Monitor - Kljub skorajda uveljavljenemu prepričanju, da programski jezik java ne omogoča izdelave aplikacij, ki bi delovale s spodobno hitrostjo, je deset let razvoja jave prineslo zavidljive rezultate. O tem priča tudi zgodba nemškega programerja, ki je javno objavljeno kodo igre Quake2 prenesel v javo in predstavil rezultate. Jake2, kot se prenos imenuje, deluje tudi na slabših sistemih s hitrostjo, povsem primerljivo izvirniku, ki je napisan v jeziku C. V resnici je prenesen celotni 3D-pogon, kar ponuja drugim razvijalcem možnost, da ga uporabijo za lastne 3D-igre v javi.
Jake2 se lahko pohvali tudi z javansko tehnologijo neposrednega zagona "web start". Z le enim klikom spletne povezave na povsem nedotaknjen sistem namestimo vse potrebno za igranje: javanski izvajalni sistem (če še ni nameščen), potrebne knjižnice, pogon Jake2 in celo zemljevide izvirne igre, ki so prosto na voljo na strežnikih izvirnega avtorja iger Quake, podjetja id software.
Novice » Igre » Jake2
CCfly ::
Se ti ne zdi, da je težko utemeljevati hitrost izvajanja JVM-ja, ko kličeč OpenGL funkcije prek JNI-ja ?
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev
Roadkill ::
No, jaz že dolgo ne verjamem mitu počasnosti jave.
Če ne drugega zaradi Azureusa, Eclipse, Websphere application developerja in podobnih aplikacij, ki so ogromne, zahtevne in delujejo povsem tako, kot bi od njih pričakovali, če bi bli narejeni v sorodnih programskih jezikih.
Folk pozablja, da večina javanskih programov uporablja javanske objekte za prikazovanje (recimo) sistemskih widgetov svoje (AWT/SWT), zaradi česar takoj porabijo (precej) več rama in pa nekaj procesorskega časa. Te widgete se uporablja, ker jih je v javi najlažje uporabljat in so platform independant.
Nisem 100%, ampak sem skoraj prepričan, da se da uporabit tudi "native" Windows widgete in tako prišparat na spominu.
Seveda pa nekaj (precej, če smo natančni) spomina porabi JVM, čemur se pa ne da izognit, zaradi jave same.
Kjer pa pridemo do MS .NET frameworka, kjer so stvari precej podobne.
Če ne drugega zaradi Azureusa, Eclipse, Websphere application developerja in podobnih aplikacij, ki so ogromne, zahtevne in delujejo povsem tako, kot bi od njih pričakovali, če bi bli narejeni v sorodnih programskih jezikih.
Folk pozablja, da večina javanskih programov uporablja javanske objekte za prikazovanje (recimo) sistemskih widgetov svoje (AWT/SWT), zaradi česar takoj porabijo (precej) več rama in pa nekaj procesorskega časa. Te widgete se uporablja, ker jih je v javi najlažje uporabljat in so platform independant.
Nisem 100%, ampak sem skoraj prepričan, da se da uporabit tudi "native" Windows widgete in tako prišparat na spominu.
Seveda pa nekaj (precej, če smo natančni) spomina porabi JVM, čemur se pa ne da izognit, zaradi jave same.
Kjer pa pridemo do MS .NET frameworka, kjer so stvari precej podobne.
Ü
Highlag ::
Sem poizkusil včeraj pa nisem sploh videl razlike med običajno in to verzijo.
Poizkusite v konzolo vtipkat timedemo 1, pol pa špilat. Igra dobi novo dimenzijo.
Poizkusite v konzolo vtipkat timedemo 1, pol pa špilat. Igra dobi novo dimenzijo.
Never trust a computer you can't throw out a window
bradek ::
Roadkill AWT in SWING sta javini zadevci, SWT pa dostopa do in uporablja sistemske elemente.
Pithlit ::
Java je cross-platform. Kaj majo kle "native" windows widget-i iskat?!?
Life is as complicated as we make it...
Roadkill ::
Jah v primeru, da hočeš aplikacijo napisat v javi in da se omejiš na winse, je bolj smiselno uporabit tisto, kar porabi manj resourcov, ane.
Ü
christooss ::
Tale igrca ŠIBA ko SVINA. Samo verzijo lwjkgl morš pognat pa šiba.
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo
Pithlit ::
Bradek... tole je Roadkill napisal: Nisem 100%, ampak sem skoraj prepričan, da se da uporabit tudi "native" Windows widgete in tako prišparat na spominu.
In ja... če se omejiš na winse bi to blo boljše... problem pri cross-platform zadevah pa je, da niso omejene na winse.
In ja... če se omejiš na winse bi to blo boljše... problem pri cross-platform zadevah pa je, da niso omejene na winse.
Life is as complicated as we make it...
kronik ::
Sklepam, da bodo igre napisane za ta pogon delovale tudi v drugih sistemih. Mac OS, linux ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Quake 2 v HTML5, novosti v Chrome 5Oddelek: Novice / Brskalniki | 10563 (9356) | arjan_t |
» | PHPBB FORUM (strani: 1 2 3 )Oddelek: Izdelava spletišč | 15767 (11249) | mmorph |
» | S čim ustvarit interaktivni DVDOddelek: Programska oprema | 1858 (1615) | CaqKa |
» | Neskončna nadaljevanjaOddelek: Novice / Igre | 3338 (2711) | CaqKa |
» | Barvni modeli - nagradim najboljsi odgovorOddelek: Zvok in slika | 2539 (1960) | G@c |