Forum » Loža » renault megane letik1996-1998 (mnenje)
renault megane letik1996-1998 (mnenje)
dolenska ::
zanima me mnenje za avto megane letnik1996 do letnik1998. predvsem me zanima koliko porabi 1.4l motor in 1.6l motor bencina. ali je 1.4l motor podhranjen oz. ce je prešibak. zanima me tudi če je zanesljiv
hvala
hvala
garv ::
Odvisno kaj želiš zavtom delat. Sicer je 1.4 motor že kar vredu, so pa Renaulti fajni za tuning. Verjetn si opazu da je v Sloveniji ful Meganov predelanih. Kar se tiče zanesljivosti, redno vzdrževan motor(olje, filtri..) zelo dolg teče brez težav, imam pa izkušnje z okvarami ležajev na kolesih. Če resno razmišljaš o nakupu takšnega Megana, in če bi rad močan motor, pol ti priporočam da kupiš 1.6 in ga malo predalaš, za 100.000 SIT bi ga že kar fajn zrihtal. Sicer si pa poglej forum na: Avtomobilizem.com, kjer je ogromno svežih informacij.
Alec999 ::
Pomoje je za tako težo 1.4 75KM premalo, mogoče če bi bilo 1.4 16V . Jst mam 1.6 90KM letnik 97 pa mi je že to premal, sploh v kšen klanc če peleš gor, kaj šele če prehitevaš pa je malo dvignjena cesta .
Drgač mašina deluje že od začetkov brez problemov, imam pa okoli 95.000km. Karoserija je tud dobr zaščitena proti rjevenju tko da tle tud najberž neboš imel problemov. Razen pri izpušnem sistemu je pri meni začel rjavet pa mi je 1x avspuh dol padu, drugič pa spet, ker je zgibljivi zglob se strgu (cca. 9-10.000sit+delo)
Drgač poglej kdaj je bil pogonski jermen zamenjan, ta se menjuje na 100.000km oziroma 5 ali 6 let (I think).
Dost draga stvar cca. 100.000 sit.
Se mi je pa pred par meseci zgodila malo nenavadna napaka, crknu je centralno zaklepanje. Strosek cca. 134.000 sit.
Drgač mašina deluje že od začetkov brez problemov, imam pa okoli 95.000km. Karoserija je tud dobr zaščitena proti rjevenju tko da tle tud najberž neboš imel problemov. Razen pri izpušnem sistemu je pri meni začel rjavet pa mi je 1x avspuh dol padu, drugič pa spet, ker je zgibljivi zglob se strgu (cca. 9-10.000sit+delo)
Drgač poglej kdaj je bil pogonski jermen zamenjan, ta se menjuje na 100.000km oziroma 5 ali 6 let (I think).
Dost draga stvar cca. 100.000 sit.
Se mi je pa pred par meseci zgodila malo nenavadna napaka, crknu je centralno zaklepanje. Strosek cca. 134.000 sit.
globoko grlo ::
mam glih megana cupeja '97 16e, se prav 90km, pa je glih za glih, se sploh nebi branu 2.0 16V, drgač pa avto kot avto, nč posebnega, kkšnih defektov nism mel, redni servisi pač na 15K, jermen + vodna pumba + servis (pakne, svečke, olje) me je pršu skor 100 čukov, kar niti ni tok dost. Kar me mot, je edin sklopka, full hitr ti crkne, oz. brez kakršnega koli opozorila, enostavno ga zmanjka, ampak se navadiš.
Baje se pa bolj splača kupvat od '98 naprej, ker naj bi bil to nov model, dosti zadev izboljšanih in tko naprej.
Pa litke in spojlerček full pašejo na ta avto, tko da to morš zihr met, drgač zgleda k en fičo.
lp
Baje se pa bolj splača kupvat od '98 naprej, ker naj bi bil to nov model, dosti zadev izboljšanih in tko naprej.
Pa litke in spojlerček full pašejo na ta avto, tko da to morš zihr met, drgač zgleda k en fičo.
lp
freejack ::
No jst mam pa 2001 kupeja in sem z njim čist zadovoljen. Problemov ni, razen če odštejem serijske napake z odpiranjem/zapiranjem zadnjega levega okna. Tehta dobro tono, kar je too much za mojih 110km. Se tut ne bi branil 2.0 :)
p.s. ja phaze 1 so delal nekje do 98, 99 leta, pol je pa na trg prišel phaze 2.. Če nisi zihr kateri letnik je, sam pogledaš spredaj havbo in zadnje luči pri tablici, pa ti je takoj vse jasno. Phaze 2 ima namreč spredaj pri znaku 2 veliko reži za zrak, medtem ko phaze 1 tega nima.
Pa še par tehničnih:
PHAZE 1 modeli
1.6e 8V
Engine Size: 1598
BHP: 90bhp
BHP per tonne: 90bhp
Top Speed:112 mph
0-60mph: 11.1 sec
2.0 8V
Engine Size: 1998
BHP: 115bhp
BHP per tonne: 107bhp
Top Speed:122 mph
0-60mph:9.7 sec
2.0 16V
Engine Size: 1998
BHP: 150bhp
BHP per tonne: 139bhp
Top Speed:128 mph
0-60mph: 7.8 sec
PHAZE 2 modeli
1.4 16V
Engine Size: 1390
BHP: 95bhp
BHP per tonne: 92bhp
Top Speed:116 mph
0-60mph: 11.6 sec
1.6 16V
Engine Size: 1598
BHP: 110bhp
BHP per tonne: 105bhp
Top Speed:123 mph
0-60mph: 9.6 sec
2.0 16V
Engine Size: 1998
BHP: 150bhp
BHP per tonne: 139bhp
Top Speed:128 mph
0-60mph: 7.8 sec
2.0 IDE 16V
Engine Size: 1998
BHP: 140bhp
BHP per tonne: 125bhp
Top Speed:132 mph
0-60mph: 8.6 sec
p.s. ja phaze 1 so delal nekje do 98, 99 leta, pol je pa na trg prišel phaze 2.. Če nisi zihr kateri letnik je, sam pogledaš spredaj havbo in zadnje luči pri tablici, pa ti je takoj vse jasno. Phaze 2 ima namreč spredaj pri znaku 2 veliko reži za zrak, medtem ko phaze 1 tega nima.
Pa še par tehničnih:
PHAZE 1 modeli
1.6e 8V
Engine Size: 1598
BHP: 90bhp
BHP per tonne: 90bhp
Top Speed:112 mph
0-60mph: 11.1 sec
2.0 8V
Engine Size: 1998
BHP: 115bhp
BHP per tonne: 107bhp
Top Speed:122 mph
0-60mph:9.7 sec
2.0 16V
Engine Size: 1998
BHP: 150bhp
BHP per tonne: 139bhp
Top Speed:128 mph
0-60mph: 7.8 sec
PHAZE 2 modeli
1.4 16V
Engine Size: 1390
BHP: 95bhp
BHP per tonne: 92bhp
Top Speed:116 mph
0-60mph: 11.6 sec
1.6 16V
Engine Size: 1598
BHP: 110bhp
BHP per tonne: 105bhp
Top Speed:123 mph
0-60mph: 9.6 sec
2.0 16V
Engine Size: 1998
BHP: 150bhp
BHP per tonne: 139bhp
Top Speed:128 mph
0-60mph: 7.8 sec
2.0 IDE 16V
Engine Size: 1998
BHP: 140bhp
BHP per tonne: 125bhp
Top Speed:132 mph
0-60mph: 8.6 sec
Zgodovina sprememb…
- spremenil: freejack ()
globoko grlo ::
aja, še poraba za 1.6e '97, 6.5l, če se vozim 100, pa največ 8.5l pri 160-180 pa vsak semafor na full speljal
garv ::
chucki: govorim o tuningu in ne o stylingu. Men osebno je brezveze dajat dnar za spojlerje, neon in podobno navlako. In če nimam dovolj denarja za kakšnega Viperja al pa Porscheja, se rajši lotim predelave motorja na kakšnem yugotu. Dele za take mašine dobiš povsod, in tudi delov za Renaulte je pr nas več kot dovolj. Motor lepo opremiš s turbino, cena rabljene je od 25.000 SIT navzgor. Pol lahk še mal znižaš glavo, zbrusiš kanale, zamenjaš čip (to je sicer kr velik strošek), daš gor večje šobe za vbrizg in podobno. Cena nižanja avta in novih amortizerjev s homologacijo je 40.000 SIT. Potem daš dol katalizator, daš gor home-made zadnji lonec in to je to. Fajn je pa poznat prave ljudi da ti zrihtajo pocen robo in kakšnega avtomehanika, da ti spedena mašino. Večino stvari se da pa narditi doma.
madmitch ::
Megane 1.6 letnik 97
Poraba je res okoli 7-9l večinoma mestne vožnje.
Napake do sedaj:
Motorčki ključavnic zadaj (levo in desno)
Klima segreje mašino če jo imam prižgano poleti v mestu (očitno je nekje pretok slab)
Sesut katalizator, kar je povzročilo zamenjavo celega izpuha.
To bi bilo vse, pločevina nima rje.
Kar pa se moči tiče, kaj pa vem, meni je dovolj, tudi v klanec ni problema, pač malo menjaš pa je.
Poraba je res okoli 7-9l večinoma mestne vožnje.
Napake do sedaj:
Motorčki ključavnic zadaj (levo in desno)
Klima segreje mašino če jo imam prižgano poleti v mestu (očitno je nekje pretok slab)
Sesut katalizator, kar je povzročilo zamenjavo celega izpuha.
To bi bilo vse, pločevina nima rje.
Kar pa se moči tiče, kaj pa vem, meni je dovolj, tudi v klanec ni problema, pač malo menjaš pa je.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
roscha ::
Megane 1.6 16V. Poraba: pod 7,2 l/100km ga še nisem spravil. Nekaka realna je okrog 8,5 l/100km +-, raje malo več kot manj. S tem da imam ZELO veliko kratkih voženj. 110 žrebcev mi nekako zadostuje, pa še z 79 kW padeš v nižji razred pri registraciji. Meja je 80kW.
Kot zanimivost. Priganjanje do konca po avtocesti (210 km/h, koliko števec laže nimam pojma) ter opazovanje trenutne porabe na BC te umiri bolj kot vsi radarji skup. Pičlih 21 l/100km
Drugače pa v 3 letih kakih problemov nisem imel.
Kot zanimivost. Priganjanje do konca po avtocesti (210 km/h, koliko števec laže nimam pojma) ter opazovanje trenutne porabe na BC te umiri bolj kot vsi radarji skup. Pičlih 21 l/100km
Drugače pa v 3 letih kakih problemov nisem imel.
dela ::
Motor lepo opremiš s turbino, cena rabljene je od 25.000 SIT navzgor
Seveda je tako enostavno. Človek vpraša za zmogljivost standardnih agregatov točno določenega modela, dobi pa splošni načrt za predelavo NA motorja v turbinskega. Ker to narediš sam doma, četudi ne poznaš agregata (zato v prvi vrsti o njem povprašaš na forumu.), ker je pač megane in je "fajn" za "tuning".
chucki ::
garv ne ves kaj govoris............cena predelave avta da ima turbino je okoli 1 mio sit ce hoces da bo avto delu par let, ce gledas te samo izpuh pride 200 cukov,ker mors imet kvalitetnega pri taki predelavi. Ce mi pa ne vrjames pa vprasi na kaksen forum ( ne renault forum ker tam so sami nespo*******).
dela ::
Da se sploh ne pogovorjamo o precej povišani porabi in novonastalih stroških vzdrževanja.
Edina predelava, ki se mogoče splača, so razni filtri, ki so (če so) iz bolj vzdržljivih materialov kot standardni, pa še ti se morajo uporabljati kot je običajno (v standardnem airboxu, itd.), ker se zna zgoditi, da bo avto sicer zgubljal moč. Izpuh se morda tudi splača iz inoxa, v primeru da drži veliko dlje od standardnega in je lažji in bolj propusten, pa tudi takrat mora biti več ali manj standardnih mer, drugače izpušni plini izgubijo pritisk in se počasi vlečejo skozi izpušno napeljavo ter motor posledično izgublja moč.
Sploh pa nižanje kupeja, ki se verjetno ponaša prav z udobnostjo, je precej nespametno početje.
Če pa hočeš nujno obračati glave, pa zgoraj našteto ni slaba ideja. Niti turbina ne. Še manj pa nalepke na avtu in plastika.
Edina predelava, ki se mogoče splača, so razni filtri, ki so (če so) iz bolj vzdržljivih materialov kot standardni, pa še ti se morajo uporabljati kot je običajno (v standardnem airboxu, itd.), ker se zna zgoditi, da bo avto sicer zgubljal moč. Izpuh se morda tudi splača iz inoxa, v primeru da drži veliko dlje od standardnega in je lažji in bolj propusten, pa tudi takrat mora biti več ali manj standardnih mer, drugače izpušni plini izgubijo pritisk in se počasi vlečejo skozi izpušno napeljavo ter motor posledično izgublja moč.
Sploh pa nižanje kupeja, ki se verjetno ponaša prav z udobnostjo, je precej nespametno početje.
Če pa hočeš nujno obračati glave, pa zgoraj našteto ni slaba ideja. Niti turbina ne. Še manj pa nalepke na avtu in plastika.
dela ::
Če pa tankaš za jurja in ne ješ, preden se vsedeš v avto ter odstraniš rezervno kolo, boš nekje on-par z zmogljivostjo enakega megana s predelavami za 100 tisočakov.
baron21 ::
Živijo družba! Sam sem imel Megana 1.6, letnik 97 in upam da ne bom več nikoli imel tako slabega avtomobila.V dveh letih sem naredil 60000 km in imel sledeče okvare: izpuh-menjava komplet 1x., katalizator-menjava 1x, zadnji amortizerji menjava 2x, vžigalne tuljave, glavni računalnik, izpušni kolektor- izhod iz motorja 4v1-litina, tesnilo glave motorja+zobati jermen, zrak na polosovinah+ redni servisi. Zavtom se nikoli nisem izživljal in imel karambola, vozim dvajset let- z izpitom. Letno naredim še približno 70000 km s službenim avtom- imam Suzukija terenca in prav nobenih težav- ta je že tretji v dvanajstih letih. Torej roke in oči daleč stran od Megana. Vsi podatki so resnični in plačani iz lastnega žepa. Lep pozdrav!
baron21
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 64911 (43041) | cebelar123 |
» | Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15727 (13702) | MaticKregar |
» | Je kdo vozil vw motor 1.4 16v (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17291 (15945) | AngelOfDeath |
» | Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogonOddelek: Znanost in tehnologija | 5928 (4972) | WarpedGone |
» | Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 41433 (40021) | krneki0001 |