» »

kako na "čebelici" (motorju) naret električni vžig

kako na "čebelici" (motorju) naret električni vžig

flasha ::

Doma imam čebelico-motor, ki bi ji rad naredil električni vžig.

Ima kdo kakšno idejo kako ??? :))

DimmniBurek ::

in kaj je ta čebelica? predvidevam da kak tomosaki...
Za električni vžig rabiš preveč stvari da bi se to splačalo...
Prva stvar je že baterija ki je nimaš kam dost dat...
There Is No Stronger Drug Than Reality

snow ::

Saj ne rabiš zelo velike baterije? Maš na mopedu tudi napajanje.

Nekaj takega si verjetno mislil: http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm - narejeno s PIC 16f84


Tudi sam se že nekaj časa zanimam za zadevo, saj mi je zelo aktualna za mojega CTX-a :)


Google je tvoj kolega: CDI OR electic ignition + ime poljubnega čipa oziroma proizvajalca čipov :\
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

radiator ::

Vidim da uporablja hall za triganje. Iz tega dobiš položaj in posredno obrate. Poterubuješ še vsaj informacijo o gas-u da lahko narediš kolko tolko spodben vžig. Pa temperatura je tudi fajn. Pa ne me narobe razumet. Meritve niso noben problem problem je kako priti potem do pravega timing fielda.

PS: Jaz bi vseeno delal z 12V akumulatorjem in vžigalno tuljavo od avta.
Kaj je jutri že bilo?

snow ::

Za začetek so gotovo dovolj obrati... ja nato pride še pozicija gasa. Hm temperatura... na to nisem nikoli mislil. Ja zna bit dobro ja.

Kako pa naštimat te krivulje predvžigov? Dynota pa probat ja... ampak kaj če te možnosti ni?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

radiator ::

Ja to bo zelo težko naštimat. Saj naret ni noben problem. Rabiš kako knjigo (npr. Automotive Control Systems od U. Kiencke in L. Nielsen samo od 2 taknih mašinah ni nič kaj notri) pa potem malo naštudirat ono pa po uhi ali feelingu nastavit. Definitivno boš dobil dosti večje področje vrtljajev kot maš zdaj (to boš dobil že samo z obrati). Kolko pa tomos-ov motrček zdrži pa samo J. Puch ve. Tak že 50 let pilijo isto njegovo mašino :)
Kaj je jutri že bilo?

Azrael ::

Tomos je itak legenda, mašine zdrži pa huh zelo veliko.

Kaj če bi namesto samogradnje poskusil dobiti samo elektronski vžig od Tomosa? Sicer moraš paziti so 3 variante, ena ima blokado na ~6500o/min (enako kot platine, samo ni več vzdrževanja), druga na ~9000o/min, obstaja pa tudi verzija brez blokade in se potem nekje med 12000 do 15000o/min polomi mašina (in verjetno še kaj drugega)...>:D

Še starejša tema.
Nekoč je bil Slo-tech.

flasha ::

Hvala vsem !!! :))

Najvrjetneje bom nabavo tuljavo, pa akumolator (pod sedež).
tanx :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

2 taktni motor ne vžge navodila

Oddelek: Loža
336401 (5713) hojnikb
»

flexer elektronika

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
116975 (2649) markasaso12
»

Elektronski vžig za motrocikel

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
164280 (3956) TESKAn
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
6411053 (8513) darkolord
»

ideja, diesel agregat... (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7911667 (10143) Brane2

Več podobnih tem