» »

World of Warcraft vs Guild wars

World of Warcraft vs Guild wars

strani: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14

gorthaurius ::

http://www.wow-europe.com/en/info/basic...

Eko, nekej za našeka tr0nčija, da bo vidu kako so kej eventi v WoWu :)) ;)

Alpheus ::

@Chronoboy:
v bistvu je šlo vse na koncept "ubij male najprej in to hitro" in "healaj Remulosa in Netherwinda drugače te brsnem v rit". Saj ni vedno vse samo taktika, včasih je pač treba massovno količino ljudi, saj v starih časih so vojne tudi tako izvajali.
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Tr0n ::

Konec leta izide ze tretje poglavje/samostojna igra Guild Wars Nightfall.

Kaj zdaj WoWovci, kje mate Burning Crusade? :P

Mavrik ::

V bistvu smo zdaj v zadnjem patchu dobili toliko contenta da bo folgalo za en čas. Pa še 1.12 bo kar hitro glede na to da PTSji že laufajo.
Drugače pa BC napovedujejo za konec leta, kar verjetno pomeni da ga bomo igrali tam v prvi četrtini 2007.
The truth is rarely pure and never simple.

ahac ::

WoW se je od izzida pa do sedaj bolj spremenil (izboljšal) kot GW (kar se tiče user interface, pvp, itemov, ...).
In to brez expansionov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Rotaidal ::

A kateri ve koliko bo stal BC? Ker WoW je padel zdaj iz 12k na 9k.....

reptilia ::

hja če se bodo ravnali po GW bo BC ista cena kot WoW
Forgive your enemies, but never forget their names.

ahac ::

Zakaj bi se ravnali po GW?

GW nima naročnine.. WoW jo ima.
GW dodatki so samostojni.. WoW dodatek ne bo.

Torej je za pričakovat, da bo BC cenejši kot (je bil ob izzidu) WoW.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Mavrik ::

Ne vem če bi glih lahko rekel da GW nima naročnine. Glede na pogostost izdajanja dodatkov in ceno le-teh bi skoraj lahko rekel da ima naročnino. Vsaj glede na to da so dodatki bolj ali manj obvezni za resno igranje.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Zakaj bi bli obvezni?

Pegaz ::

Ne vem če bi glih lahko rekel da GW nima naročnine. Glede na pogostost izdajanja dodatkov in ceno le-teh bi skoraj lahko rekel da ima naročnino. Vsaj glede na to da so dodatki bolj ali manj obvezni za resno igranje.


Pogostost? Ceno? Dodatek izzide na manj kot enkrat pol leta in stane npr. 8k. Sploh pa ni obvezen za igranje. Zdaj pa to primerjaj z WoW.

bozjak ::

Lp!

Pred casom sem bil se velik navdusenec nad gw-jem (sem (hmm, bil?) clan solidnega pvp guilda, imel pomembno vlogo v gvgjih, unlokanih vecino skillov za vse poklice razen monka... torej vsaj glede na moj guild: skilled in zaupanja vreden igralec)... Kljub temu, da so me sošolci/prijatelji/sodelavci/znanci/itd že od izida prepričevali, da naj začnem igrat wow, sem vztrajal pri gw... In nato sem popustil in si kupil wow+game card (torej me je to stalo pri igabibi 15k kar je majn kot gw+dodatek... zaenkrat). In sedaj bom spisal pluse in minuse za oba spila...

Omeniti moram še, da sem v wow-u še zelo na začetku, torej ne poznam zabavne end-game in moj spis nima veze s stvarmi ki sem jih slišal ampak je vse iz prve (začetniške) roke.

ok, pa zacnimo na zacetku. gw se vedno hvali s veliko raznolikostjo, a že pri samemu kreiranju lika je (vsaj glede na moj pogled) wow izbral veliko boljšo pot... Čeprav sem navdušen nad sistemov dveh poklicov, ki ga ima wow. A zelo mi manjkajo rase, torej npr Humans, Dwarves itd... Ne rabijo biti ravno znane rase, lahko so popolnoma nove (kot nekateri poklici) ampak nemalo nas je takih ki ta manjek vidimo kot dejstvo.

Team play: Tr0n ne vem kako si ti igral... Res ne... Ker tole, da si ti vedno v minutki nasu skupino se men zdi bulshit... Ceprov sm prvo poglavje pve preigral 3x niti enkrat nisem dobil partya prec... Hitro nadaljevanje je mozno ko mas enkrat skupino in nardite skupi vec npr. misij... Preprosto nisem se bil v partiji kjer na koncu nebi iskal se npr. enga prot monka al pa kej tazga... In zarad tega sem vec al mjn vse kveste naredu s henchi oz. s kaksnim (rl) kolegom + henchi...

Vsebina: Ta del je zelo odvisen od okusa... men npr pve v gw sploh ni vsec... Ceu princip misij se mi zdi zgresen... Hkrati pa mi je vsec to, da se tako zelo hitro pride do end-game-a in lahko prosto prestavlas atribute... Za moje pojme bi mogu nastat en game ki bi imel mesanico obojega... Ker ceprav ima wow zelo pestro (zacetnisko) pve vsebino se dostikrat zavem da ze 20min grindam v duskwoodu ker je drop necesa zako zelo majen, nek osebek pa bi jih rad kar 15...

Glede igranja samega mi je se vedno bolj vsec guild wars... Nadmocen (a zal popolnoma nerealen) se mi zdi trenutek ko se s tipko M premaknem v katerokoli "mesto", ko dobim kvest in se mi na mapi narise primerno velika zelena pika, ko moram razmisliti zakaj bi vzel nek skill v boj in je selekcija teska... To je tisti del ki mi res manka v wow... Alt+tabanje in copy-pastanje imena kvesta v thottbot za skoraj vsak kvest ni tisto kar bi rad... Pravtako bi bil lahko griffon master postavlen v vsaki naselbini in ne le po 1 ali mogoce 2 na teritorij... To da s seboj nosim vse skille me sicer ne moti, a mi je za to toliko tezje dati gold za resetiranje talentov, ko pa v gw klikam po atributih dokler ne dosezem zeljenega efekta...

Ceprav sem se vedno low lvl, sem ze obiskal nekaj najosnovnejsih instanc in mislim da sploh ni primerjave... Ze tepeskanje v DM-ju se mi zdi dalec nadmocno, medtem ko pri (elite)misijah/kvestih v gw ostanem hladen... V wow se vidi zakaj so monsterji na sovrazni strani in kaj sploh pocnejo v tistem rudniku...

PVP: V pvpjanju v wowu se nimam veliko izkusen... pravzaprav sem dozivel le nekaj sredanj s hordo (uletavanje high lvl horde v zacetniske teritorije nimam namena omenjati/kritizirati saj razumem, da ima novopecen lvl40 zlo velik ego boost ko uleti v npr lakeshire in pobije vse lvl15ke ki jih najde... To jemlem kot del igre.) a ta (naklucna) srecanja so mi dala obcutek na kaksen nacin pvp sistem deluje... Torej nabiranje honor killov se mi, roko na srce, ne zdi omembe vredno... Teritorriji za pvpjanje baje obstajajo pravtako nagrade za uspeseno pvpjanje... Torej nekega silnega pomanjkanja ne vidim, a primerjava s gw ni mogoca...

Ne vem kako stvari zgledajo kasneje a trenutno se mi zdi da je pvp edini del iger kjer gw vodi in tako bo tudi ostalo... Sam nacin pvpjanja v gw se mi zdi nadmocen, pogresam le masivne bitke, torej kot v wow: 40vs40... Nope tiste 12vs12 bitke niso v resnici zanimive saj vecina taktike izgine zaradi locenih skupin... Tko da ce bi gw postal res masiven bi se vrjetno odkupil za ostale pomankljivosti...

Razlik je se ogromno... Kako je trgovanje v gw brez veze, kako obcutno je to da ni craftanja/napojev/bomb in pripockov je sigurno napisov ze kdo pred mano... Nasplosno je gw boljsi le v pvpju in vmesniku (teleportiranje, 8skillov, atributi itd) ostalo se mi zdi zgreseno...

Enkrat bo prisel spil ki bo uspesna mesanica teh dveh, ki bo osrecila obe strani... Do takrat pa priporocam vsakemu, ki ga ne moti grind, da naj se odloci za wow ki je roko na srce bolj primerna izbira.

BTW: Namenoma se nisem dotaknil tega, da je za wow treba kupovati igralni cas in za gw dodatke (ne, niso samosvoji... vsak ki mu je spil vsec bo kupu dodatek... To je ob prihodu factions dokazal vec ali majn cel svet, ko je 3/4 slovencev nestrpno cakalo na postarja in ko so se tujci nesrecno jokali po distriktih kako se nimajo lastnega izvoda. Tako da realno so za vse zainteresirane igralce dodatki obvezni in mislim da te izjave ni treba spodkopavat). Lp

Chronoboy ::

Ne vem kaj toliko ljudi moti pri GW pve-ju. Edina stvar, ki je (se kar) slaba, je iskanje skupine, ki se vcasih (beri: pogosto) res zavlece, ampak ne vedno. Zgodba je zelo vredu, s questi tudi ni nic narobe.

Ceprav sem se vedno low lvl, sem ze obiskal nekaj najosnovnejsih instanc in mislim da sploh ni primerjave... Ze tepeskanje v DM-ju se mi zdi dalec nadmocno, medtem ko pri (elite)misijah/kvestih v gw ostanem hladen... V wow se vidi zakaj so monsterji na sovrazni strani in kaj sploh pocnejo v tistem rudniku...

No... tega res ne morem razumeti, saj WoW nisem veliko igral, me pa zanima, kaj je pri teh instancah tako privlacnega.


Z masivnostjo pa tudi ne vem, kaj bi pri GW dosegel, saj igra temelji na balanciranosti. Masivnost se mi zdi, da bi bila podobna kot 1v1. Pred izidom Factions sem si tudi sam zelel 1v1 v GW, ko pa sem ga preizkusil, me zdaj niti malo ne mika.

Mavrik ::

Ne vem kaj toliko ljudi moti pri GW pve-ju. Edina stvar, ki je (se kar) slaba, je iskanje skupine, ki se vcasih (beri: pogosto) res zavlece, ampak ne vedno. Zgodba je zelo vredu, s questi tudi ni nic narobe.


Problem je da te praktično silijo da delaš kveste da odkriješ nove kraje. Ne moreš priti v novi del brez partiya, saj so vse poti polne 182576+1 monsterjev. In tako če ne najdeš partiya, ne moreš napredovati. Razen če plačaš kakemu runnerju... kar pa pri prvem igranju nekako ni dobra izbira.

Instance v WoW so pa zanimive zato, ker se tičejo neke tematike. Vsaka instanca predstavlja nek določeni kraj s svojo zgodbo. Prav tako je nek poseben občutek, ko prvič vidiš ogromnega Ragnarosa, ko se dvigne iz lave in ubije svojega miniona, zato ker je pustil playerjem da so ga našli.
The truth is rarely pure and never simple.

bozjak ::

LP

Z masivnostjo pa tudi ne vem, kaj bi pri GW dosegel, saj igra temelji na balanciranosti. Masivnost se mi zdi, da bi bila podobna kot 1v1. Pred izidom Factions sem si tudi sam zelel 1v1 v GW, ko pa sem ga preizkusil, me zdaj niti malo ne mika.


Jah, saj bi bli 40vs40 boji v gw se vedno balancirani... nebi bli 50vs40 oz naklučni spopadi... Fora je da manka občutek epskih bojev, ki jih ima več al mjn vsak MOG : L2 ma sige, wow pa riade, ragnarok ma castle attack, itd...

Mogoce smo pa taki ki nam je nujna masa ljudi v manjšini... Ampak glede na to, da so v to smer usmirjeni vsi ostali špili nekak dvomim v to...

Sami districti se mi zdijo zasnovani narobe... Ideja sama je dobra, a ti bi morali biti veliko večji... Če bi bil en district velik za tako število ljudi, da se vid da je poil Massive, pol tak sistem nebi motil nobenga (IMHO)... Tako pa se nov district ustvar čim jih je v prvem 5, kar je zlo zlo moteče če igraš (tako ko sm jst igral pve) v dopoldanskih urah, ko je že nasplošno zelo malo ljudi... V Factions delitev celotne populacije na 2 sprti strani zadevo samo še poslabša...

Ne vem kaj toliko ljudi moti pri GW pve-ju. Edina stvar, ki je (se kar) slaba, je iskanje skupine, ki se vcasih (beri: pogosto) res zavlece, ampak ne vedno. Zgodba je zelo vredu, s questi tudi ni nic narobe.


hjah, če ti je ta način všeš potem imaš prav... Ampak meni ni všeč sam princip ki so ga ustvarli za pve igranje... In glede na to da "Ne vem kaj toliko ljudi moti pri GW pve-ju." nisem edini... Pa še ena stvar mi nikol ni šla v glavo: tako zelo so se trudili z zgodbo, a razen bossa oz. cilja so vse ostale prepreke tam kar same po sebi...

Občutek svobode: To sem prej pozabil omeniti... ne samo da občutka svobode v gw sploh ni in moraš slediti zgodbi da prideš naprej (s factions je ta občutek še bolj eliminiran zaradi zakljenjenih vrat) in je raziskovanje popolnoma brez pomena (še nagrad ni... ok maš odkrito mapo, a nič drugega... Dragocen drop dobivajo pa itaq sam farmerji, ki pobijajo iste monsterje again and again dokler kej ne pade)

V wow pa je občutek svobode veličasten... Že pri low lvl-u greš lahko skoraj kamorkoli, saj so ceste skoraj vedno očiščene sovragov, tako da se lahko prosto sprehodiš kamorkoli zraven pa še pobiraš xpje za raziskovanje... Priceless !

LP

Tr0n ::

Guild Wars Nightfall bo imel vec poudarka na PvE/RPG delu. Can't wait! :D

PvE preview event bo baje 1. septembra.

Ostale zadeve, ki jih omenja bozjak, pa sem ze velikokrat v tem threadu pojasnil, tako da si bom prihranil cas in raje par Nightfall screenshotov nalimal. :)





Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

Fantje pred mano imajo kar prav.. ;)

Tisto z hitrim potovanjem po mapi v GW je v redu... takoj se lahko dobiš z frendi.. ali z kom za trade. Ampak.. v WoW je ravno zarad boljšega crafting sistema to še velik bolj pomembno.. pa niti ni problem potovat okrog. Vsak igralec ima hearthstone, ki ga takoj (1x na uro max.) teleportira v domače mesto (ki ga izbereš prej). Za večino je to Ironforge (alliance) ali Ogrimmar (horda).. tako, da sploh ni problem pridt tja. Jaz sem npr. alcemist, kar pomeni, da vsake 2 dni lahko naredim en "arcanite transmute" (pač crafting skill ima 48hour cooldown). In v trade kanalu hitro najdeš nekoga, ki to rabi. Vsakič, ampak res vsakič.. se dobim z tisto osebo na mostu pred auction house v IF. Ni treba iskat districta.. pa tud pridt tja je zelo enostavno (ker je za večino lvl 60 itak IF home).
Če bi slučajno imel hearthstone nekje drugje (recimo, ko je bil AQ aktualen sem ga imel v mestu zraven instance) greš pa lahko na ladjo in gryphone.. ali pa ti mage naredi portal v mesto.. ali pa te nek warlock summona. Enako je pred raidi, kjer vedno summonamo tiste, ki so predaleč, da bi prišli dost hitro.
Za battlegrounds so pa itak battlemasterji v glavnih mestih (poleg "normalnih" vhodov).. to te pa teleportira v instanco.. in po končani igri nazaj pred battlemasterja.
Tko, da.. mal počasnejše potovanje v WoW ni noben problem...

Glede questov je pa tud tko kot je zgoraj napisano. Ja.. v GW imaš tisto zeleno zvezdico. OK.. pač udarm M in grem v bližnje mesto, kar mi ne vzame nič časa. Ampak kaj pa potem? Jah.. potem moram pa čez isto mapo, ki sem jo mogoče že 100x prehodil in spet pobit čisto vse mobe, ki so mi na poti. Aggro range je ogromen.. aja.. pa seveda, zraven mene laufajo butasti henchmeni, ker se mi res ne da tričetrt cajta zabit za iskanje grupe.
V WoW pa moram letel do mesta najbližje questu, kar sicer traja nekaj časa (razen, če dobim summon).. ampak potem se pa lepo po poti sprehodim do lokacije questa brez, da bi moral full pobijat. Pa tud, če grem kar direkt čez mapo.. zelo lahko se izognem mobom, če jih pa potegnem za sabo pa na mountu tud ni noben problem, kar jih lepo pobegnem. Ko sem enkrat tam pa itak vidim druge igralce in jih lahko povabim v party. Ali pa soliram, če quest ni elite.
Edino za določene low lvl instance je v WoW včasih težko dobit party.. ampak to predstavlja manjši del igre.



-------
ps.

Mi lahko kdo razloži kako je v GW z opremo v "endgame"?
V WoW imam jaz npr. 5 različnih čevljev, 4 različne hlače, cel kup prstanov in trinketov, itd.. v glavnem zarad magic resistance, ampak tud zarad drugih statsov (imam recimo opremo za 3 različne resistance.. za dps.. za pvp.. ).
Kako je pa to v GW? Imate tisti bolj resni igralci tudi polne torbe različne opreme za različne potrebe?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Ehm, spet neumnosti pisete. :)

Jah, saj bi bli 40vs40 boji v gw se vedno balancirani... nebi bli 50vs40 oz naklučni spopadi... Fora je da manka občutek epskih bojev, ki jih ima več al mjn vsak MOG : L2 ma sige, wow pa riade, ragnarok ma castle attack, itd...

Ehm ne, ne bi bli.

V velikih bojih je zelo malo stvari odvisnih od skilla igralcev oz. skupine. Ze sedaj pri 8 vs. 8 je ogromno stvari, na katere moras pazit in ze tukaj je vcasih kaos, pri vecjem stevilu je pa samo navali narod, damage output in to je to. Probaj HA, kjer so v eni mapi 4 teami po 8 igralcev ali alliance battle, kjer je 12 vs. 12, pa bos videl, kaj mislim.

Kar ti dobis, ce imas manjso skupino, je veliko vecji poudarek na teamplayu. Zato so tudi vse eSports discipline, ki so trenutno popularne (CS, Warcraft3, Q3A,...) ali 1 vs. 1, 2 vs. 2, 4 vs. 4 oz. 5 vs. 5.

Ce isces velike, netakticne boje jih v GW ne bos nasel, ker to tudi ni poanta spila.

Jah.. potem moram pa čez isto mapo, ki sem jo mogoče že 100x prehodil in spet pobit čisto vse mobe, ki so mi na poti. Aggro range je ogromen.. aja.. pa seveda, zraven mene laufajo butasti henchmeni, ker se mi res ne da tričetrt cajta zabit za iskanje grupe.

Jao, mislim keri argument. :)

Jah, ce si pa taksnen noob, da ne poznas niti svojega agro ranga (ki je BTW narisan na kompasu) ter se na podlagi tega umikat mobom, je pa res boljse, da ostanes pri WoW "where no skill what so ever is required".

Mi lahko kdo razloži kako je v GW z opremo v "endgame"?

Ni endgame itemov ali opreme, ker to sploh ni pomembno. Ok, imas elitne misije ala. Fissue of Woe, Underworld, The Deep etc.. kjer si lahko priskrbis "l33t" armor, ki je zelo drag. Ampak tale armor se od ostalih razlikuje le po izgledu ne pa po statish, kar je logicno, ker je balance na prvem mestu.

Ampak o tem ravno govorim, ni potebno zapravljat casa in denarja v GW zato, da si sestavis nek set ali dobis nek item, ki bo potem "uber" in oh in sploh imba. To ni ideja GWja.

ABX ::

Tron ne klobasat o staverh ki ne poznaš.

Tukaj je basic guide za 40vs40 battle v WOW ( sicer je zadeva z zdanjim popravkom spremenjena, ampak boš dobil občutek o čemu govorimo).

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-pvp-en&t=169804&p=1&tmp=1#post169804

Sej ne da mega zerg se ne dogaja, ampak če pride notri organizirana skupina, boj zmaga v zelo kratkem času.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tr0n ::

Jao folk, naucite se brat. Govoril sem o velikih bojih v GW, ne v WoW.

V WoW je tak jasno, da ni nobenega skilla, niti pri velikih bojih, niti pri manjsih. Dokler igra level in equipment vlogo, ni govora o resnem PvPju, kvecjemu casual raidih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Chronoboy ::

Problem je da te praktično silijo da delaš kveste da odkriješ nove kraje. Ne moreš priti v novi del brez partiya, saj so vse poti polne 182576+1 monsterjev. In tako če ne najdeš partiya, ne moreš napredovati. Razen če plačaš kakemu runnerju... kar pa pri prvem igranju nekako ni dobra izbira.
Občutek svobode: To sem prej pozabil omeniti... ne samo da občutka svobode v gw sploh ni in moraš slediti zgodbi da prideš naprej (s factions je ta občutek še bolj eliminiran zaradi zakljenjenih vrat) in je raziskovanje popolnoma brez pomena (še nagrad ni... ok maš odkrito mapo, a nič drugega... Dragocen drop dobivajo pa itaq sam farmerji, ki pobijajo iste monsterje again and again dokler kej ne pade)

Obstaja veliko ljudi, ki so koncali celotno zgodbo samo s henchi, kjer pa pride do tezjih krajev, se vedno dobi ekipo (lahko tudi mesas nekaj igralcev, nekaj henchov, boljse kot 0). Runnanje pa je nekaj, kar mi res ni vsec, zato sem bil prav vesel, ko sem videl tista zaklenjena vrata v factions.
Pa saj igras zgodbo, zakaj nekateri hocejo priti lvl 3, takoj v puscavo da ascendajo ali direktno v droknar's forge, tega nisem nikoli razumel. Se kupovanje quest itemov (da ti ni potrebno opraviti celotnega questa) ne odobravam, ceprav sem tudi sam en item kupil, ker se mi ni dalo z drugim charom se enkrat tisstega questa.
Glede dropov pa... a je v drugih MOG-jih kaj drugace? Kar sem videl, je povsod isto.

Ekonomija je v GW res v *****, superior rune po 100 golda?!? Tudi green itemi so ze tako mnozicni, da so kar mocno zgubili svojo nekdanjo ceno. Zdi se mi, da edino kar je ohranilo svojo ceno, so Crafting materiali za 15k armorje.

O endgame itemih itd. pa je ze Tr0n povedal.

Mavrik ::

Obstaja veliko ljudi, ki so koncali celotno zgodbo samo s henchi,


Samo v čem je potem fora, da igramo online špil, če moram itak 3/4 časa vlačiti za sabo neumne NPCje?

Jah, ce si pa taksnen noob, da ne poznas niti svojega agro ranga (ki je BTW narisan na kompasu) ter se na podlagi tega umikat mobom, je pa res boljse, da ostanes pri WoW "where no skill what so ever is required".


Dejstvo je da aggro range v kombinaciji z neumnimi omejitvami gibanja v GW (lik se včasih zatika kar nekam, da ne govorim da me moreš skočiti dol z 20cm velike skale) večinoma onemogoči izmikanje mobom. Itak pa ti v veliko primerih stvari skačejo dol z drev ali ven z zemlje in si se prisiljen boriti.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Zato je bog izumil shadow step ali run/sprint. :)

ABX ::

Tron: skill ki ga ti ne poznaš ali nočeš slišat je "Team work".

Seveda obstajajo močne razlike v opremi in v 1 Vs 1 ponavadi delajo grozno razliko, vendar v skupinskem boju še tako močen individualist poklekne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tr0n ::

Mislis rect, "team damage spam". :)

Ja, to je definitivno l33t skill. :P

Temu v GW pravimo spike in zahteve precej koordinacije in uigranosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

Tr0n... v WoW se da veliko bolj izmikat.

da ostanes pri WoW "where no skill what so ever is required".

ROFLMAO


Aja.. balance bo izgovor. OK.
Vi pač menjate skille med fajtom.. mi v WoW pa zamenjamo opremo, kar ima ogromen pomen.

Evo.. da boste razumel kako tole deluje: Igram warlocka in na Twinsih (2 bossa v AQ instanci) je naša taktika, da warlock tanka enega. Zakaj? Ker je imun na mellee dmg (drugi je imun na magic).
Valda.. warlock primarno ni tank, ampak ima pa dost stamine (in posledično dost hp). Boss pa dela shadow damage, kar pomeni, da rabim zelo dober shadow resistance gear.
Kako dobim ta gear? Obstajajo redki recepti preko katerih se tailor (ker je cloth edino, kar warlock lahko nosi) nauči izdelat določene iteme z dobrim shadow resistance (ostale statse imajo sicer dost slabše). Seveda pa za izdelavo rabi velik različnih materialov... tako sem moral kupit (v AH, od frendov, itd..) dost stvari... nekatere pogoste, druge redke. Ko sem vse imel sem moral najprej leather dat enchanterju, da ga je enchantal.. in vse skupaj potem tailorju (ki sem ga moral poiskat, ker to naredit ne zna vsak), da mi je naredil opremo. Za vse skupaj sem rabil par dni in zdaj imam to opremo (trenutno) samo za tega enega bossa. Če bi hotel na gate še shadow resistance enchant bi pa moral dost farmat.
To trgovanje in craftanje itemov je v WoW pomemben del igre.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

Saj v GW lahko tudi armorje in weapone switchas v boju, kar tudi nekateri delajo, predvsem pri weaponih, ki ti dajo energy/health z udarci oz. pac odvisno od builda.

Ampak to je hardcore stuff, ki ga vi casual WoW farmerji ne razumete. :P

Hehe, ja, sem gledal zadnjic na GigaTV to instanco, ko sta neka dva Twins moba, kasneje pa neka vlka oka.

Spal sem zraven. |O

Ko enkrat pogruntas kako se jih je teba lotit, lahko se samo dremas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

JamesBond ::

Daj tr0n ne nabijaj, en dober guild v WoW ti bo naredil 40 man ekipo ki bo z slabšo opremo pwnala nasprotno ekipo casual playerjev z l33t opremo (ok nerealna situacija) v BGjih 10 krat od 10 poskusov. Da ni taktike in je samo zerg (pa ne se izmotavat nekaj, da nisi tega trdil)? Daj nimaš pojma enkrat si poglej kako so playerji usklajeni in vse teče kot urica v dobrih guildih... Weapon switch v boju - a misliš da si s tem boga za jajca prijel? Na rogu sem to delal since day 1 (dagger za ambush pa potem sword za sinister strike). Nimaš pojma.

Tr0n ::

Heh, in potem je moderator v oddaji vprasal "ali je lahko WoW resna eSports igra?".

Jaz in folk okoli njega pa v smeh! :))

Chronoboy ::

Samo v čem je potem fora, da igramo online špil, če moram itak 3/4 časa vlačiti za sabo neumne NPCje?

Prvo se zgrazate nad dolgotrajnem iskanjem skupine, ko pa pride alternativa, govorite zakaj bi jo uporabljali.

Good Guy ::

ker so henchi debilni:\ :\
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

tsatthoggua ::

Raje debilne henchije kot pa debilen folk, ki ima 20s po tem ko smo odšli na mission "nepričakovano" kosilo ali pa prav po idiotsko naredi velik aggro, ko pa crkne pa leava grupo z enostavnim teleportom nazaj v mesto.

Tr0n ::

Word.

Henchi so boljsi od vecina noobov, samo znat jih moras upravljat. Z Nightfalll pa bo, kot izgleda, se vec moznosti za upravljanje z njimi.

• Customizable Heroes (party NPCs) that level up with the player, follow player instructions in combat, and use armor, weapons, and skills of the player’s choice.

• A new game type, Hero vs. Hero Battles will allow a single player to participate in PvP with hero NPCs.

• Two new professions: The Dervish, a scythe-wielding holy warrior and The Paragon, the guardian angels of the Elonian people.

• 4 new guild halls.

• 300 new skills.

• 250 Quests, 55 explorable areas, 20 new Story Missions, and three new Challenge Missions.

Chronoboy ::

ker so henchi debilni

Ravno zaradi takih trditev sem v enemu od prejsnjih postov napisal, da so eni koncali celotno zgodbo samo s henchi. Se pravi zamislite se malo, ce so res henchi krivi za neuspeh.

bozjak ::

hmm:

Customizable Heroes (party NPCs) that level up with the player, follow player instructions in combat, and use armor, weapons, and skills of the player’s choice.


torej bom namesto da porabim 5min za iskanje ekipe bom moral porabiti teh 5min za nastavljanje skillov, armorjev, atributov (itd) za henche, da se bodo obnasali priblizno tko kor se spodobi? Potem ze raj zapravim tok cajta za iskanje ljudi...

No, da ne bo pomote... Jst še vedno mislim da je gw soliden špil in ko izide bom spet kupil dodatek, ne glede na to kako zelo mi ne bo všeč (tako kot mi factions ni). S svojim zgornjim postom sem hotel samo povdariti kako različni sta igri in da naj vsak zbere tisto, ki se mu zdi bolj primerna... Meni osebno je wow veliko privlačnejši...

Problem s dodatki pa je pomoje ravno to: Da so (lahko) samostojni... Zelo bedno se mi zdi, da je prava racunica za tiste nove skille taka: dobimo 300 novih skillov (zdj ne vem ce so tuki vsteti skilli za nove poklice al ne, ampak "racunov" bom kot da niso), ki jih razdelimo med 8 poklciev = 37,5. Nato moramo racunati, da je vsaj 5 takih skillov ki so kopije iz prvega pokgalvja za tiste, ki nimajo prvega poglavja... In se npr 5 kopij vescin iz drugega dela, torej dobimo v resnici novih 20-25 skillov za vsak poklic, kar se sliši veliko bolj žalostno kot podana številka 300. Če pa v teh 300 novih veščin ni vključeniih novih poklicov, je stvar še veliko bolj boga... Potem moramo računati, da je za vsak nov poklic najmanj 75 veščin, torej: 300- (2*75) = 150 / 8 = 18... 18 - 10 (recimo da je toliko prekopiranih skillov iz prejšnjih delov, čeprav jih je vrjetno več) = 8. Torej če nisem navdušenec nad pve in hočem samo odkleniti nove skille, imam od mojih 8k ki sem jih zapravil za dodatek in igram samo eno kombinacijo, imam od dodatka 16 novih veščin + novosti, ki jih uporabniki zahtevajo že od izida originalnega guild wars...

Po taki računici se povprečnemu igralcu (ki mu ni treba 10x na dan rerollat chara) dodatek skoraj nič ne pomaga, če ne bo ravno igral pve-ja... Nevem no, ne glede na to da je igranje "zastojn" se mi zdi gw cedalje vecji nateg...

Upam da bo 3ji dodatek popravil vtis od factions in me preprical naj se vrnem k gw... Do takrat pa Dwarf Warrior FTW ;)

Lp

Tr0n ::

torej bom namesto da porabim 5min za iskanje ekipe bom moral porabiti teh 5min za nastavljanje skillov, armorjev, atributov (itd) za henche, da se bodo obnasali priblizno tko kor se spodobi? Potem ze raj zapravim tok cajta za iskanje ljudi...

Jup, to je poanta GWja - preplanning. Torej da si na zacetku vzames cas in premislis, kaksen build bos uporabljal (katere skille torej), kaksne builde bodo uporabljali drugi igralci glede na doloceno situacijo oz. misijo itd...

Sedaj bos to moznost koncno imel tudi pri Hero NPCju.

Pri skillih je pa tako, da imas vedno na voljo core poklice z core skilli + novimi skilli, ki jih tisto poglavje prinese. Torej ne glede na to, katero poglavje kupis, bos vedno imel poklice iz prvega dela (Warrior, Necromancer,..) ter njihove core skille (cca. 50 na poklic) + priblizno 25 novih skillov na poklc iz tistega poglavja. Simple enuf. Ker je tukaj se secondary poklic to pomeni, da ima na poglavje vsak char na voljo 150 skillov, kar je ze samo po sebi ogromno.

Seveda lahko poglavja med seboj tudi povezes in tako dobis dostop do vseh skillov in poklicev, ki so na voljo. To ne pomeni, da bos s tem "mocnejsi", le da bos imel vecjo izbiro pri sestavi buildov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Good Guy ::

Ravno zaradi takih trditev sem v enemu od prejsnjih postov napisal, da so eni koncali celotno zgodbo samo s henchi. Se pravi zamislite se malo, ce so res henchi krivi za neuspeh.


no ja sam men so debilni...

Monk namest da bi hilav pa strela tm čist ene leve npc-je
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

bozjak ::

jah ampak zakaj se ob nakupu dodatka (če je ta samostojn in ga ne združimo) ne unlockajo nekateru core veščine... Zakaj so v dodatk vklučeni novi skilli, ne pa da vsi dobimo "nove" skille k so čist totalno isti crap k stari, sam z drugim imenom (tr0n če boš slučajno trdiu, da to ni res bom zalaufov gw in prepisov opise nekaterih starih in novih killov, ampak mislm da to ni potrebn sej mislm da ne boš trdiu neki tazga, kar se da v 10s dokazat nasprotno...).

Jup, to je poanta GWja - preplanning. Torej da si na zacetku vzames cas in premislis, kaksen build bos uporabljal (katere skille torej), kaksne builde bodo uporabljali drugi igralci glede na doloceno situacijo oz. misijo itd...


hmm ce je to poanta gwja, zakaj se tega ni dal delat ze zdj? Aha, torej s(m)o tisti k s(m)o občasno igral z henchi ostal brez pointa gw? In če nam henchi onemogočijo doživljanje smisla špila, zakaj si potem še nekaj postov više trdil kako elegantna rešitev so? Saj nam (očitno) pokvarijo igralno izkušnjo ?!

Pa še neki... Napisan je blo, da so nekateri cel špil naredili z henchi (čeprav kakšen thunderhead keep dvomim da se je v resnic komu dal je*at s henchi. Če pa se je res komu pa sam: Vsaka čast!)... Ne sam da je to zanemarjanje skupnosti, ampak (glede na zgornjo trditev) tudi zanemarjanje poante špila... In zakaj nam ArenaNet omogoča oz nas celo spodbuja k tem, da zanemarjamo poanto špila?

Lp

Tr0n ::

ah ampak zakaj se ob nakupu dodatka (če je ta samostojn in ga ne združimo) ne unlockajo nekateru core veščine... Zakaj so v dodatk vklučeni novi skilli, ne pa da vsi dobimo "nove" skille k so čist totalno isti crap k stari, sam z drugim imenom

Jup, nekateri C2 only skilli so kopije C1 only skillov ravno iz razloga balancinga in tekmovalnosti. Ideja, ki si jo je ArenaNet zamislila je ta, da bodo imeli vsi igralci enake moznosti v PvP, cetudi bodo imeli samo eno poglavje. Torej nekako takole:

C1 poklic ~ 75 skillov (od tega 50 core in 25 C1 only)
C2 poklic = 50 core + 25 C2 only (nekateri so kopije C1 only skillov)
C1 + C2 = vseh 100

Tukaj jaz ne vidim problema. Ze sedaj se folk buni, zakaj ArenaNet z vsakim poglavjem doda 2 nova poklica in s tem 150 novih skillov. Balancing s tem postaja vedno tezji in metagame je veliko tezje vzdrzevat pri PvPju.

hmm ce je to poanta gwja, zakaj se tega ni dal delat ze zdj? Aha, torej s(m)o tisti k s(m)o občasno igral z henchi ostal brez pointa gw?

Poanta PvEja v GW je co-op z drugimi igralci. Se pravi da igras misije s folkom, kar je veliko bolj zanimivo (pa vcasih tudi zivce parajoce ;) kot pa z AI.

Henchi so misljeni kot pomocniki, ce ti je recimo kaksen poklic manjkal pa trenutno ni igralcev na voljo, ali pa enostavno rad igras sam. Brez vecjih problemov se da z henchi naredit tako Prophecies, kot Factions, ampak potem nekako zgresis bistvo online RPGja. :)

bozjak ::

nic ni narobe, da s tem ko kupis dodatek dobis se core skille... Fora je bl v tem, da ne dobis unlokanih pravih core poklicov, ampak dobis druge, ki so ciste kopije core poklicov... in potem nas, tiste ki zdruzimo vse dele gw, farbajo s 300 novimi skilli + pri skill traiderju oz. preist of bhalthazar je se vecje zmeda: ogromn skillov ampak pol jih nardi isto...

Lp

Tr0n ::

Farbajo? Saj pa ne lazejo, ko recejo, da bo 300 novih skillov. :)

150 za nova poklica, ostalih 150 pa se porazdeli med stare poklice. Cetudi so nekateri kopije starih skillov z drugim imenom in ikono, je to se vedno nov skill. :)

Seveda pa ima tukaj tudi marketing svoje prste vmes, kar je pa tak vsepovsod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

bozjak ::

Cetudi so nekateri kopije starih skillov z drugim imenom in ikono, je to se vedno nov skill. :)


yup, nov skill za katerega dam 1pl oz. 1000 factions of bhalthazar naredi pa cisto nic, povzroci samo to, da ko v resnici rabim en skill, ga iscem toliko dle na seznamu...

Seveda pa ima tukaj tudi marketing svoje prste vmes, kar je pa tak vsepovsod.


In zdj smo pršli tja kjer ni muh... Točno to, marketing ima svoje prste vmes... In ravno zarad tega je situacija taka, da se čedalim več (da ne bo pomote, še ti si najmanj enkrat na lastni strani oznanil, da naslednjega dodatka ne boš kupil, če... (sry ne spomnm se točno za kaj je šlo ampak mislm, da ti to ne bo težko priznt) to je jasno zagotovilo, da stvari niso tko rožnate kot nas prepričuješ tukaj!) zdi sistem z dodatki en nateg...

Vsi smo tok ponosni na Streaming tehnologijo, ki je res 1A. Ampak kljub temu stvari, ki jih čakamo že od izida prerokb ni! Govorim o Auction House (stvar, ki odlično funkcionira v WoW), večji storage (v WoW spet elegantna resitev: v startu shramba ni veliko večja kot v gw, ampak je možno dokupt dodatne slote za bag-e). Sploh pri shrambi se zlo lepo pokaže, da nam Arena Net meče sam "drobtince", ki nas utišajo... Mislim dodatna 25mestna shramba za materjale? (btw: a je to ze v igri? ko sem bil zadnjic notr se ni blo...) Pa kaj bi vas koštal da bi nardil neomejen/večji storage pa bi biu mir!

Jst se bom iz te debate (vrjetno) počas umaknu, ker mislm da se vrtimo v krogu... Bomo vidl, kaj bo prnesu nasledn dodatek in takrt lahk vsi zagotovo povemo a gre Arena Net v pravo smer...

Lp

Edit: Spelling...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bozjak ()

Tr0n ::

Kar se tice sistema dodatkov sem mnenja, da je to trenutno najboljsi biznis model za online RPG igre na sceni.

Vsa poglavja so samostojne igre, opcijske in prinasajo ogromno novosti, celoten nov kontinent, novo zgodbo etc... Tukaj res nimam nic za pripomnit. Vsekakor veliko bolje, kot mesecno placevanje in umetno podaljsan gameplay z grindom, taksnim ali drugacnim. Medtem ko pri WoW za 7k dobis 60 dni igre, dobis za ta denar v GW celotno igro, ki jo lahko igras neomejeno.

Se pa strinjam, da se je zadnje case ArenaNet precej polenila, kar se tice dodajanja novih funkcionalnosti v igro. Razlog, zakaj sem na GW.si razmisljal o nakupu je bil tudi ta, da so malce pozabili na RPG/PvE del v Factions, ki je bil dokaj povprecen. Sem vseeno bolj RPG igralec, kot pa PvP in zato se tudi veselim Nightfall, kjer bo po prvih informacijah vec poudarka na PvE.

Ostajam ArenaNet fan, ker v Guild Wars se vedno vidim ogromen potencial, ki se ga zdalec niso dosegli. Pa tudi na splosno se mi zdi odnos ArenaNet teama do igralcev in skupnosti vzoren, saj so ze veliko krat poslusali komentar in predloge igralcev ter igro temu primeru popravili/nadgradili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

Tr0n: pls.. ne komentirat WoW, ker samo dokazuješ, da nimaš pojma.

Ne moreš si niti približno predstavljat kolk zajebana sta npr. Twinsa in kolk poskusov je treba, da ju ubiješ.
Kontrolirat 40 folka ni lahko in, da vsi delajo kar morajo brez napak.. za to je treba orenk teamwork in dost priprav.

Je pa res, da ko enkrat vsi znajo ne bi smel bit več problemov. Zato se pa v PvE vedno napreduje in redno dodajajo nove instance.


Da bi bil WoW e-sport.. sej tega ni nihče reku in vsem bi moral bit jasno, da je daleč od tega.
Bistvo WoW je PvE.. PvP je seveda lahko zelo zabaven (battlegrounds z dobrim teamom), ampak nikol ne bo imel glavne vloge v WoW.
En problem je balance (zaradi opreme z PvE), drugo pa addoni (ki lahko dajo prednost pred nekom, ki ga nima). Ampak če bi to dvoje uredil za tournamente (recimo, da bi oba teama dobila enako opremo.. addoni bi se pa avtomatsko disablal, če ne bi bili posebej dovoljeni) potem bi se pa tud WoW dal super tekmovalno igrat.
Ampak kot pravim: WoW ni imel namena bit e-sport in zato vsak komentar glede tega nima smisla.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Tr0n ::

Heh, kar mene vedno znova spravi v dobro voljo je, ko pride kaksen WoWec sem in zacne celi navdusen razlagat, kaksen "uber mega" skill je potreben, pa ne vem kaksna taktika in organizacija za pobijanje PvE mobov.

Here's a hint: nekaj je casual mass PvE skill (ce temu sploh lahko tako reces), spet drugo hardcore PvP/GvG skill, zato ne mesat teh dveh. :)

"Da bi bil WoW e-sport.. sej tega ni nihče reku in vsem bi moral bit jasno, da je daleč od tega."

To je bilo pac omenjeno v oddaji, kjer zelijo fanboyi na vsak nacin iz WoW naredit eSports game. Je bilo omenjeno cisto informativno. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Alpheus ::

Spet se vidi da nimaš pojma o čem govoriš, za nekatere stvari v WoW rabš ogromno poskušavanja raznih strategij in pozicioniranja, da prideš do stopnje kjer lahko sploš vzemeš v poštev mogočen uspeh (govorim za end-game PvE).

Ne gre se za samo nabijanje s 40 ljudmi, ampak ma vsak svojo vlogo. Recimo Twin Emperor encounter v Ahn'Qiraj je približno 10 minuten fight v katerem maš 2 bossa za ubit ki si sharata hp. En boss je immune na physical, drugi na magic (je sam caster). Vsakih nekaj 20 sekund se teleportirata (zamenjata mesti). Torej maš ponavad 2 tanka na vsakem (eden za enga, drugi za drugega).

To je še sam začetek, pol ma še caster tečno navado na raid castat blizzard, v katerem ni ravn zdravo stat. Med drugim so po prostoru razporejeni majhni hrošči in eden od njih vsako sekundo ali eksplodira in dela ogromno škode bližnjim igralcem, ali pa mutira in gre naključno nekoga namlatit.

To še ni vse, če prideta preblizu drug drugemu se začneta preci hitro zdravt in si v bistvu tam kjer si začel, kar je pa težava zaradi limita 15-ih minut, ko enragata in powipata raid.

To je samo en primer od mnogih bossov v špilu in je potrebno ogromno vloženega časa in truda, da se dejansko spravi na ti. "farm", ko se ga brez težav lotiš.

Tolko o tvojem ti. "casual mass PvE skillu"

my 2 cents
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

bozjak ::

ja0 dj ne bit tok fa*in pamet tr0n no... Ni mi jasn zakaj se ne mors sprjaznt da je za wow tud potrebn skill? A ne dojames tega, da ce se 40 ldi zbere da ubije tega 1 moba, da je pol ta mob ful mocn? Pa da ne stojijo vsi sam na mir pa jih tepejo ampak je igra dinamicna glede na to kako se stvari odvijajo...

Lej sej je ql, da zivis v svojmu prelepmu svetu s prepricanjem, da je gvg najtezja in najzanimivejsa oblika igranja ki zahteva kar nejvec skilla in koordinacije... Ampak glede na to da nisi sprobov se nicesar druzga, si ful prevec samozavesten...

Lej, zamisl si kako je ko igras gvg... 8 ljudi vas je na ts-ju/ventu kjer (mi smo igral spike, kar zahteva zlo ogromn koordinacije in jst sm biu vedno caller, tko da vrjam da vem kako stvari organizirat in kako zahtevne so) 8 ljudi koordiniras, da igrajo prov... Govoris runnerju da nej gre po zastavo, govoris tistmu W/Mo da nej ze rezza tistga Messmerja k je ze 20s na tleh, umes napovedujes nasledni spajk (kero cifro je treba klicat) in hkrati organiziras, da boste cez 5s vsi spustil svoj attack na unga ubozga monka, ki MORE past... Mislim da ves o cem govorim, in mislim da ves da je to zahtevno...

Zdj si pa zamisl, da to delas za 40 ljudi... Da pazs da je 40 ljudi pohilanih s strani 6 hilerjev, da ma tank zadost agrota, ker cim en warlock nardi prevec dmgja bo boss nehov napadat tanka in zacel napadati warlocka... Zraven kot leader skrbis se da dodatni mobi ki jih boss "spawna" padejo brez da ubijejo katerega od igralcev...

Stvari se zapletejo, vrjam... In ce res mislis da je to lahko pejt do frenda k wow igra v resnem guildu in glej v zivo in poslusi zravn ts... Do takrt pa ne trd da rabs za gvg vecji skill... Mogoce drugacen vsekakor pa ne vecjiga... Lp

kopriwa ::

Tr0n najcenej za vse bo (da se nehamo/-te kregat) da nabavš wow pa lepo zašpilate eno. Pa bo volk sit in koza cela :P.

Good Guy ::

dejte no trona poslušat on je uber wowač no
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Alpheus ::

he doesn't give that impression
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.
strani: 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

World Of Warcraft (strani: 1 2 3 427 28 29 30 )

Oddelek: Igre
1452147291 (143) yoco
»

WildStar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12412800 (849) Zmajc
»

Rift: Planes of Telara

Oddelek: Igre
485076 (2524) Denis6
»

Age of Conan (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
847222 (2524) Buggy
»

Guild Wars Nightfall (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1005400 (3190) luukz

Več podobnih tem