Voodoo Extreme - Na Voodoo Extreme so objavili nov set vprašanj in odgovorov. No, vprašanja prispevajo znanja željni računalničarji preko Interneta, odgovore pa trosi Tim Sweeney (Unreal, a je treba še kaj povedati?). Precej zanimivo branje, poleg nekaj praktičnih vprašanj glede "biznisa programiranja iger" pa je Sweeney tudi malo pokomentiral Kyra 2. Klik!
haha, se strinjam (totalno zgresen), kaj pa je bil voodoo? cube mapping pa je totalno neuporaben, sploh ga geforci ne pospirajo strojno, ga procesor izracunava pa sucks, ker vse potem steka.
Tim - "It's a competent TNT2 class chip, and the sorting and alpha-testing artefacts of past generations seem to have been sorted out successfully."
Hmm, zelo zanimivo, V tem delu nam Tim pove, da je KyroII v bistvu enak TNT2. Kaj hoče s tem povedat? A to, da je vseeno, al mamo TNT2 al Kyro2? Hmm... A TNT2 lahko *kjerkoli* prehiti vsaj GF2 MX? Jaz sem videl KyroII prehiteti GF2 Ultra, so I rest my case.
"But, like every generation of PowerVR hardware before it, it's a day late and a dollar short."
"a day late"? Ne vem kaj misli s tem, da je kartica pozna, saj zelo dobro paše v svoj cenovni razred pod $150, in tudi prehiti VSE tekmece v tem razredu! "a dollar short"? Če s tem misli ceno Kyra2, ima verjetno prav. Če primerjamo ceno Kyra2 z NVIDIA produkti, je kar a few hundred dollars short! ;)
"It lacks support for basic DirectX7 (yes, 7!) features like cube maps."
OooOOo, Cube maps, glej no glej. A je mogoče pozabil omeniti, da GeForce2 ne podpira EMBM-a, ki ga Kyro2 z lahkoto podpira, in zgleda 100x boljše kot vsaki cube map? Pa še KyroII ga hitreje izvede! Pa še če ne bi mel DX7 podpore, tudi ne bi mogel laufat Evolve (igra striktno optimizirana za GeForce) in v njej prehiteti GF2 GTS.
"The kyro developers are cool guys, so it pains me to say that this is just not a viable piece of hardware in the market it's trying to compete in."
No Tim, what pains you the most, is that STM won't pay you for PR bullshit like NVIDIA does! How does it feel being paid off? Nice, isn't it? Well, enjoy while it lasts, because it won't last for long!
Tjoooo.... Sej sploh nevem, če bi komentiral take bedarije ...
GeForce podpira Cube Environment Mapping čisto lepo hardwaresko in CPU pri tem nima čisto nič veš VASkO. Poleg tega zadeva ZELO uporabna.
Hmm, zelo zanimivo, V tem delu nam Tim pove, da je KyroII v bistvu enak TNT2. Kaj hoče s tem povedat? A to, da je vseeno, al mamo TNT2 al Kyro2? Hmm... A TNT2 lahko *kjerkoli* prehiti vsaj GF2 MX? Jaz sem videl KyroII prehiteti GF2 Ultra, so I rest my case.
Če se reče, da je Kyro 2 TNT 2 class to pomeni, da ima isti oziroma zelo podoben feature set in ne to, da je ena kartica hitrejša od druge!!!
"a day late"? Ne vem kaj misli s tem, da je kartica pozna, saj zelo dobro paše v svoj cenovni razred pod $150, in tudi prehiti VSE tekmece v tem razredu!
Točno tako, kot je reku Sweeney "a day late". Tako kot Voodoo 5 veliko prepozen. In programerji se ne oziramo po najhitrejših karticah pač pa po najboljših! Če bi se oziral po najhitrejših, pol bi danes gledal 3D igre v obliki 10-30 gourad shade-anih trikotnikov na slikici brez tekstur pri 1500 fps... Cool[:].
OooOOo, Cube maps, glej no glej. A je mogoče pozabil omeniti, da GeForce2 ne podpira EMBM-a, ki ga Kyro2 z lahkoto podpira, in zgleda 100x boljše kot vsaki cube map?
A maš ti sploh kakšno najmanšo predstavo kaj to sploh je Cube Environment Mapping??? Environment Mapped Bump Mapping izgleda 100x boljše kot Cube Environment Mapping.... Ha, ha, ha!!! Environmebt Mapped Bump Mapping se uporablja za simuliranje valovitih površin. Cube Environment Mapping je pa 6 tekstur s kocke (spredaj, zadaj, levo, desno, spodaj, zgoraj). Grafična kartica nato v real time na teh šest tekstur zrenderira okolje glede na to kater del kocke je tista tekstura (VASkO razloži kako bi se to naredilo preko CPU-ja z več kakor 2fps...). Ta Cube Mapp se nato prilepi na model, ki ga renderiramo in dobimo zelo dobre odseve. Sorry ampak odsevi in simulacije valovitih površin sta pa malce različni zadevi.
Pa še KyroII ga hitreje izvede!
Izvede hitreje kaj???
Pa še če ne bi mel DX7 podpore, tudi ne bi mogel laufat Evolve (igra striktno optimizirana za GeForce) in v njej prehiteti GF2 GTS.
Podpora za kartice v tem smislu se gre s strani driverjev. Sej za ATI Rage 128 tud obstajajo DirectX 8.0 driverji, pa ga to še zmeri ne nardi za DirectX 8.0 hardware!!! In tudi GeForce 2 ni DX 8.0 hardware ampak je DX 7.0 hardware. Edini DX 8.0 hardware zadevi trenutno na obzorju sta GeForce 3 in Radeon 2.
Če se reče, da je Kyro 2 TNT 2 class to pomeni, da ima isti oziroma zelo podoben feature set in ne to, da je ena kartica hitrejša od druge!!!
Aja? Hmm, zanimivo... A je TNT2 tudi podpiral Tile Based Rendering (ki btw ne ponuja nič drugega kot blazne pospešitve, kar za T&L pri GF1/2 ne bi mogel trditi), Environment Map Bump Mapping (ki ga tudi GF2 ne premore), 8 Layer Texturing (ki ga še GF3 ne premore!), interni True Color Rendering, Dot3... [sarcasm] Pismo Senitel, TNT2 je bil pa res špica, ko je vse to podpiral! Je mel pa res isti feature set. [/sarcasm]
Točno tako, kot je reku Sweeney "a day late". Tako kot Voodoo 5 veliko prepozen. In programerji se ne oziramo po najhitrejših karticah pač pa po najboljših!
Pa koga boli qu* za programerje? Tukaj se gre za NAS, za uporabnike, igralce iger, navadne smrtnike, ki hočemo istisniti iz igre čimveč fps in čimboljšo sliko za nizko ceno, in KyroII nam to ponuja!
A maš ti sploh kakšno najmanšo predstavo kaj to sploh je Cube Environment Mapping???
Irrelevant. Kerih iger je dons več zunaj, z EMBM al CubeEM podporo? Tukaj se gre za uporabnike, ne pa kaj vzburja programerje. ;p
Podpora za kartice v tem smislu se gre s strani driverjev. Sej za ATI Rage 128 tud obstajajo DirectX 8.0 driverji, pa ga to še zmeri ne nardi za DirectX 8.0 hardware!!! In tudi GeForce 2 ni DX 8.0 hardware ampak je DX 7.0 hardware. Edini DX 8.0 hardware zadevi trenutno na obzorju sta GeForce 3 in Radeon 2.
Kot sem že prej omenil; za nas uporabnike je pomebna hitrost, kvaliteta slike in nizka cena (čeprav si prej dejal, da hitrost ni pomebna;), ne briga folka kaj je hardware pa kaj software, če deluje kot more!
Konkretno za 11.00 nevem. Vem pa, da so nekateri driverji prav štrikal. Men z nenavitim GeForce-em 2 MX, Detonator 12.00 in DirectX 8.0 (pod Win 2k) en demo, ki pride zraven DirectX 8.0 SDK leti z 70fps na 1024x768x32 (z nekaterimi drugimi driverji ni).
to pomeni, da ce hocem cube maping hitro delovanje, moram win2000 namestit? si ze probal collina2 s cube mapingom in z navadnim? povej kaka je razlika v hitrosti, ker pri meni dela cube maping 3x pocasneje kot standarden.
V bistvu pri men v Colin 2 ni razlike med 640x480x16 bpp z standard in vse na low, ter 1600x1200x32 bpp z cube environment mappingom in vse na high... Damm moram si nov proc umislt...