Forum » Problemi človeštva » Problemi v srednji šoli Domžale
Problemi v srednji šoli Domžale
gzibret ::
> Če je en učitelj komu hotel zaključiti oceno 1 smo mu težili (seveda so bile izjeme, katerim nisi mogel do živega) s tem, da naj zaključi raje tistim, ki so med ocenami a so pozitivni navzdol in naj da vsem, ki imajo 1 možnost da popravijo ocene.
He he he he...... Eden moj sošolec je imel v 4. letniku gimnazije pri nemščini ZMNOŽEK osmih ocen 1 in je imel zaključeno 2 .
He he he he...... Eden moj sošolec je imel v 4. letniku gimnazije pri nemščini ZMNOŽEK osmih ocen 1 in je imel zaključeno 2 .
Vse je za neki dobr!
krneki0001 ::
No glede opeke. Jst sm imel pri njem ocene samo 1 ali 5. In na koncu mi ni dal 3, kar je bilo povprečje, ampak je dal 5. Sam je lepo rekel, pomembno je znanje in tega si pokazal, zato ti dam 5. In to brez pomisleka. To da je pa svojega brata vrgel, se mi zdi pa čist pravilno. Brat je bil pri njem in bi ga lahko vprašal karkoli ni razumel, pa je rajš žural in okol bluzil, pa je mislu, da mu bo dal pozitivno. In kaj je naredil Opeka. Lepo ga je postavil za vzor ostalim in si utrdil avtoriteto. Vrgel ga je za vzor ostalim, da moraš nekaj znati in nekaj se moraš naučiti.
Aja še streljanje. Lahko probava v tarčo kdaj streljat, če hočeš. Ni problema, samo ne bodi presenečen. Kot snajperist sem vojsko odslužil v alpsko izvidniškem vodu na bohinjski beli in imam odlikovanje za strelca čete (tiste čudne štrike za na uniformo).
Aja še streljanje. Lahko probava v tarčo kdaj streljat, če hočeš. Ni problema, samo ne bodi presenečen. Kot snajperist sem vojsko odslužil v alpsko izvidniškem vodu na bohinjski beli in imam odlikovanje za strelca čete (tiste čudne štrike za na uniformo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
VolkD ::
nebivedu , takole je.. ne gre se zaradi brata, ampak zaradi njegovih prijemov. Velikokrat so bili žaljivi do dijakov, nekajkrat pa je bil žaljiv celo do samega sebe. Kasneje se je baje nekoliko umiril, tako, da ti verjetno nisi bil deležen vseh njegovih "dobrot". Ena takih cvetk je bila recimo tale: Do 3 letnika sem za matematiko imel prof. Prijatelj. V tretjem pa njega. Izjava : " ti, kot primorec, že ne moreš imeti matematike 3, ker še nisem videl primorca, da bi znal matematiko". To je bil odgovor, na moje vprašanje, zakaj mi sploh ni popravljel testa na drugi strani lista. po njegovo, sem za primorca izpolnil normo že s prvima dvema nalogama in je bila 2 zame dovolj. Mimogrede čez natanko 11 dni so prišli rezultati iz Beograda, ki so govorili, da sem dosegel 7. mesto v takratni Jugoslaviji.
Evo še eno tako. Pokliče mene, kot dobrega matematika k tabli. Zraven pa še enega, ki se mu je šlo, da nebi imel popravca. Tip se je fuul učil in delal vaje. Ene 6 nas ostalih dijakov mu je pomagalo. Potem pa da vprašanja, ki so bila še zame zajebana. Vprašanje da najprej njemu, ko on ni uspel "na expres" rešiti na tablo, naj bi pa to jaz odgovarjal, da bi bil kontrast viden. Prvo sem res. Potem sem pa dojel kaj dela, in sem mu to tudi takoj povedal. Ampak je kar ignoriral. Nadaljeval je do konca. Ko sva odhajala v klop je dejal imata 2. Mislil sem da je prijatelj dobil 2, in jaz tudi .. tako za kazen, ker nisem hotel več odgovarjati. menil sem da me je hotel izenačiti z njim. A ne... ko sva bila la pol poti v klop, je za nama priletelo:" Razdelita si". In sem v sekundi odgovoril: "Maticu 2, meni 0". Sam je bilo preveč, zaslužil sem ukor razrednika. Ali menda opomin, ne vem več. V glavnem bil sem kaznovan. Dogodek so menda potem obravnavali celo na mladinski konferenci, a ni prav nič pomagalo.
Tudi učenje odbojnega zakona, na način, da dijaka suneš v tablo, od koder se odbije, se mi še danes ne zdi preveč primerna zadevščina. Verjamem, da je to način za pridobivanje avtoritete, žal na način kjer gre spoštovanje v nulo. In približno tam je vsaj kar se mene tiče še danes.
P.S.: Se opravičujem za stalne popravke svojega teksta, leva roka mi ne deluje dobro( možganska kap), pa prihaja do dosti tipkarskih napak.
p.s.s.: Ja streljat gremo lahko na tarčo, seveda. Z zračno pištolo. Sam streljam v II državni ligi. Takole med prvih 50 strelcev v Sloveniji sem :)
Evo še eno tako. Pokliče mene, kot dobrega matematika k tabli. Zraven pa še enega, ki se mu je šlo, da nebi imel popravca. Tip se je fuul učil in delal vaje. Ene 6 nas ostalih dijakov mu je pomagalo. Potem pa da vprašanja, ki so bila še zame zajebana. Vprašanje da najprej njemu, ko on ni uspel "na expres" rešiti na tablo, naj bi pa to jaz odgovarjal, da bi bil kontrast viden. Prvo sem res. Potem sem pa dojel kaj dela, in sem mu to tudi takoj povedal. Ampak je kar ignoriral. Nadaljeval je do konca. Ko sva odhajala v klop je dejal imata 2. Mislil sem da je prijatelj dobil 2, in jaz tudi .. tako za kazen, ker nisem hotel več odgovarjati. menil sem da me je hotel izenačiti z njim. A ne... ko sva bila la pol poti v klop, je za nama priletelo:" Razdelita si". In sem v sekundi odgovoril: "Maticu 2, meni 0". Sam je bilo preveč, zaslužil sem ukor razrednika. Ali menda opomin, ne vem več. V glavnem bil sem kaznovan. Dogodek so menda potem obravnavali celo na mladinski konferenci, a ni prav nič pomagalo.
Tudi učenje odbojnega zakona, na način, da dijaka suneš v tablo, od koder se odbije, se mi še danes ne zdi preveč primerna zadevščina. Verjamem, da je to način za pridobivanje avtoritete, žal na način kjer gre spoštovanje v nulo. In približno tam je vsaj kar se mene tiče še danes.
P.S.: Se opravičujem za stalne popravke svojega teksta, leva roka mi ne deluje dobro( možganska kap), pa prihaja do dosti tipkarskih napak.
p.s.s.: Ja streljat gremo lahko na tarčo, seveda. Z zračno pištolo. Sam streljam v II državni ligi. Takole med prvih 50 strelcev v Sloveniji sem :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VolkD ()
krneki0001 ::
S pištolo jst še tarče skoraj ne zadanem na 25 metrov. No vsaj v v vojski ni šlo z TT-jem, zadel sem obrobo. S puško je pa nekaj čisto drugega.
krneki0001 ::
A Holz je bil takrat učitelj? Osnove elektrotehnike je učil. Woody smo ga klical. On je dal sošolcu vprašanje; "Zakaj merilni inštrumenti niso okrogli?" In ker ni bilo odgovora ga je sam povedal - Zato da se nam ne skotalijo z mize! In mu zaključil 1.
R33D3M33R ::
Ogledal sem si posnetek in nisem mogel verjeti svojim očem. Na posnetku niso nastopali učenci, ampak kratko malo podivjane živali -> se opravičujem izrazu, naj moderator briše, če je pregrobo.
Očitno je da ti d*****, ki so zganjali kraval ne kapirajo v čem je smisel šole. Država daje denar, da se lahko šolajo in posledično nekoč ne bodo stanovali v kartonastih škatlah, oni pa vračajo s tem? Fuj fej.
Ne kapirajo, da z zganjanjem kravala uničujejo možnosti za učenje tistim, ki bi radi nekoč nekaj postali, da povzročijo to, da je hoditi v šolo nesmisel, če pa je tako cela ura uničena zaradi takih tepcev.
Za take bi morali uvesti posebne pogoje. Ob takih kršitvah naj izgubijo možnost brezplačnega šolanja -> šolnine pa naj ne bodo poceni.
Bodo jih že doma pošteno privili, da se to ne bo dogajalo več
Učitelj se mi je prav smilil.
Sem si ogledal zdaj kake kazni jih bodo doletele. Krnekaj no.
Upajmo da bodo javna dela čiščenje sanitarij in to z zobno ščetko!
Če sem kogarkoli užalil se opravičujem, ampak na posnetku ni šola, ampak živalski vrt.
Howgh!
Očitno je da ti d*****, ki so zganjali kraval ne kapirajo v čem je smisel šole. Država daje denar, da se lahko šolajo in posledično nekoč ne bodo stanovali v kartonastih škatlah, oni pa vračajo s tem? Fuj fej.
Ne kapirajo, da z zganjanjem kravala uničujejo možnosti za učenje tistim, ki bi radi nekoč nekaj postali, da povzročijo to, da je hoditi v šolo nesmisel, če pa je tako cela ura uničena zaradi takih tepcev.
Za take bi morali uvesti posebne pogoje. Ob takih kršitvah naj izgubijo možnost brezplačnega šolanja -> šolnine pa naj ne bodo poceni.
Bodo jih že doma pošteno privili, da se to ne bo dogajalo več
Učitelj se mi je prav smilil.
Sem si ogledal zdaj kake kazni jih bodo doletele. Krnekaj no.
Upajmo da bodo javna dela čiščenje sanitarij in to z zobno ščetko!
Če sem kogarkoli užalil se opravičujem, ampak na posnetku ni šola, ampak živalski vrt.
Howgh!
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
tx-z ::
Sem videl posnetek....Žal je tako na vseh šolah, tudi na naši šoli v našem razredu je dokaj podobno(razen tisto z lomljenjem miz,..).. V glavnm, vse zavisi od prfoksa...Recimo pri enem predmetu mamo eno žensko pr keri si do konca 2.letnika nben ni upu niti pisnt, raj si biu tih ceu let kt pa kj reku....Pol smo mel lan sociologijo, prfoksi vseen za to kaj se dogaja u klasu in smo se navadl da je to neresn predmet in nismo poslušal, pisal, pač kartal, se špilal z mobijm....Ocene smo pa itq mel 4,5 k si lahk vse preplonku...No letos mamo filozofijo in smo dobil drugo fokso...k pa enostavno ne more reda nardit(mi smo misll, sj to bo pa isto kt pr soci, in je res)....no in spet je tko, recmo nekdo zalaufa komd od the rocky..main theme...in en drug sošolc začne kao boksat pa laufat po klasu pa skakat pa sklece pa take...tko da, vse odvisn od učitla, ..pol ta prfoks ni niti vpisu teh u redovalnco al pa kj...pa tut če bi dobil ukor, ne bi nč pomagal..
tx-z
Person ::
Filozofija zna biti zelo zanimiva ... seveda, če nisi preveč zaplankan.
Let's make something useful!
Alexius Heristalski ::
Sori, zigam, samo meni se zdijo taki ljudje umsko prizadeti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
STASI ::
Ogledal sem si film. Včerja gledal malce trenj. Če ste včeraj gledali Trenja je glavni akter rekel da je bila njegova mama ko je to videla zelo razočarana. Kazen pa njemu ne zaleže ne fizična ne kaka druga. Torej je ta osebek bolj zrel za kako psihiatrijo k dr. Ruglu kot kaka javna dela ali pa izključitev. Njemu bo pomagalo da ga nekdo zlomi; če ga niso obvladali starši ga bodo redki. Eden je v prejšnih postih omenjal vojaške šole za take ljudi. IMO je ideja zanimiva. Problematične otroke, mladostnike bi naučili reda in discipline. Edino vprašanje pri takih stvar je kam s takimi ljudmi po končanem šolanjem. Ali bi bila taka šola pripava za vojaško službo ali bi bila le instrument vzgoje osebnosti in ne bi bil deležen neke usmeritve za nadaljno življenje.
Kot so včeraj na Trenjih povdarjali so take šole kot je domžalska polna učencev ki imajo doma take ali drugačne težave. Kako potem vzgojiš takega otroka. Težko če sta oba starša alkoholika ali pa imaš samo enega starša, ki dela in ga ni doma da bi vzgajal otroka.
Seveda kazen mora biti ampak ne taka ki nič ne zaleže. Kazen mora biti vzgojna (Zvezdica zaspanka). Če pogledamo družbo danes ali pa v času naših staršev. Naša je dosti bolj liberalna kot takrat. Pa ne samo v bivši Jugi tudi po svetu je bilo tako. OK mogoče je bil Zahod liberalnejši kot vzhod. Ampak v tem času so se naše vrednote zelo spremenile.
Nekakšno "liberizacijo" sem občutil tudi jaz v osnovni šoli ampak le za to ker smo takrat zamenjali sistem. Na začetku so učitelji koga "zašamarili" in imeli avtoriteto, ko pa sem končeval OŠ pa tega ni bilo več.
Torej kaj storiti v šolskem sistemu kot je danes pri nas. Vsak ima svoj odgovor. Denarne kazni, fizično kaznovanje (s palico po roki), javna dela, vojaška šola, izključitve, psihiatrična pommoč, zapor za mladoletne,... Bistvo kazni je da se iz nje nekaj naučiš. Kaznovan moraš biti. Gledati moraš tudi na to da ima tak osebek pa tudi če je debil, moron ali kakor bi lahko nekoga označili pred sabo še nekaj življenja in če ga ne naučiš nekih osnovnih človeških vrednot že v začetku življenja ga bož težko naučil pozneje.
Kot so včeraj na Trenjih povdarjali so take šole kot je domžalska polna učencev ki imajo doma take ali drugačne težave. Kako potem vzgojiš takega otroka. Težko če sta oba starša alkoholika ali pa imaš samo enega starša, ki dela in ga ni doma da bi vzgajal otroka.
Seveda kazen mora biti ampak ne taka ki nič ne zaleže. Kazen mora biti vzgojna (Zvezdica zaspanka). Če pogledamo družbo danes ali pa v času naših staršev. Naša je dosti bolj liberalna kot takrat. Pa ne samo v bivši Jugi tudi po svetu je bilo tako. OK mogoče je bil Zahod liberalnejši kot vzhod. Ampak v tem času so se naše vrednote zelo spremenile.
Nekakšno "liberizacijo" sem občutil tudi jaz v osnovni šoli ampak le za to ker smo takrat zamenjali sistem. Na začetku so učitelji koga "zašamarili" in imeli avtoriteto, ko pa sem končeval OŠ pa tega ni bilo več.
Torej kaj storiti v šolskem sistemu kot je danes pri nas. Vsak ima svoj odgovor. Denarne kazni, fizično kaznovanje (s palico po roki), javna dela, vojaška šola, izključitve, psihiatrična pommoč, zapor za mladoletne,... Bistvo kazni je da se iz nje nekaj naučiš. Kaznovan moraš biti. Gledati moraš tudi na to da ima tak osebek pa tudi če je debil, moron ali kakor bi lahko nekoga označili pred sabo še nekaj življenja in če ga ne naučiš nekih osnovnih človeških vrednot že v začetku življenja ga bož težko naučil pozneje.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Tear_DR0P ::
domžalam se zna zgodit sindrom konjeniškega kluba - tisti, ki veste kako je stanje v žalcu, boste vedli kako to zgleda.
vlk bogatih ljudi se je preselil iz celja v žalec - denarja je blo dost, časa, ko staršev ni v vlogi vzgojiteljev pa tudi - danes v žalcu skoraj ni mladih - neki jih je umrl, ostali so pa v komunah - preživeli so samo the "fittest", kolker tolk normalni
vlk bogatih ljudi se je preselil iz celja v žalec - denarja je blo dost, časa, ko staršev ni v vlogi vzgojiteljev pa tudi - danes v žalcu skoraj ni mladih - neki jih je umrl, ostali so pa v komunah - preživeli so samo the "fittest", kolker tolk normalni
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
balocom ::
Mi mamo eno uro ko smo vsi popolnoma tiho;
in kako je prof. to uspelo? Simpel. Dretje, sprvasevanja ki se kocajo z 1 in to je to. Tko bi moglo bt v prvem mescu 1. letnika povod pr vseh predmetih pa je.
in kako je prof. to uspelo? Simpel. Dretje, sprvasevanja ki se kocajo z 1 in to je to. Tko bi moglo bt v prvem mescu 1. letnika povod pr vseh predmetih pa je.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
upirna ::
Zverina je včeri lepo povedala, da mora met vsaka šola skorajda svoj hišni red, svoje kazni itd.
Neumno bi bilo narediti na neki elitni gimnaziji blazno stroga pravila, medtem ko očitno v domžalah niti ne bi bilo to tako slabo...
Neumno bi bilo narediti na neki elitni gimnaziji blazno stroga pravila, medtem ko očitno v domžalah niti ne bi bilo to tako slabo...
[to sporočilo bo spremenil upirna, kadar bo to njemu pasalo]
BluPhenix ::
Še malo, pa se bodo tudi pri nas začele množično pojavljati pištole v razredih.
Še najlepše mora biti, ko ti pride dijak na popravni izpit. Ko je le tiho med vprašanji, ki mu jih postavljaš in se ti smeji. Nakar mu rečeš da tako ne gre in da bo prišel še enkrat. Nato možicelj izvleče nož in ti hladnokrvno reče: "če me vržeš, te zaštiham". In še najlepše, ti si ženska.
To se je že marsikje zgodilo. In zgleda da je to trend. Ali pa da skupina dijakov počaka prof. ko gre domov in ga premlatijo, ali pa da počakajo učiteljico in ...
Tega je za se bati. In to na posnetku je začetek tega. Aja pa da ne bo kdo mislil, da se to pri nas ne dogaja. Se, se, samo nihče ne rad govori o temu.
Še najlepše mora biti, ko ti pride dijak na popravni izpit. Ko je le tiho med vprašanji, ki mu jih postavljaš in se ti smeji. Nakar mu rečeš da tako ne gre in da bo prišel še enkrat. Nato možicelj izvleče nož in ti hladnokrvno reče: "če me vržeš, te zaštiham". In še najlepše, ti si ženska.
To se je že marsikje zgodilo. In zgleda da je to trend. Ali pa da skupina dijakov počaka prof. ko gre domov in ga premlatijo, ali pa da počakajo učiteljico in ...
Tega je za se bati. In to na posnetku je začetek tega. Aja pa da ne bo kdo mislil, da se to pri nas ne dogaja. Se, se, samo nihče ne rad govori o temu.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
PROTOTIP ::
Se mi zdi da tole šolstvo v Sloveniji potuje iz enega extrema v drugega. Še pred leti so srednješolci in osnovnošolci jamral kako so preobremenjeni, kako imajo v drugih državah urejeno, da se manj učijo, kako so otroci brez pravic etc. No zdaj imajo učenci več pravic, več svobode toda kaj se dogaja? Sami vidite, zlorabljajo jo. Iščejo meje, do kje lahko gredo, sploh pa tile iz poklicnih šol so neobvladljivi, potem so še kakšne tehnične smeri, kakšni elektro programi, strojniki ipd. Moralo bi bit tak, da tisti na bolj urejenih tehničnih smereh bi pač imeli več pravic, na podivjanih texasih pa manj. Torej pravic ravno toliko, kot si jih zaslužijo.
Ukinitev nenapovedanega spraševanja se je pa moralo zgoditi, ker so učitelji večkrat zlorabljali to svojo "moč" tako da so tiste, ki jim niso bili všeč zaradi socialnega statusa, izvora, zunanjega izgleda idr. zanalašč presenetili, tako da so jim lahko dali slabo oceno. Kot je Volk napisal, mu je profersor rekel, da še ni videl primorca, ki bi znal matematiko. No in podobno sem sam doživel, ko mi je neka koza od prfokse iz nevemkakšnih morda osebnih razlogov zadala nižjo oceno, kot sem si jo zaslužil.
Moje mnenje je, da šus za neprimerno obnašanje ni prava rešitev, v končni fazi se ocenjuje znanje samo znanje in nič drugega kot znanje in z znanjem si pridobi mladostnik izobrazbo na koncu delo, nepošteno bi bilo, da si nekdo ne bi moral pridobiti določene izobrazbe za določeno delo, ki je zanj najbolj primerno zaradi neprimernega obnašanja ali pa kot žrtev učiteljeve ocenjevalne politike, ko si vnaprej naredi načrt, koliko bo komu dal in koga bo zjebal.
Kot je že nekdo omenil, za take extreme bi morale obveljati kazni kot je delo v posebnih ustanovah, vojska etc. Seveda, pa v tem primeru bi moral tudi učitelj ukrepat, nevem če rabi človek nevemkoliko jajc da pove nekomu to kar se mu dogaja, v končni fazi ni krivda na njegovi strani, starše je pa nesmiselno kaznovat, vem sem bil v dijaškem domu, je nekdo sesul "harmonika" vrata, blo za 200.000 takratnih (1995) jurjev in več škode, seveda, neka povprečna družina ne zmore to plačat, v končni fazi so pa tiste klinčeve vrate že par let ble čist na konc in je ta oseba bolj ali manj po nesreči prispeval da so se do konca zjebale. Na koncu smo se zmenli da vsi prispevamo nekaj, da je bil problem rešen, drastičnih sankcij pa ni bilo.
Ukinitev nenapovedanega spraševanja se je pa moralo zgoditi, ker so učitelji večkrat zlorabljali to svojo "moč" tako da so tiste, ki jim niso bili všeč zaradi socialnega statusa, izvora, zunanjega izgleda idr. zanalašč presenetili, tako da so jim lahko dali slabo oceno. Kot je Volk napisal, mu je profersor rekel, da še ni videl primorca, ki bi znal matematiko. No in podobno sem sam doživel, ko mi je neka koza od prfokse iz nevemkakšnih morda osebnih razlogov zadala nižjo oceno, kot sem si jo zaslužil.
Moje mnenje je, da šus za neprimerno obnašanje ni prava rešitev, v končni fazi se ocenjuje znanje samo znanje in nič drugega kot znanje in z znanjem si pridobi mladostnik izobrazbo na koncu delo, nepošteno bi bilo, da si nekdo ne bi moral pridobiti določene izobrazbe za določeno delo, ki je zanj najbolj primerno zaradi neprimernega obnašanja ali pa kot žrtev učiteljeve ocenjevalne politike, ko si vnaprej naredi načrt, koliko bo komu dal in koga bo zjebal.
Kot je že nekdo omenil, za take extreme bi morale obveljati kazni kot je delo v posebnih ustanovah, vojska etc. Seveda, pa v tem primeru bi moral tudi učitelj ukrepat, nevem če rabi človek nevemkoliko jajc da pove nekomu to kar se mu dogaja, v končni fazi ni krivda na njegovi strani, starše je pa nesmiselno kaznovat, vem sem bil v dijaškem domu, je nekdo sesul "harmonika" vrata, blo za 200.000 takratnih (1995) jurjev in več škode, seveda, neka povprečna družina ne zmore to plačat, v končni fazi so pa tiste klinčeve vrate že par let ble čist na konc in je ta oseba bolj ali manj po nesreči prispeval da so se do konca zjebale. Na koncu smo se zmenli da vsi prispevamo nekaj, da je bil problem rešen, drastičnih sankcij pa ni bilo.
krneki0001 ::
Fantje in dekleta. Pred dvema mesecema smo bil na zavodu za zaposlovanje, kjer smo spraševali če imajo kakega mehanika. Ženska je odgovorila da imajo samo "ŠROT" in da se takih ne splača jemat, ker nimajo ne znanja in ne olike - še prošnje ne znajo napisat. Dobrih mehanikov se ne da dobit - so vsi zaposleni - slabih pa kolikor hočeš.
In kaj je poanta tega - vsi smo delal štalo na srednji šoli, ampak smo se vseeno kaj naučili in šolanje zaključili. Danes pa se nič ne naučijo, šolanje zaključijo z zaradi groženj učiteljem in na splošno ni spoštovanja med enimi in drugimi. V šolo so pripeljali demokracijo, ki pa za šolo ni dobra, V šolah mora biti diktatura učiteljev(ampak pod nadzorom) in učenci morajo spoštovati učitelje.
In kaj je poanta tega - vsi smo delal štalo na srednji šoli, ampak smo se vseeno kaj naučili in šolanje zaključili. Danes pa se nič ne naučijo, šolanje zaključijo z zaradi groženj učiteljem in na splošno ni spoštovanja med enimi in drugimi. V šolo so pripeljali demokracijo, ki pa za šolo ni dobra, V šolah mora biti diktatura učiteljev(ampak pod nadzorom) in učenci morajo spoštovati učitelje.
balocom ::
Mogli bi omejit tako pravice dijakov kot povecat pravice, a ne do konca profesorjem. Vse pa bi morali nazdorovat, tako kakor ne bi smeli dajati nam prevec dela, tako ne bi smeli prevec omejevati pravic profesorjem. Palica pa gasa, a uporaba je dovoljena smao med poukom v ucilnici nad tistimi ki motijo pouk ali so med odmori kaj zagresili, sicer pa nic. Morte vedet da so se najbrs kaki gimnazici prtoval da majo prevec za delat, o tem na kai poklicni so pa lahko samo sanjali. Se kaj? Napovedano sprasevanje samo za tiste ki se lepo vedejo in hocejo kaj odnest od ure, magari majo oceno senkano 2.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
BluPhenix ::
Poči ti enega takih dijakov s plico po roki, pa boš dobil stol v hrbet. Preveč so že razvajeni, preveč liberalni. Nazaj preiti na spoštovanje prof. bo zelo težko. To je pa tisto, kar bi jih mogli doma naučit, spoštuj starejše. Nas so učili in se pozna, sedaj pa ...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
T0RN4D0 ::
Ce mas takga razrednika ko ga mamo mi kej takgale nebi nikol ratal... zamudis 5 minut je neopravicena, en par neopravicenih je pa ukor... (al pa ce gres test spricat isto) pa tud drugi profesorji- recimo ce je razred mal prevec nemirn grejo kaksni bonusi (spresavnje po skupinah) al pa je kdo vprasan dobi sut pa je mir...
Ni problem v tem da nimajo dost pravic profesorji, sam ne znajo jih uporablat.. recimo ko je bil pr nas sraje (pa sploh nc kriticnga, spricanje pac) je razrednik uletu s pokom ukorov pa kr zacel... prvi zarad izostajanja od pouka, drugi zarad nespostovanj in laganja profesorjem pa si takoj pr ukoru pred izkljucitvijo...
Ni problem v tem da nimajo dost pravic profesorji, sam ne znajo jih uporablat.. recimo ko je bil pr nas sraje (pa sploh nc kriticnga, spricanje pac) je razrednik uletu s pokom ukorov pa kr zacel... prvi zarad izostajanja od pouka, drugi zarad nespostovanj in laganja profesorjem pa si takoj pr ukoru pred izkljucitvijo...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
upirna ::
Kot sem rekel. Pravila naj bodo taka kot so za določeno skupino dijakov primerne. Če so dijaki divjaki, naj bodo stožja in izredno nepopustljiva. Če so dijaki nasprotje divjakov naj jim dajo tudi več pravic.
Pravice in dolžnosti naj rastejo vzporedno. Ne smejo rasti samo pravice in tudi obratno.
Pravice in dolžnosti naj rastejo vzporedno. Ne smejo rasti samo pravice in tudi obratno.
[to sporočilo bo spremenil upirna, kadar bo to njemu pasalo]
Urajmal ::
Pravice so kot so in noben jih ne bo šel spreminjat, se pravi na strani dijakov. Seveda poznam kar nekaj takih primerov kot je ta na videu. Sam trdim da je kriv učitelj oziroma on je tisti, ki je popustljiv in ne zna naredit reda. V prejšnjih časih je bil vajen samo olikanih učencev, ampak se je to dandanes spremenilo. Vsekakor se strinjam s tem da če učitelj nastopi strogo s prvimi urami svojega predmeta pri novih učencih je red zagotovljen. Vsekakor, ta video mi asociira na to da učitelj ni znal poskrbeti za red, zato so si dijaki privoščili kar dosti. Pri vseh razredih oz. dijakih je tako da najprej preizkušajo učitelja kako daleč lahko gredo. In potem nastane to.
Brane2 ::
Težko gledam na to kot na krivdo prfoxa.
Nimajo vsi prfoxi črn pas in niso vsi domači v agresiji. Vse ostalo je pa- blef. Ki je največkrat zadosten, je pa popolnoma nekoristen, če se kdo odloči, da hoče videti tvoje karte. Če takrat izpadeš praznih rok, je vse zatem nepomembno. Od takrat naprej lahko vpiješ, mahaš z rokami, talaš karkoli, vsi bodo vedeli, da si blefer.
ČE obravnavamo dijake v tako pasivni vlogi- češ kriv je prfiox, ki jim je dal vedeti, kaj si lahko privoščijo in zato so ga požrli- ja potem bi se ga mogoče dalo enačiti s kakim krotilčcem živali. Slednji verjetno prejemajo bistveno višje plače, so ustrezno nezgodno in življenjsko zavarovani, pa še za pravice živali se ne sekirajo tako zelo kot se v šoli za pravice dijakov.
Nimajo vsi prfoxi črn pas in niso vsi domači v agresiji. Vse ostalo je pa- blef. Ki je največkrat zadosten, je pa popolnoma nekoristen, če se kdo odloči, da hoče videti tvoje karte. Če takrat izpadeš praznih rok, je vse zatem nepomembno. Od takrat naprej lahko vpiješ, mahaš z rokami, talaš karkoli, vsi bodo vedeli, da si blefer.
ČE obravnavamo dijake v tako pasivni vlogi- češ kriv je prfiox, ki jim je dal vedeti, kaj si lahko privoščijo in zato so ga požrli- ja potem bi se ga mogoče dalo enačiti s kakim krotilčcem živali. Slednji verjetno prejemajo bistveno višje plače, so ustrezno nezgodno in življenjsko zavarovani, pa še za pravice živali se ne sekirajo tako zelo kot se v šoli za pravice dijakov.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Matev ::
jaz svoje otroka zagotovo ne bi dal v tako šolo kjer se profesorjem tako fučka za vse kot se je dotičnemu
BluPhenix ::
Naloga srednješolskega učitelja ni vzgoja, ampak učenje. V nižjih razredih je malo drugače, zato imajo na faksih tudi drugačna predavanja.
Srednja šola ni obvezna. Učitelj je tam, da učence nekaj nauči ne pa, da jih vzgaja. Enako je na faxu. Zato se večini prof. na faksu j....e, kaj delaš (ali slediš, ali spiš, ...). V večini primerov, kjer folk pretirava, te bo lepo povabil, da zapustiš predavalnico, ali jo bo on zapustil. Pri nas (FE) je bil v 1 letniku en tak, je prišel noter, ne glede na kažin odpredaval in šel ven.
Zato tukaj ni krivda učitelja, ampak se krivda začne pri samih dijakih. Pa saj nimajo več 1 leta, da ne vedo kaj je prav in kaj ni. Kaj je družbeno sprejemljivo in tolerirano in kaj ne.
To da rečeš, da je kriv učitelj pomeni, da priznaš, da so dijaki ena skupina živali, ki se ne znajo obnašati in zato rabijo krotilca.
Jaz bi poslal moje otroke k učitelju, glede na njegovo kvaliteto učenja, ne glede na njegovo hrabrost. Če pošiljaš otroka k učitelju glede na hrabrost, je bolje da greš tudi ti še malo v vzgojo, da malo zveš, kaj je važno v šoli.
Matev: kaj se mu fučka? Je predaval? Ja, kljub vsem pizdarijam je poskušal odpredavat svoje. Zato težko rečem, da se mu fučka. Ja ni naredil nič proti izgredom. Ampak mi ni jasno, kaj bi lahko naredil en starejši ulitelj proti hordi takih dijakov. Kaj bi naredil ti na njegovem mestu? Ti bi seveda raje poslal otroka k učitelju, ki bi v takih primerih popizdil, tvojega otroka po možnosti udaril in mu napisal 2 šusa v predavalnico. Ja nad takim učiteljem bi verjetno bil zelo zadovoljen.
Srednja šola ni obvezna. Učitelj je tam, da učence nekaj nauči ne pa, da jih vzgaja. Enako je na faxu. Zato se večini prof. na faksu j....e, kaj delaš (ali slediš, ali spiš, ...). V večini primerov, kjer folk pretirava, te bo lepo povabil, da zapustiš predavalnico, ali jo bo on zapustil. Pri nas (FE) je bil v 1 letniku en tak, je prišel noter, ne glede na kažin odpredaval in šel ven.
Zato tukaj ni krivda učitelja, ampak se krivda začne pri samih dijakih. Pa saj nimajo več 1 leta, da ne vedo kaj je prav in kaj ni. Kaj je družbeno sprejemljivo in tolerirano in kaj ne.
To da rečeš, da je kriv učitelj pomeni, da priznaš, da so dijaki ena skupina živali, ki se ne znajo obnašati in zato rabijo krotilca.
Jaz bi poslal moje otroke k učitelju, glede na njegovo kvaliteto učenja, ne glede na njegovo hrabrost. Če pošiljaš otroka k učitelju glede na hrabrost, je bolje da greš tudi ti še malo v vzgojo, da malo zveš, kaj je važno v šoli.
Matev: kaj se mu fučka? Je predaval? Ja, kljub vsem pizdarijam je poskušal odpredavat svoje. Zato težko rečem, da se mu fučka. Ja ni naredil nič proti izgredom. Ampak mi ni jasno, kaj bi lahko naredil en starejši ulitelj proti hordi takih dijakov. Kaj bi naredil ti na njegovem mestu? Ti bi seveda raje poslal otroka k učitelju, ki bi v takih primerih popizdil, tvojega otroka po možnosti udaril in mu napisal 2 šusa v predavalnico. Ja nad takim učiteljem bi verjetno bil zelo zadovoljen.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Daedalus ::
Pravice so kot so in noben jih ne bo šel spreminjat, se pravi na strani dijakov. Seveda poznam kar nekaj takih primerov kot je ta na videu. Sam trdim da je kriv učitelj oziroma on je tisti, ki je popustljiv in ne zna naredit reda.
Trdim, da je za vse pretepe, prehitre vožnje, prometne nesreče, umore, posilstva, spolna nadlegovanja, zmerjanja, izsiljevanja (na cesti in za denar), kriva policija, ker je preveč popustljiva in ne zna narediti reda.
Upam, da bo zdaj keremu "brihtnežu" potegnilo, v čem je problem obešanja krivde na profesorja. Kot je povedal nekdo pred mano - od vsaj približno normalnega srednješolca se pričakuje, da ve, kaj je primerno vedenje, da ve kaj lahko, česar se ne sme, skratka da pozna pravila igre. In lahko ste 100%, da tile cepci (in vsi drugi) jih poznajo. To, kar počnejo je čisto navadna objestnost, delno je pa tu ne tolko krivda šole, kot krivda pravil s strani šol, ki so premila. Nečesa bi se mogli naši šolniki zavedat - šola ni demokratična ustanova, je izboraževalno-vzgojna (in vzgoja vedno predpostavlja tudi uporabo represivnih ukrepov). Če pa daš več pravic frocom, bojo pa to izkoristili. Še eno vprašanje za vse, ki krivite profesorja - kaj bi vi naredli? Če froca ne smeš nagnat iz razreda (pravica do spremljanja pouka), disciplinski postopki so stopenjski in se vlečejo (ja, kot da bi nekdo za prvi umor v kazenskem sistemu dobil "popust", ker je pač šele prvič nekoga umoril), če froca bog ne daj osloniš enkrat za glavo, te bojo stari stožli brez vprašanja, če si je to zaslužil al ne, če ga pa potegneš pred tablo in zabiješ en lep cvek, boš pa doživel skupno akcijo starih in ravnatelja. Kurc pa tako izobraževalno-vzgojno ustanovo.
Trdim, da je za vse pretepe, prehitre vožnje, prometne nesreče, umore, posilstva, spolna nadlegovanja, zmerjanja, izsiljevanja (na cesti in za denar), kriva policija, ker je preveč popustljiva in ne zna narediti reda.
Upam, da bo zdaj keremu "brihtnežu" potegnilo, v čem je problem obešanja krivde na profesorja. Kot je povedal nekdo pred mano - od vsaj približno normalnega srednješolca se pričakuje, da ve, kaj je primerno vedenje, da ve kaj lahko, česar se ne sme, skratka da pozna pravila igre. In lahko ste 100%, da tile cepci (in vsi drugi) jih poznajo. To, kar počnejo je čisto navadna objestnost, delno je pa tu ne tolko krivda šole, kot krivda pravil s strani šol, ki so premila. Nečesa bi se mogli naši šolniki zavedat - šola ni demokratična ustanova, je izboraževalno-vzgojna (in vzgoja vedno predpostavlja tudi uporabo represivnih ukrepov). Če pa daš več pravic frocom, bojo pa to izkoristili. Še eno vprašanje za vse, ki krivite profesorja - kaj bi vi naredli? Če froca ne smeš nagnat iz razreda (pravica do spremljanja pouka), disciplinski postopki so stopenjski in se vlečejo (ja, kot da bi nekdo za prvi umor v kazenskem sistemu dobil "popust", ker je pač šele prvič nekoga umoril), če froca bog ne daj osloniš enkrat za glavo, te bojo stari stožli brez vprašanja, če si je to zaslužil al ne, če ga pa potegneš pred tablo in zabiješ en lep cvek, boš pa doživel skupno akcijo starih in ravnatelja. Kurc pa tako izobraževalno-vzgojno ustanovo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BluPhenix ::
Dej ne beri na pol.
Povej mi, kaj bi lahko naredil? Kaj bi ti naredil?
Ta učitelj, četudi zgleda čudno, se je ravnal precej spodobno. Naredil je akr lahko naredi, zapisal v dnevnik. Kaj več pa ne more narediti, vsaj tam v razredu ne. Še enkrat njegova naloga ni držanje miru v razredu, ampak je predavanje snovi. ZA mir naj bi skrebeli sami dijaki.
Res, kaj bi ti naredil, razpiši se malo.
Povej mi, kaj bi lahko naredil? Kaj bi ti naredil?
Ta učitelj, četudi zgleda čudno, se je ravnal precej spodobno. Naredil je akr lahko naredi, zapisal v dnevnik. Kaj več pa ne more narediti, vsaj tam v razredu ne. Še enkrat njegova naloga ni držanje miru v razredu, ampak je predavanje snovi. ZA mir naj bi skrebeli sami dijaki.
Res, kaj bi ti naredil, razpiši se malo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Matev ::
zakaj je potem pri ostalih profesorjih bil mir kjub enakim dijakom
zakaj ravno pri njem vedno nemir
naključje?
ne verjamem
zakaj ravno pri njem vedno nemir
naključje?
ne verjamem
Matev ::
Res, kaj bi ti naredil, razpiši se malo.
ni to kaj narediš
je to kaj si in kakšen si - dijaki niso bili takšni prvo uro - tudi drugo ne
tako stanje nastane pri določenih dlje časa trajajočih pogojih
BluPhenix ::
Za to še vedno ni kriv profesor. Pač on je tak, da jim "da" več svobode. Ne teži toliko, ne ustrahuje in podobno. In namesto, da bi dijaki to sprejeli, začnejo to izkoriščat. To ti ni padlo na pamet a?
Očitno imajo dijaki raje teror v razredu, kot nek normalen odnos. Če je teror so pridni, če je normalen odnos, ga začnejo izkoriščati. To je IMO malo bolano, se tebi ne zdi?
Problem je v tem, ker moraš potem te ljudi celo življenje terorizirat. V službi, npr. če jim ne boš grozil z odpustitvijo, z nizko plačo in podobnim ne bodo delali. Tako kot se dogaja. Ke imaš šefa, ki terorizira vsi pridno delajo, ker se ga bojijo. Ko pa šef pusti malo bolj proste roke, namesto korektnega dela dobi izkoriščanje teh prostih rok.
EDIT: a ja zdej boš rekel, da so dijaki taki POSTALI tekom predmeta, ker jim je to profesor dovolil? Ti ne nese, da bi lahko bili vedno taki in da so med potekom predmeta le UGOTOVILI, da se lahko izražajo kot se najboljše znajo? Pač tip jim je posredno "dovolil", da so taki, ni jih naučil takega vedenja. Tu je ključna razlika in kjer očitno tvoje razmišljanje ne deluje.
Očitno imajo dijaki raje teror v razredu, kot nek normalen odnos. Če je teror so pridni, če je normalen odnos, ga začnejo izkoriščati. To je IMO malo bolano, se tebi ne zdi?
Problem je v tem, ker moraš potem te ljudi celo življenje terorizirat. V službi, npr. če jim ne boš grozil z odpustitvijo, z nizko plačo in podobnim ne bodo delali. Tako kot se dogaja. Ke imaš šefa, ki terorizira vsi pridno delajo, ker se ga bojijo. Ko pa šef pusti malo bolj proste roke, namesto korektnega dela dobi izkoriščanje teh prostih rok.
EDIT: a ja zdej boš rekel, da so dijaki taki POSTALI tekom predmeta, ker jim je to profesor dovolil? Ti ne nese, da bi lahko bili vedno taki in da so med potekom predmeta le UGOTOVILI, da se lahko izražajo kot se najboljše znajo? Pač tip jim je posredno "dovolil", da so taki, ni jih naučil takega vedenja. Tu je ključna razlika in kjer očitno tvoje razmišljanje ne deluje.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Matev ::
blu
ker se spravljaš na osebno raven in postajajo tvoji odgovori žaljivi
se umikam iz debate
ker se spravljaš na osebno raven in postajajo tvoji odgovori žaljivi
se umikam iz debate
BluPhenix ::
In pe to IMO starši te dijake podpirajo. Zakaj?
Na posnetku, ki je bil predvajan pri poročilih, se je po TV opravičil le en dijak. Starši ostalih niso pustili objave. Niso pustili, da se njihov otrok javno opraviči za tisto, kar ve cela javnost, da je delal. To je zanikanje krivde in odnost "sej ni nič narobe naredil, zato se nima kaj opravičevati".
Sej vem, otroka vedno ščitiš, ampak jaz bi z mojim imel v takem primeru precej temeljit pogovor in bi se še marsikako drugače oravičil. Seveda, če nebi še mene nalomil, ko bi se poskušal pogovoriti. ČE bi bilo tako, pomeni, da sem resno nekaj zaj. pri njegovi vzgoji.
EDIT: oprosti. če se ti zdijo odgovori žaljivi, se ti opravičujem. Ni bil moj namen. Moti me le, ker nočeš, ali ne želiš videti druge strani. Vedno zagovarjaš, da je kriv profesor, s čimer se jaz ne strinjam. Pozivam te le, da malo pogledaš stvar kot celoto, ne kot: profestor=bad, dijaki pa že niso nič krivi.
Na posnetku, ki je bil predvajan pri poročilih, se je po TV opravičil le en dijak. Starši ostalih niso pustili objave. Niso pustili, da se njihov otrok javno opraviči za tisto, kar ve cela javnost, da je delal. To je zanikanje krivde in odnost "sej ni nič narobe naredil, zato se nima kaj opravičevati".
Sej vem, otroka vedno ščitiš, ampak jaz bi z mojim imel v takem primeru precej temeljit pogovor in bi se še marsikako drugače oravičil. Seveda, če nebi še mene nalomil, ko bi se poskušal pogovoriti. ČE bi bilo tako, pomeni, da sem resno nekaj zaj. pri njegovi vzgoji.
EDIT: oprosti. če se ti zdijo odgovori žaljivi, se ti opravičujem. Ni bil moj namen. Moti me le, ker nočeš, ali ne želiš videti druge strani. Vedno zagovarjaš, da je kriv profesor, s čimer se jaz ne strinjam. Pozivam te le, da malo pogledaš stvar kot celoto, ne kot: profestor=bad, dijaki pa že niso nič krivi.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
VolkD ::
Vse skupaj se mi zdi malo bolano. Ugotavljanje kdo je kriv, pa še najbolj.
Ostane dejstvo, da mladeniči niso hoteli nikogar užaliti, ampak so hoteli pač prezenteriati svoje sposobnosti. Pri tem pa ni bilo nikogar, ki bi njihove viške energije usmerjal v pozitivni smeri. Precej postov nazaj sem že povedal, da so osebnosti in hotenja teh mladih ljudi na bolj resnih področjih velikokrat zatrta. Vse kar se je zgodilo, se je zato, ker so hoteli dokazovati samega sebe. Verjamem, da je posnetek ravno iz teh razlogov "odplaval" na internet. Zelo težko bom verjel, če mi bo kdo rekel, da so ravno v tej šoli najslabči dijaki, ali pa najslabši profesorji. Se bom pa strinjal, da bodo dijaki počeli neumnosti, če ne bodo imeli drugega dela.
Če se tako skupino mladih recimo pametno usmerja pa lahko nastane posnetek, kot je nastal recimo v Kopru. Oglejte si ga.
Bil je zelo pozitivno ocenjen z vseh strani. A če dobro pogledam imata oba posnetka precej skupnih točk. Srednješolci, šola, razred, troši se višek energije, pripadnost skupini, prezentacija sebe, objava na internetu,...
Vsekakor pa gre tudi za bistvene razlike, v tem okolju je človek, ki usmerja in vodi te srednješolce. Človek, ki jim je vedno pripravljen priznat, da so v nekem trenutku dobri, in jim razložit, da drugič niso. In to brez palice in ukorov.
Ostane pa še vedno dejstvo, da si mora vsak učitelj izboriti mir v razredu. Poti je več, mnogo poti ne odobravam, nekatere se mi zdijo zelo v redu. Najboljša pa je tista, pri kateri učitelj pri dijakih uspe doseči toliko spoštovanja, da predavanja ne moti. Jaz sam sem nekajkrat ubral sledečo metodo.
Utihnil sem. Obstal sem. In vse se je ustavilo. Ko so vsi opazili, da se nekaj dogaja, so postali firbčni kaj bo naprej. Torej, pritegnil sem pozornost. Nato pa sem "kolovodjo" vprašal, če ga razganja ? Preden je karkoli utegnil reči, sem povedal, da ga razumem, ker sem imel tudi sam 17 let. Prosil sem ga, če viške energije prihodnjič porabi kje drugje in ne v šoli, Namignil sem, da imam nekaj metrov drv za sekanje. Če pa ima ta trenutek, še neobvljadljivo mnogo energije, pa jo lahko, če želi troši kje drugje. Samo enkrat se je zgodilo, da je dijak zapustil uro. Jasno. Naslednjič je bil vprašan snov, ki sem jo predaval tisto uro. Ker je že približno vedel, kaj ga čaka se je naučil in jaz sem se mu zahvalil za prikazano znanje z preprostim "hvala, res si se naučil. Do prihodnjič se pripravi še to in to.. ker boš odpredaval uro ". Iz razgrajača, ki se želi dokazovati, da je glavni, sem dobil učenca, ki se je dokazal, da zmore. Postavil sem ga v situacijo v kateri ni imel izhoda, ali pogori kot "vodja" ali pa se nauči in odpredava.
Ne trdim, da je to vseobči in znanstveno dokazano dober recept. Za vsako okolje se najde kaj drugega. Je pa dejstvo, da so vsa ljudska bitja v vseh starostih vodljiva, le znati je treba voditi.
Imel sem že tudi primer, ko je učiteljica 3. razreda o.š. izjavila, da so tako divji, da jih ne more obvladat. Resnemu učitelju, taka izjava ne pristoji ! Če pa jo da, bi vsekakor moral razmisliti o tem, kaj bo počel preostanek svoje delovne dobe, kajti za poučevanje, verjetno ni sposoben.
Ostane dejstvo, da mladeniči niso hoteli nikogar užaliti, ampak so hoteli pač prezenteriati svoje sposobnosti. Pri tem pa ni bilo nikogar, ki bi njihove viške energije usmerjal v pozitivni smeri. Precej postov nazaj sem že povedal, da so osebnosti in hotenja teh mladih ljudi na bolj resnih področjih velikokrat zatrta. Vse kar se je zgodilo, se je zato, ker so hoteli dokazovati samega sebe. Verjamem, da je posnetek ravno iz teh razlogov "odplaval" na internet. Zelo težko bom verjel, če mi bo kdo rekel, da so ravno v tej šoli najslabči dijaki, ali pa najslabši profesorji. Se bom pa strinjal, da bodo dijaki počeli neumnosti, če ne bodo imeli drugega dela.
Če se tako skupino mladih recimo pametno usmerja pa lahko nastane posnetek, kot je nastal recimo v Kopru. Oglejte si ga.
Bil je zelo pozitivno ocenjen z vseh strani. A če dobro pogledam imata oba posnetka precej skupnih točk. Srednješolci, šola, razred, troši se višek energije, pripadnost skupini, prezentacija sebe, objava na internetu,...
Vsekakor pa gre tudi za bistvene razlike, v tem okolju je človek, ki usmerja in vodi te srednješolce. Človek, ki jim je vedno pripravljen priznat, da so v nekem trenutku dobri, in jim razložit, da drugič niso. In to brez palice in ukorov.
Ostane pa še vedno dejstvo, da si mora vsak učitelj izboriti mir v razredu. Poti je več, mnogo poti ne odobravam, nekatere se mi zdijo zelo v redu. Najboljša pa je tista, pri kateri učitelj pri dijakih uspe doseči toliko spoštovanja, da predavanja ne moti. Jaz sam sem nekajkrat ubral sledečo metodo.
Utihnil sem. Obstal sem. In vse se je ustavilo. Ko so vsi opazili, da se nekaj dogaja, so postali firbčni kaj bo naprej. Torej, pritegnil sem pozornost. Nato pa sem "kolovodjo" vprašal, če ga razganja ? Preden je karkoli utegnil reči, sem povedal, da ga razumem, ker sem imel tudi sam 17 let. Prosil sem ga, če viške energije prihodnjič porabi kje drugje in ne v šoli, Namignil sem, da imam nekaj metrov drv za sekanje. Če pa ima ta trenutek, še neobvljadljivo mnogo energije, pa jo lahko, če želi troši kje drugje. Samo enkrat se je zgodilo, da je dijak zapustil uro. Jasno. Naslednjič je bil vprašan snov, ki sem jo predaval tisto uro. Ker je že približno vedel, kaj ga čaka se je naučil in jaz sem se mu zahvalil za prikazano znanje z preprostim "hvala, res si se naučil. Do prihodnjič se pripravi še to in to.. ker boš odpredaval uro ". Iz razgrajača, ki se želi dokazovati, da je glavni, sem dobil učenca, ki se je dokazal, da zmore. Postavil sem ga v situacijo v kateri ni imel izhoda, ali pogori kot "vodja" ali pa se nauči in odpredava.
Ne trdim, da je to vseobči in znanstveno dokazano dober recept. Za vsako okolje se najde kaj drugega. Je pa dejstvo, da so vsa ljudska bitja v vseh starostih vodljiva, le znati je treba voditi.
Imel sem že tudi primer, ko je učiteljica 3. razreda o.š. izjavila, da so tako divji, da jih ne more obvladat. Resnemu učitelju, taka izjava ne pristoji ! Če pa jo da, bi vsekakor moral razmisliti o tem, kaj bo počel preostanek svoje delovne dobe, kajti za poučevanje, verjetno ni sposoben.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Starši, ki uničujejo svoje otroke (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 30996 (26479) | solatko |
» | žaljenje dijakov v srednjih šolahOddelek: Šola | 3824 (2880) | Aston_11 |
» | Vzgoja otrok in učiteljeva avtoriteta (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10474 (9168) | gruntfürmich |
» | kazenski test 13. junij, a ni da 2 tedna pred koncem... (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 9703 (8283) | ERGY |