» »

Unreal Tournament in 3DProphet II MX

Unreal Tournament in 3DProphet II MX

MTB ::

Pri UT-ju imam težave s to kartico. Teksture, ki so v bližini so zapacane. Tega ni, ko gledam okolico od daleč. Sem poskusil z en kup detonatorji pa ne dela. A ma kdo kdo rešitev?

RS

JLP ::

Probej odklopit DetailTextures u preferencah.
Live long and prosper!

NiggerBob ::

teksture zapacane in "poskakujejo"? Mislim, da je vzrok v nastavitvah kartice, Anisotropic filter moraš dat na On ali Off. Se ne spomnil točno, pozabil.
Potegni dol program NVmax in odprlo se ti bo malo morje nastavitev:D
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

Senitel ::

A ni lažje samo it v display properties-> settings -> advanced -> GeForce 2 MX -> Additional properties -> OpenGL settings in pod anisotropic filtering dat enabled ali disabled, kot pa dajat got NVMax, ki bojda povzroča več problemov kot koristi...

luni ::

mah, poglej v arhiv slo-tech novic, men se zdi da ene dva meseca nazaj in si poglej katere nastavitve mores spremenit v UTju samem, pa bo kul.. s tvojo kartico je vse kul
Artificial Intelligentia

MTB ::

Sem našel. Hvala.

RS


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GF4 Ti & zelo slabi rezultati

Oddelek: Pomoč in nasveti
231557 (1142) Cuoresportivo
»

AA in AF

Oddelek: Pomoč in nasveti
6691 (615) boštjan
»

geforce nvidia 420 tvout ne dela

Oddelek: Strojna oprema
121050 (827) šumigo
»

Program/Hack za OC GF2MX

Oddelek: Zvok in slika
201439 (1175) eraserr
»

GFX2 MX IN NJIH PROBLEMI

Oddelek: Strojna oprema
171232 (888) PIII850

Več podobnih tem