» »

NEC 3520,BOF reklamacija

NEC 3520,BOF reklamacija

Kenshin ::

Pred tremi dnevi sem kupil v BOFu DVD-RW Nec 3520, težava je v tem, da mi pogon zelo čudno bere tako DVDje kot CDje (rabi zelo dolgo, da kopira datoteke na disk; občasno ne zazna medijev; zapiska ko začne brat; ...), CD-RW moram formatirat 2-3x, da lahko pišem nanj, pogon je tudi zelo glasen (prijatelj ima 3500 in je znatno bolj tišji).

Zanima me kakšne izkušnje imate z BOFom glede reklamacije in ali sem upravičen do povračila denarja ?

Lp

bastadu ::

Do povračila denarja nisi upravičen (to bi bila samo njihova dobra volja), si pa upravičen do brezhibnega produkta, tako da kar nesi nazaj in povej v čem je problem, kolikor sem čul v BOFu ne komplicirajo zaradi reklamacije...
Je pa fino pred tem poskusiti ta pekač še v kakšnem drugem PCju, da se prepričaš da je res nekaj s pekačem narobe...:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

bzagozen ::

Do vračila denarja si upravičen po zakonu 8 dni od nakupa. Če se kupec odloči, da mu izdelek ne ustreza, ga lahko brezhibnega v originalni embalaži vrne v trgovino in tam mu morajo povrniti kupnino. Preprobano v BOF-u in niso delali nobene zgage.
www.alkoma.si

Kenshin ::

Sem ga že preizkusil v drugem računalniku pa isto ...
Sicer sem hotel testirat pogon v BOFu (ko sem ga kupoval) pa so mi rekli, da ni možno

SepoX ::

Če je to kar opisuješ napaka, si upravičen do vračila denarja, drugače pa ne. Po zakonu pa nisi upravičen do vračila denarja samo zato ker ti izdelek ne ustreza, pa magari če je to v 8 dneh. Pri kataloški prodaji je rok 15 dni, kjer se pa lahko spomniš da ti izdelek ne ustreza.

mrbungle ::

Če bi bil upravičen do vračila denarja, potem bi lahko stvar menjaval vsakih 7 dni, ko pa bi se naveličal, bi zahteval denar nazaj.
Enkrat je že bilo pisano tu, kako so si v času nogometnega prvenstva v enem baru sposodili projektor, nato pa so ga nesli nazaj in hoteli vračilo denarja...

kalil ::

quote z mimovrste.com

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupcu pripada pravica, da v tridesetih (30) dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail info@mimovrste.com, blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke (CD), filme (DVD), knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga.
Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.


Je to že kdo preizkusil v praksi?
Ali mi kot kupcu pripada ta pravica tudi če sem izdelek osebno prevzel in ga bom tudi osebno vrnil?

divide et empera

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kalil ()

Lime ::

To velja za nakup preko spleta ali preko kataloga (po pošti).

kalil ::

Kupil sem prek spleta, vendar sem blago osebno prevzel v njihovi trgovini. Ni se mi dalo čakati na dostavo, saj sem doma 20km od Jesenic.

divide et empera

bastadu ::

Važno je, da sta ti in prodajalec pogodbo sklenila na daljavo:\

SodVina ::

To je bilo ze velikokrat premleto in povzeto iz zvp.

Navadne trgovine:
Ce blago ni brezhibno oz. ni tako kot je napisano v specifikacijah oz. kot ti je povedal prodajalec, le potem ga lahko v 8-ih dneh vrnes in zahtevas drugo blago ali povracilo denarja.

Spletne trgovine:
Ker blago nisi mogel videti in stestirati pred nakupom, ga lahko vrnes v 15-ih dneh brez navedenega posebnega razloga in trgovina ti mora vrniti denar.

Torej, ker stvar ne dela in ce ni se poteklo 8 dni, potem ga lahko vrnes in morejo ti vrniti denar. Ce pa je poteklo vec casa pa se lahko zanasas kvecjemu na njihovo dobro voljo, ali pa na garancijo.

icek ::

Ce je stvar v okvari, potem mislim, da imas casa pol leta, da reklamiras. Smo imeli problem s TV pa smo se pozanimali v pisarni za varstvo potrosnikov, ker je trgovec delal probleme. Na koncu je moral dat nov TV.
Rider of Theli
www.air-tv.net

bzagozen ::

Blago lahko v 8 dneh vrneš v vsakem primeru. Ni važen razlog. To seveda pride v poštev pri stvareh, ki se dajo vrniti. Npr: Kupiš 512mb rama, ga prineseš domov, ko ugotoviš, da bi imel 1024mb. Ga daš nazaj v vrečkico (originalna embalaža) in ga vrneš v trgovino ter zahtevaš nazaj kupnino. Če je z ramom vse ok, ti morajo vrniti denar. Če pa kupiš svež kruh in ga hočeš vrniti po 8 dneh....je pa malo drugače :-)
www.alkoma.si

kuglvinkl ::

Mešate jabolke in hruške. Eno je civilno pravo, drugo je pravo potrošnikov.

Bi bilo fino, če bi kakšen študent prava orisal te zadeve.
Your focus determines your reallity

MadMax ::

Sej je bilo že vse orisano, vključno z odgovori zavoda za varstvo potrošnikov.
Search™
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kixs ::

Ne bi rad mesal teme... ampak me vedno bolj jezi dejstvo, da v navadni racunalniski trgovini ne mores probat, recimo MP3 playerje. Razlog:

... "Ker je zapakiran in odpakiranega noben ne bi kupil!?!"

Kaj pa ce bi imeli enega testnega... pa bi tega potem za dodaten 10% popust prodali.

In ravno v tem primeru mislim, da pride v upostev tisti 8-em dnevni rok vracila, saj pred nakupom nisi imel moznosti testiranja!

PS:
Ce pa kdo pozna trgovino, kjer to omogocajo, pa kar na dan z besedo. Sam sem imel probleme s testiranjem pri Eventus (Muvo) , eMisija (Z-ling) , enaA (Canyon Sport) ... macka v zaklu pa nocem kupovati!

Ce bi pa prodajalci imeli drugacen odnos, bi mi pa ze zdavnaj lahko kaj prodali! V glavnem, prodajalci pri nas nimajo POJMA. Npr.: na Hrvaskem mi je brez problema odprl plasticno pakungo - sem bil tako presenecen 8-O :))

LP

baal24 ::

Kenshin: to kar opisuješ je po moje normalno delujoč pogon. Moj isto piska, noče brat, noče pisat na določene medije, na katere stari 2500a odlično piše. Delno so se težave omilile z modificiranim firewire-om, sicer pa je pogon bolj švoh.

Zato tudi ne verjamem, da ti ga bodo menjali.

lp,b.

Kenshin ::

Malo pozno odgovarjam, ampak vseeno bolje pozno kot pa nikoli ;)

So mi ga zamenjali za LiteON ...

Quikee ::

Heh.. boljse zamenjali za slabse... =)

OldSkul ::

In zakaj nisi istega vzel. Ker LiteOn pa DVD pekači nekako ne paše skupaj.

Kenshin ::

Vzel sem ga, ker jim je (baje) zmanjkalo NECov ...
Deluje pa znatno boljše od NECa (DVD zapeče pri 8x v 8:29min)

Quikee ::

Hitrejse pri 8x ja... boljse pa ne.

boštjan ::

Kenshin,ni vse v speedi.no sicer pa boš videl čez čas,kako ti bodo ti DVD še delovali.
NF7-S,2500+@2200MHz,MSi 5900SP,LCD Philip 190X6,Maxtor DM+9 120GB SATA,
2*256 3200/A KHX, PSU 420W DF chieftek


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5322806 (14188) RejZoR

Naša pravica?

Oddelek: Kaj kupiti
212380 (1850) darkolord
»

Mrtev pixel pri novem računalniku.....

Oddelek: Pomoč in nasveti
152404 (2051) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817065 (15185) >>><<<
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110224 (8874) bobby

Več podobnih tem