» »

Resničnost, 112. del

Resničnost, 112. del

Slo-Tech - Resnična resničnost vas bo zadnjič pred poletjem razveselila 9. maja, to je v ponedeljek ob 20.30 na drugem programu TVS.

Podali se bomo na sled skrivnostnim žarkom, ki naj bi vodili v bodočnost 3D grafike in obetali razsvetlenje. No, bolj prav bi bilo reči, da bomo molili za prihod dobre razsvetljave v virtualne svetove. Nočemo kupa lažnih prerokov in vnaprej preračunanih učinkov temveč fizikalno dosledno odbijanje in lomljenje!


Da pa nenadno razsvetljevanje ne bi povzročilo zakuhavanja mlinčkov, je Sergej preučil kakšne so možnosti za njihovo klimatiziranje. Takšne in drugačne metode na žalost ne bodo kaj prida uporabne poleti, ko bomo namesto mlinčkov zakuhavali mi. Bodo pa gorivne celice omogočile lahkotna potovanja brez skrbi za napajanje vašega najboljšega prijatelja (psa, ne računalnika!!! stranski produkt je namreč voda). Vesna bo svetovala kam odtavati, Gašper pa se je tokrat podal na vnovično osvajanje črne celine.

Vabljeni k razsvetlenju!

12 komentarjev

strictom ::

2x 6800U SLi, FX 55 (57 to be), 2Gb DDR2 Rama, pa tisti neki fizični pospeševalniki al kwa bojo. Pa bo zadeva šla vredo. IMO.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

kanabis ::

Bre zamere ampak oddaja je če mene vprašate katasrofalna, nekateri voditelji pa še vse poslabšajo z svojim "nestilom" za govorjenje pred kamero.
Spoštujem mnenje vsakega, zato spoštuj moje!

lordgreg ::

se popolnoma strinjam s kanabis-om. avtorji te oddaje nočejo poslušati lastnih gledalcev, še manj pa tv slovenija, ki hrepeni po kvalitetni računalniški oddaji!!!

Marjan ::

Poleg tega so tudi same novice za to oddajo napisane v zelo čudaškem / neprimernem slogu (IMO seveda).

G-man ::

JA!:D

3p ::

StricTom: Kolikor vem ti pri raytracingu GeForce nič ne koristi (razen če bi ga zlorabil za kako aritmetiko). Poglej rajši SaarCOR (Ampak znalci pravijo, da je to precej v povojih... da se tatežkih problemov še niti lotili niso).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

ripmork ::

raytracing ni več relativno nova pogruntavščina,je pa res da zadeva rabi še dosti optimizacije in bo preteklo še kar nekaj časa preden bo zares uporaben v recimo igrah.
Mi je zadeva interesantna in če ne bom pozabil si zagotovo ogledam reportažo.

kanabis:se popolnoma strinjam.

Z-lot ::

Razsvetlenje -> razsvetljenje

sankus ::

tale slika v novici... sej je huda, ampak pločnik je pa hudo zgrešen :)

ripmork ::

sam me pa res zanima kaj pravita ATI in Nvidia na tale raytracing?....pomoje ali na skrivaj razvijajo to ali pa jim sploh ne pamet ne pride da bi...treba je pač vložit še velik v razvoj tega,zato...

M.B. ::

POVRay se meni zdi odličen za Raytracing.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

minmax ::

m.b.: samo fantje iz univerze v saarlandu o katerih govori prispevek poskušajo za razliko od povraya imeti realtime raytracing.

to jim ratuje z enim clusterjem itanium2 ... delajo pa tudi na strojno pospešeni varianti, ki pa je zaenkrat samo FPGA, ker nimajo dnarja za ASIC


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ne odpre 24 ur

Oddelek: Omrežja in internet
216511 (2932) janezvalva
»

Brskaj s posluhom: iz Opere zraste Vivaldi

Oddelek: Novice / Brskalniki
4513187 (10186) lolipop2
»

Resničnost, 112. del

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
123293 (2653) minmax
»

timingi za RAM

Oddelek: Pomoč in nasveti
6937 (775) EriNok
»

domača opravila

Oddelek: Loža
352035 (1715) GoddessTM

Več podobnih tem