» »

Problem o popravilu Monitorja!

Problem o popravilu Monitorja!

DamoskinoS ::

Lep pozdrav!

Pokvaril se mi je monitor...Samsung Syncmaster navem tocne oznake...17colski. Star je cca. 4 leta. Problem je bil da se ni hotel vec prizgati...utripala je lucka za stand-by.
Poiscem uradni servis za Samsung ter ga nesem na popravilo. Prvic sem ga peljal na servis aprila. Zadevo mi zrihtajo, placam popravilo nesem domov priklopim in mi v roku 2 min crkne...slo je za isto napako. Tako se mi je zgodilo 3x...vsakic sem poklical na servis in povedal situacijo, in sem ga moral peljati nazaj ( serviser je rekel da je zadeva nekje drugje). Sedaj ga imam na servisu ze vec kot 8 mesecev...ko poklicem na servis mi serviser pravi da zadevo testirajo in da se lahko se zavlece. Sam mi je povedal da napako lahko ugotovijo v enem tednu, ali 14 dne ali pa 2 mesecih.

Sedaj me pa zanima kaksna je zakonska dolznost ce sploh je o popravilu take komponente.
Ali ima serviser kljub temu da ni zadeva u garanciji kaksen dolocen cas da zadevo popravi...
Navelican sem ze tega cakanja...pocakam se 1 teden in grem na servis ter ce se ni popravlena zadeva jo bom na licu mesta jaz popravil :|

Ali ima kdo kaksne podatke o podobnem primeru...prosim za nasvet.


Hvala

LP
Nikoli v tardečo, naredil boš nesrečo!™

Jeebs ::

Če bi bil še v garanciji, mislim, da bi moral dobiti novega po 45 dneh (nekaj takega). Ker pa tvoj ni več v garanciji, ti priporočam, da odneseš monitor k drugemu serviserju, saj je tale tvoja čakalna doba res nenormalna. Vsaj jaz še nisem slišal za primer, ko bi kdo čakal na popravilo monitorja nekaj mesecev.8-O Sicer sam nisem elektronik ali kaj podobnega, ampak mislim, da se napaka z ustrezno opremo (kot vidim gre za uradni servis) ugotovi precej hitro, tako da bi moral imeti monitor popravljen nazaj v max. tednu ali dveh. Sam sem imel v življenju na servisu samo že bivšo 14-ko (že leta nazaj), pa sem jo dobil popravljeno v nekaj dneh, če me spomin ne vara (jo je pa takrat menda kar pošteno ruknilo in je bilo zahtevno popravilo). Ampak je pa od tistega popravila delala brez problema res dolgo časa (problemi so se začeli pojavljati kaka 2 meseca nazaj).
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

DamoskinoS ::

Toseprav odidem na servis vzamem monitor ter mi izplacajo ze placano popravilo...to je bila reklamacija na popravilo.

Jest sm tud razmislou da zadevo uzamem pa nesem drugam, in ce tam ugotovijo da je bila majhna napaka jim bom naredil mal reklame, tko po casopisu!
Nikoli v tardečo, naredil boš nesrečo!™

Brane2 ::

Ne poznam toćno predpisov na tem področju a IMHO tu tudi ZOI velja ravno toliko, da ga lahko serviserju povlečeš.

V nasprotju s trgovcem, katega lahko lepo zagrabiš za vrat, serviserju lahko narediš bolj malo. Gre za to, da je monitor bil slab, ko si mu ga odnesel v servis. Težko očitno dokažeš, da je ponovno crkoval zaradi njegovega mazaštva. Saj se vse da, samo a se ti res da plačevati ekspertizo parih strokovnjakov in sodni postopek zaradi ušivega monitorja ? Poleg tega pa nimaš dokazov, da nisi ti posegal v mnitor, še preden si ga odnesel na servis.

To je razlog, zakaj sam skrbno izbiram servis in tehtam, če se sploh splača tja. Tam lahko in dostikrat tudi izvajajo težke svinjarije.
Če boš zahteval monitor nazaj, ti ga serviser lahko sestavi dobesedno z lopato v dveh minutah n pri tem pozabi na mizi marsikaj.

Saj ne, da bi mu extra vijaki kaj poomenili, le čas ga boli, ki bi ga porabil za ponovno montažo.

So tudi taki, ki ti ukradejo material za popravilo kakega drugega monitorja in taki, ki poservisirajo samo trivialne napake, vse ostalo razglasijo za nepopravljivo in čakajo, da se stranka odreče monitorja, da ne bi plačala popravnine.

Jaz bi na tvojem mestu hladno odkorakal po monitor in se pri tem pazljivo ozrl po servisu. Čisto možno je (pravzaprav verjetno) da gre za pošten servis in da pač nisi mel sreče, vendar si poskusi ogledati, kaj se dogaja. Gre za urejen servis ali za poslovanje po domače ? Ti je tip izdal uradni papir pri sprejemu monitorja ? Al insistira na uradnem računu ? Si vedno poleg monitrja dobil tudi zamenjane dele (ali so ti to vsaj ponudili) ?

Če stvari niso čiste, pač požri tisto servisnino (če ni bogvekaj) in se pozanimaj pri kaki inšpekciji.
Na tvojem mestu bi pozneje dal ta monitor odpret kakemu kolegu, da bi videl, koliko natančno ga je serviser zaprl in če se da, kaj je sploh naredil.

Mnogi nakladajo o tem, kako ti je crknil trafo, v bistvu pa zamenjajo samo kako malenkost...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Jeebs ::

Glede vračila denarja nisem prepričan, kako je v takih primerih (sam na žalost nebi preveč upal), vsekakor pa lahko odneseš zadevo na drug servis. V primeru, da so ti slučajno dolžni vrniti denar, ki ga omenjaš (vprašaj kakega pravnika ali kaj podobnega), pa da tega ne bodo hoteli storiti, pa jim lepo omeni ustrezno inšpekcijo... Ampak kot sem že rekel, najprej se pošteno pozanimaj kako je s tem.
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

DamoskinoS ::

Brane2 sej mi ni tolko do tega da monitor dobim nazaj v popravlenem stanju. Mam zdaj ze novega...sam sem ga probal ze z izjavo da monitor nujno rabim ker doma pac delam graficno obdelavo...pa mi je rekel da mi lahko da za ta cas ko imam monitor w popravilu en Philipsov 14 colski...pa sem rekel ce se heca z mano... 8-O

Ko mi je prvic popravil monitor... mi ni dal delov ki jih naj bi zamenjal. Sam mi je povedal (ko sem mu prvice pripeljal nazaj monitor) da je napaka v nekem tranzistorju ki je na hladilnem telesu in da ni bil dober stik med njima.
Vendar mu ni uspelo zadevo spravit do tega stanja da bi mi zadeva delovala.
Moti me pri tem samo to zakaj mi enostavno ne rece da je zadeva zanic ali da se je ne da popraviti kot da me odpravi z mislijo da lahko napako ugotovijo po dolocenem casu, ki pa ni dolocena.
Mislim da ce ne naredi ni da stroske prvega popravila more vrniti...to je dejstvo.
res da niso veliki. Bom pa res zadevo, ko mi jo bo sestavil peljal k nekemu serviserju, ki se ukvarja s popravilom TV in audio opreme da mi pove kje je bil vzro, ce ga bo lahko nasel.

Bom pa probal ce lahko pripeljem zadevo do te mere da mi v zameno za ne popravilo dajo LCD monitor. 8-)

Jeebs sam ne vidim razloga da mi nebi vrnili denarja...logicno je da ce ne popravijo zadeve, njihovo delo nima nikakrsne vrednosti. Ce so nesposobni nisem jaz kriv. :\
Imam pa vse racune da sem placal in kaj sem placal. Lahko bi se jaz zgovarjal da sem imel izgubo ker pac nisem monitorja
Nikoli v tardečo, naredil boš nesrečo!™

Jeebs ::

Tisto glede denarja sem bolj mislu iz praktičnega vidika kot pravnega. Pa btw, lohk tud poveš na katerem servisu si najdu take bednike.:\
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

Brane2 ::

Jah, seveda. Saj v praktično vsakem servisu plačaš popravnino, tudi če ti monitorja ne zrihtajo.

Nikjer ne piše, da ti serviser MORA popraviti zadevo. Tudi vseh stvari se ne da popraviti. Nekaterih , ker pač ni originalnega materiala, drugih zato, ker se popravilo ne splača zaradi prevelike količine dela itd.

To bi rad videl, da boš iztržil LCD na račun, ker nisi mogel delat ta čas. Prej kak obisk policije ali koga temu ustreznega, da ti pregleda hard disk in "oceni škodo". :D
On the journey of life, I chose the psycho path.

MadMax ::

Vsakemu serviserju je cilj zadevo popravit, v obojestransko zadovoljstvo.
In vsako zadevo se da popravit, tako ali drugače.
Ker pa najbrž nisi pripravljen plačati popravila npr. 50kSIT za monitor, kateri nov stane 32kSIT, se pač zadeva postavi v stanje "popravilo se ne izplača".
Serviser pa je v takem primeru seveda upravičen do minimalnega povračila stroškov, saj je porabil kar nekaj časa in telefonskih impulzov, da je zadevo speljal do te faze.

Poleg tega je ogromno reklamacij na popravilo pravzaprav neutemeljenih (ok, tle pač hodimo po robu, pa vseeno), ker običajno stranka želi stvar takoj popravljeno. Vendar, tudi če je popravilo samo zahtevalo le pol ure, je bolje pustit zadevo še kak dan ali 2 v servisu na testiranju. Naj crkne pri njih, ne pa pri stranki, po 2 minutah.

Je pa 8 mesecev res rahli nesmisel.... Očitno je nek velik servis, pa jim monitor ne odžira preveč dragocenega prostora :D


To bi rad videl, da boš iztržil LCD na račun, ker nisi mogel delat ta čas. Prej kak obisk policije ali koga temu ustreznega, da ti pregleda hard disk in "oceni škodo".

LOL! Bi bilo zanimivo prebrat poročilo "obiskovalcev" 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Jaka57 ::

GNAR NAZAJ!>:D >:D

Očitno ga ne znajo zrihtat. Če bi ga, bi ga že zdavnaj in ko si ga dobil nazaj, so očitno popravili posledico ne pa vzroka za napako.
Pokliči tržnega inšpektorja ali pa Urad za varstvo potrošnikov in jim razloži zadevo.
Lp Jaka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
20652047 (12013) Han
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9411872 (8949) smacker
»

pred prodajo vozila pooblaščeni servis prikril napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
567101 (5730) Alec999
»

Kolikokrat lahko uveljavim garancijo za telefon?

Oddelek: Pomoč in nasveti
124284 (2989) k4vz0024
»

Katastrofalni servisi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
677270 (4740) zcetrt

Več podobnih tem