» »

Eno vprasanje

Eno vprasanje

buick ::

Cisto na splosno me zanima zakaj na dolocenem racunalniku dolocene igre "stekajo"? Torej zakaj pride do vmesnih kratkih pprekinitev in preskokov?
Mislim, da je to povezano z grafiko (torej lahko zadevo popravimo z zmanjsanjem resolucije)!?
Ali pa je razlog tudi kje drugje (zasedenost diska, procesor)?
Prosim, da mi nekdo odgovori, ker sam ne vem dosti o tem...
  • polepsal: Primoz ()

Slide ::

Kej tazga se zelo dobro opazi v špilu Midtown Madnes s Pentium 166 in 32MB RAM-a, ko nadgradiš na 64MB RAM. Namreč zadeva je bila taka. Špil je bil za tiste čase kar požrešen glede spomina in tako velja tudi danes za mnoge špile. In za vsakim vogalom je zaštekal ker je naložil texture in avtomobile in vse sorte balasta.. :D

Ker spomina nikoli ne bo dovolj (RAM), so se računalniški inženirji spomnili tako imenovanega navideznega pomnilnika, oz Virtual Memory, katerega obdeluje operacijski sistem sam. V primeru, da se fizični pomnilnik, torej RAM prenapolni, sistem sam poseže po virtualnem spominu, ki se običajno nahaja na zunanjem pomnilniku, danes večinoma trdi diski.
Trdi diski so pa za razliko od spominskih modulov mnogo počasnejši, tako imajo HDDji daljši dostopni čas, kar pomeni, da CPU potrebuje več časa, da poseže do določenih podatkov, kar se pa pozna tudi na performansah špilov.Običajno je pa tako, da vsak dostop po trdem disku dodatno obremeni procesor, kar se pa v špilu lahko opazi kot štekanje oz. zatikanje za nekaj milisekund.
Gamerji poznajo to pod izrazom SWAPAnje, namreč Windowsi imajo nek file oz page file in v Win98 je bila ta datoteka win386.swp al neki tazga. V XPjih je pa pagefile.sys.

Tok na kratko in po domače. Če bi kdo kej dodal, kar.. :D
forever 200 MPH ...

speed machine ::

Za tvoja vprašanja velja en dober pregovor. Računalnik deluje tako dobro, kot deluje njegov najšibkejši člen. Povedano po domače, v kolikor bo ena sama komponenta v računalniku zatajila, in ne bo zmogla opraviti dela, ki ji je bilo v tistem trenutku naloženo, se bo to (če gre za igre) poznalo v štekanju.
Za disk in ram ti je opisal že Slide.
Lahko pa gre za počasnost grafične kartice (da, se da štekanje popraviti z zmanjšanjem ločljivosti, vendar je tudi odvisno od same grafične kartice, če bo potem delalo občutno hitreje - npr. Doom3 ne boš mogle igrati na rivaTN2 z high grafiko, pa če boš dal ločljivost na 320x240, ker ima grafična premalo prepustnost in ti ne bo zmogla izrisovati zadostno število slik na zaslon, da bi prevarala tvoje oko - število slik mora biti višje od 20FPS), lahko da je prepočasen procesor (npr. procesor bi moral izvedeti 100 ukazov, lahko pa jih samo 50. Torej bo spet trpela tvoja igra-to z 100 ukazi je samo primer, procesor jih lahko seveda izvaja v realnem času veliko veliko več), lahko da je problem v počasnosti vodil, programski opremi (gonilniki, stara verzija DirectX-a...)...
Torej razlogov je tisoč, da igra zaštekuje, samo z malo poznavanja delovanja računalnika, redno defragmentiranje diska in posodabljanja programske opreme..., do štekanja ne bo prihajalo (oz. se ne bo pojavljalo v takšni meri).
//


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kaj naj bi naslednje upgrejdal za gaming? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
597855 (6710) Alien123
»

Need for speed Shift vprašanje (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
936271 (2752) Seljak
»

slabo predvajanje HD filmov

Oddelek: Strojna oprema
394385 (3685) hojnikb
»

Februarja že GeForce 9? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1008584 (8580) Senitel
»

Prenosnik ... kupujem ... malo pomoči prosim...

Oddelek: Pomoč in nasveti
121193 (1053) OrlyTM

Več podobnih tem