» »

Ideja za PC igre prihodnosti

Ideja za PC igre prihodnosti

«
1
2

undefined ::

Torej, kaj menite na idejo, da bi proizvajalcem uspelo skup spravit nekoliko realističnejšo igro, recimo neko mešanico med Half-Life in interaktivnostjo iz starega Duka. Po vrhu pa ne bi smelo biti nobenih traparij, kot so izbire med Easy/Medium/Hard, ali pa opcije, kot so shranjevanje in nalaganje na ukaz. Igra bi se le shranila avtomatično po končanju seje in se nadaljevala ob naslednjem zagona iz prejšnje točke. Če umreš, se igra pač konča in edina možnost je, da začneš znova. Seveda bi ta korak zahteval vnos ogromne inovativnosti v igro, kar bi posledično igralca toliko potegnilo notri, da igre ne bi opustil zaradi zgoraj naštetih "omejitev". Plus tega se igra ne bi smela dati preigrati že v enem dnevu, pač pa bi zahtevala vsaj nekaj dni, teden ali več. Najboljša ideja se mi zdi, da bi uvedli popolnoma intuitivni sistem, kateri bi omogočal delovanje karakterjev preko AI, kot v realnosti delujejo ljudje in bi posledični igra ob vsakem ponovnem igranju lahko potekala popolnoma drugače. Lep primer takšnega prvega koraka je recimo zaslediti pri igri FarCry, kjer je po prvih opažanjih posamičen AI kar dobro razvit, vendar še vedno omejen, kar se tiče poteka celotne zgodbe, je ta še vedno trdo pisana na skripti. Skratka, mislim, da je čas, ko bi se proizvajalci morali poglabljati v nove globine iger in ne več samo grafiko in zvok. To je le navaden make-up, kateri pa je brez prave podlage vedno sh*t.. :)

tx-z ::

half-life in duke?

jst rajš predlagam da nardijo velik bl realističen gta, isto kot si umenu da ko umreš, umreš, pa da bi ble velik večje mape in tut resnične...
tx-z

undefined ::

> jst rajš predlagam da nardijo velik bl realističen gta, isto kot si umenu da ko umreš, umreš, pa da bi ble velik večje mape in tut resnične...

Ravno to sem imel v mislih, takšen koncept, vendar dosti bolje razvit in nekoliko bolj "open-minded". Duke3D je bila prva igra, ki je predstavila takšno mero interaktivnosti, kot jih nekatere igre še danes ne. Potem Half-Life, je bil prvi, ki je ujel pravo mero med efekti in dobro zgodbo ter samo razsežnostjo igre in seveda dialogi ter vnos interaktivnosti (spravi dva znanstvenika ali kifeljca vkup, pa bodo med sabo vžgali debato;). GTA je tudi pomemben korak v to smer proti tej ideji, vendar pa se stvar preveč osredotoči na kriminal in je to že neke vrste omejitev "svobodnega igranja" (plus tega mi pogled iz tretje osebe ni preveč všeč, niti ni pravi način za približek realističnosti). Vse drugo pa je pri tej igri seveda le plus v tej smeri. :)

zaptech ::

pravi realizem v igri se bi pokazal šele pri RPGjih, kjer je igranje povsem interaktivno z okolico!:\
ZapTech

Vesoljc ::

dokler so zadeve skriptane, ne bo nič iz tega. it's all fake :\
kar mi rabmo je simulacija...

nč bat, se že dela na tem :)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

pivmik ::

To sem jazst že mislil od vsega začetka in se spraševal zakaj ne naredijo ene prave realistične igre.

Recimo lahko pluneš na ulici eno teto v obraz(reakcije sledijo), lahko zasleduješ enega tipa cel dan dokler ne opazi, lahko stojiš sredi ceste in namesto da ljudje samo v avtih sedijo, ti kakšen pride ven težit, te porivat, pa kakšen pokliče policijo...

Čas naj mineva 1:1 identično kot pri tebi ki igraš. Igraš dve uri, v igri tudi mini dve uri.
Pa da lahko greš res kamorkoli, ne pa da recimo ne moreš preplezat zidka ki je večji kot natančno 1,47m. Ena igrca kjer ne delaš to kar so si avtoji zamislili ampak delaš kar ti paše, kot pravo življenje.
LP, Gregor GRE^

Vesoljc ::

zato ker trenutno delamo samo aproksimacijo, objekti niso sestavljeni iz molekul in atomov (ok, lahk tud kej manjšega) ampak trikotnikov...
rabmo samo engine, ki bo omgočal, da gremo tolk globok, kolikor hočemo ;)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Vesoljc ::

Ena igrca kjer ne delaš to kar so si avtoji zamislili ampak delaš kar ti paše, kot pravo življenje.

:)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

bosstjann ::

čist tako za razmislek kje boste pa cpu poberal al mate vsak v sosednji bajti(hali super računalnike)

sej ne vem ampak to je samo tako za razmislek a si lahko predtavlate koliko je to spremenljivk

za simulacije po moji oceni nimamo dost cpuja sploh še




pol si pa sam še infuzijo naštimate pa tovornak k jo bo vozu k vam pa mate virtualen svet sej ste gledal matrico kako hočjo vn no vi ste pa uni k hočjo noter(? zamiselte se mal no)




sej ne rečem da so igrce tok slabe sam učas je pa treba vedet do kam bomo šli

Vesoljc ::

do kam bomo pa šli?

cpu power pa bo... ščasoma ;)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

bosstjann ::

Vprašanje je bilo postavljeno v zvezi z virtualno resničnostjo (Matrix stil).
(kaj se bomo pol v igri povezali na medmrežje in bomo lahko pljuvali tudi soigralce ......)


Cpuja bo ziher enkrat dost če ne prej pa z kvantnimi čarunalniki.

Zgodovina sprememb…

boom-bar ::

PiCNIK neki mi ni jasn

recimo da to naredijo in bi to deloval, rabl bi kr neki let za nardit to IGRO ti bi jo pa se zmeri imenoval IGRCA?
Legalizirajte mehke droge!!!

pivmik ::

Ok, potem pa jo imenujem špajlcikgalka. A je v redu? Se zdaj boljše razumemo?

A življenje se da naredit(obrnit)? Ja. Naredi(obrne) se ga ko umreš. In to lahko narediš tudi v petih minutah ali 80 letih, stvar izbire.
Cilj v igrici bi si sam določil ne pa da ti ga določijo avtorji igre.


Če ni dovolj CPUja za celo mesto bi lahko naredili igrco tipa BIG BROTHER(Grande Fratello, Veliki Brat) kjer so igralci zaprti v neko malce večjo hišo z vrtom. Ali pa na enen manjšem otoku.
LP, Gregor GRE^

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pivmik ()

boom-bar ::

Narobe si me razumel.

Za razvoj bi porabl neki let.

In ni mi jasna ta tvoja IGRICA. Zacnimo govort: Ej stari a gres z mano gledat un ta nov FILMCK lotr al kaj je.
Legalizirajte mehke droge!!!

undefined ::

> Ena igrca kjer ne delaš to kar so si avtoji zamislili ampak delaš kar ti paše, kot pravo življenje.

Tako, tako. :)

> za simulacije po moji oceni nimamo dost cpuja sploh še

Saj ni potrebno za začetek, da se naredi celo velemesto, dovolj je že nekaj manjšega. Sicer pa je GTA že deloma uporabil ta koncept, pa nikjer ne vidim zaradi tega potrebe po nekaj hitrejšem CPUju od navadnega FPS špila. :)

> pol si pa sam še infuzijo naštimate pa tovornak k jo bo vozu k vam pa mate virtualen svet sej ste gledal matrico kako hočjo vn no vi ste pa uni k hočjo noter(? zamiselte se mal no)

> sej ne rečem da so igrce tok slabe sam učas je pa treba vedet do kam bomo šli

Hmm, maš ti mal komplekse? Heheh. ;)

> recimo da to naredijo in bi to deloval, rabl bi kr neki let za nardit to IGRO ti bi jo pa se zmeri imenoval IGRCA?

Kar nekaj let rabijo že za Duka, pa bo še vedno le igra. ;)

boom-bar ::

IceMan tuki si pa mim useku.
Reku sm da to ne bi bila igrca ampak IGRA
Legalizirajte mehke droge!!!

bosstjann ::

> za simulacije po moji oceni nimamo dost cpuja sploh še


gta ma scenarij (mogoče malo bolj razgibanega)

kar vi predlagate je ai za to pa nimamo še dost cpu-ja niti za eno osebo za pogovor
kaj šele za nekaj oseb kjer je neskončno možnosti in različnih razspletov

nisem jest napisov da ni dost cpu-ja za igro po scenariju ni ga dost za ai

undefined ::

> gta ma scenarij (mogoče malo bolj razgibanega)

> kar vi predlagate je ai za to pa nimamo še dost cpu-ja niti za eno osebo za pogovor kaj šele za nekaj oseb kjer je neskončno možnosti in različnih razspletov

Na poti k popolni simulaciji, dokler ne dobimo še hitrejših CPUjev, je tudi scenarij do neke (nujne) mere upravičen. Ni nujno, da obesimo CPU le na grafiko in zvok, glavni privilegij bi moral imeti tukaj AI! Kaj nismo ravno zaradi tega dejstva dobili T&L, da bi se lahko game makerji bolje osredotočili na AI? Vsaj tako je daljnega leta 2000 zatrjevala nVidia, ko je izdala svoj prvi GeForce. Torej, čas je, da se proizvajalci predvsem osredotočijo na AI in širjenje tega, ne pa nepotrebnega make-upa ala. DX9 in Dolby Surround. :)

freejack ::

Sam kaj ti pomaga realna grafika, ko je pa igralnost zanič. Čudi me, da v nasprotju z HL2 ni nobeden omenil Deus Ex ali System Shock.

Sicer pa obstaja več iger, pri katerih, če umreš, umreš in moraš začeti vse znova. Ena izmed takšnih je že Diablo 2 (hardcore opcija).

Do takšnih iger bo preteklo še veliko vode, sploh pa je vprašanje ali bo do realizacije le te prišlo še v naši generaciji oz. dokler bomo živi. Vsi vemo, da je tak napredek eventuelno neizogiben, samo kdaj? Treba je živeti za zdaj in si ne delati utvar.

p.s. Kaj pa je AI drugega kot skupek pogojnih (IF) stavkov... ?

undefined ::

> Sam kaj ti pomaga realna grafika, ko je pa igralnost zanič. Čudi me, da v nasprotju z HL2 ni nobeden omenil Deus Ex ali System Shock.

Nihče ni omenil HL2, omenil sem HL1. Za HL2 že vemo, da krepko sloni na grafiki, o igralnosti pa še ničesar.

> Sicer pa obstaja več iger, pri katerih, če umreš, umreš in moraš začeti vse znova. Ena izmed takšnih je že Diablo 2 (hardcore opcija).

Evo, "opcija". Od tu naprej gre že vse narobe. Finta je, da igre dejansko danes niso dovolj 'dobre', da bi zdržale brez load/save opcije, ker bi bilo polno kritik.

> Do takšnih iger bo preteklo še veliko vode, sploh pa je vprašanje ali bo do realizacije le te prišlo še v naši generaciji oz. dokler bomo živi. Vsi vemo, da je tak napredek eventuelno neizogiben, samo kdaj? Treba je živeti za zdaj in si ne delati utvar.

Sigurno bo do tega prišlo v našem času. :)

bosstjann ::

igra brez shranjevanja je projek igi 1/2 o kateri osebno mislim da je zelo dobra prav zaradi tega.

AI ni skupek IF stavkov(je če so tako sprogramerani da se lahko nadgrajujejo razvijajo prilagajajo učijo SO DEJANSKO FLEKSIBILNI)

Igralnost iger je dejansko full padla trenutna rešitev je igranje proti živenu nasprotniku (net) kar igro zelo poživi. Kar pa je lahko samo žalostna rešitev(ker res ne znajo narest dobre ai).

Iger kot so bile včasih( da si lahko nažigov eno inisto igro(ki je tekla v dosu po možnosti še iz diskete/kasete) več mesece) preprosto ni več(ok izjeme potrjujejo resnico).

LP! Boštjan

flipflop ::

Shranjevanje mora biti kot opcija. Se pa strinjam glede težavnosti,da je samo ena,ne da si jo lahko izbiraš. To me moti samo zaradi tega,ker poznam veliko ljudi,ki vsak tak špil kjer si lahko nastavljaš težavnost obračajo v rekordnih časih in to na najtežji stopnji,medtem ko meni ne gre vse tako lahko in hitro. Recimo Mafio pa iste osebe še en teden po tistem ko sem jo jaz že končal še vedno igrajo in nikamor ne pridejo. Mislim pa da je boljša izbira multiplayer,problem so samo povezave.

MrX ::

igre so pač igre in ne vem zakaj bi morale biti realne? :\ če hočte realnost pojdite vn na zrak:D

freejack ::

IceMan: Kaj pa če naju jutri avto povozi? :D

bosstjann: nadgrajuje, razvija, prilagaja,.. kot sem rekel, IF stavki
(primer: otrok vidi ogenj, prvič v življenju, se ga dotakne, se opeče.. ko ponovno zagleda ogenj, se ga tokrat ne bo dotaknil, saj bo ogenj prepoznal in k temu asociiral bolečino oz. opeklino) Temu lahko rečeš nadgrajevanje, vendar pa še vedno temelji na pogojnih stavkih.
Dolgo sem razmišljal o AI in najboljša razlaga, ki si jo lahko zamislim je uporaba pogojnih stavkov kot osnovo. AI je "program", programa pa brez pogojnih stavkov oz. zank ni. (razen če se navdušujemo nad izpisom "Hello world!" na monitorju, v 1001 programskem jeziku) :D

flipflop ::

Pa ti veš kolko pisanja IF stavkov bi blo treba? To ni kewl,bo treba kaj drugega pogruntat.

speed machine ::

bosstjann: taksnih iger kot so bile vcasih v dosu, al pa na preprostih video konzolah za TV, ki si jih lahk spilu po mesece, vec ni zato, ker ponavadi niso mele shranjevanja. In si zapravil veliko casa za to, da si sploh prisel na staro mesto, da si lohk nadaljeval od tam.

Sam ce bi zdej naredil recmo eno streljacino, katero bi mogu spilat 10h skupi (tolk cajta bi porabu, ko bi igro poznal kot lasten zep, prej pa se kak mesec da bi jo nastudiru), da bi jo usuknu, dvomim da bi jo kdo spilu. Za primer vzemimo recmo max payna2, dodajmo mu pa realizem operation flashpointa, pa brez bullet tima in pain killerjev, zraven pa dodajmo se kaksno napredno AI. En strel, maksimalno dva, pa si mrtev. Ok, gremo jovo na novo. Redkokdo bi obrnu cel spil. Tisti najbolj zagreti mogoc.
Sam ce bi vsi spili bili taki, potem bi na leto mogoce prespilal 10 iger. Mogoce. Sam takih iger ne bodo delal, ker nimajo proizvajalci nic od njih. V tem ni denarja. Proizvajalci ponudijo tisto, kar beseda igra sama od sebe ze pove. Zabavo. In ne realnost. To se prodaja. Da igralec kupi en spil, ki mu je zanimiv, in se ima ob njem fino.
Tako da realnost iger ne bo v tem, da ne bi bilo shranjevanja, ali pa v mnozici IF stavkov, pa ne vem kaksni AI. Ampak se bo realnost iger pojavila, ko bo clovek prenesen v igro (bolj napredne stvari od VR celad, pa ko bo to bolj poceni), bo komuniciru z pravimi ljudmi v realnem casu, vse skupaj pa bo nadziral nekdo, ali nekaj, da se bo oblikovala prava druzba. Tako da ne bos ti kar potegnil pistole in ubil prvega, ki ti bo prisu mimo. Za taksne bi bila kazen izkljucitev iz igre, ali pa kaj podobnega. Bi drugic bolj premislu, ko bi kaj takega naredu.
Seveda pa bi cel pogon bil narejen po fizikalnih nacelih nasega sveta, kateremu pa bi lahko dodali zanimive stvari (naprimer letenje...), ki bi priblizale igro nasemu svetu, ob enem pa bi jo naredile edinstveno in nekaj posebnega.
Takih in podobnih stvari je se kar precej.
Pa se ena stvar. Igra ne bo realisticna tako dolgo, in ne more biti, kolikor dolgo bo narejena za tipkovnico, misko in monitor. Ker slika je se vedno 2D. Ne glede na to kako preslepis mozgane.

Aggressor ::

Glede shranjevanja in težavnostnih stopenj se nikakor ne strinjam. Kot prvo, esenca iger je možnost shranjevanja, saj igralnost hitro pade, če se zaradi nezmožnosti shranjevanja kje zataknemo. Domala vsi razvijalci, ki v izvirniku niso vključili shranjevanja, to storijo v nadaljevanju. Sjranjevanje daje možnost nadzora, ki je nujno potreben, da se igralec sploh začne ukvarjati s tako kompleksnimi okolji, kot jih imamo danes. S totalno realno igro ne ekonomsko ne igralno ne bi prišli nikamor, saj nihče noče v igrah realizma, ki tepe, ampak slednejga toliko, da je stvar zanimiva in privlačna. Zato vsi vriskajo nad realistično garfiko, malokdo pa bi nad napravico, ki vas dejansko ustreli, če bi vas v igri zadela krogla. Zapomnite si to, ko govorite o "realističnih igrah". Igre so pobeg v virtualno realnost, ki mora de facto ponujati boljše možnosti prosperitete, kot pa relni svet.

Nastavitev težavnosti je nujna, saj omogoča igranje tako začetnikom, kot znalcem, ki bi v igri za začetnike enostavno ne našli dovolj izziva. Tako je z mano - privzeto začenjam vse meni všečne zvrsti na težji stopnji, ker so lažje enotavno... nezanimive. Se pa strinjam, da bi bilo pametno težavnost dinamično prilagajati.

undefined ::

> Sam ce bi zdej naredil recmo eno streljacino, katero bi mogu spilat 10h skupi (tolk cajta bi porabu, ko bi igro poznal kot lasten zep, prej pa se kak mesec da bi jo nastudiru), da bi jo usuknu, dvomim da bi jo kdo spilu.

Zato sem pa zgoraj tudi poudaril, da bi mogle biti igre dosti bolje razvite, kot le preproste današnje streljačine, katere temeljijo le na efektih. V lajfu tud nimaš load/save, pa se ga zato nevličaš in storiš samomor? Ah, bedasto razmišljanje. :)

speed machine ::

>V lajfu tud nimaš load/save, pa se ga zato nevličaš in storiš samomor?

Pravzaprav je neke vrste load pa save v zivljenju. Vzemi za primer spanje. No pa to bi ze lahk bla druga tema.

para! ::

Bistvo load/save funkcije, je ta, da lahko igro shraniš, umreš in spet nadaljuješ tam, kjer si shranil. To je lastnost, ki ni ravno realna in tovrstne save/load funkcije v RL ni.

Igra pa se, seveda, mora shranit, če z igranjem prenehamo.

Lp
Death before dishonor!

Zoidberg ::

Ne v življenju ni save load opcije če nekje za**kas pol se to ve in nemoreš rečt de nisi recimo tiste mamce zbil na cesti. Ampak zakaj želite realno igro. Enostavno recimo če v življenju želiš nekam iti rabiš denar in za denar moraš delati. Če pa v igri želiš nekam iti recimo tudi rabiš denar samo za tisti denar se ti ni treba pretegniti tako da taka igra bi bila za lenuhe :D :D . Aja če pa želite streljati ljudi pa pojdite k dilerejm in kupite AK47 pa začnite več kot v zapor ne morate iti v Sloveniji>:D >:D .
Just keep on trying, keep on flying. I will be the light.

undefined ::

Uplink je recimo tudi ena od iger, ki ne ponuja load/save in easy/medium/hard opcije.

Zakaj jo torej ljudje toliko igrajo (oz. so jo igrali)?

Ker je zanimiva, ker ljudi not potegne, zaradi svobode in dinamičnosti. Pa se po tem le malokdo sekira za tiste funkcije. :)


edit by m. Ups sorry, čisto po nesreči sem zadel tipko briši :)

Zgodovina sprememb…

Vesoljc ::

ehh... v uplinku si naredu alt+tab in prtisnu F5 v win commanderju
ful dobra varjanta, je random effect, kot recimo v ufo:aftermath. tud če veš (ker si naredu save), da je za sosednjimi vrati vesoljček, ni nujno, da bo tam, ko spet naloadaš, ker je čist možno, da bo šou drugam...

zadeva, ki me najbolj moti je quick load/save... samo razvajanje! ;(

razmišljat o RL igri je imho zaenkrat brezveze... aja RL = VR? ;)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

undefined ::

> ehh... v uplinku si naredu alt+tab in prtisnu F5 v win commanderju

Ni bil moj namen povedat, da igre na noben način ni bilo mogoče "shranit"; namen je bil, da je igra odlično preživela med igralci tudi brez te vgrajene funkcije, ja? Pa tudi dvomim, da jih je bilo kaj dosti, ki so na tak način shranjevali, niti nima to nobenega pomena pri tej debati, kako nekdo fajle kopira in s tem sam sebe goljufa. :)

MrX ::

namen je bil, da je igra odlično preživela med igralci tudi brez te vgrajene funkcije, ja?
bilo je nekoč, zato ker folk še ni nikoli videl save/load. danes bi bila to beda, če bi igral igro brez save opcije.

freejack ::

Uplink sicer res ni imela možnosti za shranjevanje, je pa igro shranila, ko si jo zapustil. Vse kar je bilo potrebno, je narediti kopijo datoteke in če mislijo ljudje to počenjati, je vseeno ali imamo opcijo save ali ne. Zaradi praktičnih razlogoj je torej bolje da jo imamo (bo ljudem vsaj prihranilo dodatno delo).

Da znova omenim Diablo2. Sama hardcore opcija ti sicer da na voljo le eno življenje, ko zapraviš tega si konec, vendar pa že igra sama nima možnosti shranjevanje v trenutku. Ko shraniš in na novo naložiš, se znajdeš znova v začetnem mestu, od koder moraš do želenega kraja znova prek novih nasprotnikov. Če umreš se tudi znajdeš v mestu, od koder moraš nazaj na kraj smrti, da pobereš orožje s svojega trupla. To je na najlažji stopnji, na najtežji pa gre zadeva že tako daleč, da poleg tega, da zgubiš veliko denarja, izgubiš tudi experience in če ga zgubiš več, kot je potrebnega za določen level karakterja, pač nazaduješ, itd. Tako da glede tega, se mi zdi Diablo2 še najbolj igra. Sicer ima svoje pomankljivosti, sam katera igra jih pa nima.

undefined ::

> bilo je nekoč, zato ker folk še ni nikoli videl save/load. danes bi bila to beda, če bi igral igro brez save opcije.

Zate je dve leti nazaj nekoč? Aja, si še tako mlad, se oproščam. ;)

> Uplink sicer res ni imela možnosti za shranjevanje, je pa igro shranila, ko si jo zapustil.

Kot sem rekel, to naj bi bila osnova vsake igre in edina zmožnost shranjevanja.

> Vse kar je bilo potrebno, je narediti kopijo datoteke in če mislijo ljudje to počenjati, je vseeno ali imamo opcijo save ali ne. Zaradi praktičnih razlogoj je torej bolje da jo imamo (bo ljudem vsaj prihranilo dodatno delo).

Kot bi rekel: "Ljudje itak umirajo vse naokoli, če jih ne zagrabi AIDS, jih pa ubije vojna. Torej če ljudje mislijo to početi, je bolje, da damo kar vsakemu državljanu lastno pištolo (aja, v ZDA to že majo). Pa dajmo še naredit umore legalne, če se že tako mislijo klat (tega pa še ne). Zaradi praktičnih razlogov je to le bolje, kajne? ;)
No, point je le point. Tisti redki, ki hočejo shranjevat s kopiranjem fajlov - naj. Dokler to ne postane opcija oz. "feature" igre, je še vse OK. :)

Vesoljc ::

sam itaq ne mormo tolk posploševat. nekatere igre pač rabijo quick save/load, drugim pa glih pomankanje te možnosti, da poseben čar...

sej konc koncev, save&load nista tako pomembna...

it' the game that matters...
play ball ;)
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

undefined ::

> sam itaq ne mormo tolk posploševat. nekatere igre pač rabijo quick save/load, drugim pa glih pomankanje te možnosti, da poseben čar...

Kot sem že jasno povedal. 99% iger danes dejansko potrebuje te opcije, saj bi drugače na gladkem propadle in bi njihova prodaja upadla za 90%. Je to boljše za igračarske firme? Seveda ni. Najboljše oz. najlažje za njih je, da na hitro skup spacajo igro, notri vnesejo bleščeči kič in efekte, pa potem stvar čimprej izdajo, da bodo začeli letet denarci v blagajno. Pa čeprav prehitro, patche lahko izdajajo še celo leto oz. več let kasneje, kot recimo počne id s kwakami že dalj časa. ;)

Tr0n ::

Wow, Icek se drzi svoje teme. :)

undefined ::

> Wow, Icek se drzi svoje teme.

Tr0n pa se je ne, verjetno za ZS še ni slišal. ;)

njok ::

Saj ne rečem, zelo dobra ideja (iirc avtor black&white dela na necem podobnem), ampak dobil sem obcutek, da bi nekateri radi, da bi bile vse igre take. C'mon save/load is phun! :)


edit: v casu od mojega zadnjega ogleda teme do posta je preteklo nekaj casa, pa so se nabrali se drugi odgovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njok ()

undefined ::

Če je igra dovolj dobra, save/load NI potreben. To je le patetičen izhod v sili za igračarske firme, ki niso skup sposobne spravit kaj spodobnega. Do sedaj sem jih že zelo malo videl, katerim je to uspelo. Vse se da preštet na prste ene roke. :)

njok ::

Še razmišljam. :)

freejack ::

Mah ni v tem poanta. Ker pol se bo pa na netu pojavlo xy patchov al modov, ki bodo v igro vmestili load/save funkcijo.

njok ::

freejack: ne vem, se kar nekako strinjam z IceManom, če je igra dovolj dobra, potem te opcije res ne potrebje. Sicer bi se taki patchi res pojavljali, ampak saj se tudi sedaj razni trainerji ipd.

Z IceManom se pa ne strinjam glede tistih 99%. Po mojem je igra lahko se zmeraj zelo dobra, tudi (oz. samo) z save/load. Splinter cell anyone?

Mavrik ::

Igre NE smejo biti realistične. Igre morajo biti v prvi vrsti zabavne. Potem komaj lahko pride realizem. To se lepo vidi pri recimo Operation Flashpoint. Tam so vedeli kjer mora biti realizem, in kjer morajo sprejeti kompromise zaradi same zabavnosti igre.
In če maš igro, v katerem ne moreš dati Save, potem to pomeni ena sama napaka in adijo! To bi bilo še posebno očitno pri kakih strelskih igrah.... Half-Life brez ene shranjene igre ? To bi rad videl. Samo quicksave pa lahko brez problema pošljejo nekam.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Nikita H ::

jst si želim GTA v pravem mestu. Da bi se kdo spravu narest 3d kopijo mesta npr. Ljubljane (iste ulice, stavbe)...(tako bi lahko zivel doma in vsak dan oropal lokalno trafiko) + igranje podobno kot v gta, sam da zelo poglobljeno. Možnost zahajanja v več zgradb, katere notranjost bi mogla bit bolj realistična (v gta 3 vice city je blo vse tko "plastično")
PA nočem, da bi blo vse omejno na kriminal in pretepanje, lahko bi si iskal službo, sral na wc-ju...
Točno... kombinacija GTA in sims (vsaj po občutku, ker nisem igral tega spila)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nikita H ()

undefined ::

> Z IceManom se pa ne strinjam glede tistih 99%. Po mojem je igra lahko se zmeraj zelo dobra, tudi (oz. samo) z save/load. Splinter cell anyone?

Splinter Cell ti je bila dobra zaradi same tematike, tako kot meni Half-Life in Deus Ex. Res so to dobre igre, tolk dobre, da jih enkrat ali max. 2x odigraš, pa potem nič več. ;)

> Half-Life brez ene shranjene igre ? To bi rad videl. Samo quicksave pa lahko brez problema pošljejo nekam.

Kot sem rekel, Half-Life ni igra, ki bi preživela brez save/load funkcije. Ja, to pomeni, da še ni dovolj dobra na tem nivoju, čeprav na kakšnem drugem je. Half-Life je dosti premalo dinamična in odprta igra za to, saj non-stop igraš in greš proti cilju, niti enkrat pa se nikjer ne ustaviš pa morda naspiš, naješ, al pa opraviš WC in ostale higienične potrebe. In niti enkrat ne srečaš običajnega človeka, ki o tistem poskusu ne bi nič vedel, etc. ;)

jRk0 ::

Lep primer iger brez save/load so stare igre, oz. igre na mobitelih/game-boyu.

Pa jih spilamo kot bedaki!

Se se spomnim ko sem spilal Super Mario World 1 in sploh ni mela nobene moznosti save-a. pa sem jo spilal po cele dneve, pa je edno bla zabavna! obrnes jo pa komaj, ko jo ZAOBVLADAS.
You fuck up once, you loose two teeth.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
74294513 (12176) Testman42
»

FAR CRY 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41783013 (56159) Heisenberg
»

Najboljša igra (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11518755 (7164) oo7
»

testiranje SSD pogonov

Oddelek: Strojna oprema
193163 (2371) Jst
»

Problemi z odvijanjem

Oddelek: Navijanje
7831 (657) Anteus

Več podobnih tem