EU, pod pogojem, si državljan EU voziš v EU registriran ATV. Če pa rentaš na hrvaškem registriran ATV, potrebuješ kategorijo A in min. 24 let.
baron21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: baron21 ()

c00L3r ::

Za ostale (Hrvaška) države velja izpit enako kot EU, pod pogojem, si državljan EU voziš v EU registriran ATV. Če pa rentaš na hrvaškem registriran ATV, potrebuješ kategorijo A in min. 24 let.


Torej če imam izpit za B (avto) in A (neomejeno za motor), si na hrvaškem ne morem rentat ATV-a dokler nisem star 24? Kako pa te imajo tam z motorji rešeno? Tudi nad 24. let?

Dr_M ::

Na hrvaskem lahko tujci vozijo pod takimi pogoji, kot veljajo v njihovi domaci drzavi.

Drugace pa imam Yamaho Raptor 350 ze skoraj 3 leta in okoli 10.000km za sabo.. :)
Voznja po dveh kolesih pa zgleda precej atraktivna, se bolj pa driftanje na kroziscih. >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

No pa se nekaj bi propomnil. Nekaj ljudi tukaj kar nekaj klobasa... (ane c00L3r >:D )

Difenrencial je pri 4 kolesniku neuporaben. Zakaj? Nikamor se nebi odpelju, sploh z malo mocnejsim ne.
Sportni imajo v 99.9% primerih togo vzmetenje, tako da diferencial avtomatsko odpade.
Po mojih izkusnjah je najboljsa resitev, da namestis zadaj cim bolj trde gume, tako da lahko ovinek oddriftas. Seveda ne smes pozabit na nagibanje.
ATV ni nevarna zadeva, ce znas uporabljat svoje telo (tudi mozgane). Folk ma popolnoma napacne predstave. Tako kot ko jih imeli nekateri o avtomobilih 100+ let nazaj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

jype ::

Dr_M> ATV ni nevarna zadeva, ce znas uporabljat svoje telo (tudi mozgane).

To je tko kot če bi reku, da prosto plezanje ni nevarna zadeva.

Seveda je nevarna, saj v tem je ves catch!

Dr_M ::

Sej je avto tudi pravtako nevaren. Oz se bolj, ker dosega precej visje hitrosti. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

c00L3r ::

Nekaj ljudi tukaj kar nekaj klobasa... (ane c00L3r >:D )

Na kaj bi se naj to nanašalo?

Dr_M ::

Ga mislite uporabljat po vsakodnevnih opravkih ali večinoma za zabavo po gozdu, travniku, brezpotjih. Za te off-road zadeve so super in zelo zabavni. Za vožnjo po cesti, pa je 50 ali 125 ccm skuter boljša izbira. Zakaj? Je hitrejši in boljše pospešuje glede na moč/prostornino, je bolj okreten v mestu in lahko ga parkiraš kje hočeš. Dosti boljše se pelje skozi ovinke in je bolj stabilen.


Na tole.

Sicer pa nevem kako lahko skuterja in 4 kolesnika primerjas. Ze po ceni nekako ne gre skupaj. En soliden atv je bistveno drazji.
Ti pa prakticno noben motor ne nudi toliko uzitkov, kot atv :)

Razen ce rad poziras z 1000ccm z natikaci na nogah in s soncnimi ocali na faci. >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

T0RN4D0 ::

Ja dobr, za po lublani je jasno da nimaš kej z atvjem praskat. Tko kot s skuterjem nimaš kej praskat po hosti :) Največji užitki pa kakor za koga. Men se 2 kolesci bolj dopadejo, pa naj gre za kros varjante, al pa cestne. ATV so relativno počasni in ne toliko okretni. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Dr_M ::

Sej to je dobro, da so ATVji pocasni. 100km/h se je ze zelo tezko peljat, ker je upor ze kar velik. Imas pa tudi primerke, ki gredo krepko cez 200km/h, ampak jaz to nebi...
Neokretni pa niti niso. Oz bistveno manj, kot motorji. Jest se npr s svojim lahko na mestu obrnem (odvisno od podlage oz ne morem se samo na novem asfaltu), pa niti ni tako zelo mocen.
Tudi za po mestu so odlicni, ampak se na zalost avtomobilisti na vsak nacin trudijo, da te zbijejo. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

c00L3r ::

Primerjal sem jih kot prevozna sredstva za vsakdanjo uporabo. Konec koncev je stvar posameznika, da oboje preizkusi in vidi kaj mu je bolj všeč. Trdim, da so pri ATV pospeški na cesti slabši, kot na enako močnih 2 kolesnikih. Če se tukaj ne strinjaš, pa vzami po 350ccm motor pa 350ccm ATV, pa se pelji par krogov po asfaltu. Pa kot sam omenjaš so dražji. Praviš da imaš Yamaho in ti verjamem da si zadovoljen. Ker tisti kitjaski produkti za 1500€ se ne morejo primerjat s tvojim.

Ti pa prakticno noben motor ne nudi toliko uzitkov, kot atv

S to izjavo pa se ne nikakor ne morem strinjat. ATV ti da zelo veliko užitkov na offroad-u. In tukaj res ni boljšega :D Na cesti pa preprosto nima prednosti, razen večje nosilnosti. Če misliš, da ima pa jih naštej.

Dr_M ::

Jaz se vozim pretezno po cesti, imam tudi cestne gume gor. Skozi ovinke se da zelo lepo peljat, vsaj tako hitro, kot z zelo dobrim motorjem, ne pa z nekim skuterjem.
Ce je cesta mokra, toliko bolje. Pravzaprav ne glede na podlago, se lahko peljes kakor ti srce pozeli (ok razen po snegu ne).

In ne, z Yamaho nisem zadovoljen. To je sekret, primerljiv s kitajci.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

T0RN4D0 ::

Skozi ovinke se da zelo lepo peljat, vsaj tako hitro, kot z zelo dobrim motorjem, ne pa z nekim skuterjem.

To po ravnem ne gre tolk kot grejo dobri motorji skoz ovinke :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Dr_M ::

To ti mislis. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

c00L3r ::

Skozi ovinke se da zelo lepo peljat, vsaj tako hitro, kot z zelo dobrim motorjem, ne pa z nekim skuterjem.

Da vidim kaj ti trdiš... Z ATV-em se da tako hitro peljati skozi ovinke, kot s primerljivim 350ccm supermoto motorjem?

Prav tako trdiš, da kljub večji teži boljše pospešuje?

Dam ti prav, da zaradi boljšega oprijema bolj "cukne" z mesta, to pa je tudi vse.

Trenutno sem zaradi finančnih omejitev (študent pa to) brez dvokolesnika. Avto je je imel prednost pri nakupu. Se pa rade volje dobim s tabo drugo sezono, ki si bom omislim supermoto motor. Pa lahko preverima pospeške, vožnjo skozi ovinke in grema na kak pir 8-)

Dr_M ::

Ves kok se supermoto dobro drzi ceste skozi ovinke? Toliko, da je skoraj ubil mojega znanca in njegovo zeno na ATVju. Jasno?
Moj 350ccm ima 27 konjev 180KG. Koliko pa supermoto?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

DimmniBurek ::

Imam 2 supermota in sem vozil ATVja.
Dam pač vse v korist supermotu, tako užitek kot pospeške(56KM, 100kg+pilot) kot končno kot vožnja skozi ovinke
There Is No Stronger Drug Than Reality

Dr_M ::

Mi je jasno, da so motoristi na ATVju posrani kot dojencki. :)
Nekateri imajo jajca, da to priznajo, ostali pravijo, da je motor boljsi. :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bluefish ::

še najbolj hecno je videti te reči naokoli po LJ. Naokoli se podijo kot po dirkališču, imajo odstranjene dušilce, da stvar prdi kot zmešana, poleg vsega pa s tistim nagibanjem delajo dodatno zmedo.
Skratka, čisto kul za offroad, za mestno vožnjo pa skrajno neprimerno.

Dr_M ::

Ja to je res, nekateri se s tem vozijo kot z motorjem, kar je povsem neprimerno.
Jaz se vedno peljem, kot da sem z avtom. Nikol ne prehitevam med avtomobili, pred semaforjem pocakam v vrsti itn...
Ropota precej, ampak ga se vedno preglasi vsak motor (seveda imajo tudi motoristi odprte dusilce) :)
Ubistvu se je najlepse vozit po makedamu in po kasnih vaskih cestah.
Po gozdovih in travnikih se je pa tako ali tako prepovedano vozit. MX je pa brezvezen in skrajno dolgocasen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

RookY ::

Dr_M: ATV bolj okreten kot motor???? WTF
ne klobasaj neumnosti no. Enkrat se pelji še s kakim motorjem.

Jest svoj motor komot obrnem na mestu kjerkoli, se peljem čez vsak gozd(ATV preširok), pridem čez vsake štenge(ATV spet dostikrat preširok), 100% klanc(gozd,korenine),peljem mimo gužve v križišču vmes pobegnem kakemu policaju(no tole dvoje redko prakticiram), po zadnjem po prednjem kolesu, če bi znal bi še kak Bubba wheep al pa scrub naredu:D
Skor bi lohka rekel, da imam tud jest ATV(all terrain vehicle):))
ATV in motorji imajo pač svoj krog ljubiteljev in vsak uživa v svojem in prav je tako.
Men ATV sploh ni všeč in nisem na njem nč posran, tko kot nisem na nobenem drugem vozilu. Edina stvar pr ATV, ki mi je všeč mi je driftanje skozi ovinek, oz. vožnja počez skozi ovinek na offroad progi.
MX in enduro pa je mogoče brezvezen samo tebi.

BTW, skuterji lahko kar dobro čez ovinke peljejo.
Juhu juhu spet bom bruhu

baron21 ::

Ves kok se supermoto dobro drzi ceste skozi ovinke? Toliko, da je skoraj ubil mojega znanca in njegovo zeno na ATVju. Jasno?
Moj 350ccm ima 27 konjev 180KG. Koliko pa supermoto?


Ja kar dobro ste se razpisali. Celo tako, da se lahko prepoznam v citatu.
Atv je čisto v redu zadeva. Glede diferenciala je že nekaj postov nazaj bilo povedano vse o njem. Atv ga ne potrebuje, obstaja sicer nekaj izjem, vendar imajo vsi omogočene zapore z visco sklopkami.
Primerjava z skuterji - brez veze, ker so narejeni za različne namene.
Še pojasnilo glede izpita na Hrvaškem za voznike iz EU: atv se vozi B kategorijo, če je registriran v EU. Če je registriran na Hrvaškem pa potrebuješ A! Preverjeno!
baron21

Denis15 ::

Skozi ovinke se da zelo lepo peljat, vsaj tako hitro, kot z zelo dobrim motorjem, ne pa z nekim skuterjem.

To po ravnem ne gre tolk kot grejo dobri motorji skoz ovinke :)

tako sam se lastim aprilie rs 70 ccm ( homolugacija na 50ccm )( spredelana )auspuh gianelli športni filter ter nova barva pa je končna hitrost 117KM/H po ravnem. Zdaj ju3 grem da sprobam kako je z štirikolesnikom pa bom še mogoče enega takega nabavo
xD

DimmniBurek ::

Nova barva doda en konj.:\

Kake primerjave daješ ti? Če pride kdo hitreje s ATV kot z recimo primerjlivim SM motorjem, mu dam za pivo.
There Is No Stronger Drug Than Reality

Denis15 ::

Nova barva doda en konj.:\

Kake primerjave daješ ti? Če pride kdo hitreje s ATV kot z recimo primerjlivim SM motorjem, mu dam za pivo.

Pa dobro no barva. Ma meni je glavno da leti :D
xD

IgorM ::

ATV je super za furo al pa 2, žal ima eno napako 2 kolesi preveč, sploh za vožnjo po opavkih v mesto itd.
Drugače pa želim dober nakup in veliko uživaških km :)

koyotee ::

Dimniburek, a te staretova ni naučila, ta suhi škafec pušča?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

DimmniBurek ::

@koyotee :D Očitno ni:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

eales ::

Mene pa zanima kako so registrirani 4-kolesniki. A jih lahko registreraš kot avto ali kot motor?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ATV bashan

Oddelek: Loža
337407 (1943) Domen12
»

Izpit pri 16

Oddelek: Na cesti
81660 (1301) Kokosvilek
»

ATV/Quad

Oddelek: Loža
226889 (3205) Dr_M
»

Homologacija motorja

Oddelek: Na cesti
195520 (5065) theBill
»

Nakup motorja (cross)...???

Oddelek: Loža
229643 (9105) ;-)

Več podobnih tem