Slo-Tech - Resnična resničnost vas bo zadnjič pred poletjem razveselila 9. maja, to je v ponedeljek ob 20.30 na drugem programu TVS.
Podali se bomo na sled skrivnostnim žarkom, ki naj bi vodili v bodočnost 3D grafike in obetali razsvetlenje. No, bolj prav bi bilo reči, da bomo molili za prihod dobre razsvetljave v virtualne svetove. Nočemo kupa lažnih prerokov in vnaprej preračunanih učinkov temveč fizikalno dosledno odbijanje in lomljenje!
Da pa nenadno razsvetljevanje ne bi povzročilo zakuhavanja mlinčkov, je Sergej preučil kakšne so možnosti za njihovo klimatiziranje. Takšne in drugačne metode na žalost ne bodo kaj prida uporabne poleti, ko bomo namesto mlinčkov zakuhavali mi. Bodo pa gorivne celice omogočile lahkotna potovanja brez skrbi za napajanje vašega najboljšega prijatelja (psa, ne računalnika!!! stranski produkt je namreč voda). Vesna bo svetovala kam odtavati, Gašper pa se je tokrat podal na vnovično osvajanje črne celine.
se popolnoma strinjam s kanabis-om. avtorji te oddaje nočejo poslušati lastnih gledalcev, še manj pa tv slovenija, ki hrepeni po kvalitetni računalniški oddaji!!!
StricTom: Kolikor vem ti pri raytracingu GeForce nič ne koristi (razen če bi ga zlorabil za kako aritmetiko). Poglej rajši SaarCOR (Ampak znalci pravijo, da je to precej v povojih... da se tatežkih problemov še niti lotili niso).
raytracing ni več relativno nova pogruntavščina,je pa res da zadeva rabi še dosti optimizacije in bo preteklo še kar nekaj časa preden bo zares uporaben v recimo igrah. Mi je zadeva interesantna in če ne bom pozabil si zagotovo ogledam reportažo.
sam me pa res zanima kaj pravita ATI in Nvidia na tale raytracing?....pomoje ali na skrivaj razvijajo to ali pa jim sploh ne pamet ne pride da bi...treba je pač vložit še velik v razvoj tega,zato...