» »

Potek racunalniske igre?

Potek racunalniske igre?

«
1
2

Goldee ::

mam eno tako uprasanje...
zanima me ce so use igre narejene tako da jo lahko (ce si res res previden) skozi celo igro odneses brez da bi te kaki nasprotnik poskodoval? gotovo zasnovalci nacrtujejo da bos poskodovan, saj to tudi naredi igro bolj znimivo, ampak v osnovi se da prebiti skozi use stopnje brez praske ali ne?

upam da ste razumel vprasanje :'(
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

DOOM_er ::

ja če res tok pwnaš lohk prideš čez celo igro brez poškodbe toda načeloma avtorji naredijo tako da te poškoduje
Robots will steal your job. But that's OK

Goldee ::

ja sej.. dokler ne bo umetna inteligenca nasprotnikov u igri zelo dodelana in izpopolnjena bo pac tako...
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Utk ::

To nima veze z UI, tudi z najbolj butasto bi lahko naredili, da te bi sigurno pokončalo.

Goldee ::

CrniE nisem tega mislil. vem da te najbolj butasta ui lahk pokonca - mislil sem to da avtorji imajo vpliv na potek igre in usaj priblizno vedo kje v igri te poskoduje in take stvari - in dokler ui ne bo boljsi bo pac tako - igre bodo sle po neki crti. ko pa bo ui ravzita in bodo nasprotniki bolj pametni pa avtorji nebodo imel vec toliko "nadzora" nad igro in ne bodo mogli vedet ali bos lahk prisel neposkodovan skozi stopnjo...
that was my point ;)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

bzp ::

v bistvu si hotel vprasat ce obstajajo nelinearne igre?

CWIZO ::

V tetrisu zihr loh prides cez brez poskodb ja:D

Resno: toj cist prevec genericno zastavljeno vprasanje. Ce ne drugega je odvisno od levla igranja (easy, hard, medium, ...). Mocno dvomim da obstaja junak, ki bi v Serious Samu na najtezji stopnji zdrzal vec kot pol minute brez poskodbe. za primer zgolj.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

A. Smith ::

Nekatere stopnje v DOOM II so bile narejene tako, da si moral hoditi po lavi, kar ti je jemalo lajf, vmes pa tolči še nasprotnike. S tem so dosegli, da je bila igra izjemno napeta.

Spomnim se tudi Deus Ex - v eni izmed stopenj te sovragi zaprejo v past, nakar imaš 2 možnosti - se vdaš/si ubit. Jaz sem izbral drugo... še vedno se potem znajdeš v nekem zaporu itd.

Sem pa razmišljal, da bi lahko brez poškodb obrnil DOOM 3, mogoče ne na najtežji stopnji, vsekakor pa sem se temu na srednji težavnosti zelo približal.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Goldee ::

ok CWIZO pa recmo da izvzamemo tetris pa karte in recimo tud take igre kjer ni velik UI-ja in je sam naziganje (ala Resni samo ali painkiller)
aja izvzemimo tud zgodbo (recimo da mores biti u zgodbi nujno poskodovan kot pri doom2)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

CWIZO ::

Sej sem ti dal primer za Serious Sama, kjer ni sans da nebi bil poskodovan.
Pa razne arkade tut...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Utk ::

No, ampak pameten nasprotnik še ne pomeni nepredvidljiv nasprotnik. V vsaki sitauciji je samo ena izbira najboljša, in če je nasprotnik pameten bo zmeraj izbral tisto najboljšo. Da bi bla stvar bolj nepredvidljiva, bi moral nasprotnik delat bolj na random, kar pa ni najbolj "pametno", z igralčevega vidika pa najbrž bolj zanimivo. Če pa nasprotnik v vsaki sitauciji naredi isto pa sigurno ni to dobro niti pametno niti zanimivo. Sej v novejših igrah tega res več ni tolk.

Goldee ::

ja sam ok ce avtorji predvidijo da na neki stopnji igre mores bit poskodovan kak lahk predvidijo da ne bos ravno tam vedno umrl (ker bos recimo imel sam se 1 health-a) ?
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Vesoljc ::

en primer:

recimo da moras nekaj branit, zraven pa imas health ter ammo cabinet z omejenima kolicinama. dogodek ni omejen s casom, ampak takole:

while
player.health > 25 and ( cabinet.health not empty or cabinet.ammo not empty )
spawn enemy

kul ane :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Goldee ::

potem prides do tistega dela igre kjer "mores nekaj branit" in mas health pod 25? aja sam pol ga se zmer lahk poberes in mas 25+ 8-O

se pravi da avtorji igro predvidijo tako da te skozi celo igro ne ubeije ce si previden, pa tudi ne poskoduje ce si zlo previden (health= 100 ammo = 0; true) ?
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

hunter01 ::

sam obstajajo igre k te ze po defaultu poskoduje kaksna explozija, kak obvezen padec in podobno.

Vesoljc ::

@goldee
nisi me cist razumu...

dokler player nima healtha manjsega od 25% in dokler health cabinet (prva pomoc) ni prazen, naj sovragi prihajajo. tako zagotovis, da neglede na to kolk dobr je player, glih ko bo postal zivcen (ker je zmankal belih skatilc z rdecim krizem), se naloga branjenja konca. in player postane happy...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

BigWhale ::

Se mi zdi, da se avtorji ne ukvarjajo s tem ali bo prisel igralec cez neposkodovan ali ne. Razen ce ni to nujno potreno za potek zgodbe. :)

Goldee ::

sam obstajajo igre k te ze po defaultu poskoduje kaksna explozija, kak obvezen padec in podobno.
@hunter01 ja sam to je u zgodbi... nimas ti nc vpliva na to...

@vesoljc sm mal zamesu ja sam glej se pravi zanka se izvaja dokler mas helt nad 25 in dokler mas ali se helta za pobrat ali ammota - se pravi da lahk gres mim tiste stopnje nedotaknjen (mas 100 helta - kar je >25 - in ti zmanka amota - zanka je true)

mogoc se motm :\ (vsi se);)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

Vesoljc ::

se enkrat...

tvoja naloga je da branis eno zadevo dokler prihajajo sovragi, ja?
in sovragi prihajajo toliko cajta dokler tvoj health ne pade pod eno mejo IN dokler imas zraven se vedno kako belo skalto. ce si pac pr0 1337 aimer bos tam branil 10 ur. ako si n00b, pa pol minute...
no zadevo lahko malo zacinis tako, da prihaja vedno vec sovragov.... >:D
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

PROTOTIP ::

oups, men se pa zdi, da avtorji tudi v smeri poškodb glavnega junaka razmišljajo, sploh če je njihova igra pod vplivom kakšnega ameriškega patriotizma. Primer, half-life 1, ko v nekem levelu sploh ne moraš nabrej, brez da te klofnejo po glavi in ti vzame 75% health. Seveda nasprotnik nas je tokrat res dobil, kajti nasprotnik je pripadnik ameriškega "izdajalskega" generala. Pa tudi sicer so nasprotniki precej bolj trdoživi od kakšnega desert storma, kjer nasprotnike pwnaš z enim kuhinjskim nožem. Naključje?

Goldee ::

while
player.health > 25 and ( cabinet.health not empty or cabinet.ammo not empty )
spawn enemy


kdaj je ta zanka true?
ko mas vec kot 25 helta in 1) zmanka bonus helta 2) zmanka orozja...

se pravi js pridem na tisto stopnjo z 100 helta ker me do tam ni se nihce ranil in ubijam dokler ne zmanjka municije - ko zmanka municije je zanka true: imam vec kot 25 zdravja in ni vec municije :D
a ni tko no?

X & (Y | Z) = X&Y | X&Z
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Vesoljc ::

ja, mas prav, ta zanka je rahlo off

ampak sej mislim, da si dojel, kaj sem hotu povedat...

klinc ka ST nima debugerja


;)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vesoljc ()

speed machine ::

Joj no, kako ste vse skupaj malo zakomplicirali.:D

Ste se sedaj na en if stavek spravli. Teh možnosti je malo morje. Ali da "spustijo" programerji določeno število sovražnikov, ki naj bi jih igralec moral premagati za nadaljevanje igre (zato pa imajo različne beta teste z uporabniki - tako kot npr. slo zootfly testira svoj panzer elite action, pa dobiš formular in pišeš če se ti je zdela določena stopnja v igri pretežka, prelahka... in potem na osnovi teh podatkov določajo sovražnike) pa štejejo te, ali da je tako kot je že bilo napisano, da ostaneš živ dokler je izpolnjen določen pogoj (health, ammo, določeno število sekund preden se neha naval ...), lahko je random vse skup, pa postavljena neka zgornja meja, lahko da tako dolgo prihajajo sovražniki, dokler ne izpolniš določenega objectiva ...

Je pa odvisno od igre, ali lahko preživiš z vsem zdravjem čez celo igro. Če lahko, potem pa si owner. :D

[off topic]: true owner owns in all games.[/off topic]
[on topic]
//

Goldee ::

vem da smo mal zakomplicilar ampak en dan sem pac dobil fles ko sem igral hl2 in sm jih ownaw pol me je pa zanimalko kak tecejo igre. ok zej te novejse igre se strinjam da so bolj na random, da ni u igri tocno doloceno stevilo nasprotnikov, po moznosti na istem mestu itd. ampak pri dobrem starem duke nukem-u pa je blo tko kot sm js reku.
uglavnem komaj cakam (ce bom docakal) da bodo nasprotniki u igri imeli svojo pamet - takrat bodo igre prekleto zanimive :D

@vesoljc tvoja zanka bi mogla it pa tko:

if health < = 25
goto naslednja stopnja
else spawn enemy :)

p.s. ma sm steku tvoj point ja ;)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

BigWhale ::

To kar si ti napisal ni zanka ampak samo en pogoj. ;)

Resno, ustvarjalci iger se ne ukvarjajo s tem koliko imas ti healtha, ce to ni potrebno za samo zgodbo v igri.

:)

Goldee ::

ups ne ni ne :8) :8) ... no ja ob 7i zjutr je clowk zaspan |O
mislu sm nek u smislu kao ce pade health pod 25 gres na nslednjo stopnjo cene se enemy-i znova spwanajo.

tukaj
If health < = 25
goto naslednja_stopnja
else
{
spawn enemy
goto tukaj
}
naslednja_stopnja

prow simbolicno napisano:P


btw na kaj se pa potem avtorji ozirajo u igri mislis? neke faktorje morejo gledat?
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

Utk ::

Goldee, motiš se, verjemi da si ne želiš zelo pametnih nasprotnikov v igri. Morjo bit zanimivi, nepredvedljivi, ne pa pametni. No, morjo bit pametni do ene meje, kaj preveč pa ne. Po moje so do zdej že čist zadost, oz. sploh ni v tem problem. Morali bi bit samo še bolj nepredvidljivi. Če te neka počast brez problema pohrusta iz bližine, bo te takoj pohrustala če je dost blizu in pametna, tu ni treba neke inteligence. Za igro bi blo pa morda boljše če bi te nekaj časa samo opazovala, čakala kaj boš ti naredu, da te malo prestraši še prej. Pametno pa to ne bi blo:D recimo...

Goldee ::

ja sam glej zej u eni streljacini pobijes po 1000 nasprotnikov kar itak ni realno. mislim da bi bil izziv da bi igre naslednje generacije imele nastiman tak da bi vnesel svojo starost in bi se ui mal prilagodila tvoji stopnji, to bi bil izziv - spopasti se dobesedno. zaj je tko da povecini te hocejo sam na tebe it in ubit, pa ce bi se mal skrival sovragi, te zalezoval, nastavljal pasti? zase vem da bi v taki igri neznansko uzival (vendar zej bo lahk kdo pripomnu da ce bo tko tezko enga ubit bo dolgocasno - kot za koga, tistim ki nebi blo usec bi sli pac igrat doom al pa painkiller) :D
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

BigWhale ::

Ce bi bile igre prevec realne, bi bile dolgocasne. Precej manj ljudi bi jih igralo. Poglej recimo koliko je tistih, ki igrajo taksne prave hardcore flight sime. Tukaj na slo-techu nas ni bilo ducat. :)

Utk ::

Ja no, to je pa pol odvisno od koncepta igre. Verjetno tudi kakšna taka obstaja. Če ne, pa nihče ne verjame da se bi prodajala. Lažje in bolj zanesljivo je s toplo vodo bogatet:) Brez skrbi da ne bi blo to težko naredit. Ampak redke dobre igre se dobro prodajajo.

CWIZO ::

BigWhale: to ni cisto res. Poglej recimo razne simulacije letal, ladij in avtov. Folk si tuki zeli realnih spilov, ker v lajfu pac drugace nikoli ne bo vozil boinga 747:))

Pri raznih strelskih igrah bi pa najbrz res najedal, ce bi bilo sovragi jako pametni ti pa bi krepnil po enmu strelu.
Ok razni SWATi se priblizajo temu, vendar je se vsen dalec od realnega.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

speed machine ::

ker v lajfu pac drugace nikoli ne bo vozil boinga 747


raznih strelskih igrah bi pa najbrz res najedal, ce bi bilo sovragi jako pametni ti pa bi krepnil po enmu strelu


Ta dva komentarja sta v antitezi (verjetno zato, ker je to čisto tvoje subjektivno mnenje) . Razlaga: ker je tebi všeč, da se lahko "vsedeš" za boeing747 je ok, če obstajajo letalske simulacije. Ker pa ti ni všeč, da te prehitro ubijejo v streljačini, pa simulacije bojev najedajo in tako niso več zanimive?

raznih strelskih igrah bi pa najbrz res najedal, ce bi bilo sovragi jako pametni ti pa bi krepnil po enmu strelu


Operation flashpoint - en strel in si mrtev ter gre 1h plazenja po hostah v maloro. Pa je igra ena najboljših simulacij bojev (seveda ti mora biti všeč izziv, in ne da ti je vse dano na pladnju).

Sedaj je treba ločit med koliko hoče biti igra namenjena zabavi in koliko posnemati resničnost ter tako "prisiliti" igralca, da še kaj misli zraven in ne samo strelja (je pa res to bolj utrudljivo).
Tisoč ownerjev, tisoč okusev.8-)
//

Utk ::

Ampak takih je malo ki si to želijo. Zato pa so tiste prave simulacije tako drage. Razvoj ni posebej poceni, kupi jih pa zelo malo folka. Strašnih dobičkov tam ni. Sigurno zaslužijo več z nekimi bednimi walt disney igrami, ki jih na tem forumu nihče niti povohal ne bi:)
Igre ne rabijo bit nujno realistične, morajo biti zabavne. Če je zabavno nekomu vozit 747 na realističen način pa tolk boljše:)

speed machine ::

Ampak takih je malo ki si to želijo.


Spet nasprotuješ sam sebi.:D
Par postov pred tem si BigWhale-u razlagu, da ni tako malo ljudi, ki bi radi sprobali simulacijo (da bi doživeli svoje otroške sanje za par minut in šli naprej, če ne drugega).

Razvoj ni posebej poceni, kupi jih pa zelo malo folka. Strašnih dobičkov tam ni. Sigurno zaslužijo več z nekimi bednimi walt disney igrami, ki jih na tem forumu nihče niti povohal ne bi:)


S tem se čisto strinjam.

Sedaj je treba ločit med koliko hoče biti igra namenjena zabavi in koliko posnemati resničnost

Igre ne rabijo bit nujno realistične, morajo biti zabavne.


Tukaj sva tudi istega mnenja.:)) Recimo COD ne bi bil pol toliko zanimiv, če bi imel realizem ghost reacon-a ali pa katerega podobnega špila.
//

Utk ::

speed, tisto je bil cwizo.

speed machine ::

Maš prav. Prepodobna nicka imata in ponavadi pogledam samo prvo črko in na hitro ocenim dolžino. Moja napaka.:D
//

CWIZO ::

V cem bi bil point da vozis 747 ce je kr neki in bi se vozu avion kokr en reaktivec?
Pac v dolocen zanr sodi realizem v dolocen pa ne.
In ja sem seznanjen z opration flashpointom. Res je da te loh en strel ubije, je pa tut res da nasprotniki niso glih ajnstajni in da ti medik da en health pack pa si zdrou.
Toliko o realizmu.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

speed machine ::

Pac v dolocen zanr sodi realizem v dolocen pa ne.


Realizem lahko sodi v vsak žanr, vendar v določeni meri. Tako da se še ohrani igralnost (zato pa tudi so igre). In igralnost je denar.
//

CWIZO ::

Zame al je neki realisticen al pa ni realisticen.
Sam to je zame:D
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

speed machine ::

Svet ni črn ali pa bel. Je siv. :D
//

hunter01 ::

Za mene je pisan :D 8-) :D

Goldee ::

potem pa bi mogla u prihodnosti igra met 2 moda, ki bi jih lahk zbral - en mod bi bil -classic 3d shooter (kill 1000 enemys), druga bi bla pa realistic mode (killed 1000 times):D

aja I.G.I jr dobre primer, kjer te lahk takoj ubije, ni sejvanja, in ce si ranjen pocasi hodis itd...
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

BigWhale ::

Hm, vecina dirkaskih 'simulacij', ki jih jaz poznam je taksnih, da realnost malo pesa, ko pride do poskodb vozil. ;)

Flightsim ne bi bil zanimiv, ce ne bi bil realen. Vprasaj katerega koli igralca simov. :)

FPS bi bil pa dolgocasen, ce bi te prehitro ubili in bi moral eno in isto stopnjo po 300x ponavljat.

To je bilo ze v samem zacetku iger tako zastavljeno. Ljudje imajo radi 1UP. ;)

Goldee ::

sej ubistvu se strinjam s tabo. recimo ce primerjamo collina 05 al pa richard burns rally (ki je fuuul bl realen) je tko da rajs igram collina. in priznam da tud sam popizdevam ce me nekje 100x ubije...;((
sam bi blo pa tko kul da bi pri sovraznikih recimo nardil da te lahko SLISI oz. VIDI, ne pa da te napade ko si se za vogalom in te aim-a u glavo (pri igi 1 je recimo blo tko - sta bla 2 strazarja skupi pa si enga pinhu s snajperjem uni drugi se pa normalno seta naprej:D )
btw a kdo pozna kaksno tako igro? razen splinter cella?
ubistvu si zelim res eno tako hard igro ki je ful ful realna, ker ko ponovno igram HL2 (ki je res kapo dol) je edina stvar ki me moti - tupi nasprotniki ki so usi go-for-kill usmerjeni. in ko se blizazs koncu niso nic bolj pametni ampak samo boljsi armor in orozje majo:P
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

speed machine ::

Goldee: saj pri naprednih igrah, ki vsaj poskušajo uvesti nekaj realizma te sovražnik vidi in sliši. Teh špilov je že kar ogromno. Seveda ne pri igrah, ki so bolj namenjene igralnosti (ala HL2 D3, COD...) in takšnim ljudem, ki se že razjezijo če se jim nasprotnik odmakne za 1m, ko ga hočejo ustrelit.

Project IGI pa je že malo star špil in ni realen prikazatelj AI, ki je v današnjih igrah.
//

Goldee ::

Project IGI pa je že malo star špil in ni realen prikazatelj AI, ki je v današnjih igrah.
true true..:P
to je skoda, ker take igre ne morejo uspeti (ful realne pa to)... podobno je u glasbi ko ne mores prevec obogateti ce ne igras nekaj kar nujno pase u uho in je usaj mal skomercializirano...

no pa da ne zaidemo s teme!

sam zakaj pa simulacije rally-a folk rad igra ko je use tko kot bi zares vozil- no razn umres ne) uglavnem dejte predlagite res en hud spil ki bi bil kul (zame) -ful tak realen
miselm da je NOLF2 kr uredu zadeva...
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Goldee ()

Vesoljc ::

stalker zna biti kr "realen". sovragi nai bi te videli inu slisali
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

speed machine ::

stalker zna biti kr "realen". sovragi nai bi te videli inu slisali


To bo kr držalo. Že takrat ko je bila leakana ena alpha se je videlo kako te sovražnik zazna.

ful tak realen


Misliš realen v tem kako se obnašajo sovražniki, ali da imaš proste možnosti tako kot v resničnem življenju. Ker recimo ena igra, ki je popolnoma linearna lahko ima še tako hudo AI, pa še ni realistična.

Recimo NOLF2, bil super špil, tako po grafiki, kot po humorju, igralnosti, zgodbi, vendar to še IMO ne predstavlja realizma.
//

CWIZO ::

Deus Exu na "Realistic" ne manjka dosti. Zatre ga samo slaba UI. Je pa tuki spet vprasanje kolk bi bil ta spil igralen ce bi bili nasprotniki bolj pametni...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Goldee ::

ja saj...
no se vedno ja najboljs mulitplayer igrat - tam so "sovrazniki" najbolj nepredvidljivi in ce temu dodas se lepo grafiko in dodelano fiziko... skoraj smo tam :D sam se kaksne hrosce izrebit (ala da se vid pusko skozi zid in tko)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Brothers in Arms (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
535725 (571) oo7
»

Wolfenstein (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
917726 (1918) RejZoR
»

Dragon Age: Origins (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
895783 (3451) ahac
»

F.E.A.R. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1189227 (5241) RC14
»

Ideja za PC igre prihodnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
565232 (4532) undefined

Več podobnih tem