Forum » Pomoč in nasveti » Reklamacija diska
Reklamacija diska
Justy ::
Ma naj grejo te IBM-ovi diski nekam, sploh niso vredni svoje slave. Namrec tud men je ribnu (DTLA 307030).
Enga dneva ko sem przgal comp je zacelo grdo skrtat po njem. Potem sem ga cez dva dni ponovno poskusu przgat pa je zacuda nakj ur delal, nato pa zopet grdo skripanje in ga celo v biosu ni vec prepoznal.
Ze to je bil dovolj velik shit da sem izgubu nekaj podatku, nekaj je uspelo resit...
Tu pa se zdej zacne nov problem, sem disk nesu na servis in so mi dal druzga. Vse lepo in prav in ko pridem domov in dam disk ven iz ovitka, ga mal gledam in vidim vse polno prstnih odtisov po disku, zgoraj in spodaj (ker ce je disk nov namrec tega ni) pa se ti se naredijo na disku ce toplega prijemas. Pa tudi okoli sraufou se vidi da so ze bili sraufani po domace povedano in tudi kar nekaj rajsic je po zgornji strani diska.
Ce se namrec ne motim tega vsega na novem disku ni.
Zdej me pa neki zanima, serviser bi namrec men mogu dat povsem nov disk za reklamacijo prejsnjega (se v garanciji da se razumemo) ne pa rablenega ane ?
Enga dneva ko sem przgal comp je zacelo grdo skrtat po njem. Potem sem ga cez dva dni ponovno poskusu przgat pa je zacuda nakj ur delal, nato pa zopet grdo skripanje in ga celo v biosu ni vec prepoznal.
Ze to je bil dovolj velik shit da sem izgubu nekaj podatku, nekaj je uspelo resit...
Tu pa se zdej zacne nov problem, sem disk nesu na servis in so mi dal druzga. Vse lepo in prav in ko pridem domov in dam disk ven iz ovitka, ga mal gledam in vidim vse polno prstnih odtisov po disku, zgoraj in spodaj (ker ce je disk nov namrec tega ni) pa se ti se naredijo na disku ce toplega prijemas. Pa tudi okoli sraufou se vidi da so ze bili sraufani po domace povedano in tudi kar nekaj rajsic je po zgornji strani diska.
Ce se namrec ne motim tega vsega na novem disku ni.
Zdej me pa neki zanima, serviser bi namrec men mogu dat povsem nov disk za reklamacijo prejsnjega (se v garanciji da se razumemo) ne pa rablenega ane ?
_Mortal_ ::
on ti rab dat enak popolno delujoč disk sm nevem če mora bit nov jz mislim da bi moral
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Ribicija ::
Če ti nekaj crkne v času garancije ti morajo zadevo popraviti ali pa nadomestiti z drugo enake ali boljše kvalitete. Tako da načeloma ti lahko zamenjajo tudi za disk, ki je že bil uporabljen. Se pa ne sekiraj peveč, ker ti mora sedaj tako ali tako garancija začeti teči znova in imaš spet 1 oz. 3 leta garancije na ta disk.
Justy ::
Hmmm Ribicija, "se pa ne sekiraj prevec" to men ne zveni glih tko. Jst sem dal za to zadevo takrat 46 cuku in od nje pricakujem da dela brezhibno. Zdej ko pa dobim po uveljavljanju garancije tak disk v roke za keterga se vze na oko vid da je blo enkrat tud z njim nekaj narobe in da so ga prjemal z rokam ko so strukle zravn jedel mi pa mal filing zbija. Ker ne mislim iz dneva v dan cakat da bo spet ribnu in bom spet ostal brez zelo pomembnih podatkov, ker vsak dan pa res ne mislim backupa za cel disk delat na cd-je al pa kam drugam....
Tako da prosim za nasvet nekoga, ki bo tocno vedel povedat ce mi lahko tak disk dajo.....
Hvala
Tako da prosim za nasvet nekoga, ki bo tocno vedel povedat ce mi lahko tak disk dajo.....
Hvala
_Mortal_ ::
oNI TI RABJO DAT ISTI DISK IN TAKŠNEGA KI DELA MOJ NASVET VPRAŠI V KERI DRUGI TRGOVINI ČE SE TKO DELA
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Shadowman-x ::
Trgovec je dolžan zamenjati disk v okvari z NOVIM!!! enake kvalitete ali boljše (če nimajo enakega) in to brez doplačila!!!
Glede garancije pa je tako, da velja garancija od prvega diska, torej če ti crkne disk dva dni pred garancijo in dobiš novega, velja garancija še samo dva dni!!!
Glede garancije pa je tako, da velja garancija od prvega diska, torej če ti crkne disk dva dni pred garancijo in dobiš novega, velja garancija še samo dva dni!!!
Justy ::
_Mortal_ : Sej jst bi rajsi vidu, da bi mi moj disk delal, al pa da bi takega kot je moj dobil, ki se vedno izgleda kot nov, ne pa to z miljon odtisi in izrisi....
Shadowman-x : se pravi da bi moral novega dobit, glede garancije pa ne vem ce imas prau, ker to sem pa tud v servisu uprasal in so rekl da ponovno 3 leta, a to pomen da me je se tu nasral, ker ce pa ne velja ponovno tri leta, pa takoj letim tja in mu ga zatlacim nekam da se sam ne bo vedu kam......
Shadowman-x : se pravi da bi moral novega dobit, glede garancije pa ne vem ce imas prau, ker to sem pa tud v servisu uprasal in so rekl da ponovno 3 leta, a to pomen da me je se tu nasral, ker ce pa ne velja ponovno tri leta, pa takoj letim tja in mu ga zatlacim nekam da se sam ne bo vedu kam......
Shadowman-x ::
Glede garancije sem 100% da velja od nakupa prvega diska ali druge komponente (ne glede na to koliko krat je bila zadeva menjana).
Je pa še eno sranje pri IBM-u. Sam sem imel SCSI disk, katerega sem kupil iz druge roke in mi je v roku par dni odpovedal - popolnoma. Ko sem preverjal rok garancije, je le-ta še bila veljavna, vendar nisem imel original računa in sem že tukaj padel skozi. Sedaj pa beri pazljivo. Pri IBM-u garancija NI PRENOSLJIVA!!!. To pomeni, da če kupiš disk iz druge roke pozabi na garncijo. Velja samo za prvega kupca!!!
Tudi to je 100% informacija od IBM Slovenija, IBM Nemčija in IBM VB.
Če pa ti zamenjajo takšen disk pa je to samo dobra volja trgovine oz. prodajalca.
Sam se izogibam IBM-a kolikor je mogoče!
Je pa še eno sranje pri IBM-u. Sam sem imel SCSI disk, katerega sem kupil iz druge roke in mi je v roku par dni odpovedal - popolnoma. Ko sem preverjal rok garancije, je le-ta še bila veljavna, vendar nisem imel original računa in sem že tukaj padel skozi. Sedaj pa beri pazljivo. Pri IBM-u garancija NI PRENOSLJIVA!!!. To pomeni, da če kupiš disk iz druge roke pozabi na garncijo. Velja samo za prvega kupca!!!
Tudi to je 100% informacija od IBM Slovenija, IBM Nemčija in IBM VB.
Če pa ti zamenjajo takšen disk pa je to samo dobra volja trgovine oz. prodajalca.
Sam se izogibam IBM-a kolikor je mogoče!
perci ::
Shadowman X: mislim, da ne bo drzalo, tisto o dveh dneh garancije, potem, ko si ti disk prnesu dva dni pred iztekom garancije nazaj (v bistvu sem preprican). Sej pomisli logicno: ce bi blo tko bi ti oni loh ta disk popravl, tko da bi delal se dva dni in potem bi bil v kurcu. Oni ti morajo dat nek dodatni garancijski rok, se pravi, da ce si ti disk nesu popravt dva dni pred iztekom garancije in se ti potem disk se enkrat pokvari v roku recimo 14 dni si upravicen do ponovne reklamacije, res pa je da nimas zopet eno leto garancije.
Kar se pa tice uveljavljanju teh garancij je pa pr nas itak zmeri tko, da mors bit tecen in tezit drugac te sploh ne jemljejo resno. Sam ce si vztrajen ti rata, sam vcasih mors tut koga napizdit pa mal zagrozit, pa zmeri zahtevite nadrejenga ce vas mulo od prodajalca zeza.
LP Peter
Kar se pa tice uveljavljanju teh garancij je pa pr nas itak zmeri tko, da mors bit tecen in tezit drugac te sploh ne jemljejo resno. Sam ce si vztrajen ti rata, sam vcasih mors tut koga napizdit pa mal zagrozit, pa zmeri zahtevite nadrejenga ce vas mulo od prodajalca zeza.
LP Peter
Ribicija ::
Če ti stvar zamenjajo z novo začne garancija teči znova. Se pravi od dneva prejema nove oz. zamenjave stvari ponovno eno leto.
V primeru pa da so zadevo samo popravljali oz. so zamenjali samo kakšen del pri reklamirani stvari pa se garancija podaljša za čas popravila. Recimo če pri monitorju zamenja tranzistor se samo podaljša garancija.
Če pa se ti zdi da je disk že rabljen pa pojdi nazaj jih malo natuli in ti ga bodo če so normalni zamenjali z drugim.
V primeru pa da so zadevo samo popravljali oz. so zamenjali samo kakšen del pri reklamirani stvari pa se garancija podaljša za čas popravila. Recimo če pri monitorju zamenja tranzistor se samo podaljša garancija.
Če pa se ti zdi da je disk že rabljen pa pojdi nazaj jih malo natuli in ti ga bodo če so normalni zamenjali z drugim.
poker ::
Mislim, da imam že 5. IBM disk in nisem nikoli imel težav z njimi. Je pa res, da rabijo kar pošteno hlajenje (predvsem DTLA). Če ga slučajno imaš kot izmenljivega v 5.25 predalu bo zaradi slabega hlajenja tega dela PCja skoraj sigurno crknil in to relativno hitro.
Problem pri garanciji pa je tudi v tem, da prodajalci sami vcasih SPLOH NIMAJO pokrite garancije, ki jo nudijo za opremo. Zakaj? Ker kupijo npr. disk brez garancije (ki je zaradi tega npr. 20% cenejši) in ga prodajo z npr. 1-letno garancijo. Če oprema crkne, pa so v velikih težavah, ker ga morajo zamenjati iz lastnega žepa. Potem pa te zaj....., ti dajo staro opremo, ali pa ti garancije sploh ne priznajo. Zanesljivo VEM, da vsak prodajalec, ki je kupil disk z garancijo, dobi TAKOJ in BREZ TEŽAV zamenjavo za IBM disk. Torej, če mu ti vrneš disk v okvari, dobi on za zamenjavo 100% NOV disk.
Jaz bi vztrajal naj mi dajo nov disk...
Problem pri garanciji pa je tudi v tem, da prodajalci sami vcasih SPLOH NIMAJO pokrite garancije, ki jo nudijo za opremo. Zakaj? Ker kupijo npr. disk brez garancije (ki je zaradi tega npr. 20% cenejši) in ga prodajo z npr. 1-letno garancijo. Če oprema crkne, pa so v velikih težavah, ker ga morajo zamenjati iz lastnega žepa. Potem pa te zaj....., ti dajo staro opremo, ali pa ti garancije sploh ne priznajo. Zanesljivo VEM, da vsak prodajalec, ki je kupil disk z garancijo, dobi TAKOJ in BREZ TEŽAV zamenjavo za IBM disk. Torej, če mu ti vrneš disk v okvari, dobi on za zamenjavo 100% NOV disk.
Jaz bi vztrajal naj mi dajo nov disk...
bastadu ::
Semo nekaj me zanima:
Koliko ima garancije ta serija diskov DTLA, ki tako crkuje? Eno leto?
Koliko ima garancije ta serija diskov DTLA, ki tako crkuje? Eno leto?
Mr.B ::
Jaz sem dobil oz. imam malo drugacno informacijo.
Kupil sem GK , ki mi je cez pol leta crknila . Dal sem jo na servis , in sem dobil novo y racunom yraven , kjer je pisalo da je garancija spet eno leto z datumom na racunu. Tako da je v bsitvu garancija eno leto in pol v mojem primeru.
Drugace ce ti crkne zadeva tudi en dan pred iztekom garancije , ti morajo dati garancijo saj za cas veljavnosti garancije popravila. Ker ce ti crkne popoldan ta disk , ki so ti ga dali , pa prides naslednji dan nazaj , bos rekel ?????? nema vec garancije , nevem pa kako je to pri kaksnih pocen trgovinah ala servis ????
Kupil sem GK , ki mi je cez pol leta crknila . Dal sem jo na servis , in sem dobil novo y racunom yraven , kjer je pisalo da je garancija spet eno leto z datumom na racunu. Tako da je v bsitvu garancija eno leto in pol v mojem primeru.
Drugace ce ti crkne zadeva tudi en dan pred iztekom garancije , ti morajo dati garancijo saj za cas veljavnosti garancije popravila. Ker ce ti crkne popoldan ta disk , ki so ti ga dali , pa prides naslednji dan nazaj , bos rekel ?????? nema vec garancije , nevem pa kako je to pri kaksnih pocen trgovinah ala servis ????
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
RookY ::
Sam sem imel neke težave z uveljavljanjem garancije in sem klicaril vse možno, tako da glede garancije je natanko tako, kot je napisala Ribicija. Edino to mi še ni jasno(pa tudi marsikateremu, ki bi mu sicer moralo biti, npr. zavod za varstvo potrošnikov), ali ti lahko izdelek za katerega uveljavljaš garancijo, zamenjajo z izdelkom druge firme.
Juhu juhu spet bom bruhu
Justy ::
Hvala vsem za nasvete in pomoc, zadeva je sedaj resena, dobil sem nov disk z ponovno 3-letno garancijo.
Upam da nikoli ne bom vec imel takih problemov z diskom in potem z izgubo svojih dragocenih dokumentov in tudi vsem ostalim zelim enako.
Verjemite, da ti ni lahko pri srcu ko se zaves da si pravkar izgubil del podatkov v katere si vlagal mnogo truda in casa........
Navsezadnje te pa zelijo ignorirat se v trgovini kjer se izdelek kupi, a vendar bodo za raklamacijo diska dobili novega, saj zanje jamci FIRMA, se pravi glavni proizvajalec. Sedaj pa res vec ne verjamem v postenje racunalniskih trgovin (prodajalcev). Se toliko malo kolikor upanja sem do sedaj imel vanje, se tega sem izgubil..........
P.S.:
RookY: glede tega ali ti lahko zamenjajo artikel z artiklom druge firme se mi zdi pa malo malo verjetno, to je spet kaksna potegavscina prodajalcev.
Zgleda da se bo treba v bodoce res kdaj pa kdaj obrnit na ZAVOD ZA VARSTVO POTROSNIKOV.
Upam da nikoli ne bom vec imel takih problemov z diskom in potem z izgubo svojih dragocenih dokumentov in tudi vsem ostalim zelim enako.
Verjemite, da ti ni lahko pri srcu ko se zaves da si pravkar izgubil del podatkov v katere si vlagal mnogo truda in casa........
Navsezadnje te pa zelijo ignorirat se v trgovini kjer se izdelek kupi, a vendar bodo za raklamacijo diska dobili novega, saj zanje jamci FIRMA, se pravi glavni proizvajalec. Sedaj pa res vec ne verjamem v postenje racunalniskih trgovin (prodajalcev). Se toliko malo kolikor upanja sem do sedaj imel vanje, se tega sem izgubil..........
P.S.:
RookY: glede tega ali ti lahko zamenjajo artikel z artiklom druge firme se mi zdi pa malo malo verjetno, to je spet kaksna potegavscina prodajalcev.
Zgleda da se bo treba v bodoce res kdaj pa kdaj obrnit na ZAVOD ZA VARSTVO POTROSNIKOV.
jerry2000 ::
Na vaša pisma se samo smejim... Hehe, ali ima disk prstne odtise ali ne...
Kupite pri Aplikonu in ko bo ribnil disk v garanciji boste
1. čakali garancijski rok za zamenjavo
2. doplačali cca. 20 jurjev za novega, ker vam bodo odšteli "amortizacijo" in priznali najnižjo vrednost zanj...
Tako da...
Ne se bunit fantje, lahko bi bilo slabše!
PS - Govorim iz izkušnje
Jerry
Kupite pri Aplikonu in ko bo ribnil disk v garanciji boste
1. čakali garancijski rok za zamenjavo
2. doplačali cca. 20 jurjev za novega, ker vam bodo odšteli "amortizacijo" in priznali najnižjo vrednost zanj...
Tako da...
Ne se bunit fantje, lahko bi bilo slabše!
PS - Govorim iz izkušnje
Jerry
Justy ::
Jerry2, ne gre se (oziroma se ni slo) samo za prstne odtise, slo se je ze za dejansko rabljen disk...........
GRE PA SE SE VEDNO ZA SPOSTOVANJE DO STRANK IN NE NATEGOVANJE LE TEH !!!!!!!
GRE PA SE SE VEDNO ZA SPOSTOVANJE DO STRANK IN NE NATEGOVANJE LE TEH !!!!!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10625 (9224) | St235 |
» | Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17272 (14978) | Wrop |
» | WD RMA warranty vračiloOddelek: Pomoč in nasveti | 4422 (3965) | solatko |
» | garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9608 (7473) | medenko |
» | MlacoM in garancija za diske IBM 75GXPOddelek: Pomoč in nasveti | 1383 (1131) | boštjan |