» »

long live Vodoo 3

long live Vodoo 3

1
2
»

D.J. ::

o bog, o bog! Pa luni! a bi ti mogoče še enkrat prebral moj zadnji post in zadnji stavek?! Piše da dela na voodoojih bolje kot na GF, kar je res! Kar je že rekel ...850 narejeno je bilo za glide in je zato bolje delal na voodoojih!
pa je šla še zadnje trohica tvoje profesionalnosti ki se je držala tvojega gležnja!>:D

frudi ::

D.J., za igre z unreal/unreal tournament pogonom to seveda velja, ampak da bi pa Q3 delal boljše na Voodoojih kot pa na GeForcih.... to si se pa oring zmotil. daj no, v Q3 je že TNT2 bil hitrejši kot V3! in veliki Q ni bil nikoli delan za glide, ampak za opengl, kar je nekaj časa tudi delalo resne probleme 3Dfxu, saj se je razvoj opengl gonilnikov za Voodooje precej zavlekel.

PIII850, zelo dobro se spomnim žolčnih debat TNT/V2 in TNT2/V3 po raznih tujih forumih in lahko ti povem, da je v primerjavi s TNT serijo kartic bil Voodoo vedno tisti, ki ni potreboval pretirano močnega procesorja. nekak se mi ne zdi smiselno, da bi grafična kartica, ki je v redu delala že na kakih c400, zdaj za optimalno delovanje rabila procesor ranga 1GHz...
poleg tega je Voodoojev problem, kar se hitrosti tiče, prenizki fill-rate (333 Mtexlov/s za V3 3000) in tu ti hitrejši procesor ne pomaga ama čisto nič. ko enkrat naviješ resolucijo do te mere, da je grafična kartica glavna omejitev, hitrost več ni odvisna od procesorja. in to so mi izkušnje potrdile, ko sem primerjal hitrost delovanja na mojem starem c366@550, zdajšnjem c633@950 in kolegovem d650@900 (le da je grafična bila v vseh primerih MX) - na maksimalnih še igrabilnih resolucijah je vse laufalo enako hitro. recimo, Q3 je v 1024x768x16 vedno laufal s cca 100fps, NFS: Porsche je v 1024x768x16 vedno rahlo (ampak nadležno opazno) štekal na štartu... itd.

in smo spet pri vprašanju hitrosti, oziroma, koliko je potrebno za tekoče igranje? kot sem že ogromnokrat napisal - vsakemu svoje! nekdo je mogoče zadovoljen s 30 fps v Q3 ali pa 20 fps v Colinu2, jaz pač nisem. pa ne gre samo za to, da je štekanje vizualno nadležno, bistveno je to, da ne moreš optimalno igrati, če ni visokih fps. v streljačinah se ti okretnost zmanjša, v dirkačinah ni potrebne odzivnosti v ovinkih... itd.
da me boste morda bolje razumeli, vam lahk razložim svoje izkušnje s Colinom2 (potem, ko sem končno uspel rešiti probleme s štekanjem...): ko vidim, da zadeva dela hitro, nastavim resolucijo na 1024x768x16, navijem detajle na max in grem špilat. laufa v bistvu super, velika večina prog deluje zlo tekoče (tam ene 30 fps) in igranje je užitek, tudi vizualni. potem ugotovim, da so nekatere proge precej zahtevnejše do mojga hardwara, zato je včasih treba nekatere nastavitve zmanjšati (draw distance, track detail...). ko enkrat odvozim championship na normalni težavnosti, se spravim dirkat na čas, torej rušit rekorde. vse lepo in prav, ampak ker je tukaj cilj odpeljat maksimalno natančno in hitro, čez čas opazim, da predvsem v hitrih kombinacijah ovinkov preprosto nimam dovolj natančnega nadzora. zato se spravim znižat resolucijo in detajle, na koncu pristanem na 800x600x16 s skoraj minimalnimi detajli. ampak od prve dosežem bistveno boljše čase, počutim se, da mam vedno nadzor nad avtomobilom in vožnja skozi kombinacije hitrih ovinkov postane pravi užitek in izziv.
mimogrede, opazim tudi razliko, če preklopim v 640x480x16, ampak to več ne vpliva na čase, ki jih dosegam :)
tako, tale pravljica naj bo zgled za to, da tudi kar se zdi kot 'tekoče igranje', nujno ne zadošča za 'optimalno igranje'.
nauk - ne, z mojimi očmi ni nič narobe, da bi videl samo štekanje pod 50 fps, ampak včasih rabiš 50 fps in več, četudi jih sprva sploh ne opaziš!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

D.J. ::

No to sem res mogoče falil:8)
Ampak dejstvo je, da jem meni Q3 laufal ZELO tekoče na 16 bitnih barvah.
BTW: Nfs porsche mi na kyrotu na 32bitnih barvah 1280x1024x32 tekoče.

luni ::

No comment
Artificial Intelligentia

D.J. ::

Preber si Telebajskov post v topicu Radeon, Kyro, GF2MX. Lastnik GF pove resnico >:D
Toliko o stabilnosti GF :P:P:P
Toliko kot jaz zagovarjam Kyro ti GF; VENDAR ne vem kaj si ti govoril o slabih gonilnikih za Kyrota, ko vsem dela vse z najnovejšimi gonilniki. Ti enako ne moreš trditi :P
Mislim da je zdej dovolj povedano on Kyru in GF...

Senitel ::

Zakaj luni ne bi moral trditi enako? Njemu tud vse vredu dela (z najnovejšimi URADNIMI gonilniki)... Prav tako dela vse vredu še najmanj meni in enemu mojemu sošolcu, enemu kolegu, bratrancu... >:D

D.J. ::

ja jst sem pa poznal človeka, ki mu ni delal, pol je pa ta poznal enga k ga je zajebavu,...
a lahko zdej nehamo? men že volje zmanjkuje...|O|O|O

Senitel ::

A veš v čem sploh je fora? NVidini driverji sploh niso slabi, vendar to še ne pomeni, da so perfektni. Driverji za Kyro 2 so še ziher v precej slabšem stanju kot Detonatorji.
Vendar kaj folk počne, da prihaja do takih idej? Gre v trgovino, kupi GeForce-a, prileti domov, vrže staro grafično vn (jasno, da je ne odinštalirajo), ruknejo GeForce-a noter, inštalirajo driverje, ki jih dobijo na CD-ju in se slinjo. Ko se zadeva inštalira poženejo en špil in ugotovijo da zadeva ne dela glih čist tko kot bi mogla, inštalirajo še vse preostale driverje, ki jih staknejo na internetu (a sem že omenu, da starih NE odinštalirajo?) in ker zadeva dela še slabše kot prej so jasno krivi driverji... Mislem prvo kot prvo so zadnji uradni driverji od NVidie 12.41, predzadnji so 6.50, pol se pa folk pritožuje, da so sprobal vse driverje od 6.50 do 12.90, pa zadeva ni delala, HALOOOO beta driverji (in na splošno beta stvari) imajo eno samo veliko lastnost BETA!! Te driverje lahko neposredno dobijo samo programerji, ki so registrirani na "NVidia Developer Program", in majo mal več pojma (pa tud VELIK večji razpon računalnikov za testiranja), kot pa en povprečen uporabnik. Če kdo najde prave buge so to ti programerji in ne "domači" uporabniki.
A so bli recimo tuki krivi driverji za grafično??

Druga stvar so spet določeni špili recimo Unreal Tournament... Ej ko sem vidu source od rendererja za D3D mi je skor slabo ratal... Zadeva lepo renderira štirikotnik po štirikotnik!!! In če ima špil recimo tam ene 10k trikotnikov, to skupaj nanese "samo" 5k DrawPrimitiveVB klicov... Pol se pa folk sprašuje zakaj jezadeva tok odvisna od procesorja...>:D Posebna zabava je pa gledat kakšen špil z statistics detonatorji, ker folk včasih dela take bedarije... In zopet niso krivi driverji...

Sicer če pa ne verjameš, da so lahko tudi Kyro-tovi ali Voodoo-jevi driverji zanič, se pa lahko kdaj pri teb oglasim, pa ti to prikažem. >:D

D.J. ::

bi komentiru pa se mi ne da; za prvo izjavo se pa lahko strinjam da je veliko takih in da je veliko zabitih osebkov, ki nimajo pojma o računalnikih. mam sošolca, k mu je antivirus zjebu sistem pa mu je windows sporočal napako na eni datoteki, pa jo je šel brisat. na koncu je bila to sistemska mapa, ki jo je on zbrisu in rač. se ni več zagnal. STUPID!
a se spomniš tistega "virusa", ki je bil v resnici sistemska datoteka winsov? no v dnevniku so napisal da je to virus in da ga je treba zbrisat tud iz koša. IN NA KONCU NAPISAL DA SO ZADEVO PORIHTAL! ja verjetno so res urihtal, ker se rač. ni več zbootal. 8-O;);(;(
no ampak to je že druga zgodba...:))

D.J. ::

aja men VSE dela brez problemov z najnovejšimi kyro gonilniki :D:D>:D

Senitel ::

No men tud dela VSE čist vredu z najnovejšimi detonatorji! Happy?
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

KYRO 2 -- najboljši (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
614732 (3728) Paramedic
»

Novi odgovori Tima Sweeneya

Oddelek: Novice / Igre
151916 (1916) undefined
»

Giants !!!

Oddelek: Igre
141178 (1006) {CoOoLeR}
»

Se kom zmrzuje COLIN 2?

Oddelek: Pomoč in nasveti
141093 (937) glavic
»

vodoo3 in COlin 2

Oddelek: Igre
211907 (1636) rookie

Več podobnih tem