» »

Wolfenstein

Wolfenstein

«
1
2

Soldier ::

Prihaja legenda od igrc, baje ze marca letos JAWOHL, www.wolfenstein.com

Soldier ::

...sam upam da jo ne bojo zajebal zarad konzol tk ko so ze do zdj marsikaj!!!

laught ::

zgleda dobro ,dvomim pa da bo tole prišlo marca.verjetno na konc leta če bo.

Valvoline ::

RTCW najboljši fps vseh časov,vsaj zame.
Komi čakam novega.

R33D3M33R ::

In v čem je legenda? Če bi bil remake Wolfenstein 3D, še ne bi rekel tako pa bo po videnem sodeč nadaljevanje RTCW.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Soldier ::

No, nadaljevanje od legende, torej RTCW-ja (ker omejajo B.J. Blazkowitz)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Soldier ()

Berserker ::

Heh wolfenstain je res edina igra kjer je res pravo nacistično vzdušje, upam da ga nebodo preveč srali z domišljiskimi orožiji, šmajser pa gremo.

Soldier ::

Koikor je iz filmcka videt bojo mal bol sci-fi varianto ubral, še posabej za tiste čase.

No Can Do ::

da bo le za Linux :D potem je vseeno ali bom skakal s šmajserjem ali s prototipom plasma guna :D
This user may use sarcasm and cynicism
in a way you are not accustomed to.
You might suffer severe mental damage.

Berserker ::

Eh šmajser rula, pa gas maska + flametrower .

No Can Do ::

Upajmo da bo le letos
This user may use sarcasm and cynicism
in a way you are not accustomed to.
You might suffer severe mental damage.

BaRtMaN ::

Zgleda, da jih je Bioshock navdušil.

Soldier ::

Ja, neke jake energije omenja v videu, kar ni nujno dobro.

karafeka ::

Meni se je že rtcw zdel dokaj scifi...

Soldier ::

Ja točn, Flametrover je bil ena od revolucijarnih zadev RTCW-ja. Js sm ga mel v multiplayerju najraje od vseh orozij, še posebej zato ker sm takrat mel dial-up internet pa sm mel 500 pinga, pr flametroverju pa ni blo glih aklih sekunda gor dol :D , pač si ga "napipsu" mal pred vogalom, če nisi bil sigurn :D

laught ::

Evo izid je 4 avgust,samo zadeva vsaj meni ne zgleda nevem kak obetavna,no bomo vidli,še E3 interviju:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09...

SodVina ::

Hm, za single player izgleda dokaj "playable". Nek presezek pa to verjetno ne bo.

alexa-lol ::

men pa zgleda cist uredu :)

bi0s ::

CANT WAIT! :p

kuglvinkl ::

A jest to prov vidm? Se prav, naslednji teden dobimo Wolfensteina? :)
Your focus determines your reallity

majeric0 ::

A to je nadaljevanje od Return to Castle: Wolfenstein?ker ta igra mi je blasvetovna ko sem bil mali :D
a bodo zahtevne zahteve?
DUGICAJT :D

Berserker ::

Sam res tale igra ima najboljše nacistično vzdušje sploh ko so na vsakem vogalu zastave z kljukčasti križi, pa nemci z šmajserom in flametrowom derejo v nemščini.

majeric0 ::

System requirements Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon™ 64 3400+ processor 1GB RAM 256MB NVIDIA Geforce 6800 or Radeon X800 100% DirectX 9.0c compatible sound card 8GB Space [3]

Delalo mi bo :D in če bo kdo igral multi player naj me kr klikne al pa kr doda na xfire: powermage1 bomo špilaloi skup če se bo kermo dalo!
DUGICAJT :D

majeric0 ::

tr33k tudi v Cod2 se derejo v nemščini.Drugače pa res pravo vzdušje, malo fantastike, dober gameplay= igra enaA vsaka jim čast!Čeprav vsi vemo da teh orožij tisti čas ziher niso meli :D
DUGICAJT :D

Aljaz1980 ::

ne zgleda slabo upam da bo za linux in da ne bojo kaj zufukal z igro

Rotaidal ::



Igra ni nič posebnega.

automatic regeneration health... fail

Še MP je baje zanič.

kuglvinkl ::

Tole me ni nič prepričalo. Podobno vzdujše kot v D3, kar sicer ni slabo, ampak nič kaj takega, da bi o tem pisal domov.

Po tem trailerju sodeč, sem hudo skeptičen...
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

laught ::

ma tale špil je fail,igral in nič posebnega, lahko se skrije pred rtcw.

kmetek ::

RCTW = FTW....tole je krneki.

majeric0 ::

Regeneration health je zdaj že v vsaki novejši igerci in nevem kaj se buniš.
Men se špil dopade, predvsem to da maš "GOLD" in si kupuješ orožja.
Take igre ki imajo to mi je všeč. Naprimer CoD 4 ter 5 je podobno zbiraš experience in delaš challange da unlockaš kake kamuflaže pa nastavke za orožja.Za zdaj je to edina igrica pri kateri to lahko delaš kolikorjaz vem, zato bi od blo fajn da bi še večtakih delali.
Saj wolfenstien ima malo tega v sebi ker kopt sem že povedal zbiraš "GOLD" in to mi je zelo všeč.


Moje osebno mnenje je da je pomoje cool pa komaj čakam :)
DUGICAJT :D

Rotaidal ::

Regeneration health je zdaj že v vsaki novejši igerci in nevem kaj se buniš.


Zato pa so vse nove igre fail. Za frocovje. Ker se ne morejo tolko potrudit in poiskat tisti medic pack.

Čudno da še ne naredijo autopilota, tako da bi samo en gumb pritiskal na miški in bi bilo to to. Zakaj bi se moral dodatno trudit?

nevem kaj se buniš


Zato ker je bil predhodnik odlična igra. To pa zgleda vse skup bogo.
Saj ni čudno. Enako je bilo s SoF igro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rotaidal ()

majeric0 ::

Regeneration health je zdaj že v vsaki novejši igerci in nevem kaj se buniš.


Zato pa so vse nove igre fail. Za frocovje. Ker se ne morejo tolko potrudit in poiskat tisti medic pack.

Čudno da še ne naredijo autopilota, tako da bi samo en gumb pritiskal na miški in bi bilo to to. Zakaj bi se moral dodatno trudit?

nevem kaj se buniš


Zato ker je bil predhodnik odlična igra. To pa zgleda vse skup bogo.
Saj ni čudno. Enako je bilo s SoF igro.




Sorry ja...Ti dam prav...Novejše igre so mogoče res lepše narjene bol resnične...Ampak gameplay pa je 100 posto boljši v starih...Medic pack FTW :D


P.S.: A pozna kdo še kako igro kot je Call of Duty 4 da si lahko orožja opremljaš? Ni potrebno da je MP lahko tut single samo dvomim da je to u keri igrci še ali pač?
DUGICAJT :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: majeric0 ()

BaRtMaN ::

STALKER ima menda precej zanimivo modificiranje orožij.

Aljaz1980 ::

te nadnaravni ability-i so mi krnekaj

pa to da so črni sonci gor, zakaj? nebi blo bolš da bi si mogl sam pogruntat, kje se da skoz stene jit, hkrati pa bol izivalno

Izi ::

Po dolgem času spet igra, ki je vredna denarja, ki ga je treba odšteti zanjo.
Zgodba vleče in tako nisem užival v igranju že od Prey-a, ko kot indijanec na neznani vesoljski ladji rešuješ svojo ugrabljeno bejbo in svojega dedka.
Crysis in podobne brezmožganske streljačine so me pustile dokaj hladnega, Wolfenstein pa je po dolgem času spet igra, ki jo je sredi noči težko prekiniti in se odpraviti spat.
Resda je pobijanje nacistov, ki so obsedeni z okultnimi vedami, hvaležna zgodba, ki jo težko pokvariš, ampak v tej igri je poleg zgodbe tudi nekaj do sedaj povsem novih prijemov, ki jih nismo že sto in večkrat preizkusili v ostalih streljačinah, ki so si večinoma podobne kot jajce jajcu.

Življenske točke se ti po določenem času, ko nihče ne strelja nate, vrnejo na najvišjo vrednost. Na prvi pogled otročja zadeva, ampak v navzkrižnem ognju umreš ravno tako hitro kot prej, če ne še hitreje. Tukaj si od časa do časa primoran se umakniti v zaklonišče, da ne umreš, medtem ko si se včasih samo nafilal z medicinskimi paketki, ki smo jih tovorili naokoli v ogromnih količinah.
Bolj pomembna zadeva je, da celotna igra sedaj ni več eno samo iskanje zdravilnih paketkov, kot je bilo to do sedaj v marsikateri igri.

Je pa vtikanje nosu v vsako najmanjšo luknjo in iskanje skrivnih prehodov še vedno ena glavnih zadev v igri.
Novost v tej igri je, da nujno potrebujemo denar. Brez denarja, podobno kot v kakšni RPG igri, ne opraviš ničesar.

Se pravi, da Wolfenstein ni klasična streljačina tipa Crysis, ampak gre bolj za mešanico z RPG, podobno kot Stalker.
Nadgradenj za orožja in naš artefakt, municije in ostalega imajo črnoborzijanci vedno v ogromnih količinah na voljo, nam pa vedno primanjkuje denarja, zato je potrebno skrbno izbirati, kaj bomo kupili, kaj nadgradili, kateri kristal bolj nujno potrebujemo, kajti kot pri vsakem RPG nikoli ne bomo mogli nadgraditi in kupiti vsega kar potrebujemo.

Grafika je tudi zelo spodobna, za razliko od Crysis ni potrebno delati nikakršnih kompromisov, če imaš količkaj spodobno mašino vse skupaj nastaviš na maksimalno in se spraviš igrati, ne pa da cel dan porabiš za preizkušanje nastavitev.
Grafika seveda ni nič slabša kot naprimer v Crysis, razlika je, da smo tukaj vedno v urbanem okolju in ne sredi divje džungle, ki spravi na kolena tudi grafične za 500 EUR in več.

Ker ulice male nemške vasice in podzemni hodniki pač ne rabijo divjih računskih zmogljivosti, da bi izgledali odlično, so se lahko bolj posvetili ljudem.
Tako dobro in podrobno izdelanih likov nisem videl še v nobeni igri do sedaj. Ljudje so kot da bi bili živi in čisto vsak je drugačen.
Ko streljamo po švabih se na njih pozna čisto vsak strel v različne dele telesa in vsak zadetek povzroči drugačno reakcijo ustreljanega. Če ga zadaneš v nogo bo padel na kolena, zadetek v trebuh bo povzročil zvijanje po tleh, meni najljubši zadetek v vrat povzroči nekaj sekundno divje grgranje in bruhanje krvi, preden sovrag pade mrtev po tleh >:D
Zadetek v glavo povzroči takojšnjo smrt tudi na zahtevnejših stopnjah igranja in ne kot pri sorodnih igrah, ko moraš izprazniti cel šaržer sovražniku v glavo, da ta končno pade na tla.

V dobro štejem tudi majhno število različnih orožij, tako, da lahko enaka orožja iz čistega začetka igre uporabljamo do konca igre, ker je nujno, da so vse naše drago plačane nadgradnje orožja uporabne skozi celo igro.
Imamo puško, ki je odlična za čiščenje sovragov na daljavo, še posebno ko jo nadgradimo z daljnogledom, da pošiljamo vsak metek v glavo.
Dve brzostelki se odlično obneseta pri čiščenju hiš in po ozkih in zavitih hodnikih.
Metanje granat za čiščenje večjih skupin in uničenja kakšnega gnezda. Imamo tudi nekaj bolj eksotičnih primerkov orožja, ki v praksi niso kaj dosti uporabna, saj je municija ali karkoli že uporabljajo vedno močno omejena.

Ko izpopolniš in dodobra nadgradiš svoj artefakt z vsemi mogočimi kristali, skoraj ne rabiš več trositi svinca naokoli.
Kmalu se zalotiš, da veš časa preživiš v tisti drugi dimenziji, kjer se premikaš zelo hitro, vidiš v temi in opaziš sovražnike tudi skozi stene in najpomembneje opaziš vse skrite prehode in skrivnosti.


Bi Đej Blažkovič FTW :D

Steinkauz ::

Po 4ih urah igranja, morm rečt, da se skrije proti RTCW. Sicer je igralno, sam nothing special.
Najbolj bedno je, ko ne morš shranit kadar hočeš(ok vpliv konzol).
Ok nadgradje so dokej kul, sploh mavzerca z silencerjem je zlo fajn za na daleč pucat.
Ker je bolš bit skoz v 2. dimenziji, maš ves čas to glupo zeleno barvo na ekranu.
Sovražniki so eni pametni, eni pa glupi ko čošak.
Jst sm si nadgradil mp40 in letim čez mape kot rambo(na predzadnji težavnosti), torej mal prelahko.
To pobiranje skritih predmetov je tut bl tko. Do njih prideš skoraj vedno na isti način, tut motivacije nimam, da bi za 300 golda preiskal vsako omaro, ker itak precej lame nagrade. Recimo v Gothicu se ti je radovednost izplačala, ker si dubu hud weapon, ki ga drugače nebi. Tle dobiš tega jurja za nadgradit weapon in to je to.

Ocena : Ene 70%

T-h-o-r ::

izi, crysisu ne moreš reči brezmožganska streljačina no, sploh, ker imaš toliko šans, da se lotiš nasprotnika

wolfenstein pa se mi je ravnokar kupil, bomo videli :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

opeter ::

Ali to deluje na Radeon 4670?
Sicer pa osebno še vedno čakam na Duke Nukem: Forever. :8)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

izi, crysisu ne moreš reči brezmožganska streljačina no, sploh, ker imaš toliko šans, da se lotiš nasprotnika

Prvi del igre preden prideš do vesoljcev morda res ponuja nekaj taktičnih možnosti.
Bolj sem imel v mislih, da sem se pri Crysis, ki sem ga mimogrede preigral v dveh dneh vmes, še posebno v drugem delu, rahlo dolgočasil.
Možnosti nano-obleke sem precej malo uporabljal, cel čas sem imel naštimano na "armor". Edina taktika, ki sem jo uporabljal je bila: od daleč posnajpaš vse sovražnike, ki jih vidiš in nato juriš v naselje v rambo stilu, da počistiš še notranjost kolib.

Wolfensteun izgleda precej daljša od Crysis, igram že 2 dni, pa mi kaže, da sem napredoval do 40%.
Nano-obleko tukaj nadomesti artefakt, ki ima v osnovi podobne funkcije kot obleka v Crysis, ampak te 4 osnovne funkcije artefakta lahko še precej nadgrajuješ, tako, da je na koncu precej bolj učinkovit kot pa nano-obleka.
In uporabljanje različnih funkcij artefakta je tukaj nujna, ker z napačno rabo ali celo brez artefakta si mrtev v nekaj sekundah.
Poleg tega se po dveh dneh še nisem zalotil, da bi me katera misija dolgočasila.

Precejšnja razlika je tudi v težavnosti. Crysis naprimer je bil od začetka do konca približno enako težaven, dobival si vedno boljša orožja in tako z enako lahkoto napredoval skozi celotno igro.
Wolfenstein pa se začne zelo lahkotno, prvih nekaj misij je tako lahkih, da sem že mislil, da sem izbral prelahko težavnostno stopnjo,
nekje na polovici igre pa vse skupaj postane peklensko težko, umiranje na vsakih nekaj minut postane nekaj normalnega, dokler ne naštudiraš prav za vsakega sovražnika posebej, katero funkcijo artefakta uporabiti in z katerim orožjem ga pokončati.

Ko že misliš, da so "Heavy trooperji", ki jih lahko uničiš samo če najprej uničiš posebne občutljive točke na njihovih neuničljivih oblekah, največ kar imajo švabi na lagarju, začneš srečevati sovrage, ki uporabljajo enake funkcije artefakta kot ti. Lahko se obdajo z popolnoma neprebojnim zaščitnim poljem, lahko se premikajo naokoli z tako hitrostjo, da vidiš samo sledi po zraku, nekateri celo postanejo nevidni, če natančno opazuješ se jih da opaziti kot nekakšne prozorne motnje v zraku, ko vse to sešteješ pa te še ubije z enim samim udarcem z nekim energijskim nožem, ki ga drži v roki.
In te "Uber soldierji" sploh niso tako redki, kot bi človek pričakoval, poleg tega lahko z zaščitnim ščitom obdajo tudi okoliške navadne kanon futer vojake, tako da velikokrat ni druge rešitve kot da začneš bežati.
Ponavadi smo pred vsakim napadom poskrbeli samo za reload orožja in pogled na količino preostale municije, tukaj pa je poleg tega nujen še pogled na artefakt, če le ta vsebuje še dovolj energije, kajti juriš na sovraga z artefaktom brez energije je kasneje v igri samo juriš v takojšnjo smrt.

Poleg bojnega dela je potrebno še precej paziti kam stopaš in skačeš, saj v žaru boja mimogrede preskočiš kakšno ograjo ali stopiš preko kakšnega roba in zgrmiš v nekaj nadstropij nižje v smrt. Za razliko od Crysis tukaj vsak padec nekje od 5 metrov naprej pomeni takojšnjo smrt.

Ker so v zadnjem času, zaradi vpliva konzol, igre vse lažje in lažje, je pravo presenečenje, da smo spet po dolgem času enkrat dobili igro, kjer neizkušen igralec umira kot po tekočem traku.
Na srečo je vsaj snemanje avtomatsko in zelo pogosto, tako, da ni pretiranega ponavljanja že narejenega.

Ali to deluje na Radeon 4670?

Kot že rečeno je igra hardweresko precej nezahtevna, tako da mora zadovoljivo delovati na vsem kar ni starejše od 5 let.
Jaz na mojem 2 leti starem računalniku igram na 1920 x 1200 z vsem na maksimum in igra ne žašteka niti za trenutek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Valvoline ::

Nič podobnega z starim RTCW. Sicer dober špil,vendar too much supernatural shit :) Gameplay podobn Ubersoldier-u. Muska obupna,rtcw je glede tega bil zakon.

opeter ::

Torej novi Wolfenstein uporablja ID-jev pogon (nadgrajen Doom 3/Quake 4)?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

T-h-o-r ::

ok igral zdaj kar precej ur :) zelo zabavno, sovražniki pa so res zanimivi, ne vem, če so že kje bili tako dobri :D

sploh one male svinje, ki se lahko sprehajajo skozi tvoj shield ;((
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

M-XXXX ::

Wolfensteun izgleda precej daljša od Crysis, igram že 2 dni, pa mi kaže, da sem napredoval do 40%.

You must be kidding right? V prvo sem ga obrnil v 3h ter 40 minutah, v drugo pa v 2 urah in pol:D

T-h-o-r ::

ja, sam a si naredil vse stranske misije?


edit: heh, sem ravnokar končal :D

odfuk
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

vorantz ::

@ dej dej dej :))

za preigrat bo...neki spektakularnega pa ravno ni

Valvoline ::

Wolfensteun izgleda precej daljša od Crysis, igram že 2 dni, pa mi kaže, da sem napredoval do 40%.

You must be kidding right? V prvo sem ga obrnil v 3h ter 40 minutah, v drugo pa v 2 urah in pol:D

Nastavi težavnost na maksimum,kot sem jaz iz prve,pa se še enkrat oglasi.

opeter ::

Kr nekaj je vse skup sploh nevem kak se mi je dalo obrnat tole, totalna bedarija,trenutno se rajše lotite novega batmana ki pelje scat tegal novega wolfija.


Upam, da ste igro kupili.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

barocco ::

nič presentljivga ampak men osebno je pa kul špil.čeprav sem privrženc "originalnega orožja", špilov na tematuko 2 svet. vojne!
če špilaš oz. spremljaš sceno iger 15 let več al manj ,se težko , najde kakšen špil, ki te sezuje, ko ga začneš špilat!
pa lep dan vsem
barocco:)

TOP ::

Igra se meni ne dopade.Samo premikanje zgleda kot kakšen invalid brez ene noge.In potle še tista fantazija z tisto energijo,kar nekaj.

D3m ::

Pravkar obrnu game, dokaj razočaranje napram RTCW.
|HP EliteBook|R5 6650U|
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Wolfenstein: Youngblood (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11315177 (10848) PH03N1X
»

Wolfenstein II: The New Colossus (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
559552 (5072) Zaphod_B75
»

Wolfenstein: The New Order (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
7117101 (9403) kitl76
»

Najboljša igra (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11519310 (7719) oo7
»

Katere FPS igre ste že preigrali?

Oddelek: Igre
163480 (3063) guest #44

Več podobnih tem