» »

Kolikokrat lahko uveljavim garancijo za telefon?

Kolikokrat lahko uveljavim garancijo za telefon?

Goldee ::

Tako kot že v naslovu omenjeno me zanima, kolikokrat lahko uveljavim garancijo za nek telefon, preden lahko zahtevam brand-new aparat? Namreč, na servis sem že dvakrat poslal W810i (SonyEricsson), vendar jim ga nekako ne uspe popravit. Še vedno se pojavljajo isti problemi (aparat crkuje, slušalka deluje zelo zelo potiho...)
Ali so malomarni, ali gre za resnejšo napako, ki je ne znajo odpravit jaz ne vem, hočem le spraven telefon nazaj (telefon je 2 leti v garanciji, ostalo mi je še eno leto).

Lahko zahtevam novega? Je imel že kdo podobno situacijo?

Thanks za odogovor.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

scorpio28 ::

Dejstvo je da je veliko serviserjev neodgovornih. Imel sem problem z računalnikom, in sem ga poslal na servis, pride računalnik z servisa - po njihovem popravljen. V trgovini ga sprobamo, in glej ga zlomka - ista napaka še naprej! Se pravi, da ali niso niti popravljali ali pa so tako malomarni. Nato sem zahteval nov računalnik - in ga dobil!

Tea Time ::

Goldee.

Identična stvar se je zgodila meni s K610i (SonyEricsson seveda), le da se je meni aparat izklopil večkrat, slušalka in mikrofon pa sploh nista delovala. Prav tako sem ga nesel 2-krat, kjer so me nategovali z rokom popravila:
- prvič ko sem ga nesel, so mi rekli, naj pridem v ponedeljek; seveda sem šel in NI BIL POPRAVLJEN
- drugič so storili isto, le da sem šel samo "pogledat" kako so kaj tja kar dvakrat.

No, v drugem popravilu, ko sem bil tam drugič in ga niso popravili, sem zahteval nekoga, ki ima večja pooblastila. Lepo sem razložil na dolgo in široko, kako sem ga prinesel prvič, prišel po njega in ni bil popravljen, nato da sem ga zdaj za isto stvar prinesel drugič in da sem spet tukaj, ker so mi zjutraj rekli, da je gsm pripravljen, pa lej ga zlomka, da še ni... In sem rekel, da potrebujem novega (je službeni telefon) itd... In sem dobil novega. Ves čas sem bil zelo vljuden, sem pa dal vedet, da me je zelo razkurilo, da brezveze hodim po svoj aparat in da govorijo eno, resnica pa je drugo.

Glede napake pa, kolikor sem uspel razumeti, ne gre popraviti zadeve. Čimprej si naredi backup podatkov (imenik itd), če si še nisi. Meni se je v drugo dokončno izklopil in podatkov ne bi bilo mogoče rešiti niti na servisu.

SonyEricsson ima moj sodelavec, moja punca in brat. Vsi imamo probleme. Od zdaj naprej samo še Nokia.

Uspešno zamenjavo ti želim!
Have a break!

Goldee ::

Glede napake pa, kolikor sem uspel razumeti, ne gre popraviti zadeve. Čimprej si naredi backup podatkov (imenik itd), če si še nisi. Meni se je v drugo dokončno izklopil in podatkov ne bi bilo mogoče rešiti niti na servisu.


Glede podatkov sem jim že v prvo rekel, naj jih ohranijo (to je bilo tudi omenjeno na listu, ki je potoval na servis skupaj z mojim telefonom), a nazaj sem dobil "prazen" telefon. Že to ti da vedeti, da so malomarni. Seveda bi lahko backup naredil sam, ampak sem pač šel na to žogo, da pri SiMobilu upoštevajo stranke. Pa jih očitno ne. No, če sedaj telefon ne bo popravljen bom pač zahteval novega. Seveda na kulturen način, saj ni nobene potebe po grdih besedah in vpitju.

No bomo videli kako se bo razpletlo.

lp
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Tea Time ::

Goldee.

No, jaz sem bil takrat na Mobitelu, ampak gsm sem moral dostaviti na SVEMO, če se ne motim (zadaj pri železniški postaji, kjer je v bližini tudi en Mobitelov center, Vilharjeva ulica, se mi zdi). Glede podatkov - isto kot tebi se je zgodilo punci (zato sem svoje takoj skopiral).

Glede tega "Seveda na kulturen način, saj ni nobene potebe po grdih besedah in vpitju."... Upam, da boš ves čas tako razmišljal, ker mene je vmes kar prijelo, da bi nastopil na drugačen način. Nekoga imeti za norca, mu zjutraj reči, da je telefon pripravljen, popoldan pa o tem nič ne vedo... Ti povem, da ti dvigne pritisk.
Have a break!

blackbfm ::

Na Svemi so res fukneni. Je mela punca telefon na popravilu. Pa jo serviser kliče da naj pove kodo telefona, da ne more prit not in ga testirat (halo, saj že vsak otrok pozna tisti skrivni meni ki je prav namenjen serviserjem, levo zvezdica desno desno zvezdica..). Kode pač ni vedla in ji je reku da ji bo naložil nov firmware gor. Potem prideva iskat telefon in reče ženska za pultom da bo to prišlo 20 EUR če se prav spomnim....telefon pa še 1 leto v garanciji. Sej nism vedu a se zajebava al resno misli. No sem reku da pač to punca ne bo plačala ker je telefon v garanciji in gor in dol..potem pa reče da se bova to mogla zment z šefom, sem ji reku naj ga kar pokliče..pa ga pokliče po telefonu nekaj reče, odloži in nama brez besed izroči telefon.

No potem ko sva prižgala telefon sem pogledal in je bil isti firmware gor, z vsemi nastavitvami tako da ga u bitsvu sploh ni flashal...Torej kako je loh računu nekaj kar sploh ni naredu (če odmislmo da je biu telefon v garanciji)?? Zanima me tut zakaj je rabu kodo telefona, je hotu prit do kakšnih slik al pa sporočil. Mi gre pa na živce da NA SVEMI TKO NATEGUJEJO pošten folk in če neveš pač plačaš..;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

krho ::

Resno folk.. kaj sploh kupujete SE telefone. ker SVEMA pri nas je en velik k...
So bli konektoreji na telefonu malce zeleni (zgleda, da so slabo zaščitili kontakte) pa se je isto televfon kar ugašal.. je bil razlog za NE popravilo to, da je telefon bil v preveč vlažnem okolju.. tlefon pa star 9mesecev...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

shadeX ::

jaz sem imel 6X pc na popravilu. Njim je delalo meni ne. jaz sem izpadel kakor osel. vendar nism dobil novega računalnika ( comtron ).

mainman ::

Sodelavcu so 2x vrnili nepopravljenega SE-ja. Zdaj pa ima probleme z Nokio. Prvič ga je dobil s servisa nepopravljenega. Trenutno ga je drugič dal na servis in čaka, da ga vrnejo.

Kakšne so možnosti, če dobiš nazaj nepopravljen izdelek? Se lahko sklicujem na kak zakon in zahtevam nov aparat.

Jackal ::

Pri meni načeloma s SVEMO problemov ni bilo. Imel se Ericsson T39m, ki je imel v zgodnjih primerkih napako, da se je v njem določena tuljava pregrela in prekinila. Rezultat je bil, da je imel telefon zelo naključno moč signala.

Najprej sem ga nesel na Mobitel, od tam pa so me napotili na SVEMO. Telefon je bil ca. 2 meseca pred iztekom garancije. Pustim telefon na servisu, čez 3 dni dobim novega. Še imenike so mi skopirali v novega. Tudi garancija je spet veljala od dneva zamenjave. 2 meseca pred iztekom garancije drugega telefona se mi spet pojavijo isti simptomi... Najprej so mi samo zamenjali anteno (sicer zelo amatersko, pod ekran so mi spravili ogromno prahu...). Ker menjava antene ni pomagala in sem bil že spet na servisu, sem dobil seveda spet nov telefon. No, zadnji, ki sem ga dobil napake ni več imel in še vedno deluje.

Osebna izkušnja je bila zame pozitivna. Sem pa drugače slišal že marsikatero čez SVEMO (in tudi Teleray, ki ima čez Nokie). Če telefona niso sposobni zrihtat (v kar dvomim da so), je potrebna zamenjava aparata. Ali je v garanciji še 1 leto ali še samo 2 dni ne sme igrat pri tem nobene vloge.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackal ()

gameby ::

No jaz tudi kakor moj predhodnik nisem mel nobene težave pri uveljaviti garamcije pri Svemi, za telefon SE w810i.

Sm pa med servisnem časom bral po forumih , da največkrat rečejo da je pršla vlaga not tes s tem garancija odpade. Vendar ko sem šel še sam po telefon na Svemo sem med čakanjem opazoval naokoli in opazil da je serviser razlagal neki punci da je not bla bla bla prišla vlaga in da je to njena napaka in garancija opade.Umes pa ji je razlagov še nekatere stvari k pomojem še sam neve kaj pomenju sam da se je neki slišal fensi pa strokovno.
obiščite http://negdo.blog.siol.net/

sinko999 ::

Da ne bom odpiral nove teme.
Zadeva je sledeča skoraj pred koncem 2 letne garancije mi je odpovedal na SE zaslon na dotik, preko mobitela sem ga reklamiral in so mi zamenjali telefon to je bilo marca letos, tedaj sem dobil list ki velja kot vračilo in garancijski list. Sedaj pa mi je spet odpovedal zaslon na dotik (vidi se kot en večji madež na zaslonu in pa vidijo se pikice od toucha).

Kako je sedaj z garancijo. Verjetno jo uveljavljam pri tem podjetju ki mi je telefon popravilo.

LP
Ni? ni ve?no !

k4vz0024 ::

Če so ti zamenjali telefon, potem bi ti morali izdati novo garancijo. Če garancije ne izdajo velja rok za uveljavljanje garancije 1 leto.

Če ti niso dali garancije ob zamenjavi zahtevaj sedaj, da ti izdajo garancijo. Mogoče ti uspe dobiti novo garancijo. Poročaj.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Serviserji ne znajo telefona popraviti

Oddelek: Mobilne tehnologije
235111 (2887) OmegaBlue
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
458026 (6667) PINki
»

Sony Ericsson le še Sony?

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
228287 (6760) pleomax
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
3611689 (9571) jan01
»

SonyEricssonovi joysticki

Oddelek: Pomoč in nasveti
71161 (954) noella

Več podobnih tem