No jest sem sicer tud mnenja, da je konkurenca dobra, sam s 3dfx-om, je pa tko, da so si že z Voodoo 3 začel jamo kopat. In če sedaj NVidia nebi kupila praktično celega 3dfx-a, bi bankrotiral, in bi bili še na slabšem kot sedaj.
Vendar je v svetu iger nekoliko drugače, kot je recimo bilo pri Intelu. Če tukaj ne dobiš podpore enih ljudi, ki se jim reče "razvijalci iger", pol imaš lahko oh in sploh kartico, pa ti nebo kej dost pomagal.
Drugo pri programerjih in založnikih je to kar bi reku "3dfx" faktor
. Ker programerji vejo, da je zuni tolk in tolk lastnikov Voodoo-jev, ki ne podpirajo nekih x,y stvari jih uvajajo zelo pevidno (tuki so recimo predvsem 8 bitni stencil bufferji, ki jih ima že riva tnt 1, Voodoo 3 pa še ne). Zdej ko je 3dfx že praktično mrtev ostanejo v igri še trije VELIKI igralci NVidia, Matrox, Ati.
Če bo NVidin "developer relations department" (lastne iskušnje
) še naprej delal tko kot dela sedaj, pol se jim (in nam) ni treba kaj bat...
Sedaj je pa recimo situacija, ko ima ciljna skupina za eno igro 50% GeForce, 30% Voodoo 3, 20% Voodoo 5. Kaj čjo programerji nardit s temu?? SKLIZNEJO NA X-BOX...
Konec 3dfx-a je definitivno ena velika prelomnica, vendar je še prekmalu, da bi ugotavljali, ali je bilo to dobro ali slabo...
Komentar Tim Sweeney (engine za Unreal)null