» »

radarji na AC

radarji na AC

«
1
2

dobnik ::

LP

zanima me kje so postavljeni tisti radaji na avtocesti ko te slikajo in poslejo poloznico domov :) so se zmer pr tistih 2eh tunelih al so kej prestavel?

St@jler ::

Če misliš pri tunelih - Golovec? Da. So pa tudi tiste kamere od DARSA, katere policisti uporabijo, če si bil zeloo zeloo poreden :)) Glede legitimnosti takega nadzora je pa mislim da že bila tema.

Microsoft ::

Pa pred najdaljsim tunelom pod Trojanami. Sicer je pa tako, da ce se dva vzporedno peljeta, ne dajo kazni. Jst sem se nazadnje cez Golovc peljal ene 120, pa ni nic kazni.



by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

dobnik ::

ja kdaj pa to polcaji pol uporabljajo? kamere majo samo takrat ko so pac oni v "akciji" in ustavlajo al tud ce jih ni pa jim potem kej javi na centralo da je kdo krsil?

zanima me pa bol na relaciji trebnje - koper

Azrael ::

Članek: Video nadzor na slovenskih avtocestah

Zašijejo te lahko kadarkoli in to povsod, kjer so table z opozorili o video nadzoru, če počneš neumnosti in ali kršiš zakon.

IMHO se ob stanju naših AC, dirkanje ni pametna odločitev, tudi če zanermariš policaje. Pač, da ne bo kakšen tak oglas:

Prodam mesec star BMW po delih. Ogled med Hočami in Arjo vasjo....:D
Nekoč je bil Slo-tech.

5er--> ::

@St@jler: Saj, če si zeloo zeloo poreden je tudi v redu. Kamere ne uspejo dobit tablice zaradi premajhnega framerate-a>:D.

dobnik ::

kaj to pol pomen ... da npr. sm se pelu v nekem odseku od ljubljane do kopra pelu 220km/h in da so me kamere posnele, dobim poloznico? ker v temu clanku, ki ga je dal azrael, pise da naj nebi smel posredovat osebne podatke (reg. tablica) policiji, v primeru da ni oznake o video nadzoru na cestninski postaji.

pa se to me zanima. ce prekoracis hitrost 130 na avtocesti, posljejo poloznico vsakemu smtrniku ali samo tistim, policiji sumljivim.

mogoc se mal smesn slis sam me zanima :)

Azrael ::

Opozorilo o video nadzoru velja:

a.) če si šel čez cestninsko postajo (tam so vedno ta opozorila)
b.) na zaprtem delu od Lj Log do postaje Videž (glej točka a).
c.) če je opozorilo na uvozu na AC, kot je sedaj na Gorenjskem.

Polovijo verjetno ne vse, najbolj radi tiste najhitrejše. Se najbolj splača in mogoče bo dirkač še srečen, ko bo imel uradno potrdilo in bo dokazoval, koliko mu potegne avto, ki ga prodaja, ker je ostal brez ispita.
Nekoč je bil Slo-tech.

dobnik ::

pol sm ga ufu*al ko sm se pelu okol 2eh ponoč na zlo dolgi ravnini proti kopru 210km/h? najhitrejsi glih nism biu, me je prehitel ene par avtomobilckov :)

;-) ::

fotr je na avtocesti slov.bistrca-maribor dobo 240km/h not.

edit: ps.: itak tile naši policajči so same zgbe.

stric ma ford excursion al kaj je to tale tavelik...predelan pa to, ga je ustavla policija (smo se pelal kakih 60 preveč po mestu)pride do njega, stari (da očala z nosa) pogleda policaja reče po italijansko če vejo koga so ustavli...ga policaj vpraša kaj govori, jih vpraša po nemško...policaj vošči lep dan pa gremo naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

BigWhale ::

Upam, da imas pamet po materi... ;>

Pa kaj se bojite kamer in nadzora? Saj nimate nic za skrit, tudi tega ne kako hitro se vozite po cestah! Mar ne?

Microsoft ::

Ce bi bile omejitve realno postavljene, pol res ne.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

balocom ::

Ta je dobra>:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

misso ::

c.) če je opozorilo na uvozu na AC, kot je sedaj na Gorenjskem.


tudi na dolenjske so postavili te table.

mzidy ::

Tak je prav, da take mal stisnejo:) Ker kaj je na naših cestah tak ni ničemer podobn;(( Glejte švaba, bo mel A Q7 3.0TDI pa če bo omejitev 30km/h, se bo pač pelu 30km/h8-) Pr nam se pa tak vid, ko dobi narod izpit hiter eno trugo na kolesih kupit( ala Bmw star ko zemla s kako 2.0i ali več mašino...) pa mislijo, ko dajo na Clio-ta l.98 pol tone plastike gor pa šipe odpre, da je taglavn v mestu:O
Jah, veliko je takih...

Pyr0Beast ::

veliko ?
Preveč !

Freekn nabzi.
Odzadej spojler, nakako čudno preštrihano, in pa seveda dobr avspuh, da 'ropota' po celem mestu. Hoče folk nekaj bit z 2i kripco. Prot dizlu nimajo za burek, dejansko. :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

klemen22 ::

Prot dizlu nimajo za burek, dejansko.

Odvisno ker bencinc in ger dizel. Seveda je prednost tudi v tem da z dizlom dobiš v enem avtu tudi traktor0:)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Pyr0Beast ::

in ogromno navora >:D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fizikalko ::

Pa ti veš, kaj je sploh navor in zakaj ti koristi? Just asking, ker je ful nekega bluza o navoru sem in tja, pa naj en junak že pove, kaj mu navor koristi... Da te vidmo. ;)

klemen22 ::

Konkretno to, da ti ni treba menjat dostkrat IN da z velikim navorom na izi pospešuješ v klanec.8-)
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

Fizikalko ::

Prvo je res, drugo pa tko-tko. Kaj pa je na izi? Za hitrost, v klanec ali brez njega, so pomembni le konji... Navor ti pomaga samo in zgolj, če želiš v ta klanec z višjo prestavo kot pri bencinarju. Sicer pa: če maš 2 avta z isto konji, en bencinar, en dizl, kdo bo šel hitreje v klanec? Če jima ne omejiš prestavljanja, bi pri istem izkoristku in podobnih nastavitvah prestavnih razmerij šla zelo enako.

Je pa navor res ležerna zadevca, to pa.

Fizikalko ::

Čeprav po drugi strani majo pa turbo dizli itak turbo luknjo pri nizkih obratih, tko da ti to požre dosti veselja nad navorom.

Pyr0Beast ::

Tdi je podn


Navaden dizl je taprava stvar. :)
To o navoru.

navaden dizel vs bencinar.

40° klanec (ja je to že kr velik)
Pri bencinarju boš moral menjati v prvo, če ne v ler (da ti mašina ne crkne)
Pri dizlu greš lepo gor z 2. Posebno z nizkimi obrati. :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::

Kje za vraga je na dolenski AC kaka tabla o videonadzoru? Poleg tega pa ti s kamero kolkr sem seznanjen ne morejo dokazat, da so vozil prehitro.

OwcA ::

Izmeriš razdaljo med zaporednimi slikicami in je. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

misso ::

ocepi bič, iva.gorica, v.g., grosuple, videl tudi na lj obvoznici, pa še kje drugje ker se nisem vozil

denabiker ::

V letu 2024 je radar na avtocesti med Slovenskimi Konjicami in Dramljami oglobil največ prehitrih voznikov v državi.

Po podatkih policije je kar tretjina vseh glob za prehitro vožnjo izvirala iz tega ravninskega klanca navzdol, kjer vozniki pogosto spregledajo omejitev hitrosti. Zabeleženih je bilo 161 prekoračitev hitrosti nad 160 km/h, za kar so vozniki prejeli globe v višini 1200 evrov na prekršek. Skupno so kršitelji na tem odseku prejeli globe v nominalni višini 456.050 evrov


Drameljski radar je res svinjsko postavljen, tako težko se je tam peljat po omejitvah, še padec je...Koga ku*ca sploh ogrožaš????

feryz ::

Verjetno je tudi edini delujoči na AC.
Zato je največ izplena.

starfotr ::

denabiker je izjavil:

V letu 2024 je radar na avtocesti med Slovenskimi Konjicami in Dramljami oglobil največ prehitrih voznikov v državi.

Po podatkih policije je kar tretjina vseh glob za prehitro vožnjo izvirala iz tega ravninskega klanca navzdol, kjer vozniki pogosto spregledajo omejitev hitrosti. Zabeleženih je bilo 161 prekoračitev hitrosti nad 160 km/h, za kar so vozniki prejeli globe v višini 1200 evrov na prekršek. Skupno so kršitelji na tem odseku prejeli globe v nominalni višini 456.050 evrov


Drameljski radar je res svinjsko postavljen, tako težko se je tam peljat po omejitvah, še padec je...Koga ku*ca sploh ogrožaš????


Zakaj bi bil svinjsko postavljen? Če ne moreš prej spustit gasa in prestavit v nižjo prestavo, potem nisi za na cesto. Pogrešam tahografe v avtih.

denabiker ::

Zakaj? Zato, ker že končaš s tuneli in viadukti, pa bi po zadnjem tunelu se lahko peljal komot z višjo hitrostjo, oni tam namestijo na koncu radar. Zakaj ga ne pa dajo med tuneli, tam kjer je kao nevarno. Aja, ne bi toliko kasirali, ker se vozniki počasneje vozijo.

kixs ::

starfotr je izjavil:

denabiker je izjavil:

...


Zakaj bi bil svinjsko postavljen? Če ne moreš prej spustit gasa in prestavit v nižjo prestavo, potem nisi za na cesto. Pogrešam tahografe v avtih.


Zakaj bi menjal v nizjo prestavo?

starfotr ::

Če ne zmoreš vozit počasneje v višji prestavi, potem prestaviš v nižjo in ti obrati ne dovoljo višje hitrosti. Razen, če si neumnen.

predi ::

starfotr ::

Nasprotniki radarjev (večinoma divjaki na cesti): "Radarji naj bodo tam, kjer so nesreče."
Postavijo radarje tam, kjer so nesreče.

Nasprotniki radarjev: "Zakaj so radarji tam, saj bi lahko vozili hitreje."

To je dejstvo, da proti nasprotnikom ne moreš zmagat in je samo povod in zagon, da je treba radarjev namestit še več in še bolj poostreno merit. Stacionarno in mobilno. Ter hkrati še znižat trenutno veljavne omejitve hitrosti.

c23po ::

denabiker je izjavil:

Zakaj? Zato, ker že končaš s tuneli in viadukti, pa bi po zadnjem tunelu se lahko peljal komot z višjo hitrostjo, oni tam namestijo na koncu radar. Zakaj ga ne pa dajo med tuneli, tam kjer je kao nevarno. Aja, ne bi toliko kasirali, ker se vozniki počasneje vozijo.

Bi, lahko bi komot peljal hitreje. Menda zato, ker si nadpovprečno dober voznik in bi to res lahko počel. Vedar bi, kot nadpovprečno dober voznik, moral vedeti, da je ta del AC narejen brez odstavnega pasu z netipičnim padcem, kar zna biti težava za tovorna vozila, ki se v primeru okvare ne morejo ustaviti na odstavnem pasu, ki ga ni. Po istem odseku vozimo tudi podpovprečno dobri vozniki, ki pričakujemo varnost in vemo, da je na AC, kjer ni odstavnega pasu, hitrost preventivno znižana. Zato so svinjsko nastavili radar in svinjsko pravočasno tudi postavili opozorilo za svinjsko nastavljeni radar. Ko boš, kot nadpovprečno usposobljeni voznik obvladal vse te informacije, povrh pa še tiste, ki jih jaz podpovprečni ne, ti bo jasno zakaj se svet vrti od zahoda proti vzhodu.
Računalniki nimajo spominov.

kixs ::

starfotr je izjavil:

Če ne zmoreš vozit počasneje v višji prestavi, potem prestaviš v nižjo in ti obrati ne dovoljo višje hitrosti. Razen, če si neumnen.


Omejitev je 100km/h. Prides pa iz tunela. Kdaj bi zdaj ti zaviral in prestavljal dol? Potem, ko si ze par kilometrov vozil ~100km/h?

Kaksne imate eni, da se vprasas ali sploh imas izpit?!

c23po ::

Stafotr je nižjo predstavo uporabil kot prispodobo za umirjeno vožnjo.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

kixs je izjavil:

starfotr je izjavil:

Če ne zmoreš vozit počasneje v višji prestavi, potem prestaviš v nižjo in ti obrati ne dovoljo višje hitrosti. Razen, če si neumnen.
Omejitev je 100km/h. Prides pa iz tunela. Kdaj bi zdaj ti zaviral in prestavljal dol? Potem, ko si ze par kilometrov vozil ~100km/h
Pri radarju, kot vsak pravi kreten. To, da se na tem odseku "par kilometrov prej" vozi ~100, so pravljice za lahko noč. Pa ne zaradi trenutnih del.

starfotr ::

kixs je izjavil:

starfotr je izjavil:

Če ne zmoreš vozit počasneje v višji prestavi, potem prestaviš v nižjo in ti obrati ne dovoljo višje hitrosti. Razen, če si neumnen.


Omejitev je 100km/h. Prides pa iz tunela. Kdaj bi zdaj ti zaviral in prestavljal dol? Potem, ko si ze par kilometrov vozil ~100km/h?

Kaksne imate eni, da se vprasas ali sploh imas izpit?!


Btw, v tunelu tudi velja omejitev, lahko je 80, lahko je 100, ne vem koliko je tam. Potem prideš ven iz tunela in je klanec navzdol. Kaj boš naredil v tem primeru? Dal še več gasa? Ne, pravilen pristop je, dodaš avto v nižjo prestavo in lepo voziš naprej, kolikor je omejitev in kolikor dopuščajo aktualne razmere in situacije na cesti. Odsek je 2 pasoven, brez odstavnega pasa, ima betonske ograje na obeh straneh. Več kot očitno je, da mora biti hitrost znižana glede na ostalo avtocestno omrežje.

Če bi poslušal na CPP, bi vedel da moraš po klancu navzdol vozit v isti ali nižji prestavi kot v klanec.
Ampak verjamem, da tega nisi sposoben. Na mojo veliko žalost nisi edini. Če te to kaj tolaži.

paradajzos ::

Čez tunele in viadukte se pelješ 120-130, nato pa na izhodu stopiš z gasa in kaj kmalu si na 100 (ker je navzdol, pač še malo zabremzaš). Ko prideš mimo radarja pa piči 150 dalje.

PS: Dal v "nižjo prestavo"? A smo leta 1985?

Pa v kateri "nižji prestavi" voziš 100 km/h?

Zgodovina sprememb…

telexdell ::

starfotr je izjavil:

Če ne zmoreš vozit počasneje v višji prestavi, potem prestaviš v nižjo in ti obrati ne dovoljo višje hitrosti. Razen, če si neumnen.

In kako naj dam jaz v nižjo prestavo, če pa ima avto le en okrogel gumb s katerim izbereš vožnjo naprej ali vožnjo nazaj ali nevtralno? A ja, pa še P (parking) je izbira, če pritisnem en drugi gumb>:D

Moderni avti imajo tempomate in imajo prepoznavo znakov. In če si prebutast, da bi bil zmožen sam prilagoditi hitrost pač nastaviš, da ti tempomat vozi s hitrostjo kot jo kažejo prometni znaki.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

MadMax ::

telexdell je izjavil:

... ti tempomat vozi s hitrostjo kot jo kažejo prometni znaki.

Pri nas neuporabno.
Redki so avti, ki znajo razveljaviti omejitev izza križišča, npr.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

starfotr ::

Pri ročnih menjalnikih je tako, da poslušaš mašino in obrate. Načeloma je 2. prestava za 30 km/h, 3. za 50 km/h, ....100 km/h 5. prestava ... 110-120 in več je 6. prestava. Odvisno od avta, motorja in menjalnika.

Če ste butli, potem gledate in upoštevate indikator, ki je mimogrede povsem zgrešen. Če niste butli, potem poslušate motor in obrate in vidite kje se počuti dobro.

c23po ::

MadMax je izjavil:

telexdell je izjavil:

... ti tempomat vozi s hitrostjo kot jo kažejo prometni znaki.

Pri nas neuporabno.
Redki so avti, ki znajo razveljaviti omejitev izza križišča, npr.

Pač, prisiliš napravo, da te uboga in vozi po predpisih. Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Računalniki nimajo spominov.

paradajzos ::

starfotr je izjavil:

Pri ročnih menjalnikih je tako, da poslušaš mašino in obrate. Načeloma je 2. prestava za 30 km/h, 3. za 50 km/h, ....100 km/h 5. prestava ... 110-120 in več je 6. prestava. Odvisno od avta, motorja in menjalnika.

Če ste butli, potem gledate in upoštevate indikator, ki je mimogrede povsem zgrešen. Če niste butli, potem poslušate motor in obrate in vidite kje se počuti dobro.

Sorry, če si butelj, potem na ravni avtocesti z ročnim menjalnikom daš iz šeste v peto prestavo, da se pelješ 100 km/h.
OMFG! Kje se najdete?!

c23po je izjavil:

MadMax je izjavil:

telexdell je izjavil:

... ti tempomat vozi s hitrostjo kot jo kažejo prometni znaki.

Pri nas neuporabno.
Redki so avti, ki znajo razveljaviti omejitev izza križišča, npr.

Pač, prisiliš napravo, da te uboga in vozi po predpisih. Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Moderni pametni radarski tempomati so izredno butasti. Najboljši so tisti, ki so bili še brez pameti - nastaviš hitrost in potem je to maksimalna hitrost, če kdo pred tabo pelje počasneje, sam upočasni in prilagaja.
“Pametni” tempomati pa so popolno sranje - narobe prepoznavajo omejitve in ti sami avtomatsko zmanjšajo ali povečujejo hitrost glede na to, kaj “prepoznajo”, kar je lahko precej zoprno do nevarno.
Itak o razveljavitvi s križiščem nimajo pojma itd.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Ne vem, ali ima smisla ponavljati se. Pač, prisiliš napravo.
Menda ne bomo sedaj opravičevali prehitre vožnje z glupo napravo?
Računalniki nimajo spominov.

telexdell ::

paradajzos je izjavil:


“Pametni” tempomati pa so popolno sranje - narobe prepoznavajo omejitve in ti sami avtomatsko zmanjšajo ali povečujejo hitrost glede na to, kaj “prepoznajo”, kar je lahko precej zoprno do nevarno.
Itak o razveljavitvi s križiščem nimajo pojma itd.

Sam še nisem opazil, da bi mi omejitev na zaslonu pisala višje od dejanske dovoljene hitrosti. Je pa res večkrat prikazana nižja. Ker pa na AC običajno ni takih križišč, do katerih bi veljale omejitve, od njih naprej pa ne več in ker so omejitve razmeroma redke je pametni tempomat z zaznavo prometnih znakov boljša izbira od samostojne vožnje nekoga, kateri sam ne ve kako bi vozil po omejitvah. Pa- če vozi počasneje od omejitev ne bo fasal kazni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

delavec44 ::

Moj "pametni" tempomat včasih zazna znak 40 iz izvoza (jaz pa nisem na izvozu). Domnevam, da avtomatsko zaviranje iz 130 na 40 za brez veze ni ravno varno.

velikBrokoli ::

Dovolj je aktivni tempomat, imam tudi "pametnega", ki zaznava znake, pa mi gre bolj na živce, kot pa kaj drugega...

Na AC naštimaš na 135km/h, on ti sam bremza in pospešuje, ter hkrati drži varnostno razdaljo, česar 90% voznikov pri nas ne zna početi. Če bi vsi s tempomati po omejitvah vozili, bi bilo najbrž 5x manj zastojev.

starfotr ::

paradajzos je izjavil:

starfotr je izjavil:

Pri ročnih menjalnikih je tako, da poslušaš mašino in obrate. Načeloma je 2. prestava za 30 km/h, 3. za 50 km/h, ....100 km/h 5. prestava ... 110-120 in več je 6. prestava. Odvisno od avta, motorja in menjalnika.

Če ste butli, potem gledate in upoštevate indikator, ki je mimogrede povsem zgrešen. Če niste butli, potem poslušate motor in obrate in vidite kje se počuti dobro.

Sorry, če si butelj, potem na ravni avtocesti z ročnim menjalnikom daš iz šeste v peto prestavo, da se pelješ 100 km/h.
OMFG! Kje se najdete?!



Kakšni ravni cesti? Pri Dramljah je klanec dol. In prestave so zato, da se jih uporablja, da motor teče pod optimalnimi obrati. Ne pa da svoje zahojene dizle vozite na 1100 obratih.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12623843 (20720) fikus_
»

Poraba goriva glede na težo

Oddelek: Loža
275489 (4228) Blinder
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15149303 (37526) INSIDE
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13629357 (25977) Domobrancek
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7726012 (23881) Zheegec

Več podobnih tem