Forum » Igre » F.E.A.R.
F.E.A.R.
Saladin ::
Pravkar obrnil zadevo (max difficulty - 199 health)
Moram reči, da me je igra malo razočarala. Zgodba je v redu, Sadako (oz. wannabe) pa je itak everblack.
Drugače pa čisto povprečna FPS z nadpovprečno in zatikajočo se grafiko.
Moram reči, da me je igra malo razočarala. Zgodba je v redu, Sadako (oz. wannabe) pa je itak everblack.
Drugače pa čisto povprečna FPS z nadpovprečno in zatikajočo se grafiko.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saladin ()
Mirč ::
zatikajočo grafiko, odvisno od konfiguracije računalnika.Vsaj 1 gb rama pa vsaj 6600gt pa f.e.a.r.odlično dela.
Konec je super, brez bossa, ki bi imel nevem vse kake sposobnosti.Skratka konec,ki tudi obeta nadaljevanje.
lp
Konec je super, brez bossa, ki bi imel nevem vse kake sposobnosti.Skratka konec,ki tudi obeta nadaljevanje.
lp
Saladin ::
Problem igre je, da ni kančka originalnosti v njej.
Vse smo že videli in vse je že bilo narejeno bolje.
Vse smo že videli in vse je že bilo narejeno bolje.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
macgajver ::
saladin dej napiš ke smo to že vse vidl predvsem me pa zanima kje je bilo to narejeno bolje
grafika se ti pa tzatika ker maš prešvoh komp.
grafika se ti pa tzatika ker maš prešvoh komp.
tenstan krompir je pa zakon
Saladin ::
Zatika je mogoče napačna beseda - igra je strojno požrešna. Relativno tekoče mi je delalo šele na medium na 800x600, 512 PC3200, R9800 in AXP 3000+
Glede originalnosti:
-Očitna stvar je ALba oz. Sadako. Vse scene so povsem kopirane od japonskih filmov (Ring, Grudge oz. Kiyoshi Kurosawa nasplošno).Tudi Silent Hill 4 je imel bolje izkoriščeno kopijo.
SLabše pa so v tem smislu, da jih večina izzove samo bu efekt, ker veš, da ti ne bo direktno naškodila.
--Stopnje so generične. 3/4 igre so same pisarne in skladišča in kmalu se jih naveličaš. Saj so dobro izdelane glede na okolje, ampak je vse preveč enolično. SLedovi so tudi redki in otročji, slaba dediščina System Shocka.
-Vse skupaj je preveč osvetljeno. Tema je strah, ampak kje bi potem pokazal pogon? Alien vs. Predator, Undying, Silent Hill,...
-In pa seveda sfera. Prvo te impresionira, potem pa pomisliš, od kje je vzeta
-Če si igral demo oz. prve stopnje igre, si takoj vedel že 3/4 zgodbe.
Glede originalnosti:
-Očitna stvar je ALba oz. Sadako. Vse scene so povsem kopirane od japonskih filmov (Ring, Grudge oz. Kiyoshi Kurosawa nasplošno).Tudi Silent Hill 4 je imel bolje izkoriščeno kopijo.
SLabše pa so v tem smislu, da jih večina izzove samo bu efekt, ker veš, da ti ne bo direktno naškodila.
--Stopnje so generične. 3/4 igre so same pisarne in skladišča in kmalu se jih naveličaš. Saj so dobro izdelane glede na okolje, ampak je vse preveč enolično. SLedovi so tudi redki in otročji, slaba dediščina System Shocka.
-Vse skupaj je preveč osvetljeno. Tema je strah, ampak kje bi potem pokazal pogon? Alien vs. Predator, Undying, Silent Hill,...
-In pa seveda sfera. Prvo te impresionira, potem pa pomisliš, od kje je vzeta
-Če si igral demo oz. prve stopnje igre, si takoj vedel že 3/4 zgodbe.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
macgajver ::
teh iger kere si našteu nism nikol obračou meu sm pa jih sam pr nobeni nism res not padu
naprimer zame letošnje razočaranje cod2-mp nfsmw nebi dal za te dve igri tud tolarja
za F.E.A.R pa bi odštel ene 5-6 jurjou če drgač nebi šlo. igra mi je res huda .
saladin meu sm podobn sistem k maš ti
9800 pro128
amdxp 3000+
1000 ram
demo je delal popolnoma tekoče na medium 1024-768 sam sm imu grafo mal navito pa procesor.
za celo verzijo ne morm rečt ker mam zdej drugo grafo not .
naprimer zame letošnje razočaranje cod2-mp nfsmw nebi dal za te dve igri tud tolarja
za F.E.A.R pa bi odštel ene 5-6 jurjou če drgač nebi šlo. igra mi je res huda .
saladin meu sm podobn sistem k maš ti
9800 pro128
amdxp 3000+
1000 ram
demo je delal popolnoma tekoče na medium 1024-768 sam sm imu grafo mal navito pa procesor.
za celo verzijo ne morm rečt ker mam zdej drugo grafo not .
tenstan krompir je pa zakon
Saladin ::
Ram bi znal bit vzrok da mi šteka. AMpak FSAA tudi z njem ne bom mogel vklopit, robovi pa pokvarijo celoten vtis.
Ampak ena stvar, ki bi res poživila igro, bi bila, da te ob vseh tisith prilikah bejba res začne napadat - po možnosti instakill, če nimaš dobrih refleksov.
TO bi pa dvignilo vzdušje na pravi nivo
Ampak ena stvar, ki bi res poživila igro, bi bila, da te ob vseh tisith prilikah bejba res začne napadat - po možnosti instakill, če nimaš dobrih refleksov.
TO bi pa dvignilo vzdušje na pravi nivo
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
macgajver ::
MAŠ PROU drgač so me pa dost uni nevidni napsihiral k kr zgine poj se pa pojau pred tabo
pa napade tm refleksi pridejo prou . drgač mi je pa najbol zadovoljiu občutek u igri k preštudiram iz za vogala situacijo poj si naštimam šotgun in jih sistemsko enga za drugmu na juriš način z postopno uporabo sm pobijem poj k se use umiri pa sam še kri prah pa trupla ležijo mam občutk ko da boga za jajca držim.
pa napade tm refleksi pridejo prou . drgač mi je pa najbol zadovoljiu občutek u igri k preštudiram iz za vogala situacijo poj si naštimam šotgun in jih sistemsko enga za drugmu na juriš način z postopno uporabo sm pobijem poj k se use umiri pa sam še kri prah pa trupla ležijo mam občutk ko da boga za jajca držim.
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
igor0203 ::
Men pa lih to ni ql, ker lahko potem že vse naštudiraš kje kdo stoji itd. Moral bi bit tko kt v Far Cry k so bli uni ljudje vsakič drgač postavljeni...
Saladin ::
Shotgun sem menda samo 2x uporabil...
Jurišna puška, penetrator in sniper pa demoliraš vse na poti.
Slowmo me je pozitivno presenetil - v prvi polovici igre sem čisto pozabil nanj, potem pa je bila počasi že kriza brez njega
Ja, igra je kul. Ampak imela je še večji potencial.
Jurišna puška, penetrator in sniper pa demoliraš vse na poti.
Slowmo me je pozitivno presenetil - v prvi polovici igre sem čisto pozabil nanj, potem pa je bila počasi že kriza brez njega
Ja, igra je kul. Ampak imela je še večji potencial.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
macgajver ::
ej sam nevem zakaj se radeončki tko slabo odrežejo pr tej špili mislm sej mene to ne gane sam mojmu kolegu se pa kr trga softshadows pa nevem kva j scena ker jest sm probavou kva je razlika pa se mi ni zdel baš nekej drgač poj.
en grafk za fear primerjava F.E.A.R ati - inwidia
en grafk za fear primerjava F.E.A.R ati - inwidia
tenstan krompir je pa zakon
Zgodovina sprememb…
- spremenil: macgajver ()
klemen22 ::
Igra povprečna, meni osebno pa vsekakor boljša od HL2, ki me je pa precej razočarala. Je pa res da je FEAR strojno precej požrešna. Prej sem jo igral na Radeonu 9700pro in sej je zatikalo na vse kaj drugega kot 800x600 medium. No pol sem na srečo presedlal na 7800 gtx oziroma nov comp in zadeva leti. Skratka strojno hudo zahtevna.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
T-Majo ::
Zgori ni blo omenjene GF6600....men šteka igra pr resoluciji 1024x768....grafa na medium, comp pa na high nastavitvah..oz. auto ditact?? Ma kdo kako ideo?
macgajver ::
mogoče ram jest sm pogledou kok mam porabe rama med igro pa je kr tm 1.1-1.3 gb
tenstan krompir je pa zakon
dolenc ::
Da napišem tle kar sem mislil v temi "strah".
Mislem ker bumbar. "Moti me svetilka". A špilaš IGRCO al simulacijo strelanja. Logično da bo igra tko narejena da ti pričara neko atmosfero, ustvari neko težavnost. Svetilka v doom 3 je lep primer, ko si ves živčen upal da bo pravočasno zamenjalo svetilko za orožje da jih ne boš fasal. Najbolj da razvijalci kar v vsak kot postavijo eno sobno lučko, tako da ne bo preveč temno, pa pošast naj ti pošlje pisno napoved da te bo napadla in boš tako bil lahko prirpavljen nanjo.
Umetna inteligenca (kje je smili ki se tolče po glavi ko ga rabiš). Če te moti, da si sam pa jih v eni sobi 10 pobiješ, lahko pošlješ programerjem pismo naj naredijo sovraga takšnega da te bo 1na1 zmlel ko hrčka. Pa me zanima kolk časa boš ustrajal pri tej igri. Sovragi komunicirajo med sabo, te napadejo z nekakšnim načrtom, prevrnejo kako mizo da se skrijejo za njo, bežijo pred granatami (pa še zakolnejo umes), ko so ranjeni al pa če sam en ostane poskuša zbežati. To se men zdi čist solidna AI
Kaj je mislil z uvedbo udarcev z nogo? A se ti ne zdi da če si nek ultra super duper specjalc, pa bo sovrag prišel blizu tebe, a ga ti kljub celoživljenskem urjenju niti brcnit ne znaš. Sej ne piše v manualu da pa zdej se moreš obvezno spravit na 3 metersko gorilo z svojo desno nogo, pač če pa je priložnost jo maš pa tud ti, da ga mal po kunfujaš.
Bullet time se mi tud zdi fajn zadeva, sej če maš rad težavnost ga pač ne uklopiš. Jst sem ga uporabil že res ko ni šlo drugače, pa še takrat sem raje dvakrat premislil. Al je mogoče bolša zadeva da te ene 5krat ubijejo in se naučiš točno iz kje bo kdo prišel pa ga pol fentaš, bolš da ma tako bullet time rešitev.
Design stopenj res ni tako dodelan, sam pač so se avtorji posvetili drugim zadevam, ostrina textur, objektov, svetloba in sence. Med igro res opaziš neko enostavnost, sam mogoče da pa tud to nek poseben čar igri. Mene je na trenutke zlo spominjala na HL1, tisti soda avtomati, take sobe, zvoki, vzdušje.
Sistem iskanja klučev za vrata obstaja že od prvega dooma in je postal zastarel že prejšje tisošletje, tako da jst štejem samo za bonus da tega ni v špilu.
Mislim da je "strah" res vrhunski špil in eden izmed tistih, ki me še pritegnejo k igranju, ponavadi po 2gi sobi odneham. Seveda so tud tle stvari ki me motijo ( iz helihopterja skočijo 4rje, 3je padejo v prvih 2sec, ti preživiš).
Mislem ker bumbar. "Moti me svetilka". A špilaš IGRCO al simulacijo strelanja. Logično da bo igra tko narejena da ti pričara neko atmosfero, ustvari neko težavnost. Svetilka v doom 3 je lep primer, ko si ves živčen upal da bo pravočasno zamenjalo svetilko za orožje da jih ne boš fasal. Najbolj da razvijalci kar v vsak kot postavijo eno sobno lučko, tako da ne bo preveč temno, pa pošast naj ti pošlje pisno napoved da te bo napadla in boš tako bil lahko prirpavljen nanjo.
Umetna inteligenca (kje je smili ki se tolče po glavi ko ga rabiš). Če te moti, da si sam pa jih v eni sobi 10 pobiješ, lahko pošlješ programerjem pismo naj naredijo sovraga takšnega da te bo 1na1 zmlel ko hrčka. Pa me zanima kolk časa boš ustrajal pri tej igri. Sovragi komunicirajo med sabo, te napadejo z nekakšnim načrtom, prevrnejo kako mizo da se skrijejo za njo, bežijo pred granatami (pa še zakolnejo umes), ko so ranjeni al pa če sam en ostane poskuša zbežati. To se men zdi čist solidna AI
Kaj je mislil z uvedbo udarcev z nogo? A se ti ne zdi da če si nek ultra super duper specjalc, pa bo sovrag prišel blizu tebe, a ga ti kljub celoživljenskem urjenju niti brcnit ne znaš. Sej ne piše v manualu da pa zdej se moreš obvezno spravit na 3 metersko gorilo z svojo desno nogo, pač če pa je priložnost jo maš pa tud ti, da ga mal po kunfujaš.
Bullet time se mi tud zdi fajn zadeva, sej če maš rad težavnost ga pač ne uklopiš. Jst sem ga uporabil že res ko ni šlo drugače, pa še takrat sem raje dvakrat premislil. Al je mogoče bolša zadeva da te ene 5krat ubijejo in se naučiš točno iz kje bo kdo prišel pa ga pol fentaš, bolš da ma tako bullet time rešitev.
Design stopenj res ni tako dodelan, sam pač so se avtorji posvetili drugim zadevam, ostrina textur, objektov, svetloba in sence. Med igro res opaziš neko enostavnost, sam mogoče da pa tud to nek poseben čar igri. Mene je na trenutke zlo spominjala na HL1, tisti soda avtomati, take sobe, zvoki, vzdušje.
Sistem iskanja klučev za vrata obstaja že od prvega dooma in je postal zastarel že prejšje tisošletje, tako da jst štejem samo za bonus da tega ni v špilu.
Mislim da je "strah" res vrhunski špil in eden izmed tistih, ki me še pritegnejo k igranju, ponavadi po 2gi sobi odneham. Seveda so tud tle stvari ki me motijo ( iz helihopterja skočijo 4rje, 3je padejo v prvih 2sec, ti preživiš).
dronyx ::
Ker si lih omenu HL1.
Kljub vsem novim stahom, doom 3, HL2, COD2, etc sta Mafia in HL1 igri, ki sem jih vsako leto preigral še enkrat. Pa imam povsem soliden PC; ki brez problema poganja vse, kar je sedaj aktualno.
Zato trdim, da ni vse grafika, ker jaz ko igram ne gledam kakšne so teksture na soda avtomatih in fotokopircih. Jaz pričakujem da razvijalci toliko kot v grafiko in efekte vložijo domišilje in "level designa", oziroma če je dilema imam raje drugo kot super grafiko.
Kdor si želi super grafiko bo upam kupil naslednjo verzijo 3D mark programa, ki mu bodo dodelali še nadzor nad liki. In bo dobil verjetno oceno 99%
Bull sh...
Kljub vsem novim stahom, doom 3, HL2, COD2, etc sta Mafia in HL1 igri, ki sem jih vsako leto preigral še enkrat. Pa imam povsem soliden PC; ki brez problema poganja vse, kar je sedaj aktualno.
Zato trdim, da ni vse grafika, ker jaz ko igram ne gledam kakšne so teksture na soda avtomatih in fotokopircih. Jaz pričakujem da razvijalci toliko kot v grafiko in efekte vložijo domišilje in "level designa", oziroma če je dilema imam raje drugo kot super grafiko.
Kdor si želi super grafiko bo upam kupil naslednjo verzijo 3D mark programa, ki mu bodo dodelali še nadzor nad liki. In bo dobil verjetno oceno 99%
Bull sh...
RC14 ::
Če je oboje je najbolje, torej dobra igralnost in dobra grafika ala Far Cry in Half Life2.
Meni ni dobra igra, če je samo igralnost dobra , grafika pa zanič, oz obratno, nekak oboje mora biti dobro, kar pa malokrat vidimo. F.E.A.R. je zame tudi dobra igra. Je pa strojno požrešna , predvsem glede rama.
Lp
Meni ni dobra igra, če je samo igralnost dobra , grafika pa zanič, oz obratno, nekak oboje mora biti dobro, kar pa malokrat vidimo. F.E.A.R. je zame tudi dobra igra. Je pa strojno požrešna , predvsem glede rama.
Lp
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F.E.A.R. 2: Project Origin (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6478 (3954) | vasquez |
» | na kasnih sistemih igrate FEAROddelek: Igre | 1868 (1212) | pivo |
» | Grafična od 80000-100000 SIT ? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 4597 (3915) | RC14 |
» | Age of Empires 3 - Call of Duty 2 - F.E.A.R. - Quake 4 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 10656 (8721) | AlexM |
» | S.T.R.A.H.Oddelek: Novice / Igre | 2439 (2439) | rekunius |