» »

Ideja za PC igre prihodnosti

Ideja za PC igre prihodnosti

1
2
»

undefined ::

> Se se spomnim ko sem spilal Super Mario World 1 in sploh ni mela nobene moznosti save-a. pa sem jo spilal po cele dneve, pa je edno bla zabavna! obrnes jo pa komaj, ko jo ZAOBVLADAS.

Like I said, Uplink je bil lep primerek zadnje igre brez save/upload opcije. Stvar si obrnil takrat, ko si jo bovladal. Sej poanta pa je v tem, da je v lajfu čist isto. :)

njok ::

> Splinter Cell ti je bila dobra zaradi same tematike, tako kot meni Half-Life in Deus Ex. Res so to dobre igre, tolk dobre, da jih enkrat ali max. 2x odigraš, pa potem nič več.

Meni je vseeno, ali igram eno ali v istem času končam pet iger, važno da je zanimivo. Zelo lepo bi bilo videti igro po tvoji zamisli, ampak vseeno ni dreba da so vse ogre sedaj take. Jaz na to gledam bolj kot na vrsto igre.

undefined ::

> Meni je vseeno, ali igram eno ali v istem času končam pet iger, važno da je zanimivo.

Saj tu ciljam predvsem na zanimivost. Igra more bit tolk zanimiva, da te not potegne tud brez save/load opcije in te zaradi tega igranje ne mine.

> Zelo lepo bi bilo videti igro po tvoji zamisli, ampak vseeno ni dreba da so vse ogre sedaj take. Jaz na to gledam bolj kot na vrsto igre.

Se strinjam. Ampak problem je, ker takšnih iger danes praktično ni nikjer. :)

Aggressor ::

Očigledno ni nihče komentiral pisanja mene in še nekaterih, ki se dotika samega bistva iger, ki nikakor niso namenjene kopiranju realnosti, temveč konstruiranju virtualnih prostorov, v katerih se zabavamo. Pika. Če predlagate tako drastično omejitev funkcije shranjevanja, zahtevam na tem mestu najprej redefinicijo iger kot takih za klasifikacijo podžanra, ki bo vseboval vaše predloge in bo potemtakem povsem drugače usmerjen kot dosedanje igre.

S tega stališča je tudi trditev, da igra ni dovolj dodelana, če zahteva funkcijo shranjevanja, povsem zgrešena, saj imajo vse igre alibi v svoji definiciji. Sprijaznite se, igra, ki jo želite ustvariti, funkcionalno ne bo mogla graditi na že obstoječih igrah, temveč bo zahtevala novo nišo. Zato so tudi primerjave z današnjimi igrami v tem kontekstu brezpredmetne. Da ne omenjam, da ti de facto ne more uspeti, da bi ustvaril igro, ki se je ne bi naveličal po neštetih preigravanjih, pa brez končnega uspeha. Človeška psihologija pač ne deluje tako. V ta namen bi igra morala sploh biti brez zakoličenega cilja oz. že od začetka zelo razvejana.

Navajanje Uplinka kot pozitivnega primera ne zdrži kritike; uspešen je predvsem zato, ker je popreproščena simulacija hackanja, česar si pravzaprav želi vsak mulc, take igre pa pravzaprav do sedaj nismo imeli.

Tudi primerjava ob dilemi uradne funkcije save/load je smešna, saj shranjevanje enači s tako negativnim ddogajanjem, kot so nesreče. Taka logika mi je tuja.

Nekatere igre nujno potrebujejo tudi opcijo hitrega shranjevanja. Sam recimo zaradi dejstva, da igro že v prvo začnem igrati na težjih težavnostnih stopnjah, ki so namenjene tistim, ki so stvar enkrat že končali na lažjih, na začetku, dokler ne zapopadem do popolnosti dinamike igre, precej umiram in tu je dotična opcija nadvse dobrodošla. Je pa res, da bi se s pametnim umikom te funkcije lahko igor naredilo bolj napeto. To pa je stvar pameti razvijalca.

Gemm ::

Igra funkcionira brez save/loada, če:
*je tako lahka, da jo večina ljudi BP reši
*ima mehanizem, ki dovoljuje igralcu večkratno poizkušanje (ne v okviru save/load, ampak v sami igri)
*je tako zabavna, da jo je igralec pripravljen znova in znova igrati - takih pa je, resnici na ljubo, malo.
*igra prilagaja težavnost in stil igralcu.

Multiplayer igre izvzete. Slednjo opcijo, psihometrijo, furajo sedajle Zootfly na Hollowu -- zdi se mi kar perspektivna, ker minimira morebitne frustracije, ki bi bile posledica slabe/neprilagojene interackcije špila z igralcem. Oz. špil se zna tako prilagodit, da 'sede'. Let's hope for the best. Tole bi res rad videl.

Drugače pa je ključ dobre igre postaviti živ svet.. da se ti počutiš kot del nekega sveta, da te svet jemlje kot svojega. To je tista globina, ki jo občutiš.
S tem se pa ukvarja grafika, AI, fizika in psihometrija.. -- Je pa seveda odvisno, kakšen kognitiven tip si: nek vizualnež bo najbrž bolj navdušen nad FarCryem, D3, HL2 &co., kinestetik se bo slinil nad vsem ki ima Havok :P , nekdo se bo pa z lahkoto našel v nekem RPGju, katerega output do igralce večinoma sestoji iz pisane besede. itd.

Glede na to da so CPU/GPU/RAM resourci omejeni, jih je pametno razporediti tako, da boš igralcu maksimiziral izkušnjo -
Trik je naresti špil, ki iz igralčevega inputa pogrunta njegove preference in si tako nastavi parametre.. Že majhne finese se poznajo --
Npr. da če ugotovi, da se igralec hitreje odzove (štopa čas od prikaza zo trzanja miške) na zvok ali oblaček teksta kot na neko podobo, ustrezno prilagodi interface.

Takšna je pomoje smer iskanja boljšega špila.. brez veze da se gremo neke umetnike ali karkoli - 'če ti ni všeč, pusti' odnos se ne bo obdržal, kakor hitro bodo prišli adaptivni špili ven.

S sejvi ali brez. Bodo že špili sami pogruntal (malo namerili frekvenco pritiskanja "save" tipke, preprosto povedano).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gemm ()

bosstjann ::

OK mene pa najbolj moti da se igre prehitro končajo.
Igro si kupil pred božičem in si jo imel za cele počitnice oz. zimske mesece.(včasih ala red alert ) sedaj pa se prehitro končajo v enem denevu aktivnega igranja (sej ne rečem da vse ). Mislim da so igre imele bolj dodelano ai predvsem za igranje v mp. Dejstvo je da so mašine zelo izbolšale ai nasprotnikov pa nič.

Možno je da sem se naveličal iger do te mere da mi ni več nobena dobra.(prerastel)


p.s.:UT-ja bi pa tut še mal igrov (naj igra vseh časov)

Lep pozdrav!

Boštjan

undefined ::

Aggressor, če bi si v celoti prebral prvi post in za njem še nekaj podrazlag, bi razbral že marsikateri odgovor na svoja trenutna vprašanja in dvome. :)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Operation flashpoint 2 (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
654071 (2289) Dobrawc
»

Razvoj lika v igrah z RPG pridihom (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
733468 (2504) Berserker
»

Potek racunalniske igre? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
562322 (1593) BigWhale
»

Mladi in računalniške igre

Oddelek: Igre
231853 (1430) EMET
»

Call Of Duty (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1417299 (3639) mloncar

Več podobnih tem